* *
Pontos idő: 2020.07.09. 20:13

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 604 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 27, 28, 29, 30, 31  Következő
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: 2019.03.24. 20:44 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.12.16. 01:00
Hozzászólások: 1216
Tartózkodási hely: Eu.
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 8 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 525dA
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
NagyMatyas írta:
Levibéka írta:
NagyMatyas írta:
Levibéka írta:
kicseréltem a gázolajszüröt, az elsö 5km -en volt 2 megtorpanásom 1000-2000 fordulat között naon lassan pörgött fel a motor , 2000 felett megindult normálisan, utána töbször megálltam lassitottam, folyamatosan próbátam az 1000-2000 fordulat közötti szektort és minden ok volt, majd 25km megtétele utána ismét volt egy pillanatnyi megtorpanásom 1500-2000 fordulat között, 2 hibakódom van P0401 és P3263
esetleg valaki tud valamit mondani??


Rossz az EGR-ed és vagy swirl flaps probléma is van. Az is lehet, hogy vákuum okozza az egészet. Meg kellene nézni gyári BMW diaggal, hogy mi a baja, illetve abban vannak tesztmetódusok is. Ilyen mezei OBD kódokkal nem sokra fogsz jutni.


erre mostanra már énis rájöttem hogy EGR probléma lehet, utánanáztem a neten, miaz a "swirl flaps probléma" erröl még nem hallotam??



E6X-nél visszakerült most az Air Mass Test. Nem kell találgatni, megmondja az autó, hogy mi a baja kb. :) Résolaj veszteség mérésbe nem kezdenék bele, hogyha szépen indul az autó, az inkább melegindítási problémáknál esedékes.

Valószínű vákuum probléma lesz, mert az EGR is vákuumos, illetve az örvénycsappantyúk is, már csak azt kell megkeresni hogy hol van a gond. A második OBD kód az BMW specifikus és az örvénycsappantyúkra vonatkozik.


meglett a diagnózis, kipufogócsonk elrepedve + légtömegmérö behalt, ez okozza a hibát, legalábbis a BMW szerviz állitása szerint, árajánlat a javitásra: alkatrészek apróságokkal 850eu, munkadij 770eu + diagramm 160eu, össz.1780eu
kérdés: légtömegmérö Ebayen 150eu Pierburg, kipufogócsonk utángyártott 100-120eu (na ettöl félek) v. bontott gyári 200-300eu
melyik opciót válasszam??

_________________
E30+10=E39 :D
''A BMW nem autó, a BMW életérzés. Egy vírus ami gyorsan fertőz, üres pénztárcát és mámoros fílinget hagyva maga után''


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
HozzászólásElküldve: 2019.03.24. 20:55 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2015.08.07. 10:36
Hozzászólások: 949
Tartózkodási hely: Ingolstadt / Budapest
Adott köszi: 194 alkalommal
Kapott köszik: 100 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Levibéka írta:
NagyMatyas írta:
Levibéka írta:
NagyMatyas írta:
Levibéka írta:
kicseréltem a gázolajszüröt, az elsö 5km -en volt 2 megtorpanásom 1000-2000 fordulat között naon lassan pörgött fel a motor , 2000 felett megindult normálisan, utána töbször megálltam lassitottam, folyamatosan próbátam az 1000-2000 fordulat közötti szektort és minden ok volt, majd 25km megtétele utána ismét volt egy pillanatnyi megtorpanásom 1500-2000 fordulat között, 2 hibakódom van P0401 és P3263
esetleg valaki tud valamit mondani??


Rossz az EGR-ed és vagy swirl flaps probléma is van. Az is lehet, hogy vákuum okozza az egészet. Meg kellene nézni gyári BMW diaggal, hogy mi a baja, illetve abban vannak tesztmetódusok is. Ilyen mezei OBD kódokkal nem sokra fogsz jutni.


erre mostanra már énis rájöttem hogy EGR probléma lehet, utánanáztem a neten, miaz a "swirl flaps probléma" erröl még nem hallotam??



E6X-nél visszakerült most az Air Mass Test. Nem kell találgatni, megmondja az autó, hogy mi a baja kb. :) Résolaj veszteség mérésbe nem kezdenék bele, hogyha szépen indul az autó, az inkább melegindítási problémáknál esedékes.

Valószínű vákuum probléma lesz, mert az EGR is vákuumos, illetve az örvénycsappantyúk is, már csak azt kell megkeresni hogy hol van a gond. A második OBD kód az BMW specifikus és az örvénycsappantyúkra vonatkozik.


meglett a diagnózis, kipufogócsonk elrepedve + légtömegmérö behalt, ez okozza a hibát, legalábbis a BMW szerviz állitása szerint, árajánlat a javitásra: alkatrészek apróságokkal 850eu, munkadij 770eu + diagramm 160eu, össz.1780eu
kérdés: légtömegmérö Ebayen 150eu Pierburg, kipufogócsonk utángyártott 100-120eu (na ettöl félek) v. bontott gyári 200-300eu
melyik opciót válasszam??
sztem a legjobban egy bontott e39 csonkkal jarsz. Az nem lemez, hanem ontveny. Azt szoktak rarakni. Soha nem fog elrepedni.


Gesendet von iPhone mit Tapatalk

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2019.04.18. 16:07 
Offline
haladó
haladó

Csatlakozott: 2015.05.29. 22:19
Hozzászólások: 213
Tartózkodási hely: Németország
Adott köszi: 40 alkalommal
Kapott köszik: 15 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 2.5 D
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok Srácok. Találkozott már valaki hasonló problémával mint az enyém? Az autó olyan dolgot művel,hogy amikor a levegő hőmérséklete alacsony, akkor jól megy , de amikor ilyen 16 fok környéke ,vagy magasabb a hőmérséklet, akkor pedig úgy megy mintha pumpálnám a gázpedált. Két helyen nézettem eddig, nincs hiba az autóban diag szerint elvileg, a kipufogó gázt is mérték az is jó. Ja és az a furcsa, hogy nem mindig csinálja, de ha igen, akkor minden esetben melegebb levegő hőmérsékleten, a reggeli órákban mikor hűvösebb van akkor soha. Köszönettel


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2019.04.21. 20:15 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2019.04.21. 20:09
Hozzászólások: 2
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Olyan problémám lenne néha beadja hibának P0174 hibakódot az autó de egy idő után elmúlik.Esetleg ha volt már valakinek hasonló problémája mi lehetett.Motor M54b30 köszönöm előre is a segítséget.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2019.04.22. 14:40 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2278
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 478 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
s.gaborzoltan írta:
Sziasztok!

Olyan problémám lenne néha beadja hibának P0174 hibakódot az autó de egy idő után elmúlik.Esetleg ha volt már valakinek hasonló problémája mi lehetett.Motor M54b30 köszönöm előre is a segítséget.


Életed első kérdésére nem itt fogsz konkrét választ kapni. Ez ettől picit bonyolultabb. Először is, amit mondani szoktunk, az a gyári diag! Meg kell nézni, hogy milyen körülmények között és melyik/mindkettő? katalizátor utáni szonda mér szegény keveréket. Utána már mindjárt többet lehetne tudni. Lehet légtömegmérő probléma , falsch levegő, injektor probléma, katalizátor palást repedés, kipufogó rendszer tömítetlensége stb..

_________________
BMW E39 528i -> BMW E60 535d -> Passat B8 2.0 CRTDI & Abarth 595 Competizione


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2019.04.22. 15:07 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2019.04.21. 20:09
Hozzászólások: 2
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
NagyMatyas írta:
s.gaborzoltan írta:
Sziasztok!

Olyan problémám lenne néha beadja hibának P0174 hibakódot az autó de egy idő után elmúlik.Esetleg ha volt már valakinek hasonló problémája mi lehetett.Motor M54b30 köszönöm előre is a segítséget.


Életed első kérdésére nem itt fogsz konkrét választ kapni. Ez ettől picit bonyolultabb. Először is, amit mondani szoktunk, az a gyári diag! Meg kell nézni, hogy milyen körülmények között és melyik/mindkettő? katalizátor utáni szonda mér szegény keveréket. Utána már mindjárt többet lehetne tudni. Lehet légtömegmérő probléma , falsch levegő, injektor probléma, katalizátor palást repedés, kipufogó rendszer tömítetlensége stb..


Értem és köszönöm , akkor elsőnek gyári diag lesz.Az autocom hibakódolvasó nem jó vagy nem pontos?Esetleg Békés megyében nem tudnál ajánlani valakit , akinek gyári diagja van.


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára s.gaborzoltan 2019.06.11. 15:12-kor.

Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2019.04.22. 15:10 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2278
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 478 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
s.gaborzoltan írta:
NagyMatyas írta:
s.gaborzoltan írta:
Sziasztok!

Olyan problémám lenne néha beadja hibának P0174 hibakódot az autó de egy idő után elmúlik.Esetleg ha volt már valakinek hasonló problémája mi lehetett.Motor M54b30 köszönöm előre is a segítséget.


Életed első kérdésére nem itt fogsz konkrét választ kapni. Ez ettől picit bonyolultabb. Először is, amit mondani szoktunk, az a gyári diag! Meg kell nézni, hogy milyen körülmények között és melyik/mindkettő? katalizátor utáni szonda mér szegény keveréket. Utána már mindjárt többet lehetne tudni. Lehet légtömegmérő probléma , falsch levegő, injektor probléma, katalizátor palást repedés, kipufogó rendszer tömítetlensége stb..


Értem és köszönöm , akkor elsőnek gyári diag lesz.Az autocom hibakódolvasó nem jó vagy nem pontos?


Az a baj, hogy általában nem tudsz velük élő adatot nézni. Meg lehet próbálni, de kicsi a valószínűsége. (főleg, ha feltört autocom)

Lehet egyébént még lambda szonda probléma is, illetve lambda szonda csatlakozója, vezetékei.

_________________
BMW E39 528i -> BMW E60 535d -> Passat B8 2.0 CRTDI & Abarth 595 Competizione


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek NagyMatyas az itt látható tagok köszönték meg: s.gaborzoltan
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2019.04.23. 12:02 
Offline
haladó
haladó

Csatlakozott: 2015.05.29. 22:19
Hozzászólások: 213
Tartózkodási hely: Németország
Adott köszi: 40 alkalommal
Kapott köszik: 15 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 2.5 D
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Fiúk ezt tudja valaki,hogy ez minek a csatija ? Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2019.04.24. 22:17 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2013.12.26. 22:47
Hozzászólások: 25
Tartózkodási hely: DEBRECEN
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 256 D1
Évjárata: 2001
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Ma 10 év után megváltam az E39-től, családbővülés miatt, és E61 lett belőle. 2006, 525D automata 177LE.
Két gondom van, az egyikre sejtem a megáldást, mivel a kulcsok távirányítós része nem működik, gondolom a csomagtér ajtó spoilerében levő modul miatt.

De ami számomra érthetetlen:

Kulcs bedug, gombos indítás éééés a csomagtér ajtó üvegrésze kinyílik (a zár). Mintha a mikrokapcsolóját megnyomtam volna ott hátul.
Na ezzel fogalmam nincs mit kezdjek, és eszémélelen idegesítő.

Köszi előre is.

Üdv. Peti


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2019.04.25. 13:05 
Offline
haladó
haladó

Csatlakozott: 2015.05.29. 22:19
Hozzászólások: 213
Tartózkodási hely: Németország
Adott köszi: 40 alkalommal
Kapott köszik: 15 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 2.5 D
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Peti85 írta:
Sziasztok!

Ma 10 év után megváltam az E39-től, családbővülés miatt, és E61 lett belőle. 2006, 525D automata 177LE.
Két gondom van, az egyikre sejtem a megáldást, mivel a kulcsok távirányítós része nem működik, gondolom a csomagtér ajtó spoilerében levő modul miatt.

De ami számomra érthetetlen:

Kulcs bedug, gombos indítás éééés a csomagtér ajtó üvegrésze kinyílik (a zár). Mintha a mikrokapcsolóját megnyomtam volna ott hátul.
Na ezzel fogalmam nincs mit kezdjek, és eszémélelen idegesítő.

Köszi előre is.

Üdv. Peti


touring betegség. Beázott a nyitó kapcsoló,vagy agyon töredeztek a kábelek a csomagtérajtónál,ezért nem működik valószínűleg a kulcsod sem, nem a modul miatt. Addig húzd szét a csatiját míg meg nem oldod a problémát és akkor nem fog kinyílni addig legalább. :D Fosok amúgy ezek a kocsik,ezek már nem valami jó BMW szellemben születtek, aztán mindig lesz valami nyűgje , persze ne legyen igazam. Mondom ezt úgy,hogy már a másodikat vettem. :D Mert vezetni meg jó, aztán mi mást vegyen az ember, az összes újabb autó egy hulladék.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek csikes77 az itt látható tagok köszönték meg: dreizwanzig
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2019.09.29. 13:04 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2014.10.06. 13:09
Hozzászólások: 17
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 1
Széria kód: E60
Motor tipusa: m57
Évjárata: 2004
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!
Nagy bajban vagyok e60 530d szedán elektromos hiba.
Két első ajtó nem nyílik,műszerek lent néha,és a összes hiba jelző villog össze vissza,ablaktörlő folyamatosan megy.
central electrinics failure
abs
dtc
légzsák
övfeszitö
néha fuel pump
néha dynamic drive

Akksit cseréltem
negativ kábelt cseréltem
KGM modul cserélve
Mpm elméletileg jo nincs ázva

_________________
:) Diesel Power !!! :) E39 530d , E60 530d


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2019.10.23. 19:44 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2019.10.23. 19:21
Hozzászólások: 3
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok lenne egy olyan problémám hogy vettem 2004es e60 525d-t és a fűtést bármelyik fokozatra kapcsolom nem indul el a kérdésem hogy ez fűtő motor probléma vagy valami más?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2019.10.23. 21:37 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.10.01. 00:00
Hozzászólások: 3630
Tartózkodási hely: BUDAPEST Pestlőrinc
Adott köszi: 727 alkalommal
Kapott köszik: 797 alkalommal
Széria kód: F11
Motor tipusa: 530xd
Évjárata: 2011
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (1)
Tomika írta:
Sziasztok lenne egy olyan problémám hogy vettem 2004es e60 525d-t és a fűtést bármelyik fokozatra kapcsolom nem indul el a kérdésem hogy ez fűtő motor probléma vagy valami más?


Elég esélyes a fűtőmotor probléma.

_________________
http://www.muha.hu
Nyitva: H-P 8-tól 17-ig Sz.,V, Zárva.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2020.06.06. 16:59 
Offline
haladó
haladó

Csatlakozott: 2015.05.29. 22:19
Hozzászólások: 213
Tartózkodási hely: Németország
Adott köszi: 40 alkalommal
Kapott köszik: 15 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 2.5 D
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok.Egy kis segítségre volna szükségem. A napokban olyan hiba jelent meg a kocsiba, hogy a kipufogó elkezdett úgy szólni mintha lyukas lenne és ezzel egy időben a teljesítmény elkezd ingadozni,mégpedig úgy, hogy egyenletes gázon mintha rángatna, de nem rángat hanem szerintem elmegy az erő majd visszajön, legalábbis ilyen érzés. Ez tart úgy kb. 10-20 km-en keresztül, majd utána minden rendben van újra és megy szépen a kocsi, de úgy 150km múlva megint elkezdi. A diagnoszika semmilyen hibát nem mutat. Valakinek van esetleg ötlete ezzel kapcsolatban?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2020.06.07. 11:28 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.19. 22:09
Hozzászólások: 982
Tartózkodási hely: Vác/United Kingdom
Adott köszi: 61 alkalommal
Kapott köszik: 180 alkalommal
Széria kód: E53
Motor tipusa: 30D M57N2
Évjárata: 2005
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
csikes77 írta:
Sziasztok.Egy kis segítségre volna szükségem. A napokban olyan hiba jelent meg a kocsiba, hogy a kipufogó elkezdett úgy szólni mintha lyukas lenne és ezzel egy időben a teljesítmény elkezd ingadozni,mégpedig úgy, hogy egyenletes gázon mintha rángatna, de nem rángat hanem szerintem elmegy az erő majd visszajön, legalábbis ilyen érzés. Ez tart úgy kb. 10-20 km-en keresztül, majd utána minden rendben van újra és megy szépen a kocsi, de úgy 150km múlva megint elkezdi. A diagnoszika semmilyen hibát nem mutat. Valakinek van esetleg ötlete ezzel kapcsolatban?

Diagot neki és elö adatokat nézni, de esélyes a turbó is vagy vacim rendszer szerintem és vagy a leömlö.

_________________
Tedd vagy ne tedd de ne próbáld :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2020.06.07. 13:05 
Offline
haladó
haladó

Csatlakozott: 2015.05.29. 22:19
Hozzászólások: 213
Tartózkodási hely: Németország
Adott köszi: 40 alkalommal
Kapott köszik: 15 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 2.5 D
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
rockerekhu írta:
csikes77 írta:
Sziasztok.Egy kis segítségre volna szükségem. A napokban olyan hiba jelent meg a kocsiba, hogy a kipufogó elkezdett úgy szólni mintha lyukas lenne és ezzel egy időben a teljesítmény elkezd ingadozni,mégpedig úgy, hogy egyenletes gázon mintha rángatna, de nem rángat hanem szerintem elmegy az erő majd visszajön, legalábbis ilyen érzés. Ez tart úgy kb. 10-20 km-en keresztül, majd utána minden rendben van újra és megy szépen a kocsi, de úgy 150km múlva megint elkezdi. A diagnoszika semmilyen hibát nem mutat. Valakinek van esetleg ötlete ezzel kapcsolatban?

Diagot neki és elö adatokat nézni, de esélyes a turbó is vagy vacim rendszer szerintem és vagy a leömlö.

Köszi az infót, megpróbálok keresni valami profit, mert igazából csak úgy lett diagolva a kocsi , hogy el sem lett indítva. :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2020.06.07. 14:17 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.19. 22:09
Hozzászólások: 982
Tartózkodási hely: Vác/United Kingdom
Adott köszi: 61 alkalommal
Kapott köszik: 180 alkalommal
Széria kód: E53
Motor tipusa: 30D M57N2
Évjárata: 2005
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
csikes77 írta:
rockerekhu írta:
csikes77 írta:
Sziasztok.Egy kis segítségre volna szükségem. A napokban olyan hiba jelent meg a kocsiba, hogy a kipufogó elkezdett úgy szólni mintha lyukas lenne és ezzel egy időben a teljesítmény elkezd ingadozni,mégpedig úgy, hogy egyenletes gázon mintha rángatna, de nem rángat hanem szerintem elmegy az erő majd visszajön, legalábbis ilyen érzés. Ez tart úgy kb. 10-20 km-en keresztül, majd utána minden rendben van újra és megy szépen a kocsi, de úgy 150km múlva megint elkezdi. A diagnoszika semmilyen hibát nem mutat. Valakinek van esetleg ötlete ezzel kapcsolatban?

Diagot neki és elö adatokat nézni, de esélyes a turbó is vagy vacim rendszer szerintem és vagy a leömlö.

Köszi az infót, megpróbálok keresni valami profit, mert igazából csak úgy lett diagolva a kocsi , hogy el sem lett indítva. :)

Igen egy olyant keres aki látot már Bmwt és ért a diagnosztikahoz és van hozzá rendes diagja teljesitmény vesztésnek azért vannak jelei föleg ha rángat is.Egy jó diagal sokat spórolsz mint vaktában cserélgetni.

_________________
Tedd vagy ne tedd de ne próbáld :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek rockerekhu az itt látható tagok köszönték meg: csikes77
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2020.06.10. 00:31 
Offline
haladó
haladó

Csatlakozott: 2015.05.29. 22:19
Hozzászólások: 213
Tartózkodási hely: Németország
Adott köszi: 40 alkalommal
Kapott köszik: 15 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 2.5 D
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
rockerekhu írta:
csikes77 írta:
rockerekhu írta:
csikes77 írta:
Sziasztok.Egy kis segítségre volna szükségem. A napokban olyan hiba jelent meg a kocsiba, hogy a kipufogó elkezdett úgy szólni mintha lyukas lenne és ezzel egy időben a teljesítmény elkezd ingadozni,mégpedig úgy, hogy egyenletes gázon mintha rángatna, de nem rángat hanem szerintem elmegy az erő majd visszajön, legalábbis ilyen érzés. Ez tart úgy kb. 10-20 km-en keresztül, majd utána minden rendben van újra és megy szépen a kocsi, de úgy 150km múlva megint elkezdi. A diagnoszika semmilyen hibát nem mutat. Valakinek van esetleg ötlete ezzel kapcsolatban?

Diagot neki és elö adatokat nézni, de esélyes a turbó is vagy vacim rendszer szerintem és vagy a leömlö.

Köszi az infót, megpróbálok keresni valami profit, mert igazából csak úgy lett diagolva a kocsi , hogy el sem lett indítva. :)

Igen egy olyant keres aki látot már Bmwt és ért a diagnosztikahoz és van hozzá rendes diagja teljesitmény vesztésnek azért vannak jelei föleg ha rángat is.Egy jó diagal sokat spórolsz mint vaktában cserélgetni.

Attól tartok,hogy dpf lesz itt nekem a bibi.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2020.06.11. 21:29 
Offline
haladó
haladó

Csatlakozott: 2015.05.29. 22:19
Hozzászólások: 213
Tartózkodási hely: Németország
Adott köszi: 40 alkalommal
Kapott köszik: 15 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 2.5 D
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Most nézettem meg újra diaggal a kocsit élő adatokkal. A kipufogó ellennyomása alapjáraton,20 milibar, ötödik sebességi fokozatban 3000es fordulaton 100-110 milibar, én ezt magasnak gondolom. A hőmérséklet a dpf előtt 600 fok ami szintén magasnak tűnik nekem,a turbónyomás pedig valamivel 1.1 bar felett van 3000es fordulatnál. Hiba a motorvezérlőben nincs semmi.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2020.06.11. 22:12 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2278
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 478 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
csikes77 írta:
Most nézettem meg újra diaggal a kocsit élő adatokkal. A kipufogó ellennyomása alapjáraton,20 milibar, ötödik sebességi fokozatban 3000es fordulaton 100-110 milibar, én ezt magasnak gondolom. A hőmérséklet a dpf előtt 600 fok ami szintén magasnak tűnik nekem,a turbónyomás pedig valamivel 1.1 bar felett van 3000es fordulatnál. Hiba a motorvezérlőben nincs semmi.


Alapjáraton picit sok, fordulaton nem. A DPF előtti hőmérséklet arra utal, hogy valószínűleg a regeneráció éppen aktív volt máskülönben nincs ott olyan magas EGT. Meg kellene nézni, hogy regen után hova áll vissza az ellennyomás, illetve milyen gyakran regenerál az autó.

_________________
BMW E39 528i -> BMW E60 535d -> Passat B8 2.0 CRTDI & Abarth 595 Competizione


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 604 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 27, 28, 29, 30, 31  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 6 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator