* *
Pontos idő: 2024.03.28. 23:47

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 571 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 29  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: PARTICULATE FILTER
HozzászólásElküldve: 2017.03.03. 18:02 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2006.04.05. 00:00
Hozzászólások: 188
Tartózkodási hely: Zala megye
Adott köszi: 83 alkalommal
Kapott köszik: 7 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 25D
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
muhaati írta:
Zsolt írta:
Gondolom akkor megint buktam a regenerálást (az izzítógyertya miatt).


Igen. Amíg hiba van a motorvezérlőben, illetve nem meleg a víz ( termosztátok ), addíg nincs tisztítás.

Gondolom még mindig nem mértetek ellennyomást. Kár. Ha meg már ott vagytok, nézzetek vízhőfokot is!

Szia!
Na megvan a mérés (magam csináltam, remélem jól). Delphi programmal, az alábbiakat írta ki:
kipufogógáz ellennyomás szenzor:
alapjáraton / 2,9mbar
2000 rpm / 13mbar
4000 rpm / 63mbar
Akkor ez most jó vagy sem? (hibakód továbbra is csak az üzemanyag szűrő előmelegítő, és a 4. henger izzítógyertya) Köszi!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: PARTICULATE FILTER
HozzászólásElküldve: 2017.03.03. 18:11 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.19. 22:09
Hozzászólások: 982
Tartózkodási hely: Vác/United Kingdom
Adott köszi: 61 alkalommal
Kapott köszik: 180 alkalommal
Széria kód: E53
Motor tipusa: 30D M57N2
Évjárata: 2005
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
Zsolt írta:
muhaati írta:
Zsolt írta:
Gondolom akkor megint buktam a regenerálást (az izzítógyertya miatt).


Igen. Amíg hiba van a motorvezérlőben, illetve nem meleg a víz ( termosztátok ), addíg nincs tisztítás.

Gondolom még mindig nem mértetek ellennyomást. Kár. Ha meg már ott vagytok, nézzetek vízhőfokot is!

Szia!
Na megvan a mérés (magam csináltam, remélem jól). Delphi programmal, az alábbiakat írta ki:
kipufogógáz ellennyomás szenzor:
alapjáraton / 2,9mbar
2000 rpm / 13mbar
4000 rpm / 63mbar
Akkor ez most jó vagy sem? (hibakód továbbra is csak az üzemanyag szűrő előmelegítő, és a 4. henger izzítógyertya) Köszi!

Igen jo a nyomas nezted mikor regeneralt utoljara a dpf?


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével

_________________
Tedd vagy ne tedd de ne próbáld :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek rockerekhu az itt látható tagok köszönték meg: Zsolt
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: PARTICULATE FILTER
HozzászólásElküldve: 2017.03.03. 18:57 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2006.04.05. 00:00
Hozzászólások: 188
Tartózkodási hely: Zala megye
Adott köszi: 83 alkalommal
Kapott köszik: 7 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 25D
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
rockerekhu írta:
Zsolt írta:
muhaati írta:
Zsolt írta:
Gondolom akkor megint buktam a regenerálást (az izzítógyertya miatt).


Igen. Amíg hiba van a motorvezérlőben, illetve nem meleg a víz ( termosztátok ), addíg nincs tisztítás.

Gondolom még mindig nem mértetek ellennyomást. Kár. Ha meg már ott vagytok, nézzetek vízhőfokot is!

Szia!
Na megvan a mérés (magam csináltam, remélem jól). Delphi programmal, az alábbiakat írta ki:
kipufogógáz ellennyomás szenzor:
alapjáraton / 2,9mbar
2000 rpm / 13mbar
4000 rpm / 63mbar
Akkor ez most jó vagy sem? (hibakód továbbra is csak az üzemanyag szűrő előmelegítő, és a 4. henger izzítógyertya) Köszi!

Igen jo a nyomas nezted mikor regeneralt utoljara a dpf?


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével

Nem tudom, hol tudnám megnézni. A nyomásokat az élőadatok menüpontban néztem. Viszont ha jó az érték, akkor lehet hogy mégis regenerál a hibakódok ellenére is?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: PARTICULATE FILTER
HozzászólásElküldve: 2017.03.03. 21:24 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.19. 22:09
Hozzászólások: 982
Tartózkodási hely: Vác/United Kingdom
Adott köszi: 61 alkalommal
Kapott köszik: 180 alkalommal
Széria kód: E53
Motor tipusa: 30D M57N2
Évjárata: 2005
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
Zsolt írta:
rockerekhu írta:
Zsolt írta:
muhaati írta:
Zsolt írta:
Gondolom akkor megint buktam a regenerálást (az izzítógyertya miatt).


Igen. Amíg hiba van a motorvezérlőben, illetve nem meleg a víz ( termosztátok ), addíg nincs tisztítás.

Gondolom még mindig nem mértetek ellennyomást. Kár. Ha meg már ott vagytok, nézzetek vízhőfokot is!

Szia!
Na megvan a mérés (magam csináltam, remélem jól). Delphi programmal, az alábbiakat írta ki:
kipufogógáz ellennyomás szenzor:
alapjáraton / 2,9mbar
2000 rpm / 13mbar
4000 rpm / 63mbar
Akkor ez most jó vagy sem? (hibakód továbbra is csak az üzemanyag szűrő előmelegítő, és a 4. henger izzítógyertya) Köszi!

Igen jo a nyomas nezted mikor regeneralt utoljara a dpf?


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével

Nem tudom, hol tudnám megnézni. A nyomásokat az élőadatok menüpontban néztem. Viszont ha jó az érték, akkor lehet hogy mégis regenerál a hibakódok ellenére is?

Ugyan ott van ahol az elodatokat nezted azszem a utolso 22 menu pont,ha csak 1 izzito hibad van akkor regeneral elmeletileg azt mondjak,azert mondtam nezd meg 250om kent kell regeneraljon


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével

_________________
Tedd vagy ne tedd de ne próbáld :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek rockerekhu az itt látható tagok köszönték meg: Zsolt
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: PARTICULATE FILTER
HozzászólásElküldve: 2017.03.04. 10:27 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2006.04.05. 00:00
Hozzászólások: 188
Tartózkodási hely: Zala megye
Adott köszi: 83 alkalommal
Kapott köszik: 7 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 25D
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Na megvan a mérés (magam csináltam, remélem jól). Delphi programmal, az alábbiakat írta ki:
kipufogógáz ellennyomás szenzor:
alapjáraton / 2,9mbar
2000 rpm / 13mbar
4000 rpm / 63mbar
Akkor ez most jó vagy sem? (hibakód továbbra is csak az üzemanyag szűrő előmelegítő, és a 4. henger izzítógyertya) Köszi![/quote]
Igen jo a nyomas nezted mikor regeneralt utoljara a dpf?


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével[/quote]
Nem tudom, hol tudnám megnézni. A nyomásokat az élőadatok menüpontban néztem. Viszont ha jó az érték, akkor lehet hogy mégis regenerál a hibakódok ellenére is?[/quote]
Ugyan ott van ahol az elodatokat nezted azszem a utolso 22 menu pont,ha csak 1 izzito hibad van akkor regeneral elmeletileg azt mondjak,azert mondtam nezd meg 250om kent kell regeneraljon
[/quote]
Csak 15 adatsor van a szoftverben. De státusznak az egyik helyen azt írja, hogy regenerálás engedélyezve.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: PARTICULATE FILTER
HozzászólásElküldve: 2017.03.04. 13:42 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.19. 22:09
Hozzászólások: 982
Tartózkodási hely: Vác/United Kingdom
Adott köszi: 61 alkalommal
Kapott köszik: 180 alkalommal
Széria kód: E53
Motor tipusa: 30D M57N2
Évjárata: 2005
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
Zsolt írta:
Na megvan a mérés (magam csináltam, remélem jól). Delphi programmal, az alábbiakat írta ki:
kipufogógáz ellennyomás szenzor:
alapjáraton / 2,9mbar
2000 rpm / 13mbar
4000 rpm / 63mbar
Akkor ez most jó vagy sem? (hibakód továbbra is csak az üzemanyag szűrő előmelegítő, és a 4. henger izzítógyertya) Köszi!

Igen jo a nyomas nezted mikor regeneralt utoljara a dpf?


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével[/quote]
Nem tudom, hol tudnám megnézni. A nyomásokat az élőadatok menüpontban néztem. Viszont ha jó az érték, akkor lehet hogy mégis regenerál a hibakódok ellenére is?[/quote]
Ugyan ott van ahol az elodatokat nezted azszem a utolso 22 menu pont,ha csak 1 izzito hibad van akkor regeneral elmeletileg azt mondjak,azert mondtam nezd meg 250om kent kell regeneraljon
[/quote]
Csak 15 adatsor van a szoftverben. De státusznak az egyik helyen azt írja, hogy regenerálás engedélyezve.[/quote]
Akkor töltsél le egy másik szoftvert mert a 2014 R2 ben biztos benne van.Az hogy regenerálás engedályezve azt jelenti hogy automatikusan regenerál mindegyikben engedélyezve van a regenerálás,amelyikböl kicsapják a Dpft azzoknál szokták kikapcsolni.a megtet távolság meg azért jó hogy tudd mert abbol derül ki hogy regenerál vagy sem a dpf.Az hogy a nyomás jó az nem számit mert sokak észre sem veszik csak jó pár 1000 km után hogy el van dugulva,

_________________
Tedd vagy ne tedd de ne próbáld :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek rockerekhu az itt látható tagok köszönték meg: Zsolt
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: PARTICULATE FILTER
HozzászólásElküldve: 2017.03.04. 14:24 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2006.04.05. 00:00
Hozzászólások: 188
Tartózkodási hely: Zala megye
Adott köszi: 83 alkalommal
Kapott köszik: 7 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 25D
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
rockerekhu írta:
Zsolt írta:
Na megvan a mérés (magam csináltam, remélem jól). Delphi programmal, az alábbiakat írta ki:
kipufogógáz ellennyomás szenzor:
alapjáraton / 2,9mbar
2000 rpm / 13mbar
4000 rpm / 63mbar
Akkor ez most jó vagy sem? (hibakód továbbra is csak az üzemanyag szűrő előmelegítő, és a 4. henger izzítógyertya) Köszi!

Igen jo a nyomas nezted mikor regeneralt utoljara a dpf?


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével

Nem tudom, hol tudnám megnézni. A nyomásokat az élőadatok menüpontban néztem. Viszont ha jó az érték, akkor lehet hogy mégis regenerál a hibakódok ellenére is?[/quote]
Ugyan ott van ahol az elodatokat nezted azszem a utolso 22 menu pont,ha csak 1 izzito hibad van akkor regeneral elmeletileg azt mondjak,azert mondtam nezd meg 250om kent kell regeneraljon
[/quote]
Csak 15 adatsor van a szoftverben. De státusznak az egyik helyen azt írja, hogy regenerálás engedélyezve.[/quote]
Akkor töltsél le egy másik szoftvert mert a 2014 R2 ben biztos benne van.Az hogy regenerálás engedályezve azt jelenti hogy automatikusan regenerál mindegyikben engedélyezve van a regenerálás,amelyikböl kicsapják a Dpft azzoknál szokták kikapcsolni.a megtet távolság meg azért jó hogy tudd mert abbol derül ki hogy regenerál vagy sem a dpf.Az hogy a nyomás jó az nem számit mert sokak észre sem veszik csak jó pár 1000 km után hogy el van dugulva,[/quote]
2014 R2, szóval nem értem. Mindegy, azért köszi a segítséget. Próbálkozom még. Majd menet közben megnézem, hogy elindítja-e a regenerálást (arra láttam opciót).


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: PARTICULATE FILTER
HozzászólásElküldve: 2017.03.04. 16:13 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.19. 22:09
Hozzászólások: 982
Tartózkodási hely: Vác/United Kingdom
Adott köszi: 61 alkalommal
Kapott köszik: 180 alkalommal
Széria kód: E53
Motor tipusa: 30D M57N2
Évjárata: 2005
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
Zsolt írta:
rockerekhu írta:
Zsolt írta:
Na megvan a mérés (magam csináltam, remélem jól). Delphi programmal, az alábbiakat írta ki:
kipufogógáz ellennyomás szenzor:
alapjáraton / 2,9mbar
2000 rpm / 13mbar
4000 rpm / 63mbar
Akkor ez most jó vagy sem? (hibakód továbbra is csak az üzemanyag szűrő előmelegítő, és a 4. henger izzítógyertya) Köszi!

Igen jo a nyomas nezted mikor regeneralt utoljara a dpf?


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével

Nem tudom, hol tudnám megnézni. A nyomásokat az élőadatok menüpontban néztem. Viszont ha jó az érték, akkor lehet hogy mégis regenerál a hibakódok ellenére is?

Ugyan ott van ahol az elodatokat nezted azszem a utolso 22 menu pont,ha csak 1 izzito hibad van akkor regeneral elmeletileg azt mondjak,azert mondtam nezd meg 250om kent kell regeneraljon
[/quote]
Csak 15 adatsor van a szoftverben. De státusznak az egyik helyen azt írja, hogy regenerálás engedélyezve.[/quote]
Akkor töltsél le egy másik szoftvert mert a 2014 R2 ben biztos benne van.Az hogy regenerálás engedályezve azt jelenti hogy automatikusan regenerál mindegyikben engedélyezve van a regenerálás,amelyikböl kicsapják a Dpft azzoknál szokták kikapcsolni.a megtet távolság meg azért jó hogy tudd mert abbol derül ki hogy regenerál vagy sem a dpf.Az hogy a nyomás jó az nem számit mert sokak észre sem veszik csak jó pár 1000 km után hogy el van dugulva,[/quote]
2014 R2, szóval nem értem. Mindegy, azért köszi a segítséget. Próbálkozom még. Majd menet közben megnézem, hogy elindítja-e a regenerálást (arra láttam opciót).[/quote]
Akkor a megtetnek is ott kene lennie.


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével

_________________
Tedd vagy ne tedd de ne próbáld :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek rockerekhu az itt látható tagok köszönték meg: Zsolt
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: PARTICULATE FILTER
HozzászólásElküldve: 2017.03.09. 18:41 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2006.04.05. 00:00
Hozzászólások: 188
Tartózkodási hely: Zala megye
Adott köszi: 83 alkalommal
Kapott köszik: 7 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 25D
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
rockerekhu írta:
Zsolt írta:
rockerekhu írta:
Zsolt írta:
Na megvan a mérés (magam csináltam, remélem jól). Delphi programmal, az alábbiakat írta ki:
kipufogógáz ellennyomás szenzor:
alapjáraton / 2,9mbar
2000 rpm / 13mbar
4000 rpm / 63mbar
Akkor ez most jó vagy sem? (hibakód továbbra is csak az üzemanyag szűrő előmelegítő, és a 4. henger izzítógyertya) Köszi!

Igen jo a nyomas nezted mikor regeneralt utoljara a dpf?


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével

Nem tudom, hol tudnám megnézni. A nyomásokat az élőadatok menüpontban néztem. Viszont ha jó az érték, akkor lehet hogy mégis regenerál a hibakódok ellenére is?

Ugyan ott van ahol az elodatokat nezted azszem a utolso 22 menu pont,ha csak 1 izzito hibad van akkor regeneral elmeletileg azt mondjak,azert mondtam nezd meg 250om kent kell regeneraljon

Csak 15 adatsor van a szoftverben. De státusznak az egyik helyen azt írja, hogy regenerálás engedélyezve.[/quote]
Akkor töltsél le egy másik szoftvert mert a 2014 R2 ben biztos benne van.Az hogy regenerálás engedályezve azt jelenti hogy automatikusan regenerál mindegyikben engedélyezve van a regenerálás,amelyikböl kicsapják a Dpft azzoknál szokták kikapcsolni.a megtet távolság meg azért jó hogy tudd mert abbol derül ki hogy regenerál vagy sem a dpf.Az hogy a nyomás jó az nem számit mert sokak észre sem veszik csak jó pár 1000 km után hogy el van dugulva,[/quote]
2014 R2, szóval nem értem. Mindegy, azért köszi a segítséget. Próbálkozom még. Majd menet közben megnézem, hogy elindítja-e a regenerálást (arra láttam opciót).[/quote]
Akkor a megtetnek is ott kene lennie.
[/quote]
Nem tudnál küldeni erről a felületről egy képet? Sokat segítene. Már 2014 R3-as szoftvert is raktam fel, frissítettem az interfészen a firmware-t, de ott is csak 15 sor van az élő adatok alatt. (Az EOBD-s csatlakozásnál meg csak olyan van, hogy megtett km bekapcsolt MIL lámpával = 0km). Lehet, hogy a progihoz nem értek, de jó lenne látni, Neked ez hogy jelenik meg.
:franko:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: PARTICULATE FILTER
HozzászólásElküldve: 2017.03.09. 19:59 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5768
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 819 alkalommal
Kapott köszik: 1843 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
Majd innen folytassátok már, ha nem gond :!: :roker:
Zsolt írta:
Nem tudnál küldeni erről a felületről egy képet? Sokat segítene. Már 2014 R3-as szoftvert is raktam fel, frissítettem az interfészen a firmware-t, de ott is csak 15 sor van az élő adatok alatt. (Az EOBD-s csatlakozásnál meg csak olyan van, hogy megtett km bekapcsolt MIL lámpával = 0km). Lehet, hogy a progihoz nem értek, de jó lenne látni, Neked ez hogy jelenik meg.

_________________
Ha gyári új, utángyártott vagy bontott alkatrészre van szükséged, kattints ide!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Gallaca az itt látható tagok köszönték meg: Zsolt
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: PARTICULATE FILTER
HozzászólásElküldve: 2017.03.10. 21:01 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sajnos ott tartunk, hogy feladta a harcot a DPF-em. Töltőnyomás, légtömeg teljesen jó, de alul erőtlen az autó, leszabályozáson pedig regeneráció után is 200 mbar feletti ellennyomást kapok. Kérlek érveljetek, hogy szerintetek mi lenne a helyes folytatása a történetnek. :doglotlo:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: PARTICULATE FILTER
HozzászólásElküldve: 2017.03.10. 22:16 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5707
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1427 alkalommal
Kapott köszik: 1376 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
Ultrahangos tisztítás, ha még nem égett össze reménytelenül.

Ha igen, akkor bontott cseredarab tisztítva vagy új - pénztárcától függően.

Elvileg létezik közdarabbal helyettesítés, meg sutkás műszaki.

Még sötétebb gondolat: eladás. A csinkvepuntó után így is erős lesz a tudatlannak, de eldobható kártyás számmal hirdetném...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: PARTICULATE FILTER
HozzászólásElküldve: 2017.03.11. 00:44 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.19. 22:09
Hozzászólások: 982
Tartózkodási hely: Vác/United Kingdom
Adott köszi: 61 alkalommal
Kapott köszik: 180 alkalommal
Széria kód: E53
Motor tipusa: 30D M57N2
Évjárata: 2005
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
NagyMatyas írta:
Sajnos ott tartunk, hogy feladta a harcot a DPF-em. Töltőnyomás, légtömeg teljesen jó, de alul erőtlen az autó, leszabályozáson pedig regeneráció után is 200 mbar feletti ellennyomást kapok. Kérlek érveljetek, hogy szerintetek mi lenne a helyes folytatása a történetnek. :doglotlo:

Mivel irtad a multkor hogy a dpf félig átvan égve igy az kuka utca te még szerencsésebb helyzetben vagy külön van a dpf a katalizátortol, igy a tiédhez kapsz már akár jó utángyártot dpft ugy is eladáson gondolkodsz,a másik olcsóbb megoldás kibelezed és kiiratod belöle a regenerálást, ha jók az infóim olyan 50x ftbol meguszod.Vagy megkeresed Schnitzer urat hátha van neki egy jó bonto dpfje.

_________________
Tedd vagy ne tedd de ne próbáld :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: PARTICULATE FILTER
HozzászólásElküldve: 2017.03.11. 03:08 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
rockerekhu írta:
NagyMatyas írta:
Sajnos ott tartunk, hogy feladta a harcot a DPF-em. Töltőnyomás, légtömeg teljesen jó, de alul erőtlen az autó, leszabályozáson pedig regeneráció után is 200 mbar feletti ellennyomást kapok. Kérlek érveljetek, hogy szerintetek mi lenne a helyes folytatása a történetnek. :doglotlo:

Mivel irtad a multkor hogy a dpf félig átvan égve igy az kuka utca te még szerencsésebb helyzetben vagy külön van a dpf a katalizátortol, igy a tiédhez kapsz már akár jó utángyártot dpft ugy is eladáson gondolkodsz,a másik olcsóbb megoldás kibelezed és kiiratod belöle a regenerálást, ha jók az infóim olyan 50x ftbol meguszod.Vagy megkeresed Schnitzer urat hátha van neki egy jó bonto dpfje.


Így van, sajnos valamennyire átégett, mert kormos a vége kb 500 km-enként. Nekem "középen" van a dpf, úgyhogy "lehet" okoskodni. Én úgy gondolom, hogy egy 305+ ezret futott motorra új dpf-et nem kell felrakni. Nálam a kiírás játszana, megmondom őszintén.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: PARTICULATE FILTER
HozzászólásElküldve: 2017.03.11. 11:10 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
kzolee írta:
Ultrahangos tisztítás, ha még nem égett össze reménytelenül.

Ha igen, akkor bontott cseredarab tisztítva vagy új - pénztárcától függően.

Elvileg létezik közdarabbal helyettesítés, meg sutkás műszaki.

Még sötétebb gondolat: eladás. A csinkvepuntó után így is erős lesz a tudatlannak, de eldobható kártyás számmal hirdetném...


Volt már kétszer tisztítva, ráadásul először nem is megfelelően, mert azóta kormos a vége. Gondolom sikerült kimaratni belőle a lényeget. Utána csináltattam meg a porlasztókat, illetve tetettem mindent rendbe az autón, akkor lett kitisztítva normálisan. Azóta volt 50 ezer probléma mentes km-em, de most azt hiszem lépni kell valamit.

Műszakin átmenne herélve az tuti, de engem leginkább a füstmentesség érdekelne. Annál gagyibb dolog nincs, amikor egy ilyen autó kormol. (Én egyébként rátenném az új DPF-et is, csak félek tőle, hogy eleget futott már az autó ahhoz, hogy utána ne működjön normálisan az új DPF-el.)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: PARTICULATE FILTER
HozzászólásElküldve: 2017.03.11. 11:19 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.19. 22:09
Hozzászólások: 982
Tartózkodási hely: Vác/United Kingdom
Adott köszi: 61 alkalommal
Kapott köszik: 180 alkalommal
Széria kód: E53
Motor tipusa: 30D M57N2
Évjárata: 2005
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
NagyMatyas írta:
kzolee írta:
Ultrahangos tisztítás, ha még nem égett össze reménytelenül.

Ha igen, akkor bontott cseredarab tisztítva vagy új - pénztárcától függően.

Elvileg létezik közdarabbal helyettesítés, meg sutkás műszaki.

Még sötétebb gondolat: eladás. A csinkvepuntó után így is erős lesz a tudatlannak, de eldobható kártyás számmal hirdetném...


Volt már kétszer tisztítva, ráadásul először nem is megfelelően, mert azóta kormos a vége. Gondolom sikerült kimaratni belőle a lényeget. Utána csináltattam meg a porlasztókat, illetve tetettem mindent rendbe az autón, akkor lett kitisztítva normálisan. Azóta volt 50 ezer probléma mentes km-em, de most azt hiszem lépni kell valamit.

Műszakin átmenne herélve az tuti, de engem leginkább a füstmentesség érdekelne. Annál gagyibb dolog nincs, amikor egy ilyen autó kormol. (Én egyébként rátenném az új DPF-et is, csak félek tőle, hogy eleget futott már az autó ahhoz, hogy utána ne működjön normálisan az új DPF-el.)

Nem fog füstölni sött lehet könyeben eladod igy hogy a dpft kiszeded belöle,csak a szoftverelésnél kell oda figyelni hogy ne csak azt kapcsolják ki a megtet kmt utolsó regenerálás óta hanem az automatikus regenerálást is,többen foglalkoznak ilesmivel otthon eddig csak az OBNchiptuning tudok aki tényleg normálisan megcsinálja,

_________________
Tedd vagy ne tedd de ne próbáld :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: PARTICULATE FILTER
HozzászólásElküldve: 2017.03.11. 14:37 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2006.04.05. 00:00
Hozzászólások: 188
Tartózkodási hely: Zala megye
Adott köszi: 83 alkalommal
Kapott köszik: 7 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 25D
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Zsolt írta:
Nem tudnál küldeni erről a felületről egy képet? Sokat segítene. Már 2014 R3-as szoftvert is raktam fel, frissítettem az interfészen a firmware-t, de ott is csak 15 sor van az élő adatok alatt. (Az EOBD-s csatlakozásnál meg csak olyan van, hogy megtett km bekapcsolt MIL lámpával = 0km). Lehet, hogy a progihoz nem értek, de jó lenne látni, Neked ez hogy jelenik meg.
Würth WOW esetleg nem tudja az utolsó regenerálás idejét?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: PARTICULATE FILTER
HozzászólásElküldve: 2017.03.11. 15:04 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.19. 22:09
Hozzászólások: 982
Tartózkodási hely: Vác/United Kingdom
Adott köszi: 61 alkalommal
Kapott köszik: 180 alkalommal
Széria kód: E53
Motor tipusa: 30D M57N2
Évjárata: 2005
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
De igen tudja a dis az inpa es a ista-d is


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével

_________________
Tedd vagy ne tedd de ne próbáld :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek rockerekhu az itt látható tagok köszönték meg: Zsolt
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: PARTICULATE FILTER
HozzászólásElküldve: 2017.03.11. 15:16 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2006.04.05. 00:00
Hozzászólások: 188
Tartózkodási hely: Zala megye
Adott köszi: 83 alkalommal
Kapott köszik: 7 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 25D
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
rockerekhu írta:
De igen tudja a dis az inpa es a ista-d is
Egy kép sokat segítene, hogy melyik menüpontban elérhető (WOW vagy Autocom/Delphi). Sehogy sem találom.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: PARTICULATE FILTER
HozzászólásElküldve: 2017.03.11. 15:54 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.19. 22:09
Hozzászólások: 982
Tartózkodási hely: Vác/United Kingdom
Adott köszi: 61 alkalommal
Kapott köszik: 180 alkalommal
Széria kód: E53
Motor tipusa: 30D M57N2
Évjárata: 2005
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
Zsolt írta:
rockerekhu írta:
De igen tudja a dis az inpa es a ista-d is
Egy kép sokat segítene, hogy melyik menüpontban elérhető (WOW vagy Autocom/Delphi). Sehogy sem találom.

Autocom delphi wurth majd egyforma,ott kell lenie ahol az eloadatoknak nem tudom megmutatni kepen mert nincs itt a fej nalam es a kocsi sincsen de ha egy felora mulva vagy akkor privatban megadom a vibert es tamwieveren keresztul segitek.
Milyen verzio a firmware? Es ez igy mar Off topic gyere privatba vagy a diag topicba.


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével

_________________
Tedd vagy ne tedd de ne próbáld :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek rockerekhu az itt látható tagok köszönték meg: Zsolt
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 571 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 29  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 4 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator