* *
Pontos idő: 2018.02.24. 04:04

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 484 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 21, 22, 23, 24, 25  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: PARTICULATE FILTER
HozzászólásElküldve: 2017.03.27. 19:18 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5649
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1408 alkalommal
Kapott köszik: 1358 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
Automatikusan regenerálni fog, amikor szükséges.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek kzolee az itt látható tagok köszönték meg: 2 NagyMatyas, Zsolt
Értékelés: 9.52%
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: PARTICULATE FILTER
HozzászólásElküldve: 2017.03.28. 06:05 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.19. 22:09
Hozzászólások: 935
Tartózkodási hely: Vác/United Kingdom
Adott köszi: 56 alkalommal
Kapott köszik: 172 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 530D M57N2
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Zsolt írta:
Köszönöm mindenkinek a segítséget, végre elfogytak a hibakódok. Regenerál majd az autó magától, vagy van egyéb teendőm a javítást követően? (termosztátok, izzítógyertyák, üzemanyag szűrő előmelegítő cserélve)

Megnézted már az utolsó regenerálást óta megtet kmt? ha minden oks akkor igen regenerálnia kell.

_________________
Tedd vagy ne tedd de ne próbáld :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: PARTICULATE FILTER
HozzászólásElküldve: 2017.03.28. 10:16 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2006.04.05. 00:00
Hozzászólások: 153
Tartózkodási hely: Zala megye
Adott köszi: 47 alkalommal
Kapott köszik: 4 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 25D
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
rockerekhu írta:
Zsolt írta:
Köszönöm mindenkinek a segítséget, végre elfogytak a hibakódok. Regenerál majd az autó magától, vagy van egyéb teendőm a javítást követően? (termosztátok, izzítógyertyák, üzemanyag szűrő előmelegítő cserélve)

Megnézted már az utolsó regenerálást óta megtet kmt? ha minden oks akkor igen regenerálnia kell.
Még sajnos nem tudtam, nincs meg a kábel a normális diaghoz.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: PARTICULATE FILTER
HozzászólásElküldve: 2017.06.02. 11:30 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2014.05.30. 13:39
Hozzászólások: 33
Tartózkodási hely: Miskolc
Adott köszi: 10 alkalommal
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: M57306D3
Évjárata: 2006
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Szép napot Urak!
Tegnap voltam diagnosztikán gyakori részecskeszűrő regenerálás(kb 60km-enként) miatt.Ki lett olvasva a hiba tároló abban 2darab izzítógyertya hiba volt,azon kívül semmi.Mértek ellenyomást is ami ilyen eredményt hozott:alapjáraton:12.9mbar,2000fordulaton:55.9mbar és 4000fordulaton:100.9mbar.Ez után lett csinálva egy kényszerregenerálás és utána szinte ugyan azok az értékek lettek.Alapjáraton:13.9mbar,2000fordulaton:53,9mbar és 4000fordulaton:99.9mbar.Kérdésem az lenne,hogy mennyire jó ez vagy mennyire nem?Azt javasolták a szervízben,hogy vagy cseréltessem ki,vagy ki kell belezni és szoftveresen is kiírni.Szivesen venném a javaslatokat,tanácsokat,esetleg,ha valaki árakat is tudna mondani azt megköszönném.
Üdv.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: PARTICULATE FILTER
HozzászólásElküldve: 2017.06.02. 21:52 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2006.04.05. 00:00
Hozzászólások: 153
Tartózkodási hely: Zala megye
Adott köszi: 47 alkalommal
Kapott köszik: 4 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 25D
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
kulix írta:
Szép napot Urak!
Tegnap voltam diagnosztikán gyakori részecskeszűrő regenerálás(kb 60km-enként) miatt.Ki lett olvasva a hiba tároló abban 2darab izzítógyertya hiba volt,azon kívül semmi.Mértek ellenyomást is ami ilyen eredményt hozott:alapjáraton:12.9mbar,2000fordulaton:55.9mbar és 4000fordulaton:100.9mbar.Ez után lett csinálva egy kényszerregenerálás és utána szinte ugyan azok az értékek lettek.Alapjáraton:13.9mbar,2000fordulaton:53,9mbar és 4000fordulaton:99.9mbar.Kérdésem az lenne,hogy mennyire jó ez vagy mennyire nem?Azt javasolták a szervízben,hogy vagy cseréltessem ki,vagy ki kell belezni és szoftveresen is kiírni.Szivesen venném a javaslatokat,tanácsokat,esetleg,ha valaki árakat is tudna mondani azt megköszönném.
Üdv.

Szia! Remélem majd a tapasztaltabb márkatársak is hozzászólnak, de nekem az a véleményem, hogy alapvetően nem tragikusak ezek az értékek (annyira semmiképp, hogy rohanj újat venni). Ha jól emlékszem korábban Muhaati azt írta, hogy alapjáraton max. 20mBar, 4000-es fordulaton max 100mBar lehet. Ami viszont ellentmondás, hogy elvileg a regeneráció feltétele a hibamentes tároló (én is ezért cseréltem 1db rossz izzítógyertya miatt az összeset). Hogy lehet, hogy ebben az esetben mégis a túl gyakori regeneráció a hiba? Megkérdezhetem, ezt hogy vetted észre?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Zsolt az itt látható tagok köszönték meg: kulix
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: PARTICULATE FILTER
HozzászólásElküldve: 2017.06.03. 08:25 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.03.23. 01:00
Hozzászólások: 2018
Tartózkodási hely: Tolna
Adott köszi: 23 alkalommal
Kapott köszik: 44 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57/T2
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Zsolt írta:
kulix írta:
Szép napot Urak!
Tegnap voltam diagnosztikán gyakori részecskeszűrő regenerálás(kb 60km-enként) miatt.Ki lett olvasva a hiba tároló abban 2darab izzítógyertya hiba volt,azon kívül semmi.Mértek ellenyomást is ami ilyen eredményt hozott:alapjáraton:12.9mbar,2000fordulaton:55.9mbar és 4000fordulaton:100.9mbar.Ez után lett csinálva egy kényszerregenerálás és utána szinte ugyan azok az értékek lettek.Alapjáraton:13.9mbar,2000fordulaton:53,9mbar és 4000fordulaton:99.9mbar.Kérdésem az lenne,hogy mennyire jó ez vagy mennyire nem?Azt javasolták a szervízben,hogy vagy cseréltessem ki,vagy ki kell belezni és szoftveresen is kiírni.Szivesen venném a javaslatokat,tanácsokat,esetleg,ha valaki árakat is tudna mondani azt megköszönném.
Üdv.

Szia! Remélem majd a tapasztaltabb márkatársak is hozzászólnak, de nekem az a véleményem, hogy alapvetően nem tragikusak ezek az értékek (annyira semmiképp, hogy rohanj újat venni). Ha jól emlékszem korábban Muhaati azt írta, hogy alapjáraton max. 20mBar, 4000-es fordulaton max 100mBar lehet. Ami viszont ellentmondás, hogy elvileg a regeneráció feltétele a hibamentes tároló (én is ezért cseréltem 1db rossz izzítógyertya miatt az összeset). Hogy lehet, hogy ebben az esetben mégis a túl gyakori regeneráció a hiba? Megkérdezhetem, ezt hogy vetted észre?


Az izzítógyertya hiba miatt fog még regenerálni! :wink: Nekem is ment attól még, csak a folytószelep hiba miatt nem!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek vaszarig az itt látható tagok köszönték meg: 2 kulix, Zsolt
Értékelés: 9.52%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: PARTICULATE FILTER
HozzászólásElküldve: 2017.06.03. 10:54 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.19. 22:09
Hozzászólások: 935
Tartózkodási hely: Vác/United Kingdom
Adott köszi: 56 alkalommal
Kapott köszik: 172 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 530D M57N2
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Zsolt írta:
kulix írta:
Szép napot Urak!
Tegnap voltam diagnosztikán gyakori részecskeszűrő regenerálás(kb 60km-enként) miatt.Ki lett olvasva a hiba tároló abban 2darab izzítógyertya hiba volt,azon kívül semmi.Mértek ellenyomást is ami ilyen eredményt hozott:alapjáraton:12.9mbar,2000fordulaton:55.9mbar és 4000fordulaton:100.9mbar.Ez után lett csinálva egy kényszerregenerálás és utána szinte ugyan azok az értékek lettek.Alapjáraton:13.9mbar,2000fordulaton:53,9mbar és 4000fordulaton:99.9mbar.Kérdésem az lenne,hogy mennyire jó ez vagy mennyire nem?Azt javasolták a szervízben,hogy vagy cseréltessem ki,vagy ki kell belezni és szoftveresen is kiírni.Szivesen venném a javaslatokat,tanácsokat,esetleg,ha valaki árakat is tudna mondani azt megköszönném.
Üdv.

Szia! Remélem majd a tapasztaltabb márkatársak is hozzászólnak, de nekem az a véleményem, hogy alapvetően nem tragikusak ezek az értékek (annyira semmiképp, hogy rohanj újat venni). Ha jól emlékszem korábban Muhaati azt írta, hogy alapjáraton max. 20mBar, 4000-es fordulaton max 100mBar lehet. Ami viszont ellentmondás, hogy elvileg a regeneráció feltétele a hibamentes tároló (én is ezért cseréltem 1db rossz izzítógyertya miatt az összeset). Hogy lehet, hogy ebben az esetben mégis a túl gyakori regeneráció a hiba? Megkérdezhetem, ezt hogy vetted észre?

Mindegyik regeneral egy rovidet kb 50-60 km kozot es kb 5 percet,220-250 kmkent csinalja vegig a 20 perces ciklust,ha nem tudja ezeket vegig csinal 500kmt megcsinalja meg rosz 2-3 db izzitogyertyaval is csak az nem egszseges neki mivel akkor nem tudja a tobblet gazolajat elegetni a olajbol mikor uto izzit.
Es azt is megneztek hogy mikor regeneralt utoljara metere pontosan,abbol jobban le tudod szurni,hogy vegig regeneralt vagy csak a 5 perces ciklusokat csinaltameg olyan kor nem nulaza az utolso regeneralas utani megtet tavolsagot.


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével

_________________
Tedd vagy ne tedd de ne próbáld :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek rockerekhu az itt látható tagok köszönték meg: kulix
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: PARTICULATE FILTER
HozzászólásElküldve: 2017.06.03. 13:02 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2014.05.30. 13:39
Hozzászólások: 33
Tartózkodási hely: Miskolc
Adott köszi: 10 alkalommal
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: M57306D3
Évjárata: 2006
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Zsolt írta:
kulix írta:
Szép napot Urak!
Tegnap voltam diagnosztikán gyakori részecskeszűrő regenerálás(kb 60km-enként) miatt.Ki lett olvasva a hiba tároló abban 2darab izzítógyertya hiba volt,azon kívül semmi.Mértek ellenyomást is ami ilyen eredményt hozott:alapjáraton:12.9mbar,2000fordulaton:55.9mbar és 4000fordulaton:100.9mbar.Ez után lett csinálva egy kényszerregenerálás és utána szinte ugyan azok az értékek lettek.Alapjáraton:13.9mbar,2000fordulaton:53,9mbar és 4000fordulaton:99.9mbar.Kérdésem az lenne,hogy mennyire jó ez vagy mennyire nem?Azt javasolták a szervízben,hogy vagy cseréltessem ki,vagy ki kell belezni és szoftveresen is kiírni.Szivesen venném a javaslatokat,tanácsokat,esetleg,ha valaki árakat is tudna mondani azt megköszönném.
Üdv.

Szia! Remélem majd a tapasztaltabb márkatársak is hozzászólnak, de nekem az a véleményem, hogy alapvetően nem tragikusak ezek az értékek (annyira semmiképp, hogy rohanj újat venni). Ha jól emlékszem korábban Muhaati azt írta, hogy alapjáraton max. 20mBar, 4000-es fordulaton max 100mBar lehet. Ami viszont ellentmondás, hogy elvileg a regeneráció feltétele a hibamentes tároló (én is ezért cseréltem 1db rossz izzítógyertya miatt az összeset). Hogy lehet, hogy ebben az esetben mégis a túl gyakori regeneráció a hiba? Megkérdezhetem, ezt hogy vetted észre?

Szia!Úgy vettem észre,hogy a pillanatnyi fogyasztásmérőn a fogyasztás feljebb ment,magasabb fordulatszámon váltott(2200-2300ford/perc)és mély búgó hangja volt,a vízhőfok felment 99fokig és kb 15percig tartott.Én úgy tudom,ha ezeket a tüneteket produkálja akkor regenerál.Még annyit tennék hozzá,hogy a 2darab izzítgyertya hibára azt mondták nekem,hogy az nem befolyásolja a regenerálást.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek kulix az itt látható tagok köszönték meg: Zsolt
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: PARTICULATE FILTER
HozzászólásElküldve: 2017.06.03. 13:09 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2014.05.30. 13:39
Hozzászólások: 33
Tartózkodási hely: Miskolc
Adott köszi: 10 alkalommal
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: M57306D3
Évjárata: 2006
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
rockerekhu írta:
Zsolt írta:
kulix írta:
Szép napot Urak!
Tegnap voltam diagnosztikán gyakori részecskeszűrő regenerálás(kb 60km-enként) miatt.Ki lett olvasva a hiba tároló abban 2darab izzítógyertya hiba volt,azon kívül semmi.Mértek ellenyomást is ami ilyen eredményt hozott:alapjáraton:12.9mbar,2000fordulaton:55.9mbar és 4000fordulaton:100.9mbar.Ez után lett csinálva egy kényszerregenerálás és utána szinte ugyan azok az értékek lettek.Alapjáraton:13.9mbar,2000fordulaton:53,9mbar és 4000fordulaton:99.9mbar.Kérdésem az lenne,hogy mennyire jó ez vagy mennyire nem?Azt javasolták a szervízben,hogy vagy cseréltessem ki,vagy ki kell belezni és szoftveresen is kiírni.Szivesen venném a javaslatokat,tanácsokat,esetleg,ha valaki árakat is tudna mondani azt megköszönném.
Üdv.

Szia! Remélem majd a tapasztaltabb márkatársak is hozzászólnak, de nekem az a véleményem, hogy alapvetően nem tragikusak ezek az értékek (annyira semmiképp, hogy rohanj újat venni). Ha jól emlékszem korábban Muhaati azt írta, hogy alapjáraton max. 20mBar, 4000-es fordulaton max 100mBar lehet. Ami viszont ellentmondás, hogy elvileg a regeneráció feltétele a hibamentes tároló (én is ezért cseréltem 1db rossz izzítógyertya miatt az összeset). Hogy lehet, hogy ebben az esetben mégis a túl gyakori regeneráció a hiba? Megkérdezhetem, ezt hogy vetted észre?

Mindegyik regeneral egy rovidet kb 50-60 km kozot es kb 5 percet,220-250 kmkent csinalja vegig a 20 perces ciklust,ha nem tudja ezeket vegig csinal 500kmt megcsinalja meg rosz 2-3 db izzitogyertyaval is csak az nem egszseges neki mivel akkor nem tudja a tobblet gazolajat elegetni a olajbol mikor uto izzit.
Es azt is megneztek hogy mikor regeneralt utoljara metere pontosan,abbol jobban le tudod szurni,hogy vegig regeneralt vagy csak a 5 perces ciklusokat csinaltameg olyan kor nem nulaza az utolso regeneralas utani megtet tavolsagot.
Szia!Sajnos azt nem tudom,hogy megnézték-e?Lehetséges,hogy megnézték csak nekem nem mondták.

Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: PARTICULATE FILTER
HozzászólásElküldve: 2017.06.05. 00:14 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.19. 22:09
Hozzászólások: 935
Tartózkodási hely: Vác/United Kingdom
Adott köszi: 56 alkalommal
Kapott köszik: 172 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 530D M57N2
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
kulix írta:
Zsolt írta:
kulix írta:
Szép napot Urak!
Tegnap voltam diagnosztikán gyakori részecskeszűrő regenerálás(kb 60km-enként) miatt.Ki lett olvasva a hiba tároló abban 2darab izzítógyertya hiba volt,azon kívül semmi.Mértek ellenyomást is ami ilyen eredményt hozott:alapjáraton:12.9mbar,2000fordulaton:55.9mbar és 4000fordulaton:100.9mbar.Ez után lett csinálva egy kényszerregenerálás és utána szinte ugyan azok az értékek lettek.Alapjáraton:13.9mbar,2000fordulaton:53,9mbar és 4000fordulaton:99.9mbar.Kérdésem az lenne,hogy mennyire jó ez vagy mennyire nem?Azt javasolták a szervízben,hogy vagy cseréltessem ki,vagy ki kell belezni és szoftveresen is kiírni.Szivesen venném a javaslatokat,tanácsokat,esetleg,ha valaki árakat is tudna mondani azt megköszönném.
Üdv.

Szia! Remélem majd a tapasztaltabb márkatársak is hozzászólnak, de nekem az a véleményem, hogy alapvetően nem tragikusak ezek az értékek (annyira semmiképp, hogy rohanj újat venni). Ha jól emlékszem korábban Muhaati azt írta, hogy alapjáraton max. 20mBar, 4000-es fordulaton max 100mBar lehet. Ami viszont ellentmondás, hogy elvileg a regeneráció feltétele a hibamentes tároló (én is ezért cseréltem 1db rossz izzítógyertya miatt az összeset). Hogy lehet, hogy ebben az esetben mégis a túl gyakori regeneráció a hiba? Megkérdezhetem, ezt hogy vetted észre?

Szia!Úgy vettem észre,hogy a pillanatnyi fogyasztásmérőn a fogyasztás feljebb ment,magasabb fordulatszámon váltott(2200-2300ford/perc)és mély búgó hangja volt,a vízhőfok felment 99fokig és kb 15percig tartott.Én úgy tudom,ha ezeket a tüneteket produkálja akkor regenerál.Még annyit tennék hozzá,hogy a 2darab izzítgyertya hibára azt mondták nekem,hogy az nem befolyásolja a regenerálást.

a viz max 95 ha regenerál is,és az a 2 db gyertya leirtam hogy miért nem jó mert az olajad higabb lesz mikor utó izzit regenerálás közben nem tudja elégetni a gázolajat,és csak higitja az olajat,a tökéletes regenerálshoz hibakódmentes motorvezérlönek kell lennie.jó turbó termosztát,egr,folytószelep,vácum rendszer,injektorok,légtümegmérö,izzitás vezérlö,gyertyák.ha a gyerták röszak akor csak az 500kmkenti kényszer regenerálst csinálja meg,ha azon kivül más hibaködod is van nem fogja meg csinálni a regenerálást.váleményem szerint inkább a te kocsid próbál regenerálni csak a ciklust nem tudja befejezni és mikor a viz kipufogód elég melleg ujra próbálja a ciklust végig csinálni.

_________________
Tedd vagy ne tedd de ne próbáld :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: PARTICULATE FILTER
HozzászólásElküldve: 2017.06.06. 22:06 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2014.05.30. 13:39
Hozzászólások: 33
Tartózkodási hely: Miskolc
Adott köszi: 10 alkalommal
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: M57306D3
Évjárata: 2006
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
rockerekhu írta:
kulix írta:
Zsolt írta:
kulix írta:
Szép napot Urak!
Tegnap voltam diagnosztikán gyakori részecskeszűrő regenerálás(kb 60km-enként) miatt.Ki lett olvasva a hiba tároló abban 2darab izzítógyertya hiba volt,azon kívül semmi.Mértek ellenyomást is ami ilyen eredményt hozott:alapjáraton:12.9mbar,2000fordulaton:55.9mbar és 4000fordulaton:100.9mbar.Ez után lett csinálva egy kényszerregenerálás és utána szinte ugyan azok az értékek lettek.Alapjáraton:13.9mbar,2000fordulaton:53,9mbar és 4000fordulaton:99.9mbar.Kérdésem az lenne,hogy mennyire jó ez vagy mennyire nem?Azt javasolták a szervízben,hogy vagy cseréltessem ki,vagy ki kell belezni és szoftveresen is kiírni.Szivesen venném a javaslatokat,tanácsokat,esetleg,ha valaki árakat is tudna mondani azt megköszönném.
Üdv.

Szia! Remélem majd a tapasztaltabb márkatársak is hozzászólnak, de nekem az a véleményem, hogy alapvetően nem tragikusak ezek az értékek (annyira semmiképp, hogy rohanj újat venni). Ha jól emlékszem korábban Muhaati azt írta, hogy alapjáraton max. 20mBar, 4000-es fordulaton max 100mBar lehet. Ami viszont ellentmondás, hogy elvileg a regeneráció feltétele a hibamentes tároló (én is ezért cseréltem 1db rossz izzítógyertya miatt az összeset). Hogy lehet, hogy ebben az esetben mégis a túl gyakori regeneráció a hiba? Megkérdezhetem, ezt hogy vetted észre?

Szia!Úgy vettem észre,hogy a pillanatnyi fogyasztásmérőn a fogyasztás feljebb ment,magasabb fordulatszámon váltott(2200-2300ford/perc)és mély búgó hangja volt,a vízhőfok felment 99fokig és kb 15percig tartott.Én úgy tudom,ha ezeket a tüneteket produkálja akkor regenerál.Még annyit tennék hozzá,hogy a 2darab izzítgyertya hibára azt mondták nekem,hogy az nem befolyásolja a regenerálást.

a viz max 95 ha regenerál is,és az a 2 db gyertya leirtam hogy miért nem jó mert az olajad higabb lesz mikor utó izzit regenerálás közben nem tudja elégetni a gázolajat,és csak higitja az olajat,a tökéletes regenerálshoz hibakódmentes motorvezérlönek kell lennie.jó turbó termosztát,egr,folytószelep,vácum rendszer,injektorok,légtümegmérö,izzitás vezérlö,gyertyák.ha a gyerták röszak akor csak az 500kmkenti kényszer regenerálst csinálja meg,ha azon kivül más hibaködod is van nem fogja meg csinálni a regenerálást.váleményem szerint inkább a te kocsid próbál regenerálni csak a ciklust nem tudja befejezni és mikor a viz kipufogód elég melleg ujra próbálja a ciklust végig csinálni.

Én is úgy gondolom,hogy valamiért nem tudja befejezni a regenerálást,de még az izzításvezérlőt és a gyertyákat kicseréltetem aztán kiderül lesz-e változás,elvileg akkor már hibakód mentes lesz az autó.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: PARTICULATE FILTER
HozzászólásElküldve: 2017.06.07. 17:06 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.19. 22:09
Hozzászólások: 935
Tartózkodási hely: Vác/United Kingdom
Adott köszi: 56 alkalommal
Kapott köszik: 172 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 530D M57N2
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
kulix írta:
rockerekhu írta:
kulix írta:
Zsolt írta:
kulix írta:
Szép napot Urak!
Tegnap voltam diagnosztikán gyakori részecskeszűrő regenerálás(kb 60km-enként) miatt.Ki lett olvasva a hiba tároló abban 2darab izzítógyertya hiba volt,azon kívül semmi.Mértek ellenyomást is ami ilyen eredményt hozott:alapjáraton:12.9mbar,2000fordulaton:55.9mbar és 4000fordulaton:100.9mbar.Ez után lett csinálva egy kényszerregenerálás és utána szinte ugyan azok az értékek lettek.Alapjáraton:13.9mbar,2000fordulaton:53,9mbar és 4000fordulaton:99.9mbar.Kérdésem az lenne,hogy mennyire jó ez vagy mennyire nem?Azt javasolták a szervízben,hogy vagy cseréltessem ki,vagy ki kell belezni és szoftveresen is kiírni.Szivesen venném a javaslatokat,tanácsokat,esetleg,ha valaki árakat is tudna mondani azt megköszönném.
Üdv.

Szia! Remélem majd a tapasztaltabb márkatársak is hozzászólnak, de nekem az a véleményem, hogy alapvetően nem tragikusak ezek az értékek (annyira semmiképp, hogy rohanj újat venni). Ha jól emlékszem korábban Muhaati azt írta, hogy alapjáraton max. 20mBar, 4000-es fordulaton max 100mBar lehet. Ami viszont ellentmondás, hogy elvileg a regeneráció feltétele a hibamentes tároló (én is ezért cseréltem 1db rossz izzítógyertya miatt az összeset). Hogy lehet, hogy ebben az esetben mégis a túl gyakori regeneráció a hiba? Megkérdezhetem, ezt hogy vetted észre?

Szia!Úgy vettem észre,hogy a pillanatnyi fogyasztásmérőn a fogyasztás feljebb ment,magasabb fordulatszámon váltott(2200-2300ford/perc)és mély búgó hangja volt,a vízhőfok felment 99fokig és kb 15percig tartott.Én úgy tudom,ha ezeket a tüneteket produkálja akkor regenerál.Még annyit tennék hozzá,hogy a 2darab izzítgyertya hibára azt mondták nekem,hogy az nem befolyásolja a regenerálást.

a viz max 95 ha regenerál is,és az a 2 db gyertya leirtam hogy miért nem jó mert az olajad higabb lesz mikor utó izzit regenerálás közben nem tudja elégetni a gázolajat,és csak higitja az olajat,a tökéletes regenerálshoz hibakódmentes motorvezérlönek kell lennie.jó turbó termosztát,egr,folytószelep,vácum rendszer,injektorok,légtümegmérö,izzitás vezérlö,gyertyák.ha a gyerták röszak akor csak az 500kmkenti kényszer regenerálst csinálja meg,ha azon kivül más hibaködod is van nem fogja meg csinálni a regenerálást.váleményem szerint inkább a te kocsid próbál regenerálni csak a ciklust nem tudja befejezni és mikor a viz kipufogód elég melleg ujra próbálja a ciklust végig csinálni.

Én is úgy gondolom,hogy valamiért nem tudja befejezni a regenerálást,de még az izzításvezérlőt és a gyertyákat kicseréltetem aztán kiderül lesz-e változás,elvileg akkor már hibakód mentes lesz az autó.

Azert nezesd meg hogy az utolso regeneralas ota hany metert ment es akkor tudni fogod hogy vegig regeneralt vagy sem az meterben lesz megadva igy ki kell szamold a kmt normal esetben max 300km


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével

_________________
Tedd vagy ne tedd de ne próbáld :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek rockerekhu az itt látható tagok köszönték meg: kulix
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: PARTICULATE FILTER
HozzászólásElküldve: 2017.06.09. 11:19 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2014.05.30. 13:39
Hozzászólások: 33
Tartózkodási hely: Miskolc
Adott köszi: 10 alkalommal
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: M57306D3
Évjárata: 2006
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Azert nezesd meg hogy az utolso regeneralas ota hany metert ment es akkor tudni fogod hogy vegig regeneralt vagy sem az meterben lesz megadva igy ki kell szamold a kmt normal esetben max 300km


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével[/quote]
Megnézetem majd,hogy mikor regenerált utóljára,mert azt nem mondták a legutolsó diag alkalmával.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: PARTICULATE FILTER
HozzászólásElküldve: 2018.02.19. 21:03 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5649
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1408 alkalommal
Kapott köszik: 1358 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
Fizetett hirdetés, de azért érdemes elolvasni:

--- DPF Bárdi cikk ---


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: PARTICULATE FILTER
HozzászólásElküldve: 2018.02.19. 22:17 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2071
Adott köszi: 390 alkalommal
Kapott köszik: 401 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
kzolee írta:
Fizetett hirdetés, de azért érdemes elolvasni:

--- DPF Bárdi cikk ---


Hiányolom belőle az okfejtést, hogy egy elfáradt DPF helyére, miért jó feltenni egy "gyári" tulajdonságokkal bírót? Mennyi idő múlva fog újra hasznavehetetlenül eldugulni?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: PARTICULATE FILTER
HozzászólásElküldve: 2018.02.19. 22:50 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5457
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 782 alkalommal
Kapott köszik: 1709 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 645ci/650i
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
NagyMatyas írta:
kzolee írta:
Fizetett hirdetés, de azért érdemes elolvasni:

--- DPF Bárdi cikk ---


Hiányolom belőle az okfejtést, hogy egy elfáradt DPF helyére, miért jó feltenni egy "gyári" tulajdonságokkal bírót? Mennyi idő múlva fog újra hasznavehetetlenül eldugulni?

A katalizátorosok át sem veszik az utángyártott DPF-et, katalizátort. Nincs bennük nemesfém tartalom, gondolom anélkül nagyon jól végezhetik a feladatukat.

_________________
Ha esetleg alkatrész kellene, kattanj rá...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Gallaca az itt látható tagok köszönték meg: NagyMatyas
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: PARTICULATE FILTER
HozzászólásElküldve: 2018.02.21. 22:05 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2013.06.02. 15:01
Hozzászólások: 155
Tartózkodási hely: Bonyhád
Adott köszi: 68 alkalommal
Kapott köszik: 11 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57d30
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
kzolee írta:
Fizetett hirdetés, de azért érdemes elolvasni:

--- DPF Bárdi cikk ---


Épp aktuális nekem, korábban másik topicban írtam, hogy E60 vásárlás előtt állok. (2009.01, 530xd, automata)
A mai napon vittem volna állapot felmérésre, de a szerelő családi okok miatt lemondta, ezért napolni kell sajnos. Azonban, a tulaj elmondta, hogy kb. fél éve eldugult a részecskeszűrő. Új szűrő cserére 400 ezres ajánlatot kapott, illetve felajánlották neki, hogy 45 ezer Ft-ért kiveszik neki. Sajnos az utóbbit választotta.

Az lenne a kérdésem, hogy ez mennyire nagy probléma? Bardinál találtam teljes áron kb. 200.000 Ft-ért új szűrőt, gondolom ez nem gyári de feltételezem azért 100.000 km-t kibír, ami nekem 3 év, így elég jó ajánlatnak tűnik. A szűrő beszerelése mennyire nagy munka, így hogy már egyszer ki lett szedve? Egyáltalán megoldható? (Gondolom a motorvezérlőt is át kell programozni.)

Köszönettel,
Tamás


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: PARTICULATE FILTER
HozzászólásElküldve: 2018.02.21. 22:15 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2071
Adott köszi: 390 alkalommal
Kapott köszik: 401 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
kapitany írta:
kzolee írta:
Fizetett hirdetés, de azért érdemes elolvasni:

--- DPF Bárdi cikk ---


Épp aktuális nekem, korábban másik topicban írtam, hogy E60 vásárlás előtt állok. (2009.01, 530xd, automata)
A mai napon vittem volna állapot felmérésre, de a szerelő családi okok miatt lemondta, ezért napolni kell sajnos. Azonban, a tulaj elmondta, hogy kb. fél éve eldugult a részecskeszűrő. Új szűrő cserére 400 ezres ajánlatot kapott, illetve felajánlották neki, hogy 45 ezer Ft-ért kiveszik neki. Sajnos az utóbbit választotta.

Az lenne a kérdésem, hogy ez mennyire nagy probléma? Bardinál találtam teljes áron kb. 200.000 Ft-ért új szűrőt, gondolom ez nem gyári de feltételezem azért 100.000 km-t kibír, ami nekem 3 év, így elég jó ajánlatnak tűnik. A szűrő beszerelése mennyire nagy munka, így hogy már egyszer ki lett szedve? Egyáltalán megoldható? (Gondolom a motorvezérlőt is át kell programozni.)

Köszönettel,
Tamás


Realoem szerint ott kezdődik a baj, hogy 2009-es XD-t nem is gyártottak, 2007.02-ben készült az utolsó. Ez már egy pár százezer forintos probléma.

30D-nél elég nagy baj, mert közvetlenül a turbó után van és egyben van a katalizátorral. Ha azt a kisiparosok kiherélik, akkor a turbónak nem lesz meg a kell fojtása, garantáltan károsodni fog amennyiben a motorvezérlőt nem programozzák úgy át, hogy ne pörögjön túl a turbó. Ez nem igazán szokott megtörténni, csak a regenerációt szokták kikapcsolni szoftveresen.

Hogy érdemes-e visszaállítani a gyári állapotot? Nem igazán. Többnyire nem azért dugul el a részecskeszűrő, mert lejárt a szavatossága, hanem azért, mert a turbó, porlasztók, érzékelők, szabályzók, szívótraktus állapota már nem üti meg a gyári szintet. Ha egy ilyen autóra felkerül egy gyári tulajdonságokkal bíró részecskeszűrő, akkor gyakorlatilag borítékolva van, hogy le fog dugulni. Az is borítékolva van, hogy az ez 1-200 ezer forintos Bárdis, Unixos részecskeszűrők, nem élnek meg többet pár ezer km-nél, mert gyakorlatilag, ahogy Gallaca is írta nincs bennük nemesfém, a platina pedig a gyári katalizátorok és DPF-ek elengedhetetlen kelléke.

Én egy ilyen autót elmondom neked meg sem vennék. :doglotlo: Alapból is lehet ezekre költeni, de egy ilyen kiheréltre aztán garantáltan. Amennyiben E6X-ban látod a jövőt, akkor hozna kell egy olyan külföldrúl, amiben van kb 150 ezer garantált km és akkor még áldozás mentesen lehet autózni vele kisebb nagyobb karbantartások közepette még körülbelül ugyan ennyi kilométert.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek NagyMatyas az itt látható tagok köszönték meg: kapitany
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: PARTICULATE FILTER
HozzászólásElküldve: 2018.02.21. 22:33 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2013.06.02. 15:01
Hozzászólások: 155
Tartózkodási hely: Bonyhád
Adott köszi: 68 alkalommal
Kapott köszik: 11 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57d30
Évjárata: 2000
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
NagyMatyas írta:
kapitany írta:
kzolee írta:
Fizetett hirdetés, de azért érdemes elolvasni:

--- DPF Bárdi cikk ---


Épp aktuális nekem, korábban másik topicban írtam, hogy E60 vásárlás előtt állok. (2009.01, 530xd, automata)
A mai napon vittem volna állapot felmérésre, de a szerelő családi okok miatt lemondta, ezért napolni kell sajnos. Azonban, a tulaj elmondta, hogy kb. fél éve eldugult a részecskeszűrő. Új szűrő cserére 400 ezres ajánlatot kapott, illetve felajánlották neki, hogy 45 ezer Ft-ért kiveszik neki. Sajnos az utóbbit választotta.

Az lenne a kérdésem, hogy ez mennyire nagy probléma? Bardinál találtam teljes áron kb. 200.000 Ft-ért új szűrőt, gondolom ez nem gyári de feltételezem azért 100.000 km-t kibír, ami nekem 3 év, így elég jó ajánlatnak tűnik. A szűrő beszerelése mennyire nagy munka, így hogy már egyszer ki lett szedve? Egyáltalán megoldható? (Gondolom a motorvezérlőt is át kell programozni.)

Köszönettel,
Tamás


Realoem szerint ott kezdődik a baj, hogy 2009-es XD-t nem is gyártottak, 2007.02-ben készült az utolsó. Ez már egy pár százezer forintos probléma.

30D-nél elég nagy baj, mert közvetlenül a turbó után van és egyben van a katalizátorral. Ha azt a kisiparosok kiherélik, akkor a turbónak nem lesz meg a kell fojtása, garantáltan károsodni fog amennyiben a motorvezérlőt nem programozzák úgy át, hogy ne pörögjön túl a turbó. Ez nem igazán szokott megtörténni, csak a regenerációt szokták kikapcsolni szoftveresen.

Hogy érdemes-e visszaállítani a gyári állapotot? Nem igazán. Többnyire nem azért dugul el a részecskeszűrő, mert lejárt a szavatossága, hanem azért, mert a turbó, porlasztók, érzékelők, szabályzók, szívótraktus állapota már nem üti meg a gyári szintet. Ha egy ilyen autóra felkerül egy gyári tulajdonságokkal bíró részecskeszűrő, akkor gyakorlatilag borítékolva van, hogy le fog dugulni. Az is borítékolva van, hogy az ez 1-200 ezer forintos Bárdis, Unixos részecskeszűrők, nem élnek meg többet pár ezer km-nél, mert gyakorlatilag, ahogy Gallaca is írta nincs bennük nemesfém, a platina pedig a gyári katalizátorok és DPF-ek elengedhetetlen kelléke.

Én egy ilyen autót elmondom neked meg sem vennék. :doglotlo: Alapból is lehet ezekre költeni, de egy ilyen kiheréltre aztán garantáltan. Amennyiben E6X-ban látod a jövőt, akkor hozna kell egy olyan külföldrúl, amiben van kb 150 ezer garantált km és akkor még áldozás mentesen lehet autózni vele kisebb nagyobb karbantartások közepette még körülbelül ugyan ennyi kilométert.


Köszönöm a váalszod.

A BMW VIN decoder alapján 2008.12 hóban gyártották, forgalmiban 2009.01szerepel, de arra már nem emlékszem, hogy a 2009 a gyártási év vagy első forgalomba helyezés, de gondolom az utóbbi.

Bár nem volt még időm elmerülni a témában, de amiket eddig olvastam, rendeltetésszerű használat mellett is eldugul a DPF 150-200 ezer km környékén. Picit bajban vagyok, mert korrektnek tűnik az autó, ZF alkatrészekkel felújított váltó 50e Km-el ezelőtt illetve komplett vezérlés csere is volt. (Mindkettő munkáról számla is van illetve a kiszerelt alkatrészek is megvannak) A km. óra szerint 270 ezer van benne, nyílván ezt teljeskörűen előzetesen nem tudtam ellenőrízni, de a KEKKH adatbázisa alátámasztja a tulajdonos beszámolóját. A korábbi javításokról meglévő számlák alapján megfelelő helyen történt az autó szervizelése. (Kivéve a DPF-et.)

Az általad felsorolt hiba lehetőségek kimutathatóak egy hozzáértő általi állapotfelméréssel? Telefonos tájékoztatás alapján, az állapotfelmérés során, a fényezést, futóművet, vizsgálják, diagnosztikát végeznek, a motor élőadatait elemzik illetve lekérik a BMW online szervíz adatbázisából az autó előéletét.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: PARTICULATE FILTER
HozzászólásElküldve: 2018.02.22. 14:57 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2006.02.20. 01:00
Hozzászólások: 453
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 28 alkalommal
Kapott köszik: 58 alkalommal
Széria kód: E39
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
NagyMatyas írta:
kapitany írta:
Épp aktuális nekem, korábban másik topicban írtam, hogy E60 vásárlás előtt állok. (2009.01, 530xd, automata)

Realoem szerint ott kezdődik a baj, hogy 2009-es XD-t nem is gyártottak, 2007.02-ben készült az utolsó. Ez már egy pár százezer forintos probléma.


Érdemes egy 2009-es kocsit az LCI-k között keresned, és máris elhárítottál egy pár százezer forintos problémat.

_________________
AlpinaFan
www.ap-trade.eu


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 484 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 21, 22, 23, 24, 25  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator