2017.04.27. 18:04
hamoriarpi írta:Johny540 írta:hamoriarpi írta:Az M54-ek meg zabálják az olajat
Pontosan ettől tartottam én is,mert égen-földön ezt lehet hallani.De kellemesen csalódtam (eddig biztos).2200-2300Km után nulla olajfogyás.Remélem így is marad,de miért is ne maradna.Ráadásul nem is ölöm agyon a gépet.
Ha 12200-12300 körül is ez a helyzet, akkor boldogság van!
Tapatalkkal küldve az én SM-G920F eszközömről
2017.04.27. 18:13
Johny540 írta:hamoriarpi írta:Johny540 írta:hamoriarpi írta:Az M54-ek meg zabálják az olajat
Pontosan ettől tartottam én is,mert égen-földön ezt lehet hallani.De kellemesen csalódtam (eddig biztos).2200-2300Km után nulla olajfogyás.Remélem így is marad,de miért is ne maradna.Ráadásul nem is ölöm agyon a gépet.
Ha 12200-12300 körül is ez a helyzet, akkor boldogság van!
Tapatalkkal küldve az én SM-G920F eszközömről
Igazad lett.Nem 100%-os a boldogság.Bár érdekes,mert amikor a fentieket írtam,nem volt olajfogyasztás.
Most viszont nem tudom mi történt.De 5000Km alatt ~3.5 Liter olaj fogyott el.Érdemes keresni az okot?
2017.04.27. 18:26
rockerekhu írta:Johny540 írta:hamoriarpi írta:Johny540 írta:hamoriarpi írta:Az M54-ek meg zabálják az olajat
Pontosan ettől tartottam én is,mert égen-földön ezt lehet hallani.De kellemesen csalódtam (eddig biztos).2200-2300Km után nulla olajfogyás.Remélem így is marad,de miért is ne maradna.Ráadásul nem is ölöm agyon a gépet.
Ha 12200-12300 körül is ez a helyzet, akkor boldogság van!
Tapatalkkal küldve az én SM-G920F eszközömről
Igazad lett.Nem 100%-os a boldogság.Bár érdekes,mert amikor a fentieket írtam,nem volt olajfogyasztás.
Most viszont nem tudom mi történt.De 5000Km alatt ~3.5 Liter olaj fogyott el.Érdemes keresni az okot?
Nem csak keresni meg is kell találni az okot gyorsan,majdnem megette a felét vagy feldolgozta,szóval irány a szerviz.Milyen olaj van benne?
2017.04.27. 19:51
Johny540 írta:
BMW LL04 5w30.Bár szívem szerint nem ezt tettem volna bele.Ettől függetlenül biztos nem ezért ilyen mértékű a fogyás.
Nem értem.....selymesen,hangtalanul jár a motor.Nem füstöl,nem erőtlen.
Nem tudom mit mondanának erre bármelyik szervizben......nyilván a "meg kell bontani"......akkor már inkább magam csinálom.Több idő,de elegem van a nyomorult igénytelen mocsok,lehúzó "szervizekből".Annyit tudok tenni első körben ,hogy mérünk azért egy kompressziót.
2017.04.28. 19:22
tibi666 írta:Johny540 írta:
BMW LL04 5w30.Bár szívem szerint nem ezt tettem volna bele.Ettől függetlenül biztos nem ezért ilyen mértékű a fogyás.
Nem értem.....selymesen,hangtalanul jár a motor.Nem füstöl,nem erőtlen.
Nem tudom mit mondanának erre bármelyik szervizben......nyilván a "meg kell bontani"......akkor már inkább magam csinálom.Több idő,de elegem van a nyomorult igénytelen mocsok,lehúzó "szervizekből".Annyit tudok tenni első körben ,hogy mérünk azért egy kompressziót.
A kartergázvisszavezető szelepet (PCV, CCV néven kereshetsz infót róla) nézzétek meg, típushiba, és rettentő nagy olajfogyasztást eredményez, ha beszarik. Ha nem nyert, és az olaj nem elfolyik, akkor lehet, hogy gyűrűzni kell. Lesd meg, hogy nem-e trutyis az olajbetöltő sapka belülről (nagy mennyiségű fehéres, sárgás trutyit keress), illetve azt is megnézheted, hogy járó motornál mennyire erős a vákuum, ha lecsavarod a betöltőt. Ha nagyon erősen szívja a kupakot, az is egy tünete a rossz PCV-nek.
Nekem az M54B25-öm 5 ezer km után is a nívó közepénél tart (nem tudom, hogy meddig töltötték cserénél), de az idióta olajszintjeladó már visít, hogy alacsony benne a szint, úgyhogy meguntam és rátöltöttem fél litert.
Én a következő olajcserénél amúgy cseréltetem a PCV-t és az összes csövet is, ami csatlakozik hozzá. Fél nap meló simán megvan, de legalább nyugodt leszek.
2017.04.28. 20:41
2017.04.28. 22:36
kzolee írta:Gondolom a katalizátor is örült az olajnak... Pedig már kezdtem benzines E61-ben elképzelni a jövőmet....
2017.04.29. 19:29
Johny540 írta:kzolee írta:Gondolom a katalizátor is örült az olajnak... Pedig már kezdtem benzines E61-ben elképzelni a jövőmet....
Nem mindenki jár így azért......Bár mondom,én ezt nem értem...nem öltem soha,sőt kíméltem amennyire egy autót lehet.
2017.05.02. 16:06
kzolee írta:Pedig már kezdtem benzines E61-ben elképzelni a jövőmet....
2017.05.02. 17:48
dreizwanzig írta:kzolee írta:Pedig már kezdtem benzines E61-ben elképzelni a jövőmet....
azert ennyibol ilyen hosszutavu kovetkezteteseket levonni....
2017.05.02. 17:55
nem. Ha felrobbanna, sztem abbol sem kene azt a kovetkeztetest levonni h akkor minden benzines e60 szarNagyMatyas írta:dreizwanzig írta:kzolee írta:Pedig már kezdtem benzines E61-ben elképzelni a jövőmet....
azert ennyibol ilyen hosszutavu kovetkezteteseket levonni....
Tartós motorgenerált én még életemben nem láttam. Ez elég indok?
2017.05.02. 18:35
dreizwanzig írta:nem. Ha felrobbanna, sztem abbol sem kene azt a kovetkeztetest levonni h akkor minden benzines e60 szarNagyMatyas írta:dreizwanzig írta:kzolee írta:Pedig már kezdtem benzines E61-ben elképzelni a jövőmet....
azert ennyibol ilyen hosszutavu kovetkezteteseket levonni....
Tartós motorgenerált én még életemben nem láttam. Ez elég indok?
Gesendet von iPhone mit Tapatalk
2017.05.03. 15:30
2017.05.03. 15:36
NagyMatyas írta:Tartós motorgenerált én még életemben nem láttam. Ez elég indok?
2017.05.03. 19:48
Johny540 írta:NagyMatyas írta:Tartós motorgenerált én még életemben nem láttam. Ez elég indok?
M52B28-at egyszer csináltam magamnak (mondjuk megfogadtam hogy még egyszer soha),de nem bántam meg,hibátlanul sikerült,4 évig használtam még utána,és úgy is adtam el.Mondjuk azt eleve nem ilyen probléma miatt bontottam meg az is igaz,és a blokkhoz sem kellett nyúlni.
2017.05.03. 20:47
NagyMatyas írta:Johny540 írta:NagyMatyas írta:Tartós motorgenerált én még életemben nem láttam. Ez elég indok?
M52B28-at egyszer csináltam magamnak (mondjuk megfogadtam hogy még egyszer soha),de nem bántam meg,hibátlanul sikerült,4 évig használtam még utána,és úgy is adtam el.Mondjuk azt eleve nem ilyen probléma miatt bontottam meg az is igaz,és a blokkhoz sem kellett nyúlni.
Én a helyedben elmennék kompresszió és nyomásveszteség mérésre, abból nagyjából le lehet vonni a konklúziót, hogy mekkora a gond. Ha le kell venni a hengerfejet, akkor azt még belátható összegből újjá lehet építeni. Viszont ha valamelyik henger kopott meg, mondjuk gyűrű beégés miatt, akkor én hanyagolnám a projektet.
Abban az m52-ben nem tudom mennyi km lehetett. Az enyémben valós 250 ezer volt és elég sportosan volt használva 15 ezres olajcserékkel. Soha, semmi olajat nem evett. Vicces, de azon kívül még élőben nem láttam olyan benzines E39-et, aminek fémtiszta lett volna a kipufogó vége, mert ennek az volt.
2017.06.12. 13:18
2017.06.12. 13:44
KorbenDallas írta:Sziasztok!
Erről az autóról van valakinek valami bennfentes infója?
BMW 528i
Öt év után újra BMW-re fáj a fogam.
2017.06.12. 14:04
leslie írta:KorbenDallas írta:Sziasztok!
Erről az autóról van valakinek valami bennfentes infója?
BMW 528i
Öt év után újra BMW-re fáj a fogam.
Bennfentes infom nincs, szerintem kérd el a VIN számát, menj be egy BMW szalonba és ha jó fejek, megmondják a kocsi előéletét. Nekem a 66ezer km. karcsúnak tűnik....
2017.06.13. 14:40