Facebook E39.hu Google+ E39.hu Youtube E39.hu Twitter E39.hu Instagram E39.hu
Váltás asztali nézetre
Hozzászólás küldése

Re: E60 -at vennék segitsetek:D

2017.04.27. 18:04

hamoriarpi írta:
Johny540 írta:
hamoriarpi írta:Az M54-ek meg zabálják az olajat

Pontosan ettől tartottam én is,mert égen-földön ezt lehet hallani.De kellemesen csalódtam (eddig biztos).2200-2300Km után nulla olajfogyás.Remélem így is marad,de miért is ne maradna.Ráadásul nem is ölöm agyon a gépet.

Ha 12200-12300 körül is ez a helyzet, akkor boldogság van!

Tapatalkkal küldve az én SM-G920F eszközömről

Igazad lett.Nem 100%-os a boldogság.Bár érdekes,mert amikor a fentieket írtam,nem volt olajfogyasztás.
Most viszont nem tudom mi történt.De 5000Km alatt ~3.5 Liter olaj fogyott el.Érdemes keresni az okot?

Re: E60 -at vennék segitsetek:D

2017.04.27. 18:13

Johny540 írta:
hamoriarpi írta:
Johny540 írta:
hamoriarpi írta:Az M54-ek meg zabálják az olajat

Pontosan ettől tartottam én is,mert égen-földön ezt lehet hallani.De kellemesen csalódtam (eddig biztos).2200-2300Km után nulla olajfogyás.Remélem így is marad,de miért is ne maradna.Ráadásul nem is ölöm agyon a gépet.

Ha 12200-12300 körül is ez a helyzet, akkor boldogság van!

Tapatalkkal küldve az én SM-G920F eszközömről

Igazad lett.Nem 100%-os a boldogság.Bár érdekes,mert amikor a fentieket írtam,nem volt olajfogyasztás.
Most viszont nem tudom mi történt.De 5000Km alatt ~3.5 Liter olaj fogyott el.Érdemes keresni az okot?

Nem csak keresni meg is kell találni az okot gyorsan,majdnem megette a felét vagy feldolgozta,szóval irány a szerviz.Milyen olaj van benne?

Re: E60 -at vennék segitsetek:D

2017.04.27. 18:26

rockerekhu írta:
Johny540 írta:
hamoriarpi írta:
Johny540 írta:
hamoriarpi írta:Az M54-ek meg zabálják az olajat

Pontosan ettől tartottam én is,mert égen-földön ezt lehet hallani.De kellemesen csalódtam (eddig biztos).2200-2300Km után nulla olajfogyás.Remélem így is marad,de miért is ne maradna.Ráadásul nem is ölöm agyon a gépet.

Ha 12200-12300 körül is ez a helyzet, akkor boldogság van!

Tapatalkkal küldve az én SM-G920F eszközömről

Igazad lett.Nem 100%-os a boldogság.Bár érdekes,mert amikor a fentieket írtam,nem volt olajfogyasztás.
Most viszont nem tudom mi történt.De 5000Km alatt ~3.5 Liter olaj fogyott el.Érdemes keresni az okot?

Nem csak keresni meg is kell találni az okot gyorsan,majdnem megette a felét vagy feldolgozta,szóval irány a szerviz.Milyen olaj van benne?

BMW LL04 5w30.Bár szívem szerint nem ezt tettem volna bele.Ettől függetlenül biztos nem ezért ilyen mértékű a fogyás.
Nem értem.....selymesen,hangtalanul jár a motor.Nem füstöl,nem erőtlen.
Nem tudom mit mondanának erre bármelyik szervizben......nyilván a "meg kell bontani"......akkor már inkább magam csinálom.Több idő,de elegem van a nyomorult igénytelen mocsok,lehúzó "szervizekből".Annyit tudok tenni első körben ,hogy mérünk azért egy kompressziót.

Re: E60 -at vennék segitsetek:D

2017.04.27. 19:51

Johny540 írta:
BMW LL04 5w30.Bár szívem szerint nem ezt tettem volna bele.Ettől függetlenül biztos nem ezért ilyen mértékű a fogyás.
Nem értem.....selymesen,hangtalanul jár a motor.Nem füstöl,nem erőtlen.
Nem tudom mit mondanának erre bármelyik szervizben......nyilván a "meg kell bontani"......akkor már inkább magam csinálom.Több idő,de elegem van a nyomorult igénytelen mocsok,lehúzó "szervizekből".Annyit tudok tenni első körben ,hogy mérünk azért egy kompressziót.



A kartergázvisszavezető szelepet (PCV, CCV néven kereshetsz infót róla) nézzétek meg, típushiba, és rettentő nagy olajfogyasztást eredményez, ha beszarik. Ha nem nyert, és az olaj nem elfolyik, akkor lehet, hogy gyűrűzni kell. Lesd meg, hogy nem-e trutyis az olajbetöltő sapka belülről (nagy mennyiségű fehéres, sárgás trutyit keress), illetve azt is megnézheted, hogy járó motornál mennyire erős a vákuum, ha lecsavarod a betöltőt. Ha nagyon erősen szívja a kupakot, az is egy tünete a rossz PCV-nek.

Nekem az M54B25-öm 5 ezer km után is a nívó közepénél tart (nem tudom, hogy meddig töltötték cserénél), de az idióta olajszintjeladó már visít, hogy alacsony benne a szint, úgyhogy meguntam és rátöltöttem fél litert.

Én a következő olajcserénél amúgy cseréltetem a PCV-t és az összes csövet is, ami csatlakozik hozzá. Fél nap meló simán megvan, de legalább nyugodt leszek.

Ezt a hozzászólást a szerzőnek tibi666 az itt látható tagok köszönték meg: Johny540
Értékelés: 4.76%

Re: E60 -at vennék segitsetek:D

2017.04.28. 19:22

tibi666 írta:
Johny540 írta:
BMW LL04 5w30.Bár szívem szerint nem ezt tettem volna bele.Ettől függetlenül biztos nem ezért ilyen mértékű a fogyás.
Nem értem.....selymesen,hangtalanul jár a motor.Nem füstöl,nem erőtlen.
Nem tudom mit mondanának erre bármelyik szervizben......nyilván a "meg kell bontani"......akkor már inkább magam csinálom.Több idő,de elegem van a nyomorult igénytelen mocsok,lehúzó "szervizekből".Annyit tudok tenni első körben ,hogy mérünk azért egy kompressziót.



A kartergázvisszavezető szelepet (PCV, CCV néven kereshetsz infót róla) nézzétek meg, típushiba, és rettentő nagy olajfogyasztást eredményez, ha beszarik. Ha nem nyert, és az olaj nem elfolyik, akkor lehet, hogy gyűrűzni kell. Lesd meg, hogy nem-e trutyis az olajbetöltő sapka belülről (nagy mennyiségű fehéres, sárgás trutyit keress), illetve azt is megnézheted, hogy járó motornál mennyire erős a vákuum, ha lecsavarod a betöltőt. Ha nagyon erősen szívja a kupakot, az is egy tünete a rossz PCV-nek.

Nekem az M54B25-öm 5 ezer km után is a nívó közepénél tart (nem tudom, hogy meddig töltötték cserénél), de az idióta olajszintjeladó már visít, hogy alacsony benne a szint, úgyhogy meguntam és rátöltöttem fél litert.

Én a következő olajcserénél amúgy cseréltetem a PCV-t és az összes csövet is, ami csatlakozik hozzá. Fél nap meló simán megvan, de legalább nyugodt leszek.

Köszi!
Pontosítok.5000Km és 2.8 Liter olaj fogyott hajszál pontosan,bár ettől nem vagyok boldogabb.A sapkán semmi nincs,teljesen tiszta,bár ezt utántöltésnél már észre is vettem volna.Vákuum szinte semmi nincs.Viszont ami van,és eddig nem vettem észre :( Valamelyik reggel már gyanús volt,de mivel tegnap óta figyeljük,a ma reggeli indításnál hidegen már lökött egy nagy kéket.Üzemmeleg motornál 3-4000-es gázadásra lök kis "gyönyörű" kék pamacsot.Amikor esik vissza a fordulat már semmi,csak a gázadás pillanatában.Ez az aminek még jobban nem örülök.Majd átgondolom hogy akarok-e vele szenvedni (megbontani),de inkább veszek bele másik motort."Szerencsére" motorkódos.Egyet nem értek,hogy mi történt hirtelen,mert hogy nem lökött kéket 6-8 hónapig az biztos,és nem is zabálta az olajat.Ja!Még ami ma feltűnt amikor kivettem a nívót,hogy égett szaga van.

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Johny540 az itt látható tagok köszönték meg: rockerekhu
Értékelés: 4.76%

Re: E60 -at vennék segitsetek:D

2017.04.28. 20:41

Gondolom a katalizátor is örült az olajnak... Pedig már kezdtem benzines E61-ben elképzelni a jövőmet....

Re: E60 -at vennék segitsetek:D

2017.04.28. 22:36

kzolee írta:Gondolom a katalizátor is örült az olajnak... Pedig már kezdtem benzines E61-ben elképzelni a jövőmet....

Nem mindenki jár így azért......Bár mondom,én ezt nem értem...nem öltem soha,sőt kíméltem amennyire egy autót lehet.

Re: E60 -at vennék segitsetek:D

2017.04.29. 19:29

Johny540 írta:
kzolee írta:Gondolom a katalizátor is örült az olajnak... Pedig már kezdtem benzines E61-ben elképzelni a jövőmet....

Nem mindenki jár így azért......Bár mondom,én ezt nem értem...nem öltem soha,sőt kíméltem amennyire egy autót lehet.

Az lehet hogy te kimelted de eloted meg nem,sajna ez ilyen en is kimeltem es megis dugo toresem volt.Ez sajna ilyen magaba a motorba nem latsz bele mikor megveszed hiaba van szervizkonyv.


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével

Re: E60 -at vennék segitsetek:D

2017.05.02. 16:06

kzolee írta:Pedig már kezdtem benzines E61-ben elképzelni a jövőmet....

azert ennyibol ilyen hosszutavu kovetkezteteseket levonni.... :D :D

Re: E60 -at vennék segitsetek:D

2017.05.02. 17:48

dreizwanzig írta:
kzolee írta:Pedig már kezdtem benzines E61-ben elképzelni a jövőmet....

azert ennyibol ilyen hosszutavu kovetkezteteseket levonni.... :D :D


Tartós motorgenerált én még életemben nem láttam. :wink: Ez elég indok?

Re: E60 -at vennék segitsetek:D

2017.05.02. 17:55

NagyMatyas írta:
dreizwanzig írta:
kzolee írta:Pedig már kezdtem benzines E61-ben elképzelni a jövőmet....

azert ennyibol ilyen hosszutavu kovetkezteteseket levonni.... :D :D


Tartós motorgenerált én még életemben nem láttam. :wink: Ez elég indok?
nem. Ha felrobbanna, sztem abbol sem kene azt a kovetkeztetest levonni h akkor minden benzines e60 szar


Gesendet von iPhone mit Tapatalk

Re: E60 -at vennék segitsetek:D

2017.05.02. 18:35

dreizwanzig írta:
NagyMatyas írta:
dreizwanzig írta:
kzolee írta:Pedig már kezdtem benzines E61-ben elképzelni a jövőmet....

azert ennyibol ilyen hosszutavu kovetkezteteseket levonni.... :D :D


Tartós motorgenerált én még életemben nem láttam. :wink: Ez elég indok?
nem. Ha felrobbanna, sztem abbol sem kene azt a kovetkeztetest levonni h akkor minden benzines e60 szar


Gesendet von iPhone mit Tapatalk


M54-el már E39 FL időkben is ugyan ez volt a probléma. Ettől már csak a turbó-benzin E6X rosszabb, mert megörökölte a dieselek szinte összes rossz tulajdonságát.

Re: E60 -at vennék segitsetek:D

2017.05.03. 15:30

Lehet már kezd nem idevágó lenni a téma......És a napokban lehet hogy bombázni foglak titeket különböző kérdésekkel.....(bocsi)
Nem tudom mitévő legyek.Eladni sajnálnám (így mondjuk nem is lenne lelkiismeretem),minden mást rendbe raktam rajta,erre elkezd füstölni.....Tudom nehéz,de ki szeretnék küszöbölni minden komolyabb hibalehetőséget,így már azon is gondolkodtam hogy veszek bele egy motort manuális váltóval együtt (jelenleg automata).Bár valahol tökmindegy......Nem tudom......ha tehetném M52-es motort tennék bele.Épp az ezelőtt leírtaktól tartok,és ment el a kedvem,hogy szarok az M54 motorok.Most lehet veszek bele egy másol rosszat......Mi a f..zt rakjak bele? :( Még a hengerfej felújításába bele is vágnék,de valamiért tartok attól,hogy mire megbontom lesz ott lentebb is probléma.
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Johny540 2017.05.03. 15:40-kor.

Re: E60 -at vennék segitsetek:D

2017.05.03. 15:36

NagyMatyas írta:Tartós motorgenerált én még életemben nem láttam. :wink: Ez elég indok?

M52B28-at egyszer csináltam magamnak (mondjuk megfogadtam hogy még egyszer soha),de nem bántam meg,hibátlanul sikerült,4 évig használtam még utána,és úgy is adtam el.Mondjuk azt eleve nem ilyen probléma miatt bontottam meg az is igaz,és a blokkhoz sem kellett nyúlni.

Re: E60 -at vennék segitsetek:D

2017.05.03. 19:48

Johny540 írta:
NagyMatyas írta:Tartós motorgenerált én még életemben nem láttam. :wink: Ez elég indok?

M52B28-at egyszer csináltam magamnak (mondjuk megfogadtam hogy még egyszer soha),de nem bántam meg,hibátlanul sikerült,4 évig használtam még utána,és úgy is adtam el.Mondjuk azt eleve nem ilyen probléma miatt bontottam meg az is igaz,és a blokkhoz sem kellett nyúlni.

Én a helyedben elmennék kompresszió és nyomásveszteség mérésre, abból nagyjából le lehet vonni a konklúziót, hogy mekkora a gond. Ha le kell venni a hengerfejet, akkor azt még belátható összegből újjá lehet építeni. Viszont ha valamelyik henger kopott meg, mondjuk gyűrű beégés miatt, akkor én hanyagolnám a projektet. :franko:

Abban az m52-ben nem tudom mennyi km lehetett. Az enyémben valós 250 ezer volt és elég sportosan volt használva 15 ezres olajcserékkel. Soha, semmi olajat nem evett. Vicces, de azon kívül még élőben nem láttam olyan benzines E39-et, aminek fémtiszta lett volna a kipufogó vége, mert ennek az volt. :wink:

Ezt a hozzászólást a szerzőnek NagyMatyas az itt látható tagok köszönték meg: Johny540
Értékelés: 4.76%

Re: E60 -at vennék segitsetek:D

2017.05.03. 20:47

NagyMatyas írta:
Johny540 írta:
NagyMatyas írta:Tartós motorgenerált én még életemben nem láttam. :wink: Ez elég indok?

M52B28-at egyszer csináltam magamnak (mondjuk megfogadtam hogy még egyszer soha),de nem bántam meg,hibátlanul sikerült,4 évig használtam még utána,és úgy is adtam el.Mondjuk azt eleve nem ilyen probléma miatt bontottam meg az is igaz,és a blokkhoz sem kellett nyúlni.

Én a helyedben elmennék kompresszió és nyomásveszteség mérésre, abból nagyjából le lehet vonni a konklúziót, hogy mekkora a gond. Ha le kell venni a hengerfejet, akkor azt még belátható összegből újjá lehet építeni. Viszont ha valamelyik henger kopott meg, mondjuk gyűrű beégés miatt, akkor én hanyagolnám a projektet. :franko:

Abban az m52-ben nem tudom mennyi km lehetett. Az enyémben valós 250 ezer volt és elég sportosan volt használva 15 ezres olajcserékkel. Soha, semmi olajat nem evett. Vicces, de azon kívül még élőben nem láttam olyan benzines E39-et, aminek fémtiszta lett volna a kipufogó vége, mert ennek az volt. :wink:

Igen,ezért írtam hogy a hengerfejet még bevállalnám.Kompressziót mérek most már magam,csak veszek egy készletet.
Az említett E39-et 6 évesen vettem meg,és akkor volt benne 180000Km (óra szerint).Egyébként biztos hogy több volt benne,olajat nagyon keveset evett,mielőtt levettem a hengerfejet,egy olajcserém volt,9-10000Km-t mentem vele,és 4-5dl-t öntöttem utána.Végül beazonosíthatatlan enyhe "kattogás" miatt vettem le a fejet róla.Később kiderült hogy köze nem volt a kattogáshoz......De a szelepek se zártak már jól egyébként sem,volt rajta 3-4 repedés is,vettem másik hengerfejet,így felvittem Szakál-Metálékhoz akkor.Síkolás (-1mm :D ) volt amelyik szelepet cserélték,volt amelyikre azt mondták hogy felesleges,becsiszolták,polírozták.Plusz összerakáskor kicseréltem a vezérműtengelyeket is mondhatni újra.Utána még rendeltem bele gyári új injektorsort,az összes tömítést kicseréltem amit lehet,vízcsöveket jeladókat......Ezután olajfogyasztás majdnem nulla volt,10000Km-t mentem továbbra is egy olajcserével,és 1-2dl-t fogyasztott,nem is igen öntöttem utána.4évre rá 260 vagy 280000Km-el adtam el,nem kellett hozzányúlni még utána sem (motor terén).

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Johny540 az itt látható tagok köszönték meg: NagyMatyas
Értékelés: 4.76%

Re: E60 -at vennék segitsetek:D

2017.06.12. 13:18

Sziasztok!
Erről az autóról van valakinek valami bennfentes infója?
BMW 528i
Öt év után újra BMW-re fáj a fogam. :)

Re: E60 -at vennék segitsetek:D

2017.06.12. 13:44

KorbenDallas írta:Sziasztok!
Erről az autóról van valakinek valami bennfentes infója?
BMW 528i
Öt év után újra BMW-re fáj a fogam. :)


Bennfentes infom nincs, szerintem kérd el a VIN számát, menj be egy BMW szalonba és ha jó fejek, megmondják a kocsi előéletét. Nekem a 66ezer km. karcsúnak tűnik....

Re: E60 -at vennék segitsetek:D

2017.06.12. 14:04

leslie írta:
KorbenDallas írta:Sziasztok!
Erről az autóról van valakinek valami bennfentes infója?
BMW 528i
Öt év után újra BMW-re fáj a fogam. :)


Bennfentes infom nincs, szerintem kérd el a VIN számát, menj be egy BMW szalonba és ha jó fejek, megmondják a kocsi előéletét. Nekem a 66ezer km. karcsúnak tűnik....


A kereskedő annyit mondott, hogy az eleje volt sérült, az autó Amerikából érkezett Litvániába :shock: , onnan 3 év múlva ide. A 66 ezer valóban érdekes, tekintve hogy a saját 8 hónappal idősebb 6-os mazdámban van 270 ezer km.

Re: E60 -at vennék segitsetek:D

2017.06.13. 14:40

2009-2010-es E60-61 525-530D között gondolom nem csak szoftveres különbség van? Melyik a megbízhatóbb? Visszaolvasva azt szűrtem le mintha az 525D valamiért jobb választás lenne. Vagy tévedek? Az 520D-ről sem hallok túl jókat. Az XD-vel mi a helyzet? Problémásak? Igazából benzineset szerettem volna (mint 9 éve amikor az E39 530D-t vettem, meg 5 éve amikor a Mazda 6 2.5 GTA-t vettem :) ), de akkoriban is gyenge volt és most is nagyon gyenge a benzines választék (ráadásul drága is). Így hát sajnos újra a dízeleket nézegetem. :( A Mazda nagyon jó, megbízható autó, de valahogy jobban éreztem magam az E39-ben anno. Ha valaki tud segíteni a választásban az előre is köszönöm!
Hozzászólás küldése

VigLink badge