* *
Pontos idő: 2017.12.18. 05:19

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 473 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 20, 21, 22, 23, 24
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: PARTICULATE FILTER
HozzászólásElküldve: 2017.03.27. 19:18 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5626
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1402 alkalommal
Kapott köszik: 1350 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
Automatikusan regenerálni fog, amikor szükséges.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek kzolee az itt látható tagok köszönték meg: 2 NagyMatyas, Zsolt
Értékelés: 9.52%
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: PARTICULATE FILTER
HozzászólásElküldve: 2017.03.28. 06:05 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.19. 22:09
Hozzászólások: 930
Tartózkodási hely: Vác/United Kingdom
Adott köszi: 56 alkalommal
Kapott köszik: 172 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 530D M57N2
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Zsolt írta:
Köszönöm mindenkinek a segítséget, végre elfogytak a hibakódok. Regenerál majd az autó magától, vagy van egyéb teendőm a javítást követően? (termosztátok, izzítógyertyák, üzemanyag szűrő előmelegítő cserélve)

Megnézted már az utolsó regenerálást óta megtet kmt? ha minden oks akkor igen regenerálnia kell.

_________________
Tedd vagy ne tedd de ne próbáld :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: PARTICULATE FILTER
HozzászólásElküldve: 2017.03.28. 10:16 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2006.04.05. 00:00
Hozzászólások: 153
Tartózkodási hely: Zala megye
Adott köszi: 47 alkalommal
Kapott köszik: 4 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 25D
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
rockerekhu írta:
Zsolt írta:
Köszönöm mindenkinek a segítséget, végre elfogytak a hibakódok. Regenerál majd az autó magától, vagy van egyéb teendőm a javítást követően? (termosztátok, izzítógyertyák, üzemanyag szűrő előmelegítő cserélve)

Megnézted már az utolsó regenerálást óta megtet kmt? ha minden oks akkor igen regenerálnia kell.
Még sajnos nem tudtam, nincs meg a kábel a normális diaghoz.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: PARTICULATE FILTER
HozzászólásElküldve: 2017.06.02. 11:30 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2014.05.30. 13:39
Hozzászólások: 33
Tartózkodási hely: Miskolc
Adott köszi: 10 alkalommal
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: M57306D3
Évjárata: 2006
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Szép napot Urak!
Tegnap voltam diagnosztikán gyakori részecskeszűrő regenerálás(kb 60km-enként) miatt.Ki lett olvasva a hiba tároló abban 2darab izzítógyertya hiba volt,azon kívül semmi.Mértek ellenyomást is ami ilyen eredményt hozott:alapjáraton:12.9mbar,2000fordulaton:55.9mbar és 4000fordulaton:100.9mbar.Ez után lett csinálva egy kényszerregenerálás és utána szinte ugyan azok az értékek lettek.Alapjáraton:13.9mbar,2000fordulaton:53,9mbar és 4000fordulaton:99.9mbar.Kérdésem az lenne,hogy mennyire jó ez vagy mennyire nem?Azt javasolták a szervízben,hogy vagy cseréltessem ki,vagy ki kell belezni és szoftveresen is kiírni.Szivesen venném a javaslatokat,tanácsokat,esetleg,ha valaki árakat is tudna mondani azt megköszönném.
Üdv.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: PARTICULATE FILTER
HozzászólásElküldve: 2017.06.02. 21:52 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2006.04.05. 00:00
Hozzászólások: 153
Tartózkodási hely: Zala megye
Adott köszi: 47 alkalommal
Kapott köszik: 4 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 25D
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
kulix írta:
Szép napot Urak!
Tegnap voltam diagnosztikán gyakori részecskeszűrő regenerálás(kb 60km-enként) miatt.Ki lett olvasva a hiba tároló abban 2darab izzítógyertya hiba volt,azon kívül semmi.Mértek ellenyomást is ami ilyen eredményt hozott:alapjáraton:12.9mbar,2000fordulaton:55.9mbar és 4000fordulaton:100.9mbar.Ez után lett csinálva egy kényszerregenerálás és utána szinte ugyan azok az értékek lettek.Alapjáraton:13.9mbar,2000fordulaton:53,9mbar és 4000fordulaton:99.9mbar.Kérdésem az lenne,hogy mennyire jó ez vagy mennyire nem?Azt javasolták a szervízben,hogy vagy cseréltessem ki,vagy ki kell belezni és szoftveresen is kiírni.Szivesen venném a javaslatokat,tanácsokat,esetleg,ha valaki árakat is tudna mondani azt megköszönném.
Üdv.

Szia! Remélem majd a tapasztaltabb márkatársak is hozzászólnak, de nekem az a véleményem, hogy alapvetően nem tragikusak ezek az értékek (annyira semmiképp, hogy rohanj újat venni). Ha jól emlékszem korábban Muhaati azt írta, hogy alapjáraton max. 20mBar, 4000-es fordulaton max 100mBar lehet. Ami viszont ellentmondás, hogy elvileg a regeneráció feltétele a hibamentes tároló (én is ezért cseréltem 1db rossz izzítógyertya miatt az összeset). Hogy lehet, hogy ebben az esetben mégis a túl gyakori regeneráció a hiba? Megkérdezhetem, ezt hogy vetted észre?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Zsolt az itt látható tagok köszönték meg: kulix
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: PARTICULATE FILTER
HozzászólásElküldve: 2017.06.03. 08:25 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.03.23. 01:00
Hozzászólások: 2018
Tartózkodási hely: Tolna
Adott köszi: 23 alkalommal
Kapott köszik: 44 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57/T2
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Zsolt írta:
kulix írta:
Szép napot Urak!
Tegnap voltam diagnosztikán gyakori részecskeszűrő regenerálás(kb 60km-enként) miatt.Ki lett olvasva a hiba tároló abban 2darab izzítógyertya hiba volt,azon kívül semmi.Mértek ellenyomást is ami ilyen eredményt hozott:alapjáraton:12.9mbar,2000fordulaton:55.9mbar és 4000fordulaton:100.9mbar.Ez után lett csinálva egy kényszerregenerálás és utána szinte ugyan azok az értékek lettek.Alapjáraton:13.9mbar,2000fordulaton:53,9mbar és 4000fordulaton:99.9mbar.Kérdésem az lenne,hogy mennyire jó ez vagy mennyire nem?Azt javasolták a szervízben,hogy vagy cseréltessem ki,vagy ki kell belezni és szoftveresen is kiírni.Szivesen venném a javaslatokat,tanácsokat,esetleg,ha valaki árakat is tudna mondani azt megköszönném.
Üdv.

Szia! Remélem majd a tapasztaltabb márkatársak is hozzászólnak, de nekem az a véleményem, hogy alapvetően nem tragikusak ezek az értékek (annyira semmiképp, hogy rohanj újat venni). Ha jól emlékszem korábban Muhaati azt írta, hogy alapjáraton max. 20mBar, 4000-es fordulaton max 100mBar lehet. Ami viszont ellentmondás, hogy elvileg a regeneráció feltétele a hibamentes tároló (én is ezért cseréltem 1db rossz izzítógyertya miatt az összeset). Hogy lehet, hogy ebben az esetben mégis a túl gyakori regeneráció a hiba? Megkérdezhetem, ezt hogy vetted észre?


Az izzítógyertya hiba miatt fog még regenerálni! :wink: Nekem is ment attól még, csak a folytószelep hiba miatt nem!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek vaszarig az itt látható tagok köszönték meg: 2 kulix, Zsolt
Értékelés: 9.52%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: PARTICULATE FILTER
HozzászólásElküldve: 2017.06.03. 10:54 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.19. 22:09
Hozzászólások: 930
Tartózkodási hely: Vác/United Kingdom
Adott köszi: 56 alkalommal
Kapott köszik: 172 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 530D M57N2
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Zsolt írta:
kulix írta:
Szép napot Urak!
Tegnap voltam diagnosztikán gyakori részecskeszűrő regenerálás(kb 60km-enként) miatt.Ki lett olvasva a hiba tároló abban 2darab izzítógyertya hiba volt,azon kívül semmi.Mértek ellenyomást is ami ilyen eredményt hozott:alapjáraton:12.9mbar,2000fordulaton:55.9mbar és 4000fordulaton:100.9mbar.Ez után lett csinálva egy kényszerregenerálás és utána szinte ugyan azok az értékek lettek.Alapjáraton:13.9mbar,2000fordulaton:53,9mbar és 4000fordulaton:99.9mbar.Kérdésem az lenne,hogy mennyire jó ez vagy mennyire nem?Azt javasolták a szervízben,hogy vagy cseréltessem ki,vagy ki kell belezni és szoftveresen is kiírni.Szivesen venném a javaslatokat,tanácsokat,esetleg,ha valaki árakat is tudna mondani azt megköszönném.
Üdv.

Szia! Remélem majd a tapasztaltabb márkatársak is hozzászólnak, de nekem az a véleményem, hogy alapvetően nem tragikusak ezek az értékek (annyira semmiképp, hogy rohanj újat venni). Ha jól emlékszem korábban Muhaati azt írta, hogy alapjáraton max. 20mBar, 4000-es fordulaton max 100mBar lehet. Ami viszont ellentmondás, hogy elvileg a regeneráció feltétele a hibamentes tároló (én is ezért cseréltem 1db rossz izzítógyertya miatt az összeset). Hogy lehet, hogy ebben az esetben mégis a túl gyakori regeneráció a hiba? Megkérdezhetem, ezt hogy vetted észre?

Mindegyik regeneral egy rovidet kb 50-60 km kozot es kb 5 percet,220-250 kmkent csinalja vegig a 20 perces ciklust,ha nem tudja ezeket vegig csinal 500kmt megcsinalja meg rosz 2-3 db izzitogyertyaval is csak az nem egszseges neki mivel akkor nem tudja a tobblet gazolajat elegetni a olajbol mikor uto izzit.
Es azt is megneztek hogy mikor regeneralt utoljara metere pontosan,abbol jobban le tudod szurni,hogy vegig regeneralt vagy csak a 5 perces ciklusokat csinaltameg olyan kor nem nulaza az utolso regeneralas utani megtet tavolsagot.


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével

_________________
Tedd vagy ne tedd de ne próbáld :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek rockerekhu az itt látható tagok köszönték meg: kulix
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: PARTICULATE FILTER
HozzászólásElküldve: 2017.06.03. 13:02 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2014.05.30. 13:39
Hozzászólások: 33
Tartózkodási hely: Miskolc
Adott köszi: 10 alkalommal
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: M57306D3
Évjárata: 2006
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Zsolt írta:
kulix írta:
Szép napot Urak!
Tegnap voltam diagnosztikán gyakori részecskeszűrő regenerálás(kb 60km-enként) miatt.Ki lett olvasva a hiba tároló abban 2darab izzítógyertya hiba volt,azon kívül semmi.Mértek ellenyomást is ami ilyen eredményt hozott:alapjáraton:12.9mbar,2000fordulaton:55.9mbar és 4000fordulaton:100.9mbar.Ez után lett csinálva egy kényszerregenerálás és utána szinte ugyan azok az értékek lettek.Alapjáraton:13.9mbar,2000fordulaton:53,9mbar és 4000fordulaton:99.9mbar.Kérdésem az lenne,hogy mennyire jó ez vagy mennyire nem?Azt javasolták a szervízben,hogy vagy cseréltessem ki,vagy ki kell belezni és szoftveresen is kiírni.Szivesen venném a javaslatokat,tanácsokat,esetleg,ha valaki árakat is tudna mondani azt megköszönném.
Üdv.

Szia! Remélem majd a tapasztaltabb márkatársak is hozzászólnak, de nekem az a véleményem, hogy alapvetően nem tragikusak ezek az értékek (annyira semmiképp, hogy rohanj újat venni). Ha jól emlékszem korábban Muhaati azt írta, hogy alapjáraton max. 20mBar, 4000-es fordulaton max 100mBar lehet. Ami viszont ellentmondás, hogy elvileg a regeneráció feltétele a hibamentes tároló (én is ezért cseréltem 1db rossz izzítógyertya miatt az összeset). Hogy lehet, hogy ebben az esetben mégis a túl gyakori regeneráció a hiba? Megkérdezhetem, ezt hogy vetted észre?

Szia!Úgy vettem észre,hogy a pillanatnyi fogyasztásmérőn a fogyasztás feljebb ment,magasabb fordulatszámon váltott(2200-2300ford/perc)és mély búgó hangja volt,a vízhőfok felment 99fokig és kb 15percig tartott.Én úgy tudom,ha ezeket a tüneteket produkálja akkor regenerál.Még annyit tennék hozzá,hogy a 2darab izzítgyertya hibára azt mondták nekem,hogy az nem befolyásolja a regenerálást.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek kulix az itt látható tagok köszönték meg: Zsolt
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: PARTICULATE FILTER
HozzászólásElküldve: 2017.06.03. 13:09 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2014.05.30. 13:39
Hozzászólások: 33
Tartózkodási hely: Miskolc
Adott köszi: 10 alkalommal
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: M57306D3
Évjárata: 2006
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
rockerekhu írta:
Zsolt írta:
kulix írta:
Szép napot Urak!
Tegnap voltam diagnosztikán gyakori részecskeszűrő regenerálás(kb 60km-enként) miatt.Ki lett olvasva a hiba tároló abban 2darab izzítógyertya hiba volt,azon kívül semmi.Mértek ellenyomást is ami ilyen eredményt hozott:alapjáraton:12.9mbar,2000fordulaton:55.9mbar és 4000fordulaton:100.9mbar.Ez után lett csinálva egy kényszerregenerálás és utána szinte ugyan azok az értékek lettek.Alapjáraton:13.9mbar,2000fordulaton:53,9mbar és 4000fordulaton:99.9mbar.Kérdésem az lenne,hogy mennyire jó ez vagy mennyire nem?Azt javasolták a szervízben,hogy vagy cseréltessem ki,vagy ki kell belezni és szoftveresen is kiírni.Szivesen venném a javaslatokat,tanácsokat,esetleg,ha valaki árakat is tudna mondani azt megköszönném.
Üdv.

Szia! Remélem majd a tapasztaltabb márkatársak is hozzászólnak, de nekem az a véleményem, hogy alapvetően nem tragikusak ezek az értékek (annyira semmiképp, hogy rohanj újat venni). Ha jól emlékszem korábban Muhaati azt írta, hogy alapjáraton max. 20mBar, 4000-es fordulaton max 100mBar lehet. Ami viszont ellentmondás, hogy elvileg a regeneráció feltétele a hibamentes tároló (én is ezért cseréltem 1db rossz izzítógyertya miatt az összeset). Hogy lehet, hogy ebben az esetben mégis a túl gyakori regeneráció a hiba? Megkérdezhetem, ezt hogy vetted észre?

Mindegyik regeneral egy rovidet kb 50-60 km kozot es kb 5 percet,220-250 kmkent csinalja vegig a 20 perces ciklust,ha nem tudja ezeket vegig csinal 500kmt megcsinalja meg rosz 2-3 db izzitogyertyaval is csak az nem egszseges neki mivel akkor nem tudja a tobblet gazolajat elegetni a olajbol mikor uto izzit.
Es azt is megneztek hogy mikor regeneralt utoljara metere pontosan,abbol jobban le tudod szurni,hogy vegig regeneralt vagy csak a 5 perces ciklusokat csinaltameg olyan kor nem nulaza az utolso regeneralas utani megtet tavolsagot.
Szia!Sajnos azt nem tudom,hogy megnézték-e?Lehetséges,hogy megnézték csak nekem nem mondták.

Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: PARTICULATE FILTER
HozzászólásElküldve: 2017.06.05. 00:14 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.19. 22:09
Hozzászólások: 930
Tartózkodási hely: Vác/United Kingdom
Adott köszi: 56 alkalommal
Kapott köszik: 172 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 530D M57N2
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
kulix írta:
Zsolt írta:
kulix írta:
Szép napot Urak!
Tegnap voltam diagnosztikán gyakori részecskeszűrő regenerálás(kb 60km-enként) miatt.Ki lett olvasva a hiba tároló abban 2darab izzítógyertya hiba volt,azon kívül semmi.Mértek ellenyomást is ami ilyen eredményt hozott:alapjáraton:12.9mbar,2000fordulaton:55.9mbar és 4000fordulaton:100.9mbar.Ez után lett csinálva egy kényszerregenerálás és utána szinte ugyan azok az értékek lettek.Alapjáraton:13.9mbar,2000fordulaton:53,9mbar és 4000fordulaton:99.9mbar.Kérdésem az lenne,hogy mennyire jó ez vagy mennyire nem?Azt javasolták a szervízben,hogy vagy cseréltessem ki,vagy ki kell belezni és szoftveresen is kiírni.Szivesen venném a javaslatokat,tanácsokat,esetleg,ha valaki árakat is tudna mondani azt megköszönném.
Üdv.

Szia! Remélem majd a tapasztaltabb márkatársak is hozzászólnak, de nekem az a véleményem, hogy alapvetően nem tragikusak ezek az értékek (annyira semmiképp, hogy rohanj újat venni). Ha jól emlékszem korábban Muhaati azt írta, hogy alapjáraton max. 20mBar, 4000-es fordulaton max 100mBar lehet. Ami viszont ellentmondás, hogy elvileg a regeneráció feltétele a hibamentes tároló (én is ezért cseréltem 1db rossz izzítógyertya miatt az összeset). Hogy lehet, hogy ebben az esetben mégis a túl gyakori regeneráció a hiba? Megkérdezhetem, ezt hogy vetted észre?

Szia!Úgy vettem észre,hogy a pillanatnyi fogyasztásmérőn a fogyasztás feljebb ment,magasabb fordulatszámon váltott(2200-2300ford/perc)és mély búgó hangja volt,a vízhőfok felment 99fokig és kb 15percig tartott.Én úgy tudom,ha ezeket a tüneteket produkálja akkor regenerál.Még annyit tennék hozzá,hogy a 2darab izzítgyertya hibára azt mondták nekem,hogy az nem befolyásolja a regenerálást.

a viz max 95 ha regenerál is,és az a 2 db gyertya leirtam hogy miért nem jó mert az olajad higabb lesz mikor utó izzit regenerálás közben nem tudja elégetni a gázolajat,és csak higitja az olajat,a tökéletes regenerálshoz hibakódmentes motorvezérlönek kell lennie.jó turbó termosztát,egr,folytószelep,vácum rendszer,injektorok,légtümegmérö,izzitás vezérlö,gyertyák.ha a gyerták röszak akor csak az 500kmkenti kényszer regenerálst csinálja meg,ha azon kivül más hibaködod is van nem fogja meg csinálni a regenerálást.váleményem szerint inkább a te kocsid próbál regenerálni csak a ciklust nem tudja befejezni és mikor a viz kipufogód elég melleg ujra próbálja a ciklust végig csinálni.

_________________
Tedd vagy ne tedd de ne próbáld :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: PARTICULATE FILTER
HozzászólásElküldve: 2017.06.06. 22:06 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2014.05.30. 13:39
Hozzászólások: 33
Tartózkodási hely: Miskolc
Adott köszi: 10 alkalommal
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: M57306D3
Évjárata: 2006
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
rockerekhu írta:
kulix írta:
Zsolt írta:
kulix írta:
Szép napot Urak!
Tegnap voltam diagnosztikán gyakori részecskeszűrő regenerálás(kb 60km-enként) miatt.Ki lett olvasva a hiba tároló abban 2darab izzítógyertya hiba volt,azon kívül semmi.Mértek ellenyomást is ami ilyen eredményt hozott:alapjáraton:12.9mbar,2000fordulaton:55.9mbar és 4000fordulaton:100.9mbar.Ez után lett csinálva egy kényszerregenerálás és utána szinte ugyan azok az értékek lettek.Alapjáraton:13.9mbar,2000fordulaton:53,9mbar és 4000fordulaton:99.9mbar.Kérdésem az lenne,hogy mennyire jó ez vagy mennyire nem?Azt javasolták a szervízben,hogy vagy cseréltessem ki,vagy ki kell belezni és szoftveresen is kiírni.Szivesen venném a javaslatokat,tanácsokat,esetleg,ha valaki árakat is tudna mondani azt megköszönném.
Üdv.

Szia! Remélem majd a tapasztaltabb márkatársak is hozzászólnak, de nekem az a véleményem, hogy alapvetően nem tragikusak ezek az értékek (annyira semmiképp, hogy rohanj újat venni). Ha jól emlékszem korábban Muhaati azt írta, hogy alapjáraton max. 20mBar, 4000-es fordulaton max 100mBar lehet. Ami viszont ellentmondás, hogy elvileg a regeneráció feltétele a hibamentes tároló (én is ezért cseréltem 1db rossz izzítógyertya miatt az összeset). Hogy lehet, hogy ebben az esetben mégis a túl gyakori regeneráció a hiba? Megkérdezhetem, ezt hogy vetted észre?

Szia!Úgy vettem észre,hogy a pillanatnyi fogyasztásmérőn a fogyasztás feljebb ment,magasabb fordulatszámon váltott(2200-2300ford/perc)és mély búgó hangja volt,a vízhőfok felment 99fokig és kb 15percig tartott.Én úgy tudom,ha ezeket a tüneteket produkálja akkor regenerál.Még annyit tennék hozzá,hogy a 2darab izzítgyertya hibára azt mondták nekem,hogy az nem befolyásolja a regenerálást.

a viz max 95 ha regenerál is,és az a 2 db gyertya leirtam hogy miért nem jó mert az olajad higabb lesz mikor utó izzit regenerálás közben nem tudja elégetni a gázolajat,és csak higitja az olajat,a tökéletes regenerálshoz hibakódmentes motorvezérlönek kell lennie.jó turbó termosztát,egr,folytószelep,vácum rendszer,injektorok,légtümegmérö,izzitás vezérlö,gyertyák.ha a gyerták röszak akor csak az 500kmkenti kényszer regenerálst csinálja meg,ha azon kivül más hibaködod is van nem fogja meg csinálni a regenerálást.váleményem szerint inkább a te kocsid próbál regenerálni csak a ciklust nem tudja befejezni és mikor a viz kipufogód elég melleg ujra próbálja a ciklust végig csinálni.

Én is úgy gondolom,hogy valamiért nem tudja befejezni a regenerálást,de még az izzításvezérlőt és a gyertyákat kicseréltetem aztán kiderül lesz-e változás,elvileg akkor már hibakód mentes lesz az autó.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: PARTICULATE FILTER
HozzászólásElküldve: 2017.06.07. 17:06 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.19. 22:09
Hozzászólások: 930
Tartózkodási hely: Vác/United Kingdom
Adott köszi: 56 alkalommal
Kapott köszik: 172 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 530D M57N2
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
kulix írta:
rockerekhu írta:
kulix írta:
Zsolt írta:
kulix írta:
Szép napot Urak!
Tegnap voltam diagnosztikán gyakori részecskeszűrő regenerálás(kb 60km-enként) miatt.Ki lett olvasva a hiba tároló abban 2darab izzítógyertya hiba volt,azon kívül semmi.Mértek ellenyomást is ami ilyen eredményt hozott:alapjáraton:12.9mbar,2000fordulaton:55.9mbar és 4000fordulaton:100.9mbar.Ez után lett csinálva egy kényszerregenerálás és utána szinte ugyan azok az értékek lettek.Alapjáraton:13.9mbar,2000fordulaton:53,9mbar és 4000fordulaton:99.9mbar.Kérdésem az lenne,hogy mennyire jó ez vagy mennyire nem?Azt javasolták a szervízben,hogy vagy cseréltessem ki,vagy ki kell belezni és szoftveresen is kiírni.Szivesen venném a javaslatokat,tanácsokat,esetleg,ha valaki árakat is tudna mondani azt megköszönném.
Üdv.

Szia! Remélem majd a tapasztaltabb márkatársak is hozzászólnak, de nekem az a véleményem, hogy alapvetően nem tragikusak ezek az értékek (annyira semmiképp, hogy rohanj újat venni). Ha jól emlékszem korábban Muhaati azt írta, hogy alapjáraton max. 20mBar, 4000-es fordulaton max 100mBar lehet. Ami viszont ellentmondás, hogy elvileg a regeneráció feltétele a hibamentes tároló (én is ezért cseréltem 1db rossz izzítógyertya miatt az összeset). Hogy lehet, hogy ebben az esetben mégis a túl gyakori regeneráció a hiba? Megkérdezhetem, ezt hogy vetted észre?

Szia!Úgy vettem észre,hogy a pillanatnyi fogyasztásmérőn a fogyasztás feljebb ment,magasabb fordulatszámon váltott(2200-2300ford/perc)és mély búgó hangja volt,a vízhőfok felment 99fokig és kb 15percig tartott.Én úgy tudom,ha ezeket a tüneteket produkálja akkor regenerál.Még annyit tennék hozzá,hogy a 2darab izzítgyertya hibára azt mondták nekem,hogy az nem befolyásolja a regenerálást.

a viz max 95 ha regenerál is,és az a 2 db gyertya leirtam hogy miért nem jó mert az olajad higabb lesz mikor utó izzit regenerálás közben nem tudja elégetni a gázolajat,és csak higitja az olajat,a tökéletes regenerálshoz hibakódmentes motorvezérlönek kell lennie.jó turbó termosztát,egr,folytószelep,vácum rendszer,injektorok,légtümegmérö,izzitás vezérlö,gyertyák.ha a gyerták röszak akor csak az 500kmkenti kényszer regenerálst csinálja meg,ha azon kivül más hibaködod is van nem fogja meg csinálni a regenerálást.váleményem szerint inkább a te kocsid próbál regenerálni csak a ciklust nem tudja befejezni és mikor a viz kipufogód elég melleg ujra próbálja a ciklust végig csinálni.

Én is úgy gondolom,hogy valamiért nem tudja befejezni a regenerálást,de még az izzításvezérlőt és a gyertyákat kicseréltetem aztán kiderül lesz-e változás,elvileg akkor már hibakód mentes lesz az autó.

Azert nezesd meg hogy az utolso regeneralas ota hany metert ment es akkor tudni fogod hogy vegig regeneralt vagy sem az meterben lesz megadva igy ki kell szamold a kmt normal esetben max 300km


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével

_________________
Tedd vagy ne tedd de ne próbáld :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek rockerekhu az itt látható tagok köszönték meg: kulix
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: PARTICULATE FILTER
HozzászólásElküldve: 2017.06.09. 11:19 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2014.05.30. 13:39
Hozzászólások: 33
Tartózkodási hely: Miskolc
Adott köszi: 10 alkalommal
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: M57306D3
Évjárata: 2006
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Azert nezesd meg hogy az utolso regeneralas ota hany metert ment es akkor tudni fogod hogy vegig regeneralt vagy sem az meterben lesz megadva igy ki kell szamold a kmt normal esetben max 300km


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével[/quote]
Megnézetem majd,hogy mikor regenerált utóljára,mert azt nem mondták a legutolsó diag alkalmával.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 473 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 20, 21, 22, 23, 24

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 3 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator