2015.09.17. 11:34
Rjani530d írta:cali írta:
Sziasztok!
Erről az akksi regisztrációról ki tudna bővebb felvilágosítást adni?
Illetve, lehet-e köze a média központ (ne röhögjetek tényleg nem tudom hogy hívják az iDrive-os kijelzőt, egyébként nekem kis navis a cuccom) hibájához annak, hogy akksit cseréltem?
Konkrétan nem tudom csatlakoztatni BT-n a telóm és a rádióadás sűrűn elmegy, majd visszajön... és néha le is fagy (illetve ahhoz hasonló dolgot produkál)
Előre is köszönöm a segítséget!
Üdv: Cali
Szerintem van köze hozzá.
2015.09.17. 11:46
cali írta:Rjani530d írta:cali írta:
Sziasztok!
Erről az akksi regisztrációról ki tudna bővebb felvilágosítást adni?
Illetve, lehet-e köze a média központ (ne röhögjetek tényleg nem tudom hogy hívják az iDrive-os kijelzőt, egyébként nekem kis navis a cuccom) hibájához annak, hogy akksit cseréltem?
Konkrétan nem tudom csatlakoztatni BT-n a telóm és a rádióadás sűrűn elmegy, majd visszajön... és néha le is fagy (illetve ahhoz hasonló dolgot produkál)
Előre is köszönöm a segítséget!
Üdv: Cali
Szerintem van köze hozzá.
Hali!
No, az akksi reg pipa. A rádió ezek után is szarakodik, bluetooth még mindig nem megy...
Hálás lennék ha volna valakinek valami ötlete, javaslata, vagy tapasztalata az ilyesmivel?
Előre is köszi!
Üdv: Cali
2015.09.17. 13:07
kovessyroli írta:cali írta:Rjani530d írta:cali írta:
Sziasztok!
Erről az akksi regisztrációról ki tudna bővebb felvilágosítást adni?
Illetve, lehet-e köze a média központ (ne röhögjetek tényleg nem tudom hogy hívják az iDrive-os kijelzőt, egyébként nekem kis navis a cuccom) hibájához annak, hogy akksit cseréltem?
Konkrétan nem tudom csatlakoztatni BT-n a telóm és a rádióadás sűrűn elmegy, majd visszajön... és néha le is fagy (illetve ahhoz hasonló dolgot produkál)
Előre is köszönöm a segítséget!
Üdv: Cali
Szerintem van köze hozzá.
Hali!
No, az akksi reg pipa. A rádió ezek után is szarakodik, bluetooth még mindig nem megy...
Hálás lennék ha volna valakinek valami ötlete, javaslata, vagy tapasztalata az ilyesmivel?
Előre is köszi!
Üdv: Cali
Magamnak is írhatom, hogy Isten hozott az E60 típushibák világában!
A telefon modulod szart be és az zavarja a központi kijelző és a rádió használatát is.
Az enyémen is rossz.
BMW szervízben tettek bele egy olyan gyári áthidalót, ami kiiktatja a telefonmodult, és közvetlen áramellátást biztosít, így a kijelző és rádió használatában nem lesz zavar, viszont telefon nélkül maradsz.
A megoldás a telefon modul csere, állítólag 30-50eft-ot kérnek a bontott példányokért.
2015.09.17. 13:12
Rjani530d írta:kovessyroli írta:cali írta:Rjani530d írta:cali írta:
Sziasztok!
Erről az akksi regisztrációról ki tudna bővebb felvilágosítást adni?
Illetve, lehet-e köze a média központ (ne röhögjetek tényleg nem tudom hogy hívják az iDrive-os kijelzőt, egyébként nekem kis navis a cuccom) hibájához annak, hogy akksit cseréltem?
Konkrétan nem tudom csatlakoztatni BT-n a telóm és a rádióadás sűrűn elmegy, majd visszajön... és néha le is fagy (illetve ahhoz hasonló dolgot produkál)
Előre is köszönöm a segítséget!
Üdv: Cali
Szerintem van köze hozzá.
Hali!
No, az akksi reg pipa. A rádió ezek után is szarakodik, bluetooth még mindig nem megy...
Hálás lennék ha volna valakinek valami ötlete, javaslata, vagy tapasztalata az ilyesmivel?
Előre is köszi!
Üdv: Cali
Magamnak is írhatom, hogy Isten hozott az E60 típushibák világában!
A telefon modulod szart be és az zavarja a központi kijelző és a rádió használatát is.
Az enyémen is rossz.
BMW szervízben tettek bele egy olyan gyári áthidalót, ami kiiktatja a telefonmodult, és közvetlen áramellátást biztosít, így a kijelző és rádió használatában nem lesz zavar, viszont telefon nélkül maradsz.
A megoldás a telefon modul csere, állítólag 30-50eft-ot kérnek a bontott példányokért.
B@ssza meg, akkor nekem is ez a gondom a rádióval. Elfelejti az adókat és nem tudom miért. Az viszont érdekes, hogy mikor beregisztráltattam
az akksit, utána jó lett. Aztán levették az akkusarut, mikor a motor nagyszervizt csináltuk (kipuffcsonk, izzítás, szívósor dugók stb), azóta megint elfelejti.
Elviszem én is valahova már végre, ha lesz időm.
2015.09.18. 16:55
2015.09.18. 17:01
InfernoDino írta:Sziasztok.
Nemrégiben beújítottam egy nagy navi kijelzőt, ami eredetileg is volt a szekérben. Viszont csere után nem kíván meg se nyekkenni. Van valami amit nem tudok?
2015.09.18. 17:05
kzolee írta:InfernoDino írta:Sziasztok.
Nemrégiben beújítottam egy nagy navi kijelzőt, ami eredetileg is volt a szekérben. Viszont csere után nem kíván meg se nyekkenni. Van valami amit nem tudok?
A kijelző csak egy komponens. Kell hozzá a CCC egység is. Meg programozás.
2015.10.13. 09:37
2015.10.13. 09:58
nagy.matyika írta:Lenne pár kérdésem!
- mi lehet az oka annak, hogy már másodszorra jelez az autó ülésfoglaltság hibát, de amint törölve van a hiba, utána nem jön vissza a hibakód? Működik minden rendesen, szóval fantom fájdalom kategória.
- Próbáld már valaki Asso illetve Walker márkájú részecskeszűrőt? Érdekelne a tapasztalata. Érdemes inkább keresni egy keveset futott bontottat és azt felrakni?
2015.10.13. 10:14
2015.10.13. 10:42
nagy.matyika írta:Akkor eképpen fogok eljárni.
Nem nem lett cserélve, de már kezd eljönni az ideje, mert az utóbbi időben érezhetően többször regenerál az autó, valamint amióta nálam van kormosak a kipu végig. Sajnos valami marharépa nem megfelelően értelmezte a DPF dugulás okát és könnyebb volt szétmaratni a szűrőt. Így nem dugul el úgy, mint gondolom előtte, de minimálisan átjön rajta a korom.
2015.10.13. 12:49
nagy.matyika írta:Akkor eképpen fogok eljárni.
Nem nem lett cserélve, de már kezd eljönni az ideje, mert az utóbbi időben érezhetően többször regenerál az autó, valamint amióta nálam van kormosak a kipu végig. Sajnos valami marharépa nem megfelelően értelmezte a DPF dugulás okát és könnyebb volt szétmaratni a szűrőt. Így nem dugul el úgy, mint gondolom előtte, de minimálisan átjön rajta a korom.
2015.10.13. 13:46
Rjani530d írta:nagy.matyika írta:Akkor eképpen fogok eljárni.
Nem nem lett cserélve, de már kezd eljönni az ideje, mert az utóbbi időben érezhetően többször regenerál az autó, valamint amióta nálam van kormosak a kipu végig. Sajnos valami marharépa nem megfelelően értelmezte a DPF dugulás okát és könnyebb volt szétmaratni a szűrőt. Így nem dugul el úgy, mint gondolom előtte, de minimálisan átjön rajta a korom.
Az milyen, amikor regenerál? Mit érzel akkor, mi történik?
2015.10.13. 14:01
rockerekhu írta:Rjani530d írta:nagy.matyika írta:Akkor eképpen fogok eljárni.
Nem nem lett cserélve, de már kezd eljönni az ideje, mert az utóbbi időben érezhetően többször regenerál az autó, valamint amióta nálam van kormosak a kipu végig. Sajnos valami marharépa nem megfelelően értelmezte a DPF dugulás okát és könnyebb volt szétmaratni a szűrőt. Így nem dugul el úgy, mint gondolom előtte, de minimálisan átjön rajta a korom.
Az milyen, amikor regenerál? Mit érzel akkor, mi történik?
Megnovekszik a motor fordulat es a fogyasztas mero kileng ezt kb 20 percig csinalja mig regeneral,meg alliolag egy picit fustol de en azt nem vettem soha eszre.
Sent from my iPhone using Tapatalk
2015.10.13. 14:05
SvidronyA írta:rockerekhu írta:Rjani530d írta:nagy.matyika írta:Akkor eképpen fogok eljárni.
Nem nem lett cserélve, de már kezd eljönni az ideje, mert az utóbbi időben érezhetően többször regenerál az autó, valamint amióta nálam van kormosak a kipu végig. Sajnos valami marharépa nem megfelelően értelmezte a DPF dugulás okát és könnyebb volt szétmaratni a szűrőt. Így nem dugul el úgy, mint gondolom előtte, de minimálisan átjön rajta a korom.
Az milyen, amikor regenerál? Mit érzel akkor, mi történik?
Megnovekszik a motor fordulat es a fogyasztas mero kileng ezt kb 20 percig csinalja mig regeneral,meg alliolag egy picit fustol de en azt nem vettem soha eszre.
Sent from my iPhone using Tapatalk
...és közben oltári büdös (korábban a céges offra mindig a mélygarázsban jött rá a regenerálhatnék). Egy idő után, amikor már nem tud "magától regenerálni, menet közben adott fordulatszám-tartományban kell tartani jó néhány percen át. Amikor már ez utóbbi sem segít, akkor jön a műhelyben, különböző "csodafolyadékokkal" történő tisztítás, amennyiben ez sem jelent gyógyírt, akkor csere (esetleg passzdarab).
2015.10.13. 14:29
rockerekhu írta:SvidronyA írta:rockerekhu írta:Rjani530d írta:nagy.matyika írta:Akkor eképpen fogok eljárni.
Nem nem lett cserélve, de már kezd eljönni az ideje, mert az utóbbi időben érezhetően többször regenerál az autó, valamint amióta nálam van kormosak a kipu végig. Sajnos valami marharépa nem megfelelően értelmezte a DPF dugulás okát és könnyebb volt szétmaratni a szűrőt. Így nem dugul el úgy, mint gondolom előtte, de minimálisan átjön rajta a korom.
Az milyen, amikor regenerál? Mit érzel akkor, mi történik?
Megnovekszik a motor fordulat es a fogyasztas mero kileng ezt kb 20 percig csinalja mig regeneral,meg alliolag egy picit fustol de en azt nem vettem soha eszre.
Sent from my iPhone using Tapatalk
...és közben oltári büdös (korábban a céges offra mindig a mélygarázsban jött rá a regenerálhatnék). Egy idő után, amikor már nem tud "magától regenerálni, menet közben adott fordulatszám-tartományban kell tartani jó néhány percen át. Amikor már ez utóbbi sem segít, akkor jön a műhelyben, különböző "csodafolyadékokkal" történő tisztítás, amennyiben ez sem jelent gyógyírt, akkor csere (esetleg passzdarab).
Garazsban? En ugy tudom a regeneralas csak akkor indul el ha minimum 60nal mesz es 75 fokos a viz.
Sent from my iPhone using Tapatalk
2015.10.13. 16:35
2015.10.13. 16:36
rockerekhu írta:nagy.matyika írta:Akkor eképpen fogok eljárni.
Nem nem lett cserélve, de már kezd eljönni az ideje, mert az utóbbi időben érezhetően többször regenerál az autó, valamint amióta nálam van kormosak a kipu végig. Sajnos valami marharépa nem megfelelően értelmezte a DPF dugulás okát és könnyebb volt szétmaratni a szűrőt. Így nem dugul el úgy, mint gondolom előtte, de minimálisan átjön rajta a korom.
Én gyári ujra cseréltem durván 2 éve nem volt nagy árkülömbség az utángyartot és a gyári között érdeklöd meg az árrakat.
Használt kevesett futot azt csak akkor ha még rajta van az egész rendszer és látod hogy rendesen regenerált,mert sokk a mókolt dpf sajnálják a pénzt rá nem csak otthon de itt angliában is.Bontósok elöszeretetel vesznek dpf tisztitót átmosák és jó pénzért eladják tisztelet a kivétel.
2015.10.13. 16:42
nagy.matyika írta:rockerekhu írta:nagy.matyika írta:Akkor eképpen fogok eljárni.
Nem nem lett cserélve, de már kezd eljönni az ideje, mert az utóbbi időben érezhetően többször regenerál az autó, valamint amióta nálam van kormosak a kipu végig. Sajnos valami marharépa nem megfelelően értelmezte a DPF dugulás okát és könnyebb volt szétmaratni a szűrőt. Így nem dugul el úgy, mint gondolom előtte, de minimálisan átjön rajta a korom.
Én gyári ujra cseréltem durván 2 éve nem volt nagy árkülömbség az utángyartot és a gyári között érdeklöd meg az árrakat.
Használt kevesett futot azt csak akkor ha még rajta van az egész rendszer és látod hogy rendesen regenerált,mert sokk a mókolt dpf sajnálják a pénzt rá nem csak otthon de itt angliában is.Bontósok elöszeretetel vesznek dpf tisztitót átmosák és jó pénzért eladják tisztelet a kivétel.
Az után gyártottat ellehetne hozni jóval 200 alatt. A gyári nem tudom mennyibe kerül, de annyira nem is érdekes.
2015.10.13. 17:15