* *
Pontos idő: 2019.02.20. 08:16

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 569 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 25, 26, 27, 28, 29  Következő
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: 2018.12.08. 07:59 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.10.01. 00:00
Hozzászólások: 3622
Tartózkodási hely: BUDAPEST Pestlőrinc
Adott köszi: 721 alkalommal
Kapott köszik: 794 alkalommal
Széria kód: F11
Motor tipusa: 530xd
Évjárata: 2011
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (1)
tökmöc írta:
Szép napot!

Nos 3.5 év után lehet elkapott egy nagyobb baj az e61-nél!
Lassan mentem aztán kanyarodás közben éreztem egy kis remegést és ki is írta rá pár másodpercre ezt " 4x4 system abs and dsc failed " !
Mióta kiírta nincs abs teszteltem! Az autó jön megy igaz ma írta ki de le is raktam! A kérdésem szerintetek osztómű vagy elektromos baj lesz?

Hibakód: 0049F2, 0055C3, 0055C6


A másik fórumban leírtam hogy miket kell átnézned. Ha ott minden rendben, akkor lefogazott a swermotor. Azt ki kell szerelni, megnézni a fogaskerekeit. Ha az is rendben, akkor maga az osztómű fáradt el.

_________________
http://www.muha.hu
Nyitva: H-P 8-tól 17-ig Sz.,V, Zárva.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár Facebook  
 


 
Hozzászólás adatai
HozzászólásElküldve: 2018.12.08. 10:00 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.29. 22:26
Hozzászólások: 1212
Tartózkodási hely: Siófok-Ausztria
Adott köszi: 90 alkalommal
Kapott köszik: 57 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57D30O2
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
muhaati írta:
tökmöc írta:
Szép napot!

Nos 3.5 év után lehet elkapott egy nagyobb baj az e61-nél!
Lassan mentem aztán kanyarodás közben éreztem egy kis remegést és ki is írta rá pár másodpercre ezt " 4x4 system abs and dsc failed " !
Mióta kiírta nincs abs teszteltem! Az autó jön megy igaz ma írta ki de le is raktam! A kérdésem szerintetek osztómű vagy elektromos baj lesz?

Hibakód: 0049F2, 0055C3, 0055C6


A másik fórumban leírtam hogy miket kell átnézned. Ha ott minden rendben, akkor lefogazott a swermotor. Azt ki kell szerelni, megnézni a fogaskerekeit. Ha az is rendben, akkor maga az osztómű fáradt el.


Szia!
Igen rajta vagyok és sokkot is kaptam, hogyha netán lassú defektem van akkor hogyan csinálhat olyat, hogy elveszi az ABS-t. :roll: Balatonkenesén van egy szerelő aki 8 éve szereli ezt az autót és ő mondta tavaly, hogy egy osztómű csere vagy felújítás ráférne de én akkor csak az olajat cseréltetem de szerintem az adta meg magát! Ma még egyszer átfutok amiket mondtál aztán kiderül mi van! Amúgy ez a swermotort hogyan tudom még ellenőrizni, hogy tényleg az ment el?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2018.12.11. 19:12 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.29. 22:26
Hozzászólások: 1212
Tartózkodási hely: Siófok-Ausztria
Adott köszi: 90 alkalommal
Kapott köszik: 57 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57D30O2
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
tökmöc írta:
muhaati írta:
tökmöc írta:
Szép napot!

Nos 3.5 év után lehet elkapott egy nagyobb baj az e61-nél!
Lassan mentem aztán kanyarodás közben éreztem egy kis remegést és ki is írta rá pár másodpercre ezt " 4x4 system abs and dsc failed " !
Mióta kiírta nincs abs teszteltem! Az autó jön megy igaz ma írta ki de le is raktam! A kérdésem szerintetek osztómű vagy elektromos baj lesz?

Hibakód: 0049F2, 0055C3, 0055C6


A másik fórumban leírtam hogy miket kell átnézned. Ha ott minden rendben, akkor lefogazott a swermotor. Azt ki kell szerelni, megnézni a fogaskerekeit. Ha az is rendben, akkor maga az osztómű fáradt el.


Szia!
Igen rajta vagyok és sokkot is kaptam, hogyha netán lassú defektem van akkor hogyan csinálhat olyat, hogy elveszi az ABS-t. :roll: Balatonkenesén van egy szerelő aki 8 éve szereli ezt az autót és ő mondta tavaly, hogy egy osztómű csere vagy felújítás ráférne de én akkor csak az olajat cseréltetem de szerintem az adta meg magát! Ma még egyszer átfutok amiket mondtál aztán kiderül mi van! Amúgy ez a swermotort hogyan tudom még ellenőrizni, hogy tényleg az ment el?



Ma voltam szerelőnél, hogy i is lehet a gond! Nos véletlen vagy sem a jobb első keréknél nem érzékel valamit és ezért tiltotta le az ABS-t! De ezzel egy időben az osztómű is vészüzembe helyezte magát valamiért! Sajnos sok a melója de ő először a jel adót nézné meg majd az osztóműből leengedné az olajat, mert ha fém reszelék van benne akkor osztómű hiba ha nem akkor az a swermotor vagy mi a neve lesz a ludas! Addig élvezem a hátsókerék hajtást! :D " csak vicceltem nem használom míg nincs kész "


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2018.12.11. 19:34 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5737
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 817 alkalommal
Kapott köszik: 1833 alkalommal
Széria kód: E63
Motor tipusa: N63B48tu
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
tökmöc írta:
tökmöc írta:
muhaati írta:
tökmöc írta:
Szép napot!

Nos 3.5 év után lehet elkapott egy nagyobb baj az e61-nél!
Lassan mentem aztán kanyarodás közben éreztem egy kis remegést és ki is írta rá pár másodpercre ezt " 4x4 system abs and dsc failed " !
Mióta kiírta nincs abs teszteltem! Az autó jön megy igaz ma írta ki de le is raktam! A kérdésem szerintetek osztómű vagy elektromos baj lesz?

Hibakód: 0049F2, 0055C3, 0055C6


A másik fórumban leírtam hogy miket kell átnézned. Ha ott minden rendben, akkor lefogazott a swermotor. Azt ki kell szerelni, megnézni a fogaskerekeit. Ha az is rendben, akkor maga az osztómű fáradt el.


Szia!
Igen rajta vagyok és sokkot is kaptam, hogyha netán lassú defektem van akkor hogyan csinálhat olyat, hogy elveszi az ABS-t. :roll: Balatonkenesén van egy szerelő aki 8 éve szereli ezt az autót és ő mondta tavaly, hogy egy osztómű csere vagy felújítás ráférne de én akkor csak az olajat cseréltetem de szerintem az adta meg magát! Ma még egyszer átfutok amiket mondtál aztán kiderül mi van! Amúgy ez a swermotort hogyan tudom még ellenőrizni, hogy tényleg az ment el?



Ma voltam szerelőnél, hogy i is lehet a gond! Nos véletlen vagy sem a jobb első keréknél nem érzékel valamit és ezért tiltotta le az ABS-t! De ezzel egy időben az osztómű is vészüzembe helyezte magát valamiért! Sajnos sok a melója de ő először a jel adót nézné meg majd az osztóműből leengedné az olajat, mert ha fém reszelék van benne akkor osztómű hiba ha nem akkor az a swermotor vagy mi a neve lesz a ludas! Addig élvezem a hátsókerék hajtást! :D " csak vicceltem nem használom míg nincs kész "

Az lehet, hogy azért, mert nincs infója az egyik kerékről, így nincs mi alapján elossza a nyomatékot.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.12.11. 20:31 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.29. 22:26
Hozzászólások: 1212
Tartózkodási hely: Siófok-Ausztria
Adott köszi: 90 alkalommal
Kapott köszik: 57 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57D30O2
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
tökmöc írta:
tökmöc írta:
muhaati írta:
tökmöc írta:
Szép napot!

Nos 3.5 év után lehet elkapott egy nagyobb baj az e61-nél!
Lassan mentem aztán kanyarodás közben éreztem egy kis remegést és ki is írta rá pár másodpercre ezt " 4x4 system abs and dsc failed " !
Mióta kiírta nincs abs teszteltem! Az autó jön megy igaz ma írta ki de le is raktam! A kérdésem szerintetek osztómű vagy elektromos baj lesz?

Hibakód: 0049F2, 0055C3, 0055C6


A másik fórumban leírtam hogy miket kell átnézned. Ha ott minden rendben, akkor lefogazott a swermotor. Azt ki kell szerelni, megnézni a fogaskerekeit. Ha az is rendben, akkor maga az osztómű fáradt el.


Szia!
Igen rajta vagyok és sokkot is kaptam, hogyha netán lassú defektem van akkor hogyan csinálhat olyat, hogy elveszi az ABS-t. :roll: Balatonkenesén van egy szerelő aki 8 éve szereli ezt az autót és ő mondta tavaly, hogy egy osztómű csere vagy felújítás ráférne de én akkor csak az olajat cseréltetem de szerintem az adta meg magát! Ma még egyszer átfutok amiket mondtál aztán kiderül mi van! Amúgy ez a swermotort hogyan tudom még ellenőrizni, hogy tényleg az ment el?



Ma voltam szerelőnél, hogy i is lehet a gond! Nos véletlen vagy sem a jobb első keréknél nem érzékel valamit és ezért tiltotta le az ABS-t! De ezzel egy időben az osztómű is vészüzembe helyezte magát valamiért! Sajnos sok a melója de ő először a jel adót nézné meg majd az osztóműből leengedné az olajat, mert ha fém reszelék van benne akkor osztómű hiba ha nem akkor az a swermotor vagy mi a neve lesz a ludas! Addig élvezem a hátsókerék hajtást! :D " csak vicceltem nem használom míg nincs kész "

Az lehet, hogy azért, mert nincs infója az egyik kerékről, így nincs mi alapján elossza a nyomatékot.


Tegnap voltam autót mosatni és utána több mint 2 órán át mentem az autóval és semmi gondja nem volt! Az autón kb. 4 éve volt tárcsa és betét cserélve " én éves szinten olyan 10 ezret mentem vele vagyis mióta nálam van 30 ezret raktam bele " ! Lehet csak az a baja? :roll: :D :oops:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2019.01.15. 21:18 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.29. 22:26
Hozzászólások: 1212
Tartózkodási hely: Siófok-Ausztria
Adott köszi: 90 alkalommal
Kapott köszik: 57 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57D30O2
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Szép estét!

Nos ma hívott a szerelő és közölte velem a generátor teljesen fel lett újítva de az osztómű tropa és 2 megoldás van rá! Vagy felújíttatom ami 300 ezer lesz vagy veszek bontottat. Nos ha esetleg tud ebben segíteni vagy tud jó állapotú bontottat ne tartsa magában! A felújítás nem gondoltam volna, hogy ilyen drága igaz ebben a munka díj is benne van!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2019.01.19. 20:22 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2010.03.28. 01:00
Hozzászólások: 265
Tartózkodási hely: Budapest XVIII.ker. Gyál
Adott köszi: 38 alkalommal
Kapott köszik: 14 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 525d
Évjárata: 2009
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
sziasztok. Van egy olyan problémám, hogy az autó (gyári géppel olvasva) teljesen hiba kód mentes de azt vettem észre hogy hidegbe (a motor is ugyanolyan hideg) már 1c fok körül is dadogva indul. Később bármikor indítom pöc röf. Ami változott, hogy kétszer prémium diselt tankoltam bele az Ausannál előtte ugyanott szoktam tankolni rendes gázolajat és eddig akármilyen hideg volt azonnal rögtön szépen indult. Ha valakinek van ötlete örömmel várom.
előre is köszönöm a válaszokat


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
HozzászólásElküldve: 2019.01.19. 21:28 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2015.08.07. 10:36
Hozzászólások: 939
Tartózkodási hely: Ingolstadt / Budapest
Adott köszi: 185 alkalommal
Kapott köszik: 98 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
stupeki69 írta:
sziasztok. Van egy olyan problémám, hogy az autó (gyári géppel olvasva) teljesen hiba kód mentes de azt vettem észre hogy hidegbe (a motor is ugyanolyan hideg) már 1c fok körül is dadogva indul. Később bármikor indítom pöc röf. Ami változott, hogy kétszer prémium diselt tankoltam bele az Ausannál előtte ugyanott szoktam tankolni rendes gázolajat és eddig akármilyen hideg volt azonnal rögtön szépen indult. Ha valakinek van ötlete örömmel várom.
előre is köszönöm a válaszokat
izzitas?


Gesendet von iPhone mit Tapatalk

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2019.01.20. 09:51 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2010.03.28. 01:00
Hozzászólások: 265
Tartózkodási hely: Budapest XVIII.ker. Gyál
Adott köszi: 38 alkalommal
Kapott köszik: 14 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 525d
Évjárata: 2009
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
dreizwanzig írta:
stupeki69 írta:
sziasztok. Van egy olyan problémám, hogy az autó (gyári géppel olvasva) teljesen hiba kód mentes de azt vettem észre hogy hidegbe (a motor is ugyanolyan hideg) már 1c fok körül is dadogva indul. Később bármikor indítom pöc röf. Ami változott, hogy kétszer prémium diselt tankoltam bele az Ausannál előtte ugyanott szoktam tankolni rendes gázolajat és eddig akármilyen hideg volt azonnal rögtön szépen indult. Ha valakinek van ötlete örömmel várom.
előre is köszönöm a válaszokat
izzitas?


Gesendet von iPhone mit Tapatalk

hibakód mentes az autó az izzító gyertyákat (berú) és vezérlőt (gyári) tavaj cseréltem, beírná amúgy is a hibatárolóba.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
HozzászólásElküldve: 2019.01.20. 10:03 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2015.08.07. 10:36
Hozzászólások: 939
Tartózkodási hely: Ingolstadt / Budapest
Adott köszi: 185 alkalommal
Kapott köszik: 98 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
stupeki69 írta:
dreizwanzig írta:
stupeki69 írta:
sziasztok. Van egy olyan problémám, hogy az autó (gyári géppel olvasva) teljesen hiba kód mentes de azt vettem észre hogy hidegbe (a motor is ugyanolyan hideg) már 1c fok körül is dadogva indul. Később bármikor indítom pöc röf. Ami változott, hogy kétszer prémium diselt tankoltam bele az Ausannál előtte ugyanott szoktam tankolni rendes gázolajat és eddig akármilyen hideg volt azonnal rögtön szépen indult. Ha valakinek van ötlete örömmel várom.
előre is köszönöm a válaszokat
izzitas?


Gesendet von iPhone mit Tapatalk

hibakód mentes az autó az izzító gyertyákat (berú) és vezérlőt (gyári) tavaj cseréltem, beírná amúgy is a hibatárolóba.
majd valaki kijavit, ha tevedek, de tudtommal pont tipikus, hogy az izzitasvezerlo elhalalozasat nem irja be hibanak. Egyebkent en is ezzel kuzdok, nekem sincs semmi a hibataroloban. En ki fogom cserelni az izzitasvezerlot. Meglatjuk...


Gesendet von iPhone mit Tapatalk

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2019.01.20. 12:39 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2010.03.28. 01:00
Hozzászólások: 265
Tartózkodási hely: Budapest XVIII.ker. Gyál
Adott köszi: 38 alkalommal
Kapott köszik: 14 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 525d
Évjárata: 2009
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
dreizwanzig írta:
stupeki69 írta:
dreizwanzig írta:
stupeki69 írta:
sziasztok. Van egy olyan problémám, hogy az autó (gyári géppel olvasva) teljesen hiba kód mentes de azt vettem észre hogy hidegbe (a motor is ugyanolyan hideg) már 1c fok körül is dadogva indul. Később bármikor indítom pöc röf. Ami változott, hogy kétszer prémium diselt tankoltam bele az Ausannál előtte ugyanott szoktam tankolni rendes gázolajat és eddig akármilyen hideg volt azonnal rögtön szépen indult. Ha valakinek van ötlete örömmel várom.
előre is köszönöm a válaszokat
izzitas?


Gesendet von iPhone mit Tapatalk

hibakód mentes az autó az izzító gyertyákat (berú) és vezérlőt (gyári) tavaj cseréltem, beírná amúgy is a hibatárolóba.
majd valaki kijavit, ha tevedek, de tudtommal pont tipikus, hogy az izzitasvezerlo elhalalozasat nem irja be hibanak. Egyebkent en is ezzel kuzdok, nekem sincs semmi a hibataroloban. En ki fogom cserelni az izzitasvezerlot. Meglatjuk...


Gesendet von iPhone mit Tapatalk

kiváncsi leszek írdmeg ha rájössz én is küzdök addig


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
HozzászólásElküldve: 2019.01.20. 18:26 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2017.03.27. 03:03
Hozzászólások: 11
Adott köszi: 3 alkalommal
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok.
E61 légrugót cseréltem tavaj karácsony előtt. Tökéletesen működött. 2 napra rá elütöttem egy őzet. Azóta állt a szervizben különböző biztosítási gondok miatt. Most jött meg és nem megy a kompresszor. Direktbe adtam neki 12v-ot,akkor elindult. A kompresszor levegő kivezetésén jön ki a levegő,de az eloszto után már nem jön ki. Illetve a kompresszor nem kap feszt,bizti ok. Mi lehet a gáz?
Kezdek megőrülni.....


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2019.01.20. 20:24 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2010.03.28. 01:00
Hozzászólások: 265
Tartózkodási hely: Budapest XVIII.ker. Gyál
Adott köszi: 38 alkalommal
Kapott köszik: 14 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 525d
Évjárata: 2009
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
pinyo írta:
Sziasztok.
E61 légrugót cseréltem tavaj karácsony előtt. Tökéletesen működött. 2 napra rá elütöttem egy őzet. Azóta állt a szervizben különböző biztosítási gondok miatt. Most jött meg és nem megy a kompresszor. Direktbe adtam neki 12v-ot,akkor elindult. A kompresszor levegő kivezetésén jön ki a levegő,de az eloszto után már nem jön ki. Illetve a kompresszor nem kap feszt,bizti ok. Mi lehet a gáz?
Kezdek megőrülni.....

van benne egy relé a csomagtartód legaljában én ott kezdeném.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
HozzászólásElküldve: 2019.01.20. 20:56 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2017.03.27. 03:03
Hozzászólások: 11
Adott köszi: 3 alkalommal
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
stupeki69 írta:
pinyo írta:
Sziasztok.
E61 légrugót cseréltem tavaj karácsony előtt. Tökéletesen működött. 2 napra rá elütöttem egy őzet. Azóta állt a szervizben különböző biztosítási gondok miatt. Most jött meg és nem megy a kompresszor. Direktbe adtam neki 12v-ot,akkor elindult. A kompresszor levegő kivezetésén jön ki a levegő,de az eloszto után már nem jön ki. Illetve a kompresszor nem kap feszt,bizti ok. Mi lehet a gáz?
Kezdek megőrülni.....

van benne egy relé a csomagtartód legaljában én ott kezdeném.

És azt hol találom? A biztitáblában van? Vagy a pótkerék alján?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2019.01.21. 07:58 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2010.03.28. 01:00
Hozzászólások: 265
Tartózkodási hely: Budapest XVIII.ker. Gyál
Adott köszi: 38 alkalommal
Kapott köszik: 14 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 525d
Évjárata: 2009
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
pinyo írta:
stupeki69 írta:
pinyo írta:
Sziasztok.
E61 légrugót cseréltem tavaj karácsony előtt. Tökéletesen működött. 2 napra rá elütöttem egy őzet. Azóta állt a szervizben különböző biztosítási gondok miatt. Most jött meg és nem megy a kompresszor. Direktbe adtam neki 12v-ot,akkor elindult. A kompresszor levegő kivezetésén jön ki a levegő,de az eloszto után már nem jön ki. Illetve a kompresszor nem kap feszt,bizti ok. Mi lehet a gáz?
Kezdek megőrülni.....

van benne egy relé a csomagtartód legaljában én ott kezdeném.

És azt hol találom? A biztitáblában van? Vagy a pótkerék alján?

pótkerék alatt egy zöld színű relé.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek stupeki69 az itt látható tagok köszönték meg: pinyo
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
HozzászólásElküldve: 2019.01.21. 12:30 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2017.03.27. 03:03
Hozzászólások: 11
Adott köszi: 3 alkalommal
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
stupeki69 írta:
pinyo írta:
stupeki69 írta:
pinyo írta:
Sziasztok.
E61 légrugót cseréltem tavaj karácsony előtt. Tökéletesen működött. 2 napra rá elütöttem egy őzet. Azóta állt a szervizben különböző biztosítási gondok miatt. Most jött meg és nem megy a kompresszor. Direktbe adtam neki 12v-ot,akkor elindult. A kompresszor levegő kivezetésén jön ki a levegő,de az eloszto után már nem jön ki. Illetve a kompresszor nem kap feszt,bizti ok. Mi lehet a gáz?
Kezdek megőrülni.....

van benne egy relé a csomagtartód legaljában én ott kezdeném.

És azt hol találom? A biztitáblában van? Vagy a pótkerék alján?

pótkerék alatt egy zöld színű relé.

Köszönöm....próbálkozom.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2019.01.22. 07:28 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2017.03.27. 03:03
Hozzászólások: 11
Adott köszi: 3 alkalommal
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
pinyo írta:
stupeki69 írta:
pinyo írta:
stupeki69 írta:
pinyo írta:
Sziasztok.
E61 légrugót cseréltem tavaj karácsony előtt. Tökéletesen működött. 2 napra rá elütöttem egy őzet. Azóta állt a szervizben különböző biztosítási gondok miatt. Most jött meg és nem megy a kompresszor. Direktbe adtam neki 12v-ot,akkor elindult. A kompresszor levegő kivezetésén jön ki a levegő,de az eloszto után már nem jön ki. Illetve a kompresszor nem kap feszt,bizti ok. Mi lehet a gáz?
Kezdek megőrülni.....

van benne egy relé a csomagtartód legaljában én ott kezdeném.

És azt hol találom? A biztitáblában van? Vagy a pótkerék alján?

pótkerék alatt egy zöld színű relé.

Köszönöm....próbálkozom.

Nem a relé volt a gond. Még mindig nem derült ki miért nem indul be a kompi. A szintezőt lekötöttem,fura mód simán körbefordul a tengelye. Normális hogy nincs végállása? Illetve ez a szintező állítja a xenon magasságát is....lehet hogy amikor a szakik cserélték a lámpát a törés után valamit elszúrtak és behalt a szintező?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2019.01.24. 08:45 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2010.03.28. 01:00
Hozzászólások: 265
Tartózkodási hely: Budapest XVIII.ker. Gyál
Adott köszi: 38 alkalommal
Kapott köszik: 14 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 525d
Évjárata: 2009
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
stupeki69 írta:
dreizwanzig írta:
stupeki69 írta:
dreizwanzig írta:
stupeki69 írta:
sziasztok. Van egy olyan problémám, hogy az autó (gyári géppel olvasva) teljesen hiba kód mentes de azt vettem észre hogy hidegbe (a motor is ugyanolyan hideg) már 1c fok körül is dadogva indul. Később bármikor indítom pöc röf. Ami változott, hogy kétszer prémium diselt tankoltam bele az Ausannál előtte ugyanott szoktam tankolni rendes gázolajat és eddig akármilyen hideg volt azonnal rögtön szépen indult. Ha valakinek van ötlete örömmel várom.
előre is köszönöm a válaszokat
izzitas?


Gesendet von iPhone mit Tapatalk

hibakód mentes az autó az izzító gyertyákat (berú) és vezérlőt (gyári) tavaj cseréltem, beírná amúgy is a hibatárolóba.
majd valaki kijavit, ha tevedek, de tudtommal pont tipikus, hogy az izzitasvezerlo elhalalozasat nem irja be hibanak. Egyebkent en is ezzel kuzdok, nekem sincs semmi a hibataroloban. En ki fogom cserelni az izzitasvezerlot. Meglatjuk...


Gesendet von iPhone mit Tapatalk

kiváncsi leszek írdmeg ha rájössz én is küzdök addig

Az lett izzítás vezérlő csere és tökéletesen indul az autó. Ellenőrzés során hibakód nincs de de indításnál nincs kimenő áram az izzító gyertyákhoz.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
HozzászólásElküldve: 2019.01.24. 09:33 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2015.08.07. 10:36
Hozzászólások: 939
Tartózkodási hely: Ingolstadt / Budapest
Adott köszi: 185 alkalommal
Kapott köszik: 98 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
pinyo írta:
pinyo írta:
stupeki69 írta:
pinyo írta:
stupeki69 írta:
[quote="pinyo"]Sziasztok.
E61 légrugót cseréltem tavaj karácsony előtt. Tökéletesen működött. 2 napra rá elütöttem egy őzet. Azóta állt a szervizben különböző biztosítási gondok miatt. Most jött meg és nem megy a kompresszor. Direktbe adtam neki 12v-ot,akkor elindult. A kompresszor levegő kivezetésén jön ki a levegő,de az eloszto után már nem jön ki. Illetve a kompresszor nem kap feszt,bizti ok. Mi lehet a gáz?
Kezdek megőrülni.....

van benne egy relé a csomagtartód legaljában én ott kezdeném.

És azt hol találom? A biztitáblában van? Vagy a pótkerék alján?

pótkerék alatt egy zöld színű relé.

Köszönöm....próbálkozom.

Nem a relé volt a gond. Még mindig nem derült ki miért nem indul be a kompi. A szintezőt lekötöttem,fura mód simán körbefordul a tengelye. Normális hogy nincs végállása? Illetve ez a szintező állítja a xenon magasságát is....lehet hogy amikor a szakik cserélték a lámpát a törés után valamit elszúrtak és behalt a szintező?[/quote]nincs vegallasa!


Gesendet von iPhone mit Tapatalk

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2019.01.26. 01:19 
Offline
haladó
haladó

Csatlakozott: 2015.05.29. 22:19
Hozzászólások: 201
Tartózkodási hely: Németország
Adott köszi: 37 alkalommal
Kapott köszik: 14 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 2.5 D
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok srácok. Egy kis segítséget szeretnék kérni. A DVD lejátszó hátulján van egy kis ventilátor ami nekem meghalt, aztán így most ha felmelegszik, lefagyogat az egész IDrive. Vettem egy másik ventilátort, de azon csak három vezeték van,nem úgy mint az eredetin, mert azon 4 található. A kérdésem az lenne, hogy mi az a négy vezeték és, hogy a ventilátornak a levegőt el kell szívnia,vagy rá kell fújnia a készülékre ?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 569 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 25, 26, 27, 28, 29  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 2 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator