2018.09.04. 14:39
2018.09.04. 22:26
dreizwanzig írta:Sziasztok!
A komfort bejutassal es inditassal van bajom. Neha nem erzekeli a kocsi, hogy probalom nyitni, vagy zarni a kezemmel es olyankor egy masik ajtohoz kell mennem, ott meg altalaban mukodik. Aztan neha ott sem es akkor meg a taviranyitoval kell nyitnom. Mostanaban tobbszor volt, hogy jaro motornal kinyitottam az ajtot es kiirta, hogy nincs bent a kulcs. Legutobb meg az volt, hogy mar a taviranyitoval sem tudtam kinyitni a kocsit es utana elinditani sem. Rendesen, kulccsal kellett kinyitnom, meg aztan berakni a kulcsot a gyujtaskapcsoloba, hogy el tudjam inditani... Aztan utana 10 perc mulva meg mukodott minden tokeletesen. Lehet, hogy az elem merulne a kulcsban? Fel eve csereltem. Vagy valami mas baj? Minden esetre kicserelem az elemet, csak tudni szeretnem, hogy ezek nem valami tipikus betegseg tunetei-e?
2018.09.05. 13:52
vaszarig írta:dreizwanzig írta:Sziasztok!
A komfort bejutassal es inditassal van bajom. Neha nem erzekeli a kocsi, hogy probalom nyitni, vagy zarni a kezemmel es olyankor egy masik ajtohoz kell mennem, ott meg altalaban mukodik. Aztan neha ott sem es akkor meg a taviranyitoval kell nyitnom. Mostanaban tobbszor volt, hogy jaro motornal kinyitottam az ajtot es kiirta, hogy nincs bent a kulcs. Legutobb meg az volt, hogy mar a taviranyitoval sem tudtam kinyitni a kocsit es utana elinditani sem. Rendesen, kulccsal kellett kinyitnom, meg aztan berakni a kulcsot a gyujtaskapcsoloba, hogy el tudjam inditani... Aztan utana 10 perc mulva meg mukodott minden tokeletesen. Lehet, hogy az elem merulne a kulcsban? Fel eve csereltem. Vagy valami mas baj? Minden esetre kicserelem az elemet, csak tudni szeretnem, hogy ezek nem valami tipikus betegseg tunetei-e?
Nekem is meggyűlt vele a bajom, így olvasgattam kicsit a német fórumokon! Nekem valószínű, hogy a zárnám lévő elektronika adta meg magát, mert nekem a komplett jobb oldala nem megy! Viszont ahogy te leírtad neked szerintem inkább az antenna (vevő) részével lehet gond! Ezt is többen írták fórumon! A könyöklőd hátsó részében van a szellőző mögött!
2018.09.05. 15:06
dreizwanzig írta:vaszarig írta:dreizwanzig írta:Sziasztok!
A komfort bejutassal es inditassal van bajom. Neha nem erzekeli a kocsi, hogy probalom nyitni, vagy zarni a kezemmel es olyankor egy masik ajtohoz kell mennem, ott meg altalaban mukodik. Aztan neha ott sem es akkor meg a taviranyitoval kell nyitnom. Mostanaban tobbszor volt, hogy jaro motornal kinyitottam az ajtot es kiirta, hogy nincs bent a kulcs. Legutobb meg az volt, hogy mar a taviranyitoval sem tudtam kinyitni a kocsit es utana elinditani sem. Rendesen, kulccsal kellett kinyitnom, meg aztan berakni a kulcsot a gyujtaskapcsoloba, hogy el tudjam inditani... Aztan utana 10 perc mulva meg mukodott minden tokeletesen. Lehet, hogy az elem merulne a kulcsban? Fel eve csereltem. Vagy valami mas baj? Minden esetre kicserelem az elemet, csak tudni szeretnem, hogy ezek nem valami tipikus betegseg tunetei-e?
Nekem is meggyűlt vele a bajom, így olvasgattam kicsit a német fórumokon! Nekem valószínű, hogy a zárnám lévő elektronika adta meg magát, mert nekem a komplett jobb oldala nem megy! Viszont ahogy te leírtad neked szerintem inkább az antenna (vevő) részével lehet gond! Ezt is többen írták fórumon! A könyöklőd hátsó részében van a szellőző mögött!
koszi az infot. Nekem sem mukodott az egyik ajton a komfort nyitas, kiderult, h az ajtoban el van szakadva egy vezetek...
2018.10.03. 21:34
2018.10.04. 07:18
dreizwanzig írta:sziasztok!
ujra fek problema:
A sztorim ugy kezdodott, hogy az auto vasarlasa utan csereltettem a fektarcsakat es beteteket. Mindenhova ATE kerult. Sajnos 2-3 ezer km utan mar elegge raztak a fekek fekezeskor. Elvittem szervizbe, kioraztak, mind a negy tarcsa utott. Felszabalyoztak a tarcsakat, a hiba megszunt, de az orom nem tartott sokaig, ahogy teltek multak a kilometerek, egyre jobban elkezdett razni. Most kb 5ezer km utan ugyanugy raz, mint szabalyzas elott. Mi okozhatja a tarcsaim elvetemedeset vajon? Az elso futomuben ujak a legokarok, a kormany osszekotok es stabpalca. A fekeket tuti nem fekeztem el. Okozhatja ezt valami alkatresz hibaja? Vagy tenyleg ennyire szar lenne az ATE tarcsa? Mert most azon gondolkodom, hogy megveszem a gyari tarcsat, de ha a hiba nem a tarcsabol jon, hanem mashonnan, akkr azt is tonkre fogja tenni. Velemenyek?
2018.10.04. 07:19
nem, de ha a kerekagy utne, akkor a zsir uj tarcsaval is razna a fek sztem. Nem?attila94 írta:dreizwanzig írta:sziasztok!
ujra fek problema:
A sztorim ugy kezdodott, hogy az auto vasarlasa utan csereltettem a fektarcsakat es beteteket. Mindenhova ATE kerult. Sajnos 2-3 ezer km utan mar elegge raztak a fekek fekezeskor. Elvittem szervizbe, kioraztak, mind a negy tarcsa utott. Felszabalyoztak a tarcsakat, a hiba megszunt, de az orom nem tartott sokaig, ahogy teltek multak a kilometerek, egyre jobban elkezdett razni. Most kb 5ezer km utan ugyanugy raz, mint szabalyzas elott. Mi okozhatja a tarcsaim elvetemedeset vajon? Az elso futomuben ujak a legokarok, a kormany osszekotok es stabpalca. A fekeket tuti nem fekeztem el. Okozhatja ezt valami alkatresz hibaja? Vagy tenyleg ennyire szar lenne az ATE tarcsa? Mert most azon gondolkodom, hogy megveszem a gyari tarcsat, de ha a hiba nem a tarcsabol jon, hanem mashonnan, akkr azt is tonkre fogja tenni. Velemenyek?
Kerékagy ütése ki lett órázva?
2018.10.04. 07:21
dreizwanzig írta:nem, de ha a kerekagy utne, akkor a zsir uj tarcsaval is razna a fek sztem. Nem?attila94 írta:dreizwanzig írta:sziasztok!
ujra fek problema:
A sztorim ugy kezdodott, hogy az auto vasarlasa utan csereltettem a fektarcsakat es beteteket. Mindenhova ATE kerult. Sajnos 2-3 ezer km utan mar elegge raztak a fekek fekezeskor. Elvittem szervizbe, kioraztak, mind a negy tarcsa utott. Felszabalyoztak a tarcsakat, a hiba megszunt, de az orom nem tartott sokaig, ahogy teltek multak a kilometerek, egyre jobban elkezdett razni. Most kb 5ezer km utan ugyanugy raz, mint szabalyzas elott. Mi okozhatja a tarcsaim elvetemedeset vajon? Az elso futomuben ujak a legokarok, a kormany osszekotok es stabpalca. A fekeket tuti nem fekeztem el. Okozhatja ezt valami alkatresz hibaja? Vagy tenyleg ennyire szar lenne az ATE tarcsa? Mert most azon gondolkodom, hogy megveszem a gyari tarcsat, de ha a hiba nem a tarcsabol jon, hanem mashonnan, akkr azt is tonkre fogja tenni. Velemenyek?
Kerékagy ütése ki lett órázva?
Gesendet von iPhone mit Tapatalk
2018.10.06. 19:47
attila94 írta:dreizwanzig írta:nem, de ha a kerekagy utne, akkor a zsir uj tarcsaval is razna a fek sztem. Nem?attila94 írta:dreizwanzig írta:sziasztok!
ujra fek problema:
A sztorim ugy kezdodott, hogy az auto vasarlasa utan csereltettem a fektarcsakat es beteteket. Mindenhova ATE kerult. Sajnos 2-3 ezer km utan mar elegge raztak a fekek fekezeskor. Elvittem szervizbe, kioraztak, mind a negy tarcsa utott. Felszabalyoztak a tarcsakat, a hiba megszunt, de az orom nem tartott sokaig, ahogy teltek multak a kilometerek, egyre jobban elkezdett razni. Most kb 5ezer km utan ugyanugy raz, mint szabalyzas elott. Mi okozhatja a tarcsaim elvetemedeset vajon? Az elso futomuben ujak a legokarok, a kormany osszekotok es stabpalca. A fekeket tuti nem fekeztem el. Okozhatja ezt valami alkatresz hibaja? Vagy tenyleg ennyire szar lenne az ATE tarcsa? Mert most azon gondolkodom, hogy megveszem a gyari tarcsat, de ha a hiba nem a tarcsabol jon, hanem mashonnan, akkr azt is tonkre fogja tenni. Velemenyek?
Kerékagy ütése ki lett órázva?
Gesendet von iPhone mit Tapatalk
Lehet nem hozná ki egyből. Én egy ATE szerelési útmutatóban olvastam amit természetesen most nem fogok megtalálni.
2018.10.08. 10:29
dreizwanzig írta:attila94 írta:dreizwanzig írta:nem, de ha a kerekagy utne, akkor a zsir uj tarcsaval is razna a fek sztem. Nem?attila94 írta:dreizwanzig írta:sziasztok!
ujra fek problema:
A sztorim ugy kezdodott, hogy az auto vasarlasa utan csereltettem a fektarcsakat es beteteket. Mindenhova ATE kerult. Sajnos 2-3 ezer km utan mar elegge raztak a fekek fekezeskor. Elvittem szervizbe, kioraztak, mind a negy tarcsa utott. Felszabalyoztak a tarcsakat, a hiba megszunt, de az orom nem tartott sokaig, ahogy teltek multak a kilometerek, egyre jobban elkezdett razni. Most kb 5ezer km utan ugyanugy raz, mint szabalyzas elott. Mi okozhatja a tarcsaim elvetemedeset vajon? Az elso futomuben ujak a legokarok, a kormany osszekotok es stabpalca. A fekeket tuti nem fekeztem el. Okozhatja ezt valami alkatresz hibaja? Vagy tenyleg ennyire szar lenne az ATE tarcsa? Mert most azon gondolkodom, hogy megveszem a gyari tarcsat, de ha a hiba nem a tarcsabol jon, hanem mashonnan, akkr azt is tonkre fogja tenni. Velemenyek?
Kerékagy ütése ki lett órázva?
Gesendet von iPhone mit Tapatalk
Lehet nem hozná ki egyből. Én egy ATE szerelési útmutatóban olvastam amit természetesen most nem fogok megtalálni.
Én is olvastam, de ezt az egyből nem hozná ki dolgot nem értem. Ha a kerékagy üt, akkor az egyből üt, nem csak egy idő után. Szerintem.
2018.10.08. 10:30
stupeki69 írta:dreizwanzig írta:attila94 írta:nem, de ha a kerekagy utne, akkor a zsir uj tarcsaval is razna a fek sztem. Nem?dreizwanzig írta:attila94 írta:[quote="dreizwanzig"]sziasztok!
ujra fek problema:
A sztorim ugy kezdodott, hogy az auto vasarlasa utan csereltettem a fektarcsakat es beteteket. Mindenhova ATE kerult. Sajnos 2-3 ezer km utan mar elegge raztak a fekek fekezeskor. Elvittem szervizbe, kioraztak, mind a negy tarcsa utott. Felszabalyoztak a tarcsakat, a hiba megszunt, de az orom nem tartott sokaig, ahogy teltek multak a kilometerek, egyre jobban elkezdett razni. Most kb 5ezer km utan ugyanugy raz, mint szabalyzas elott. Mi okozhatja a tarcsaim elvetemedeset vajon? Az elso futomuben ujak a legokarok, a kormany osszekotok es stabpalca. A fekeket tuti nem fekeztem el. Okozhatja ezt valami alkatresz hibaja? Vagy tenyleg ennyire szar lenne az ATE tarcsa? Mert most azon gondolkodom, hogy megveszem a gyari tarcsat, de ha a hiba nem a tarcsabol jon, hanem mashonnan, akkr azt is tonkre fogja tenni. Velemenyek?
Kerékagy ütése ki lett órázva?
Gesendet von iPhone mit Tapatalk
Lehet nem hozná ki egyből. Én egy ATE szerelési útmutatóban olvastam amit természetesen most nem fogok megtalálni.
Én is olvastam, de ezt az egyből nem hozná ki dolgot nem értem. Ha a kerékagy üt, akkor az egyből üt, nem csak egy idő után. Szerintem.
2018.10.08. 10:37
2018.10.08. 19:35
2018.10.08. 20:35
2018.10.18. 20:48
2018.11.23. 13:08
2018.11.25. 21:03
csikes77 írta:Sziasztok Srácok. Az izzítással van gondom ismét, és ebben kérném a segítségeteket. Amit cseréltem az a vezérlő és az izzítógyertyák, de ennek ellenére sem működik, az1-2-3-as henger izzítását írja hibára a diag. Izzítási szimbólum sem jön elő indításkor. Valakinek ötlete? Furcsának találom,hogy az első három hengerben nincs izzítás.Bármi ötletet szívesen fogadok,mert nekem már az agyam zsibbad ettől a kocsitól.
2018.12.06. 12:03
NagyMatyas írta:csikes77 írta:Sziasztok Srácok. Az izzítással van gondom ismét, és ebben kérném a segítségeteket. Amit cseréltem az a vezérlő és az izzítógyertyák, de ennek ellenére sem működik, az1-2-3-as henger izzítását írja hibára a diag. Izzítási szimbólum sem jön elő indításkor. Valakinek ötlete? Furcsának találom,hogy az első három hengerben nincs izzítás.Bármi ötletet szívesen fogadok,mert nekem már az agyam zsibbad ettől a kocsitól.
Csak egy tipp, diaggal nem próbáltátok tesztelni a vezérlőt? Kábel köteget is lehet, hogy érdemes lenne kimérni. Egyébként az is lehet, hogy rossz az új vezérlő, volt már ilyen a történelem során sajnos, főleg, hogy szoktak bűvészkedni a vevők azzal, hogy visszavetetik reklamálva a használt alkatrészt.
2018.12.07. 00:21
csikes77 írta:NagyMatyas írta:csikes77 írta:Sziasztok Srácok. Az izzítással van gondom ismét, és ebben kérném a segítségeteket. Amit cseréltem az a vezérlő és az izzítógyertyák, de ennek ellenére sem működik, az1-2-3-as henger izzítását írja hibára a diag. Izzítási szimbólum sem jön elő indításkor. Valakinek ötlete? Furcsának találom,hogy az első három hengerben nincs izzítás.Bármi ötletet szívesen fogadok,mert nekem már az agyam zsibbad ettől a kocsitól.
Csak egy tipp, diaggal nem próbáltátok tesztelni a vezérlőt? Kábel köteget is lehet, hogy érdemes lenne kimérni. Egyébként az is lehet, hogy rossz az új vezérlő, volt már ilyen a történelem során sajnos, főleg, hogy szoktak bűvészkedni a vevők azzal, hogy visszavetetik reklamálva a használt alkatrészt.
Az elektronikához sajna nem értek,de ha a vezérlő rossz lenne, akkor az összes hengert írná talán. Nem? Valaki máshoz kellene elvinnem a kocsit,mert szerintem a gyerek nem nagyon vágja,ilyet,hogy teszt, nem is csinált. Most vettem egy kábelt,ami az indítómotortól jön,de sokat nem várok attól sem,mert igazából nem hiszek már benne,hogy jó lesz. Az még a furcsa,hogy az izzítás kijelzés sem jön elő, pedig amiket néztem videókat,azoknál meg volt a szimbólum,már két fokban is. Aztán meg mindig jön elő még más is, most például olyan hangot ad a kocsi néha,mintha a dobbetét beleérne a kerékbe ,ilyen robajló hangot ad, azt elhagyta mire félre álltam vele múltkor is. De a motor környékéről jön szerintem,például a közlekedési lámpánál jött elő legutóbb,de persze mire félre tudtam vele állni addigra abbahagyta a genyó. Magyarul szopat a kocsi.
2018.12.07. 14:00