2018.01.29. 00:34
Rjani530d írta:Nekem 3 éve szolgál egy 2004-es 525d. Vigyázok rá, évi 15-20 ezret megyek, komoly költésem még nem volt. Pedig lassan elérem a 280 ezret. Nagyon jó kocsik ezek!
2018.01.29. 13:44
tökmöc írta:Rjani530d írta:Nekem 3 éve szolgál egy 2004-es 525d. Vigyázok rá, évi 15-20 ezret megyek, komoly költésem még nem volt. Pedig lassan elérem a 280 ezret. Nagyon jó kocsik ezek!
Nekem nyáron lesz 3 éve de én is oda vagyok érte! A párom ma mondta, hogy adjuk el mert úgyse használnánk ki otthon a nagy motort teljesítményt. Hát ki is alakult egy kisebb vita de elgondolkodtam rajta! Nekem 350 ezer van benne és a turbó volt eddig a legkomolyabb költés! Ha választanom kéne biztos ismét megvenném!
2018.01.30. 10:53
hamoriarpi írta:Ha részegen, kábítószer hatása alatt, fegyveres kényszerítés mellett 61-et kellene vegyek, akkor a Muhaati-féle motorral (3000ccm-es 25-d) választanám.
2018.01.30. 11:14
NagyMatyas írta:hamoriarpi írta:Ha részegen, kábítószer hatása alatt, fegyveres kényszerítés mellett 61-et kellene vegyek, akkor a Muhaati-féle motorral (3000ccm-es 25-d) választanám.
Árpi, ha nem titok mennyi pénzt költöttél a tiedre? Én három milla után már nem számolom, ez volt 1.5 éve.
2018.02.17. 21:44
2018.02.18. 08:27
petya1 írta:A 7-es után erről vélemény?
https://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/52 ... t-12320477
2018.02.19. 17:24
kzolee írta:petya1 írta:A 7-es után erről vélemény?
https://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/52 ... t-12320477
A képeken E60-nak néz ki. Miért van külön lefotózva a felni, ami nem jár hozzá?
Komolyra fordítva: ha tetszik, el kell vinni szakértő átvizsgálásra, képről nem látszik a futómű, turbo, dpf, váltó állapota. Hogy csak a legdrágább veszélyforrásokat említsem.
2019.01.24. 19:28
2019.01.24. 19:33
Zsolt írta:Sziasztok,
Eladtam az 525d-m, és szeretnék egy fiatalabb, benzines E60/61-et (kizárólag manuális váltóval). Mit lehet tudni, facelift után is olajfalók a motorok? Vagy csak a 23i?
Az alábbi autóról mi a véleményetek? Esetleg nem ismeri valaki?
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto ... g-13017682
Köszi.
2019.01.24. 19:42
Hát igen, megfontolandó! Nem mondom, hogy magával ragadott az E60 élmény, megingatható vagyok még.NagyMatyas írta:Zsolt írta:Sziasztok,
Eladtam az 525d-m, és szeretnék egy fiatalabb, benzines E60/61-et (kizárólag manuális váltóval). Mit lehet tudni, facelift után is olajfalók a motorok? Vagy csak a 23i?
Az alábbi autóról mi a véleményetek? Esetleg nem ismeri valaki?
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto ... g-13017682
Köszi.
Előbb lőném fejbe magam, minthogy N-es motorkóddal bármilyen BMW-t is vegyek, főleg benzinest.
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto ... i-13569569
Tennék hozzá egy kis pénzt, aztán 100x inkább vennék egy ilyet.
2019.01.24. 21:08
Zsolt írta:Hát igen, megfontolandó! Nem mondom, hogy magával ragadott az E60 élmény, megingatható vagyok még.NagyMatyas írta:Zsolt írta:Sziasztok,
Eladtam az 525d-m, és szeretnék egy fiatalabb, benzines E60/61-et (kizárólag manuális váltóval). Mit lehet tudni, facelift után is olajfalók a motorok? Vagy csak a 23i?
Az alábbi autóról mi a véleményetek? Esetleg nem ismeri valaki?
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto ... g-13017682
Köszi.
Előbb lőném fejbe magam, minthogy N-es motorkóddal bármilyen BMW-t is vegyek, főleg benzinest.
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto ... i-13569569
Tennék hozzá egy kis pénzt, aztán 100x inkább vennék egy ilyet.
(Az E39-et szerettem a legjobban, az egy kézi 25i volt. De abból már beszerezhetetlen egy normális.)
2019.01.24. 21:43
Manuális váltóval érdekelne, még akár egy hasonlóan túlárazott példány is, ha rendkívül jó állapotú. De nincs.NagyMatyas írta:Zsolt írta:Hát igen, megfontolandó! Nem mondom, hogy magával ragadott az E60 élmény, megingatható vagyok még.NagyMatyas írta:Zsolt írta:Sziasztok,
Eladtam az 525d-m, és szeretnék egy fiatalabb, benzines E60/61-et (kizárólag manuális váltóval). Mit lehet tudni, facelift után is olajfalók a motorok? Vagy csak a 23i?
Az alábbi autóról mi a véleményetek? Esetleg nem ismeri valaki?
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto ... g-13017682
Köszi.
Előbb lőném fejbe magam, minthogy N-es motorkóddal bármilyen BMW-t is vegyek, főleg benzinest.
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto ... i-13569569
Tennék hozzá egy kis pénzt, aztán 100x inkább vennék egy ilyet.
(Az E39-et szerettem a legjobban, az egy kézi 25i volt. De abból már beszerezhetetlen egy normális.)
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto ... t-13181128 Ez mondjuk nem semmi állapotú, de bűn lenne elhasználni a hétköznapokban.
2019.01.25. 09:15
NagyMatyas írta:Zsolt írta:Sziasztok,
Eladtam az 525d-m, és szeretnék egy fiatalabb, benzines E60/61-et (kizárólag manuális váltóval). Mit lehet tudni, facelift után is olajfalók a motorok? Vagy csak a 23i?
Az alábbi autóról mi a véleményetek? Esetleg nem ismeri valaki?
Köszi.
Előbb lőném fejbe magam, minthogy N-es motorkóddal bármilyen BMW-t is vegyek, főleg benzinest.
Tennék hozzá egy kis pénzt, aztán 100x inkább vennék egy ilyet.
2019.01.25. 12:52
Valaki össze tudná foglalni, hogy mi a baj az N-es motorkódú benzinesekkel?leslie írta:NagyMatyas írta:Zsolt írta:Sziasztok,
Eladtam az 525d-m, és szeretnék egy fiatalabb, benzines E60/61-et (kizárólag manuális váltóval). Mit lehet tudni, facelift után is olajfalók a motorok? Vagy csak a 23i?
Az alábbi autóról mi a véleményetek? Esetleg nem ismeri valaki?
Köszi.
Előbb lőném fejbe magam, minthogy N-es motorkóddal bármilyen BMW-t is vegyek, főleg benzinest.
Tennék hozzá egy kis pénzt, aztán 100x inkább vennék egy ilyet.
OFF:
Én akkor lőném fejbe magam, ha minden nap ilyen (Mazda) középkonzolt kéne néznem. De persze, ízlések és pofonok.
2019.01.25. 15:59
Zsolt írta:Valaki össze tudná foglalni, hogy mi a baj az N-es motorkódú benzinesekkel?
2019.01.25. 16:36
Valóban, a többségéről már hallottam (meg talán még az elektromos vízpumpa halála is gyakori). De akkor az E60/61 és E90/91/92 szériákat el is lehet felejteni benzines vonalon. M54 meg már nem létezik normális állapotban.NagyMatyas írta:Zsolt írta:Valaki össze tudná foglalni, hogy mi a baj az N-es motorkódú benzinesekkel?
Legnagyobb baj az, hogy közvetlen befecskendezéses. (gyakori injektor probléma is előfordul, bontottan is csillagászati áron megy). Emiatt a szívóoldali szelepek még diesel motorokénál is hajlamosabbak lekokszolódni, annak következtében meg a jön az égéskimaradás, aminek egyébként lehet még kismillió oka pl. lánc nyúlás, beégett szelepek, gyújtás probléma. (TSI, FSI, 1.6 THP, GDI motoroknak mind ez a baja)
Ennek tetejében még ott a DISA szelep, a Vanos, mint hibalehetőség, illetve megörökölte a gyermekbetegségeket is olajfogyasztás megkopó hengerfal és szelepvezetők miatt, érintett hidrotőke és hengerfej repedés ügyben, illetve, ha az nem lenne elég, akkor a blokk alumínium-magnézium ötvözet, melynek az a remek sajátossága, hogy a hengerfal szeret két henger közt megrepedni.
Azt gondolom nem véletlenül mondják azt, hogy rosszabb, mint bármilyen diesel. N54 jobb motor, de ott is azért van egy két csapda.
2019.01.25. 20:37
Zsolt írta:Valóban, a többségéről már hallottam (meg talán még az elektromos vízpumpa halála is gyakori). De akkor az E60/61 és E90/91/92 szériákat el is lehet felejteni benzines vonalon. M54 meg már nem létezik normális állapotban.NagyMatyas írta:Zsolt írta:Valaki össze tudná foglalni, hogy mi a baj az N-es motorkódú benzinesekkel?
Legnagyobb baj az, hogy közvetlen befecskendezéses. (gyakori injektor probléma is előfordul, bontottan is csillagászati áron megy). Emiatt a szívóoldali szelepek még diesel motorokénál is hajlamosabbak lekokszolódni, annak következtében meg a jön az égéskimaradás, aminek egyébként lehet még kismillió oka pl. lánc nyúlás, beégett szelepek, gyújtás probléma. (TSI, FSI, 1.6 THP, GDI motoroknak mind ez a baja)
Ennek tetejében még ott a DISA szelep, a Vanos, mint hibalehetőség, illetve megörökölte a gyermekbetegségeket is olajfogyasztás megkopó hengerfal és szelepvezetők miatt, érintett hidrotőke és hengerfej repedés ügyben, illetve, ha az nem lenne elég, akkor a blokk alumínium-magnézium ötvözet, melynek az a remek sajátossága, hogy a hengerfal szeret két henger közt megrepedni.
Azt gondolom nem véletlenül mondják azt, hogy rosszabb, mint bármilyen diesel. N54 jobb motor, de ott is azért van egy két csapda.
2019.01.25. 21:31
Zsolt írta:Valóban, a többségéről már hallottam (meg talán még az elektromos vízpumpa halála is gyakori). De akkor az E60/61 és E90/91/92 szériákat el is lehet felejteni benzines vonalon. M54 meg már nem létezik normális állapotban.NagyMatyas írta:Zsolt írta:Valaki össze tudná foglalni, hogy mi a baj az N-es motorkódú benzinesekkel?
Legnagyobb baj az, hogy közvetlen befecskendezéses. (gyakori injektor probléma is előfordul, bontottan is csillagászati áron megy). Emiatt a szívóoldali szelepek még diesel motorokénál is hajlamosabbak lekokszolódni, annak következtében meg a jön az égéskimaradás, aminek egyébként lehet még kismillió oka pl. lánc nyúlás, beégett szelepek, gyújtás probléma. (TSI, FSI, 1.6 THP, GDI motoroknak mind ez a baja)
Ennek tetejében még ott a DISA szelep, a Vanos, mint hibalehetőség, illetve megörökölte a gyermekbetegségeket is olajfogyasztás megkopó hengerfal és szelepvezetők miatt, érintett hidrotőke és hengerfej repedés ügyben, illetve, ha az nem lenne elég, akkor a blokk alumínium-magnézium ötvözet, melynek az a remek sajátossága, hogy a hengerfal szeret két henger közt megrepedni.
Azt gondolom nem véletlenül mondják azt, hogy rosszabb, mint bármilyen diesel. N54 jobb motor, de ott is azért van egy két csapda.
2019.01.26. 10:06
Szia! Szerencsés vagy, vigyázz rá. És ne add el, mert a mostani benzinmotorok között szinte nincs olyan, ami normális és megbízható.Pekka írta:Zsolt írta:Valóban, a többségéről már hallottam (meg talán még az elektromos vízpumpa halála is gyakori). De akkor az E60/61 és E90/91/92 szériákat el is lehet felejteni benzines vonalon. M54 meg már nem létezik normális állapotban.NagyMatyas írta:Zsolt írta:Valaki össze tudná foglalni, hogy mi a baj az N-es motorkódú benzinesekkel?
Legnagyobb baj az, hogy közvetlen befecskendezéses. (gyakori injektor probléma is előfordul, bontottan is csillagászati áron megy). Emiatt a szívóoldali szelepek még diesel motorokénál is hajlamosabbak lekokszolódni, annak következtében meg a jön az égéskimaradás, aminek egyébként lehet még kismillió oka pl. lánc nyúlás, beégett szelepek, gyújtás probléma. (TSI, FSI, 1.6 THP, GDI motoroknak mind ez a baja)
Ennek tetejében még ott a DISA szelep, a Vanos, mint hibalehetőség, illetve megörökölte a gyermekbetegségeket is olajfogyasztás megkopó hengerfal és szelepvezetők miatt, érintett hidrotőke és hengerfej repedés ügyben, illetve, ha az nem lenne elég, akkor a blokk alumínium-magnézium ötvözet, melynek az a remek sajátossága, hogy a hengerfal szeret két henger közt megrepedni.
Azt gondolom nem véletlenül mondják azt, hogy rosszabb, mint bármilyen diesel. N54 jobb motor, de ott is azért van egy két csapda.
Szia!
Létezik M54 pl. az enyémben és remekül müködik. Perszen nem itthon vettem, még amikor Hollandiában éltem, nem volt széthajtva.
A másik tapasztalatom, hogy ötödik éve hajtom, csak Shell 100-as tiszta benzinnel itatom, és nem sanálom az olajat 10 ezernél cserélni.
És persze nem akkor cserélek dolgokat amikor már húzza maga után.
Üdvözöl:
Pekka
2019.01.26. 10:10