Facebook E39.hu Google+ E39.hu Youtube E39.hu Twitter E39.hu Instagram E39.hu
Váltás asztali nézetre
Hozzászólás küldése

Re: E60 -at vennék segitsetek:D

2018.01.29. 00:34

Rjani530d írta:Nekem 3 éve szolgál egy 2004-es 525d. Vigyázok rá, évi 15-20 ezret megyek, komoly költésem még nem volt. Pedig lassan elérem a 280 ezret. Nagyon jó kocsik ezek!



Nekem nyáron lesz 3 éve de én is oda vagyok érte! A párom ma mondta, hogy adjuk el mert úgyse használnánk ki otthon a nagy motort teljesítményt. Hát ki is alakult egy kisebb vita de elgondolkodtam rajta! Nekem 350 ezer van benne és a turbó volt eddig a legkomolyabb költés! Ha választanom kéne biztos ismét megvenném!

Re: E60 -at vennék segitsetek:D

2018.01.29. 13:44

tökmöc írta:
Rjani530d írta:Nekem 3 éve szolgál egy 2004-es 525d. Vigyázok rá, évi 15-20 ezret megyek, komoly költésem még nem volt. Pedig lassan elérem a 280 ezret. Nagyon jó kocsik ezek!



Nekem nyáron lesz 3 éve de én is oda vagyok érte! A párom ma mondta, hogy adjuk el mert úgyse használnánk ki otthon a nagy motort teljesítményt. Hát ki is alakult egy kisebb vita de elgondolkodtam rajta! Nekem 350 ezer van benne és a turbó volt eddig a legkomolyabb költés! Ha választanom kéne biztos ismét megvenném!


Én is gondolkozom, hogy vegyek egy F11-et, de még csak elvi síkon. Sajnálnám 1.5 millióért ezt eladni.
Mert, hogy nem nagyon kapnék végül érte többet.

Re: E60 -at vennék segitsetek:D

2018.01.30. 10:53

hamoriarpi írta:Ha részegen, kábítószer hatása alatt, fegyveres kényszerítés mellett 61-et kellene vegyek, akkor a Muhaati-féle motorral (3000ccm-es 25-d) választanám.


Árpi, ha nem titok mennyi pénzt költöttél a tiedre? Én három milla után már nem számolom, ez volt 1.5 éve. :roker:

Re: E60 -at vennék segitsetek:D

2018.01.30. 11:14

NagyMatyas írta:
hamoriarpi írta:Ha részegen, kábítószer hatása alatt, fegyveres kényszerítés mellett 61-et kellene vegyek, akkor a Muhaati-féle motorral (3000ccm-es 25-d) választanám.


Árpi, ha nem titok mennyi pénzt költöttél a tiedre? Én három milla után már nem számolom, ez volt 1.5 éve. :roker:

Cca háromfél/három év. Ebben benne van 8 komplett, 17 collos kerék. Használt, gyári felnik, új gumikkal.

Ezt a hozzászólást a szerzőnek hamoriarpi az itt látható tagok köszönték meg: NagyMatyas
Értékelés: 4.76%

Re: E60 -at vennék segitsetek:D

2018.02.17. 21:44

A 7-es után erről vélemény?
https://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/52 ... t-12320477

Re: E60 -at vennék segitsetek:D

2018.02.18. 08:27

petya1 írta:A 7-es után erről vélemény?
https://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/52 ... t-12320477


A képeken E60-nak néz ki. Miért van külön lefotózva a felni, ami nem jár hozzá?

Komolyra fordítva: ha tetszik, el kell vinni szakértő átvizsgálásra, képről nem látszik a futómű, turbo, dpf, váltó állapota. Hogy csak a legdrágább veszélyforrásokat említsem. ;)

Ezt a hozzászólást a szerzőnek kzolee az itt látható tagok köszönték meg: petya1
Értékelés: 4.76%

Re: E60 -at vennék segitsetek:D

2018.02.19. 17:24

kzolee írta:
petya1 írta:A 7-es után erről vélemény?
https://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/52 ... t-12320477


A képeken E60-nak néz ki. Miért van külön lefotózva a felni, ami nem jár hozzá?

Komolyra fordítva: ha tetszik, el kell vinni szakértő átvizsgálásra, képről nem látszik a futómű, turbo, dpf, váltó állapota. Hogy csak a legdrágább veszélyforrásokat említsem. ;)


Így ránézésre, vagy sokat szálltak ki-be, vagy az óraállás nem stimmel igazán, de eléggé szét van ülve az ülése. :) M-esnek gyári M-es, ez jó pont, mert rengeteg a baleset után átalakított. Váltófelújítás is kicsit indokolatlannak tűnik, mert inkább 300 ezer fele szokott ezekkel gond lenni, már persze, ha nem ütik vágják.

Én Maszikával megnézetném, mert ő ki tudja olvasni a valós óraállást, illetve érdemben tudja véleményezni az autót.

Ezt a hozzászólást a szerzőnek NagyMatyas az itt látható tagok köszönték meg: petya1
Értékelés: 4.76%

Re: E60 -at vennék segitsetek:D

2019.01.24. 19:28

Sziasztok,

Eladtam az 525d-m, és szeretnék egy fiatalabb, benzines E60/61-et (kizárólag manuális váltóval). Mit lehet tudni, facelift után is "olajfalók" a motorok? Vagy csak a 23i?
Az alábbi autóról mi a véleményetek? Esetleg nem ismeri valaki?

https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto ... g-13017682

Köszi.

Re: E60 -at vennék segitsetek:D

2019.01.24. 19:33

Zsolt írta:Sziasztok,

Eladtam az 525d-m, és szeretnék egy fiatalabb, benzines E60/61-et (kizárólag manuális váltóval). Mit lehet tudni, facelift után is olajfalók a motorok? Vagy csak a 23i?
Az alábbi autóról mi a véleményetek? Esetleg nem ismeri valaki?

https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto ... g-13017682

Köszi.


Előbb lőném fejbe magam, minthogy N-es motorkóddal bármilyen BMW-t is vegyek, főleg benzinest. :D

https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto ... i-13569569

Tennék hozzá egy kis pénzt, aztán 100x inkább vennék egy ilyet. :franko:

Ezt a hozzászólást a szerzőnek NagyMatyas az itt látható tagok köszönték meg: Zsolt
Értékelés: 4.76%

Re: E60 -at vennék segitsetek:D

2019.01.24. 19:42

NagyMatyas írta:
Zsolt írta:Sziasztok,

Eladtam az 525d-m, és szeretnék egy fiatalabb, benzines E60/61-et (kizárólag manuális váltóval). Mit lehet tudni, facelift után is olajfalók a motorok? Vagy csak a 23i?
Az alábbi autóról mi a véleményetek? Esetleg nem ismeri valaki?

https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto ... g-13017682

Köszi.


Előbb lőném fejbe magam, minthogy N-es motorkóddal bármilyen BMW-t is vegyek, főleg benzinest. :D
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto ... i-13569569
Tennék hozzá egy kis pénzt, aztán 100x inkább vennék egy ilyet. :franko:
Hát igen, megfontolandó! Nem mondom, hogy magával ragadott az E60 élmény, megingatható vagyok még. :)
(Az E39-et szerettem a legjobban, az egy kézi 25i volt. De abból már beszerezhetetlen egy normális.)

Re: E60 -at vennék segitsetek:D

2019.01.24. 21:08

Zsolt írta:
NagyMatyas írta:
Zsolt írta:Sziasztok,

Eladtam az 525d-m, és szeretnék egy fiatalabb, benzines E60/61-et (kizárólag manuális váltóval). Mit lehet tudni, facelift után is olajfalók a motorok? Vagy csak a 23i?
Az alábbi autóról mi a véleményetek? Esetleg nem ismeri valaki?

https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto ... g-13017682

Köszi.


Előbb lőném fejbe magam, minthogy N-es motorkóddal bármilyen BMW-t is vegyek, főleg benzinest. :D
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto ... i-13569569
Tennék hozzá egy kis pénzt, aztán 100x inkább vennék egy ilyet. :franko:
Hát igen, megfontolandó! Nem mondom, hogy magával ragadott az E60 élmény, megingatható vagyok még. :)
(Az E39-et szerettem a legjobban, az egy kézi 25i volt. De abból már beszerezhetetlen egy normális.)


https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto ... t-13181128 Ez mondjuk nem semmi állapotú, de bűn lenne elhasználni a hétköznapokban. :)

Ezt a hozzászólást a szerzőnek NagyMatyas az itt látható tagok köszönték meg: Zsolt
Értékelés: 4.76%

Re: E60 -at vennék segitsetek:D

2019.01.24. 21:43

NagyMatyas írta:
Zsolt írta:
NagyMatyas írta:
Zsolt írta:Sziasztok,

Eladtam az 525d-m, és szeretnék egy fiatalabb, benzines E60/61-et (kizárólag manuális váltóval). Mit lehet tudni, facelift után is olajfalók a motorok? Vagy csak a 23i?
Az alábbi autóról mi a véleményetek? Esetleg nem ismeri valaki?

https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto ... g-13017682

Köszi.


Előbb lőném fejbe magam, minthogy N-es motorkóddal bármilyen BMW-t is vegyek, főleg benzinest. :D
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto ... i-13569569
Tennék hozzá egy kis pénzt, aztán 100x inkább vennék egy ilyet. :franko:
Hát igen, megfontolandó! Nem mondom, hogy magával ragadott az E60 élmény, megingatható vagyok még. :)
(Az E39-et szerettem a legjobban, az egy kézi 25i volt. De abból már beszerezhetetlen egy normális.)


https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto ... t-13181128 Ez mondjuk nem semmi állapotú, de bűn lenne elhasználni a hétköznapokban. :)
Manuális váltóval érdekelne, még akár egy hasonlóan túlárazott példány is, ha rendkívül jó állapotú. De nincs. :(
Ez volt az enyém. Meg kellene csak keresnem...
Kép
Kép

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Zsolt az itt látható tagok köszönték meg: attila94
Értékelés: 4.76%

Re: E60 -at vennék segitsetek:D

2019.01.25. 09:15

NagyMatyas írta:
Zsolt írta:Sziasztok,

Eladtam az 525d-m, és szeretnék egy fiatalabb, benzines E60/61-et (kizárólag manuális váltóval). Mit lehet tudni, facelift után is olajfalók a motorok? Vagy csak a 23i?
Az alábbi autóról mi a véleményetek? Esetleg nem ismeri valaki?

Köszi.


Előbb lőném fejbe magam, minthogy N-es motorkóddal bármilyen BMW-t is vegyek, főleg benzinest. :D

Tennék hozzá egy kis pénzt, aztán 100x inkább vennék egy ilyet. :franko:


OFF:
Én akkor lőném fejbe magam, ha minden nap ilyen (Mazda) középkonzolt kéne néznem. De persze, ízlések és pofonok.

Re: E60 -at vennék segitsetek:D

2019.01.25. 12:52

leslie írta:
NagyMatyas írta:
Zsolt írta:Sziasztok,

Eladtam az 525d-m, és szeretnék egy fiatalabb, benzines E60/61-et (kizárólag manuális váltóval). Mit lehet tudni, facelift után is olajfalók a motorok? Vagy csak a 23i?
Az alábbi autóról mi a véleményetek? Esetleg nem ismeri valaki?

Köszi.


Előbb lőném fejbe magam, minthogy N-es motorkóddal bármilyen BMW-t is vegyek, főleg benzinest. :D

Tennék hozzá egy kis pénzt, aztán 100x inkább vennék egy ilyet. :franko:


OFF:
Én akkor lőném fejbe magam, ha minden nap ilyen (Mazda) középkonzolt kéne néznem. De persze, ízlések és pofonok.
Valaki össze tudná foglalni, hogy mi a baj az N-es motorkódú benzinesekkel?

Re: E60 -at vennék segitsetek:D

2019.01.25. 15:59

Zsolt írta:Valaki össze tudná foglalni, hogy mi a baj az N-es motorkódú benzinesekkel?


Legnagyobb baj az, hogy közvetlen befecskendezéses. (gyakori injektor probléma is előfordul, bontottan is csillagászati áron megy). Emiatt a szívóoldali szelepek még diesel motorokénál is hajlamosabbak lekokszolódni, annak következtében meg a jön az égéskimaradás, aminek egyébként lehet még kismillió oka pl. lánc nyúlás, beégett szelepek, gyújtás probléma. (TSI, FSI, 1.6 THP, GDI motoroknak mind ez a baja)

Ennek tetejében még ott a DISA szelep, a Vanos, mint hibalehetőség, illetve megörökölte a gyermekbetegségeket is olajfogyasztás megkopó hengerfal és szelepvezetők miatt, érintett hidrotőke és hengerfej repedés ügyben, illetve, ha az nem lenne elég, akkor a blokk alumínium-magnézium ötvözet, melynek az a remek sajátossága, hogy a hengerfal szeret két henger közt megrepedni.

Azt gondolom nem véletlenül mondják azt, hogy rosszabb, mint bármilyen diesel. :lol: N54 jobb motor, de ott is azért van egy két csapda.

Ezt a hozzászólást a szerzőnek NagyMatyas az itt látható tagok köszönték meg: Zsolt
Értékelés: 4.76%

Re: E60 -at vennék segitsetek:D

2019.01.25. 16:36

NagyMatyas írta:
Zsolt írta:Valaki össze tudná foglalni, hogy mi a baj az N-es motorkódú benzinesekkel?


Legnagyobb baj az, hogy közvetlen befecskendezéses. (gyakori injektor probléma is előfordul, bontottan is csillagászati áron megy). Emiatt a szívóoldali szelepek még diesel motorokénál is hajlamosabbak lekokszolódni, annak következtében meg a jön az égéskimaradás, aminek egyébként lehet még kismillió oka pl. lánc nyúlás, beégett szelepek, gyújtás probléma. (TSI, FSI, 1.6 THP, GDI motoroknak mind ez a baja)

Ennek tetejében még ott a DISA szelep, a Vanos, mint hibalehetőség, illetve megörökölte a gyermekbetegségeket is olajfogyasztás megkopó hengerfal és szelepvezetők miatt, érintett hidrotőke és hengerfej repedés ügyben, illetve, ha az nem lenne elég, akkor a blokk alumínium-magnézium ötvözet, melynek az a remek sajátossága, hogy a hengerfal szeret két henger közt megrepedni.

Azt gondolom nem véletlenül mondják azt, hogy rosszabb, mint bármilyen diesel. :lol: N54 jobb motor, de ott is azért van egy két csapda.
Valóban, a többségéről már hallottam (meg talán még az elektromos vízpumpa halála is gyakori). De akkor az E60/61 és E90/91/92 szériákat el is lehet felejteni benzines vonalon. M54 meg már nem létezik normális állapotban.

Re: E60 -at vennék segitsetek:D

2019.01.25. 20:37

Zsolt írta:
NagyMatyas írta:
Zsolt írta:Valaki össze tudná foglalni, hogy mi a baj az N-es motorkódú benzinesekkel?


Legnagyobb baj az, hogy közvetlen befecskendezéses. (gyakori injektor probléma is előfordul, bontottan is csillagászati áron megy). Emiatt a szívóoldali szelepek még diesel motorokénál is hajlamosabbak lekokszolódni, annak következtében meg a jön az égéskimaradás, aminek egyébként lehet még kismillió oka pl. lánc nyúlás, beégett szelepek, gyújtás probléma. (TSI, FSI, 1.6 THP, GDI motoroknak mind ez a baja)

Ennek tetejében még ott a DISA szelep, a Vanos, mint hibalehetőség, illetve megörökölte a gyermekbetegségeket is olajfogyasztás megkopó hengerfal és szelepvezetők miatt, érintett hidrotőke és hengerfej repedés ügyben, illetve, ha az nem lenne elég, akkor a blokk alumínium-magnézium ötvözet, melynek az a remek sajátossága, hogy a hengerfal szeret két henger közt megrepedni.

Azt gondolom nem véletlenül mondják azt, hogy rosszabb, mint bármilyen diesel. :lol: N54 jobb motor, de ott is azért van egy két csapda.
Valóban, a többségéről már hallottam (meg talán még az elektromos vízpumpa halála is gyakori). De akkor az E60/61 és E90/91/92 szériákat el is lehet felejteni benzines vonalon. M54 meg már nem létezik normális állapotban.


Szia!

Létezik M54 pl. az enyémben és remekül müködik. Perszen nem itthon vettem, még amikor Hollandiában éltem, nem volt széthajtva.
A másik tapasztalatom, hogy ötödik éve hajtom, csak Shell 100-as tiszta benzinnel itatom, és nem sanálom az olajat 10 ezernél cserélni.
És persze nem akkor cserélek dolgokat amikor már húzza maga után.
Üdvözöl:

Pekka

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Pekka az itt látható tagok köszönték meg: Zsolt
Értékelés: 4.76%

Re: E60 -at vennék segitsetek:D

2019.01.25. 21:31

Zsolt írta:
NagyMatyas írta:
Zsolt írta:Valaki össze tudná foglalni, hogy mi a baj az N-es motorkódú benzinesekkel?


Legnagyobb baj az, hogy közvetlen befecskendezéses. (gyakori injektor probléma is előfordul, bontottan is csillagászati áron megy). Emiatt a szívóoldali szelepek még diesel motorokénál is hajlamosabbak lekokszolódni, annak következtében meg a jön az égéskimaradás, aminek egyébként lehet még kismillió oka pl. lánc nyúlás, beégett szelepek, gyújtás probléma. (TSI, FSI, 1.6 THP, GDI motoroknak mind ez a baja)

Ennek tetejében még ott a DISA szelep, a Vanos, mint hibalehetőség, illetve megörökölte a gyermekbetegségeket is olajfogyasztás megkopó hengerfal és szelepvezetők miatt, érintett hidrotőke és hengerfej repedés ügyben, illetve, ha az nem lenne elég, akkor a blokk alumínium-magnézium ötvözet, melynek az a remek sajátossága, hogy a hengerfal szeret két henger közt megrepedni.

Azt gondolom nem véletlenül mondják azt, hogy rosszabb, mint bármilyen diesel. :lol: N54 jobb motor, de ott is azért van egy két csapda.
Valóban, a többségéről már hallottam (meg talán még az elektromos vízpumpa halála is gyakori). De akkor az E60/61 és E90/91/92 szériákat el is lehet felejteni benzines vonalon. M54 meg már nem létezik normális állapotban.


Az is egy finom dolog, bár azért nem hangsúlyoztam ki, mert az szintén a kor szelleme. Ami még tényleg fincsi az az, hogy a injektorból nem tudsz 1-2 darabot cserélni, injektor sort kell. :doglotlo:

Ezt a hozzászólást a szerzőnek NagyMatyas az itt látható tagok köszönték meg: Zsolt
Értékelés: 4.76%

Re: E60 -at vennék segitsetek:D

2019.01.26. 10:06

Pekka írta:
Zsolt írta:
NagyMatyas írta:
Zsolt írta:Valaki össze tudná foglalni, hogy mi a baj az N-es motorkódú benzinesekkel?


Legnagyobb baj az, hogy közvetlen befecskendezéses. (gyakori injektor probléma is előfordul, bontottan is csillagászati áron megy). Emiatt a szívóoldali szelepek még diesel motorokénál is hajlamosabbak lekokszolódni, annak következtében meg a jön az égéskimaradás, aminek egyébként lehet még kismillió oka pl. lánc nyúlás, beégett szelepek, gyújtás probléma. (TSI, FSI, 1.6 THP, GDI motoroknak mind ez a baja)

Ennek tetejében még ott a DISA szelep, a Vanos, mint hibalehetőség, illetve megörökölte a gyermekbetegségeket is olajfogyasztás megkopó hengerfal és szelepvezetők miatt, érintett hidrotőke és hengerfej repedés ügyben, illetve, ha az nem lenne elég, akkor a blokk alumínium-magnézium ötvözet, melynek az a remek sajátossága, hogy a hengerfal szeret két henger közt megrepedni.

Azt gondolom nem véletlenül mondják azt, hogy rosszabb, mint bármilyen diesel. :lol: N54 jobb motor, de ott is azért van egy két csapda.
Valóban, a többségéről már hallottam (meg talán még az elektromos vízpumpa halála is gyakori). De akkor az E60/61 és E90/91/92 szériákat el is lehet felejteni benzines vonalon. M54 meg már nem létezik normális állapotban.


Szia!

Létezik M54 pl. az enyémben és remekül müködik. Perszen nem itthon vettem, még amikor Hollandiában éltem, nem volt széthajtva.
A másik tapasztalatom, hogy ötödik éve hajtom, csak Shell 100-as tiszta benzinnel itatom, és nem sanálom az olajat 10 ezernél cserélni.
És persze nem akkor cserélek dolgokat amikor már húzza maga után.
Üdvözöl:

Pekka
Szia! Szerencsés vagy, vigyázz rá. És ne add el, mert a mostani benzinmotorok között szinte nincs olyan, ami normális és megbízható. :)

Re: E60 -at vennék segitsetek:D

2019.01.26. 10:10

Hat nagyon jo ezeket olvasni... :D Es akkor milyen motorral vegye az ember, ha f11-ez t szeretne maj a jovoben??


Gesendet von iPhone mit Tapatalk
Hozzászólás küldése

VigLink badge