* *
Pontos idő: 2024.03.29. 00:52

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 400 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 20  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: e60 530d tapasztalatok?
HozzászólásElküldve: 2007.07.20. 19:01 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.05.17. 00:00
Hozzászólások: 34
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok

(Új témába akartam rakni de gondolom kevés a hozzászólásom :cry: )

Most egy e39 528-asom van és nagyon jó a kocsi, de elvesztem amikor kipróbáltam az új 5-öst.
Nemsokára egy e60 530d (a 218LE) gazdája leszek (ha valami nem jön közbe :D )
Tapasztalatotokra lennék kiváncsi akinek volt vagy van ilyen kocsija.
156e km van benne, steptronic váltó, ja és németből hozták, kicsit soknak találom a km-t
de amikor kipróbáltam....
Mindha zsír új lenne a kocsi műszakilag is, kinézetre is.
Gondolom autópálya km, az viszont talán még nem gond.

Szerintetek?

Köszönöm a hozzászólásokat


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.07.20. 19:41 
Offline
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.11. 01:00
Hozzászólások: 9792
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1677 alkalommal
Kapott köszik: 1262 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Átraktam ide itt jobb helyen van!

_________________
Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Twitter Képtár Facebook  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.07.20. 19:51 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.05.17. 00:00
Hozzászólások: 34
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
köszönöm :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: e60 530d tapasztalatok?
HozzászólásElküldve: 2007.07.20. 20:49 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2007.06.25. 00:00
Hozzászólások: 9
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Szia!
Nekem igaz az elődje van,/530D 185le,407Nm/ 230000km de nagyon állat! Már többször megjártam a HR autópályákat de nem okozott neki problémát a huzamos 180km/h klímázással,jól megrakottan sem. Ja! 7l fogyasztás mellett! Nagyon jó kis 525i sem volt előtte, de ez Q.. va jóóóóóó!Szóval ne legyenek fenntartásaid.
Üdv!

(Új témába akartam rakni de gondolom kevés a hozzászólásom :cry: )

Most egy e39 528-asom van és nagyon jó a kocsi, de elvesztem amikor kipróbáltam az új 5-öst.
Nemsokára egy e60 530d (a 218LE) gazdája leszek (ha valami nem jön közbe :D )
Tapasztalatotokra lennék kiváncsi akinek volt vagy van ilyen kocsija.
156e km van benne, steptronic váltó, ja és németből hozták, kicsit soknak találom a km-t
de amikor kipróbáltam....
Mindha zsír új lenne a kocsi műszakilag is, kinézetre is.
Gondolom autópálya km, az viszont talán még nem gond.

Szerintetek?

Köszönöm a hozzászólásokat[/quote]


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: e60 530d tapasztalatok?
HozzászólásElküldve: 2007.07.20. 22:49 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.15. 01:00
Hozzászólások: 1442
Tartózkodási hely: Brüsszel
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 25i
Évjárata: 2004
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
BMW528 írta:
Sziasztok

(Új témába akartam rakni de gondolom kevés a hozzászólásom :cry: )

Most egy e39 528-asom van és nagyon jó a kocsi, de elvesztem amikor kipróbáltam az új 5-öst.
Nemsokára egy e60 530d (a 218LE) gazdája leszek (ha valami nem jön közbe :D )
Tapasztalatotokra lennék kiváncsi akinek volt vagy van ilyen kocsija.
156e km van benne, steptronic váltó, ja és németből hozták, kicsit soknak találom a km-t
de amikor kipróbáltam....
Mindha zsír új lenne a kocsi műszakilag is, kinézetre is.
Gondolom autópálya km, az viszont talán még nem gond.

Szerintetek?

Köszönöm a hozzászólásokat


nekem olyan van, mint Neked (csak kézi). a sógoromnak meg egy olyan, amilyen Neked lesz. kicsit szkeptikusan próbáltam ki (én kézi párti vagyok, az meg automata). talán a bokalefosás a legmegfelelőbb szó az első benyomásra :twisted: . tényleg qrvára megy. és a sógor is elégedett vele nagyon. csak az elektronikából van benne több, mint az e39-ben, ami még drágábbá teszi a fenntartást (pl az i-drive gombját kellett neki cserélni, ami 90 körül volt...). viszont tett rá egy m-es lököst előre, és elég vadul néz ki...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.07.21. 11:06 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2006.08.29. 00:00
Hozzászólások: 309
Tartózkodási hely: Kozármisleny
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E63
Motor tipusa: 45i
Évjárata: 2003
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
Az enyém február eleje óta van meg, hát az E60 legalább akkora ugrás E39-ről, mint annak idején az E34-ről az E39. Mind műszakilag, mind vezetési élményben. 8)

_________________
***** hö! :) geisz *****


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.07.21. 17:48 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.05.17. 00:00
Hozzászólások: 34
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
geisz írta:
Az enyém február eleje óta van meg, hát az E60 legalább akkora ugrás E39-ről, mint annak idején az E34-ről az E39. Mind műszakilag, mind vezetési élményben. 8)



És mennyire megbízható, mennyire szervízigényes?
Mert az enyémbe 156e km lesz és azért félek egy kicsit a turbótól meg az automata váltótól..


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.07.22. 09:28 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2006.08.29. 00:00
Hozzászólások: 309
Tartózkodási hely: Kozármisleny
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E63
Motor tipusa: 45i
Évjárata: 2003
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
BMW528 írta:
geisz írta:
Az enyém február eleje óta van meg, hát az E60 legalább akkora ugrás E39-ről, mint annak idején az E34-ről az E39. Mind műszakilag, mind vezetési élményben. 8)



És mennyire megbízható, mennyire szervízigényes?
Mert az enyémbe 156e km lesz és azért félek egy kicsit a turbótól meg az automata váltótól..


Szerintem a km miatt ne aggódj, az enyémben egyébként ennél több van. Vásárlás után aktuális volt egy nagy szerviz. (olaj, légszűrő,olajszűrő, gázolajszűrő, kartellgázszűrő, nagy ékszij, feszítőgörgő stb) kb: 200e Ft. Utána mostanáig egy fillért se kért, (munkára használom havi 4-5e km). Most kellett első fékbetétet cseréltetnem 40e Ft (gyári). A következő nagy költség a részecske szűrő lesz, már jelzi hogy lassan esedékes... Kb 200e Ft lesz. :cry: EURO4-es, fizetni kell a környezetért! :wink:

Ami pl egy klasszissal jobb, az a futómű. azt mondja a Somogyi a szerelőm, hogy ennél már csak az E65 futóműve jobb. Az E39-esemen apránként a komplett első futóművet cseréltem amíg nálam volt 220e km -ert raktam bele.

Turbó, automata váltó, nagyon sokat nyom a latba, ki volt az előző gazdája... Hogyan telt az a 156e km, hogy volt szervizeltettve.

_________________
***** hö! :) geisz *****


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.07.23. 14:25 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.05.17. 00:00
Hozzászólások: 34
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Köszönöm ez azért megnyugtató, remélem az előző gazdi nem hanyagolta el.
A kocsit kipróbáltam elvileg jó volt a váltó meg a turbó is csendben volt.
Sőt az egész autó olyan csendes, halkabb volt mint az 528.
Tehát összeségében egy megbízható jó autó. A motorról hallottam még rosszakat hogy sokban cserélték. De ez csak kijött volna már...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.07.24. 14:53 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.14. 01:00
Hozzászólások: 906
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E61
Motor tipusa: 3.0D
Évjárata: 2008
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
mi az a részecskeszűrő??? és mi a feladata hogy 200-be van és hol van a motorba helyileg?

_________________
Az egyetlen út,amit a BMW-t vezetők lerövidítenek: a fékút.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.07.24. 17:35 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.11. 01:00
Hozzászólások: 825
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530i
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
pappkari írta:
mi az a részecskeszűrő??? és mi a feladata hogy 200-be van és hol van a motorba helyileg?

A részecskeszűrő miatt tudják teljesíteni az EURO 4-es normát a motorok! A káros anyag kibocsájtásban van szerepe!(godnolom én) :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.07.24. 21:47 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.15. 01:00
Hozzászólások: 1442
Tartózkodási hely: Brüsszel
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 25i
Évjárata: 2004
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
pappkari írta:
mi az a részecskeszűrő??? és mi a feladata hogy 200-be van és hol van a motorba helyileg?


a részecskeszűrő a dízel által termelt kormon próbál meg úrrá lenni. ahogy én tudom úgy működik, hogy ezeket az egészen kicsit koromrészecskéket kiszűri a kipufogógázból, majd bizonyos időközönként (néhány tízezer km) felhevíti magát és elégeti az addig összegyűlt cuccot.
ezek szerint van egy abszolút élettartama is (meg jó ksi ára...)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.07.26. 10:08 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2006.08.29. 00:00
Hozzászólások: 309
Tartózkodási hely: Kozármisleny
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E63
Motor tipusa: 45i
Évjárata: 2003
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (0)
efer írta:
pappkari írta:
mi az a részecskeszűrő??? és mi a feladata hogy 200-be van és hol van a motorba helyileg?


a részecskeszűrő a dízel által termelt kormon próbál meg úrrá lenni. ahogy én tudom úgy működik, hogy ezeket az egészen kicsit koromrészecskéket kiszűri a kipufogógázból, majd bizonyos időközönként (néhány tízezer km) felhevíti magát és elégeti az addig összegyűlt cuccot.
ezek szerint van egy abszolút élettartama is (meg jó ksi ára...)


Így van, 150-200e km... :?

_________________
***** hö! :) geisz *****


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.08.07. 07:49 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.05.17. 00:00
Hozzászólások: 34
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Végül is 535d lesz úgy néz ki.... :roll:
82e km-el (talán nem pörgették vissza) 2005-ös,
Arról valami vélemény, tapasztalat, rémhírek esetleg?

köszi :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.08.07. 21:35 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2007.03.10. 01:00
Hozzászólások: 222
Tartózkodási hely: Budakeszi
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
BMW528 írta:
Végül is 535d lesz úgy néz ki.... :roll:
82e km-el (talán nem pörgették vissza) 2005-ös,
Arról valami vélemény, tapasztalat, rémhírek esetleg?

köszi :lol:


az egy nagyon jó motor! viszont!!!
wallishoz mindig zárás után megyek a szerelőmhöz, és a múltkor is három állt ott. kérdeztem, hogy miért. azt mondta, hogy egyáltalán nem törődtek a turbóval, és mivel a két turbo iszonyatos hőt termel megsültek.. szóval ha beméreted a turbot akkor kiderül az igazság. amúgy meg hihetetlen jó motor :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.08.08. 08:22 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.05.17. 00:00
Hozzászólások: 34
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
húúú ez egy nagyon jó tipp..

köszi :wink:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.10.11. 08:10 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2007.04.18. 00:00
Hozzászólások: 1034
Tartózkodási hely: XIX.
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 3 alkalommal
Blog: Blog megtekintése (0)
Az 535d szemétül jó kocsi, csak a turbók érzékenyek. Találkoztam már néhány turbócserés példánnyal. Többnyire gariban. Bár megmondom őszintén szerintem a sok pénzes gyökér tehet róla, aki kicsenget érte 20millát, aztán 150km 200km/h utazás után, ráfordul a garázsra és leállítja fél perc hűtés nélkül. Hogy a viharba ne menne tönkre, piszok nagy hőtehetlensége van 2 akkor vasdarabnak. El kéne végeztetni egy tanfolyamot velük, mielött megveszik, ahogy az F50-nél a vezetési tesztet...

_________________
ViSoR


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.11.11. 09:50 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.05.17. 00:00
Hozzászólások: 34
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
sziasztok

valaki tudja hogy kell lenullázni (e60) az olajcsere után a számítógépét?
Valahogy úgy kezdődik hogy a gyújtáson hosszan nyomom a napi kilóméter nullázót.

köszi :roll:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.11.11. 11:20 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2007.10.29. 01:00
Hozzászólások: 357
Tartózkodási hely: Barcs
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Helló!

Tippek és trükkökben van intervalum reset,de hogy E60-nál is működik :?:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája:
HozzászólásElküldve: 2007.11.11. 14:59 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.05.17. 00:00
Hozzászólások: 34
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Blog: Blog megtekintése (0)
Sajnos nem ugyanaz...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 400 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 20  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 3 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator