2018.06.23. 09:47
rockolo77 írta:dreizwanzig írta:hamoriarpi írta:Új tárcsához automatikusan megy az új nagyszilent előre. Futóműbeállítással is lehet probléma, meg 1000 mással is. Pontos diagnózis kell. Kár szakérteni.
ITT a 13-mas lenne a nagyszilent? Akkor már lehet, hogy cseréltetem az egész lengőkart... Nem tudtam, hogy tárcsa cserekor ez szokás. Persze, ha nem jövök rá magamtól, akkor ha hazamegyek, akkor megy a kocsi szervizbe, csak kíváncsi voltam, hogy van-e valami, amit én is le tudok ellenőrizni.
12-es, a 13-as az anyukája!
2018.06.23. 17:40
dreizwanzig írta:rockolo77 írta:dreizwanzig írta:hamoriarpi írta:Új tárcsához automatikusan megy az új nagyszilent előre. Futóműbeállítással is lehet probléma, meg 1000 mással is. Pontos diagnózis kell. Kár szakérteni.
ITT a 13-mas lenne a nagyszilent? Akkor már lehet, hogy cseréltetem az egész lengőkart... Nem tudtam, hogy tárcsa cserekor ez szokás. Persze, ha nem jövök rá magamtól, akkor ha hazamegyek, akkor megy a kocsi szervizbe, csak kíváncsi voltam, hogy van-e valami, amit én is le tudok ellenőrizni.
12-es, a 13-as az anyukája!
ja tényleg, béna vagyok...
Na a kerekeket lecseréltem télire, a hiba maradt... Kerék kizárva. Ha megyek haza, megy a kocsi futóműveshez, de szerintem cseréltetem a 4 első lengőkart. Ha már a szilentet úgyis kéne, akkor inkább megcsináltatom az egészet, aztán le van tudva a gond.
2018.06.26. 11:26
rockolo77 írta:dreizwanzig írta:rockolo77 írta:dreizwanzig írta:hamoriarpi írta:Új tárcsához automatikusan megy az új nagyszilent előre. Futóműbeállítással is lehet probléma, meg 1000 mással is. Pontos diagnózis kell. Kár szakérteni.
ITT a 13-mas lenne a nagyszilent? Akkor már lehet, hogy cseréltetem az egész lengőkart... Nem tudtam, hogy tárcsa cserekor ez szokás. Persze, ha nem jövök rá magamtól, akkor ha hazamegyek, akkor megy a kocsi szervizbe, csak kíváncsi voltam, hogy van-e valami, amit én is le tudok ellenőrizni.
12-es, a 13-as az anyukája!
ja tényleg, béna vagyok...
Na a kerekeket lecseréltem télire, a hiba maradt... Kerék kizárva. Ha megyek haza, megy a kocsi futóműveshez, de szerintem cseréltetem a 4 első lengőkart. Ha már a szilentet úgyis kéne, akkor inkább megcsináltatom az egészet, aztán le van tudva a gond.
Hiába viszed futóműveshez, a szilent fáradását nem fogják kiszúrni, ennek első tünete a kormány szitálása eleinte csak egy bizonyos tempónál. Légy erőszakos, és csak ezt cseréltesd, ha laza a gömbfej, akkor kompletten lengőkarral együtt. Ami jó azt ne bántsd, bármit is rakatsz bele csak a töredékét bírja majd az eredetinek.
2018.07.01. 20:55
2018.07.02. 05:55
dreizwanzig írta:Na, 4 lengokar cserelve, a hiba maradt.... Jovo het utani heten megy a kocsi szervizbe. Remelem kideritik a hiba okat...
2018.07.02. 12:01
rockerekhu írta:dreizwanzig írta:Na, 4 lengokar cserelve, a hiba maradt.... Jovo het utani heten megy a kocsi szervizbe. Remelem kideritik a hiba okat...
Futot be lett alitva sulyozva?
Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével
2018.07.02. 15:14
dreizwanzig írta:rockerekhu írta:dreizwanzig írta:Na, 4 lengokar cserelve, a hiba maradt.... Jovo het utani heten megy a kocsi szervizbe. Remelem kideritik a hiba okat...
Futot be lett alitva sulyozva?
Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével
Nem, az most jon. Tud amugy az ilyet okozni?
Gesendet von iPhone mit Tapatalk
2018.07.02. 15:31
rockerekhu írta:dreizwanzig írta:rockerekhu írta:dreizwanzig írta:Na, 4 lengokar cserelve, a hiba maradt.... Jovo het utani heten megy a kocsi szervizbe. Remelem kideritik a hiba okat...
Futot be lett alitva sulyozva?
Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével
Nem, az most jon. Tud amugy az ilyet okozni?
Gesendet von iPhone mit Tapatalk
Igen tud.
Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével
2018.07.13. 17:21
dreizwanzig írta:rockerekhu írta:dreizwanzig írta:rockerekhu írta:dreizwanzig írta:Na, 4 lengokar cserelve, a hiba maradt.... Jovo het utani heten megy a kocsi szervizbe. Remelem kideritik a hiba okat...
Futot be lett alitva sulyozva?
Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével
Nem, az most jon. Tud amugy az ilyet okozni?
Gesendet von iPhone mit Tapatalk
Igen tud.
Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével
Koszi. Na, hat akkor meg akar ez is megoldhatja a problemat. A lengokarok egyebkent meglepoen jo allapotban voltak, mind a gombcsuklok, mind a szilentek. A bal oldali nagy szilent mar kicsit ki volt szakadva, de a tobbi nem.
2018.07.14. 02:30
dreizwanzig írta:Nem volt benne 3000km, mikor elkezdett razni. Uj ATE tarcsak es betetek elol es hatul is.
2018.07.20. 22:25
2018.07.21. 09:25
hamoriarpi írta:Ha egyszer már elgörbült a tárcsa, akkor miért vártok változást lengőkarcserétől?
Görbült tárcsa leszedése után még az agyat is órázni kell, mert arra is rámásolódhat a hiba a nagy hőtől.
2018.07.25. 11:37
2018.07.25. 16:14
dreizwanzig írta:Hello!
Neha, mikor sokat megyek varosban, kisebb tavokat, akkor olyan, mintha ellustulna a kocsi, nagyon lassu lesz a gazreakcio, ha lepadlozom, akkor is lassan porog fel. Aztan, ha kicsit porgetem, utana mar jo lesz, alacsony fordulaton megint lepadlozva mar rendesen megindul. Ez miert van vajon?
2018.07.25. 16:30
NagyMatyas írta:dreizwanzig írta:Hello!
Neha, mikor sokat megyek varosban, kisebb tavokat, akkor olyan, mintha ellustulna a kocsi, nagyon lassu lesz a gazreakcio, ha lepadlozom, akkor is lassan porog fel. Aztan, ha kicsit porgetem, utana mar jo lesz, alacsony fordulaton megint lepadlozva mar rendesen megindul. Ez miert van vajon?
Szerintem vagy a turbód vezérlésével van a baj, vagy a részecskeszűrőd fárad el. A turbó vezérlését viszonylag egyszerűen tudod ista-val ellenőrizni. A részecskeszűrőre is van teszt. A kipud vége kormos vagy fém tiszta?
2018.07.25. 20:18
dreizwanzig írta:NagyMatyas írta:dreizwanzig írta:Hello!
Neha, mikor sokat megyek varosban, kisebb tavokat, akkor olyan, mintha ellustulna a kocsi, nagyon lassu lesz a gazreakcio, ha lepadlozom, akkor is lassan porog fel. Aztan, ha kicsit porgetem, utana mar jo lesz, alacsony fordulaton megint lepadlozva mar rendesen megindul. Ez miert van vajon?
Szerintem vagy a turbód vezérlésével van a baj, vagy a részecskeszűrőd fárad el. A turbó vezérlését viszonylag egyszerűen tudod ista-val ellenőrizni. A részecskeszűrőre is van teszt. A kipud vége kormos vagy fém tiszta?
hogy tudom ellenőrizni a turbo vezérlését? A DPF-re azt írja, hogy még 70ezer km az élettartama.
2018.07.28. 22:48
NagyMatyas írta:dreizwanzig írta:NagyMatyas írta:dreizwanzig írta:Hello!
Neha, mikor sokat megyek varosban, kisebb tavokat, akkor olyan, mintha ellustulna a kocsi, nagyon lassu lesz a gazreakcio, ha lepadlozom, akkor is lassan porog fel. Aztan, ha kicsit porgetem, utana mar jo lesz, alacsony fordulaton megint lepadlozva mar rendesen megindul. Ez miert van vajon?
Szerintem vagy a turbód vezérlésével van a baj, vagy a részecskeszűrőd fárad el. A turbó vezérlését viszonylag egyszerűen tudod ista-val ellenőrizni. A részecskeszűrőre is van teszt. A kipud vége kormos vagy fém tiszta?
hogy tudom ellenőrizni a turbo vezérlését? A DPF-re azt írja, hogy még 70ezer km az élettartama.
Van rá olyan funkció, hogy tudod járó motornál kapcsolgatni a nyomásszabályzókat. Le van írva, hogy melyik actuatornak hány másodperces ismétlődéssel, hány mm-ert kell behúznia adott idő alatt.
A DPF élettartama csak azt jelzi, hogy mikor fog visítani, hogy menj be a szervizbe. A valós ellennyomásról nem ad képet!
Kormos a kipud? Ha igen, akkor már nem az igazi a DPF, viszont ebben az esetben megtörténhet az, hogy városban kicsit ledugul, majd amikor megerőszakolod kifújja a kormot magából. Ha fém tiszta, akkor ez az eset nem állhat fenn.
2018.07.29. 16:26
dreizwanzig írta:NagyMatyas írta:dreizwanzig írta:NagyMatyas írta:dreizwanzig írta:Hello!
Neha, mikor sokat megyek varosban, kisebb tavokat, akkor olyan, mintha ellustulna a kocsi, nagyon lassu lesz a gazreakcio, ha lepadlozom, akkor is lassan porog fel. Aztan, ha kicsit porgetem, utana mar jo lesz, alacsony fordulaton megint lepadlozva mar rendesen megindul. Ez miert van vajon?
Szerintem vagy a turbód vezérlésével van a baj, vagy a részecskeszűrőd fárad el. A turbó vezérlését viszonylag egyszerűen tudod ista-val ellenőrizni. A részecskeszűrőre is van teszt. A kipud vége kormos vagy fém tiszta?
hogy tudom ellenőrizni a turbo vezérlését? A DPF-re azt írja, hogy még 70ezer km az élettartama.
Van rá olyan funkció, hogy tudod járó motornál kapcsolgatni a nyomásszabályzókat. Le van írva, hogy melyik actuatornak hány másodperces ismétlődéssel, hány mm-ert kell behúznia adott idő alatt.
A DPF élettartama csak azt jelzi, hogy mikor fog visítani, hogy menj be a szervizbe. A valós ellennyomásról nem ad képet!
Kormos a kipud? Ha igen, akkor már nem az igazi a DPF, viszont ebben az esetben megtörténhet az, hogy városban kicsit ledugul, majd amikor megerőszakolod kifújja a kormot magából. Ha fém tiszta, akkor ez az eset nem állhat fenn.
nem kormos a kipu! És ha a turbo vezérlésével van gond, akkor mit kell cserélni?
2018.07.30. 08:53
NagyMatyas írta:
Át kell nézni az egész vákuumrendszert, illetve lehet gond a drückwandlerekkel. ÉS sajnos az is lehet, hogy megszorul az a lemez, ami a két turbó között vált.
2018.08.02. 08:17