Facebook E39.hu Google+ E39.hu Youtube E39.hu Twitter E39.hu Instagram E39.hu
Váltás asztali nézetre
Hozzászólás küldése

e60 530d tapasztalatok?

2007.07.20. 19:01

Sziasztok

(Új témába akartam rakni de gondolom kevés a hozzászólásom :cry: )

Most egy e39 528-asom van és nagyon jó a kocsi, de elvesztem amikor kipróbáltam az új 5-öst.
Nemsokára egy e60 530d (a 218LE) gazdája leszek (ha valami nem jön közbe :D )
Tapasztalatotokra lennék kiváncsi akinek volt vagy van ilyen kocsija.
156e km van benne, steptronic váltó, ja és németből hozták, kicsit soknak találom a km-t
de amikor kipróbáltam....
Mindha zsír új lenne a kocsi műszakilag is, kinézetre is.
Gondolom autópálya km, az viszont talán még nem gond.

Szerintetek?

Köszönöm a hozzászólásokat

2007.07.20. 19:41

Átraktam ide itt jobb helyen van!

2007.07.20. 19:51

köszönöm :lol:

Re: e60 530d tapasztalatok?

2007.07.20. 20:49

Szia!
Nekem igaz az elődje van,/530D 185le,407Nm/ 230000km de nagyon állat! Már többször megjártam a HR autópályákat de nem okozott neki problémát a huzamos 180km/h klímázással,jól megrakottan sem. Ja! 7l fogyasztás mellett! Nagyon jó kis 525i sem volt előtte, de ez Q.. va jóóóóóó!Szóval ne legyenek fenntartásaid.
Üdv!

(Új témába akartam rakni de gondolom kevés a hozzászólásom :cry: )

Most egy e39 528-asom van és nagyon jó a kocsi, de elvesztem amikor kipróbáltam az új 5-öst.
Nemsokára egy e60 530d (a 218LE) gazdája leszek (ha valami nem jön közbe :D )
Tapasztalatotokra lennék kiváncsi akinek volt vagy van ilyen kocsija.
156e km van benne, steptronic váltó, ja és németből hozták, kicsit soknak találom a km-t
de amikor kipróbáltam....
Mindha zsír új lenne a kocsi műszakilag is, kinézetre is.
Gondolom autópálya km, az viszont talán még nem gond.

Szerintetek?

Köszönöm a hozzászólásokat[/quote]

Re: e60 530d tapasztalatok?

2007.07.20. 22:49

BMW528 írta:Sziasztok

(Új témába akartam rakni de gondolom kevés a hozzászólásom :cry: )

Most egy e39 528-asom van és nagyon jó a kocsi, de elvesztem amikor kipróbáltam az új 5-öst.
Nemsokára egy e60 530d (a 218LE) gazdája leszek (ha valami nem jön közbe :D )
Tapasztalatotokra lennék kiváncsi akinek volt vagy van ilyen kocsija.
156e km van benne, steptronic váltó, ja és németből hozták, kicsit soknak találom a km-t
de amikor kipróbáltam....
Mindha zsír új lenne a kocsi műszakilag is, kinézetre is.
Gondolom autópálya km, az viszont talán még nem gond.

Szerintetek?

Köszönöm a hozzászólásokat


nekem olyan van, mint Neked (csak kézi). a sógoromnak meg egy olyan, amilyen Neked lesz. kicsit szkeptikusan próbáltam ki (én kézi párti vagyok, az meg automata). talán a bokalefosás a legmegfelelőbb szó az első benyomásra :twisted: . tényleg qrvára megy. és a sógor is elégedett vele nagyon. csak az elektronikából van benne több, mint az e39-ben, ami még drágábbá teszi a fenntartást (pl az i-drive gombját kellett neki cserélni, ami 90 körül volt...). viszont tett rá egy m-es lököst előre, és elég vadul néz ki...

2007.07.21. 11:06

Az enyém február eleje óta van meg, hát az E60 legalább akkora ugrás E39-ről, mint annak idején az E34-ről az E39. Mind műszakilag, mind vezetési élményben. 8)

2007.07.21. 17:48

geisz írta:Az enyém február eleje óta van meg, hát az E60 legalább akkora ugrás E39-ről, mint annak idején az E34-ről az E39. Mind műszakilag, mind vezetési élményben. 8)



És mennyire megbízható, mennyire szervízigényes?
Mert az enyémbe 156e km lesz és azért félek egy kicsit a turbótól meg az automata váltótól..

2007.07.22. 09:28

BMW528 írta:
geisz írta:Az enyém február eleje óta van meg, hát az E60 legalább akkora ugrás E39-ről, mint annak idején az E34-ről az E39. Mind műszakilag, mind vezetési élményben. 8)



És mennyire megbízható, mennyire szervízigényes?
Mert az enyémbe 156e km lesz és azért félek egy kicsit a turbótól meg az automata váltótól..


Szerintem a km miatt ne aggódj, az enyémben egyébként ennél több van. Vásárlás után aktuális volt egy nagy szerviz. (olaj, légszűrő,olajszűrő, gázolajszűrő, kartellgázszűrő, nagy ékszij, feszítőgörgő stb) kb: 200e Ft. Utána mostanáig egy fillért se kért, (munkára használom havi 4-5e km). Most kellett első fékbetétet cseréltetnem 40e Ft (gyári). A következő nagy költség a részecske szűrő lesz, már jelzi hogy lassan esedékes... Kb 200e Ft lesz. :cry: EURO4-es, fizetni kell a környezetért! :wink:

Ami pl egy klasszissal jobb, az a futómű. azt mondja a Somogyi a szerelőm, hogy ennél már csak az E65 futóműve jobb. Az E39-esemen apránként a komplett első futóművet cseréltem amíg nálam volt 220e km -ert raktam bele.

Turbó, automata váltó, nagyon sokat nyom a latba, ki volt az előző gazdája... Hogyan telt az a 156e km, hogy volt szervizeltettve.

2007.07.23. 14:25

Köszönöm ez azért megnyugtató, remélem az előző gazdi nem hanyagolta el.
A kocsit kipróbáltam elvileg jó volt a váltó meg a turbó is csendben volt.
Sőt az egész autó olyan csendes, halkabb volt mint az 528.
Tehát összeségében egy megbízható jó autó. A motorról hallottam még rosszakat hogy sokban cserélték. De ez csak kijött volna már...

2007.07.24. 14:53

mi az a részecskeszűrő??? és mi a feladata hogy 200-be van és hol van a motorba helyileg?

2007.07.24. 17:35

pappkari írta:mi az a részecskeszűrő??? és mi a feladata hogy 200-be van és hol van a motorba helyileg?

A részecskeszűrő miatt tudják teljesíteni az EURO 4-es normát a motorok! A káros anyag kibocsájtásban van szerepe!(godnolom én) :lol:

2007.07.24. 21:47

pappkari írta:mi az a részecskeszűrő??? és mi a feladata hogy 200-be van és hol van a motorba helyileg?


a részecskeszűrő a dízel által termelt kormon próbál meg úrrá lenni. ahogy én tudom úgy működik, hogy ezeket az egészen kicsit koromrészecskéket kiszűri a kipufogógázból, majd bizonyos időközönként (néhány tízezer km) felhevíti magát és elégeti az addig összegyűlt cuccot.
ezek szerint van egy abszolút élettartama is (meg jó ksi ára...)

2007.07.26. 10:08

efer írta:
pappkari írta:mi az a részecskeszűrő??? és mi a feladata hogy 200-be van és hol van a motorba helyileg?


a részecskeszűrő a dízel által termelt kormon próbál meg úrrá lenni. ahogy én tudom úgy működik, hogy ezeket az egészen kicsit koromrészecskéket kiszűri a kipufogógázból, majd bizonyos időközönként (néhány tízezer km) felhevíti magát és elégeti az addig összegyűlt cuccot.
ezek szerint van egy abszolút élettartama is (meg jó ksi ára...)


Így van, 150-200e km... :?

2007.08.07. 07:49

Végül is 535d lesz úgy néz ki.... :roll:
82e km-el (talán nem pörgették vissza) 2005-ös,
Arról valami vélemény, tapasztalat, rémhírek esetleg?

köszi :lol:

2007.08.07. 21:35

BMW528 írta:Végül is 535d lesz úgy néz ki.... :roll:
82e km-el (talán nem pörgették vissza) 2005-ös,
Arról valami vélemény, tapasztalat, rémhírek esetleg?

köszi :lol:


az egy nagyon jó motor! viszont!!!
wallishoz mindig zárás után megyek a szerelőmhöz, és a múltkor is három állt ott. kérdeztem, hogy miért. azt mondta, hogy egyáltalán nem törődtek a turbóval, és mivel a két turbo iszonyatos hőt termel megsültek.. szóval ha beméreted a turbot akkor kiderül az igazság. amúgy meg hihetetlen jó motor :D

2007.08.08. 08:22

húúú ez egy nagyon jó tipp..

köszi :wink:

2007.10.11. 08:10

Az 535d szemétül jó kocsi, csak a turbók érzékenyek. Találkoztam már néhány turbócserés példánnyal. Többnyire gariban. Bár megmondom őszintén szerintem a sok pénzes gyökér tehet róla, aki kicsenget érte 20millát, aztán 150km 200km/h utazás után, ráfordul a garázsra és leállítja fél perc hűtés nélkül. Hogy a viharba ne menne tönkre, piszok nagy hőtehetlensége van 2 akkor vasdarabnak. El kéne végeztetni egy tanfolyamot velük, mielött megveszik, ahogy az F50-nél a vezetési tesztet...

2007.11.11. 09:50

sziasztok

valaki tudja hogy kell lenullázni (e60) az olajcsere után a számítógépét?
Valahogy úgy kezdődik hogy a gyújtáson hosszan nyomom a napi kilóméter nullázót.

köszi :roll:

2007.11.11. 11:20

Helló!

Tippek és trükkökben van intervalum reset,de hogy E60-nál is működik :?:

2007.11.11. 14:59

Sajnos nem ugyanaz...
Hozzászólás küldése

VigLink badge