* *
Pontos idő: 2017.10.17. 07:53

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2681 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 129, 130, 131, 132, 133, 134, 135  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: E60 -at vennék segitsetek:D
HozzászólásElküldve: 2017.02.14. 20:28 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5615
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1399 alkalommal
Kapott köszik: 1346 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
hamoriarpi írta:
Ha most vennék, akkor ilyet vennék:
- utolsó széria, de mindenképp FL
- MuhaAti-féle 3000ccm 25d motor legfőképp.
- igazolt lánccsere
- automata, amiben követhetően cserélték az olajat, vagy ha nem létszükség, akkor manuál inkább
- panoráma semmiképpen
- Nagy Miki vagy Maszika által vétel előtt kiolvasott km, ami nem több 140 ezernél, vagy több 250 ezernél és becsülettel minden meg van csinálva az autón
- hozzáértő, szőrözős átvizsgálás
- végig igazolt szervízmúlt
- lehetőleg Magyar forgalombahelyezés vagy saját import
Árban ez a 4.5-5.5 milliós kategória.


+ muhaati féle évi 1500 km használat, akkor még sok évig jó lesz. :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: Re: E60 -at vennék segitsetek:D
HozzászólásElküldve: 2017.02.14. 21:23 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.10.01. 00:00
Hozzászólások: 3594
Tartózkodási hely: BUDAPEST Pestlőrinc
Adott köszi: 708 alkalommal
Kapott köszik: 766 alkalommal
Széria kód: F11
Motor tipusa: 530xd
Évjárata: 2011
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (1)
kzolee írta:

+ muhaati féle évi 1500 km használat, akkor még sok évig jó lesz. :)


Nem is igaz!!! 4 évre 15.000.- km, az 3.750.- !!!! :wink:

_________________
http://www.muha.hu
Nyitva: H-P 8-tól 17-ig Sz.,V, Zárva.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek muhaati az itt látható tagok köszönték meg: kzolee
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60 -at vennék segitsetek:D
HozzászólásElküldve: 2017.02.14. 23:35 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.19. 22:09
Hozzászólások: 927
Tartózkodási hely: Vác/United Kingdom
Adott köszi: 56 alkalommal
Kapott köszik: 172 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 530D M57N2
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
muhaati írta:
kzolee írta:

+ muhaati féle évi 1500 km használat, akkor még sok évig jó lesz. :)


Nem is igaz!!! 4 évre 15.000.- km, az 3.750.- !!!! :wink:

Többe került az éves olaj csere mint a gázolaj amit bele tankoltál akkor :roker:

_________________
Tedd vagy ne tedd de ne próbáld :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60 -at vennék segitsetek:D
HozzászólásElküldve: 2017.02.15. 11:00 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2013.01.06. 11:50
Hozzászólások: 704
Tartózkodási hely: Mátészalka
Adott köszi: 165 alkalommal
Kapott köszik: 109 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 525dA Lci
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
hamoriarpi írta:
Ha most vennék, akkor ilyet vennék:
- utolsó széria, de mindenképp FL
- MuhaAti-féle 3000ccm 25d motor legfőképp.
- igazolt lánccsere
- automata, amiben követhetően cserélték az olajat, vagy ha nem létszükség, akkor manuál inkább
- panoráma semmiképpen
- Nagy Miki vagy Maszika által vétel előtt kiolvasott km, ami nem több 140 ezernél, vagy több 250 ezernél és becsülettel minden meg van csinálva az autón
- hozzáértő, szőrözős átvizsgálás
- végig igazolt szervízmúlt
- lehetőleg Magyar forgalombahelyezés vagy saját import
Árban ez a 4.5-5.5 milliós kategória.

Nekem pont van egy ilyen.....


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60 -at vennék segitsetek:D
HozzászólásElküldve: 2017.02.20. 17:16 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2015.08.07. 10:36
Hozzászólások: 735
Tartózkodási hely: Ingolstadt / Budapest
Adott köszi: 148 alkalommal
Kapott köszik: 77 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D30
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
hamoriarpi írta:
Ha most vennék, akkor ilyet vennék:
- utolsó széria, de mindenképp FL
- MuhaAti-féle 3000ccm 25d motor legfőképp.
- igazolt lánccsere
- automata, amiben követhetően cserélték az olajat, vagy ha nem létszükség, akkor manuál inkább
- panoráma semmiképpen
- Nagy Miki vagy Maszika által vétel előtt kiolvasott km, ami nem több 140 ezernél, vagy több 250 ezernél és becsülettel minden meg van csinálva az autón
- hozzáértő, szőrözős átvizsgálás
- végig igazolt szervízmúlt
- lehetőleg Magyar forgalombahelyezés vagy saját import
Árban ez a 4.5-5.5 milliós kategória.

na, hat igen, ez nem olcso kategoria. Es ennyiert mar van hasonlo parameterekkel rendelkezo F10...
peldaul ez


egyebkent a panorama tetovel mi a gond?

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60 -at vennék segitsetek:D
HozzászólásElküldve: 2017.02.20. 17:44 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.12.04. 23:58
Hozzászólások: 35
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 525D
Évjárata: 2005
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
dreizwanzig írta:

egyebkent a panorama tetovel mi a gond?



pl. A vízelvezető cső eldugul, cserébe beázik a fél elektronikád, és ezzel együtt apad a pénztárcád. Gondos gazdánál ez nem gond. (meg ha nem szöszölős fa alatt alszik az autó állandóan)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60 -at vennék segitsetek:D
HozzászólásElküldve: 2017.02.20. 18:07 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2017
Adott köszi: 375 alkalommal
Kapott köszik: 376 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
dreizwanzig írta:
egyebkent a panorama tetovel mi a gond?


F10-et 3 éves korában kell venni, aztán 6 évesen pedig eladni, mindezt úgy, hogy 160 ezer km előtt megválsz tőle. A képen láthatóban inkább 250 körül van. :doglotlo:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek NagyMatyas az itt látható tagok köszönték meg: hamoriarpi
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60 -at vennék segitsetek:D
HozzászólásElküldve: 2017.02.20. 19:29 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5391
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1136 alkalommal
Kapott köszik: 1188 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
Laza írta:
dreizwanzig írta:

egyebkent a panorama tetovel mi a gond?



pl. A vízelvezető cső eldugul, cserébe beázik a fél elektronikád, és ezzel együtt apad a pénztárcád. Gondos gazdánál ez nem gond. (meg ha nem szöszölős fa alatt alszik az autó állandóan)

+ berolózatlanul hangos
Ha pedig be van rolózva, akkor meg minek?

_________________
MOTUL olajválasztó
VALVOLINE olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60 -at vennék segitsetek:D
HozzászólásElküldve: 2017.02.20. 21:14 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2015.08.07. 10:36
Hozzászólások: 735
Tartózkodási hely: Ingolstadt / Budapest
Adott köszi: 148 alkalommal
Kapott köszik: 77 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D30
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
NagyMatyas írta:
dreizwanzig írta:
egyebkent a panorama tetovel mi a gond?


F10-et 3 éves korában kell venni, aztán 6 évesen pedig eladni, mindezt úgy, hogy 160 ezer km előtt megválsz tőle. A képen láthatóban inkább 250 körül van. :doglotlo:

na ezt mire alapozod? Az ules 250-nel szerintem mar szarabbul nez ki...

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60 -at vennék segitsetek:D
HozzászólásElküldve: 2017.02.20. 21:47 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5391
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1136 alkalommal
Kapott köszik: 1188 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
dreizwanzig írta:
NagyMatyas írta:
dreizwanzig írta:
egyebkent a panorama tetovel mi a gond?


F10-et 3 éves korában kell venni, aztán 6 évesen pedig eladni, mindezt úgy, hogy 160 ezer km előtt megválsz tőle. A képen láthatóban inkább 250 körül van. :doglotlo:

na ezt mire alapozod? Az ules 250-nel szerintem mar szarabbul nez ki...

Tükörkormány.

_________________
MOTUL olajválasztó
VALVOLINE olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek hamoriarpi az itt látható tagok köszönték meg: NagyMatyas
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60 -at vennék segitsetek:D
HozzászólásElküldve: 2017.02.20. 21:53 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2017
Adott köszi: 375 alkalommal
Kapott köszik: 376 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
dreizwanzig írta:
na ezt mire alapozod? Az ules 250-nel szerintem mar szarabbul nez ki...


Illúziókat lehet kergetni, de amibe érdemes beleülni F10-be, az 8 millió körül kezdődik :D A digitális szervizkönyv miatt 3-4 évesen szórják kifele ezeket az autókat, mert már nem lehet olyan jó eséllyel tekerni őket. Szinte a legtöbb, már három évesen 200 ezer fölött futott.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60 -at vennék segitsetek:D
HozzászólásElküldve: 2017.02.20. 22:15 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2014.12.25. 11:54
Hozzászólások: 2163
Tartózkodási hely: 1094Budapest-2440 Százhalombatta
Adott köszi: 482 alkalommal
Kapott köszik: 482 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52 B20
Évjárata: 1998
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
NagyMatyas írta:
dreizwanzig írta:
na ezt mire alapozod? Az ules 250-nel szerintem mar szarabbul nez ki...


Illúziókat lehet kergetni, de amibe érdemes beleülni F10-be, az 8 millió körül kezdődik :D A digitális szervizkönyv miatt 3-4 évesen szórják kifele ezeket az autókat, mert már nem lehet olyan jó eséllyel tekerni őket. Szinte a legtöbb, már három évesen 200 ezer fölött futott.

Emlékeztek az autentikus vezérmű-lánckerék fotóimra? :roker:

_________________
Üdv.:
András


"Losers find the reason, winners find the way"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek SvidronyA az itt látható tagok köszönték meg: kzolee
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60 -at vennék segitsetek:D
HozzászólásElküldve: 2017.02.20. 22:30 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2017
Adott köszi: 375 alkalommal
Kapott köszik: 376 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
SvidronyA írta:
NagyMatyas írta:
dreizwanzig írta:
na ezt mire alapozod? Az ules 250-nel szerintem mar szarabbul nez ki...


Illúziókat lehet kergetni, de amibe érdemes beleülni F10-be, az 8 millió körül kezdődik :D A digitális szervizkönyv miatt 3-4 évesen szórják kifele ezeket az autókat, mert már nem lehet olyan jó eséllyel tekerni őket. Szinte a legtöbb, már három évesen 200 ezer fölött futott.

Emlékeztek az autentikus vezérmű-lánckerék fotóimra? :roker:


20d volt nem? 25-30d-re attól még legjobb tudomásom szerint érdemes pályázni, már ha nem 4-5 millió forintból szeretné az ember megúszni.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60 -at vennék segitsetek:D
HozzászólásElküldve: 2017.02.20. 22:46 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2014.12.25. 11:54
Hozzászólások: 2163
Tartózkodási hely: 1094Budapest-2440 Százhalombatta
Adott köszi: 482 alkalommal
Kapott köszik: 482 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52 B20
Évjárata: 1998
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
NagyMatyas írta:
SvidronyA írta:
NagyMatyas írta:
dreizwanzig írta:
na ezt mire alapozod? Az ules 250-nel szerintem mar szarabbul nez ki...


Illúziókat lehet kergetni, de amibe érdemes beleülni F10-be, az 8 millió körül kezdődik :D A digitális szervizkönyv miatt 3-4 évesen szórják kifele ezeket az autókat, mert már nem lehet olyan jó eséllyel tekerni őket. Szinte a legtöbb, már három évesen 200 ezer fölött futott.

Emlékeztek az autentikus vezérmű-lánckerék fotóimra? :roker:


20d volt nem? 25-30d-re attól még legjobb tudomásom szerint érdemes pályázni, már ha nem 4-5 millió forintból szeretné az ember megúszni.

Igen, 20d volt, de -állítólag- a többire is vonatkozik a 160k körüli vezérmű-ellenőrzés javallata; ezt sem megerősíteni, sem megcáfolni nem tudom, F10 BMW-t "látott" berkekből a szóbeszéd...

_________________
Üdv.:
András


"Losers find the reason, winners find the way"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60 -at vennék segitsetek:D
HozzászólásElküldve: 2017.02.20. 23:17 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2017
Adott köszi: 375 alkalommal
Kapott köszik: 376 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
SvidronyA írta:
NagyMatyas írta:
SvidronyA írta:
NagyMatyas írta:
dreizwanzig írta:
na ezt mire alapozod? Az ules 250-nel szerintem mar szarabbul nez ki...


Illúziókat lehet kergetni, de amibe érdemes beleülni F10-be, az 8 millió körül kezdődik :D A digitális szervizkönyv miatt 3-4 évesen szórják kifele ezeket az autókat, mert már nem lehet olyan jó eséllyel tekerni őket. Szinte a legtöbb, már három évesen 200 ezer fölött futott.

Emlékeztek az autentikus vezérmű-lánckerék fotóimra? :roker:


20d volt nem? 25-30d-re attól még legjobb tudomásom szerint érdemes pályázni, már ha nem 4-5 millió forintból szeretné az ember megúszni.

Igen, 20d volt, de -állítólag- a többire is vonatkozik a 160k körüli vezérmű-ellenőrzés javallata; ezt sem megerősíteni, sem megcáfolni nem tudom, F10 BMW-t "látott" berkekből a szóbeszéd...


25d-30d van bőven a látókörömben. Ezek közül kettő 160 ezer km óta rommá volt írva (konkrétan 300 lóerőre). Azokkal ilyen jellegű gond nem volt még és közelítenek a 300 ezer km-hez. Váltó nem bírta egyedül, de turbó, porlasztó stb igen. Van 3 éves 130 ezret futott is, az is egy nagyon finom szerkezet, kívánnám is, ha nem félnék tőle. :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60 -at vennék segitsetek:D
HozzászólásElküldve: 2017.02.24. 20:08 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.10.01. 00:00
Hozzászólások: 3594
Tartózkodási hely: BUDAPEST Pestlőrinc
Adott köszi: 708 alkalommal
Kapott köszik: 766 alkalommal
Széria kód: F11
Motor tipusa: 530xd
Évjárata: 2011
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (1)
Átteszem ide is, szerintem ide tartozik szorosan.


Sajnos tipikus probléma, hogy elhanyagolják, összegyűjtik a problémákat a " nem gondos " gazdik. Ezeket mind orvosolni elég sok pénz, idő, türelem. 2005-től sok minden elmaradhatott. Ha rendbe teszed, semennyivel sem lesz több gondod vele, mint egy E39-el. Gondolj bele, ebben is van már kilóméter bőven, és már 12 éves. Az előző szériánál is kicseréltünk már szinte mindent ekkorra. A 60-asban a több extra, bonyolultabb technika, megnöveli a hiba lehetőségeket is. Cserébe egy jó E60 (Lci), klasszisokkal jobb mint a 39. Emlékezzetek vissza, amikor az E34 után megjelent a 39. Mindenki fújt, hogy az E34 volt az utolsó jó BMW. Aztán megszoktuk. Most az a trend, hogy az E39 volt az utolsó jó BMW. No ez nem igaz. Aki egy rendesen karbantartott E60-at birtokol, az meg van elégedve vele, az összes nyűgével együtt.Ott még nem volt DPF, persze baj sem volt vele. Most félnek F 10-et venni , mert : jajjjjjj mennyi baj van velük. Aztán majd nem akarunk G száriát, mert milyen jó volt az F. Ez minden prémium autóra igaz, nem csak a BMW-re. Sajnos a tervezett avultatás, a mértéktelen haszon hajszolása a gyárak által minden típust megfertőz. ( Igen Árpi, a Volvót is.) :wink: A JAK-ra is költöttem eleget, mire összeállt, most a 61 is hibátlan. Tudom, majd az F 11-re is egy vagyont kell majd költenem, mire hibátlan lesz, de hát ez a szenvedély már csak ilyen. :franko:

_________________
http://www.muha.hu
Nyitva: H-P 8-tól 17-ig Sz.,V, Zárva.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek muhaati az itt látható tagok köszönték meg: 3 hamoriarpi, jimbi525d, Tomi.i
Értékelés: 14.29%
Vissza a tetejére
 Profil Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60 -at vennék segitsetek:D
HozzászólásElküldve: 2017.02.24. 21:48 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5615
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1399 alkalommal
Kapott köszik: 1346 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60 -at vennék segitsetek:D
HozzászólásElküldve: 2017.02.24. 22:14 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.10.01. 00:00
Hozzászólások: 3594
Tartózkodási hely: BUDAPEST Pestlőrinc
Adott köszi: 708 alkalommal
Kapott köszik: 766 alkalommal
Széria kód: F11
Motor tipusa: 530xd
Évjárata: 2011
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (1)
kzolee írta:
Kép


Azért, mert ezt csinálják a mérnök urak.

_________________
http://www.muha.hu
Nyitva: H-P 8-tól 17-ig Sz.,V, Zárva.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60 -at vennék segitsetek:D
HozzászólásElküldve: 2017.02.26. 19:57 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2015.08.07. 10:36
Hozzászólások: 735
Tartózkodási hely: Ingolstadt / Budapest
Adott köszi: 148 alkalommal
Kapott köszik: 77 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D30
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
muhaati írta:

offtopic:
hozzateszem nem hiszem, hogy letezik idozitett avulas az autoknal... manapsag az emberek nagy resze mar nem (csak) azert vesz uj autot, mert a regi mar szar, hanem mert vagyok valami ujra / mas tetszik neki / mar nem eleg villantos a regi. Ez fokozottan igaz egy premium autonal... A tulajok nagy resze akkor is lecserelne a kocsijat x eves koraban, ha soha egy fillert nem kellett volna koltenie a kocsira. Illetve a masik dolog, hogy manapsag annyira gyorsan jonnek az uj modellek, vagy fejlesztesek, hogy igazabol nehany dolgonak nincs is ideje igazan kiforrnia magat, nincs ido tokeltes termeket piacra dobni. Magyarul ossze vannak csapva, igy onmaguktol is szarok a termekek, nem kell meg belejuk tervezni valamit, ami meg szarabba teszi idovel :D
A fogyasztoi elektronikai, haztartasi, szorakoztato termekek mar mas teszta...

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: E60 -at vennék segitsetek:D
HozzászólásElküldve: 2017.02.27. 20:50 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2013.01.06. 11:50
Hozzászólások: 704
Tartózkodási hely: Mátészalka
Adott köszi: 165 alkalommal
Kapott köszik: 109 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 525dA Lci
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
muhaati írta:
Átteszem ide is, szerintem ide tartozik szorosan.


Sajnos tipikus probléma, hogy elhanyagolják, összegyűjtik a problémákat a " nem gondos " gazdik. Ezeket mind orvosolni elég sok pénz, idő, türelem. 2005-től sok minden elmaradhatott. Ha rendbe teszed, semennyivel sem lesz több gondod vele, mint egy E39-el. Gondolj bele, ebben is van már kilóméter bőven, és már 12 éves. Az előző szériánál is kicseréltünk már szinte mindent ekkorra. A 60-asban a több extra, bonyolultabb technika, megnöveli a hiba lehetőségeket is. Cserébe egy jó E60 (Lci), klasszisokkal jobb mint a 39. Emlékezzetek vissza, amikor az E34 után megjelent a 39. Mindenki fújt, hogy az E34 volt az utolsó jó BMW. Aztán megszoktuk. Most az a trend, hogy az E39 volt az utolsó jó BMW. No ez nem igaz. Aki egy rendesen karbantartott E60-at birtokol, az meg van elégedve vele, az összes nyűgével együtt.Ott még nem volt DPF, persze baj sem volt vele. Most félnek F 10-et venni , mert : jajjjjjj mennyi baj van velük. Aztán majd nem akarunk G száriát, mert milyen jó volt az F. Ez minden prémium autóra igaz, nem csak a BMW-re. Sajnos a tervezett avultatás, a mértéktelen haszon hajszolása a gyárak által minden típust megfertőz. ( Igen Árpi, a Volvót is.) :wink: A JAK-ra is költöttem eleget, mire összeállt, most a 61 is hibátlan. Tudom, majd az F 11-re is egy vagyont kell majd költenem, mire hibátlan lesz, de hát ez a szenvedély már csak ilyen. :franko:

Milyen igazad van.Annak idején amikor e39-el barátkoztam itt is a forumon ugyan ez ment mint most az e60-al és az f10-el.És mégis mindenki bevállalja és használja.Van aki drága sportot űz,vannak akik luxus nyaralásokra szeretnek elmenni,stb. és vannak fanatikus autó rajongók.Ennyi....


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 2681 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 129, 130, 131, 132, 133, 134, 135  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator