Facebook E39.hu Google+ E39.hu Youtube E39.hu Twitter E39.hu Instagram E39.hu
Váltás asztali nézetre
Hozzászólás küldése

Re: E60 -at vennék segitsetek:D

2017.06.13. 19:07

KorbenDallas írta:
leslie írta:
KorbenDallas írta:Sziasztok!
Erről az autóról van valakinek valami bennfentes infója?
BMW 528i
Öt év után újra BMW-re fáj a fogam. :)


Bennfentes infom nincs, szerintem kérd el a VIN számát, menj be egy BMW szalonba és ha jó fejek, megmondják a kocsi előéletét. Nekem a 66ezer km. karcsúnak tűnik....


A kereskedő annyit mondott, hogy az eleje volt sérült, az autó Amerikából érkezett Litvániába :shock: , onnan 3 év múlva ide. A 66 ezer valóban érdekes, tekintve hogy a saját 8 hónappal idősebb 6-os mazdámban van 270 ezer km.


Enyém 300 ezernél ült így utoljára, amióta rendbe lett téve a futómű, azóta helyére került. Ebből szűrd le a valóságot.

Re: E60 -at vennék segitsetek:D

2017.06.13. 23:08

NagyMatyas írta:
KorbenDallas írta:
leslie írta:
KorbenDallas írta:Sziasztok!
Erről az autóról van valakinek valami bennfentes infója?
BMW 528i
Öt év után újra BMW-re fáj a fogam. :)


Bennfentes infom nincs, szerintem kérd el a VIN számát, menj be egy BMW szalonba és ha jó fejek, megmondják a kocsi előéletét. Nekem a 66ezer km. karcsúnak tűnik....


A kereskedő annyit mondott, hogy az eleje volt sérült, az autó Amerikából érkezett Litvániába :shock: , onnan 3 év múlva ide. A 66 ezer valóban érdekes, tekintve hogy a saját 8 hónappal idősebb 6-os mazdámban van 270 ezer km.


Enyém 300 ezernél ült így utoljára, amióta rendbe lett téve a futómű, azóta helyére került. Ebből szűrd le a valóságot.

Már mindegy, mert valaki megvette... :D

Re: E60 -at vennék segitsetek:D

2017.06.14. 07:34

Gallaca írta:
NagyMatyas írta:
KorbenDallas írta:
leslie írta:
KorbenDallas írta:Sziasztok!
Erről az autóról van valakinek valami bennfentes infója?
BMW 528i
Öt év után újra BMW-re fáj a fogam. :)


Bennfentes infom nincs, szerintem kérd el a VIN számát, menj be egy BMW szalonba és ha jó fejek, megmondják a kocsi előéletét. Nekem a 66ezer km. karcsúnak tűnik....


A kereskedő annyit mondott, hogy az eleje volt sérült, az autó Amerikából érkezett Litvániába :shock: , onnan 3 év múlva ide. A 66 ezer valóban érdekes, tekintve hogy a saját 8 hónappal idősebb 6-os mazdámban van 270 ezer km.


Enyém 300 ezernél ült így utoljára, amióta rendbe lett téve a futómű, azóta helyére került. Ebből szűrd le a valóságot.

Már mindegy, mert valaki megvette... :D


https://www.hasznaltauto.hu/auto/bmw/52 ... n-11626524 Itt van még csak új linken. :D

Re: E60 -at vennék segitsetek:D

2017.06.15. 11:31

66 ezer km :hehe

Ezt a hozzászólást a szerzőnek hamoriarpi az itt látható tagok köszönték meg: Gallaca
Értékelés: 4.76%

Re: E60 -at vennék segitsetek:D

2017.06.15. 15:11

hamoriarpi írta:66 ezer km :hehe

Este elkezdtem leírni erről a szépségről a véleményem, de inkább kitöröltem. Most összefoglalva írom: Ez egy szakadék.

Re: E60 -at vennék segitsetek:D

2017.06.15. 19:40

Gallaca írta:
hamoriarpi írta:66 ezer km :hehe

Este elkezdtem leírni erről a szépségről a véleményem, de inkább kitöröltem. Most összefoglalva írom: Ez egy szakadék.


Mi munka lehet, mire kiszakad az ülés széle, azt meg már mondtam, hogy mennyire baszottul ül az autó. 4-500 ezer benne van szerintem simán. Az a durva, hogy a belseje egyébként még egész szép.

Re: E60 -at vennék segitsetek:D

2017.06.15. 22:00

NagyMatyas írta:
Gallaca írta:
hamoriarpi írta:66 ezer km :hehe

Este elkezdtem leírni erről a szépségről a véleményem, de inkább kitöröltem. Most összefoglalva írom: Ez egy szakadék.


Mi munka lehet, mire kiszakad az ülés széle, azt meg már mondtam, hogy mennyire baszottul ül az autó. 4-500 ezer benne van szerintem simán. Az a durva, hogy a belseje egyébként még egész szép.

A belseje nem tudja elfedni, hogy kívülről úgy néz ki mint egy szénakazal, csak a kasza nincs benne. Kipufogó felett ki rágta ki a lökit? "Eleje sérült volt", ja a B oszlopig kb. Rendesen össze van kócolva.

Re: E60 -at vennék segitsetek:D

2017.06.17. 09:41

Gallaca írta:
NagyMatyas írta:
Gallaca írta:
hamoriarpi írta:66 ezer km :hehe

Este elkezdtem leírni erről a szépségről a véleményem, de inkább kitöröltem. Most összefoglalva írom: Ez egy szakadék.


Mi munka lehet, mire kiszakad az ülés széle, azt meg már mondtam, hogy mennyire baszottul ül az autó. 4-500 ezer benne van szerintem simán. Az a durva, hogy a belseje egyébként még egész szép.

A belseje nem tudja elfedni, hogy kívülről úgy néz ki mint egy szénakazal, csak a kasza nincs benne. Kipufogó felett ki rágta ki a lökit? "Eleje sérült volt", ja a B oszlopig kb. Rendesen össze van kócolva.


Huhh. Az ajtók meg a kipu tényleg nagyon melegen állnak. Ennyire nem merültem bele, pedig tényleg triviális. :D

Re: E60 -at vennék segitsetek:D

2017.06.18. 18:07

Sziasztok!

Érdekelne a véleményetek erről:
https://new.hasznaltauto.hu/szemelyauto ... a-11616188

Köszi!

Re: E60 -at vennék segitsetek:D

2017.06.18. 18:13

touring írta:Sziasztok!

Érdekelne a véleményetek erről:
https://new.hasznaltauto.hu/szemelyauto ... a-11616188

Köszi!


Sportfutómű, sportkormány, de alap ülés... kisnavi. Ránézésre 100-at tolattak vele. :) A felnik sem stimmelnek.

Szokásos eljárás: elkérni a VIN-t, átnézni alaposan. Ezután el kell vinni átnézetni egy szakértőhöz, ezek csak a külsőségek. Ezernyi apróság lehet...

Re: E60 -at vennék segitsetek:D

2017.06.18. 19:39

kzolee írta:
touring írta:Sziasztok!

Érdekelne a véleményetek erről:
https://new.hasznaltauto.hu/szemelyauto ... a-11616188

Köszi!


Sportfutómű, sportkormány, de alap ülés... kisnavi. Ránézésre 100-at tolattak vele. :) A felnik sem stimmelnek.

Szokásos eljárás: elkérni a VIN-t, átnézni alaposan. Ezután el kell vinni átnézetni egy szakértőhöz, ezek csak a külsőségek. Ezernyi apróság lehet...


Köszi! Az ülést láttam, a navi nem izgat. Felnikkel mi a gond?

Re: E60 -at vennék segitsetek:D

2017.06.19. 20:39

touring írta:
kzolee írta:
touring írta:Sziasztok!

Érdekelne a véleményetek erről:
https://new.hasznaltauto.hu/szemelyauto ... a-11616188

Köszi!


Sportfutómű, sportkormány, de alap ülés... kisnavi. Ránézésre 100-at tolattak vele. :) A felnik sem stimmelnek.

Szokásos eljárás: elkérni a VIN-t, átnézni alaposan. Ezután el kell vinni átnézetni egy szakértőhöz, ezek csak a külsőségek. Ezernyi apróság lehet...


Köszi! Az ülést láttam, a navi nem izgat. Felnikkel mi a gond?


Nincs vele semmi gond, nekem ugyan nem tetszik, de kinek a pap kinek a paplan. :)

Azt hiszem facelift után volt ez a felni...

Re: E60 -at vennék segitsetek:D

2017.09.28. 16:57

Sziasztok E61 est vennék (2007-2009 köztit)eddig mindig benzinesem volt de azt hallottam, hogy az M es motor kód utáni N es szériák nagyon megbízhatatlan konstrukciók ezért gondoltam 3000cm dizelre (ami még sosem volt) de ott is 3 félét láttam (197,231,235 le) igaz mind M es kódú de melyik a legmegbízhatóbb meg mi a különbség (turbó?), sima vagy Xd ??? Nem ismerem őket a megbízhatóság a legfontosabb.
A válaszokat előre is köszönöm.

Re: E60 -at vennék segitsetek:D

2017.09.28. 17:31

stupeki69 írta:Sziasztok E61 est vennék (2007-2009 köztit)eddig mindig benzinesem volt de azt hallottam, hogy az M es motor kód utáni N es szériák nagyon megbízhatatlan konstrukciók ezért gondoltam 3000cm dizelre (ami még sosem volt) de ott is 3 félét láttam (197,231,235 le) igaz mind M es kódú de melyik a legmegbízhatóbb meg mi a különbség (turbó?), sima vagy Xd ??? Nem ismerem őket a megbízhatóság a legfontosabb.
A válaszokat előre is köszönöm.


Őszintén azt mondom, hogy ha a helyedben lennék biztosan nem vennék és kiölném magamból a vágyálmot.Ezek az autók eleget futottak már, ahhoz, hogy gyakorlatilag bármelyiket veszed benne van a pakliban egy dugótörést követő motorgenerál, ami 1.2 milla körül áll meg. Egy ilyen autó üzemben tartásához 7-800 ezer forintos nettó jövedelem szükséges, úgy, hogy jó legyen az autó és ne menjen egy nagyobb kiadás a családi kassza rovására. Nem érdemes. Gyűjtesz még mellé egy kicsit és simán veszel pl. egy jó kis mondeo-t vagy mazda6-ost. :wink:

Ezt a hozzászólást a szerzőnek NagyMatyas az itt látható tagok köszönték meg: stupeki69
Értékelés: 4.76%

Re: E60 -at vennék segitsetek:D

2017.09.28. 18:49

NagyMatyas írta:
stupeki69 írta:Sziasztok E61 est vennék (2007-2009 köztit)eddig mindig benzinesem volt de azt hallottam, hogy az M es motor kód utáni N es szériák nagyon megbízhatatlan konstrukciók ezért gondoltam 3000cm dizelre (ami még sosem volt) de ott is 3 félét láttam (197,231,235 le) igaz mind M es kódú de melyik a legmegbízhatóbb meg mi a különbség (turbó?), sima vagy Xd ??? Nem ismerem őket a megbízhatóság a legfontosabb.
A válaszokat előre is köszönöm.


Őszintén azt mondom, hogy ha a helyedben lennék biztosan nem vennék és kiölném magamból a vágyálmot.Ezek az autók eleget futottak már, ahhoz, hogy gyakorlatilag bármelyiket veszed benne van a pakliban egy dugótörést követő motorgenerál, ami 1.2 milla körül áll meg. Egy ilyen autó üzemben tartásához 7-800 ezer forintos nettó jövedelem szükséges, úgy, hogy jó legyen az autó és ne menjen egy nagyobb kiadás a családi kassza rovására. Nem érdemes. Gyűjtesz még mellé egy kicsit és simán veszel pl. egy jó kis mondeo-t vagy mazda6-ost. :wink:


Mondeo és a Mazda6 az nem BMW :D " nyáron egy új Focust hajtottam :doglotlo: " !!! Az tény sok pénzbe kerül a fenntartása de 2 év alatt nekem egy turbó csere volt a legnagyobb kiadásom a többi az a kilométer okozta fáradások! :D Nekem 2006 530 xd 231 lóerős van. XD az öszkerék meghajtást jelent!

Ezt a hozzászólást a szerzőnek tökmöc az itt látható tagok köszönték meg: stupeki69
Értékelés: 4.76%

Re: E60 -at vennék segitsetek:D

2017.09.29. 08:12

tökmöc írta:
NagyMatyas írta:
stupeki69 írta:Sziasztok E61 est vennék (2007-2009 köztit)eddig mindig benzinesem volt de azt hallottam, hogy az M es motor kód utáni N es szériák nagyon megbízhatatlan konstrukciók ezért gondoltam 3000cm dizelre (ami még sosem volt) de ott is 3 félét láttam (197,231,235 le) igaz mind M es kódú de melyik a legmegbízhatóbb meg mi a különbség (turbó?), sima vagy Xd ??? Nem ismerem őket a megbízhatóság a legfontosabb.
A válaszokat előre is köszönöm.


Őszintén azt mondom, hogy ha a helyedben lennék biztosan nem vennék és kiölném magamból a vágyálmot.Ezek az autók eleget futottak már, ahhoz, hogy gyakorlatilag bármelyiket veszed benne van a pakliban egy dugótörést követő motorgenerál, ami 1.2 milla körül áll meg. Egy ilyen autó üzemben tartásához 7-800 ezer forintos nettó jövedelem szükséges, úgy, hogy jó legyen az autó és ne menjen egy nagyobb kiadás a családi kassza rovására. Nem érdemes. Gyűjtesz még mellé egy kicsit és simán veszel pl. egy jó kis mondeo-t vagy mazda6-ost. :wink:


Mondeo és a Mazda6 az nem BMW :D " nyáron egy új Focust hajtottam :doglotlo: " !!! Az tény sok pénzbe kerül a fenntartása de 2 év alatt nekem egy turbó csere volt a legnagyobb kiadásom a többi az a kilométer okozta fáradások! :D Nekem 2006 530 xd 231 lóerős van. XD az öszkerék meghajtást jelent!


"..nem BMW" Miért? Szerinted egy sok százezer kilométert futott rom az BMW? Semmi köze nincs hozzá, csak egy BMW emblémás fos. Neked hellyel közzel szerencséd volt, megbeszéltük, mert az előző tulaj kibaszott sokat beleaprított a tejbe, de nézd meg a hahu-s kínálatot ebben az évjáratban. Rendre szarrá ült ülések, kopott vagy újrabőrözött kormányok. Ahhoz tudod mennyi km kell? Elfárad az autó, elfárad a komplett egésze, sosem lesz már olyan, mint egy keveset futott, ha talicskával hordod rá a pénzt akkor sem. Jönnek a korral az elektromos bajok, elkezd minden nyöszörögni benne, fáradnak a gumi alkatrészek a motortérben stb. Ha bármi lételemhez kell hozzányúlni, akkor 15-20 db deák.

Egyébként, ha már máshoz szeretnéd hasonlítani, akkor ne a Focushoz tedd, nem egy kategória, de az újabb Mondeo igen is jó autó. (Focusba szerintem neked amúgy is úgy kell behajtogatnod magad, kis autó az neked) 100x előbb ülnék bele egy 4-5 éves 200 ezer alatti futású Mondeo-ba, mint egy E6X-be. Egyszerűen nem éri meg, ha csak nem konkrétan egy jó példányt vesz az ember, és van pénze rendbe tenni. Ez kb 3 millát jelent. Persze tudom sokan vannak, akik azt se tudják, hogy milyen egy igazi BMW és úgy járnak vele, hogy az egész futómű, fék, motor gatya, de legalább BMW, de itt nem ezt feltételezem.

Egyébként jól ki lehet indulni abból, hogy milyen autókkal járnak a Taxisok. 10 év alatt összesen 2 db E6X-et láttam. Ilyen méretben csak Mondeo meg Merci szokott lenni, ami prémiumabb.

Re: E60 -at vennék segitsetek:D

2017.09.29. 16:43

NagyMatyas írta:
tökmöc írta:
NagyMatyas írta:
stupeki69 írta:Sziasztok E61 est vennék (2007-2009 köztit)eddig mindig benzinesem volt de azt hallottam, hogy az M es motor kód utáni N es szériák nagyon megbízhatatlan konstrukciók ezért gondoltam 3000cm dizelre (ami még sosem volt) de ott is 3 félét láttam (197,231,235 le) igaz mind M es kódú de melyik a legmegbízhatóbb meg mi a különbség (turbó?), sima vagy Xd ??? Nem ismerem őket a megbízhatóság a legfontosabb.
A válaszokat előre is köszönöm.


Őszintén azt mondom, hogy ha a helyedben lennék biztosan nem vennék és kiölném magamból a vágyálmot.Ezek az autók eleget futottak már, ahhoz, hogy gyakorlatilag bármelyiket veszed benne van a pakliban egy dugótörést követő motorgenerál, ami 1.2 milla körül áll meg. Egy ilyen autó üzemben tartásához 7-800 ezer forintos nettó jövedelem szükséges, úgy, hogy jó legyen az autó és ne menjen egy nagyobb kiadás a családi kassza rovására. Nem érdemes. Gyűjtesz még mellé egy kicsit és simán veszel pl. egy jó kis mondeo-t vagy mazda6-ost. :wink:


Mondeo és a Mazda6 az nem BMW :D " nyáron egy új Focust hajtottam :doglotlo: " !!! Az tény sok pénzbe kerül a fenntartása de 2 év alatt nekem egy turbó csere volt a legnagyobb kiadásom a többi az a kilométer okozta fáradások! :D Nekem 2006 530 xd 231 lóerős van. XD az öszkerék meghajtást jelent!


"..nem BMW" Miért? Szerinted egy sok százezer kilométert futott rom az BMW? Semmi köze nincs hozzá, csak egy BMW emblémás fos. Neked hellyel közzel szerencséd volt, megbeszéltük, mert az előző tulaj kibaszott sokat beleaprított a tejbe, de nézd meg a hahu-s kínálatot ebben az évjáratban. Rendre szarrá ült ülések, kopott vagy újrabőrözött kormányok. Ahhoz tudod mennyi km kell? Elfárad az autó, elfárad a komplett egésze, sosem lesz már olyan, mint egy keveset futott, ha talicskával hordod rá a pénzt akkor sem. Jönnek a korral az elektromos bajok, elkezd minden nyöszörögni benne, fáradnak a gumi alkatrészek a motortérben stb. Ha bármi lételemhez kell hozzányúlni, akkor 15-20 db deák.

Egyébként, ha már máshoz szeretnéd hasonlítani, akkor ne a Focushoz tedd, nem egy kategória, de az újabb Mondeo igen is jó autó. (Focusba szerintem neked amúgy is úgy kell behajtogatnod magad, kis autó az neked) 100x előbb ülnék bele egy 4-5 éves 200 ezer alatti futású Mondeo-ba, mint egy E6X-be. Egyszerűen nem éri meg, ha csak nem konkrétan egy jó példányt vesz az ember, és van pénze rendbe tenni. Ez kb 3 millát jelent. Persze tudom sokan vannak, akik azt se tudják, hogy milyen egy igazi BMW és úgy járnak vele, hogy az egész futómű, fék, motor gatya, de legalább BMW, de itt nem ezt feltételezem.

Egyébként jól ki lehet indulni abból, hogy milyen autókkal járnak a Taxisok. 10 év alatt összesen 2 db E6X-et láttam. Ilyen méretben csak Mondeo meg Merci szokott lenni, ami prémiumabb.



Hát igaz ami igaz, nem vagyunk egyformák!

Neked ez a véleményed nekem más! Volt 2 éves Ford Mondeom ami 2008-es volt 2010-ben vettem és hát köszönöm arra is lapátoltam kapásból az első évben pénzt " 1500 eurot ", méghozzá kuplung-kettős tömegű lendkerékre " mondeóban 180 ezer volt ". Ami a legjobb az egészben, hogy autópályán állt meg!!! Volt akkor 2003-as mondeom is ami szintén mindig megállt az autópályán " hibájára nem jöttek rá kint Ausztriában sem meg itthon sem " !!! A Ford Focus nem Fiesta abba lehet hajtogatnom kéne magam. Ebbe kényelmesen beülök és ha hiszed ha nem hosszú úton nagyon kényelmetlen " 600 kilométeren azért megérezni milyen autó kényelmes és eddig a BMW nyert nálam a mondeokat is volt időm tesztelni "! Volt japán autóm is az sem rossz de az más típus! Taxisokra nem adnék mindenki olyat vesz amire pénze van itt Siófokon van Opel, Peugeot, Merci és minden ami létezik kinek mi jött be!

Sajnálom, hogy neked ennyire nem jött be pedig nagyon szép autód van. Majd egyszer ha gondolod elmegyek feléd és megmutatom a Focust is, mert nagyon csecse autó de hosszú utakra köszönöm nem még a város elmegy de tényleg kis távokra!

Amiket írtam az mind az én saját véleményem senkit nem akarok rábeszélni és mindenki olyan autót vegyen amiben jó érzi magát! :roll:

Re: E60 -at vennék segitsetek:D

2017.09.29. 21:11

tökmöc írta:
NagyMatyas írta:
tökmöc írta:
NagyMatyas írta:
stupeki69 írta:Sziasztok E61 est vennék (2007-2009 köztit)eddig mindig benzinesem volt de azt hallottam, hogy az M es motor kód utáni N es szériák nagyon megbízhatatlan konstrukciók ezért gondoltam 3000cm dizelre (ami még sosem volt) de ott is 3 félét láttam (197,231,235 le) igaz mind M es kódú de melyik a legmegbízhatóbb meg mi a különbség (turbó?), sima vagy Xd ??? Nem ismerem őket a megbízhatóság a legfontosabb.
A válaszokat előre is köszönöm.


Őszintén azt mondom, hogy ha a helyedben lennék biztosan nem vennék és kiölném magamból a vágyálmot.Ezek az autók eleget futottak már, ahhoz, hogy gyakorlatilag bármelyiket veszed benne van a pakliban egy dugótörést követő motorgenerál, ami 1.2 milla körül áll meg. Egy ilyen autó üzemben tartásához 7-800 ezer forintos nettó jövedelem szükséges, úgy, hogy jó legyen az autó és ne menjen egy nagyobb kiadás a családi kassza rovására. Nem érdemes. Gyűjtesz még mellé egy kicsit és simán veszel pl. egy jó kis mondeo-t vagy mazda6-ost. :wink:


Mondeo és a Mazda6 az nem BMW :D " nyáron egy új Focust hajtottam :doglotlo: " !!! Az tény sok pénzbe kerül a fenntartása de 2 év alatt nekem egy turbó csere volt a legnagyobb kiadásom a többi az a kilométer okozta fáradások! :D Nekem 2006 530 xd 231 lóerős van. XD az öszkerék meghajtást jelent!


"..nem BMW" Miért? Szerinted egy sok százezer kilométert futott rom az BMW? Semmi köze nincs hozzá, csak egy BMW emblémás fos. Neked hellyel közzel szerencséd volt, megbeszéltük, mert az előző tulaj kibaszott sokat beleaprított a tejbe, de nézd meg a hahu-s kínálatot ebben az évjáratban. Rendre szarrá ült ülések, kopott vagy újrabőrözött kormányok. Ahhoz tudod mennyi km kell? Elfárad az autó, elfárad a komplett egésze, sosem lesz már olyan, mint egy keveset futott, ha talicskával hordod rá a pénzt akkor sem. Jönnek a korral az elektromos bajok, elkezd minden nyöszörögni benne, fáradnak a gumi alkatrészek a motortérben stb. Ha bármi lételemhez kell hozzányúlni, akkor 15-20 db deák.

Egyébként, ha már máshoz szeretnéd hasonlítani, akkor ne a Focushoz tedd, nem egy kategória, de az újabb Mondeo igen is jó autó. (Focusba szerintem neked amúgy is úgy kell behajtogatnod magad, kis autó az neked) 100x előbb ülnék bele egy 4-5 éves 200 ezer alatti futású Mondeo-ba, mint egy E6X-be. Egyszerűen nem éri meg, ha csak nem konkrétan egy jó példányt vesz az ember, és van pénze rendbe tenni. Ez kb 3 millát jelent. Persze tudom sokan vannak, akik azt se tudják, hogy milyen egy igazi BMW és úgy járnak vele, hogy az egész futómű, fék, motor gatya, de legalább BMW, de itt nem ezt feltételezem.

Egyébként jól ki lehet indulni abból, hogy milyen autókkal járnak a Taxisok. 10 év alatt összesen 2 db E6X-et láttam. Ilyen méretben csak Mondeo meg Merci szokott lenni, ami prémiumabb.



Hát igaz ami igaz, nem vagyunk egyformák!

Neked ez a véleményed nekem más! Volt 2 éves Ford Mondeom ami 2008-es volt 2010-ben vettem és hát köszönöm arra is lapátoltam kapásból az első évben pénzt " 1500 eurot ", méghozzá kuplung-kettős tömegű lendkerékre " mondeóban 180 ezer volt ". Ami a legjobb az egészben, hogy autópályán állt meg!!! Volt akkor 2003-as mondeom is ami szintén mindig megállt az autópályán " hibájára nem jöttek rá kint Ausztriában sem meg itthon sem " !!! A Ford Focus nem Fiesta abba lehet hajtogatnom kéne magam. Ebbe kényelmesen beülök és ha hiszed ha nem hosszú úton nagyon kényelmetlen " 600 kilométeren azért megérezni milyen autó kényelmes és eddig a BMW nyert nálam a mondeokat is volt időm tesztelni "! Volt japán autóm is az sem rossz de az más típus! Taxisokra nem adnék mindenki olyat vesz amire pénze van itt Siófokon van Opel, Peugeot, Merci és minden ami létezik kinek mi jött be!

Sajnálom, hogy neked ennyire nem jött be pedig nagyon szép autód van. Majd egyszer ha gondolod elmegyek feléd és megmutatom a Focust is, mert nagyon csecse autó de hosszú utakra köszönöm nem még a város elmegy de tényleg kis távokra!

Amiket írtam az mind az én saját véleményem senkit nem akarok rábeszélni és mindenki olyan autót vegyen amiben jó érzi magát! :roll:

Bocsika mindenkitől de én egy egyszerű kérdéskört tettem fel és nem szeretném ha egymást vegzálnátok .

Re: E60 -at vennék segitsetek:D

2017.09.29. 23:20

8 éve van E61-em. Aki most vesz, főleg az első évjáratokból, az inkább az oldtimerezésre gyúrjon, egy benzines, minimum 6 hengeressel.

Szerintem.

Ezt a hozzászólást a szerzőnek kzolee az itt látható tagok köszönték meg: hamoriarpi
Értékelés: 4.76%

Re: E60 -at vennék segitsetek:D

2017.09.30. 20:58

Hát igaz ami igaz, nem vagyunk egyformák!

Még szerencse, nagyon ciki lenne, ha a földön egyforma emberek rohangálnának. :D

Neked ez a véleményed nekem más! Volt 2 éves Ford Mondeom ami 2008-es volt 2010-ben vettem és hát köszönöm arra is lapátoltam kapásból az első évben pénzt " 1500 eurot ", méghozzá kuplung-kettős tömegű lendkerékre " mondeóban 180 ezer volt ".

Kettőstömegű lendkerék: Ha valaki nem tud vezetni, akkor 10 ezer km alatt tönkre lehet tenni. A kollégáimnak is sikerült prezentálnia ezt a lehetőséget a céges Dokkeren. Ha valaki tudja, hogy hogy kell kímélni, akkor nem fog megdögleni még 300 ezernél sem. Egyébként én már nem vennék kézi váltós autót, csak automatát, ott meg nem fenyeget ez a veszély.

Ami a legjobb az egészben, hogy autópályán állt meg!!! Volt akkor 2003-as mondeom is ami szintén mindig megállt az autópályán " hibájára nem jöttek rá kint Ausztriában sem meg itthon sem "

2003-as Mondeo egy kibaszott betegágy volt, a 3-4 évesek már fényévekkel jobbak, ezért ne általánosíts kérlek .

A Ford Focus nem Fiesta abba lehet hajtogatnom kéne magam. Ebbe kényelmesen beülök és ha hiszed ha nem hosszú úton nagyon kényelmetlen " 600 kilométeren azért megérezni milyen autó kényelmes és eddig a BMW nyert nálam a mondeokat is volt időm tesztelni "! Volt japán autóm is az sem rossz de az más típus!

Mindenki a saját méretéhez választ autót, ez vitathatatlan. Én spec a kurva komfortülést még nem tudtam úgy beállítani az autóban, hogy ne görcsöljön pár óra múlva a derakam, viszont a Fiestaba beletekertem múltkor két 10 perces megállással 700 km-et és úgy szálltam ki belőle, mint aki 10 perce ült bele. Nem az autómárka adja meg önmagában a komfortot :)

Taxisokra nem adnék mindenki olyat vesz amire pénze van itt Siófokon van Opel, Peugeot, Merci és minden ami létezik kinek mi jött be!

Nem hülyék általában a taxisok, ezért is írtam két populáris típust. Az autójukból élnek, nem fognak betegágyakkal járni.

Sajnálom, hogy neked ennyire nem jött be pedig nagyon szép autód van. Majd egyszer ha gondolod elmegyek feléd és megmutatom a Focust is, mert nagyon csecse autó de hosszú utakra köszönöm nem még a város elmegy de tényleg kis távokra!

Szép is és jó is, nem bármiféle megbánás beszél belőlem, pusztán realistán szeretném felvázolni mások számára, hogy mibe kerül egy ilyen autó normális üzemben tartása és, hogy ha tetszik, ha nem, ez sajnos nem adathat meg mindenki számára, ezért kell mérlegelni vétel előtt, hogy ne "fú de egy ótvar márka ez a BMW" címszóval kelljen eladni az autót, mint ahogy már sok ismerősöm szájából hallottam. Azt is el kell fogadni, hogy ezek nem boltbajárós meg városi autók. Ez második vagy harmadik autónak való, különben hatványozottan romlik az állaga.

Múltkor volt egyébként egy videó, hogy egyértelműen a BMW a legdrágábban szervizelhető autómárka. Ez így is van.
Hozzászólás küldése

VigLink badge