* *
Pontos idő: 2024.03.28. 09:57

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 571 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 29  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: PARTICULATE FILTER
HozzászólásElküldve: 2017.03.11. 20:48 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
Vegyél egy kis km-es bontottat rá, olyat, amit abból az autóból szedtek ki, aminek láttad a kipuffvégét. Kell a helyes gázegyensúlyhoz az ellennyomás. Turbó sem fogja szeretni ha nincs. Katit és DPF-et is cserélj!

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek hamoriarpi az itt látható tagok köszönték meg: NagyMatyas
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: PARTICULATE FILTER
HozzászólásElküldve: 2017.03.11. 21:01 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
hamoriarpi írta:
Vegyél egy kis km-es bontottat rá, olyat, amit abból az autóból szedtek ki, aminek láttad a kipuffvégét. Kell a helyes gázegyensúlyhoz az ellennyomás. Turbó sem fogja szeretni ha nincs. Katit és DPF-et is cserélj!


Kérdés, hogy találok-e ilyet. :roll: Megpróbálkozok egy tisztítással első körben, aztán én sem tudok jobbat. Egész nap nézegettem a herélés lehetőségét, de nem tűnik jónak.

Ma kétszer regeneráltam manuálisan, látszólag teszt alatt jó, meg jobb lett az autó érzésre, de nem az igazi. Elvileg üresben teszt közben 4 ezres fordulat 250 mbar kellene, hogy legyen az ellennyomás. Kérdezem én, hogy amikor padlón gyorsítok, akkor normális-e, hogy 4-5 ezres fordulat között 5-600 mbar az ellennyomás. Össze lehet égve a szűrőm?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: PARTICULATE FILTER
HozzászólásElküldve: 2017.03.11. 22:59 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
NagyMatyas írta:
hamoriarpi írta:
Vegyél egy kis km-es bontottat rá, olyat, amit abból az autóból szedtek ki, aminek láttad a kipuffvégét. Kell a helyes gázegyensúlyhoz az ellennyomás. Turbó sem fogja szeretni ha nincs. Katit és DPF-et is cserélj!


Kérdés, hogy találok-e ilyet. :roll: Megpróbálkozok egy tisztítással első körben, aztán én sem tudok jobbat. Egész nap nézegettem a herélés lehetőségét, de nem tűnik jónak.

Ma kétszer regeneráltam manuálisan, látszólag teszt alatt jó, meg jobb lett az autó érzésre, de nem az igazi. Elvileg üresben teszt közben 4 ezres fordulat 250 mbar kellene, hogy legyen az ellennyomás. Kérdezem én, hogy amikor padlón gyorsítok, akkor normális-e, hogy 4-5 ezres fordulat között 5-600 mbar az ellennyomás. Össze lehet égve a szűrőm?

Én találtam és hidd el, 520d-hez nehezebb találni.

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: PARTICULATE FILTER
HozzászólásElküldve: 2017.03.11. 23:17 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
hamoriarpi írta:
NagyMatyas írta:
hamoriarpi írta:
Vegyél egy kis km-es bontottat rá, olyat, amit abból az autóból szedtek ki, aminek láttad a kipuffvégét. Kell a helyes gázegyensúlyhoz az ellennyomás. Turbó sem fogja szeretni ha nincs. Katit és DPF-et is cserélj!


Kérdés, hogy találok-e ilyet. :roll: Megpróbálkozok egy tisztítással első körben, aztán én sem tudok jobbat. Egész nap nézegettem a herélés lehetőségét, de nem tűnik jónak.

Ma kétszer regeneráltam manuálisan, látszólag teszt alatt jó, meg jobb lett az autó érzésre, de nem az igazi. Elvileg üresben teszt közben 4 ezres fordulat 250 mbar kellene, hogy legyen az ellennyomás. Kérdezem én, hogy amikor padlón gyorsítok, akkor normális-e, hogy 4-5 ezres fordulat között 5-600 mbar az ellennyomás. Össze lehet égve a szűrőm?

Én találtam és hidd el, 520d-hez nehezebb találni.


Tegyük fel találok megfelelőt, kipucoltatom, akkor utána ajánlott lenne a dugózott szívósor helyett feltenni egy gyári újat? :) Ha ezeket rendbe rakom, akkor fog a 305 ezret futott autóm úgy működni, hogy ne duguljon be állandóan a dpf?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: PARTICULATE FILTER
HozzászólásElküldve: 2017.03.12. 10:21 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.19. 22:09
Hozzászólások: 982
Tartózkodási hely: Vác/United Kingdom
Adott köszi: 61 alkalommal
Kapott köszik: 180 alkalommal
Széria kód: E53
Motor tipusa: 30D M57N2
Évjárata: 2005
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
NagyMatyas írta:
hamoriarpi írta:
NagyMatyas írta:
hamoriarpi írta:
Vegyél egy kis km-es bontottat rá, olyat, amit abból az autóból szedtek ki, aminek láttad a kipuffvégét. Kell a helyes gázegyensúlyhoz az ellennyomás. Turbó sem fogja szeretni ha nincs. Katit és DPF-et is cserélj!


Kérdés, hogy találok-e ilyet. :roll: Megpróbálkozok egy tisztítással első körben, aztán én sem tudok jobbat. Egész nap nézegettem a herélés lehetőségét, de nem tűnik jónak.

Ma kétszer regeneráltam manuálisan, látszólag teszt alatt jó, meg jobb lett az autó érzésre, de nem az igazi. Elvileg üresben teszt közben 4 ezres fordulat 250 mbar kellene, hogy legyen az ellennyomás. Kérdezem én, hogy amikor padlón gyorsítok, akkor normális-e, hogy 4-5 ezres fordulat között 5-600 mbar az ellennyomás. Össze lehet égve a szűrőm?

Én találtam és hidd el, 520d-hez nehezebb találni.


Tegyük fel találok megfelelőt, kipucoltatom, akkor utána ajánlott lenne a dugózott szívósor helyett feltenni egy gyári újat? :) Ha ezeket rendbe rakom, akkor fog a 305 ezret futott autóm úgy működni, hogy ne duguljon be állandóan a dpf?

Nekem gyari 525 lci szivosorom ami gyarilag lapka mentes,van fent igaz felujitot motor uj turbo uj dpf,mobil1 esp olajat hasznalok,mar a felujitas ota mentem kb 120xxx km semmi problema,nem tudom nalad a 305xxx km utan milyen alapotban vannak a turboid pl,kompreszio.520dben elfogadom amit Arpi mond a lapkakrol azokbol nem szabad kiszedni,de 525-530-535,ugyan az a block.Muha Atti mondta egyszer nekem hogy az 535 vagy jo vagy nagyon szopat.


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével

_________________
Tedd vagy ne tedd de ne próbáld :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: PARTICULATE FILTER
HozzászólásElküldve: 2017.03.12. 13:12 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
rockerekhu írta:
NagyMatyas írta:
hamoriarpi írta:
NagyMatyas írta:
hamoriarpi írta:
Vegyél egy kis km-es bontottat rá, olyat, amit abból az autóból szedtek ki, aminek láttad a kipuffvégét. Kell a helyes gázegyensúlyhoz az ellennyomás. Turbó sem fogja szeretni ha nincs. Katit és DPF-et is cserélj!


Kérdés, hogy találok-e ilyet. :roll: Megpróbálkozok egy tisztítással első körben, aztán én sem tudok jobbat. Egész nap nézegettem a herélés lehetőségét, de nem tűnik jónak.

Ma kétszer regeneráltam manuálisan, látszólag teszt alatt jó, meg jobb lett az autó érzésre, de nem az igazi. Elvileg üresben teszt közben 4 ezres fordulat 250 mbar kellene, hogy legyen az ellennyomás. Kérdezem én, hogy amikor padlón gyorsítok, akkor normális-e, hogy 4-5 ezres fordulat között 5-600 mbar az ellennyomás. Össze lehet égve a szűrőm?

Én találtam és hidd el, 520d-hez nehezebb találni.


Tegyük fel találok megfelelőt, kipucoltatom, akkor utána ajánlott lenne a dugózott szívósor helyett feltenni egy gyári újat? :) Ha ezeket rendbe rakom, akkor fog a 305 ezret futott autóm úgy működni, hogy ne duguljon be állandóan a dpf?

Nekem gyari 525 lci szivosorom ami gyarilag lapka mentes,van fent igaz felujitot motor uj turbo uj dpf,mobil1 esp olajat hasznalok,mar a felujitas ota mentem kb 120xxx km semmi problema,nem tudom nalad a 305xxx km utan milyen alapotban vannak a turboid pl,kompreszio.520dben elfogadom amit Arpi mond a lapkakrol azokbol nem szabad kiszedni,de 525-530-535,ugyan az a block.Muha Atti mondta egyszer nekem hogy az 535 vagy jo vagy nagyon szopat.


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével


0.7 körüli korrekcióim vannak melegen, szerintem az nem annyira tragikus ilyen futásnál :) Mondjuk úgy, hogy a futott km-hez képest szerintem jó állapotban van a motor. Turbók pedig szépen töltik, amit kell. Felépül hamar a nyomás, illetve a végnyomás is rendben van diag szerint. Biztos jobb lenne két új turbóval, de szerintem még nem kell temetni ezeket sem.

TIS egyébként valami röhejesen nagy eltérést enged meg kompresszióra. Nem tudom fedi-e a valóságot. :roll:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: PARTICULATE FILTER
HozzászólásElküldve: 2017.03.13. 22:43 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
NagyMatyas írta:

TIS egyébként valami röhejesen nagy eltérést enged meg kompresszióra. Nem tudom fedi-e a valóságot. :roll:

Mennyit konkrétan?

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: PARTICULATE FILTER
HozzászólásElküldve: 2017.03.13. 23:04 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
hamoriarpi írta:
NagyMatyas írta:

TIS egyébként valami röhejesen nagy eltérést enged meg kompresszióra. Nem tudom fedi-e a valóságot. :roll:

Mennyit konkrétan?


http://tis.bmwcats.com/doc1104990/ Konkrétan ennyit.(Én is úgy tudom, eddigi tanulmányaim alapján, hogy feltöltős motornál nem annyira létkérdés a gyári kompresszió megléte.) Természetesen a hengerekben közel azonosnak kell lennie. :D

Egyszer mérettem kompressziót egyébként, akkor 23 bar-t mértek nagyságrendileg minden hengerben, nem volt kóros eltérés.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: PARTICULATE FILTER
HozzászólásElküldve: 2017.03.19. 16:45 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2006.04.05. 00:00
Hozzászólások: 188
Tartózkodási hely: Zala megye
Adott köszi: 83 alkalommal
Kapott köszik: 7 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 25D
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Valaki leírná nekem pár szóban a manuális DPF-regenerálás menetét? Csak autópályán kivitelezhető, vagy normál országúton is összejön? Kb mennyi időt vesz igénybe? Köszönöm.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: PARTICULATE FILTER
HozzászólásElküldve: 2017.03.19. 17:53 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5707
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1427 alkalommal
Kapott köszik: 1376 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
Nem kell hozzá autópálya, csak ott egyszerűbb, ha ki kell kerülni egy traktort pont amikor szépen regenerál.

Tárolt hiba ami az üzemanyagellátással, kipufogógázelvezetéssel kapcsolatos ne legyen az autóban, mert akkor nem engedi elindítani. Minimum negyedig legyen tankolva, de inkább félig.

Üzemi hőfokra felmelegítve el lehet indítani a laptopról, ezután kb. húsz percig 70 km/óra felett haladni. A hatás/hőmérséklet fokozása érdekében alacsonyabb sebességfokozat - magasabb fordulatszám választása segíthet. Ha a regenerálás rendben lezajlott, ellennyomás mérése javasolt, innen látható, milyen eredményt sikerült elérni.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek kzolee az itt látható tagok köszönték meg: Zsolt
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: PARTICULATE FILTER
HozzászólásElküldve: 2017.03.19. 18:35 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2006.04.05. 00:00
Hozzászólások: 188
Tartózkodási hely: Zala megye
Adott köszi: 83 alkalommal
Kapott köszik: 7 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 25D
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
kzolee írta:
Nem kell hozzá autópálya, csak ott egyszerűbb, ha ki kell kerülni egy traktort pont amikor szépen regenerál.

Tárolt hiba ami az üzemanyagellátással, kipufogógázelvezetéssel kapcsolatos ne legyen az autóban, mert akkor nem engedi elindítani. Minimum negyedig legyen tankolva, de inkább félig.

Üzemi hőfokra felmelegítve el lehet indítani a laptopról, ezután kb. húsz percig 70 km/óra felett haladni. A hatás/hőmérséklet fokozása érdekében alacsonyabb sebességfokozat - magasabb fordulatszám választása segíthet. Ha a regenerálás rendben lezajlott, ellennyomás mérése javasolt, innen látható, milyen eredményt sikerült elérni.
Köszönöm, meg is csináltam (izzítógyertyákat cseréltem tegnap, egy hibás volt, emiatt gondolom előtte nem regenerált). Közben az élőadatok szerint 680-700fok között mozgott a DPF előtti kipufogógáz hőmérséklet. Talán 2 alkalommal kellett komolyabban lelassítanom a forgalom miatt, de kb 22-25 perc után állt le a folyamat. Most alapjáraton 3,9mbar, 2000-es fordulaton 15mbar, 4000-es fordulaton pedig 33mbar körüli értékeket kapok. Még van egy hibakódom sajnos (4587 - Üzemanyag szűrő felmelegítő szakadt). Emiatt a jövőben sem fog magától regenerálni?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: PARTICULATE FILTER
HozzászólásElküldve: 2017.03.19. 20:31 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5707
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1427 alkalommal
Kapott köszik: 1376 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
Igen, ez akadályozza az automatikus regenerálást. Nézd a jó oldalát, egyúttal üzemanyag szűrőt is cserélsz, mert azzal együtt jön a fűtő. :)

Az ellennyomás értékeid rendben vannak, úgy tűnik a koromszűrőd még jó. ;)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek kzolee az itt látható tagok köszönték meg: 2 NagyMatyas, Zsolt
Értékelés: 9.52%
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: PARTICULATE FILTER
HozzászólásElküldve: 2017.03.19. 20:50 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2006.04.05. 00:00
Hozzászólások: 188
Tartózkodási hely: Zala megye
Adott köszi: 83 alkalommal
Kapott köszik: 7 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 25D
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
kzolee írta:
Igen, ez akadályozza az automatikus regenerálást. Nézd a jó oldalát, egyúttal üzemanyag szűrőt is cserélsz, mert azzal együtt jön a fűtő. :)

Az ellennyomás értékeid rendben vannak, úgy tűnik a koromszűrőd még jó. ;)
Hajajj... Külön nem tudok fűtőt venni? Ma megnéztem, hogy esetleg nem a csatlakozó vagy más probléma van-e, és egy kosszal kicseréltem a régi szűrőt. :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: PARTICULATE FILTER
HozzászólásElküldve: 2017.03.19. 21:53 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
6-700 fok? Nekem regenerálás közben 500 fok max. Ez alapján jól sejtem, hogy nálam nem működik a hátsó dobban lévő flaps? Emiatt valószínűleg a regenerálás hatásfoka is elmarad, ráadásul nekem 4000-res fordulaton 150 mbar körül van az ellennyomás, hogyha pedig élő adatokban nézem, akkor 4000-res fordulat fölött pl 4.ben már ilyen 5-6-700 mbar az ellennyomás. Jól van az úgy?

Más: Amikor be lett vákuum csövezve az autó, akkor elindultak normálisan a turbók és végre azt éreztem, hogy amikor a lámpánál elindulok, akkor legkisebb gázra is fölényesen megy az autó, illetve a váltó is úgy viselkedett, mintha szinte manuális váltó lenne, tehát másodikban, harmadikban nem konstans 1700-on állt a fordulat és csúsztatott, hanem 1300-tól szépen felfele nőt direkten a fordulat. Most megint olyan érzésem van, mintha egy rágógumin keresztül menne át az erő a hátsó kerekre. Rálépek a gázra és ványadtan indul el az autó, közben pedig elmennek mellettem. Ha rendesen odalépek, akkor azért elindul, de szerintem a jótól messze van. Élő adatok alapján a töltőnyomás oké, váltó is 30 ezer km-mel ezelőtt lett felújítva, teljesen jól teszi a dolgát. Végsebesség is van, 200 fölött még rendesen megy az autó, de mondjuk 130-ról ha csak D-ben olyan erőteljesebben odalépek, de nem kickdown, akkor nem igazán úgy megy az autó, ahogy szokott. Lehet ez a DPF dugulás hozadéka? Látszólag pedig két regenerálás után teszt szerint normálisak az értékek. Mit tegyek? Csapjak fel egy bontott, pucolt DPF-et, aztán próba szerencse?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: PARTICULATE FILTER
HozzászólásElküldve: 2017.03.20. 13:19 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.19. 22:09
Hozzászólások: 982
Tartózkodási hely: Vác/United Kingdom
Adott köszi: 61 alkalommal
Kapott köszik: 180 alkalommal
Széria kód: E53
Motor tipusa: 30D M57N2
Évjárata: 2005
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
NagyMatyas írta:
6-700 fok? Nekem regenerálás közben 500 fok max. Ez alapján jól sejtem, hogy nálam nem működik a hátsó dobban lévő flaps? Emiatt valószínűleg a regenerálás hatásfoka is elmarad, ráadásul nekem 4000-res fordulaton 150 mbar körül van az ellennyomás, hogyha pedig élő adatokban nézem, akkor 4000-res fordulat fölött pl 4.ben már ilyen 5-6-700 mbar az ellennyomás. Jól van az úgy?

Más: Amikor be lett vákuum csövezve az autó, akkor elindultak normálisan a turbók és végre azt éreztem, hogy amikor a lámpánál elindulok, akkor legkisebb gázra is fölényesen megy az autó, illetve a váltó is úgy viselkedett, mintha szinte manuális váltó lenne, tehát másodikban, harmadikban nem konstans 1700-on állt a fordulat és csúsztatott, hanem 1300-tól szépen felfele nőt direkten a fordulat. Most megint olyan érzésem van, mintha egy rágógumin keresztül menne át az erő a hátsó kerekre. Rálépek a gázra és ványadtan indul el az autó, közben pedig elmennek mellettem. Ha rendesen odalépek, akkor azért elindul, de szerintem a jótól messze van. Élő adatok alapján a töltőnyomás oké, váltó is 30 ezer km-mel ezelőtt lett felújítva, teljesen jól teszi a dolgát. Végsebesség is van, 200 fölött még rendesen megy az autó, de mondjuk 130-ról ha csak D-ben olyan erőteljesebben odalépek, de nem kickdown, akkor nem igazán úgy megy az autó, ahogy szokott. Lehet ez a DPF dugulás hozadéka? Látszólag pedig két regenerálás után teszt szerint normálisak az értékek. Mit tegyek? Csapjak fel egy bontott, pucolt DPF-et, aztán próba szerencse?

az 500c az kevés nem csinálja meg rendesen nekem mikor regenerál 610c-650c,nyomást álló helyzetben kell mérjél a diag szerint,én néztem menetközben az ellen nyomásomat de az max 250mbar volt a fordulatra nem emlékszem,nekem soknak tünik ami neked van,
a másik nyomj már istával tesztet hogy a nyomás szenzorok jók turbó geot mozgatja rendesen,de ha jó emlékszem neked volt gondod a légtömegmérövel lehet roszul emlékszem de neked nem gyári van benne hanem bosch,na az még szivathat.

_________________
Tedd vagy ne tedd de ne próbáld :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: PARTICULATE FILTER
HozzászólásElküldve: 2017.03.20. 13:51 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2006.04.05. 00:00
Hozzászólások: 188
Tartózkodási hely: Zala megye
Adott köszi: 83 alkalommal
Kapott köszik: 7 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 25D
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
rockerekhu írta:
NagyMatyas írta:
6-700 fok? Nekem regenerálás közben 500 fok max. Ez alapján jól sejtem, hogy nálam nem működik a hátsó dobban lévő flaps? Emiatt valószínűleg a regenerálás hatásfoka is elmarad, ráadásul nekem 4000-res fordulaton 150 mbar körül van az ellennyomás, hogyha pedig élő adatokban nézem, akkor 4000-res fordulat fölött pl 4.ben már ilyen 5-6-700 mbar az ellennyomás. Jól van az úgy?

Más: Amikor be lett vákuum csövezve az autó, akkor elindultak normálisan a turbók és végre azt éreztem, hogy amikor a lámpánál elindulok, akkor legkisebb gázra is fölényesen megy az autó, illetve a váltó is úgy viselkedett, mintha szinte manuális váltó lenne, tehát másodikban, harmadikban nem konstans 1700-on állt a fordulat és csúsztatott, hanem 1300-tól szépen felfele nőt direkten a fordulat. Most megint olyan érzésem van, mintha egy rágógumin keresztül menne át az erő a hátsó kerekre. Rálépek a gázra és ványadtan indul el az autó, közben pedig elmennek mellettem. Ha rendesen odalépek, akkor azért elindul, de szerintem a jótól messze van. Élő adatok alapján a töltőnyomás oké, váltó is 30 ezer km-mel ezelőtt lett felújítva, teljesen jól teszi a dolgát. Végsebesség is van, 200 fölött még rendesen megy az autó, de mondjuk 130-ról ha csak D-ben olyan erőteljesebben odalépek, de nem kickdown, akkor nem igazán úgy megy az autó, ahogy szokott. Lehet ez a DPF dugulás hozadéka? Látszólag pedig két regenerálás után teszt szerint normálisak az értékek. Mit tegyek? Csapjak fel egy bontott, pucolt DPF-et, aztán próba szerencse?

az 500c az kevés nem csinálja meg rendesen nekem mikor regenerál 610c-650c,nyomást álló helyzetben kell mérjél a diag szerint,én néztem menetközben az ellen nyomásomat de az max 250mbar volt a fordulatra nem emlékszem,nekem soknak tünik ami neked van,
a másik nyomj már istával tesztet hogy a nyomás szenzorok jók turbó geot mozgatja rendesen,de ha jó emlékszem neked volt gondod a légtömegmérövel lehet roszul emlékszem de neked nem gyári van benne hanem bosch,na az még szivathat.
Nálam is 680-695fok közötti értékek voltak. Az általam megadott ellennyomások is álló autónál értendőek (3,9 / 15 / 33mbar), de haladás közben, magas fordulaton sem emlékszem 220-225 feletti értékre, ha ez segít viszonyítani.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: PARTICULATE FILTER
HozzászólásElküldve: 2017.03.20. 17:27 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
rockerekhu írta:
NagyMatyas írta:
6-700 fok? Nekem regenerálás közben 500 fok max. Ez alapján jól sejtem, hogy nálam nem működik a hátsó dobban lévő flaps? Emiatt valószínűleg a regenerálás hatásfoka is elmarad, ráadásul nekem 4000-res fordulaton 150 mbar körül van az ellennyomás, hogyha pedig élő adatokban nézem, akkor 4000-res fordulat fölött pl 4.ben már ilyen 5-6-700 mbar az ellennyomás. Jól van az úgy?

az 500c az kevés nem csinálja meg rendesen nekem mikor regenerál 610c-650c,nyomást álló helyzetben kell mérjél a diag szerint,én néztem menetközben az ellen nyomásomat de az max 250mbar volt a fordulatra nem emlékszem,nekem soknak tünik ami neked van,
a másik nyomj már istával tesztet hogy a nyomás szenzorok jók turbó geot mozgatja rendesen,de ha jó emlékszem neked volt gondod a légtömegmérövel lehet roszul emlékszem de neked nem gyári van benne hanem bosch,na az még szivathat.


Álló autónál néztem már többször is tesztet, akkor 4 ezres fordulaton 150/250 volt. Azért néztem élő adatokat, mert nekem gyanús. Autó át lett vákuumcsövezve, légtömegmérő pedig igaz, hogy Bosch, de JLaci is ezt adta volna nekem nyugodt szívvel. Egyébként sincs légtömeg, illetve tőltőnyomás gondom, ezt már párszor végigzongoráztam. Egyszerűen szerintem a DPF teszt egy fáradtabb szűrő esetén nem fedi a valóságot, mert igaz, hogy egy helyben átmegy a teszten, de menet közben szokás használni az autót :wink: Erre kellene nekem valami egzakt adat, hogy mondjuk hasonlóan, ahogy én megnéztem, ki milyen ellennyomást kap.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: PARTICULATE FILTER
HozzászólásElküldve: 2017.03.21. 01:20 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.19. 22:09
Hozzászólások: 982
Tartózkodási hely: Vác/United Kingdom
Adott köszi: 61 alkalommal
Kapott köszik: 180 alkalommal
Széria kód: E53
Motor tipusa: 30D M57N2
Évjárata: 2005
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
NagyMatyas írta:
rockerekhu írta:
NagyMatyas írta:
6-700 fok? Nekem regenerálás közben 500 fok max. Ez alapján jól sejtem, hogy nálam nem működik a hátsó dobban lévő flaps? Emiatt valószínűleg a regenerálás hatásfoka is elmarad, ráadásul nekem 4000-res fordulaton 150 mbar körül van az ellennyomás, hogyha pedig élő adatokban nézem, akkor 4000-res fordulat fölött pl 4.ben már ilyen 5-6-700 mbar az ellennyomás. Jól van az úgy?

az 500c az kevés nem csinálja meg rendesen nekem mikor regenerál 610c-650c,nyomást álló helyzetben kell mérjél a diag szerint,én néztem menetközben az ellen nyomásomat de az max 250mbar volt a fordulatra nem emlékszem,nekem soknak tünik ami neked van,
a másik nyomj már istával tesztet hogy a nyomás szenzorok jók turbó geot mozgatja rendesen,de ha jó emlékszem neked volt gondod a légtömegmérövel lehet roszul emlékszem de neked nem gyári van benne hanem bosch,na az még szivathat.


Álló autónál néztem már többször is tesztet, akkor 4 ezres fordulaton 150/250 volt. Azért néztem élő adatokat, mert nekem gyanús. Autó át lett vákuumcsövezve, légtömegmérő pedig igaz, hogy Bosch, de JLaci is ezt adta volna nekem nyugodt szívvel. Egyébként sincs légtömeg, illetve tőltőnyomás gondom, ezt már párszor végigzongoráztam. Egyszerűen szerintem a DPF teszt egy fáradtabb szűrő esetén nem fedi a valóságot, mert igaz, hogy egy helyben átmegy a teszten, de menet közben szokás használni az autót :wink: Erre kellene nekem valami egzakt adat, hogy mondjuk hasonlóan, ahogy én megnéztem, ki milyen ellennyomást kap.

csütörtökön már otthon vagyok,és remélehetöleg addigra ösze lesz rakva a verda és megnézem neked a ellen nyomásokat menet közben.

_________________
Tedd vagy ne tedd de ne próbáld :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: PARTICULATE FILTER
HozzászólásElküldve: 2017.03.21. 12:35 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
rockerekhu írta:
csütörtökön már otthon vagyok,és remélehetöleg addigra ösze lesz rakva a verda és megnézem neked a ellen nyomásokat menet közben.


Köszönöm szépen előre is!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: PARTICULATE FILTER
HozzászólásElküldve: 2017.03.27. 14:39 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2006.04.05. 00:00
Hozzászólások: 188
Tartózkodási hely: Zala megye
Adott köszi: 83 alkalommal
Kapott köszik: 7 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 25D
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Köszönöm mindenkinek a segítséget, végre elfogytak a hibakódok. Regenerál majd az autó magától, vagy van egyéb teendőm a javítást követően? (termosztátok, izzítógyertyák, üzemanyag szűrő előmelegítő cserélve)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 571 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 29  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 6 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator