Facebook E39.hu Google+ E39.hu Youtube E39.hu Twitter E39.hu Instagram E39.hu
Váltás asztali nézetre
Hozzászólás küldése

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E60-E61)

2015.08.05. 00:44

Mai árfolyamon 287 ezer forint és még alakítson is az ember. Ha 8-10 évet elment az előző, akkor az új is el fog menni ugyan ennyit, de az is lehet, hogy javítottak rajtuk ( a CCC-t folyamatosan gyártják, akkor szükség van rá :facepalm: ). Ez a CIC-es kaland hobbistáknak való szerintem :wink: Nem akarok különösebben a CCC védelmére kelni, de azon kívül, hogy most gyengélkedett, nekem nem volt vele soha semmi gondom. Még a navi része is 95%-ban használható :doglotlo:

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E60-E61)

2015.08.11. 15:17

Sziasztok!

Ki találkozott olyannal, hogy reggel indításnál kiírja a masina, hogy "erhöhte batterieentladung".

Szerintem a probléma nem egyedi eset. Legalábbis a német honlapokat olvasva. A kocsi egy hét után is szépen indul, semmi tünet nincs, csak ezt írja ki. Újraindításnál nem ír ki már semmit.

Arra rájöttem a honlapokat olvasva, hogy az áram menedzsment akkor dobja be a hibát, nyilván az első indításnál, ha eltelik a bizonyos fél óra, amíg a kocsi elalszik, valamint ezután a nyugalmi áramfelvétel meghaladja a 85 miliampert.
Tehát az alvó autónál valaminek zabálni kell az áramot. Egy hét nem használat után a 3 hónapos AGM akksi 11,86V-on állt.

Valami jobban eszi az áramot, mint kellene, de nem tudom mi szokta ezt tenni. E39-emnél egy önindító tett ilyet. Szokták a süniket is emlegetni.
Nem tudom, hogy e61-nél mi a tipikus áramnyaló.

Nyilván egy e39-nél nem tűnik fel senkinek semmi hiba, míg a kocsi aztán nem indul. Az e60-61 nyilván ennyivel fejlettebb. Itt már, ha most elhárítom a hibát,
akkor nem maradok útban valahol. Csak mi eheti???

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E60-E61)

2015.08.11. 15:26

Rjani530d írta:Sziasztok!

Ki találkozott olyannal, hogy reggel indításnál kiírja a masina, hogy "erhöhte batterieentladung".

Szerintem a probléma nem egyedi eset. Legalábbis a német honlapokat olvasva. A kocsi egy hét után is szépen indul, semmi tünet nincs, csak ezt írja ki. Újraindításnál nem ír ki már semmit.

Arra rájöttem a honlapokat olvasva, hogy az áram menedzsment akkor dobja be a hibát, nyilván az első indításnál, ha eltelik a bizonyos fél óra, amíg a kocsi elalszik, valamint ezután a nyugalmi áramfelvétel meghaladja a 85 miliampert.
Tehát az alvó autónál valaminek zabálni kell az áramot. Egy hét nem használat után a 3 hónapos AGM akksi 11,86V-on állt.

Valami jobban eszi az áramot, mint kellene, de nem tudom mi szokta ezt tenni. E39-emnél egy önindító tett ilyet. Szokták a süniket is emlegetni.
Nem tudom, hogy e61-nél mi a tipikus áramnyaló.

Nyilván egy e39-nél nem tűnik fel senkinek semmi hiba, míg a kocsi aztán nem indul. Az e60-61 nyilván ennyivel fejlettebb. Itt már, ha most elhárítom a hibát,
akkor nem maradok útban valahol. Csak mi eheti???

Új akksi be lett regisztrálva?

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E60-E61)

2015.08.11. 16:37

Rjani530d írta:Sziasztok!

Ki találkozott olyannal, hogy reggel indításnál kiírja a masina, hogy "erhöhte batterieentladung".

Szerintem a probléma nem egyedi eset. Legalábbis a német honlapokat olvasva. A kocsi egy hét után is szépen indul, semmi tünet nincs, csak ezt írja ki. Újraindításnál nem ír ki már semmit.

Arra rájöttem a honlapokat olvasva, hogy az áram menedzsment akkor dobja be a hibát, nyilván az első indításnál, ha eltelik a bizonyos fél óra, amíg a kocsi elalszik, valamint ezután a nyugalmi áramfelvétel meghaladja a 85 miliampert.
Tehát az alvó autónál valaminek zabálni kell az áramot. Egy hét nem használat után a 3 hónapos AGM akksi 11,86V-on állt.

Valami jobban eszi az áramot, mint kellene, de nem tudom mi szokta ezt tenni. E39-emnél egy önindító tett ilyet. Szokták a süniket is emlegetni.
Nem tudom, hogy e61-nél mi a tipikus áramnyaló.

Nyilván egy e39-nél nem tűnik fel senkinek semmi hiba, míg a kocsi aztán nem indul. Az e60-61 nyilván ennyivel fejlettebb. Itt már, ha most elhárítom a hibát,
akkor nem maradok útban valahol. Csak mi eheti???

Nekem a hatosban 1 hét után lehalt minden akksi. Mikor Qwerti diagolta, irta a gép, hogy valami indokolatlanul fogyasztja az áramot. Nem tudtuk belőni mi volt az, míg később, anomáliák után kutatva fel nem húztam az anyósülés előtt a szőnyeget. Ott találtam egy szép nagy kenwood digitális tv tunert utólag bekötve. Mivel távirányító nem volt hozzá, ki is téptem azonnal, azóta 2 hét után is működik az akksi. Van még eldugva a csomiban egy motorola doboz, 2 (±)vezetékkel és egy antennával, amit nem tudok beazonosítani mi lehet ezért még nem szedtem ki. Gyanítom ez is fogyaszthat. Azonkívül van még egy utólag beszerelt AV interface a MOST hálózatra kötve, ez szintén. Szerintem ilyeneket IS keress, ki tudja miket szerelgethettek bele elődeid.

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E60-E61)

2015.08.12. 07:22

hamoriarpi írta:
Rjani530d írta:Sziasztok!

Ki találkozott olyannal, hogy reggel indításnál kiírja a masina, hogy "erhöhte batterieentladung".

Szerintem a probléma nem egyedi eset. Legalábbis a német honlapokat olvasva. A kocsi egy hét után is szépen indul, semmi tünet nincs, csak ezt írja ki. Újraindításnál nem ír ki már semmit.

Arra rájöttem a honlapokat olvasva, hogy az áram menedzsment akkor dobja be a hibát, nyilván az első indításnál, ha eltelik a bizonyos fél óra, amíg a kocsi elalszik, valamint ezután a nyugalmi áramfelvétel meghaladja a 85 miliampert.
Tehát az alvó autónál valaminek zabálni kell az áramot. Egy hét nem használat után a 3 hónapos AGM akksi 11,86V-on állt.

Valami jobban eszi az áramot, mint kellene, de nem tudom mi szokta ezt tenni. E39-emnél egy önindító tett ilyet. Szokták a süniket is emlegetni.
Nem tudom, hogy e61-nél mi a tipikus áramnyaló.

Nyilván egy e39-nél nem tűnik fel senkinek semmi hiba, míg a kocsi aztán nem indul. Az e60-61 nyilván ennyivel fejlettebb. Itt már, ha most elhárítom a hibát,
akkor nem maradok útban valahol. Csak mi eheti???

Új akksi be lett regisztrálva?


Be.

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E60-E61)

2015.08.12. 07:27

Gallaca írta:
Rjani530d írta:Sziasztok!

Ki találkozott olyannal, hogy reggel indításnál kiírja a masina, hogy "erhöhte batterieentladung".

Szerintem a probléma nem egyedi eset. Legalábbis a német honlapokat olvasva. A kocsi egy hét után is szépen indul, semmi tünet nincs, csak ezt írja ki. Újraindításnál nem ír ki már semmit.

Arra rájöttem a honlapokat olvasva, hogy az áram menedzsment akkor dobja be a hibát, nyilván az első indításnál, ha eltelik a bizonyos fél óra, amíg a kocsi elalszik, valamint ezután a nyugalmi áramfelvétel meghaladja a 85 miliampert.
Tehát az alvó autónál valaminek zabálni kell az áramot. Egy hét nem használat után a 3 hónapos AGM akksi 11,86V-on állt.

Valami jobban eszi az áramot, mint kellene, de nem tudom mi szokta ezt tenni. E39-emnél egy önindító tett ilyet. Szokták a süniket is emlegetni.
Nem tudom, hogy e61-nél mi a tipikus áramnyaló.

Nyilván egy e39-nél nem tűnik fel senkinek semmi hiba, míg a kocsi aztán nem indul. Az e60-61 nyilván ennyivel fejlettebb. Itt már, ha most elhárítom a hibát,
akkor nem maradok útban valahol. Csak mi eheti???

Nekem a hatosban 1 hét után lehalt minden akksi. Mikor Qwerti diagolta, irta a gép, hogy valami indokolatlanul fogyasztja az áramot. Nem tudtuk belőni mi volt az, míg később, anomáliák után kutatva fel nem húztam az anyósülés előtt a szőnyeget. Ott találtam egy szép nagy kenwood digitális tv tunert utólag bekötve. Mivel távirányító nem volt hozzá, ki is téptem azonnal, azóta 2 hét után is működik az akksi. Van még eldugva a csomiban egy motorola doboz, 2 (±)vezetékkel és egy antennával, amit nem tudok beazonosítani mi lehet ezért még nem szedtem ki. Gyanítom ez is fogyaszthat. Azonkívül van még egy utólag beszerelt AV interface a MOST hálózatra kötve, ez szintén. Szerintem ilyeneket IS keress, ki tudja miket szerelgethettek bele elődeid.


Ebben nincs semmi ilyesmi.
Körbenézek, hátha mégis valaki buhert valamit. Az a gond, hogy tényleg baromi nehéz behatárolni, hogy mi lehet az. Majd rájövök.

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E60-E61)

2015.08.12. 17:12

Rjani530d írta:
hamoriarpi írta:
Rjani530d írta:Sziasztok!

Ki találkozott olyannal, hogy reggel indításnál kiírja a masina, hogy "erhöhte batterieentladung".

Szerintem a probléma nem egyedi eset. Legalábbis a német honlapokat olvasva. A kocsi egy hét után is szépen indul, semmi tünet nincs, csak ezt írja ki. Újraindításnál nem ír ki már semmit.

Arra rájöttem a honlapokat olvasva, hogy az áram menedzsment akkor dobja be a hibát, nyilván az első indításnál, ha eltelik a bizonyos fél óra, amíg a kocsi elalszik, valamint ezután a nyugalmi áramfelvétel meghaladja a 85 miliampert.
Tehát az alvó autónál valaminek zabálni kell az áramot. Egy hét nem használat után a 3 hónapos AGM akksi 11,86V-on állt.

Valami jobban eszi az áramot, mint kellene, de nem tudom mi szokta ezt tenni. E39-emnél egy önindító tett ilyet. Szokták a süniket is emlegetni.
Nem tudom, hogy e61-nél mi a tipikus áramnyaló.

Nyilván egy e39-nél nem tűnik fel senkinek semmi hiba, míg a kocsi aztán nem indul. Az e60-61 nyilván ennyivel fejlettebb. Itt már, ha most elhárítom a hibát,
akkor nem maradok útban valahol. Csak mi eheti???

Új akksi be lett regisztrálva?


Be.

Ibs szenzort nezd meg az aksinal hogy nincs eloxidalodva,nekem az okozta a problemat ja es ujra regisztraltak azota semmi baj


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E60-E61)

2015.08.13. 10:33

rockerekhu írta:
Rjani530d írta:
hamoriarpi írta:
Rjani530d írta:Sziasztok!

Ki találkozott olyannal, hogy reggel indításnál kiírja a masina, hogy "erhöhte batterieentladung".

Szerintem a probléma nem egyedi eset. Legalábbis a német honlapokat olvasva. A kocsi egy hét után is szépen indul, semmi tünet nincs, csak ezt írja ki. Újraindításnál nem ír ki már semmit.

Arra rájöttem a honlapokat olvasva, hogy az áram menedzsment akkor dobja be a hibát, nyilván az első indításnál, ha eltelik a bizonyos fél óra, amíg a kocsi elalszik, valamint ezután a nyugalmi áramfelvétel meghaladja a 85 miliampert.
Tehát az alvó autónál valaminek zabálni kell az áramot. Egy hét nem használat után a 3 hónapos AGM akksi 11,86V-on állt.

Valami jobban eszi az áramot, mint kellene, de nem tudom mi szokta ezt tenni. E39-emnél egy önindító tett ilyet. Szokták a süniket is emlegetni.
Nem tudom, hogy e61-nél mi a tipikus áramnyaló.

Nyilván egy e39-nél nem tűnik fel senkinek semmi hiba, míg a kocsi aztán nem indul. Az e60-61 nyilván ennyivel fejlettebb. Itt már, ha most elhárítom a hibát,
akkor nem maradok útban valahol. Csak mi eheti???

Új akksi be lett regisztrálva?


Be.

Ibs szenzort nezd meg az aksinal hogy nincs eloxidalodva,nekem az okozta a problemat ja es ujra regisztraltak azota semmi baj


Sent from my iPhone using Tapatalk


Sziasztok!
Erről az akksi regisztrációról ki tudna bővebb felvilágosítást adni? :shock:
Illetve, lehet-e köze a média központ (ne röhögjetek :oops: tényleg nem tudom hogy hívják az iDrive-os kijelzőt, egyébként nekem kis navis a cuccom) hibájához annak, hogy akksit cseréltem?
Konkrétan nem tudom csatlakoztatni BT-n a telóm és a rádióadás sűrűn elmegy, majd visszajön... és néha le is fagy (illetve ahhoz hasonló dolgot produkál)
Előre is köszönöm a segítséget! :lol:
Üdv: Cali

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E60-E61)

2015.08.13. 14:16

cali írta:
rockerekhu írta:
Rjani530d írta:
hamoriarpi írta:
Rjani530d írta:Sziasztok!

Ki találkozott olyannal, hogy reggel indításnál kiírja a masina, hogy "erhöhte batterieentladung".

Szerintem a probléma nem egyedi eset. Legalábbis a német honlapokat olvasva. A kocsi egy hét után is szépen indul, semmi tünet nincs, csak ezt írja ki. Újraindításnál nem ír ki már semmit.

Arra rájöttem a honlapokat olvasva, hogy az áram menedzsment akkor dobja be a hibát, nyilván az első indításnál, ha eltelik a bizonyos fél óra, amíg a kocsi elalszik, valamint ezután a nyugalmi áramfelvétel meghaladja a 85 miliampert.
Tehát az alvó autónál valaminek zabálni kell az áramot. Egy hét nem használat után a 3 hónapos AGM akksi 11,86V-on állt.

Valami jobban eszi az áramot, mint kellene, de nem tudom mi szokta ezt tenni. E39-emnél egy önindító tett ilyet. Szokták a süniket is emlegetni.
Nem tudom, hogy e61-nél mi a tipikus áramnyaló.

Nyilván egy e39-nél nem tűnik fel senkinek semmi hiba, míg a kocsi aztán nem indul. Az e60-61 nyilván ennyivel fejlettebb. Itt már, ha most elhárítom a hibát,
akkor nem maradok útban valahol. Csak mi eheti???

Új akksi be lett regisztrálva?


Be.

Ibs szenzort nezd meg az aksinal hogy nincs eloxidalodva,nekem az okozta a problemat ja es ujra regisztraltak azota semmi baj


Sent from my iPhone using Tapatalk


Sziasztok!
Erről az akksi regisztrációról ki tudna bővebb felvilágosítást adni? :shock:
Illetve, lehet-e köze a média központ (ne röhögjetek :oops: tényleg nem tudom hogy hívják az iDrive-os kijelzőt, egyébként nekem kis navis a cuccom) hibájához annak, hogy akksit cseréltem?
Konkrétan nem tudom csatlakoztatni BT-n a telóm és a rádióadás sűrűn elmegy, majd visszajön... és néha le is fagy (illetve ahhoz hasonló dolgot produkál)
Előre is köszönöm a segítséget! :lol:
Üdv: Cali


Szerintem van köze hozzá.

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Rjani530d az itt látható tagok köszönték meg: cali
Értékelés: 4.76%

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E60-E61)

2015.08.20. 10:21

Sziasztok!
Fütés hütésel van egy kis problémám,de inkább szerintem a vezérlöpanél adja meg magát,találkozot már valaki olyan problémával hogy allapbol be van álitva a clima panelen hogy az ablakra fujja a levegöt,de pár napja folyton a képembe tolja,azután kezdi csak az ablakra tolni a levegöt miután eltekerem a panelen a kapcsolót és visza álitom ablakra.
Kérdés a vezérlö adja meg magát? ha veszek bele ujat azt programozni kell?

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E60-E61)

2015.08.20. 18:46

rockerekhu írta:Sziasztok!
Fütés hütésel van egy kis problémám,de inkább szerintem a vezérlöpanél adja meg magát,találkozot már valaki olyan problémával hogy allapbol be van álitva a clima panelen hogy az ablakra fujja a levegöt,de pár napja folyton a képembe tolja,azután kezdi csak az ablakra tolni a levegöt miután eltekerem a panelen a kapcsolót és visza álitom ablakra.
Kérdés a vezérlö adja meg magát? ha veszek bele ujat azt programozni kell?


Melyik fajta klíma van az autóban? A sima vagy a jobbik? Diag mit mond? AUC szenzor működik?

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E60-E61)

2015.08.20. 18:54

kzolee írta:
rockerekhu írta:Sziasztok!
Fütés hütésel van egy kis problémám,de inkább szerintem a vezérlöpanél adja meg magát,találkozot már valaki olyan problémával hogy allapbol be van álitva a clima panelen hogy az ablakra fujja a levegöt,de pár napja folyton a képembe tolja,azután kezdi csak az ablakra tolni a levegöt miután eltekerem a panelen a kapcsolót és visza álitom ablakra.
Kérdés a vezérlö adja meg magát? ha veszek bele ujat azt programozni kell?


Melyik fajta klíma van az autóban? A sima vagy a jobbik? Diag mit mond? AUC szenzor működik?

Szerintem a sima Diag BmwWhatal neztem az nem irt semmit majd szombaton kifagatom Disel hatha.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E60-E61)

2015.08.29. 17:33

Sziasztok.
Az a gondom hogy van egy e60 530xd 2006-os start stop gombos autóm és véletlenül a pajzs riasztó távirányitóját dugtam az inditó helyére kinyitotta a kormányzárat ekkor kivettem utána autó inditóját dugtam be. Az autó müködik de a távirányitó nem marad bent rögzített állapotban. Valami tanácsot tudnátok adni mit lehet ilyenkor csinálni?

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E60-E61)

2015.09.09. 16:07

Hali!!!

Találkozott valaki olyannal, hogy a navigáció forró nyári napon egyszer betölt majd nem látja a DVD és nem hajlandó semmit csinálni? Sokáig nem foglalkoztam vele de most megint bekapcsoltam hűvösebb időkben és tökéletesen működik. Azt tudom a dvd lemez nagyon meleg volt most már nem annyira.
Esetleg Logic7-hez tudtok navi lemezt vagy pár apró új menüt pl.: " kulccsal zárom-nyitóm a visszapillantót és egyéb hasonlóságok" ?

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E60-E61)

2015.09.09. 17:16

tökmöc írta:Hali!!!

Találkozott valaki olyannal, hogy a navigáció forró nyári napon egyszer betölt majd nem látja a DVD és nem hajlandó semmit csinálni? Sokáig nem foglalkoztam vele de most megint bekapcsoltam hűvösebb időkben és tökéletesen működik. Azt tudom a dvd lemez nagyon meleg volt most már nem annyira.
Esetleg Logic7-hez tudtok navi lemezt vagy pár apró új menüt pl.: " kulccsal zárom-nyitóm a visszapillantót és egyéb hasonlóságok" ?

Nekem az e39-ben igy kezdte a mk4 az olvasofej halalat.

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E60-E61)

2015.09.09. 17:29

morv írta:
tökmöc írta:Hali!!!

Találkozott valaki olyannal, hogy a navigáció forró nyári napon egyszer betölt majd nem látja a DVD és nem hajlandó semmit csinálni? Sokáig nem foglalkoztam vele de most megint bekapcsoltam hűvösebb időkben és tökéletesen működik. Azt tudom a dvd lemez nagyon meleg volt most már nem annyira.
Esetleg Logic7-hez tudtok navi lemezt vagy pár apró új menüt pl.: " kulccsal zárom-nyitóm a visszapillantót és egyéb hasonlóságok" ?

Nekem az e39-ben igy kezdte a mk4 az olvasofej halalat.



akkor navigációt nem nagyon kell használnom!!! :facepalm:

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E60-E61)

2015.09.09. 18:44

tökmöc írta:Hali!!!

Találkozott valaki olyannal, hogy a navigáció forró nyári napon egyszer betölt majd nem látja a DVD és nem hajlandó semmit csinálni? Sokáig nem foglalkoztam vele de most megint bekapcsoltam hűvösebb időkben és tökéletesen működik. Azt tudom a dvd lemez nagyon meleg volt most már nem annyira.
Esetleg Logic7-hez tudtok navi lemezt vagy pár apró új menüt pl.: " kulccsal zárom-nyitóm a visszapillantót és egyéb hasonlóságok" ?

Lemez simán tölthető a netről, a "kulccsal zárom-nyitom a visszapillantót" Qwerti 10 perc alatt prezentálta a hatoson. Ez ügyben Őt keresném.

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Gallaca az itt látható tagok köszönték meg: tökmöc
Értékelés: 4.76%

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E60-E61)

2015.09.09. 19:21

Gallaca írta:
tökmöc írta:Hali!!!

Találkozott valaki olyannal, hogy a navigáció forró nyári napon egyszer betölt majd nem látja a DVD és nem hajlandó semmit csinálni? Sokáig nem foglalkoztam vele de most megint bekapcsoltam hűvösebb időkben és tökéletesen működik. Azt tudom a dvd lemez nagyon meleg volt most már nem annyira.
Esetleg Logic7-hez tudtok navi lemezt vagy pár apró új menüt pl.: " kulccsal zárom-nyitóm a visszapillantót és egyéb hasonlóságok" ?

Lemez simán tölthető a netről, a "kulccsal zárom-nyitom a visszapillantót" Qwerti 10 perc alatt prezentálta a hatoson. Ez ügyben Őt keresném.




Köszi de ha haldoklik akkor semmi értelme használnom és mondjuk én is gondoltam a letöltésre de sajnos nagyon botkezű vagyok az ilen dolgokhoz főleg amiket itt olvastam hogy teljesen el tudták cseszni a nem hozzá értésükkel a navigációt!!! Inkább ezt a dolgot én kihagynám :facepalm:
Azért remélem csak a nagy forróság miatt csinálta ezt nem azért mert halálán van! :D Majd még utána érdeklődők és még egyszer köszi írtam Qwerti-nek!!! :franko:

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E60-E61)

2015.09.15. 17:38

Amikor megvettem nyáron az E61-et, az egyik kulcson nem működött a távirányító.
Bent pihent a garázsban 2 hónapot, majd a festőnél kb. 8-10 napot, és már a másik kulcs sem működik a távirányítóval.
Föltanítás sikertelen.

3 fajta hiba lehet:

1. kulcs akksi lemerült
2. kábeltörés a hátsó ajtóban
3. Diversity hiba (rádió erősítő) jellemzően beázás miatti k.o.

Mivel nekem minden működik a csomagtérajtón, ezért a kisebb költséggel kezdve kulcsot fabrikálok először.
Szó szerint, mert pengével óvatosan szét kell vágni a kulcsot, aztán kiforrasztani (kiforrasztatni) az akkut.
Típusa Panasonic VL2020 a rombuszkulcsnál.
Ezt Gallaca (thanks :mrgreen: a sok hívásért) javaslatára az autokulcs.hu-n próbáltam meg beszerezni, ahol igaz más cikkszámmal de van 2,500ft-ért utángyártott és 3,500ft-ért gyári, de most pont nem volt raktáron.
Német Ebayon 1700 ft volt postával együtt, úgyhogy ott rendeltem meg a gyárival egyező cikkszámút.

Vettem Loctite pillanatragasztó gélt, és azzal fogom a síkra csiszolt kulcsfeleket - miután a műszerész beleforrasztotta az új akksit - összeragasztani.
Ha szerencsém van, akkor újratanítás után ismét lesz távirányítós centrálzáram. :mrgreen:

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E60-E61)

2015.09.15. 18:56

kovessyroli írta:Amikor megvettem nyáron az E61-et, az egyik kulcson nem működött a távirányító.
Bent pihent a garázsban 2 hónapot, majd a festőnél kb. 8-10 napot, és már a másik kulcs sem működik a távirányítóval.
Föltanítás sikertelen.

3 fajta hiba lehet:

1. kulcs akksi lemerült
2. kábeltörés a hátsó ajtóban
3. Diversity hiba (rádió erősítő) jellemzően beázás miatti k.o.

Mivel nekem minden működik a csomagtérajtón, ezért a kisebb költséggel kezdve kulcsot fabrikálok először.
Szó szerint, mert pengével óvatosan szét kell vágni a kulcsot, aztán kiforrasztani (kiforrasztatni) az akkut.
Típusa Panasonic VL2020 a rombuszkulcsnál.
Ezt Gallaca (thanks :mrgreen: a sok hívásért) javaslatára az autokulcs.hu-n próbáltam meg beszerezni, ahol igaz más cikkszámmal de van 2,500ft-ért utángyártott és 3,500ft-ért gyári, de most pont nem volt raktáron.
Német Ebayon 1700 ft volt postával együtt, úgyhogy ott rendeltem meg a gyárival egyező cikkszámút.

Vettem Loctite pillanatragasztó gélt, és azzal fogom a síkra csiszolt kulcsfeleket - miután a műszerész beleforrasztotta az új akksit - összeragasztani.
Ha szerencsém van, akkor újratanítás után ismét lesz távirányítós centrálzáram. :mrgreen:


Van egy olyan érzésem, hogy a 3. verzió lesz a probléma megoldása. :cry:
Hozzászólás küldése

VigLink badge