Facebook E39.hu Google+ E39.hu Youtube E39.hu Twitter E39.hu Instagram E39.hu
Váltás asztali nézetre
Hozzászólás küldése

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E60-E61)

2018.06.23. 09:47

rockolo77 írta:
dreizwanzig írta:
hamoriarpi írta:Új tárcsához automatikusan megy az új nagyszilent előre. Futóműbeállítással is lehet probléma, meg 1000 mással is. Pontos diagnózis kell. Kár szakérteni.

ITT a 13-mas lenne a nagyszilent? Akkor már lehet, hogy cseréltetem az egész lengőkart... Nem tudtam, hogy tárcsa cserekor ez szokás. Persze, ha nem jövök rá magamtól, akkor ha hazamegyek, akkor megy a kocsi szervizbe, csak kíváncsi voltam, hogy van-e valami, amit én is le tudok ellenőrizni.

12-es, a 13-as az anyukája! :)

ja tényleg, béna vagyok...

Na a kerekeket lecseréltem télire, a hiba maradt... Kerék kizárva. Ha megyek haza, megy a kocsi futóműveshez, de szerintem cseréltetem a 4 első lengőkart. Ha már a szilentet úgyis kéne, akkor inkább megcsináltatom az egészet, aztán le van tudva a gond.

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E60-E61)

2018.06.23. 17:40

dreizwanzig írta:
rockolo77 írta:
dreizwanzig írta:
hamoriarpi írta:Új tárcsához automatikusan megy az új nagyszilent előre. Futóműbeállítással is lehet probléma, meg 1000 mással is. Pontos diagnózis kell. Kár szakérteni.

ITT a 13-mas lenne a nagyszilent? Akkor már lehet, hogy cseréltetem az egész lengőkart... Nem tudtam, hogy tárcsa cserekor ez szokás. Persze, ha nem jövök rá magamtól, akkor ha hazamegyek, akkor megy a kocsi szervizbe, csak kíváncsi voltam, hogy van-e valami, amit én is le tudok ellenőrizni.

12-es, a 13-as az anyukája! :)

ja tényleg, béna vagyok...

Na a kerekeket lecseréltem télire, a hiba maradt... Kerék kizárva. Ha megyek haza, megy a kocsi futóműveshez, de szerintem cseréltetem a 4 első lengőkart. Ha már a szilentet úgyis kéne, akkor inkább megcsináltatom az egészet, aztán le van tudva a gond.

Hiába viszed futóműveshez, a szilent fáradását nem fogják kiszúrni, ennek első tünete a kormány szitálása eleinte csak egy bizonyos tempónál. Légy erőszakos, és csak ezt cseréltesd, ha laza a gömbfej, akkor kompletten lengőkarral együtt. Ami jó azt ne bántsd, bármit is rakatsz bele csak a töredékét bírja majd az eredetinek.

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E60-E61)

2018.06.26. 11:26

rockolo77 írta:
dreizwanzig írta:
rockolo77 írta:
dreizwanzig írta:
hamoriarpi írta:Új tárcsához automatikusan megy az új nagyszilent előre. Futóműbeállítással is lehet probléma, meg 1000 mással is. Pontos diagnózis kell. Kár szakérteni.

ITT a 13-mas lenne a nagyszilent? Akkor már lehet, hogy cseréltetem az egész lengőkart... Nem tudtam, hogy tárcsa cserekor ez szokás. Persze, ha nem jövök rá magamtól, akkor ha hazamegyek, akkor megy a kocsi szervizbe, csak kíváncsi voltam, hogy van-e valami, amit én is le tudok ellenőrizni.

12-es, a 13-as az anyukája! :)

ja tényleg, béna vagyok...

Na a kerekeket lecseréltem télire, a hiba maradt... Kerék kizárva. Ha megyek haza, megy a kocsi futóműveshez, de szerintem cseréltetem a 4 első lengőkart. Ha már a szilentet úgyis kéne, akkor inkább megcsináltatom az egészet, aztán le van tudva a gond.

Hiába viszed futóműveshez, a szilent fáradását nem fogják kiszúrni, ennek első tünete a kormány szitálása eleinte csak egy bizonyos tempónál. Légy erőszakos, és csak ezt cseréltesd, ha laza a gömbfej, akkor kompletten lengőkarral együtt. Ami jó azt ne bántsd, bármit is rakatsz bele csak a töredékét bírja majd az eredetinek.

Koszi! Csereltetem mind a 4 lengokart, mar megvettem (Lemförder). Csak nagyon fura nekem, hogy ahogy csokken a kocsi sebessege, ugy novekszik a razkodas (pedig a feket ugyananyira nyomom). Ezt ma nagyon jol meg tudtam figyelni egy autopalya kihajtonal. A legjobban olyan 30 es 50 kozott lehet erezni, akkor a kormany is elkezd szitalni. De ha erosebben nyomom a feket, akkor meg elmulik.

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E60-E61)

2018.07.01. 20:55

Na, 4 lengokar cserelve, a hiba maradt.... Jovo het utani heten megy a kocsi szervizbe. Remelem kideritik a hiba okat...

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E60-E61)

2018.07.02. 05:55

dreizwanzig írta:Na, 4 lengokar cserelve, a hiba maradt.... Jovo het utani heten megy a kocsi szervizbe. Remelem kideritik a hiba okat...

Futot be lett alitva sulyozva?


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E60-E61)

2018.07.02. 12:01

rockerekhu írta:
dreizwanzig írta:Na, 4 lengokar cserelve, a hiba maradt.... Jovo het utani heten megy a kocsi szervizbe. Remelem kideritik a hiba okat...

Futot be lett alitva sulyozva?


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével

Nem, az most jon. Tud amugy az ilyet okozni?


Gesendet von iPhone mit Tapatalk

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E60-E61)

2018.07.02. 15:14

dreizwanzig írta:
rockerekhu írta:
dreizwanzig írta:Na, 4 lengokar cserelve, a hiba maradt.... Jovo het utani heten megy a kocsi szervizbe. Remelem kideritik a hiba okat...

Futot be lett alitva sulyozva?


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével

Nem, az most jon. Tud amugy az ilyet okozni?


Gesendet von iPhone mit Tapatalk

Igen tud.


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E60-E61)

2018.07.02. 15:31

rockerekhu írta:
dreizwanzig írta:
rockerekhu írta:
dreizwanzig írta:Na, 4 lengokar cserelve, a hiba maradt.... Jovo het utani heten megy a kocsi szervizbe. Remelem kideritik a hiba okat...

Futot be lett alitva sulyozva?


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével

Nem, az most jon. Tud amugy az ilyet okozni?


Gesendet von iPhone mit Tapatalk

Igen tud.


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével

Koszi. Na, hat akkor meg akar ez is megoldhatja a problemat. A lengokarok egyebkent meglepoen jo allapotban voltak, mind a gombcsuklok, mind a szilentek. A bal oldali nagy szilent mar kicsit ki volt szakadva, de a tobbi nem.

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E60-E61)

2018.07.13. 17:21

dreizwanzig írta:
rockerekhu írta:
dreizwanzig írta:
rockerekhu írta:
dreizwanzig írta:Na, 4 lengokar cserelve, a hiba maradt.... Jovo het utani heten megy a kocsi szervizbe. Remelem kideritik a hiba okat...

Futot be lett alitva sulyozva?


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével

Nem, az most jon. Tud amugy az ilyet okozni?


Gesendet von iPhone mit Tapatalk

Igen tud.


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével

Koszi. Na, hat akkor meg akar ez is megoldhatja a problemat. A lengokarok egyebkent meglepoen jo allapotban voltak, mind a gombcsuklok, mind a szilentek. A bal oldali nagy szilent mar kicsit ki volt szakadva, de a tobbi nem.


Na, futomu beallitva tokeletesen. A fek tovabbra is raz. A szerelo szerint az elso fektarcsa szar. Hogyan tudnek errol meggyozodni? Nem volt benne 3000km, mikor elkezdett razni. Uj ATE tarcsak es betetek elol es hatul is.

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E60-E61)

2018.07.14. 02:30

dreizwanzig írta:Nem volt benne 3000km, mikor elkezdett razni. Uj ATE tarcsak es betetek elol es hatul is.

Na ezzel nem vagy egyedül.Volt itt köreimben akinek a harmadik garnitúra (leggagyibb) féktárcsa vált be,1000Km után vagy az első erőteljesebb fékezés után felhullámosodott.

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E60-E61)

2018.07.20. 22:25

Ha egyszer már elgörbült a tárcsa, akkor miért vártok változást lengőkarcserétől?
Görbült tárcsa leszedése után még az agyat is órázni kell, mert arra is rámásolódhat a hiba a nagy hőtől.

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E60-E61)

2018.07.21. 09:25

hamoriarpi írta:Ha egyszer már elgörbült a tárcsa, akkor miért vártok változást lengőkarcserétől?
Görbült tárcsa leszedése után még az agyat is órázni kell, mert arra is rámásolódhat a hiba a nagy hőtől.

Nem mondtam, hogy tuti, hogy el van görbülve a tárcsa. De most már egyre gyanúsabb.

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E60-E61)

2018.07.25. 11:37

Hello!

Neha, mikor sokat megyek varosban, kisebb tavokat, akkor olyan, mintha ellustulna a kocsi, nagyon lassu lesz a gazreakcio, ha lepadlozom, akkor is lassan porog fel. Aztan, ha kicsit porgetem, utana mar jo lesz, alacsony fordulaton megint lepadlozva mar rendesen megindul. Ez miert van vajon?

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E60-E61)

2018.07.25. 16:14

dreizwanzig írta:Hello!

Neha, mikor sokat megyek varosban, kisebb tavokat, akkor olyan, mintha ellustulna a kocsi, nagyon lassu lesz a gazreakcio, ha lepadlozom, akkor is lassan porog fel. Aztan, ha kicsit porgetem, utana mar jo lesz, alacsony fordulaton megint lepadlozva mar rendesen megindul. Ez miert van vajon?


Szerintem vagy a turbód vezérlésével van a baj, vagy a részecskeszűrőd fárad el. A turbó vezérlését viszonylag egyszerűen tudod ista-val ellenőrizni. A részecskeszűrőre is van teszt. A kipud vége kormos vagy fém tiszta?

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E60-E61)

2018.07.25. 16:30

NagyMatyas írta:
dreizwanzig írta:Hello!

Neha, mikor sokat megyek varosban, kisebb tavokat, akkor olyan, mintha ellustulna a kocsi, nagyon lassu lesz a gazreakcio, ha lepadlozom, akkor is lassan porog fel. Aztan, ha kicsit porgetem, utana mar jo lesz, alacsony fordulaton megint lepadlozva mar rendesen megindul. Ez miert van vajon?


Szerintem vagy a turbód vezérlésével van a baj, vagy a részecskeszűrőd fárad el. A turbó vezérlését viszonylag egyszerűen tudod ista-val ellenőrizni. A részecskeszűrőre is van teszt. A kipud vége kormos vagy fém tiszta?

hogy tudom ellenőrizni a turbo vezérlését? A DPF-re azt írja, hogy még 70ezer km az élettartama.

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E60-E61)

2018.07.25. 20:18

dreizwanzig írta:
NagyMatyas írta:
dreizwanzig írta:Hello!

Neha, mikor sokat megyek varosban, kisebb tavokat, akkor olyan, mintha ellustulna a kocsi, nagyon lassu lesz a gazreakcio, ha lepadlozom, akkor is lassan porog fel. Aztan, ha kicsit porgetem, utana mar jo lesz, alacsony fordulaton megint lepadlozva mar rendesen megindul. Ez miert van vajon?


Szerintem vagy a turbód vezérlésével van a baj, vagy a részecskeszűrőd fárad el. A turbó vezérlését viszonylag egyszerűen tudod ista-val ellenőrizni. A részecskeszűrőre is van teszt. A kipud vége kormos vagy fém tiszta?

hogy tudom ellenőrizni a turbo vezérlését? A DPF-re azt írja, hogy még 70ezer km az élettartama.


Van rá olyan funkció, hogy tudod járó motornál kapcsolgatni a nyomásszabályzókat. Le van írva, hogy melyik actuatornak hány másodperces ismétlődéssel, hány mm-ert kell behúznia adott idő alatt.

A DPF élettartama csak azt jelzi, hogy mikor fog visítani, hogy menj be a szervizbe. A valós ellennyomásról nem ad képet!

Kormos a kipud? Ha igen, akkor már nem az igazi a DPF, viszont ebben az esetben megtörténhet az, hogy városban kicsit ledugul, majd amikor megerőszakolod kifújja a kormot magából. Ha fém tiszta, akkor ez az eset nem állhat fenn.

Ezt a hozzászólást a szerzőnek NagyMatyas az itt látható tagok köszönték meg: dreizwanzig
Értékelés: 4.76%

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E60-E61)

2018.07.28. 22:48

NagyMatyas írta:
dreizwanzig írta:
NagyMatyas írta:
dreizwanzig írta:Hello!

Neha, mikor sokat megyek varosban, kisebb tavokat, akkor olyan, mintha ellustulna a kocsi, nagyon lassu lesz a gazreakcio, ha lepadlozom, akkor is lassan porog fel. Aztan, ha kicsit porgetem, utana mar jo lesz, alacsony fordulaton megint lepadlozva mar rendesen megindul. Ez miert van vajon?


Szerintem vagy a turbód vezérlésével van a baj, vagy a részecskeszűrőd fárad el. A turbó vezérlését viszonylag egyszerűen tudod ista-val ellenőrizni. A részecskeszűrőre is van teszt. A kipud vége kormos vagy fém tiszta?

hogy tudom ellenőrizni a turbo vezérlését? A DPF-re azt írja, hogy még 70ezer km az élettartama.


Van rá olyan funkció, hogy tudod járó motornál kapcsolgatni a nyomásszabályzókat. Le van írva, hogy melyik actuatornak hány másodperces ismétlődéssel, hány mm-ert kell behúznia adott idő alatt.

A DPF élettartama csak azt jelzi, hogy mikor fog visítani, hogy menj be a szervizbe. A valós ellennyomásról nem ad képet!

Kormos a kipud? Ha igen, akkor már nem az igazi a DPF, viszont ebben az esetben megtörténhet az, hogy városban kicsit ledugul, majd amikor megerőszakolod kifújja a kormot magából. Ha fém tiszta, akkor ez az eset nem állhat fenn.

nem kormos a kipu! És ha a turbo vezérlésével van gond, akkor mit kell cserélni?

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E60-E61)

2018.07.29. 16:26

dreizwanzig írta:
NagyMatyas írta:
dreizwanzig írta:
NagyMatyas írta:
dreizwanzig írta:Hello!

Neha, mikor sokat megyek varosban, kisebb tavokat, akkor olyan, mintha ellustulna a kocsi, nagyon lassu lesz a gazreakcio, ha lepadlozom, akkor is lassan porog fel. Aztan, ha kicsit porgetem, utana mar jo lesz, alacsony fordulaton megint lepadlozva mar rendesen megindul. Ez miert van vajon?


Szerintem vagy a turbód vezérlésével van a baj, vagy a részecskeszűrőd fárad el. A turbó vezérlését viszonylag egyszerűen tudod ista-val ellenőrizni. A részecskeszűrőre is van teszt. A kipud vége kormos vagy fém tiszta?

hogy tudom ellenőrizni a turbo vezérlését? A DPF-re azt írja, hogy még 70ezer km az élettartama.


Van rá olyan funkció, hogy tudod járó motornál kapcsolgatni a nyomásszabályzókat. Le van írva, hogy melyik actuatornak hány másodperces ismétlődéssel, hány mm-ert kell behúznia adott idő alatt.

A DPF élettartama csak azt jelzi, hogy mikor fog visítani, hogy menj be a szervizbe. A valós ellennyomásról nem ad képet!

Kormos a kipud? Ha igen, akkor már nem az igazi a DPF, viszont ebben az esetben megtörténhet az, hogy városban kicsit ledugul, majd amikor megerőszakolod kifújja a kormot magából. Ha fém tiszta, akkor ez az eset nem állhat fenn.

nem kormos a kipu! És ha a turbo vezérlésével van gond, akkor mit kell cserélni?


Át kell nézni az egész vákuumrendszert, illetve lehet gond a drückwandlerekkel. ÉS sajnos az is lehet, hogy megszorul az a lemez, ami a két turbó között vált.

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E60-E61)

2018.07.30. 08:53

NagyMatyas írta:
Át kell nézni az egész vákuumrendszert, illetve lehet gond a drückwandlerekkel. ÉS sajnos az is lehet, hogy megszorul az a lemez, ami a két turbó között vált.

Koszi!

Az osszes vakuumcso cserelve lett Marciusban, szoval nem gondolnam, hogy ez lesz, de persze benne van a pakliban, hogy valami lecsuszott vagy ki tudja. Mindegy, megnezetem. A nyomasszabalyzokat egyebkent mar regebben megvettem, de meg nem kerult beepitesre, de akkor lehet, hogy itt az alkalom :D

koszonom az infokat.

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E60-E61)

2018.08.02. 08:17

Na, annyiban modositanam a helyzetet, higy az van, hogy alul egyaltalan nem huz a kocsi. 2800 korul kezd megjonni az ero, fent jol megy. Amint tudom viszem szervizbe, de mire szamithatok? Ha jol sejtem, akkor a nyomasszabalyzok, vagy vakuumcso jobb esetben. Rosszabb esetben?


Gesendet von iPhone mit Tapatalk
Hozzászólás küldése

VigLink badge