2018.04.02. 22:45
rockerekhu írta:Wastegate-é megtartotta, a többi nem, vagy a Wastegate drückwandlere pont fordítva működik?
2018.04.05. 18:21
Oroszlan írta:Levibéka írta:NagyMatyas írta:Levibéka írta:kapitany írta:Sziasztok!
Elromlott a "vízhőfok jelzőm", mindig ezt mutatja, a skála nem mozog. Kép
Találkoztatok már ilyennel? Mi a megoldás?
Üdvözlettel,
Tamás
vizhöfok mérö E60-ban?? hmm... , ez inkább pillanatnyi fogyasztásmérönek látszik
A fordulatszámmérőben, 4-5000-res osztás között lévő skála a vízhőfok jelző.
akkor ezt jól benéztem bakker , nálam is pont igy áll amikor meleg a motor éppen csak látszik 8db csikocska, amúgy akkor énis kérdezném hogy pontosan hány csikocska kell látszodjon amikor üzemmeg a motor és héppen hány fokot mutat akkor, van erre valamiféle höföktáblázat v. ilyesmi???
köszi
Benzinesnél 3 rovátka marad fixen, addig megy le.
Traktornál nem tudom.
Kezelési könyv 74.-ik oldal.
2018.04.10. 20:03
2018.04.11. 06:11
csikes77 írta:Sziasztok. Srácok van valakinek ötlete,hogy lehet kinyitni a kis ablakot E61en, ha a kapcsolóval nem nyílik ki? De úgy,hogy rajta van a kárpit,mert még a kis ablak felől is fogja ugye két csavar,és eltörni meg nem akarom. Valószínű kábeltörés van,mert nem működik egy csomó minden. ( Távirányító,ablakfűtés még a záron kívül ) A Touring egy szutyok ilyen téren, akár az E39ben, ilyen bagatel hibákat,egy viszonylag fiatal autónál, a tök ki van.
2018.04.11. 16:02
kzolee írta:csikes77 írta:Sziasztok. Srácok van valakinek ötlete,hogy lehet kinyitni a kis ablakot E61en, ha a kapcsolóval nem nyílik ki? De úgy,hogy rajta van a kárpit,mert még a kis ablak felől is fogja ugye két csavar,és eltörni meg nem akarom. Valószínű kábeltörés van,mert nem működik egy csomó minden. ( Távirányító,ablakfűtés még a záron kívül ) A Touring egy szutyok ilyen téren, akár az E39ben, ilyen bagatel hibákat,egy viszonylag fiatal autónál, a tök ki van.
Próbáld meg diaggal kinyitni.
2018.04.11. 17:59
hamoriarpi írta:kzolee írta:csikes77 írta:Sziasztok. Srácok van valakinek ötlete,hogy lehet kinyitni a kis ablakot E61en, ha a kapcsolóval nem nyílik ki? De úgy,hogy rajta van a kárpit,mert még a kis ablak felől is fogja ugye két csavar,és eltörni meg nem akarom. Valószínű kábeltörés van,mert nem működik egy csomó minden. ( Távirányító,ablakfűtés még a záron kívül ) A Touring egy szutyok ilyen téren, akár az E39ben, ilyen bagatel hibákat,egy viszonylag fiatal autónál, a tök ki van.
Próbáld meg diaggal kinyitni.
Ez csak akkor fog működni, ha gomb gond van, ami a tünetegyüttesből kiindulva nem annyira valószínű.
2018.04.11. 22:44
csikes77 írta:hamoriarpi írta:kzolee írta:csikes77 írta:Sziasztok. Srácok van valakinek ötlete,hogy lehet kinyitni a kis ablakot E61en, ha a kapcsolóval nem nyílik ki? De úgy,hogy rajta van a kárpit,mert még a kis ablak felől is fogja ugye két csavar,és eltörni meg nem akarom. Valószínű kábeltörés van,mert nem működik egy csomó minden. ( Távirányító,ablakfűtés még a záron kívül ) A Touring egy szutyok ilyen téren, akár az E39ben, ilyen bagatel hibákat,egy viszonylag fiatal autónál, a tök ki van.
Próbáld meg diaggal kinyitni.
Ez csak akkor fog működni, ha gomb gond van, ami a tünetegyüttesből kiindulva nem annyira valószínű.
Nincs áram nem lehet kinyitni sehogy sem.
2018.04.12. 05:30
hamoriarpi írta:kzolee írta:csikes77 írta:Sziasztok. Srácok van valakinek ötlete,hogy lehet kinyitni a kis ablakot E61en, ha a kapcsolóval nem nyílik ki? De úgy,hogy rajta van a kárpit,mert még a kis ablak felől is fogja ugye két csavar,és eltörni meg nem akarom. Valószínű kábeltörés van,mert nem működik egy csomó minden. ( Távirányító,ablakfűtés még a záron kívül ) A Touring egy szutyok ilyen téren, akár az E39ben, ilyen bagatel hibákat,egy viszonylag fiatal autónál, a tök ki van.
Próbáld meg diaggal kinyitni.
Ez csak akkor fog működni, ha gomb gond van, ami a tünetegyüttesből kiindulva nem annyira valószínű.
2018.04.12. 07:00
kzolee írta:hamoriarpi írta:kzolee írta:csikes77 írta:Sziasztok. Srácok van valakinek ötlete,hogy lehet kinyitni a kis ablakot E61en, ha a kapcsolóval nem nyílik ki? De úgy,hogy rajta van a kárpit,mert még a kis ablak felől is fogja ugye két csavar,és eltörni meg nem akarom. Valószínű kábeltörés van,mert nem működik egy csomó minden. ( Távirányító,ablakfűtés még a záron kívül ) A Touring egy szutyok ilyen téren, akár az E39ben, ilyen bagatel hibákat,egy viszonylag fiatal autónál, a tök ki van.
Próbáld meg diaggal kinyitni.
Ez csak akkor fog működni, ha gomb gond van, ami a tünetegyüttesből kiindulva nem annyira valószínű.
Én megpróbáltam volna, mert a zár nem az üvegen van, hanem a lemezajtón, és ha van még mondjuk tolatólámpája, akkor áram is. Lehet, hogy csak a gomb áramköri funkciója lett oda...
2018.04.12. 08:37
2018.04.12. 15:34
2018.04.12. 16:32
kovessyroli írta:Én soha többet nem dugóznám le a szívósort, mert szarabb lesz utána a gázreakció.
2018.04.12. 16:43
csiza1 írta:Sziasztok! Olvastam a hozzászólást, ami a hátsó üveg kinyitásról szólt. Nekem az üveg nyitás probléma és a jobb oldali tolató lámpa izzó hiba visszajelzés egy időben történt. Gondolom kábeltörés. Tudnátok ajánlani szeelőt, aki foglalkozik ilyennel? Köszönöm
2018.04.12. 17:03
csikes77 írta:csiza1 írta:Sziasztok! Olvastam a hozzászólást, ami a hátsó üveg kinyitásról szólt. Nekem az üveg nyitás probléma és a jobb oldali tolató lámpa izzó hiba visszajelzés egy időben történt. Gondolom kábeltörés. Tudnátok ajánlani szeelőt, aki foglalkozik ilyennel? Köszönöm
Én nem tudok szerelőt,mert én az vagyok, így mindent magam csinálok. De ha ilyen melóért pénzt kéne kérnem,nem tudom mennyit kérnék. Mert ez egy akkora cumi, hogy ezt elmondani nem lehet. Szerintem próbálkozzál meg vele,ha van érzéked az ilyesféle munkákhoz. Csupán forrasztópisztoly kell hozzá,vagy ha hüvelyezni szeretnéd, akkor ahhoz kellenek szerszámok. Youtoubon vannak videók erről. Sok sikert.
2018.04.12. 17:45
csiza1 írta:csikes77 írta:csiza1 írta:Sziasztok! Olvastam a hozzászólást, ami a hátsó üveg kinyitásról szólt. Nekem az üveg nyitás probléma és a jobb oldali tolató lámpa izzó hiba visszajelzés egy időben történt. Gondolom kábeltörés. Tudnátok ajánlani szeelőt, aki foglalkozik ilyennel? Köszönöm
Én nem tudok szerelőt,mert én az vagyok, így mindent magam csinálok. De ha ilyen melóért pénzt kéne kérnem,nem tudom mennyit kérnék. Mert ez egy akkora cumi, hogy ezt elmondani nem lehet. Szerintem próbálkozzál meg vele,ha van érzéked az ilyesféle munkákhoz. Csupán forrasztópisztoly kell hozzá,vagy ha hüvelyezni szeretnéd, akkor ahhoz kellenek szerszámok. Youtoubon vannak videók erről. Sok sikert.
Köszönöm. Én nem vagyok sajna villamossági szaki, úgy hogy keresnem kell vkit.
2018.04.12. 20:10
SvidronyA írta:csiza1 írta:csikes77 írta:csiza1 írta:Sziasztok! Olvastam a hozzászólást, ami a hátsó üveg kinyitásról szólt. Nekem az üveg nyitás probléma és a jobb oldali tolató lámpa izzó hiba visszajelzés egy időben történt. Gondolom kábeltörés. Tudnátok ajánlani szeelőt, aki foglalkozik ilyennel? Köszönöm
Én nem tudok szerelőt,mert én az vagyok, így mindent magam csinálok. De ha ilyen melóért pénzt kéne kérnem,nem tudom mennyit kérnék. Mert ez egy akkora cumi, hogy ezt elmondani nem lehet. Szerintem próbálkozzál meg vele,ha van érzéked az ilyesféle munkákhoz. Csupán forrasztópisztoly kell hozzá,vagy ha hüvelyezni szeretnéd, akkor ahhoz kellenek szerszámok. Youtoubon vannak videók erről. Sok sikert.
Köszönöm. Én nem vagyok sajna villamossági szaki, úgy hogy keresnem kell vkit.
Szia!
Úgy gondolom, hogy a kábelköteg törés megszüntetése egy kicsit komplexebb dolog pusztán villamossági munkánál. Nem vagyok/voltam bátortalan fajta, de beláttam, hogy típusismeret és szerelési tapasztalat hiányában nem boldogulok, így nekem anno gallaca javította, ill. cserélte a köteget. Ugyebár a szakadás (törés) helyének behatárolásához a nyomvonalhoz hozzá kell férni burkolatok és -emlékeim szerint- a tetőkárpit megbontásával, ezen felül a MEGFELELŐ, szilikon kábelköteget érdemes beszerezni, mivel ennek hiányában pl., ha nem méretpontos, jó nagyot lehet vele szívni. Baráttal, haverral a szívásfaktor miatt, típust csak fotelből ismerőssel a fentiek miatt ne csináltasd, mert savanyú lesz a szőlő!
Szerk.: én sajnos anno az olcsóbbat vettem, volt is bűntudatom, mivel nem éppen "plug n' play" volt.
2018.04.12. 20:12
SvidronyA írta:csiza1 írta:csikes77 írta:csiza1 írta:Sziasztok! Olvastam a hozzászólást, ami a hátsó üveg kinyitásról szólt. Nekem az üveg nyitás probléma és a jobb oldali tolató lámpa izzó hiba visszajelzés egy időben történt. Gondolom kábeltörés. Tudnátok ajánlani szeelőt, aki foglalkozik ilyennel? Köszönöm
Én nem tudok szerelőt,mert én az vagyok, így mindent magam csinálok. De ha ilyen melóért pénzt kéne kérnem,nem tudom mennyit kérnék. Mert ez egy akkora cumi, hogy ezt elmondani nem lehet. Szerintem próbálkozzál meg vele,ha van érzéked az ilyesféle munkákhoz. Csupán forrasztópisztoly kell hozzá,vagy ha hüvelyezni szeretnéd, akkor ahhoz kellenek szerszámok. Youtoubon vannak videók erről. Sok sikert.
Köszönöm. Én nem vagyok sajna villamossági szaki, úgy hogy keresnem kell vkit.
Szia!
Úgy gondolom, hogy a kábelköteg törés megszüntetése egy kicsit komplexebb dolog pusztán villamossági munkánál. Nem vagyok/voltam bátortalan fajta, de beláttam, hogy típusismeret és szerelési tapasztalat hiányában nem boldogulok, így nekem anno gallaca javította, ill. cserélte a köteget. Ugyebár a szakadás (törés) helyének behatárolásához a nyomvonalhoz hozzá kell férni burkolatok és -emlékeim szerint- a tetőkárpit megbontásával, ezen felül a MEGFELELŐ, szilikon kábelköteget érdemes beszerezni, mivel ennek hiányában pl., ha nem méretpontos, jó nagyot lehet vele szívni. Baráttal, haverral a szívásfaktor miatt, típust csak fotelből ismerőssel a fentiek miatt ne csináltasd, mert savanyú lesz a szőlő!
Szerk.: én sajnos anno az olcsóbbat vettem, volt is bűntudatom, mivel nem éppen "plug n' play" volt.
2018.04.18. 13:17
2018.04.18. 15:19
csikes77 írta:Sziasztok Srácok ! E61-nél az a problémám, hogy miután kicseréltem a csomagtérajtónál a kábeleket ,így már működik a slusszkulcs, lehet nyitni zárni az autót vele,de csak közvetlen közelről.Gyanítom az akku miatt,hogy le van merülve a kulcsban. Miután először beraktam a kulcsot a javítás után,még be is jött a kulcs töltéséhez a szignál a műszerfalon.Azóta viszont mentem vele úgy 200 kilométert, és már nem írja , hogy töltené és csak ugyanúgy közelről közelről nyitja ki a kocsit. Konkrétan ha odamegyek a csomagtér ajtóhoz, a vezérlőhöz közel rakom akkor nyílik ki. Mi lehet a megoldás erre?
2018.04.19. 00:50
tökmöc írta:csikes77 írta:Sziasztok Srácok ! E61-nél az a problémám, hogy miután kicseréltem a csomagtérajtónál a kábeleket ,így már működik a slusszkulcs, lehet nyitni zárni az autót vele,de csak közvetlen közelről.Gyanítom az akku miatt,hogy le van merülve a kulcsban. Miután először beraktam a kulcsot a javítás után,még be is jött a kulcs töltéséhez a szignál a műszerfalon.Azóta viszont mentem vele úgy 200 kilométert, és már nem írja , hogy töltené és csak ugyanúgy közelről közelről nyitja ki a kocsit. Konkrétan ha odamegyek a csomagtér ajtóhoz, a vezérlőhöz közel rakom akkor nyílik ki. Mi lehet a megoldás erre?
Nekem is lemerülőben a kulcs mostanában sokszor kiírja de szerencsére 400 kilométer után minden jó és nekem nem kell olyan közelről nyitnom az ajtót teljesen normálisan működik. Azért a kérdésed engem is érdekel mert a Rádió 1 mindegyik autóban jól működik csak a BMW-ben nem amúgy minden más szuper! Ez is elég érdekes