* *
Pontos idő: 2024.05.13. 18:59

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 571 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 29  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: PARTICULATE FILTER
HozzászólásElküldve: 2016.12.14. 21:06 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.12.04. 23:58
Hozzászólások: 35
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 525D
Évjárata: 2005
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
NagyMatyas írta:
A szerintem ide kevés, ezért elengedem a hozzászólásodat. :wink: (3 év alatt egyébként volt szerencsém végig járni saját magamnak a témát. :facepalm: ) Egyébként meg tisztelj meg annyival, hogy ha felszabadulsz ide friss tagként, akkor nem kezdesz el másokat zsigerből megkérdőjelezni. :wink:



Azért mert régebben tag vagy itt, még nem jelenti azt, hogy szakértő vagy (egyáltalán mit jelent? hajbókolnom kellene? LOL :mrgreen: ) :taps: Nem szentírás amit írsz, mint ahogyan az sem, amit én :D Ez egy fórum....vagy nem? Megmondóemberek mindenhol vannak, de jó, hozzáértő autószerelő igen kevés


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: PARTICULATE FILTER
HozzászólásElküldve: 2016.12.14. 21:12 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.29. 07:52
Hozzászólások: 1553
Tartózkodási hely: Paks
Adott köszi: 591 alkalommal
Kapott köszik: 368 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M47
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Laza írta:
NagyMatyas írta:
A szerintem ide kevés, ezért elengedem a hozzászólásodat. :wink: (3 év alatt egyébként volt szerencsém végig járni saját magamnak a témát. :facepalm: ) Egyébként meg tisztelj meg annyival, hogy ha felszabadulsz ide friss tagként, akkor nem kezdesz el másokat zsigerből megkérdőjelezni. :wink:



Azért mert régebben tag vagy itt, még nem jelenti azt, hogy szakértő vagy (egyáltalán mit jelent? hajbókolnom kellene? LOL :mrgreen: ) :taps: Nem szentírás amit írsz, mint ahogyan az sem, amit én :D Ez egy fórum....vagy nem? Megmondóemberek mindenhol vannak, de jó, hozzáértő autószerelő igen kevés

Te az vagy?
Ja, és ez egy klub, nem csak egy fórum, ahol ennél azért jobban tiszteljük egymást, és nem, nem kell hajbókolni!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek bendegúz az itt látható tagok köszönték meg: hamoriarpi
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: PARTICULATE FILTER
HozzászólásElküldve: 2016.12.14. 22:37 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Laza írta:
NagyMatyas írta:
A szerintem ide kevés, ezért elengedem a hozzászólásodat. :wink: (3 év alatt egyébként volt szerencsém végig járni saját magamnak a témát. :facepalm: ) Egyébként meg tisztelj meg annyival, hogy ha felszabadulsz ide friss tagként, akkor nem kezdesz el másokat zsigerből megkérdőjelezni. :wink:



Azért mert régebben tag vagy itt, még nem jelenti azt, hogy szakértő vagy (egyáltalán mit jelent? hajbókolnom kellene? LOL :mrgreen: ) :taps: Nem szentírás amit írsz, mint ahogyan az sem, amit én :D Ez egy fórum....vagy nem? Megmondóemberek mindenhol vannak, de jó, hozzáértő autószerelő igen kevés


Köszönöm a megtisztelő véleménynyilvánításodat. Javaslom, hogy változtass a hozzáállásodon, mert ez itt nem menő, hamar ki leszel penderítve.

Nem vagyok szakértő, de ha az lennék sem várnám el, hogy szentírásnak vedd, amit írok. Tovább megyek, senkitől nem várom ezt el, azt viszont igen, hogy amíg nem tudsz tisztességes érvekkel fellépni, addig ne bírálj felül mást, olyan embereket, akik már tettek le valamit az asztalra. 3 éve E60-azok, a vétel áron felül eddig olyan 1 millió forint lett elköltve a diesel eredetű problémákra. A leírt dolgokon felül, még annyit tudok hozzátenni a dologhoz, hogy ezek használt autók, ne akarj belőlük újat csinálni, mert nem fogsz tudni semmilyen áron és csak magadat szopatod meg.

Tartom továbbra is, hogyha ragaszkodsz a DPF-hez és előtte mindent rendbe rakatsz, akkor vedd fel a klubbos bontósokkal a kapcsolatot, akik tudnak szerezni neked garantáltan keveset futott angol autóból olyan DPF-et, ami még sokáig jó lesz :franko: (De nem kötelező, mert egy megfelelő tisztítás után simán jó lehet a sajátod is, ha nincs átégve, vagy más nem maratta szét tisztítás néven). Ezek az utángyártott csodák, csak arra alkalmasak, hogy szívasd magadat. Ja és csak egy jó tanács, ne Google-ből akarj felokosodni, mert nem fog menni. Beszélgessél olyan emberekkel élőben, akik tényleg értenek ilyen autókhoz, nem csak azt mondják és fogadd el a tapasztalataikat. :wink:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: PARTICULATE FILTER
HozzászólásElküldve: 2016.12.14. 23:00 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.12.04. 23:58
Hozzászólások: 35
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 525D
Évjárata: 2005
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
NagyMatyas írta:
Javaslom, hogy változtass a hozzáállásodon, mert ez itt nem menő, hamar ki leszel penderítve.


Értelek, kizárólag Neked van igazad :lol: Legyen a tied nagyobb :franko: ;) :facepalm: A google meg jó dolog, élő beszélgetés mellett is értékes találatokra képes :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: PARTICULATE FILTER
HozzászólásElküldve: 2016.12.16. 01:04 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Uraim! Egy kis segítségre lenne szükségem.

Mi az az ellennyomás érték, vagy kiváltó ok, ami miatt az autó DPF regenerációs igényt ír?

Tegnapi nap folyamán éreztem az autón a tipikus elbutulás jeleit, miszerint erőtlenedett, a fokozatokat tovább forgatta (1700 helyett 2000-2200 RPM). Rádugtam a diagot, első körben megnéztem, hogy van-e regenerációs igény. Mivel volt, utána megnéztem az alapjárati ellennyomás értéket, ami 12 mbar volt, önmagában nem kritikus, de mivel regenerálás után 0 szokott lenni, így azért látszott, hogy van benne anyag. Lefuttattam egy DPF testet, 2000-res fordulaton 35 mbar (legnagyobb megengedett érték 150 mbar ezen a fordulaton), illetve 4000-res fordulaton 130 mbar volt (itt 250 mbar a megengedett). Nem volt halálra dugulva, de kellett már neki a regeneráció. Ma pályán szépen meg is csinálta magától, mert minden rendben van az autón.

Rátettem most a diagot és a következőek az ellennyomások: 0!, 3!, 80 mbar, alapjárat, 2000 ,4000-res fordulat esetén. Az autó egyébként a regenerációt követően tökéletesen működött. Igen ám, de ennek ellenére ott virít a regeneration is requested. Mi lehet ennek az oka? :doglotlo:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: PARTICULATE FILTER
HozzászólásElküldve: 2016.12.16. 07:16 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.19. 22:09
Hozzászólások: 982
Tartózkodási hely: Vác/United Kingdom
Adott köszi: 61 alkalommal
Kapott köszik: 180 alkalommal
Széria kód: E53
Motor tipusa: 30D M57N2
Évjárata: 2005
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
NagyMatyas írta:
Uraim! Egy kis segítségre lenne szükségem.

Mi az az ellennyomás érték, vagy kiváltó ok, ami miatt az autó DPF regenerációs igényt ír?

Tegnapi nap folyamán éreztem az autón a tipikus elbutulás jeleit, miszerint erőtlenedett, a fokozatokat tovább forgatta (1700 helyett 2000-2200 RPM). Rádugtam a diagot, első körben megnéztem, hogy van-e regenerációs igény. Mivel volt, utána megnéztem az alapjárati ellennyomás értéket, ami 12 mbar volt, önmagában nem kritikus, de mivel regenerálás után 0 szokott lenni, így azért látszott, hogy van benne anyag. Lefuttattam egy DPF testet, 2000-res fordulaton 35 mbar (legnagyobb megengedett érték 150 mbar ezen a fordulaton), illetve 4000-res fordulaton 130 mbar volt (itt 250 mbar a megengedett). Nem volt halálra dugulva, de kellett már neki a regeneráció. Ma pályán szépen meg is csinálta magától, mert minden rendben van az autón.

Rátettem most a diagot és a következőek az ellennyomások: 0!, 3!, 80 mbar, alapjárat, 2000 ,4000-res fordulat esetén. Az autó egyébként a regenerációt követően tökéletesen működött. Igen ám, de ennek ellenére ott virít a regeneration is requested. Mi lehet ennek az oka? :doglotlo:

Az nekem is ott virit a requested az akkor tünik el mikor regenerál,gondolom igy van a program megirva rá gyárilag,mivel a regenerálás után kezd megint telitödni igy kéri a regenerálást,addig mig P480Avagy P481A hibakódjaid nincsenek szerintem ne is foglalkoz vele,ez a 2 hibakód jelenti hogy nem regenerál és elvan tömödve a dpf.

_________________
Tedd vagy ne tedd de ne próbáld :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: PARTICULATE FILTER
HozzászólásElküldve: 2016.12.16. 18:50 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
rockerekhu írta:
NagyMatyas írta:
Uraim! Egy kis segítségre lenne szükségem.

Mi az az ellennyomás érték, vagy kiváltó ok, ami miatt az autó DPF regenerációs igényt ír?

Tegnapi nap folyamán éreztem az autón a tipikus elbutulás jeleit, miszerint erőtlenedett, a fokozatokat tovább forgatta (1700 helyett 2000-2200 RPM). Rádugtam a diagot, első körben megnéztem, hogy van-e regenerációs igény. Mivel volt, utána megnéztem az alapjárati ellennyomás értéket, ami 12 mbar volt, önmagában nem kritikus, de mivel regenerálás után 0 szokott lenni, így azért látszott, hogy van benne anyag. Lefuttattam egy DPF testet, 2000-res fordulaton 35 mbar (legnagyobb megengedett érték 150 mbar ezen a fordulaton), illetve 4000-res fordulaton 130 mbar volt (itt 250 mbar a megengedett). Nem volt halálra dugulva, de kellett már neki a regeneráció. Ma pályán szépen meg is csinálta magától, mert minden rendben van az autón.

Rátettem most a diagot és a következőek az ellennyomások: 0!, 3!, 80 mbar, alapjárat, 2000 ,4000-res fordulat esetén. Az autó egyébként a regenerációt követően tökéletesen működött. Igen ám, de ennek ellenére ott virít a regeneration is requested. Mi lehet ennek az oka? :doglotlo:

Az nekem is ott virit a requested az akkor tünik el mikor regenerál,gondolom igy van a program megirva rá gyárilag,mivel a regenerálás után kezd megint telitödni igy kéri a regenerálást,addig mig P480Avagy P481A hibakódjaid nincsenek szerintem ne is foglalkoz vele,ez a 2 hibakód jelenti hogy nem regenerál és elvan tömödve a dpf.


Ez szép lenne, de a requested párja not requested és eddig nem is volt ilyen gondom, mert amíg nem volt regenerációs igény, addig nem is kért regenerációt. Az a bajom, hogy most nem kéne, hogy kérjen, de mégis kér.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: PARTICULATE FILTER
HozzászólásElküldve: 2016.12.17. 05:41 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.19. 22:09
Hozzászólások: 982
Tartózkodási hely: Vác/United Kingdom
Adott köszi: 61 alkalommal
Kapott köszik: 180 alkalommal
Széria kód: E53
Motor tipusa: 30D M57N2
Évjárata: 2005
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
NagyMatyas írta:
rockerekhu írta:
NagyMatyas írta:
Uraim! Egy kis segítségre lenne szükségem.

Mi az az ellennyomás érték, vagy kiváltó ok, ami miatt az autó DPF regenerációs igényt ír?

Tegnapi nap folyamán éreztem az autón a tipikus elbutulás jeleit, miszerint erőtlenedett, a fokozatokat tovább forgatta (1700 helyett 2000-2200 RPM). Rádugtam a diagot, első körben megnéztem, hogy van-e regenerációs igény. Mivel volt, utána megnéztem az alapjárati ellennyomás értéket, ami 12 mbar volt, önmagában nem kritikus, de mivel regenerálás után 0 szokott lenni, így azért látszott, hogy van benne anyag. Lefuttattam egy DPF testet, 2000-res fordulaton 35 mbar (legnagyobb megengedett érték 150 mbar ezen a fordulaton), illetve 4000-res fordulaton 130 mbar volt (itt 250 mbar a megengedett). Nem volt halálra dugulva, de kellett már neki a regeneráció. Ma pályán szépen meg is csinálta magától, mert minden rendben van az autón.

Rátettem most a diagot és a következőek az ellennyomások: 0!, 3!, 80 mbar, alapjárat, 2000 ,4000-res fordulat esetén. Az autó egyébként a regenerációt követően tökéletesen működött. Igen ám, de ennek ellenére ott virít a regeneration is requested. Mi lehet ennek az oka? :doglotlo:

Az nekem is ott virit a requested az akkor tünik el mikor regenerál,gondolom igy van a program megirva rá gyárilag,mivel a regenerálás után kezd megint telitödni igy kéri a regenerálást,addig mig P480Avagy P481A hibakódjaid nincsenek szerintem ne is foglalkoz vele,ez a 2 hibakód jelenti hogy nem regenerál és elvan tömödve a dpf.


Ez szép lenne, de a requested párja not requested és eddig nem is volt ilyen gondom, mert amíg nem volt regenerációs igény, addig nem is kért regenerációt. Az a bajom, hogy most nem kéne, hogy kérjen, de mégis kér.

Probalj adni neki egy manualis regeneralalst,lehetseges hogy nem volt eleg neki 1 reg,de azt vettem eszre hogy mikor magatol csinalja akkor kb 8 percel kevesebb ideig regeneral mintha manualisan inditod el,ezek a jo uzemanyagok foleg igy telen kap meg extra adalekokat,lasabban melegszik fel a motor tobb korom rakodik le.


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével

_________________
Tedd vagy ne tedd de ne próbáld :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: PARTICULATE FILTER
HozzászólásElküldve: 2017.01.25. 12:31 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2006.09.13. 00:00
Hozzászólások: 524
Tartózkodási hely: Budapest XVI
Adott köszi: 13 alkalommal
Kapott köszik: 6 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 530D
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
rockerekhu írta:
NagyMatyas írta:
rockerekhu írta:
NagyMatyas írta:
Uraim! Egy kis segítségre lenne szükségem.

Mi az az ellennyomás érték, vagy kiváltó ok, ami miatt az autó DPF regenerációs igényt ír?

Tegnapi nap folyamán éreztem az autón a tipikus elbutulás jeleit, miszerint erőtlenedett, a fokozatokat tovább forgatta (1700 helyett 2000-2200 RPM). Rádugtam a diagot, első körben megnéztem, hogy van-e regenerációs igény. Mivel volt, utána megnéztem az alapjárati ellennyomás értéket, ami 12 mbar volt, önmagában nem kritikus, de mivel regenerálás után 0 szokott lenni, így azért látszott, hogy van benne anyag. Lefuttattam egy DPF testet, 2000-res fordulaton 35 mbar (legnagyobb megengedett érték 150 mbar ezen a fordulaton), illetve 4000-res fordulaton 130 mbar volt (itt 250 mbar a megengedett). Nem volt halálra dugulva, de kellett már neki a regeneráció. Ma pályán szépen meg is csinálta magától, mert minden rendben van az autón.

Rátettem most a diagot és a következőek az ellennyomások: 0!, 3!, 80 mbar, alapjárat, 2000 ,4000-res fordulat esetén. Az autó egyébként a regenerációt követően tökéletesen működött. Igen ám, de ennek ellenére ott virít a regeneration is requested. Mi lehet ennek az oka? :doglotlo:

Az nekem is ott virit a requested az akkor tünik el mikor regenerál,gondolom igy van a program megirva rá gyárilag,mivel a regenerálás után kezd megint telitödni igy kéri a regenerálást,addig mig P480Avagy P481A hibakódjaid nincsenek szerintem ne is foglalkoz vele,ez a 2 hibakód jelenti hogy nem regenerál és elvan tömödve a dpf.


Ez szép lenne, de a requested párja not requested és eddig nem is volt ilyen gondom, mert amíg nem volt regenerációs igény, addig nem is kért regenerációt. Az a bajom, hogy most nem kéne, hogy kérjen, de mégis kér.

Probalj adni neki egy manualis regeneralalst,lehetseges hogy nem volt eleg neki 1 reg,de azt vettem eszre hogy mikor magatol csinalja akkor kb 8 percel kevesebb ideig regeneral mintha manualisan inditod el,ezek a jo uzemanyagok foleg igy telen kap meg extra adalekokat,lasabban melegszik fel a motor tobb korom rakodik le.


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével


Bocs, de a manuális regenerálást, miként lehet kezdeményezni? Milyen körülménye kellenek hozzá?

Üdv. Zoli


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: PARTICULATE FILTER
HozzászólásElküldve: 2017.01.25. 14:55 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.12.04. 23:58
Hozzászólások: 35
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 525D
Évjárata: 2005
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
VZoltan írta:
rockerekhu írta:
NagyMatyas írta:
rockerekhu írta:
NagyMatyas írta:
Uraim! Egy kis segítségre lenne szükségem.

Mi az az ellennyomás érték, vagy kiváltó ok, ami miatt az autó DPF regenerációs igényt ír?

Tegnapi nap folyamán éreztem az autón a tipikus elbutulás jeleit, miszerint erőtlenedett, a fokozatokat tovább forgatta (1700 helyett 2000-2200 RPM). Rádugtam a diagot, első körben megnéztem, hogy van-e regenerációs igény. Mivel volt, utána megnéztem az alapjárati ellennyomás értéket, ami 12 mbar volt, önmagában nem kritikus, de mivel regenerálás után 0 szokott lenni, így azért látszott, hogy van benne anyag. Lefuttattam egy DPF testet, 2000-res fordulaton 35 mbar (legnagyobb megengedett érték 150 mbar ezen a fordulaton), illetve 4000-res fordulaton 130 mbar volt (itt 250 mbar a megengedett). Nem volt halálra dugulva, de kellett már neki a regeneráció. Ma pályán szépen meg is csinálta magától, mert minden rendben van az autón.

Rátettem most a diagot és a következőek az ellennyomások: 0!, 3!, 80 mbar, alapjárat, 2000 ,4000-res fordulat esetén. Az autó egyébként a regenerációt követően tökéletesen működött. Igen ám, de ennek ellenére ott virít a regeneration is requested. Mi lehet ennek az oka? :doglotlo:

Az nekem is ott virit a requested az akkor tünik el mikor regenerál,gondolom igy van a program megirva rá gyárilag,mivel a regenerálás után kezd megint telitödni igy kéri a regenerálást,addig mig P480Avagy P481A hibakódjaid nincsenek szerintem ne is foglalkoz vele,ez a 2 hibakód jelenti hogy nem regenerál és elvan tömödve a dpf.


Ez szép lenne, de a requested párja not requested és eddig nem is volt ilyen gondom, mert amíg nem volt regenerációs igény, addig nem is kért regenerációt. Az a bajom, hogy most nem kéne, hogy kérjen, de mégis kér.

Probalj adni neki egy manualis regeneralalst,lehetseges hogy nem volt eleg neki 1 reg,de azt vettem eszre hogy mikor magatol csinalja akkor kb 8 percel kevesebb ideig regeneral mintha manualisan inditod el,ezek a jo uzemanyagok foleg igy telen kap meg extra adalekokat,lasabban melegszik fel a motor tobb korom rakodik le.


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével


Bocs, de a manuális regenerálást, miként lehet kezdeményezni? Milyen körülménye kellenek hozzá?

Üdv. Zoli


Pl. Carly. Vízhőfoknak min. 85C° kell lennie


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Laza az itt látható tagok köszönték meg: VZoltan
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: PARTICULATE FILTER
HozzászólásElküldve: 2017.01.25. 15:41 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
VZoltan írta:

Bocs, de a manuális regenerálást, miként lehet kezdeményezni? Milyen körülménye kellenek hozzá?

Üdv. Zoli


Egy jól működő autó esetén nincsen rá szükség. Amennyiben minden adott megcsinálja magának úgy az autó, ahogy kell. Ha nem, na akkor arról órákat lehetne beszélni, illetve kell rá a pénzmagot gyűjteni. Fölöslegesek tartom a manuális nyektetését, csak a szűrő élettartamát rövidíti. Ez maradjon arra az eshetőségre, amikor mondjuk ki kell szerelni a szűrőt manuális tisztításra és a visszaszerelést követően indítana az ember egy regenerálást. Nem azért van ott, hogy az ember, ha kell, ha nem hitvallásból kézzel regeneráljon. :wink: Ezek az autók, ha működnek, akkor stabilak, nincs szükség külső beavatkozásra. Városi használatra, üzemanyagra stb-re nem érzékenyek annyira, hogy be kelljen avatkozni. Ha eldugul, mert nem regenerált, akkor komoly szervi baj az indok, amit megfelelő precizitással el kell hárítani!

Nekem sem ok nélkül regenerált állandóan, még kellett 500 km, ahhoz, hogy beírja az autó a töltőnyomás szenzor hibáját. Ő is és én is éreztem, hogy valamiért nem megy úgy az autó, ahogy kellene, de nem volt benne hibakód. Kivettem, megpucoltam, azóta helyre állt a rend. :wink: Előtte, ha felmentem Pestre és csavarogtam egy 20-30 km-et, akkor utána hazafele egyből regenerált. Ment bele a korom rendesen. :doglotlo:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek NagyMatyas az itt látható tagok köszönték meg: VZoltan
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: PARTICULATE FILTER
HozzászólásElküldve: 2017.01.25. 21:38 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2006.09.13. 00:00
Hozzászólások: 524
Tartózkodási hely: Budapest XVI
Adott köszi: 13 alkalommal
Kapott köszik: 6 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 530D
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Urak!
Mi az a Carly?
Főleg Pesten járok mostanában és még az M0-on se megy a víz hőfokom 70 C fölé ebben a hidegben.
Üdv. Zoli


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: PARTICULATE FILTER
HozzászólásElküldve: 2017.01.25. 21:44 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2014.12.25. 11:54
Hozzászólások: 2218
Tartózkodási hely: 1046 Budapest
Adott köszi: 498 alkalommal
Kapott köszik: 507 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52 B20
Évjárata: 1998
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
VZoltan írta:
Urak!
Mi az a Carly?
Főleg Pesten járok mostanában és még az M0-on se megy a víz hőfokom 70 C fölé ebben a hidegben.
Üdv. Zoli

A Carly egy OBD2 hibaolvasó, [url=[url=http://www.mycarly.com/product/bmw-app/]KATT![/url]]KATT IDE![/url]

_________________
Üdv.:
András


"Losers find the reason, winners find the way"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek SvidronyA az itt látható tagok köszönték meg: VZoltan
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: PARTICULATE FILTER
HozzászólásElküldve: 2017.01.25. 22:10 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.12.04. 23:58
Hozzászólások: 35
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 525D
Évjárata: 2005
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
VZoltan írta:
Urak!
Mi az a Carly?
Főleg Pesten járok mostanában és még az M0-on se megy a víz hőfokom 70 C fölé ebben a hidegben.
Üdv. Zoli



85 fok alatt nem megy végbe a regenerálás, nekem is max 70 fokos volt a víz, termosztát csere segített (most átlag 85-90 fok)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: PARTICULATE FILTER
HozzászólásElküldve: 2017.01.25. 23:07 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Laza írta:
VZoltan írta:
Urak!
Mi az a Carly?
Főleg Pesten járok mostanában és még az M0-on se megy a víz hőfokom 70 C fölé ebben a hidegben.
Üdv. Zoli



85 fok alatt nem megy végbe a regenerálás, nekem is max 70 fokos volt a víz, termosztát csere segített (most átlag 85-90 fok)


Fel kell annak mennie 5-8 km-en belül még ilyen időben is. Mindkét termosztát cseréjét javaslom, mindenképpen gyárira! :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek NagyMatyas az itt látható tagok köszönték meg: VZoltan
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: PARTICULATE FILTER
HozzászólásElküldve: 2017.02.12. 21:57 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.12.16. 01:00
Hozzászólások: 1216
Tartózkodási hely: Eu.
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 8 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 525dA
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
a carly-ra visszatérve, ez a Lite ingyenes verzió app ami letölthetö az ér valamit, vagy inkább a pro fizetös verzió ami 45eu-ba kerül??

_________________
E30+10=E39 :D
''A BMW nem autó, a BMW életérzés. Egy vírus ami gyorsan fertőz, üres pénztárcát és mámoros fílinget hagyva maga után''


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: PARTICULATE FILTER
HozzászólásElküldve: 2017.02.12. 23:15 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.12.04. 23:58
Hozzászólások: 35
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 525D
Évjárata: 2005
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Levibéka írta:
a carly-ra visszatérve, ez a Lite ingyenes verzió app ami letölthetö az ér valamit, vagy inkább a pro fizetös verzió ami 45eu-ba kerül??


Az ingyenes verzió nem sokat ér, látod a hibakódokat, törölni nem tudsz.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: PARTICULATE FILTER
HozzászólásElküldve: 2017.02.21. 13:03 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2011.03.20. 01:00
Hozzászólások: 15
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Üdv urak

Kérdésem az lenne van e lehetőség a DPF visszaszámláló nullázására ?

A DPF teljesen optimális teszt értéket mutat, tehát tökéletesen működik.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: PARTICULATE FILTER
HozzászólásElküldve: 2017.02.21. 13:28 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.19. 22:09
Hozzászólások: 982
Tartózkodási hely: Vác/United Kingdom
Adott köszi: 61 alkalommal
Kapott köszik: 180 alkalommal
Széria kód: E53
Motor tipusa: 30D M57N2
Évjárata: 2005
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
nickname írta:
Üdv urak

Kérdésem az lenne van e lehetőség a DPF visszaszámláló nullázására ?

A DPF teljesen optimális teszt értéket mutat, tehát tökéletesen működik.

Akkor miért nem nuláztátok le ha már gépen volt és tesztelve?
https://www.youtube.com/watch?v=EkMasUal5Vo parancsolj itt egy videó róla

_________________
Tedd vagy ne tedd de ne próbáld :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: PARTICULATE FILTER
HozzászólásElküldve: 2017.02.21. 13:58 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2011.03.20. 01:00
Hozzászólások: 15
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
rockerekhu írta:
nickname írta:
Üdv urak

Kérdésem az lenne van e lehetőség a DPF visszaszámláló nullázására ?

A DPF teljesen optimális teszt értéket mutat, tehát tökéletesen működik.

Akkor miért nem nuláztátok le ha már gépen volt és tesztelve?
https://www.youtube.com/watch?v=EkMasUal5Vo parancsolj itt egy videó róla


E91 LCI nem volt ilyen opció, vagyis én nem találkoztam vele "ISTA+"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 571 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 29  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 3 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator