* *
Pontos idő: 2018.11.14. 08:24

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 535 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 23, 24, 25, 26, 27  Következő
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: 2018.08.02. 19:07 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2207
Adott köszi: 417 alkalommal
Kapott köszik: 446 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
dreizwanzig írta:
Na, annyiban modositanam a helyzetet, higy az van, hogy alul egyaltalan nem huz a kocsi. 2800 korul kezd megjonni az ero, fent jol megy. Amint tudom viszem szervizbe, de mire szamithatok? Ha jol sejtem, akkor a nyomasszabalyzok, vagy vakuumcso jobb esetben. Rosszabb esetben?


Gesendet von iPhone mit Tapatalk


Jó esetben nem megy a nyomásszabályzód, ami vált a két turbó közt vagy az odavágó vákuumcső, vagy az odavágó actuator. Rosszabb esetben megszorult a lemez, ami a két turbó közt vált, vagy behányt a kis turbód. :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek NagyMatyas az itt látható tagok köszönték meg: dreizwanzig
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
HozzászólásElküldve: 2018.08.02. 19:36 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2015.08.07. 10:36
Hozzászólások: 922
Tartózkodási hely: Ingolstadt / Budapest
Adott köszi: 179 alkalommal
Kapott köszik: 98 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
NagyMatyas írta:
dreizwanzig írta:
Na, annyiban modositanam a helyzetet, higy az van, hogy alul egyaltalan nem huz a kocsi. 2800 korul kezd megjonni az ero, fent jol megy. Amint tudom viszem szervizbe, de mire szamithatok? Ha jol sejtem, akkor a nyomasszabalyzok, vagy vakuumcso jobb esetben. Rosszabb esetben?


Gesendet von iPhone mit Tapatalk


Jó esetben nem megy a nyomásszabályzód, ami vált a két turbó közt vagy az odavágó vákuumcső, vagy az odavágó actuator. Rosszabb esetben megszorult a lemez, ami a két turbó közt vált, vagy behányt a kis turbód. :)
thx. Hetfon viszem a szervizbe.

Ma hoztam el a masik szervizbol, ahova a fek rangatas miatt vittem. Mind a 4 fek utott. 5000 km utan... plusz a szerelo mar ranezesre mondta, h a falken gumikkal, ami rajta van, lehet gond lesz. Ugy is lett, az egyik tojas, de valahogy ugy forditottak, hogy jo legyen. Ugy tunik a fekezesk gondjaim megszuntek... remelem nem csak atmenetileg.


Gesendet von iPhone mit Tapatalk

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek dreizwanzig az itt látható tagok köszönték meg: NagyMatyas
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.08.02. 20:34 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2207
Adott köszi: 417 alkalommal
Kapott köszik: 446 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
dreizwanzig írta:
NagyMatyas írta:
dreizwanzig írta:
Na, annyiban modositanam a helyzetet, higy az van, hogy alul egyaltalan nem huz a kocsi. 2800 korul kezd megjonni az ero, fent jol megy. Amint tudom viszem szervizbe, de mire szamithatok? Ha jol sejtem, akkor a nyomasszabalyzok, vagy vakuumcso jobb esetben. Rosszabb esetben?


Gesendet von iPhone mit Tapatalk


Jó esetben nem megy a nyomásszabályzód, ami vált a két turbó közt vagy az odavágó vákuumcső, vagy az odavágó actuator. Rosszabb esetben megszorult a lemez, ami a két turbó közt vált, vagy behányt a kis turbód. :)
thx. Hetfon viszem a szervizbe.

Ma hoztam el a masik szervizbol, ahova a fek rangatas miatt vittem. Mind a 4 fek utott. 5000 km utan... plusz a szerelo mar ranezesre mondta, h a falken gumikkal, ami rajta van, lehet gond lesz. Ugy is lett, az egyik tojas, de valahogy ugy forditottak, hogy jo legyen. Ugy tunik a fekezesk gondjaim megszuntek... remelem nem csak atmenetileg.


Gesendet von iPhone mit Tapatalk


Én mondjuk gumiban világ életemben csak Michelinre, Dunlopra és Continentalra esküdtem, de leginkább az utóbbira. Conti pl öregedésből is jeles, míg a Hankook-ok eddig pl 4 év után kikeményedtek a Conti volt, hogy 10 évet kibírt és még mindig puha volt. Amiatt lett lecserélve, mert már sokan megszóltak, hogy fú 10 éves gumival járni....


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.08.02. 20:49 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2015.08.07. 10:36
Hozzászólások: 922
Tartózkodási hely: Ingolstadt / Budapest
Adott köszi: 179 alkalommal
Kapott köszik: 98 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
NagyMatyas írta:
dreizwanzig írta:
NagyMatyas írta:
dreizwanzig írta:
Na, annyiban modositanam a helyzetet, higy az van, hogy alul egyaltalan nem huz a kocsi. 2800 korul kezd megjonni az ero, fent jol megy. Amint tudom viszem szervizbe, de mire szamithatok? Ha jol sejtem, akkor a nyomasszabalyzok, vagy vakuumcso jobb esetben. Rosszabb esetben?


Gesendet von iPhone mit Tapatalk


Jó esetben nem megy a nyomásszabályzód, ami vált a két turbó közt vagy az odavágó vákuumcső, vagy az odavágó actuator. Rosszabb esetben megszorult a lemez, ami a két turbó közt vált, vagy behányt a kis turbód. :)
thx. Hetfon viszem a szervizbe.

Ma hoztam el a masik szervizbol, ahova a fek rangatas miatt vittem. Mind a 4 fek utott. 5000 km utan... plusz a szerelo mar ranezesre mondta, h a falken gumikkal, ami rajta van, lehet gond lesz. Ugy is lett, az egyik tojas, de valahogy ugy forditottak, hogy jo legyen. Ugy tunik a fekezesk gondjaim megszuntek... remelem nem csak atmenetileg.


Gesendet von iPhone mit Tapatalk


Én mondjuk gumiban világ életemben csak Michelinre, Dunlopra és Continentalra esküdtem, de leginkább az utóbbira. Conti pl öregedésből is jeles, míg a Hankook-ok eddig pl 4 év után kikeményedtek a Conti volt, hogy 10 évet kibírt és még mindig puha volt. Amiatt lett lecserélve, mert már sokan megszóltak, hogy fú 10 éves gumival járni....
az ebayen lehet venni keszleten maradt gumikat nagyon jo aron. Tehat zsir uj gumik, csak mondjuk 2 evig raktarban voltak. Igy lett ez a fulda. Elotte persze utananeztem es pozitivakat irtak rola. Persze irtak, hogy nem egy conti, de a tesztek szerinr az ajanlott kategoria volt. Igazabol ezidaig nem ereztem barmi hatranyat. Na hat ez van, majd meglatjuk...


Gesendet von iPhone mit Tapatalk

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.08.03. 19:26 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5693
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1421 alkalommal
Kapott köszik: 1373 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
NagyMatyas írta:
dreizwanzig írta:
NagyMatyas írta:
dreizwanzig írta:
Na, annyiban modositanam a helyzetet, higy az van, hogy alul egyaltalan nem huz a kocsi. 2800 korul kezd megjonni az ero, fent jol megy. Amint tudom viszem szervizbe, de mire szamithatok? Ha jol sejtem, akkor a nyomasszabalyzok, vagy vakuumcso jobb esetben. Rosszabb esetben?


Gesendet von iPhone mit Tapatalk


Jó esetben nem megy a nyomásszabályzód, ami vált a két turbó közt vagy az odavágó vákuumcső, vagy az odavágó actuator. Rosszabb esetben megszorult a lemez, ami a két turbó közt vált, vagy behányt a kis turbód. :)
thx. Hetfon viszem a szervizbe.

Ma hoztam el a masik szervizbol, ahova a fek rangatas miatt vittem. Mind a 4 fek utott. 5000 km utan... plusz a szerelo mar ranezesre mondta, h a falken gumikkal, ami rajta van, lehet gond lesz. Ugy is lett, az egyik tojas, de valahogy ugy forditottak, hogy jo legyen. Ugy tunik a fekezesk gondjaim megszuntek... remelem nem csak atmenetileg.


Gesendet von iPhone mit Tapatalk


Én mondjuk gumiban világ életemben csak Michelinre, Dunlopra és Continentalra esküdtem, de leginkább az utóbbira. Conti pl öregedésből is jeles, míg a Hankook-ok eddig pl 4 év után kikeményedtek a Conti volt, hogy 10 évet kibírt és még mindig puha volt. Amiatt lett lecserélve, mert már sokan megszóltak, hogy fú 10 éves gumival járni....


Offtopic, de 10 év E61-ezés után szerintem Bridgestone. 17 (téli) és 18 (nyári) collban is kiváló. Lepke meg szívott vele 19-esben.

A Michelin nagyon nem vált be nyáriban, pedig a lehető legjobb Pilot gumikat vettem. A GoodYear meg alig kopik, cserébe persze nulla tapadás. Mondjuk én mindig új gumikat veszek.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
HozzászólásElküldve: 2018.08.05. 13:31 
Offline
haladó
haladó

Csatlakozott: 2009.05.24. 00:00
Hozzászólások: 291
Tartózkodási hely: Szeged
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2004
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok. Egyik pillanatról a másikra felugrott a vízhőfok jelző 3000es fordulatra. Előtte 4500alatt volt egy picivel és mindig oda állt be.
Mi romolhatott el? Kép

Tapatalkkal küldve az én WAS-LX1 eszközömről


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.08.05. 13:33 
Offline
haladó
haladó

Csatlakozott: 2009.05.24. 00:00
Hozzászólások: 291
Tartózkodási hely: Szeged
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2004
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Cyri írta:
Sziasztok. Egyik pillanatról a másikra felugrott a vízhőfok jelző 3000es fordulatra. Előtte 4500alatt volt egy picivel és mindig oda állt be.
Mi romolhatott el? Kép

Tapatalkkal küldve az én WAS-LX1 eszközömről
E60 525d 2004es évjárat..

Tapatalkkal küldve az én WAS-LX1 eszközömről


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.08.06. 11:17 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2015.08.07. 10:36
Hozzászólások: 922
Tartózkodási hely: Ingolstadt / Budapest
Adott köszi: 179 alkalommal
Kapott köszik: 98 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Cyri írta:
Sziasztok. Egyik pillanatról a másikra felugrott a vízhőfok jelző 3000es fordulatra. Előtte 4500alatt volt egy picivel és mindig oda állt be.
Mi romolhatott el? Kép

Tapatalkkal küldve az én WAS-LX1 eszközömről
mivaaaan??? Ez a vizhofok jelzo?????


Gesendet von iPhone mit Tapatalk

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.08.06. 12:39 
Offline
haladó
haladó

Csatlakozott: 2009.05.24. 00:00
Hozzászólások: 291
Tartózkodási hely: Szeged
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2004
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
dreizwanzig írta:
Cyri írta:
Sziasztok. Egyik pillanatról a másikra felugrott a vízhőfok jelző 3000es fordulatra. Előtte 4500alatt volt egy picivel és mindig oda állt be.
Mi romolhatott el? Kép

Tapatalkkal küldve az én WAS-LX1 eszközömről
mivaaaan??? Ez a vizhofok jelzo?????


Gesendet von iPhone mit Tapatalk
Elvileg igen. Majd figyeld meg hogy hidegindításkor látszik kb 10 csík és ahogy mész vele melegszik úgy tűnnek el a csíkok. Nekem ha üzemmeleg azt hiszem 4 csík látszik.

Tapatalkkal küldve az én WAS-LX1 eszközömről


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.08.06. 12:41 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2015.08.07. 10:36
Hozzászólások: 922
Tartózkodási hely: Ingolstadt / Budapest
Adott köszi: 179 alkalommal
Kapott köszik: 98 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Cyri írta:
dreizwanzig írta:
Cyri írta:
Sziasztok. Egyik pillanatról a másikra felugrott a vízhőfok jelző 3000es fordulatra. Előtte 4500alatt volt egy picivel és mindig oda állt be.
Mi romolhatott el? Kép

Tapatalkkal küldve az én WAS-LX1 eszközömről
mivaaaan??? Ez a vizhofok jelzo?????


Gesendet von iPhone mit Tapatalk
Elvileg igen. Majd figyeld meg hogy hidegindításkor látszik kb 10 csík és ahogy mész vele melegszik úgy tűnnek el a csíkok. Nekem ha üzemmeleg azt hiszem 4 csík látszik.

Tapatalkkal küldve az én WAS-LX1 eszközömről
bazzz ezt megis hogy ereztek??? :D amugy ha jol emlekszem, a leirasban sincs ez benne. Na majd megfigyelem... ezt jol kitalaltak, mint a szivargyujto helyet a nemdohanyzos verzional :D :D


Gesendet von iPhone mit Tapatalk

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.08.07. 10:03 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2015.08.07. 10:36
Hozzászólások: 922
Tartózkodási hely: Ingolstadt / Budapest
Adott köszi: 179 alkalommal
Kapott köszik: 98 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
NagyMatyas írta:
dreizwanzig írta:
Na, annyiban modositanam a helyzetet, higy az van, hogy alul egyaltalan nem huz a kocsi. 2800 korul kezd megjonni az ero, fent jol megy. Amint tudom viszem szervizbe, de mire szamithatok? Ha jol sejtem, akkor a nyomasszabalyzok, vagy vakuumcso jobb esetben. Rosszabb esetben?


Gesendet von iPhone mit Tapatalk


Jó esetben nem megy a nyomásszabályzód, ami vált a két turbó közt vagy az odavágó vákuumcső, vagy az odavágó actuator. Rosszabb esetben megszorult a lemez, ami a két turbó közt vált, vagy behányt a kis turbód. :)

na, ezt olcson megusztam. Lecsuszott a vakuumcso a nyomasszabalyzorol. :)

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek dreizwanzig az itt látható tagok köszönték meg: NagyMatyas
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.08.08. 08:01 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2010.03.28. 01:00
Hozzászólások: 253
Tartózkodási hely: Budapest XVIII.ker. Gyál
Adott köszi: 37 alkalommal
Kapott köszik: 13 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 525d
Évjárata: 2009
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
dreizwanzig írta:
Cyri írta:
dreizwanzig írta:
Cyri írta:
Sziasztok. Egyik pillanatról a másikra felugrott a vízhőfok jelző 3000es fordulatra. Előtte 4500alatt volt egy picivel és mindig oda állt be.
Mi romolhatott el? Kép

Tapatalkkal küldve az én WAS-LX1 eszközömről
mivaaaan??? Ez a vizhofok jelzo?????


Gesendet von iPhone mit Tapatalk
Elvileg igen. Majd figyeld meg hogy hidegindításkor látszik kb 10 csík és ahogy mész vele melegszik úgy tűnnek el a csíkok. Nekem ha üzemmeleg azt hiszem 4 csík látszik.

Tapatalkkal küldve az én WAS-LX1 eszközömről
bazzz ezt megis hogy ereztek??? :D amugy ha jol emlekszem, a leirasban sincs ez benne. Na majd megfigyelem... ezt jol kitalaltak, mint a szivargyujto helyet a nemdohanyzos verzional :D :D


Gesendet von iPhone mit Tapatalk

Én úgy tudom hogy ez abban az esetben működik hatul melegszik a motor és olyankor nem is engedi a fordulatot a kijelző fölé (3000)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
HozzászólásElküldve: 2018.08.08. 08:30 
Offline
haladó
haladó

Csatlakozott: 2009.05.24. 00:00
Hozzászólások: 291
Tartózkodási hely: Szeged
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2004
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
stupeki69 írta:
dreizwanzig írta:
Cyri írta:
dreizwanzig írta:
Cyri írta:
Sziasztok. Egyik pillanatról a másikra felugrott a vízhőfok jelző 3000es fordulatra. Előtte 4500alatt volt egy picivel és mindig oda állt be.
Mi romolhatott el? Kép

Tapatalkkal küldve az én WAS-LX1 eszközömről
mivaaaan??? Ez a vizhofok jelzo?????


Gesendet von iPhone mit Tapatalk
Elvileg igen. Majd figyeld meg hogy hidegindításkor látszik kb 10 csík és ahogy mész vele melegszik úgy tűnnek el a csíkok. Nekem ha üzemmeleg azt hiszem 4 csík látszik.

Tapatalkkal küldve az én WAS-LX1 eszközömről
bazzz ezt megis hogy ereztek??? :D amugy ha jol emlekszem, a leirasban sincs ez benne. Na majd megfigyelem... ezt jol kitalaltak, mint a szivargyujto helyet a nemdohanyzos verzional :D :D


Gesendet von iPhone mit Tapatalk

Én úgy tudom hogy ez abban az esetben működik hatul melegszik a motor és olyankor nem is engedi a fordulatot a kijelző fölé (3000)
Engedte 3000 fölé, direkt kipróbáltam úgy hogy kivettem üresbe és kipörgettem. Erről hallottam már én is.

Tapatalkkal küldve az én WAS-LX1 eszközömről


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.08.08. 08:34 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2010.03.28. 01:00
Hozzászólások: 253
Tartózkodási hely: Budapest XVIII.ker. Gyál
Adott köszi: 37 alkalommal
Kapott köszik: 13 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 525d
Évjárata: 2009
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Gesendet von iPhone mit Tapatalk[/quote]
Én úgy tudom hogy ez abban az esetben működik hatul melegszik a motor és olyankor nem is engedi a fordulatot a kijelző fölé (3000)[/quote]Engedte 3000 fölé, direkt kipróbáltam úgy hogy kivettem üresbe és kipörgettem. Erről hallottam már én is.

Tapatalkkal küldve az én WAS-LX1 eszközömről[/quote]
szerintem csak menetközben terhelésen nem engedi mindig elvált 3000 alatt bármit csinálsz


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
HozzászólásElküldve: 2018.08.24. 21:18 
Offline
haladó
haladó

Csatlakozott: 2009.05.24. 00:00
Hozzászólások: 291
Tartózkodási hely: Szeged
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2004
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Üdvözlet urak.

Megin benne vagyok a hintában az e60al. A story az hogy 2hónappal ezelőtt volt az autóban egy 3f57 hibakód. Dde charge air pressure controller. Nem ment az auto csak 2300as fordulattol indult meg. Elvittem egy turboshoz a turbot azt mondta kuka az elektronika. Rakott rá egy felújítottat és összehangolta a turbóval röpke 70kért.
Összerakták minden fasza 1800tól dolgozott a turbo huzott az auto a mai napig. Ugyanis most egyaltalan nem tölt a turbó. Megint ugyanaz a hibakod csak most egyaltalan nem huz az auto. Sőt most beír egy 4530as hibakódot is amit törlés után nem ír vissza. Mit tanácsoltok?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.08.25. 12:24 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5693
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1421 alkalommal
Kapott köszik: 1373 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
Nézd át a töltőlevegő csöveket, hogy rendben vannak -e. Ha ez nem oldja meg, keress egy szerelőt, aki ért is hozzá.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
HozzászólásElküldve: 2018.08.25. 12:50 
Offline
haladó
haladó

Csatlakozott: 2009.05.24. 00:00
Hozzászólások: 291
Tartózkodási hely: Szeged
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2004
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
kzolee írta:
Nézd át a töltőlevegő csöveket, hogy rendben vannak -e. Ha ez nem oldja meg, keress egy szerelőt, aki ért is hozzá.
http://turbogyar.hu/
Ők csinálták az elektronika felújítást. Ok. Átnézem bár most reggel megint jó volt, most amikor mentem vele megint nem. Érdekes.

Tapatalkkal küldve az én WAS-LX1 eszközömről


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.08.25. 14:30 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2207
Adott köszi: 417 alkalommal
Kapott köszik: 446 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Cyri írta:
kzolee írta:
Nézd át a töltőlevegő csöveket, hogy rendben vannak -e. Ha ez nem oldja meg, keress egy szerelőt, aki ért is hozzá.
http://turbogyar.hu/
Ők csinálták az elektronika felújítást. Ok. Átnézem bár most reggel megint jó volt, most amikor mentem vele megint nem. Érdekes.

Tapatalkkal küldve az én WAS-LX1 eszközömről


Megválaszoltad a dolgot akkor. Sanszos, hogy nem sikerült a felújítás. :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.08.26. 13:51 
Offline
haladó
haladó

Csatlakozott: 2009.05.24. 00:00
Hozzászólások: 291
Tartózkodási hely: Szeged
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2004
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Megfigyeltem amíg nem melegszik fel a motor üzemmelegre addig fasza minden. Utána csak 2400tól húz alatta szívó :D
NagyMatyas írta:
Cyri írta:
kzolee írta:
Nézd át a töltőlevegő csöveket, hogy rendben vannak -e. Ha ez nem oldja meg, keress egy szerelőt, aki ért is hozzá.
http://turbogyar.hu/
Ők csinálták az elektronika felújítást. Ok. Átnézem bár most reggel megint jó volt, most amikor mentem vele megint nem. Érdekes.

Tapatalkkal küldve az én WAS-LX1 eszközömről


Megválaszoltad a dolgot akkor. Sanszos, hogy nem sikerült a felújítás. :D


Tapatalkkal küldve az én WAS-LX1 eszközömről


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.08.28. 18:26 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5693
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1421 alkalommal
Kapott köszik: 1373 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
Cyri írta:
kzolee írta:
Nézd át a töltőlevegő csöveket, hogy rendben vannak -e. Ha ez nem oldja meg, keress egy szerelőt, aki ért is hozzá.
http://turbogyar.hu/
Ők csinálták az elektronika felújítást. Ok. Átnézem bár most reggel megint jó volt, most amikor mentem vele megint nem. Érdekes.

Tapatalkkal küldve az én WAS-LX1 eszközömről

Miért nem viszed vissza, hogy csinálják meg rendesen?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek kzolee az itt látható tagok köszönték meg: Gallaca
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 535 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 23, 24, 25, 26, 27  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 2 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator