2019.05.21. 13:03
2019.05.21. 22:04
NagyMatyas írta:SvidronyA írta:Furcsa, hogy noha, elég "sokfélék" vagyunk ITT, DE mintha a bajor logó Portálunkon szereplő alanyai és tárgyai már túl lennének a zeniten (bocs' az alanyokért! ).
A fenti tárgyú topicot régóta olvasva, visszaidéztem a múltat, midőn megváltam Melániától (aki ismer, tudja, milyen E39 volt), de valahogy az E61 kimaradt... Emlékszem, amikor a kedves fogorvosunkkal találkoztam az egyik budapesti pláza parkolójában, megörökölve a régi csatis BMW-scannerét, s mondta, hogy a világért se cseréljem el az E39-et a következő modellre...
Nekem ugyan B8 nem jutott, de a 2006-os Type-S 2.4 Tourer offra több, mint 100k elteltével a fogyó-kopó alkatrészeken kívül semmit sem kellett költenem (még)!
Visszatérve a topic címéhez: még mindig meg-megnézegetem a típusspecifikus hirdetéseket, de azt gondolom, hogy manapság egyre inkább irracionális döntés egy E60-61 vásárlása, hacsak nem érzelmi túlfűtöttségről, vagy éppen a "best buyról" legyen szó.
Bizonyára van olyan példány, illetve élethelyzet, amikor a csillagok együtállása szerelembe torkoll, de manapság ez a fehér holló kategória.
Nem elrettentve a típust keresőket, bízom benne -bár, lehet, nincs realitása- hogy egyszer youngtimer lesz belőle! S majd a szkeptikusok tábora szívja a fogát...
Szerk.: hamarosan megyek Tiszaújvárosba, s "megszondázom" Lepkét.
Így a kapcsolatunk végére közel 4 millió forint után már nem volt 1.5 évig semmi meghibásodás. Gyakorlatilag tankolni kellett csak. Most egy barátom használja napi 120 km munkába járásra. Az elmúlt 2 hónapban gyakorlatilag neki se volt gondja vele, pedig szalad bele a km rendesen. El kell fogadni, ezekben az autókban már van km, mindig lesz valamit csinálni rajtuk, ettől függetlenül, ha jók, akkor zseniális élmény és utazó autók. Jelen állás szerint viszont a szerelemnél többet ér az, hogy vélhetően, a Passattal nagyon sokáig nem lesz gond. kopp kopp kopp
2019.05.23. 00:14
dreizwanzig írta:E61-et, meg ugy egyaltalan BMW-t sosem volt racionalis dontes venni tiz eves kora korul... F szeriat mar fiatlabban sem El kell fogadni, ezek olyan autok amire kolteni kell. Az viszont, hogy szarok lennenek es lepten nyomon otthagynanak, az messze nem igaz sztem. A legtobb gond a tudatlan / nemtorodom gazdak miatt lehet, illetve 1-2 tipushiba. Ha ezeket kijavitja az ember, akkor sztem lehet belole megbizhato auto, ami nem fog minden heten a szerelonel allni. Csak azt kell latni, hogy az edes keves, hogy megvesz az ember egy ilyen autot. Helybol ugy kell szamolni, hogy nehany 100 ezret ra kell kolteni, mert valami baja biztosan lesz. Csak ugye sokan azt gondoljak, h megveszik a lefingott e60-at aztan csak tankolni kell. Persze nem igy van es megy a rinya, hogy milyen szarok ezek a kocsik. Pedig ezek nem szarok, szarok az f szeriasak, amiben szakad a lanc es tonkremegy a csapagyazas.
A munkam miatt eleg sok kulonbozo autot volt szerencsem kiprobalni, mind uj modellek. Oszinten szolva, mindig orommel ulok vissza a sajatomba. Nem mondom, hogy nincs olyan, amiben nem erzem jol magam, csak ugye a 12 eves E60-at meg a zsir uj Mondeot (vagy hasonlot) sem ugyanannyiert veszi meg az ember... Ami pl a legtobbnel hianyzik az az ergonomia. A BMW-nel a konyoklon a kezem, jobb kezzel mindent elerek, nem kell elorenyulnom. A bal oldalon csak olyan dolgok vannak, amiket ritkan kapcsolgat az ember. Nem kell ugy gepeszkedni, mint sok mas auton.
2019.05.23. 06:12
nem realis, de mit tud csinalni az ember, ha az a szive vagya, hogy e60-a legyen? Nem kell mindig racionalis dontest hozniNagyMatyas írta:dreizwanzig írta:E61-et, meg ugy egyaltalan BMW-t sosem volt racionalis dontes venni tiz eves kora korul... F szeriat mar fiatlabban sem El kell fogadni, ezek olyan autok amire kolteni kell. Az viszont, hogy szarok lennenek es lepten nyomon otthagynanak, az messze nem igaz sztem. A legtobb gond a tudatlan / nemtorodom gazdak miatt lehet, illetve 1-2 tipushiba. Ha ezeket kijavitja az ember, akkor sztem lehet belole megbizhato auto, ami nem fog minden heten a szerelonel allni. Csak azt kell latni, hogy az edes keves, hogy megvesz az ember egy ilyen autot. Helybol ugy kell szamolni, hogy nehany 100 ezret ra kell kolteni, mert valami baja biztosan lesz. Csak ugye sokan azt gondoljak, h megveszik a lefingott e60-at aztan csak tankolni kell. Persze nem igy van es megy a rinya, hogy milyen szarok ezek a kocsik. Pedig ezek nem szarok, szarok az f szeriasak, amiben szakad a lanc es tonkremegy a csapagyazas.
A munkam miatt eleg sok kulonbozo autot volt szerencsem kiprobalni, mind uj modellek. Oszinten szolva, mindig orommel ulok vissza a sajatomba. Nem mondom, hogy nincs olyan, amiben nem erzem jol magam, csak ugye a 12 eves E60-at meg a zsir uj Mondeot (vagy hasonlot) sem ugyanannyiert veszi meg az ember... Ami pl a legtobbnel hianyzik az az ergonomia. A BMW-nel a konyoklon a kezem, jobb kezzel mindent elerek, nem kell elorenyulnom. A bal oldalon csak olyan dolgok vannak, amiket ritkan kapcsolgat az ember. Nem kell ugy gepeszkedni, mint sok mas auton.
Egyszerűen nem reális, hogy egy átlagos állapotú E6X-et bárki is életben tartson manapság. Gyakorlatilag sok sok millió forintról van, amit ha hozzárak az ember tud venni pl egy B8-as Passatot.
F-eseknél a szívóoldali kokszolódás a baj. 150-200 ezer km között el kell végezni a szívósor és a hengerfej szívócsatornáinak koromtalanítását, lánccserét és! a turbó geometria tisztítását és a részecskeszűrő tisztítását + 6 hengeres motoroknál a csapágyazást. Ez általában együtt jár egy kisebb fajta futómű és automata váltó revízióval, ami így egyben közel 2 millió forint. Nem szól mellette az égvilágon semmi.
2019.05.24. 20:42
2019.05.24. 23:14
kzolee írta:Még mindig nyúzom a 61-et, ha cserélem, akkor villanyosra. Hosszútávra meg marad az E28 legfeljebb
Nagyon megszokta a család 10 év alatt, az újabbról meg lebeszéltek.
2019.05.25. 20:33
2019.05.25. 21:59
Rjani530d írta:Sziasztok!
Én is eladtam az e61-et októberben.2004-es 525d volt. Vettem helyette egy Mondeot újonnan. Baromira megbántam...
Kalap szart a BMW után. Már nézem a 6-osokat. Én soha többé nem hallgatok az eszemet, csak a szívem re.
2019.05.30. 21:12
2019.07.29. 22:06
2019.07.30. 10:24
chelseafan1998 írta:Sziasztok venni szeretnék E60 530D-t ezzel kapcsolatban lenne pár kérdésem
A 218, 231 vagy a 235lóvas motor a legjobb választás? mennyire szervízigényes és mik a tipushibák? Tapasztalatokat is meghallgatok szívesen.
bluetoothon keresztül zenét is lehet hallgatni vagy csak telefonálni lehet vele?
Kuplung részecskeszűrő,turbó mennyi km-t szokott bírni?
köszi előre is a segítséget!
2020.01.12. 17:39
2020.03.09. 23:37
2020.03.10. 10:55
zoley88 írta:Sziasztok, remélhetőleg lesz még élet erre a kérdés válaszolására. E60 LCI 525d-30d esetén, mennyi a reális forgalmi ár? A hahu meghirdetett összege egy dolog, az autók nem annyiért cserélnek gazdát. Csak hogy ne verjem át magam majd. Nem kell mekafull, automata váltó meg bőrbelső (lehetőleg combtámaszos) ami érdekel. M-Paket se fontos. Köszi! Az hogy "állapotfüggő" nem segítség, ismerjük az átlagállapotokat. 250-400k km köztiek mind. Egy nepper is tud mondani vakon árat, ami nyilván csökken, de iránynak elég.
Mivel túladtam a mostanin, elsőkézből tapasztaltam meg, mennyi a különbség az én elképzelésem amiért hirdettem meg a valós amennyiért nagy nehezen elvitték. Köszi!
2020.03.11. 20:55
stupeki69 írta:zoley88 írta:Sziasztok, remélhetőleg lesz még élet erre a kérdés válaszolására. E60 LCI 525d-30d esetén, mennyi a reális forgalmi ár? A hahu meghirdetett összege egy dolog, az autók nem annyiért cserélnek gazdát. Csak hogy ne verjem át magam majd. Nem kell mekafull, automata váltó meg bőrbelső (lehetőleg combtámaszos) ami érdekel. M-Paket se fontos. Köszi! Az hogy "állapotfüggő" nem segítség, ismerjük az átlagállapotokat. 250-400k km köztiek mind. Egy nepper is tud mondani vakon árat, ami nyilván csökken, de iránynak elég.
Mivel túladtam a mostanin, elsőkézből tapasztaltam meg, mennyi a különbség az én elképzelésem amiért hirdettem meg a valós amennyiért nagy nehezen elvitték. Köszi!
Nekem egy 25d van 2009 05 havi (gyártva 2008 11.) 2700000ft ért vettem 2018 10. -ban valos 200300km rel. nagyon jó állapotban amit cserélni kellett a két termosztát és izzitás kompletten valamint egy szintvezérlőt bontottat és a reléjét azóta semmi baja és teljeszen száraz szivárgásmentes az autó most kb 230000km van benne. ( bőrös elktülés kormány touring faberakás azhiszem a többi alap )
2021.09.08. 12:24