2017.06.13. 19:07
KorbenDallas írta:leslie írta:KorbenDallas írta:Sziasztok!
Erről az autóról van valakinek valami bennfentes infója?
BMW 528i
Öt év után újra BMW-re fáj a fogam.
Bennfentes infom nincs, szerintem kérd el a VIN számát, menj be egy BMW szalonba és ha jó fejek, megmondják a kocsi előéletét. Nekem a 66ezer km. karcsúnak tűnik....
A kereskedő annyit mondott, hogy az eleje volt sérült, az autó Amerikából érkezett Litvániába , onnan 3 év múlva ide. A 66 ezer valóban érdekes, tekintve hogy a saját 8 hónappal idősebb 6-os mazdámban van 270 ezer km.
2017.06.13. 23:08
NagyMatyas írta:KorbenDallas írta:leslie írta:KorbenDallas írta:Sziasztok!
Erről az autóról van valakinek valami bennfentes infója?
BMW 528i
Öt év után újra BMW-re fáj a fogam.
Bennfentes infom nincs, szerintem kérd el a VIN számát, menj be egy BMW szalonba és ha jó fejek, megmondják a kocsi előéletét. Nekem a 66ezer km. karcsúnak tűnik....
A kereskedő annyit mondott, hogy az eleje volt sérült, az autó Amerikából érkezett Litvániába , onnan 3 év múlva ide. A 66 ezer valóban érdekes, tekintve hogy a saját 8 hónappal idősebb 6-os mazdámban van 270 ezer km.
Enyém 300 ezernél ült így utoljára, amióta rendbe lett téve a futómű, azóta helyére került. Ebből szűrd le a valóságot.
2017.06.14. 07:34
Gallaca írta:NagyMatyas írta:KorbenDallas írta:leslie írta:KorbenDallas írta:Sziasztok!
Erről az autóról van valakinek valami bennfentes infója?
BMW 528i
Öt év után újra BMW-re fáj a fogam.
Bennfentes infom nincs, szerintem kérd el a VIN számát, menj be egy BMW szalonba és ha jó fejek, megmondják a kocsi előéletét. Nekem a 66ezer km. karcsúnak tűnik....
A kereskedő annyit mondott, hogy az eleje volt sérült, az autó Amerikából érkezett Litvániába , onnan 3 év múlva ide. A 66 ezer valóban érdekes, tekintve hogy a saját 8 hónappal idősebb 6-os mazdámban van 270 ezer km.
Enyém 300 ezernél ült így utoljára, amióta rendbe lett téve a futómű, azóta helyére került. Ebből szűrd le a valóságot.
Már mindegy, mert valaki megvette...
2017.06.15. 11:31
2017.06.15. 15:11
hamoriarpi írta:66 ezer km
2017.06.15. 19:40
Gallaca írta:hamoriarpi írta:66 ezer km
Este elkezdtem leírni erről a szépségről a véleményem, de inkább kitöröltem. Most összefoglalva írom: Ez egy szakadék.
2017.06.15. 22:00
NagyMatyas írta:Gallaca írta:hamoriarpi írta:66 ezer km
Este elkezdtem leírni erről a szépségről a véleményem, de inkább kitöröltem. Most összefoglalva írom: Ez egy szakadék.
Mi munka lehet, mire kiszakad az ülés széle, azt meg már mondtam, hogy mennyire baszottul ül az autó. 4-500 ezer benne van szerintem simán. Az a durva, hogy a belseje egyébként még egész szép.
2017.06.17. 09:41
Gallaca írta:NagyMatyas írta:Gallaca írta:hamoriarpi írta:66 ezer km
Este elkezdtem leírni erről a szépségről a véleményem, de inkább kitöröltem. Most összefoglalva írom: Ez egy szakadék.
Mi munka lehet, mire kiszakad az ülés széle, azt meg már mondtam, hogy mennyire baszottul ül az autó. 4-500 ezer benne van szerintem simán. Az a durva, hogy a belseje egyébként még egész szép.
A belseje nem tudja elfedni, hogy kívülről úgy néz ki mint egy szénakazal, csak a kasza nincs benne. Kipufogó felett ki rágta ki a lökit? "Eleje sérült volt", ja a B oszlopig kb. Rendesen össze van kócolva.
2017.06.18. 18:07
2017.06.18. 18:13
touring írta:Sziasztok!
Érdekelne a véleményetek erről:
https://new.hasznaltauto.hu/szemelyauto ... a-11616188
Köszi!
2017.06.18. 19:39
kzolee írta:touring írta:Sziasztok!
Érdekelne a véleményetek erről:
https://new.hasznaltauto.hu/szemelyauto ... a-11616188
Köszi!
Sportfutómű, sportkormány, de alap ülés... kisnavi. Ránézésre 100-at tolattak vele. A felnik sem stimmelnek.
Szokásos eljárás: elkérni a VIN-t, átnézni alaposan. Ezután el kell vinni átnézetni egy szakértőhöz, ezek csak a külsőségek. Ezernyi apróság lehet...
2017.06.19. 20:39
touring írta:kzolee írta:touring írta:Sziasztok!
Érdekelne a véleményetek erről:
https://new.hasznaltauto.hu/szemelyauto ... a-11616188
Köszi!
Sportfutómű, sportkormány, de alap ülés... kisnavi. Ránézésre 100-at tolattak vele. A felnik sem stimmelnek.
Szokásos eljárás: elkérni a VIN-t, átnézni alaposan. Ezután el kell vinni átnézetni egy szakértőhöz, ezek csak a külsőségek. Ezernyi apróság lehet...
Köszi! Az ülést láttam, a navi nem izgat. Felnikkel mi a gond?
2017.09.28. 16:57
2017.09.28. 17:31
stupeki69 írta:Sziasztok E61 est vennék (2007-2009 köztit)eddig mindig benzinesem volt de azt hallottam, hogy az M es motor kód utáni N es szériák nagyon megbízhatatlan konstrukciók ezért gondoltam 3000cm dizelre (ami még sosem volt) de ott is 3 félét láttam (197,231,235 le) igaz mind M es kódú de melyik a legmegbízhatóbb meg mi a különbség (turbó?), sima vagy Xd ??? Nem ismerem őket a megbízhatóság a legfontosabb.
A válaszokat előre is köszönöm.
2017.09.28. 18:49
NagyMatyas írta:stupeki69 írta:Sziasztok E61 est vennék (2007-2009 köztit)eddig mindig benzinesem volt de azt hallottam, hogy az M es motor kód utáni N es szériák nagyon megbízhatatlan konstrukciók ezért gondoltam 3000cm dizelre (ami még sosem volt) de ott is 3 félét láttam (197,231,235 le) igaz mind M es kódú de melyik a legmegbízhatóbb meg mi a különbség (turbó?), sima vagy Xd ??? Nem ismerem őket a megbízhatóság a legfontosabb.
A válaszokat előre is köszönöm.
Őszintén azt mondom, hogy ha a helyedben lennék biztosan nem vennék és kiölném magamból a vágyálmot.Ezek az autók eleget futottak már, ahhoz, hogy gyakorlatilag bármelyiket veszed benne van a pakliban egy dugótörést követő motorgenerál, ami 1.2 milla körül áll meg. Egy ilyen autó üzemben tartásához 7-800 ezer forintos nettó jövedelem szükséges, úgy, hogy jó legyen az autó és ne menjen egy nagyobb kiadás a családi kassza rovására. Nem érdemes. Gyűjtesz még mellé egy kicsit és simán veszel pl. egy jó kis mondeo-t vagy mazda6-ost.
2017.09.29. 08:12
tökmöc írta:NagyMatyas írta:stupeki69 írta:Sziasztok E61 est vennék (2007-2009 köztit)eddig mindig benzinesem volt de azt hallottam, hogy az M es motor kód utáni N es szériák nagyon megbízhatatlan konstrukciók ezért gondoltam 3000cm dizelre (ami még sosem volt) de ott is 3 félét láttam (197,231,235 le) igaz mind M es kódú de melyik a legmegbízhatóbb meg mi a különbség (turbó?), sima vagy Xd ??? Nem ismerem őket a megbízhatóság a legfontosabb.
A válaszokat előre is köszönöm.
Őszintén azt mondom, hogy ha a helyedben lennék biztosan nem vennék és kiölném magamból a vágyálmot.Ezek az autók eleget futottak már, ahhoz, hogy gyakorlatilag bármelyiket veszed benne van a pakliban egy dugótörést követő motorgenerál, ami 1.2 milla körül áll meg. Egy ilyen autó üzemben tartásához 7-800 ezer forintos nettó jövedelem szükséges, úgy, hogy jó legyen az autó és ne menjen egy nagyobb kiadás a családi kassza rovására. Nem érdemes. Gyűjtesz még mellé egy kicsit és simán veszel pl. egy jó kis mondeo-t vagy mazda6-ost.
Mondeo és a Mazda6 az nem BMW " nyáron egy új Focust hajtottam " !!! Az tény sok pénzbe kerül a fenntartása de 2 év alatt nekem egy turbó csere volt a legnagyobb kiadásom a többi az a kilométer okozta fáradások! Nekem 2006 530 xd 231 lóerős van. XD az öszkerék meghajtást jelent!
2017.09.29. 16:43
NagyMatyas írta:tökmöc írta:NagyMatyas írta:stupeki69 írta:Sziasztok E61 est vennék (2007-2009 köztit)eddig mindig benzinesem volt de azt hallottam, hogy az M es motor kód utáni N es szériák nagyon megbízhatatlan konstrukciók ezért gondoltam 3000cm dizelre (ami még sosem volt) de ott is 3 félét láttam (197,231,235 le) igaz mind M es kódú de melyik a legmegbízhatóbb meg mi a különbség (turbó?), sima vagy Xd ??? Nem ismerem őket a megbízhatóság a legfontosabb.
A válaszokat előre is köszönöm.
Őszintén azt mondom, hogy ha a helyedben lennék biztosan nem vennék és kiölném magamból a vágyálmot.Ezek az autók eleget futottak már, ahhoz, hogy gyakorlatilag bármelyiket veszed benne van a pakliban egy dugótörést követő motorgenerál, ami 1.2 milla körül áll meg. Egy ilyen autó üzemben tartásához 7-800 ezer forintos nettó jövedelem szükséges, úgy, hogy jó legyen az autó és ne menjen egy nagyobb kiadás a családi kassza rovására. Nem érdemes. Gyűjtesz még mellé egy kicsit és simán veszel pl. egy jó kis mondeo-t vagy mazda6-ost.
Mondeo és a Mazda6 az nem BMW " nyáron egy új Focust hajtottam " !!! Az tény sok pénzbe kerül a fenntartása de 2 év alatt nekem egy turbó csere volt a legnagyobb kiadásom a többi az a kilométer okozta fáradások! Nekem 2006 530 xd 231 lóerős van. XD az öszkerék meghajtást jelent!
"..nem BMW" Miért? Szerinted egy sok százezer kilométert futott rom az BMW? Semmi köze nincs hozzá, csak egy BMW emblémás fos. Neked hellyel közzel szerencséd volt, megbeszéltük, mert az előző tulaj kibaszott sokat beleaprított a tejbe, de nézd meg a hahu-s kínálatot ebben az évjáratban. Rendre szarrá ült ülések, kopott vagy újrabőrözött kormányok. Ahhoz tudod mennyi km kell? Elfárad az autó, elfárad a komplett egésze, sosem lesz már olyan, mint egy keveset futott, ha talicskával hordod rá a pénzt akkor sem. Jönnek a korral az elektromos bajok, elkezd minden nyöszörögni benne, fáradnak a gumi alkatrészek a motortérben stb. Ha bármi lételemhez kell hozzányúlni, akkor 15-20 db deák.
Egyébként, ha már máshoz szeretnéd hasonlítani, akkor ne a Focushoz tedd, nem egy kategória, de az újabb Mondeo igen is jó autó. (Focusba szerintem neked amúgy is úgy kell behajtogatnod magad, kis autó az neked) 100x előbb ülnék bele egy 4-5 éves 200 ezer alatti futású Mondeo-ba, mint egy E6X-be. Egyszerűen nem éri meg, ha csak nem konkrétan egy jó példányt vesz az ember, és van pénze rendbe tenni. Ez kb 3 millát jelent. Persze tudom sokan vannak, akik azt se tudják, hogy milyen egy igazi BMW és úgy járnak vele, hogy az egész futómű, fék, motor gatya, de legalább BMW, de itt nem ezt feltételezem.
Egyébként jól ki lehet indulni abból, hogy milyen autókkal járnak a Taxisok. 10 év alatt összesen 2 db E6X-et láttam. Ilyen méretben csak Mondeo meg Merci szokott lenni, ami prémiumabb.
2017.09.29. 21:11
tökmöc írta:NagyMatyas írta:tökmöc írta:NagyMatyas írta:stupeki69 írta:Sziasztok E61 est vennék (2007-2009 köztit)eddig mindig benzinesem volt de azt hallottam, hogy az M es motor kód utáni N es szériák nagyon megbízhatatlan konstrukciók ezért gondoltam 3000cm dizelre (ami még sosem volt) de ott is 3 félét láttam (197,231,235 le) igaz mind M es kódú de melyik a legmegbízhatóbb meg mi a különbség (turbó?), sima vagy Xd ??? Nem ismerem őket a megbízhatóság a legfontosabb.
A válaszokat előre is köszönöm.
Őszintén azt mondom, hogy ha a helyedben lennék biztosan nem vennék és kiölném magamból a vágyálmot.Ezek az autók eleget futottak már, ahhoz, hogy gyakorlatilag bármelyiket veszed benne van a pakliban egy dugótörést követő motorgenerál, ami 1.2 milla körül áll meg. Egy ilyen autó üzemben tartásához 7-800 ezer forintos nettó jövedelem szükséges, úgy, hogy jó legyen az autó és ne menjen egy nagyobb kiadás a családi kassza rovására. Nem érdemes. Gyűjtesz még mellé egy kicsit és simán veszel pl. egy jó kis mondeo-t vagy mazda6-ost.
Mondeo és a Mazda6 az nem BMW " nyáron egy új Focust hajtottam " !!! Az tény sok pénzbe kerül a fenntartása de 2 év alatt nekem egy turbó csere volt a legnagyobb kiadásom a többi az a kilométer okozta fáradások! Nekem 2006 530 xd 231 lóerős van. XD az öszkerék meghajtást jelent!
"..nem BMW" Miért? Szerinted egy sok százezer kilométert futott rom az BMW? Semmi köze nincs hozzá, csak egy BMW emblémás fos. Neked hellyel közzel szerencséd volt, megbeszéltük, mert az előző tulaj kibaszott sokat beleaprított a tejbe, de nézd meg a hahu-s kínálatot ebben az évjáratban. Rendre szarrá ült ülések, kopott vagy újrabőrözött kormányok. Ahhoz tudod mennyi km kell? Elfárad az autó, elfárad a komplett egésze, sosem lesz már olyan, mint egy keveset futott, ha talicskával hordod rá a pénzt akkor sem. Jönnek a korral az elektromos bajok, elkezd minden nyöszörögni benne, fáradnak a gumi alkatrészek a motortérben stb. Ha bármi lételemhez kell hozzányúlni, akkor 15-20 db deák.
Egyébként, ha már máshoz szeretnéd hasonlítani, akkor ne a Focushoz tedd, nem egy kategória, de az újabb Mondeo igen is jó autó. (Focusba szerintem neked amúgy is úgy kell behajtogatnod magad, kis autó az neked) 100x előbb ülnék bele egy 4-5 éves 200 ezer alatti futású Mondeo-ba, mint egy E6X-be. Egyszerűen nem éri meg, ha csak nem konkrétan egy jó példányt vesz az ember, és van pénze rendbe tenni. Ez kb 3 millát jelent. Persze tudom sokan vannak, akik azt se tudják, hogy milyen egy igazi BMW és úgy járnak vele, hogy az egész futómű, fék, motor gatya, de legalább BMW, de itt nem ezt feltételezem.
Egyébként jól ki lehet indulni abból, hogy milyen autókkal járnak a Taxisok. 10 év alatt összesen 2 db E6X-et láttam. Ilyen méretben csak Mondeo meg Merci szokott lenni, ami prémiumabb.
Hát igaz ami igaz, nem vagyunk egyformák!
Neked ez a véleményed nekem más! Volt 2 éves Ford Mondeom ami 2008-es volt 2010-ben vettem és hát köszönöm arra is lapátoltam kapásból az első évben pénzt " 1500 eurot ", méghozzá kuplung-kettős tömegű lendkerékre " mondeóban 180 ezer volt ". Ami a legjobb az egészben, hogy autópályán állt meg!!! Volt akkor 2003-as mondeom is ami szintén mindig megállt az autópályán " hibájára nem jöttek rá kint Ausztriában sem meg itthon sem " !!! A Ford Focus nem Fiesta abba lehet hajtogatnom kéne magam. Ebbe kényelmesen beülök és ha hiszed ha nem hosszú úton nagyon kényelmetlen " 600 kilométeren azért megérezni milyen autó kényelmes és eddig a BMW nyert nálam a mondeokat is volt időm tesztelni "! Volt japán autóm is az sem rossz de az más típus! Taxisokra nem adnék mindenki olyat vesz amire pénze van itt Siófokon van Opel, Peugeot, Merci és minden ami létezik kinek mi jött be!
Sajnálom, hogy neked ennyire nem jött be pedig nagyon szép autód van. Majd egyszer ha gondolod elmegyek feléd és megmutatom a Focust is, mert nagyon csecse autó de hosszú utakra köszönöm nem még a város elmegy de tényleg kis távokra!
Amiket írtam az mind az én saját véleményem senkit nem akarok rábeszélni és mindenki olyan autót vegyen amiben jó érzi magát!
2017.09.29. 23:20
2017.09.30. 20:58