2020.06.12. 12:53
NagyMatyas írta:csikes77 írta:Most nézettem meg újra diaggal a kocsit élő adatokkal. A kipufogó ellennyomása alapjáraton,20 milibar, ötödik sebességi fokozatban 3000es fordulaton 100-110 milibar, én ezt magasnak gondolom. A hőmérséklet a dpf előtt 600 fok ami szintén magasnak tűnik nekem,a turbónyomás pedig valamivel 1.1 bar felett van 3000es fordulatnál. Hiba a motorvezérlőben nincs semmi.
Alapjáraton picit sok, fordulaton nem. A DPF előtti hőmérséklet arra utal, hogy valószínűleg a regeneráció éppen aktív volt máskülönben nincs ott olyan magas EGT. Meg kellene nézni, hogy regen után hova áll vissza az ellennyomás, illetve milyen gyakran regenerál az autó.
2020.06.12. 13:57
csikes77 írta:NagyMatyas írta:csikes77 írta:Most nézettem meg újra diaggal a kocsit élő adatokkal. A kipufogó ellennyomása alapjáraton,20 milibar, ötödik sebességi fokozatban 3000es fordulaton 100-110 milibar, én ezt magasnak gondolom. A hőmérséklet a dpf előtt 600 fok ami szintén magasnak tűnik nekem,a turbónyomás pedig valamivel 1.1 bar felett van 3000es fordulatnál. Hiba a motorvezérlőben nincs semmi.
Alapjáraton picit sok, fordulaton nem. A DPF előtti hőmérséklet arra utal, hogy valószínűleg a regeneráció éppen aktív volt máskülönben nincs ott olyan magas EGT. Meg kellene nézni, hogy regen után hova áll vissza az ellennyomás, illetve milyen gyakran regenerál az autó.
Azt , hogy tudom megnézni , hogy milyen gyakran regenerál?
2020.06.12. 14:47
adams22 írta:csikes77 írta:NagyMatyas írta:csikes77 írta:Most nézettem meg újra diaggal a kocsit élő adatokkal. A kipufogó ellennyomása alapjáraton,20 milibar, ötödik sebességi fokozatban 3000es fordulaton 100-110 milibar, én ezt magasnak gondolom. A hőmérséklet a dpf előtt 600 fok ami szintén magasnak tűnik nekem,a turbónyomás pedig valamivel 1.1 bar felett van 3000es fordulatnál. Hiba a motorvezérlőben nincs semmi.
Alapjáraton picit sok, fordulaton nem. A DPF előtti hőmérséklet arra utal, hogy valószínűleg a regeneráció éppen aktív volt máskülönben nincs ott olyan magas EGT. Meg kellene nézni, hogy regen után hova áll vissza az ellennyomás, illetve milyen gyakran regenerál az autó.
Azt , hogy tudom megnézni , hogy milyen gyakran regenerál?
Azt írja a dpf menüben, hogy hány km-el ezelőtt regenerált. De mivel nem minden esetben nullázza a km-t jobb ha magadtól figyeled. Én is úgy szoktam. Más lesz a hangja az autónak, ha autómata akkor továbbforgatja a fordulatot és a pillanatnyi fogyasztás is megnő olyankor. Szóval észre lehet venni.
2020.06.12. 20:47
NagyMatyas írta:adams22 írta:csikes77 írta:NagyMatyas írta:csikes77 írta:Most nézettem meg újra diaggal a kocsit élő adatokkal. A kipufogó ellennyomása alapjáraton,20 milibar, ötödik sebességi fokozatban 3000es fordulaton 100-110 milibar, én ezt magasnak gondolom. A hőmérséklet a dpf előtt 600 fok ami szintén magasnak tűnik nekem,a turbónyomás pedig valamivel 1.1 bar felett van 3000es fordulatnál. Hiba a motorvezérlőben nincs semmi.
Alapjáraton picit sok, fordulaton nem. A DPF előtti hőmérséklet arra utal, hogy valószínűleg a regeneráció éppen aktív volt máskülönben nincs ott olyan magas EGT. Meg kellene nézni, hogy regen után hova áll vissza az ellennyomás, illetve milyen gyakran regenerál az autó.
Azt , hogy tudom megnézni , hogy milyen gyakran regenerál?
Azt írja a dpf menüben, hogy hány km-el ezelőtt regenerált. De mivel nem minden esetben nullázza a km-t jobb ha magadtól figyeled. Én is úgy szoktam. Más lesz a hangja az autónak, ha autómata akkor továbbforgatja a fordulatot és a pillanatnyi fogyasztás is megnő olyankor. Szóval észre lehet venni.
Akkor nullázza csak a km-et, ha sikeres volt a regeneráció.
2020.09.21. 16:59
2020.09.22. 08:14
Johny540 írta:Sziasztok!
Mi lehet a hiba ha egyik gombra se reagál a távirányító?(Jelenleg kulccsal nyitom/zárom az autót)
Hibakód nincs.
Mindkét kulccsal ez a helyzet.(E61)
Na meg ha már itt vagyok
Van még egy olyan "érdekes" jelenségem,hogy a jobb oldali féklámpám nem a megszokott módon működik,ami annyit jelent,hogy nem a szélső oldalon világít,hanem a belsőn.
Bal oldal rendben van.És a jobb oldalon a külső helyzetjelző se működik.Az izzót kicseréltem/megcseréltem,de egyértelműen nem reagál.A féklámpát jelzi is időnként hogy "kiégett".Valójában működik,csak nem ott ahol kéne.
2020.09.22. 20:59
vaszarig írta:Szia! A távirányító probléma nagy valószínűséggel az antenna modul miatt nem megy, ami a csomi ajtó tetején van, az üveg fölött, ami meg azért nem jó, mert kábeltörésed van a csomi ajtónál!
Olvass vissza, e61-nél sajnos típusbetegség!
A fékplámpa-helyzetjelző kombónál megnézném a biztit első körben, aztán cserélném a féklámpa izzóját, mert ha az kiégett, akkor úgy tudom, hogy a mellette lévő lámpa veszi át a helyét!
2020.09.23. 07:47
Johny540 írta:vaszarig írta:Szia! A távirányító probléma nagy valószínűséggel az antenna modul miatt nem megy, ami a csomi ajtó tetején van, az üveg fölött, ami meg azért nem jó, mert kábeltörésed van a csomi ajtónál!
Olvass vissza, e61-nél sajnos típusbetegség!
A fékplámpa-helyzetjelző kombónál megnézném a biztit első körben, aztán cserélném a féklámpa izzóját, mert ha az kiégett, akkor úgy tudom, hogy a mellette lévő lámpa veszi át a helyét!
Szia!Köszönöm!
Na a féklámpa/helyzetjelző az megoldódott.Bár vakartam a fejem,mert átnéztem az összes kapcsolódó biztosítékot,de mindegyik jó.Átnéztem a vezetékeket,a lámpatestet.
Erre újabb nekifutásra vettem észre hogy a lámpapanelen van egy nagyon pici hiba,annyira pici hogy egy kis forrasztással orvosolni lehet.....csak a foglalaton mozdítottam 3-4mm-t és működött is.
Az antenna modul ügyében még nyomozok,de úgy tűnik egyértelmű az ok.
2021.02.25. 00:19