* *
Pontos idő: 2024.05.12. 18:30

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 571 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 29  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: PARTICULATE FILTER
HozzászólásElküldve: 2017.02.21. 14:05 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2006.04.05. 00:00
Hozzászólások: 188
Tartózkodási hely: Zala megye
Adott köszi: 83 alkalommal
Kapott köszik: 7 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 25D
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Egy kis segítséget szeretnék kérni. 4020-as hibakód van az autóban (525d / 2005/05), de üzemeltetési szempontból semmilyen problémát nem tapasztaltam.
4020 - kipufogógáz hőmérséklet szenzor a részecskeszűrő előtt, hengersor 1. jel
Ezzel a hibával vajon elvégzi az automatikus DPF regenerálást, vagy csak a hiba megszüntetését követően? (nem szeretném, ha emiatt tömődne el)

Persze a hibát közben próbálom megoldani (bár még fogalmam sincs, hogyan).

Előre is köszi a válaszokat!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: PARTICULATE FILTER
HozzászólásElküldve: 2017.02.21. 14:15 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.10.01. 00:00
Hozzászólások: 3638
Tartózkodási hely: BUDAPEST Pestlőrinc
Adott köszi: 728 alkalommal
Kapott köszik: 799 alkalommal
Széria kód: F11
Motor tipusa: 530xd
Évjárata: 2011
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (1)
Zsolt írta:
Sziasztok!

Egy kis segítséget szeretnék kérni. 4020-as hibakód van az autóban (525d / 2005/05), de üzemeltetési szempontból semmilyen problémát nem tapasztaltam.
4020 - kipufogógáz hőmérséklet szenzor a részecskeszűrő előtt, hengersor 1. jel
Ezzel a hibával vajon elvégzi az automatikus DPF regenerálást, !


Nem fogja elvégezni.

_________________
http://www.muha.hu
Nyitva: H-P 8-tól 17-ig Sz.,V, Zárva.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek muhaati az itt látható tagok köszönték meg: Zsolt
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: PARTICULATE FILTER
HozzászólásElküldve: 2017.02.21. 14:26 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2006.04.05. 00:00
Hozzászólások: 188
Tartózkodási hely: Zala megye
Adott köszi: 83 alkalommal
Kapott köszik: 7 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 25D
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
muhaati írta:
Zsolt írta:
Sziasztok!

Egy kis segítséget szeretnék kérni. 4020-as hibakód van az autóban (525d / 2005/05), de üzemeltetési szempontból semmilyen problémát nem tapasztaltam.
4020 - kipufogógáz hőmérséklet szenzor a részecskeszűrő előtt, hengersor 1. jel
Ezzel a hibával vajon elvégzi az automatikus DPF regenerálást?


Nem fogja elvégezni.

Köszi a gyors infót. :(
Ezt az érzékelőt tudom külön cserélni? (kár, hogy ilyen messze vagytok...)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: PARTICULATE FILTER
HozzászólásElküldve: 2017.02.21. 14:27 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.19. 22:09
Hozzászólások: 982
Tartózkodási hely: Vác/United Kingdom
Adott köszi: 61 alkalommal
Kapott köszik: 180 alkalommal
Széria kód: E53
Motor tipusa: 30D M57N2
Évjárata: 2005
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
nickname írta:
rockerekhu írta:
nickname írta:
Üdv urak

Kérdésem az lenne van e lehetőség a DPF visszaszámláló nullázására ?

A DPF teljesen optimális teszt értéket mutat, tehát tökéletesen működik.

Akkor miért nem nuláztátok le ha már gépen volt és tesztelve?
https://www.youtube.com/watch?v=EkMasUal5Vo parancsolj itt egy videó róla


E91 LCI nem volt ilyen opció, vagyis én nem találkoztam vele "ISTA+"

Pedig van olyan opcio replacement partikel filter azszem ott van.


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével

_________________
Tedd vagy ne tedd de ne próbáld :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: PARTICULATE FILTER
HozzászólásElküldve: 2017.02.21. 14:29 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.19. 22:09
Hozzászólások: 982
Tartózkodási hely: Vác/United Kingdom
Adott köszi: 61 alkalommal
Kapott köszik: 180 alkalommal
Széria kód: E53
Motor tipusa: 30D M57N2
Évjárata: 2005
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
Zsolt írta:
Sziasztok!

Egy kis segítséget szeretnék kérni. 4020-as hibakód van az autóban (525d / 2005/05), de üzemeltetési szempontból semmilyen problémát nem tapasztaltam.
4020 - kipufogógáz hőmérséklet szenzor a részecskeszűrő előtt, hengersor 1. jel
Ezzel a hibával vajon elvégzi az automatikus DPF regenerálást, vagy csak a hiba megszüntetését követően? (nem szeretném, ha emiatt tömődne el)

Persze a hibát közben próbálom megoldani (bár még fogalmam sincs, hogyan).

Előre is köszi a válaszokat!

A hogyan veszel egy szenzort es kicsereled vagy cserelteted,es inditasz egy manualis regeneralast.


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével

_________________
Tedd vagy ne tedd de ne próbáld :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek rockerekhu az itt látható tagok köszönték meg: Zsolt
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: PARTICULATE FILTER
HozzászólásElküldve: 2017.02.21. 14:58 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2011.03.20. 01:00
Hozzászólások: 15
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
rockerekhu írta:
nickname írta:
rockerekhu írta:
nickname írta:
Üdv urak

Kérdésem az lenne van e lehetőség a DPF visszaszámláló nullázására ?

A DPF teljesen optimális teszt értéket mutat, tehát tökéletesen működik.

Akkor miért nem nuláztátok le ha már gépen volt és tesztelve?
https://www.youtube.com/watch?v=EkMasUal5Vo parancsolj itt egy videó róla


E91 LCI nem volt ilyen opció, vagyis én nem találkoztam vele "ISTA+"

Pedig van olyan opcio replacement partikel filter azszem ott van.


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével



Köszönöm ugy néz ki sikerült.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: PARTICULATE FILTER
HozzászólásElküldve: 2017.02.21. 15:05 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2006.04.05. 00:00
Hozzászólások: 188
Tartózkodási hely: Zala megye
Adott köszi: 83 alkalommal
Kapott köszik: 7 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 25D
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
rockerekhu írta:
Zsolt írta:
Sziasztok!

Egy kis segítséget szeretnék kérni. 4020-as hibakód van az autóban (525d / 2005/05), de üzemeltetési szempontból semmilyen problémát nem tapasztaltam.
4020 - kipufogógáz hőmérséklet szenzor a részecskeszűrő előtt, hengersor 1. jel
Ezzel a hibával vajon elvégzi az automatikus DPF regenerálást, vagy csak a hiba megszüntetését követően? (nem szeretném, ha emiatt tömődne el)

Persze a hibát közben próbálom megoldani (bár még fogalmam sincs, hogyan).

Előre is köszi a válaszokat!

A hogyan veszel egy szenzort es kicsereled vagy cserelteted,es inditasz egy manualis regeneralast.

Megpróbálom, köszi.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: PARTICULATE FILTER
HozzászólásElküldve: 2017.02.22. 20:56 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2006.04.05. 00:00
Hozzászólások: 188
Tartózkodási hely: Zala megye
Adott köszi: 83 alkalommal
Kapott köszik: 7 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 25D
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Zsolt írta:
rockerekhu írta:
Zsolt írta:
Sziasztok!

Egy kis segítséget szeretnék kérni. 4020-as hibakód van az autóban (525d / 2005/05), de üzemeltetési szempontból semmilyen problémát nem tapasztaltam.
4020 - kipufogógáz hőmérséklet szenzor a részecskeszűrő előtt, hengersor 1. jel
Ezzel a hibával vajon elvégzi az automatikus DPF regenerálást, vagy csak a hiba megszüntetését követően? (nem szeretném, ha emiatt tömődne el)

Persze a hibát közben próbálom megoldani (bár még fogalmam sincs, hogyan).

Előre is köszi a válaszokat!

A hogyan veszel egy szenzort es kicsereled vagy cserelteted,es inditasz egy manualis regeneralast.

Megpróbálom, köszi.

Megvan a szenzor, holnap megpróbálom kicserélni (remélem kijön a gyári, nem szakad bele vagy ilyesmi). Biztosan kell a manuális regenerálás utána? Mert ha az autó a hibakód törlését követően már elvégzi, nem "kínoznám" feleslegesen (meg az ismerős szerelővel nem igazán értünk a szoftverhez). Ezt álló helyben végzik, vagy haladni kell?
Ismét köszi, akinek van infója! :franko:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: PARTICULATE FILTER
HozzászólásElküldve: 2017.02.22. 20:58 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Zsolt írta:
Zsolt írta:
rockerekhu írta:
Zsolt írta:
Sziasztok!

Egy kis segítséget szeretnék kérni. 4020-as hibakód van az autóban (525d / 2005/05), de üzemeltetési szempontból semmilyen problémát nem tapasztaltam.
4020 - kipufogógáz hőmérséklet szenzor a részecskeszűrő előtt, hengersor 1. jel
Ezzel a hibával vajon elvégzi az automatikus DPF regenerálást, vagy csak a hiba megszüntetését követően? (nem szeretném, ha emiatt tömődne el)

Persze a hibát közben próbálom megoldani (bár még fogalmam sincs, hogyan).

Előre is köszi a válaszokat!

A hogyan veszel egy szenzort es kicsereled vagy cserelteted,es inditasz egy manualis regeneralast.

Megpróbálom, köszi.

Megvan a szenzor, holnap megpróbálom kicserélni (remélem kijön a gyári, nem szakad bele vagy ilyesmi). Biztosan kell a manuális regenerálás utána? Mert ha az autó a hibakód törlését követően már elvégzi, nem "kínoznám" feleslegesen (meg az ismerős szerelővel nem igazán értünk a szoftverhez). Ezt álló helyben végzik, vagy haladni kell?
Ismét köszi, akinek van infója! :franko:


Nem kell, majd megcsinálja magának hibakód törlés után. Nem kell állandóan regeneráltatni fölöslegesen.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek NagyMatyas az itt látható tagok köszönték meg: 4 hamoriarpi, kzolee, muhaati, Zsolt
Értékelés: 19.05%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: PARTICULATE FILTER
HozzászólásElküldve: 2017.02.22. 21:30 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.10.01. 00:00
Hozzászólások: 3638
Tartózkodási hely: BUDAPEST Pestlőrinc
Adott köszi: 728 alkalommal
Kapott köszik: 799 alkalommal
Széria kód: F11
Motor tipusa: 530xd
Évjárata: 2011
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (1)
Zsolt írta:
Megvan a szenzor, holnap megpróbálom kicserélni (remélem kijön a gyári, nem szakad bele vagy ilyesmi). Biztosan kell a manuális regenerálás utána? Mert ha az autó a hibakód törlését követően már elvégzi, nem "kínoznám" feleslegesen (meg az ismerős szerelővel nem igazán értünk a szoftverhez). Ezt álló helyben végzik, vagy haladni kell?
Ismét köszi, akinek van infója! :franko:


Bele nem szakad, de nem lesz egy leányálom. Hibakód törlés után ellennyomást kell mérni, ha még nem nagy, ( alapjárat 10, fordulaton max cca 100-ig ) akkor megoldja magának a regenerálást. Ha ennél több, akkor hisztizni fog.
A folytatás akkor, ha megvan a mérési eredmény.

_________________
http://www.muha.hu
Nyitva: H-P 8-tól 17-ig Sz.,V, Zárva.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek muhaati az itt látható tagok köszönték meg: Zsolt
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája: PARTICULATE FILTER
HozzászólásElküldve: 2017.02.22. 22:41 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.19. 22:09
Hozzászólások: 982
Tartózkodási hely: Vác/United Kingdom
Adott köszi: 61 alkalommal
Kapott köszik: 180 alkalommal
Széria kód: E53
Motor tipusa: 30D M57N2
Évjárata: 2005
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
NagyMatyas írta:
Zsolt írta:
Zsolt írta:
rockerekhu írta:
Zsolt írta:
Sziasztok!

Egy kis segítséget szeretnék kérni. 4020-as hibakód van az autóban (525d / 2005/05), de üzemeltetési szempontból semmilyen problémát nem tapasztaltam.
4020 - kipufogógáz hőmérséklet szenzor a részecskeszűrő előtt, hengersor 1. jel
Ezzel a hibával vajon elvégzi az automatikus DPF regenerálást, vagy csak a hiba megszüntetését követően? (nem szeretném, ha emiatt tömődne el)

Persze a hibát közben próbálom megoldani (bár még fogalmam sincs, hogyan).

Előre is köszi a válaszokat!

A hogyan veszel egy szenzort es kicsereled vagy cserelteted,es inditasz egy manualis regeneralast.

Megpróbálom, köszi.

Megvan a szenzor, holnap megpróbálom kicserélni (remélem kijön a gyári, nem szakad bele vagy ilyesmi). Biztosan kell a manuális regenerálás utána? Mert ha az autó a hibakód törlését követően már elvégzi, nem "kínoznám" feleslegesen (meg az ismerős szerelővel nem igazán értünk a szoftverhez). Ezt álló helyben végzik, vagy haladni kell?
Ismét köszi, akinek van infója! :franko:


Nem kell, majd megcsinálja magának hibakód törlés után. Nem kell állandóan regeneráltatni fölöslegesen.

Az attol fugg menyit ment rosz senzoral es hanyszor probalt automatikusan regeneralni egy ido utan nem probalja elinditani magatol
Egyszeru ha utana kapsz egy ilyen hibakodot hogy 480a vagy 481a akkor nem indult el magatol.


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével

_________________
Tedd vagy ne tedd de ne próbáld :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek rockerekhu az itt látható tagok köszönték meg: Zsolt
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: PARTICULATE FILTER
HozzászólásElküldve: 2017.02.23. 17:17 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
rockerekhu írta:
Az attol fugg menyit ment rosz senzoral es hanyszor probalt automatikusan regeneralni egy ido utan nem probalja elinditani magatol
Egyszeru ha utana kapsz egy ilyen hibakodot hogy 480a vagy 481a akkor nem indult el magatol.


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével


Előbb szokott kilukadni a DPF, vagy leszakadni a turbó a megnőtt ellennyomástól, minthogy beírja az ellennyomás problémát. a BMW-k már csak ilyenek. Ezt sajnos klubbos példa is alátámasztja.

(Tudom, de szeretsz állandóan kézzel regeneráltatni, de fölösleges, HA jó az autó. Másik dolog meg, hogy attól, hogy ott a diag az ember kezében, nem kell vérszemet kapni és szokássá tenni.)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: PARTICULATE FILTER
HozzászólásElküldve: 2017.02.23. 19:53 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2006.04.05. 00:00
Hozzászólások: 188
Tartózkodási hely: Zala megye
Adott köszi: 83 alkalommal
Kapott köszik: 7 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 25D
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
muhaati írta:
Zsolt írta:
Megvan a szenzor, holnap megpróbálom kicserélni (remélem kijön a gyári, nem szakad bele vagy ilyesmi). Biztosan kell a manuális regenerálás utána? Mert ha az autó a hibakód törlését követően már elvégzi, nem "kínoznám" feleslegesen (meg az ismerős szerelővel nem igazán értünk a szoftverhez). Ezt álló helyben végzik, vagy haladni kell?
Ismét köszi, akinek van infója! :franko:


Bele nem szakad, de nem lesz egy leányálom. Hibakód törlés után ellennyomást kell mérni, ha még nem nagy, ( alapjárat 10, fordulaton max cca 100-ig ) akkor megoldja magának a regenerálást. Ha ennél több, akkor hisztizni fog.
A folytatás akkor, ha megvan a mérési eredmény.

Hát igazad lett, nagyon nem volt leányálom. Meg persze ha idióta vagyok, akkor dolgozhatok feleslegesen. Nem mértem rá a középső dob előtti szenzorra (ehhez semmit sem kell bontani), és az volt a rossz. Mivel a DPF-ből nem jött ki az első, le kellett venni. Kint meg megmértem, és amikor láttam hogy jó, egyből leesett, hogy akkor a másik lesz. Az a kib...ott diagnosztika azt írta, hogy "részecskeszűrő előtt". Bár a hátsó is előtte van, csak a másik oldalról. :) Szóval most nincs hibakód, de teljesen feleslegesen bontottam meg a gyári érintetlen kipufogórendszert és dolgoztam 3 órát ( és ez bosszant igazán). Mindig mindent igyekszem gyári állapotban tartani.
Ellennyomás-mérés nem volt, ennyire nem profi a mester, aki a hibakódot törölte. Viszont mentem vele 10-15 km-t, és a hibakód nem jött vissza. Remélem már regenerálni fog... Köszi mindenkinek az infókat.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: PARTICULATE FILTER
HozzászólásElküldve: 2017.02.23. 22:29 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2014.12.25. 11:54
Hozzászólások: 2218
Tartózkodási hely: 1046 Budapest
Adott köszi: 498 alkalommal
Kapott köszik: 507 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52 B20
Évjárata: 1998
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Zsolt írta:
muhaati írta:
Zsolt írta:
Megvan a szenzor, holnap megpróbálom kicserélni (remélem kijön a gyári, nem szakad bele vagy ilyesmi). Biztosan kell a manuális regenerálás utána? Mert ha az autó a hibakód törlését követően már elvégzi, nem "kínoznám" feleslegesen (meg az ismerős szerelővel nem igazán értünk a szoftverhez). Ezt álló helyben végzik, vagy haladni kell?
Ismét köszi, akinek van infója! :franko:


Bele nem szakad, de nem lesz egy leányálom. Hibakód törlés után ellennyomást kell mérni, ha még nem nagy, ( alapjárat 10, fordulaton max cca 100-ig ) akkor megoldja magának a regenerálást. Ha ennél több, akkor hisztizni fog.
A folytatás akkor, ha megvan a mérési eredmény.

Hát igazad lett, nagyon nem volt leányálom. Meg persze ha idióta vagyok, akkor dolgozhatok feleslegesen. Nem mértem rá a középső dob előtti szenzorra (ehhez semmit sem kell bontani), és az volt a rossz. Mivel a DPF-ből nem jött ki az első, le kellett venni. Kint meg megmértem, és amikor láttam hogy jó, egyből leesett, hogy akkor a másik lesz. Az a kib...ott diagnosztika azt írta, hogy "részecskeszűrő előtt". Bár a hátsó is előtte van, csak a másik oldalról. :) Szóval most nincs hibakód, de teljesen feleslegesen bontottam meg a gyári érintetlen kipufogórendszert és dolgoztam 3 órát ( és ez bosszant igazán). Mindig mindent igyekszem gyári állapotban tartani.
Ellennyomás-mérés nem volt, ennyire nem profi a mester, aki a hibakódot törölte. Viszont mentem vele 10-15 km-t, és a hibakód nem jött vissza. Remélem már regenerálni fog... Köszi mindenkinek az infókat.

Offtopic:
borzasztó, hogy az utóbbi HÚSZ év vetületében egy elektromos (eredetű) hiba behatárolása/kijavítása már nem a SZAKÉRTELMEN (rajz-olvasási készség, "áramkörben látás"...stb.), egy pl. stroboszkópon, multiméteren, próbalámpán múlik, hanem kib@szott marketingesek-és/vagy gyártástechnológusok által megbonyolított katyvasz összességében történő eligazodás tehetségén, illetve lehetőségén. :( Az igazi munkának már nincs becsülete, ezért sincs -lassan- szakember. Ég veled, emberi világ! :facepalm: :doglotlo: :hangos: :sírás:

_________________
Üdv.:
András


"Losers find the reason, winners find the way"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: PARTICULATE FILTER
HozzászólásElküldve: 2017.02.23. 23:47 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
SvidronyA írta:
Offtopic:
borzasztó, hogy az utóbbi HÚSZ év vetületében egy elektromos (eredetű) hiba behatárolása/kijavítása már nem a SZAKÉRTELMEN (rajz-olvasási készség, "áramkörben látás"...stb.), egy pl. stroboszkópon, multiméteren, próbalámpán múlik, hanem kib@szott marketingesek-és/vagy gyártástechnológusok által megbonyolított katyvasz összességében történő eligazodás tehetségén, illetve lehetőségén. :( Az igazi munkának már nincs becsülete, ezért sincs -lassan- szakember. Ég veled, emberi világ! :facepalm: :doglotlo: :hangos: :sírás:


Maradva tisztelettel, de ezt most ne értem. Az autószerelés komoly szakma, ami BMW esetén nagyon komoly tudást és felszerelést kíván. Nem lehet csak úgy gyógyítgatni.

"Ellennyomás-mérés nem volt, ennyire nem profi a mester, aki a hibakódot törölte." - a kérdezőtől idézve.

Ebből nekem az a meglátásom, hogy megint valaki a nem gyári diag áldozata lett, amitől óvva intünk mindenkit, én pedig különösképpen, mert régebben volt, hogy én is ennek lettem az áldozata és nyúltam zsebbe. Ilyen esetekben persze, hogy nem a legrövidebb út vezet a megoldáshoz. Amióta ISTA-val diagolok és kerülöm a szerelőket, nincs ilyen gondom. :wink: El kell fogadni, hogy mérnöki szintű szemlélet és rendszerben látás szükséges ezekhez az autókhoz. :franko:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: PARTICULATE FILTER
HozzászólásElküldve: 2017.02.23. 23:54 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2014.12.25. 11:54
Hozzászólások: 2218
Tartózkodási hely: 1046 Budapest
Adott köszi: 498 alkalommal
Kapott köszik: 507 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52 B20
Évjárata: 1998
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
NagyMatyas írta:
SvidronyA írta:
Offtopic:
borzasztó, hogy az utóbbi HÚSZ év vetületében egy elektromos (eredetű) hiba behatárolása/kijavítása már nem a SZAKÉRTELMEN (rajz-olvasási készség, "áramkörben látás"...stb.), egy pl. stroboszkópon, multiméteren, próbalámpán múlik, hanem kib@szott marketingesek-és/vagy gyártástechnológusok által megbonyolított katyvasz összességében történő eligazodás tehetségén, illetve lehetőségén. :( Az igazi munkának már nincs becsülete, ezért sincs -lassan- szakember. Ég veled, emberi világ! :facepalm: :doglotlo: :hangos: :sírás:


Maradva tisztelettel, de ezt most ne értem. Az autószerelés komoly szakma, ami BMW esetén nagyon komoly tudást és felszerelést kíván. Nem lehet csak úgy gyógyítgatni.

"Ellennyomás-mérés nem volt, ennyire nem profi a mester, aki a hibakódot törölte." - a kérdezőtől idézve.

Ebből nekem az a meglátásom, hogy megint valaki a nem gyári diag áldozata lett, amitől óvva intünk mindenkit, én pedig különösképpen, mert régebben volt, hogy én is ennek lettem az áldozata és nyúltam zsebbe. Ilyen esetekben persze, hogy nem a legrövidebb út vezet a megoldáshoz. Amióta ISTA-val diagolok és kerülöm a szerelőket, nincs ilyen gondom. :wink: El kell fogadni, hogy mérnöki szintű szemlélet és rendszerben látás szükséges ezekhez az autókhoz. :franko:

...itt van a baj.
Okostelefon, okosautó, okos szoftverek, okos felhasználók...

És mi van az EGYSZERŰ EMBEREKKEL?

Természetesen osztom a véleményed, de a csudába is, miért kell ÉRTENI az autóhoz, hogy:
1.) ha baj van, tudd, kihez, milyen problémával viszed;
2.) ne b@sszanak át úton-útfélen, ha netán nem vagy hozzáértő.

Rosszul gondolom?

_________________
Üdv.:
András


"Losers find the reason, winners find the way"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: PARTICULATE FILTER
HozzászólásElküldve: 2017.02.24. 00:11 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
SvidronyA írta:
NagyMatyas írta:
SvidronyA írta:
Offtopic:
borzasztó, hogy az utóbbi HÚSZ év vetületében egy elektromos (eredetű) hiba behatárolása/kijavítása már nem a SZAKÉRTELMEN (rajz-olvasási készség, "áramkörben látás"...stb.), egy pl. stroboszkópon, multiméteren, próbalámpán múlik, hanem kib@szott marketingesek-és/vagy gyártástechnológusok által megbonyolított katyvasz összességében történő eligazodás tehetségén, illetve lehetőségén. :( Az igazi munkának már nincs becsülete, ezért sincs -lassan- szakember. Ég veled, emberi világ! :facepalm: :doglotlo: :hangos: :sírás:


Maradva tisztelettel, de ezt most ne értem. Az autószerelés komoly szakma, ami BMW esetén nagyon komoly tudást és felszerelést kíván. Nem lehet csak úgy gyógyítgatni.

"Ellennyomás-mérés nem volt, ennyire nem profi a mester, aki a hibakódot törölte." - a kérdezőtől idézve.

Ebből nekem az a meglátásom, hogy megint valaki a nem gyári diag áldozata lett, amitől óvva intünk mindenkit, én pedig különösképpen, mert régebben volt, hogy én is ennek lettem az áldozata és nyúltam zsebbe. Ilyen esetekben persze, hogy nem a legrövidebb út vezet a megoldáshoz. Amióta ISTA-val diagolok és kerülöm a szerelőket, nincs ilyen gondom. :wink: El kell fogadni, hogy mérnöki szintű szemlélet és rendszerben látás szükséges ezekhez az autókhoz. :franko:

...itt van a baj.
Okostelefon, okosautó, okos szoftverek, okos felhasználók...

És mi van az EGYSZERŰ EMBEREKKEL?

Természetesen osztom a véleményed, de a csudába is, miért kell ÉRTENI az autóhoz, hogy:
1.) ha baj van, tudd, kihez, milyen problémával viszed;
2.) ne b@sszanak át úton-útfélen, ha netán nem vagy hozzáértő.

Rosszul gondolom?


Egyszerű emberek?

1, Közelítsük meg egyszerű felhasználó szemszögéből a dolgot első körben:
- Bemegy a szervizbe, fizet, jó lesz az autó, mert jó helyre vitte. - Ritkább eset, de valljuk be sokszor azért, mert vagy nincs rá pénz, vagy igény.
- Átbasszák és nem lesz jó.

2. Egyszerű szerelő:
- Na sajnos ezek a szerelők azok nálam, akik lehúzhatnák szívem szerint a rolót. Amiket felsoroltál minimum, hogy készség szinten, este álmából felkeltve ismernie kellene az embernek. Ezek egyszerűbb autókhoz (1990 előttiek) lehetnek hasznosak. Aki csak jóindulattal ezekhez ért, azok felett tiszteletteljesen szólva is elszaladt az idő, vagy ha mai kor gyermekei, akkor pedig mai szemmel képzetlenek.

Úgy gondolom, hogy egy ilyen autómárkánál, ahol legjobb esetben is minimum 50 ezret fizetsz alapfeltétel kell, hogy legyen, hogy a szerelőnél vagy szervizben éves szinten legyen 4-500 ezer forint a gyári diagnosztikára. A háziorvos is meg fogja tudni mondani hozzávetőlegesen, hogy mi a bajod, de nem fog Bypass-műtétet csinálni rajtad, ha érted. :franko:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: PARTICULATE FILTER
HozzászólásElküldve: 2017.02.24. 00:22 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.19. 22:09
Hozzászólások: 982
Tartózkodási hely: Vác/United Kingdom
Adott köszi: 61 alkalommal
Kapott köszik: 180 alkalommal
Széria kód: E53
Motor tipusa: 30D M57N2
Évjárata: 2005
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
NagyMatyas írta:
rockerekhu írta:
Az attol fugg menyit ment rosz senzoral es hanyszor probalt automatikusan regeneralni egy ido utan nem probalja elinditani magatol
Egyszeru ha utana kapsz egy ilyen hibakodot hogy 480a vagy 481a akkor nem indult el magatol.


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével


Előbb szokott kilukadni a DPF, vagy leszakadni a turbó a megnőtt ellennyomástól, minthogy beírja az ellennyomás problémát. a BMW-k már csak ilyenek. Ezt sajnos klubbos példa is alátámasztja.

(Tudom, de szeretsz állandóan kézzel regeneráltatni, de fölösleges, HA jó az autó. Másik dolog meg, hogy attól, hogy ott a diag az ember kezében, nem kell vérszemet kapni és szokássá tenni.)

Félre értesz én nem azért csináltam kézzel a regenerálást mert olyan jó kedvem volt hanem hogy én városban használom sokat a kocsit,és van hogy megyek vele 800 km és nem tudja a ciklust befejezni,havonta rárakom gépre a kocsit és megnézem hogy mikor regenerált utoljára,ha megcsinálta akkor oks nem piszkálom,de mikor már 1000km vagyok akkor adok neki,de nem manuális regenerálást hanem kimegyek a pályára és nézem az élö adatokat,hogy csinálja a reget, azért fél milla volt bele az uj dpf szenzorokal mindenel együtt és már 100000km bele raktam.480a az hogy a Dpf el van tömödve 481a a regenerálás nem tud elindulni.kb 2000 kmig próbál a a kocsi regenerálni ez allat ha nem tudja végig csinálni egyszer sem a ciklust mert valami hiba van a rendszerben akkor letiltja a automatikus regenerálást,utána hiába raksz rendbe mindent mig nem csinálsz egy manuál regenerálást,nem nuláza le magát a viszaszámláló nem indul el automatikusan utána már nincs probláma mig megint be nem szarik valami ami szükséges ennek a szar rendszernek.ez egy kibaszot mókuskerék ha sokat használod.
A kollegának meg kelet volna néznie azért hogy mikor volt az utolsó regenerálás méterben.

_________________
Tedd vagy ne tedd de ne próbáld :D


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára rockerekhu 2017.02.24. 00:24-kor.

Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: PARTICULATE FILTER
HozzászólásElküldve: 2017.02.24. 00:23 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2014.12.25. 11:54
Hozzászólások: 2218
Tartózkodási hely: 1046 Budapest
Adott köszi: 498 alkalommal
Kapott köszik: 507 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52 B20
Évjárata: 1998
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
NagyMatyas írta:
SvidronyA írta:
NagyMatyas írta:
SvidronyA írta:
Offtopic:
borzasztó, hogy az utóbbi HÚSZ év vetületében egy elektromos (eredetű) hiba behatárolása/kijavítása már nem a SZAKÉRTELMEN (rajz-olvasási készség, "áramkörben látás"...stb.), egy pl. stroboszkópon, multiméteren, próbalámpán múlik, hanem kib@szott marketingesek-és/vagy gyártástechnológusok által megbonyolított katyvasz összességében történő eligazodás tehetségén, illetve lehetőségén. :( Az igazi munkának már nincs becsülete, ezért sincs -lassan- szakember. Ég veled, emberi világ! :facepalm: :doglotlo: :hangos: :sírás:


Maradva tisztelettel, de ezt most ne értem. Az autószerelés komoly szakma, ami BMW esetén nagyon komoly tudást és felszerelést kíván. Nem lehet csak úgy gyógyítgatni.

"Ellennyomás-mérés nem volt, ennyire nem profi a mester, aki a hibakódot törölte." - a kérdezőtől idézve.

Ebből nekem az a meglátásom, hogy megint valaki a nem gyári diag áldozata lett, amitől óvva intünk mindenkit, én pedig különösképpen, mert régebben volt, hogy én is ennek lettem az áldozata és nyúltam zsebbe. Ilyen esetekben persze, hogy nem a legrövidebb út vezet a megoldáshoz. Amióta ISTA-val diagolok és kerülöm a szerelőket, nincs ilyen gondom. :wink: El kell fogadni, hogy mérnöki szintű szemlélet és rendszerben látás szükséges ezekhez az autókhoz. :franko:

...itt van a baj.
Okostelefon, okosautó, okos szoftverek, okos felhasználók...

És mi van az EGYSZERŰ EMBEREKKEL?

Természetesen osztom a véleményed, de a csudába is, miért kell ÉRTENI az autóhoz, hogy:
1.) ha baj van, tudd, kihez, milyen problémával viszed;
2.) ne b@sszanak át úton-útfélen, ha netán nem vagy hozzáértő.

Rosszul gondolom?


Egyszerű emberek?

1, Közelítsük meg egyszerű felhasználó szemszögéből a dolgot első körben:
- Bemegy a szervizbe, fizet, jó lesz az autó, mert jó helyre vitte. - Ritkább eset, de valljuk be sokszor azért, mert vagy nincs rá pénz, vagy igény.
- Átbasszák és nem lesz jó.

2. Egyszerű szerelő:
- Na sajnos ezek a szerelők azok nálam, akik lehúzhatnák szívem szerint a rolót. Amiket felsoroltál minimum, hogy készség szinten, este álmából felkeltve ismernie kellene az embernek. Ezek egyszerűbb autókhoz (1990 előttiek) lehetnek hasznosak. Aki csak jóindulattal ezekhez ért, azok felett tiszteletteljesen szólva is elszaladt az idő, vagy ha mai kor gyermekei, akkor pedig mai szemmel képzetlenek.

Úgy gondolom, hogy egy ilyen autómárkánál, ahol legjobb esetben is minimum 50 ezret fizetsz alapfeltétel kell, hogy legyen, hogy a szerelőnél vagy szervizben éves szinten legyen 4-500 ezer forint a gyári diagnosztikára. A háziorvos is meg fogja tudni mondani hozzávetőlegesen, hogy mi a bajod, de nem fog Bypass-műtétet csinálni rajtad, ha érted. :franko:

Bocsánat, akartam volt mondani: átlagfelhasználók. :oops:

Amúgy "vágom", amit írsz, csak a szemlélettel nem tudok -és nem is akarok- azonosulni, mindamellett, egyetértek, mert -sajnos- erre megy a világ.

A "mai kor gyermekei" lehet, hogy kurvára jól ismerik az IT-világot, látják a grafikonokat, diagolnak, "megállapítanak". DE SZERELŐK akkor is kellenek!

Az én háziorvosom hál Istennek' úgy szocializálódott, hogy tudatában van, miért is fizetem (munkáltató által) a TB-t.

_________________
Üdv.:
András


"Losers find the reason, winners find the way"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: PARTICULATE FILTER
HozzászólásElküldve: 2017.02.24. 08:43 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
SvidronyA írta:
NagyMatyas írta:
SvidronyA írta:
NagyMatyas írta:
SvidronyA írta:
Offtopic:
borzasztó, hogy az utóbbi HÚSZ év vetületében egy elektromos (eredetű) hiba behatárolása/kijavítása már nem a SZAKÉRTELMEN (rajz-olvasási készség, "áramkörben látás"...stb.), egy pl. stroboszkópon, multiméteren, próbalámpán múlik, hanem kib@szott marketingesek-és/vagy gyártástechnológusok által megbonyolított katyvasz összességében történő eligazodás tehetségén, illetve lehetőségén. :( Az igazi munkának már nincs becsülete, ezért sincs -lassan- szakember. Ég veled, emberi világ! :facepalm: :doglotlo: :hangos: :sírás:


Maradva tisztelettel, de ezt most ne értem. Az autószerelés komoly szakma, ami BMW esetén nagyon komoly tudást és felszerelést kíván. Nem lehet csak úgy gyógyítgatni.

"Ellennyomás-mérés nem volt, ennyire nem profi a mester, aki a hibakódot törölte." - a kérdezőtől idézve.

Ebből nekem az a meglátásom, hogy megint valaki a nem gyári diag áldozata lett, amitől óvva intünk mindenkit, én pedig különösképpen, mert régebben volt, hogy én is ennek lettem az áldozata és nyúltam zsebbe. Ilyen esetekben persze, hogy nem a legrövidebb út vezet a megoldáshoz. Amióta ISTA-val diagolok és kerülöm a szerelőket, nincs ilyen gondom. :wink: El kell fogadni, hogy mérnöki szintű szemlélet és rendszerben látás szükséges ezekhez az autókhoz. :franko:

...itt van a baj.
Okostelefon, okosautó, okos szoftverek, okos felhasználók...

És mi van az EGYSZERŰ EMBEREKKEL?

Természetesen osztom a véleményed, de a csudába is, miért kell ÉRTENI az autóhoz, hogy:
1.) ha baj van, tudd, kihez, milyen problémával viszed;
2.) ne b@sszanak át úton-útfélen, ha netán nem vagy hozzáértő.

Rosszul gondolom?


Egyszerű emberek?

1, Közelítsük meg egyszerű felhasználó szemszögéből a dolgot első körben:
- Bemegy a szervizbe, fizet, jó lesz az autó, mert jó helyre vitte. - Ritkább eset, de valljuk be sokszor azért, mert vagy nincs rá pénz, vagy igény.
- Átbasszák és nem lesz jó.

2. Egyszerű szerelő:
- Na sajnos ezek a szerelők azok nálam, akik lehúzhatnák szívem szerint a rolót. Amiket felsoroltál minimum, hogy készség szinten, este álmából felkeltve ismernie kellene az embernek. Ezek egyszerűbb autókhoz (1990 előttiek) lehetnek hasznosak. Aki csak jóindulattal ezekhez ért, azok felett tiszteletteljesen szólva is elszaladt az idő, vagy ha mai kor gyermekei, akkor pedig mai szemmel képzetlenek.

Úgy gondolom, hogy egy ilyen autómárkánál, ahol legjobb esetben is minimum 50 ezret fizetsz alapfeltétel kell, hogy legyen, hogy a szerelőnél vagy szervizben éves szinten legyen 4-500 ezer forint a gyári diagnosztikára. A háziorvos is meg fogja tudni mondani hozzávetőlegesen, hogy mi a bajod, de nem fog Bypass-műtétet csinálni rajtad, ha érted. :franko:

Bocsánat, akartam volt mondani: átlagfelhasználók. :oops:

Amúgy "vágom", amit írsz, csak a szemlélettel nem tudok -és nem is akarok- azonosulni, mindamellett, egyetértek, mert -sajnos- erre megy a világ.

A "mai kor gyermekei" lehet, hogy kurvára jól ismerik az IT-világot, látják a grafikonokat, diagolnak, "megállapítanak". DE SZERELŐK akkor is kellenek!

Az én háziorvosom hál Istennek' úgy szocializálódott, hogy tudatában van, miért is fizetem (munkáltató által) a TB-t.


Világos, hogy nem jó, de egyre nagyobbak a társadalmi szakadékok és egyre nehezebb pénzt keresni. Muszáj vagy profinak vagy gátlástalannak lenni.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 571 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 29  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 3 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator