* *
Pontos idő: 2017.11.21. 04:54

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 473 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 24  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: PARTICULATE FILTER
HozzászólásElküldve: 2007.08.21. 17:21 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2006.08.29. 00:00
Hozzászólások: 309
Tartózkodási hely: Kozármisleny
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E63
Motor tipusa: 45i
Évjárata: 2003
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
Azt írja az autóm, hogy 3 ezer km múlva esedékes a cseréje a részecske szűrőnek.
Megkérdeztem hát hogy mennyibe is fog ez nekem fájni, mivel kalkuláljak. Aszonták 366366Ft :? És ez csak maga a szűrő!

Vajon mi alapján kalkulál az elektronika, kizárolag a megtett km alapján, vagy esetleg más paramétereket is figyelembe vesz?

Azt olvastam ezekről a filterekről, hogy 500-1000km-enként kiégeti magából a korom szemcséket használattól függően. Ennek a módja több féle típustól függően. Az egyik adalék anyag segítségével égeti ki magát, és ezt az adalék anyagot időnként pótolni kell egy tartályba, a másik fajta egybe van építve a katalizátorral, és a motorhoz közelebb van elhelyezve hogy könnyebben elérje a kívánt hőmérsékletet, itt a motorvezérlő elektronika segít az elégetésben, dúsabb keveréket ad, így a motor hatásfoka nagyon leromlik, de el tud égni a többlett gázolaj segítségével a korom. Itt meg a fogyasztás nő meg ilyenkor... Csak azt nem tom hogy mi öregszik el benne?

Ha mindent figyelembe veszünk, elég nagy ráfizetés ez az EURO4, eleve kénmentest kell tankolnod, ezek szerint a fogyasztásod is magassabb lehet egy ugyanolyan EURO3-hoz képest, ráadásul még cserélgetni is kell néha ezt a szűrőt. :cry:

Az állam meg mivel támogat, hogy ilyen környezetbarátok vagyunk? Módositották a sulyadót teljesitményadóvá, és valahogy eltünt a környezetvédelmi besorolás miatti adókedvezmény... Talán a regisztrációs díjban van egy kis kedvezmény.

Na mindegy ez csak úgy eszembe jutott... Minden esetre ha valakinek van már ilyen részecske szűrős tapasztalata, ossza meg a nagyérdeművel!

_________________
***** hö! :) geisz *****


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: PARTICULATE FILTER
HozzászólásElküldve: 2007.08.21. 20:01 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2006.03.23. 01:00
Hozzászólások: 222
Tartózkodási hely: Tapolca
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 0
Széria kód: E61
Motor tipusa: 530xd
Évjárata: 2009
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
geisz írta:
Azt írja az autóm, hogy 3 ezer km múlva esedékes a cseréje a részecske szűrőnek.
Megkérdeztem hát hogy mennyibe is fog ez nekem fájni, mivel kalkuláljak. Aszonták 366366Ft :? És ez csak maga a szűrő!

Vajon mi alapján kalkulál az elektronika, kizárolag a megtett km alapján, vagy esetleg más paramétereket is figyelembe vesz?

Azt olvastam ezekről a filterekről, hogy 500-1000km-enként kiégeti magából a korom szemcséket használattól függően. Ennek a módja több féle típustól függően. Az egyik adalék anyag segítségével égeti ki magát, és ezt az adalék anyagot időnként pótolni kell egy tartályba, a másik fajta egybe van építve a katalizátorral, és a motorhoz közelebb van elhelyezve hogy könnyebben elérje a kívánt hőmérsékletet, itt a motorvezérlő elektronika segít az elégetésben, dúsabb keveréket ad, így a motor hatásfoka nagyon leromlik, de el tud égni a többlett gázolaj segítségével a korom. Itt meg a fogyasztás nő meg ilyenkor... Csak azt nem tom hogy mi öregszik el benne?

Ha mindent figyelembe veszünk, elég nagy ráfizetés ez az EURO4, eleve kénmentest kell tankolnod, ezek szerint a fogyasztásod is magassabb lehet egy ugyanolyan EURO3-hoz képest, ráadásul még cserélgetni is kell néha ezt a szűrőt. :cry:

Az állam meg mivel támogat, hogy ilyen környezetbarátok vagyunk? Módositották a sulyadót teljesitményadóvá, és valahogy eltünt a környezetvédelmi besorolás miatti adókedvezmény... Talán a regisztrációs díjban van egy kis kedvezmény.

Na mindegy ez csak úgy eszembe jutott... Minden esetre ha valakinek van már ilyen részecske szűrős tapasztalata, ossza meg a nagyérdeművel!



szia!

én ugy tudom kb 200-220 ezernél kell kicserélni ,na most ha a tiedében ennél lényegesen kevesebb van érdemes lenne Mászikával megvizsgáltatni az autod tényleges futás teljesitményét,hát ha trükköztek vele...

ird meg hogy mennyi pénzben állt meg a csere!!!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: PARTICULATE FILTER
HozzászólásElküldve: 2007.08.22. 15:03 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2006.08.29. 00:00
Hozzászólások: 309
Tartózkodási hely: Kozármisleny
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E63
Motor tipusa: 45i
Évjárata: 2003
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
mentoslaci írta:
geisz írta:
Azt írja az autóm, hogy 3 ezer km múlva esedékes a cseréje a részecske szűrőnek.
Megkérdeztem hát hogy mennyibe is fog ez nekem fájni, mivel kalkuláljak. Aszonták 366366Ft :? És ez csak maga a szűrő!

Vajon mi alapján kalkulál az elektronika, kizárolag a megtett km alapján, vagy esetleg más paramétereket is figyelembe vesz?

Azt olvastam ezekről a filterekről, hogy 500-1000km-enként kiégeti magából a korom szemcséket használattól függően. Ennek a módja több féle típustól függően. Az egyik adalék anyag segítségével égeti ki magát, és ezt az adalék anyagot időnként pótolni kell egy tartályba, a másik fajta egybe van építve a katalizátorral, és a motorhoz közelebb van elhelyezve hogy könnyebben elérje a kívánt hőmérsékletet, itt a motorvezérlő elektronika segít az elégetésben, dúsabb keveréket ad, így a motor hatásfoka nagyon leromlik, de el tud égni a többlett gázolaj segítségével a korom. Itt meg a fogyasztás nő meg ilyenkor... Csak azt nem tom hogy mi öregszik el benne?

Ha mindent figyelembe veszünk, elég nagy ráfizetés ez az EURO4, eleve kénmentest kell tankolnod, ezek szerint a fogyasztásod is magassabb lehet egy ugyanolyan EURO3-hoz képest, ráadásul még cserélgetni is kell néha ezt a szűrőt. :cry:

Az állam meg mivel támogat, hogy ilyen környezetbarátok vagyunk? Módositották a sulyadót teljesitményadóvá, és valahogy eltünt a környezetvédelmi besorolás miatti adókedvezmény... Talán a regisztrációs díjban van egy kis kedvezmény.

Na mindegy ez csak úgy eszembe jutott... Minden esetre ha valakinek van már ilyen részecske szűrős tapasztalata, ossza meg a nagyérdeművel!



szia!

én ugy tudom kb 200-220 ezernél kell kicserélni ,na most ha a tiedében ennél lényegesen kevesebb van érdemes lenne Mászikával megvizsgáltatni az autod tényleges futás teljesitményét,hát ha trükköztek vele...

ird meg hogy mennyi pénzben állt meg a csere!!!


Akkor nagyjából stimmel 2 kiló körül tartok, elég sokat megyek... Körbejárom a kérdést, majd megírom mennyiből fordulok ki.

_________________
***** hö! :) geisz *****


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: PARTICULATE FILTER
HozzászólásElküldve: 2007.08.22. 15:22 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2006.03.23. 01:00
Hozzászólások: 222
Tartózkodási hely: Tapolca
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 0
Széria kód: E61
Motor tipusa: 530xd
Évjárata: 2009
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
geisz írta:
mentoslaci írta:
geisz írta:
Azt írja az autóm, hogy 3 ezer km múlva esedékes a cseréje a részecske szűrőnek.
Megkérdeztem hát hogy mennyibe is fog ez nekem fájni, mivel kalkuláljak. Aszonták 366366Ft :? És ez csak maga a szűrő!

Vajon mi alapján kalkulál az elektronika, kizárolag a megtett km alapján, vagy esetleg más paramétereket is figyelembe vesz?

Azt olvastam ezekről a filterekről, hogy 500-1000km-enként kiégeti magából a korom szemcséket használattól függően. Ennek a módja több féle típustól függően. Az egyik adalék anyag segítségével égeti ki magát, és ezt az adalék anyagot időnként pótolni kell egy tartályba, a másik fajta egybe van építve a katalizátorral, és a motorhoz közelebb van elhelyezve hogy könnyebben elérje a kívánt hőmérsékletet, itt a motorvezérlő elektronika segít az elégetésben, dúsabb keveréket ad, így a motor hatásfoka nagyon leromlik, de el tud égni a többlett gázolaj segítségével a korom. Itt meg a fogyasztás nő meg ilyenkor... Csak azt nem tom hogy mi öregszik el benne?

Ha mindent figyelembe veszünk, elég nagy ráfizetés ez az EURO4, eleve kénmentest kell tankolnod, ezek szerint a fogyasztásod is magassabb lehet egy ugyanolyan EURO3-hoz képest, ráadásul még cserélgetni is kell néha ezt a szűrőt. :cry:

Az állam meg mivel támogat, hogy ilyen környezetbarátok vagyunk? Módositották a sulyadót teljesitményadóvá, és valahogy eltünt a környezetvédelmi besorolás miatti adókedvezmény... Talán a regisztrációs díjban van egy kis kedvezmény.

Na mindegy ez csak úgy eszembe jutott... Minden esetre ha valakinek van már ilyen részecske szűrős tapasztalata, ossza meg a nagyérdeművel!



szia!

én ugy tudom kb 200-220 ezernél kell kicserélni ,na most ha a tiedében ennél lényegesen kevesebb van érdemes lenne Mászikával megvizsgáltatni az autod tényleges futás teljesitményét,hát ha trükköztek vele...

ird meg hogy mennyi pénzben állt meg a csere!!!


Akkor nagyjából stimmel 2 kiló körül tartok, elég sokat megyek... Körbejárom a kérdést, majd megírom mennyiből fordulok ki.


várom az infokat!!!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.04.03. 16:46 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2006.08.29. 00:00
Hozzászólások: 309
Tartózkodási hely: Kozármisleny
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E63
Motor tipusa: 45i
Évjárata: 2003
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
Végül is kicseréltem...
Kiderült hogy a csonk is repedt (E60-on már nem hagyományos öntvényből van, hanem vastag lemezből. Könnyebb lett, de ezzel együtt sikerült a BMW-nek egy tipushibát beépíteni) az is csere +85 ropi.

_________________
***** hö! :) geisz *****


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.08.23. 16:09 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2008.08.23. 00:00
Hozzászólások: 4
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E90
Motor tipusa: 318d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok! E60 2004 525D-m van lassan esedékes nekem is a részecskeszűrő csere, hallottam valahol hogy ki lehet iktatni.Van valakinek erről infója?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.08.23. 20:10 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2006.08.29. 00:00
Hozzászólások: 309
Tartózkodási hely: Kozármisleny
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E63
Motor tipusa: 45i
Évjárata: 2003
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
penny525d írta:
Sziasztok! E60 2004 525D-m van lassan esedékes nekem is a részecskeszűrő csere, hallottam valahol hogy ki lehet iktatni.Van valakinek erről infója?


Ki lehet herélni, de ha az autót hosszabb távon meg akarod tartani a legjobb megoldás a csere...

_________________
***** hö! :) geisz *****


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.08.24. 05:53 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2008.08.23. 00:00
Hozzászólások: 4
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E90
Motor tipusa: 318d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Szia geisz!Köszönöm a gyors választ, leírnád bővebben, hogy mit értesz "kiherélés" alatt és mennyiért csinálják, kell e programozni stb... . Miért nem ajánlod hosszú távon? Füstölni fog az autó?köszi


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.08.24. 17:44 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2006.08.29. 00:00
Hozzászólások: 309
Tartózkodási hely: Kozármisleny
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E63
Motor tipusa: 45i
Évjárata: 2003
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
penny525d írta:
Szia geisz!Köszönöm a gyors választ, leírnád bővebben, hogy mit értesz "kiherélés" alatt és mennyiért csinálják, kell e programozni stb... . Miért nem ajánlod hosszú távon? Füstölni fog az autó?köszi


Szia.

Egész egyszerűen leszedik a kipuff rendszeredet, a 25d-n a második dob a particulate filter melynek felvágják a tetejét, kidobják a közepét, majd visszavarják. kipuff rendszer vissza. Ezt bármelyik kipuffogó klinikán elvégzik...

1. Az autód ez után ugyan úgy fog kormolni mint egy EURO3-as autó.
2. A kipuffogó rendszer folytása nagy mértékben le fog csökkenni, ezáltal a motorod élettartalma lerövidül.
3. Műszaki vizsga bukta.
4. Eladáskor meg magyarázkodhatsz, mert elsumákolni nem fogod tudni.


Hidd el körbe jártam a témát mert nekem is fájt az a 350-400ezer, de én inkább a gyári megoldások híve vagyok. Nem utolsó sorban, soha nem volt lelkifurdalásom egyetlen egy autómnál sem, hogy átvágtam volna a vevőmet.

_________________
***** hö! :) geisz *****


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.08.24. 18:18 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2007.05.20. 00:00
Hozzászólások: 6577
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 115 alkalommal
Kapott köszik: 284 alkalommal
Széria kód: E83
Motor tipusa: 25i
Évjárata: 2005
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (1)
uram apám ez rettentő drága! 8O
ahhoz képest, hogy ilyet Magyarországon gyártanak.... .... nincs után gyártott belőle?

_________________
:mrgreen: Romanes eunt domus :mrgreen:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.08.24. 18:33 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2007.09.25. 00:00
Hozzászólások: 261
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E92
Motor tipusa: 335i
Évjárata: 2007
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
geisz írta:
penny525d írta:
Szia geisz!Köszönöm a gyors választ, leírnád bővebben, hogy mit értesz "kiherélés" alatt és mennyiért csinálják, kell e programozni stb... . Miért nem ajánlod hosszú távon? Füstölni fog az autó?köszi


Szia.

Egész egyszerűen leszedik a kipuff rendszeredet, a 25d-n a második dob a particulate filter melynek felvágják a tetejét, kidobják a közepét, majd visszavarják. kipuff rendszer vissza. Ezt bármelyik kipuffogó klinikán elvégzik...

1. Az autód ez után ugyan úgy fog kormolni mint egy EURO3-as autó.
2. A kipuffogó rendszer folytása nagy mértékben le fog csökkenni, ezáltal a motorod élettartalma lerövidül.
3. Műszaki vizsga bukta.
4. Eladáskor meg magyarázkodhatsz, mert elsumákolni nem fogod tudni.


Hidd el körbe jártam a témát mert nekem is fájt az a 350-400ezer, de én inkább a gyári megoldások híve vagyok. Nem utolsó sorban, soha nem volt lelkifurdalásom egyetlen egy autómnál sem, hogy átvágtam volna a vevőmet.


Miért rövidül le a motor élettartama?
Szívó benzines motoroknál esetleg beéghet egy idő után a kipuff szelep, azt aláírom, de ott egyébként is sokkal magasabb hőmérsékletek vannak.
Turbós motornál viszont a turbó lapátjai igencsak nagy folytást adnak. Szinte az összes tuningolt tdi-n végig csak egy üres cső van dob nélkül, mégse történik semmi a motorral...

_________________
www.autoalkatresz-bolt.hu
www.vwmaster.hu


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.08.24. 20:29 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2008.08.23. 00:00
Hozzászólások: 4
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E90
Motor tipusa: 318d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Köszi geisz a kimerítő választ, még egy dolog érdekelne, irtad valahol hogy kitoltátok 30000 km-el a cserét.Azt szoftveresen csináltátok?Nekem még 3500km-t ir a gép, ha ez lejár utána vész-módba kapcsol az autó?köszi. üdv


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2008.08.25. 21:57 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2006.08.29. 00:00
Hozzászólások: 309
Tartózkodási hely: Kozármisleny
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E63
Motor tipusa: 45i
Évjárata: 2003
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Labi

Sajnos nem létezik utángyártott... :cry:

atiTDI

Ezt a fojtás dolgot már kiveséztük egy párszor több topicban is nem akarok vitatkozni, mert lehet hogy igazad van, de nem véletlenül méretezik a kipuffogó rendszer fojtását a motorhoz, és ha ezen változtatunk, elég sok paraméter változik, amiket egy tuningnál nyilván korrigálnak.

penny525D

Ezt a szerelőm követte el, bejegyzett egy cserét annélkül, hogy fizikailag megtörtént volna, ezután lecsökkentette a 200ezer km-et 30ezerre. Ennek az a hátránya, hogy az autó jegyzi a cserék számát, amit nem lehet törölni... Egyébként ekkor már túlmentem rajta, és nem kapcsolt "vészüzembe".

_________________
***** hö! :) geisz *****


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.04.01. 21:29 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.14. 01:00
Hozzászólások: 906
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E61
Motor tipusa: 3.0D
Évjárata: 2008
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
hol tudod megnézni hogy mennyi km van még a cseréig???

_________________
Az egyetlen út,amit a BMW-t vezetők lerövidítenek: a fékút.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.04.01. 21:58 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 338 alkalommal
Kapott köszik: 687 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
[quote="pappkari"]hol tudod megnézni hogy mennyi km van még a cseréig???[/quote
Hello pappkari
Ráadod a gyujtást a képernyö alap funkcióra áll az idrive gombot egyszer megnyomod lefelé
feljönnek a menük -azon belül megkeresed hogy SERVICE az idrivel okézol (lenyomás)
és ott megtalálsz mindent az elsö-hátso fékbetét ,olajcsere..stb a megtehetö kilometer mellé
van irva
üdv zoli


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.04.01. 22:59 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.14. 01:00
Hozzászólások: 906
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E61
Motor tipusa: 3.0D
Évjárata: 2008
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
köszi az infót ezt kiprobálom majd a talin még mutogathatod majd a trükköket:D

_________________
Az egyetlen út,amit a BMW-t vezetők lerövidítenek: a fékút.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.04.01. 23:25 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 338 alkalommal
Kapott köszik: 687 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
pappkari írta:
köszi az infót ezt kiprobálom majd a talin még mutogathatod majd a trükköket:D

Helo pappkari
Amiben tudok segitek :roll:
üdv zoli


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.04.15. 19:51 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 338 alkalommal
Kapott köszik: 687 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
geisz írta:
penny525d írta:
Szia geisz!Köszönöm a gyors választ, leírnád bővebben, hogy mit értesz "kiherélés" alatt és mennyiért csinálják, kell e programozni stb... . Miért nem ajánlod hosszú távon? Füstölni fog az autó?köszi


Szia.

Egész egyszerűen leszedik a kipuff rendszeredet, a 25d-n a második dob a particulate filter melynek felvágják a tetejét, kidobják a közepét, majd visszavarják. kipuff rendszer vissza. Ezt bármelyik kipuffogó klinikán elvégzik...

1. Az autód ez után ugyan úgy fog kormolni mint egy EURO3-as autó.
2. A kipuffogó rendszer folytása nagy mértékben le fog csökkenni, ezáltal a motorod élettartalma lerövidül.
3. Műszaki vizsga bukta.
4. Eladáskor meg magyarázkodhatsz, mert elsumákolni nem fogod tudni.


Hidd el körbe jártam a témát mert nekem is fájt az a 350-400ezer, de én inkább a gyári megoldások híve vagyok. Nem utolsó sorban, soha nem volt lelkifurdalásom egyetlen egy autómnál sem, hogy átvágtam volna a vevőmet.

Helo
Még annyit szeretnék hozzá szólni, mint utolag kiderült a Völgyhidon kigyuladt E60-as éppen ennek a cseréje elmulasztása miatt történt TULMELEGEDETT
üdv zoli


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.04.15. 19:55 
Offline
Moderátor
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: 2008.04.02. 00:00
Hozzászólások: 7536
Tartózkodási hely: Magyarország
Adott köszi: 259 alkalommal
Kapott köszik: 307 alkalommal
Széria kód: E38
Motor tipusa: M73B54
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
lepke írta:
geisz írta:
penny525d írta:
Szia geisz!Köszönöm a gyors választ, leírnád bővebben, hogy mit értesz "kiherélés" alatt és mennyiért csinálják, kell e programozni stb... . Miért nem ajánlod hosszú távon? Füstölni fog az autó?köszi


Szia.

Egész egyszerűen leszedik a kipuff rendszeredet, a 25d-n a második dob a particulate filter melynek felvágják a tetejét, kidobják a közepét, majd visszavarják. kipuff rendszer vissza. Ezt bármelyik kipuffogó klinikán elvégzik...

1. Az autód ez után ugyan úgy fog kormolni mint egy EURO3-as autó.
2. A kipuffogó rendszer folytása nagy mértékben le fog csökkenni, ezáltal a motorod élettartalma lerövidül.
3. Műszaki vizsga bukta.
4. Eladáskor meg magyarázkodhatsz, mert elsumákolni nem fogod tudni.


Hidd el körbe jártam a témát mert nekem is fájt az a 350-400ezer, de én inkább a gyári megoldások híve vagyok. Nem utolsó sorban, soha nem volt lelkifurdalásom egyetlen egy autómnál sem, hogy átvágtam volna a vevőmet.

Helo
Még annyit szeretnék hozzá szólni, mint utolag kiderült a Völgyhidon kigyuladt E60-as éppen ennek a cseréje elmulasztása miatt történt TULMELEGEDETT
üdv zoli


Zöldkártyán is néznek furcsán.

_________________
Üdv.
MChris


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2009.04.15. 20:17 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2008.03.31. 00:00
Hozzászólások: 4931
Tartózkodási hely: EU
Adott köszi: 464 alkalommal
Kapott köszik: 791 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: S85
Évjárata: 2006
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
lepke írta:
geisz írta:
penny525d írta:
Szia geisz!Köszönöm a gyors választ, leírnád bővebben, hogy mit értesz "kiherélés" alatt és mennyiért csinálják, kell e programozni stb... . Miért nem ajánlod hosszú távon? Füstölni fog az autó?köszi


Szia.

Egész egyszerűen leszedik a kipuff rendszeredet, a 25d-n a második dob a particulate filter melynek felvágják a tetejét, kidobják a közepét, majd visszavarják. kipuff rendszer vissza. Ezt bármelyik kipuffogó klinikán elvégzik...

1. Az autód ez után ugyan úgy fog kormolni mint egy EURO3-as autó.
2. A kipuffogó rendszer folytása nagy mértékben le fog csökkenni, ezáltal a motorod élettartalma lerövidül.
3. Műszaki vizsga bukta.
4. Eladáskor meg magyarázkodhatsz, mert elsumákolni nem fogod tudni.


Hidd el körbe jártam a témát mert nekem is fájt az a 350-400ezer, de én inkább a gyári megoldások híve vagyok. Nem utolsó sorban, soha nem volt lelkifurdalásom egyetlen egy autómnál sem, hogy átvágtam volna a vevőmet.

Helo
Még annyit szeretnék hozzá szólni, mint utolag kiderült a Völgyhidon kigyuladt E60-as éppen ennek a cseréje elmulasztása miatt történt TULMELEGEDETT
üdv zoli

Túlmelegedett, de mert benzint tankolt az idióta bérlője. Autópiacban van a cikk.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 473 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 24  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 2 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator