2015.08.05. 00:44
2015.08.11. 15:17
2015.08.11. 15:26
Rjani530d írta:Sziasztok!
Ki találkozott olyannal, hogy reggel indításnál kiírja a masina, hogy "erhöhte batterieentladung".
Szerintem a probléma nem egyedi eset. Legalábbis a német honlapokat olvasva. A kocsi egy hét után is szépen indul, semmi tünet nincs, csak ezt írja ki. Újraindításnál nem ír ki már semmit.
Arra rájöttem a honlapokat olvasva, hogy az áram menedzsment akkor dobja be a hibát, nyilván az első indításnál, ha eltelik a bizonyos fél óra, amíg a kocsi elalszik, valamint ezután a nyugalmi áramfelvétel meghaladja a 85 miliampert.
Tehát az alvó autónál valaminek zabálni kell az áramot. Egy hét nem használat után a 3 hónapos AGM akksi 11,86V-on állt.
Valami jobban eszi az áramot, mint kellene, de nem tudom mi szokta ezt tenni. E39-emnél egy önindító tett ilyet. Szokták a süniket is emlegetni.
Nem tudom, hogy e61-nél mi a tipikus áramnyaló.
Nyilván egy e39-nél nem tűnik fel senkinek semmi hiba, míg a kocsi aztán nem indul. Az e60-61 nyilván ennyivel fejlettebb. Itt már, ha most elhárítom a hibát,
akkor nem maradok útban valahol. Csak mi eheti???
2015.08.11. 16:37
Rjani530d írta:Sziasztok!
Ki találkozott olyannal, hogy reggel indításnál kiírja a masina, hogy "erhöhte batterieentladung".
Szerintem a probléma nem egyedi eset. Legalábbis a német honlapokat olvasva. A kocsi egy hét után is szépen indul, semmi tünet nincs, csak ezt írja ki. Újraindításnál nem ír ki már semmit.
Arra rájöttem a honlapokat olvasva, hogy az áram menedzsment akkor dobja be a hibát, nyilván az első indításnál, ha eltelik a bizonyos fél óra, amíg a kocsi elalszik, valamint ezután a nyugalmi áramfelvétel meghaladja a 85 miliampert.
Tehát az alvó autónál valaminek zabálni kell az áramot. Egy hét nem használat után a 3 hónapos AGM akksi 11,86V-on állt.
Valami jobban eszi az áramot, mint kellene, de nem tudom mi szokta ezt tenni. E39-emnél egy önindító tett ilyet. Szokták a süniket is emlegetni.
Nem tudom, hogy e61-nél mi a tipikus áramnyaló.
Nyilván egy e39-nél nem tűnik fel senkinek semmi hiba, míg a kocsi aztán nem indul. Az e60-61 nyilván ennyivel fejlettebb. Itt már, ha most elhárítom a hibát,
akkor nem maradok útban valahol. Csak mi eheti???
2015.08.12. 07:22
hamoriarpi írta:Rjani530d írta:Sziasztok!
Ki találkozott olyannal, hogy reggel indításnál kiírja a masina, hogy "erhöhte batterieentladung".
Szerintem a probléma nem egyedi eset. Legalábbis a német honlapokat olvasva. A kocsi egy hét után is szépen indul, semmi tünet nincs, csak ezt írja ki. Újraindításnál nem ír ki már semmit.
Arra rájöttem a honlapokat olvasva, hogy az áram menedzsment akkor dobja be a hibát, nyilván az első indításnál, ha eltelik a bizonyos fél óra, amíg a kocsi elalszik, valamint ezután a nyugalmi áramfelvétel meghaladja a 85 miliampert.
Tehát az alvó autónál valaminek zabálni kell az áramot. Egy hét nem használat után a 3 hónapos AGM akksi 11,86V-on állt.
Valami jobban eszi az áramot, mint kellene, de nem tudom mi szokta ezt tenni. E39-emnél egy önindító tett ilyet. Szokták a süniket is emlegetni.
Nem tudom, hogy e61-nél mi a tipikus áramnyaló.
Nyilván egy e39-nél nem tűnik fel senkinek semmi hiba, míg a kocsi aztán nem indul. Az e60-61 nyilván ennyivel fejlettebb. Itt már, ha most elhárítom a hibát,
akkor nem maradok útban valahol. Csak mi eheti???
Új akksi be lett regisztrálva?
2015.08.12. 07:27
Gallaca írta:Rjani530d írta:Sziasztok!
Ki találkozott olyannal, hogy reggel indításnál kiírja a masina, hogy "erhöhte batterieentladung".
Szerintem a probléma nem egyedi eset. Legalábbis a német honlapokat olvasva. A kocsi egy hét után is szépen indul, semmi tünet nincs, csak ezt írja ki. Újraindításnál nem ír ki már semmit.
Arra rájöttem a honlapokat olvasva, hogy az áram menedzsment akkor dobja be a hibát, nyilván az első indításnál, ha eltelik a bizonyos fél óra, amíg a kocsi elalszik, valamint ezután a nyugalmi áramfelvétel meghaladja a 85 miliampert.
Tehát az alvó autónál valaminek zabálni kell az áramot. Egy hét nem használat után a 3 hónapos AGM akksi 11,86V-on állt.
Valami jobban eszi az áramot, mint kellene, de nem tudom mi szokta ezt tenni. E39-emnél egy önindító tett ilyet. Szokták a süniket is emlegetni.
Nem tudom, hogy e61-nél mi a tipikus áramnyaló.
Nyilván egy e39-nél nem tűnik fel senkinek semmi hiba, míg a kocsi aztán nem indul. Az e60-61 nyilván ennyivel fejlettebb. Itt már, ha most elhárítom a hibát,
akkor nem maradok útban valahol. Csak mi eheti???
Nekem a hatosban 1 hét után lehalt minden akksi. Mikor Qwerti diagolta, irta a gép, hogy valami indokolatlanul fogyasztja az áramot. Nem tudtuk belőni mi volt az, míg később, anomáliák után kutatva fel nem húztam az anyósülés előtt a szőnyeget. Ott találtam egy szép nagy kenwood digitális tv tunert utólag bekötve. Mivel távirányító nem volt hozzá, ki is téptem azonnal, azóta 2 hét után is működik az akksi. Van még eldugva a csomiban egy motorola doboz, 2 (±)vezetékkel és egy antennával, amit nem tudok beazonosítani mi lehet ezért még nem szedtem ki. Gyanítom ez is fogyaszthat. Azonkívül van még egy utólag beszerelt AV interface a MOST hálózatra kötve, ez szintén. Szerintem ilyeneket IS keress, ki tudja miket szerelgethettek bele elődeid.
2015.08.12. 17:12
Rjani530d írta:hamoriarpi írta:Rjani530d írta:Sziasztok!
Ki találkozott olyannal, hogy reggel indításnál kiírja a masina, hogy "erhöhte batterieentladung".
Szerintem a probléma nem egyedi eset. Legalábbis a német honlapokat olvasva. A kocsi egy hét után is szépen indul, semmi tünet nincs, csak ezt írja ki. Újraindításnál nem ír ki már semmit.
Arra rájöttem a honlapokat olvasva, hogy az áram menedzsment akkor dobja be a hibát, nyilván az első indításnál, ha eltelik a bizonyos fél óra, amíg a kocsi elalszik, valamint ezután a nyugalmi áramfelvétel meghaladja a 85 miliampert.
Tehát az alvó autónál valaminek zabálni kell az áramot. Egy hét nem használat után a 3 hónapos AGM akksi 11,86V-on állt.
Valami jobban eszi az áramot, mint kellene, de nem tudom mi szokta ezt tenni. E39-emnél egy önindító tett ilyet. Szokták a süniket is emlegetni.
Nem tudom, hogy e61-nél mi a tipikus áramnyaló.
Nyilván egy e39-nél nem tűnik fel senkinek semmi hiba, míg a kocsi aztán nem indul. Az e60-61 nyilván ennyivel fejlettebb. Itt már, ha most elhárítom a hibát,
akkor nem maradok útban valahol. Csak mi eheti???
Új akksi be lett regisztrálva?
Be.
2015.08.13. 10:33
rockerekhu írta:Rjani530d írta:hamoriarpi írta:Rjani530d írta:Sziasztok!
Ki találkozott olyannal, hogy reggel indításnál kiírja a masina, hogy "erhöhte batterieentladung".
Szerintem a probléma nem egyedi eset. Legalábbis a német honlapokat olvasva. A kocsi egy hét után is szépen indul, semmi tünet nincs, csak ezt írja ki. Újraindításnál nem ír ki már semmit.
Arra rájöttem a honlapokat olvasva, hogy az áram menedzsment akkor dobja be a hibát, nyilván az első indításnál, ha eltelik a bizonyos fél óra, amíg a kocsi elalszik, valamint ezután a nyugalmi áramfelvétel meghaladja a 85 miliampert.
Tehát az alvó autónál valaminek zabálni kell az áramot. Egy hét nem használat után a 3 hónapos AGM akksi 11,86V-on állt.
Valami jobban eszi az áramot, mint kellene, de nem tudom mi szokta ezt tenni. E39-emnél egy önindító tett ilyet. Szokták a süniket is emlegetni.
Nem tudom, hogy e61-nél mi a tipikus áramnyaló.
Nyilván egy e39-nél nem tűnik fel senkinek semmi hiba, míg a kocsi aztán nem indul. Az e60-61 nyilván ennyivel fejlettebb. Itt már, ha most elhárítom a hibát,
akkor nem maradok útban valahol. Csak mi eheti???
Új akksi be lett regisztrálva?
Be.
Ibs szenzort nezd meg az aksinal hogy nincs eloxidalodva,nekem az okozta a problemat ja es ujra regisztraltak azota semmi baj
Sent from my iPhone using Tapatalk
2015.08.13. 14:16
cali írta:rockerekhu írta:Rjani530d írta:hamoriarpi írta:Rjani530d írta:Sziasztok!
Ki találkozott olyannal, hogy reggel indításnál kiírja a masina, hogy "erhöhte batterieentladung".
Szerintem a probléma nem egyedi eset. Legalábbis a német honlapokat olvasva. A kocsi egy hét után is szépen indul, semmi tünet nincs, csak ezt írja ki. Újraindításnál nem ír ki már semmit.
Arra rájöttem a honlapokat olvasva, hogy az áram menedzsment akkor dobja be a hibát, nyilván az első indításnál, ha eltelik a bizonyos fél óra, amíg a kocsi elalszik, valamint ezután a nyugalmi áramfelvétel meghaladja a 85 miliampert.
Tehát az alvó autónál valaminek zabálni kell az áramot. Egy hét nem használat után a 3 hónapos AGM akksi 11,86V-on állt.
Valami jobban eszi az áramot, mint kellene, de nem tudom mi szokta ezt tenni. E39-emnél egy önindító tett ilyet. Szokták a süniket is emlegetni.
Nem tudom, hogy e61-nél mi a tipikus áramnyaló.
Nyilván egy e39-nél nem tűnik fel senkinek semmi hiba, míg a kocsi aztán nem indul. Az e60-61 nyilván ennyivel fejlettebb. Itt már, ha most elhárítom a hibát,
akkor nem maradok útban valahol. Csak mi eheti???
Új akksi be lett regisztrálva?
Be.
Ibs szenzort nezd meg az aksinal hogy nincs eloxidalodva,nekem az okozta a problemat ja es ujra regisztraltak azota semmi baj
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sziasztok!
Erről az akksi regisztrációról ki tudna bővebb felvilágosítást adni?
Illetve, lehet-e köze a média központ (ne röhögjetek tényleg nem tudom hogy hívják az iDrive-os kijelzőt, egyébként nekem kis navis a cuccom) hibájához annak, hogy akksit cseréltem?
Konkrétan nem tudom csatlakoztatni BT-n a telóm és a rádióadás sűrűn elmegy, majd visszajön... és néha le is fagy (illetve ahhoz hasonló dolgot produkál)
Előre is köszönöm a segítséget!
Üdv: Cali
2015.08.20. 10:21
2015.08.20. 18:46
rockerekhu írta:Sziasztok!
Fütés hütésel van egy kis problémám,de inkább szerintem a vezérlöpanél adja meg magát,találkozot már valaki olyan problémával hogy allapbol be van álitva a clima panelen hogy az ablakra fujja a levegöt,de pár napja folyton a képembe tolja,azután kezdi csak az ablakra tolni a levegöt miután eltekerem a panelen a kapcsolót és visza álitom ablakra.
Kérdés a vezérlö adja meg magát? ha veszek bele ujat azt programozni kell?
2015.08.20. 18:54
kzolee írta:rockerekhu írta:Sziasztok!
Fütés hütésel van egy kis problémám,de inkább szerintem a vezérlöpanél adja meg magát,találkozot már valaki olyan problémával hogy allapbol be van álitva a clima panelen hogy az ablakra fujja a levegöt,de pár napja folyton a képembe tolja,azután kezdi csak az ablakra tolni a levegöt miután eltekerem a panelen a kapcsolót és visza álitom ablakra.
Kérdés a vezérlö adja meg magát? ha veszek bele ujat azt programozni kell?
Melyik fajta klíma van az autóban? A sima vagy a jobbik? Diag mit mond? AUC szenzor működik?
2015.08.29. 17:33
2015.09.09. 16:07
2015.09.09. 17:16
tökmöc írta:Hali!!!
Találkozott valaki olyannal, hogy a navigáció forró nyári napon egyszer betölt majd nem látja a DVD és nem hajlandó semmit csinálni? Sokáig nem foglalkoztam vele de most megint bekapcsoltam hűvösebb időkben és tökéletesen működik. Azt tudom a dvd lemez nagyon meleg volt most már nem annyira.
Esetleg Logic7-hez tudtok navi lemezt vagy pár apró új menüt pl.: " kulccsal zárom-nyitóm a visszapillantót és egyéb hasonlóságok" ?
2015.09.09. 17:29
morv írta:tökmöc írta:Hali!!!
Találkozott valaki olyannal, hogy a navigáció forró nyári napon egyszer betölt majd nem látja a DVD és nem hajlandó semmit csinálni? Sokáig nem foglalkoztam vele de most megint bekapcsoltam hűvösebb időkben és tökéletesen működik. Azt tudom a dvd lemez nagyon meleg volt most már nem annyira.
Esetleg Logic7-hez tudtok navi lemezt vagy pár apró új menüt pl.: " kulccsal zárom-nyitóm a visszapillantót és egyéb hasonlóságok" ?
Nekem az e39-ben igy kezdte a mk4 az olvasofej halalat.
2015.09.09. 18:44
tökmöc írta:Hali!!!
Találkozott valaki olyannal, hogy a navigáció forró nyári napon egyszer betölt majd nem látja a DVD és nem hajlandó semmit csinálni? Sokáig nem foglalkoztam vele de most megint bekapcsoltam hűvösebb időkben és tökéletesen működik. Azt tudom a dvd lemez nagyon meleg volt most már nem annyira.
Esetleg Logic7-hez tudtok navi lemezt vagy pár apró új menüt pl.: " kulccsal zárom-nyitóm a visszapillantót és egyéb hasonlóságok" ?
2015.09.09. 19:21
Gallaca írta:tökmöc írta:Hali!!!
Találkozott valaki olyannal, hogy a navigáció forró nyári napon egyszer betölt majd nem látja a DVD és nem hajlandó semmit csinálni? Sokáig nem foglalkoztam vele de most megint bekapcsoltam hűvösebb időkben és tökéletesen működik. Azt tudom a dvd lemez nagyon meleg volt most már nem annyira.
Esetleg Logic7-hez tudtok navi lemezt vagy pár apró új menüt pl.: " kulccsal zárom-nyitóm a visszapillantót és egyéb hasonlóságok" ?
Lemez simán tölthető a netről, a "kulccsal zárom-nyitom a visszapillantót" Qwerti 10 perc alatt prezentálta a hatoson. Ez ügyben Őt keresném.
2015.09.15. 17:38
2015.09.15. 18:56
kovessyroli írta:Amikor megvettem nyáron az E61-et, az egyik kulcson nem működött a távirányító.
Bent pihent a garázsban 2 hónapot, majd a festőnél kb. 8-10 napot, és már a másik kulcs sem működik a távirányítóval.
Föltanítás sikertelen.
3 fajta hiba lehet:
1. kulcs akksi lemerült
2. kábeltörés a hátsó ajtóban
3. Diversity hiba (rádió erősítő) jellemzően beázás miatti k.o.
Mivel nekem minden működik a csomagtérajtón, ezért a kisebb költséggel kezdve kulcsot fabrikálok először.
Szó szerint, mert pengével óvatosan szét kell vágni a kulcsot, aztán kiforrasztani (kiforrasztatni) az akkut.
Típusa Panasonic VL2020 a rombuszkulcsnál.
Ezt Gallaca (thanks a sok hívásért) javaslatára az autokulcs.hu-n próbáltam meg beszerezni, ahol igaz más cikkszámmal de van 2,500ft-ért utángyártott és 3,500ft-ért gyári, de most pont nem volt raktáron.
Német Ebayon 1700 ft volt postával együtt, úgyhogy ott rendeltem meg a gyárival egyező cikkszámút.
Vettem Loctite pillanatragasztó gélt, és azzal fogom a síkra csiszolt kulcsfeleket - miután a műszerész beleforrasztotta az új akksit - összeragasztani.
Ha szerencsém van, akkor újratanítás után ismét lesz távirányítós centrálzáram.