Facebook E39.hu Google+ E39.hu Youtube E39.hu Twitter E39.hu Instagram E39.hu
Váltás asztali nézetre
Hozzászólás küldése

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E60-E61)

2018.03.07. 06:46

Gallaca írta:
Cyri írta:
Gallaca írta:
Cyri írta:
Cyri írta:Sziasztok!
Vettem egy e60at 25d. Diaggal kiolvastuk 3f57 hibakódot. (töltőnyomás szelep szakadt) alul mintha nem huzna csak fordulaton.
Milyen problémára utalhat ez és milyen megoldásai léteznek. Amugy maga az autó hibakódot nem jelez ki csak a diag.
Köszönöm válaszaitok.

Tapatalkkal küldve az én WAS-LX1 eszközömről
Senki nem találkozott ilyen problémával?

Tapatalkkal küldve az én WAS-LX1 eszközömről

Szerintem ezen kár gondolkodni, oda van írva mi a baj! A turbónyomás szabályzószelep szakadt, cserére szorul. Nem állítja a geometriát, azért nem megy alul. De ellenőrizni kell a vezetékét is.
És lehet cserélni külön szelepet? Nekem azt mondták erre h turbo felujitas is lehet a vege...

Tapatalkkal küldve az én WAS-LX1 eszközömről

Semmit nem tudunk az autódról, anélkül nem lehet érdemi választ adni. :wink: Most nézem, hogy elektromos turbós. Akkor ha szakadt, akkor elektronikahibás lehet, azért mondtak felújítást
2004/10 havi 525d 177 loeros M57TU motorkódos. Részecskeszűrős. Sedan. Fekete. Elektromoson vezérelt turbo.
Manuál 6os, bőr, xenon, kisnavi, m multikormány, ülésfűtés, dupla digit...
Nem full extra de nekem elég.
Még annyit szerettem volna kérdezni hogy a jobb első fényszóróba nem ég a helyzetjelzőm ezáltal az angel sem. Oda milyen izzó való?

Tapatalkkal küldve az én WAS-LX1 eszközömről
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Cyri 2018.03.07. 07:12-kor.

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E60-E61)

2018.03.07. 07:00

Cyri írta:
Gallaca írta:
Cyri írta:
Gallaca írta:
Cyri írta:[quote="Cyri"]Sziasztok!
Vettem egy e60at 25d. Diaggal kiolvastuk 3f57 hibakódot. (töltőnyomás szelep szakadt) alul mintha nem huzna csak fordulaton.
Milyen problémára utalhat ez és milyen megoldásai léteznek. Amugy maga az autó hibakódot nem jelez ki csak a diag.
Köszönöm válaszaitok.

Tapatalkkal küldve az én WAS-LX1 eszközömről
Senki nem találkozott ilyen problémával?

Tapatalkkal küldve az én WAS-LX1 eszközömről

Szerintem ezen kár gondolkodni, oda van írva mi a baj! A turbónyomás szabályzószelep szakadt, cserére szorul. Nem állítja a geometriát, azért nem megy alul. De ellenőrizni kell a vezetékét is.
És lehet cserélni külön szelepet? Nekem azt mondták erre h turbo felujitas is lehet a vege...

Tapatalkkal küldve az én WAS-LX1 eszközömről

Semmit nem tudunk az autódról, anélkül nem lehet érdemi választ adni. :wink: Most nézem, hogy elektromos turbós. Akkor ha szakadt, akkor elektronikahibás lehet, azért mondtak felújítást
2004/10 havi 525d 177 loeros M57TU motorkódos. Részecskeszűrős. Sedan. Fekete.
Manuál 6os, bőr, xenon, kisnavi, m multikormány, ülésfűtés, dupla digit...
Nem full extra de nekem elég.
Még annyit szerettem volna kérdezni hogy a jobb első fényszóróba nem ég a helyzetjelzőm ezáltal az angel sem. Oda milyen izzó való?

Tapatalkkal küldve az én WAS-LX1 eszközömről[/quote]Illetve még annyi hogy ha ez a turbósdi lezajlott utána milyen olajat ajánlotok az autóba? Én motul 5w30 xclean re gondoltam. Most 5w30 shell van benne. Továbbá karter szűrőt minden olajcserénél érdemes cserélni?

Tapatalkkal küldve az én WAS-LX1 eszközömről

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E60-E61)

2018.03.11. 22:01

Sziasztok!

Elromlott a "vízhőfok jelzőm", mindig ezt mutatja, a skála nem mozog. Kép

Találkoztatok már ilyennel? Mi a megoldás?

Üdvözlettel,
Tamás

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E60-E61)

2018.03.12. 09:06

kapitany írta:Sziasztok!

Elromlott a "vízhőfok jelzőm", mindig ezt mutatja, a skála nem mozog. Kép

Találkoztatok már ilyennel? Mi a megoldás?

Üdvözlettel,
Tamás


vizhöfok mérö E60-ban?? hmm... :roll: , ez inkább pillanatnyi fogyasztásmérönek látszik :oops: :franko:

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Levibéka az itt látható tagok köszönték meg: bendegúz
Értékelés: 4.76%

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E60-E61)

2018.03.12. 09:19

Levibéka írta:
kapitany írta:Sziasztok!

Elromlott a "vízhőfok jelzőm", mindig ezt mutatja, a skála nem mozog. Kép

Találkoztatok már ilyennel? Mi a megoldás?

Üdvözlettel,
Tamás


vizhöfok mérö E60-ban?? hmm... :roll: , ez inkább pillanatnyi fogyasztásmérönek látszik :oops: :franko:


A fordulatszámmérőben, 4-5000-res osztás között lévő skála a vízhőfok jelző. :wink:

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E60-E61)

2018.03.12. 13:37

NagyMatyas írta:
Levibéka írta:
kapitany írta:Sziasztok!

Elromlott a "vízhőfok jelzőm", mindig ezt mutatja, a skála nem mozog. Kép

Találkoztatok már ilyennel? Mi a megoldás?

Üdvözlettel,
Tamás


vizhöfok mérö E60-ban?? hmm... :roll: , ez inkább pillanatnyi fogyasztásmérönek látszik :oops: :franko:


A fordulatszámmérőben, 4-5000-res osztás között lévő skála a vízhőfok jelző. :wink:



akkor ezt jól benéztem bakker :oops: :shock: :oops: , nálam is pont igy áll amikor meleg a motor éppen csak látszik 8db csikocska, amúgy akkor énis kérdezném hogy pontosan hány csikocska kell látszodjon amikor üzemmeg a motor és héppen hány fokot mutat akkor, van erre valamiféle höföktáblázat v. ilyesmi???
köszi

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E60-E61)

2018.03.12. 20:17

Levibéka írta:
NagyMatyas írta:
Levibéka írta:
kapitany írta:Sziasztok!

Elromlott a "vízhőfok jelzőm", mindig ezt mutatja, a skála nem mozog. Kép

Találkoztatok már ilyennel? Mi a megoldás?

Üdvözlettel,
Tamás


vizhöfok mérö E60-ban?? hmm... :roll: , ez inkább pillanatnyi fogyasztásmérönek látszik :oops: :franko:


A fordulatszámmérőben, 4-5000-res osztás között lévő skála a vízhőfok jelző. :wink:



akkor ezt jól benéztem bakker :oops: :shock: :oops: , nálam is pont igy áll amikor meleg a motor éppen csak látszik 8db csikocska, amúgy akkor énis kérdezném hogy pontosan hány csikocska kell látszodjon amikor üzemmeg a motor és héppen hány fokot mutat akkor, van erre valamiféle höföktáblázat v. ilyesmi???
köszi

Én ugy tudom (hallottam) hogy az csak arra vonatkozik hogy ha el kezd melegedni nem engedi a fordulatot a skáláig. Tehát minél melegebb annál lejeb megy a fordulatszám mérőn a csíkok és csak addig engedi forgatni a motort. Titkos menű 7 es pont ezt javaslom ha gyanús a hőfok.

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E60-E61)

2018.03.12. 20:40

stupeki69 írta:
Levibéka írta:
NagyMatyas írta:
Levibéka írta:
kapitany írta:Sziasztok!

Elromlott a "vízhőfok jelzőm", mindig ezt mutatja, a skála nem mozog. Kép

Találkoztatok már ilyennel? Mi a megoldás?

Üdvözlettel,
Tamás


vizhöfok mérö E60-ban?? hmm... :roll: , ez inkább pillanatnyi fogyasztásmérönek látszik :oops: :franko:


A fordulatszámmérőben, 4-5000-res osztás között lévő skála a vízhőfok jelző. :wink:



akkor ezt jól benéztem bakker :oops: :shock: :oops: , nálam is pont igy áll amikor meleg a motor éppen csak látszik 8db csikocska, amúgy akkor énis kérdezném hogy pontosan hány csikocska kell látszodjon amikor üzemmeg a motor és héppen hány fokot mutat akkor, van erre valamiféle höföktáblázat v. ilyesmi???
köszi

Én ugy tudom (hallottam) hogy az csak arra vonatkozik hogy ha el kezd melegedni nem engedi a fordulatot a skáláig. Tehát minél melegebb annál lejeb megy a fordulatszám mérőn a csíkok és csak addig engedi forgatni a motort. Titkos menű 7 es pont ezt javaslom ha gyanús a hőfok.


Nem gyanús a hőfok, csak épp tegnap panaszkodtam egy ismerősnek, hogy milyen rossz, hogy nem látom, hogy mikor van üzemi hőmérsékleten az autó. Aztán mondta, hogy dehogynem a fordulatszámmérőnél, és mutatta, hogy neki hidegen (35d) 3500-ig van a skála és ahogy melegszik egyre kisebb lesz, majd amikor eléri az üzemi hőmérsékletet akkor áll úgy, ahogy nekem a képen. Csak nekem mindig úgy áll.

Rejtett menüben meg tudom nézni, de az macera minden indításnál...

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E60-E61)

2018.03.12. 20:41

stupeki69 írta:
Levibéka írta:
NagyMatyas írta:
Levibéka írta:
kapitany írta:Sziasztok!

Elromlott a "vízhőfok jelzőm", mindig ezt mutatja, a skála nem mozog. Kép

Találkoztatok már ilyennel? Mi a megoldás?

Üdvözlettel,
Tamás


vizhöfok mérö E60-ban?? hmm... :roll: , ez inkább pillanatnyi fogyasztásmérönek látszik :oops: :franko:


A fordulatszámmérőben, 4-5000-res osztás között lévő skála a vízhőfok jelző. :wink:



akkor ezt jól benéztem bakker :oops: :shock: :oops: , nálam is pont igy áll amikor meleg a motor éppen csak látszik 8db csikocska, amúgy akkor énis kérdezném hogy pontosan hány csikocska kell látszodjon amikor üzemmeg a motor és héppen hány fokot mutat akkor, van erre valamiféle höföktáblázat v. ilyesmi???
köszi

Én ugy tudom (hallottam) hogy az csak arra vonatkozik hogy ha el kezd melegedni nem engedi a fordulatot a skáláig. Tehát minél melegebb annál lejeb megy a fordulatszám mérőn a csíkok és csak addig engedi forgatni a motort. Titkos menű 7 es pont ezt javaslom ha gyanús a hőfok.


Nem gyanús a hőfok, csak épp tegnap panaszkodtam egy ismerősnek, hogy milyen rossz, hogy nem látom, hogy mikor van üzemi hőmérsékleten az autó. Aztán mondta, hogy dehogynem a fordulatszámmérőnél, és mutatta, hogy neki hidegen (35d) 3500-ig van a skála és ahogy melegszik egyre kisebb lesz, majd amikor eléri az üzemi hőmérsékletet akkor áll úgy, ahogy nekem a képen. Csak nekem mindig úgy áll.

Rejtett menüben meg tudom nézni, de az macera minden indításnál...

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E60-E61)

2018.03.16. 20:51

sziasztok. lenne egy olyan problémám hogy alapjáraton a töltés 13.9 14.2 között van és ha állóhelyzetben pörgetem a motort akkor is ugyanennyi a töltés de ha elindulok az autóval lemegy egészen 12.0 ig és ami furcsa ha felkapcsolom az első ablaktörlöt visszamegy a töltés 14.0 ra egy pár pillanatig majd lassan kb 15 másodperc és újra lemegy a töltés. De ha leveszem a gázról a lábam akkor motorfék alatt ujra vissza megy a töltés. Ma egésznap kint állt az autó az esőben hátul nem ázott be sehol se az aksinál se a potkerék alatt. Juteszembe a töltéslámpa nem világit amikor leesik a töltés csak a titkosmenűben látom hogy kevés 12.0 a töltés.
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára stupeki69 2018.03.16. 21:22-kor.

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E60-E61)

2018.03.16. 21:01

Levibéka írta:akkor ezt jól benéztem bakker :oops: :shock: :oops: , nálam is pont igy áll amikor meleg a motor éppen csak látszik 8db csikocska, amúgy akkor énis kérdezném hogy pontosan hány csikocska kell látszodjon amikor üzemmeg a motor és héppen hány fokot mutat akkor, van erre valamiféle höföktáblázat v. ilyesmi???
köszi


Nekem 4 csík szokott kinn maradni és ilyenkor 90-100 fok között van a vízhőmérséklet. Elég intuitív módon jelez vissza. :lol:

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E60-E61)

2018.03.16. 21:02

stupeki69 írta:Én ugy tudom (hallottam) hogy az csak arra vonatkozik hogy ha el kezd melegedni nem engedi a fordulatot a skáláig. Tehát minél melegebb annál lejeb megy a fordulatszám mérőn a csíkok és csak addig engedi forgatni a motort. Titkos menű 7 es pont ezt javaslom ha gyanús a hőfok.


Ezt a gondolatmenetet én is hallottam, de ki az a barbár, aki hidegen 4000-res fordulatig forgat egy ilyen autót? :D :facepalm:

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E60-E61)

2018.03.16. 21:56

stupeki69 írta:sziasztok. lenne egy olyan problémám hogy alapjáraton a töltés 13.9 14.2 között van és ha állóhelyzetben pörgetem a motort akkor is ugyanennyi a töltés de ha elindulok az autóval lemegy egészen 12.0 ig és ami furcsa ha felkapcsolom az első ablaktörlöt visszamegy a töltés 14.0 ra egy pár pillanatig majd lassan kb 15 másodperc és újra lemegy a töltés. De ha leveszem a gázról a lábam akkor motorfék alatt ujra vissza megy a töltés. Ma egésznap kint állt az autó az esőben hátul nem ázott be sehol se az aksinál se a potkerék alatt. Juteszembe a töltéslámpa nem világit amikor leesik a töltés csak a titkosmenűben látom hogy kevés 12.0 a töltés.

Most néztem nem is látok itt töltéslámpát egyáltalán 12.0 voltnál nem kéne kiírnia valami töltéshibát???

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E60-E61)

2018.03.17. 10:51

stupeki69 írta:
stupeki69 írta:sziasztok. lenne egy olyan problémám hogy alapjáraton a töltés 13.9 14.2 között van és ha állóhelyzetben pörgetem a motort akkor is ugyanennyi a töltés de ha elindulok az autóval lemegy egészen 12.0 ig és ami furcsa ha felkapcsolom az első ablaktörlöt visszamegy a töltés 14.0 ra egy pár pillanatig majd lassan kb 15 másodperc és újra lemegy a töltés. De ha leveszem a gázról a lábam akkor motorfék alatt ujra vissza megy a töltés. Ma egésznap kint állt az autó az esőben hátul nem ázott be sehol se az aksinál se a potkerék alatt. Juteszembe a töltéslámpa nem világit amikor leesik a töltés csak a titkosmenűben látom hogy kevés 12.0 a töltés.

Most néztem nem is látok itt töltéslámpát egyáltalán 12.0 voltnál nem kéne kiírnia valami töltéshibát???

Most néztem reggel a nyugalmi fesz 12.75 V lehet hogy akkor a fenti dolog az normális???

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E60-E61)

2018.03.18. 14:15

stupeki69 írta:
stupeki69 írta:
stupeki69 írta:sziasztok. lenne egy olyan problémám hogy alapjáraton a töltés 13.9 14.2 között van és ha állóhelyzetben pörgetem a motort akkor is ugyanennyi a töltés de ha elindulok az autóval lemegy egészen 12.0 ig és ami furcsa ha felkapcsolom az első ablaktörlöt visszamegy a töltés 14.0 ra egy pár pillanatig majd lassan kb 15 másodperc és újra lemegy a töltés. De ha leveszem a gázról a lábam akkor motorfék alatt ujra vissza megy a töltés. Ma egésznap kint állt az autó az esőben hátul nem ázott be sehol se az aksinál se a potkerék alatt. Juteszembe a töltéslámpa nem világit amikor leesik a töltés csak a titkosmenűben látom hogy kevés 12.0 a töltés.

Most néztem nem is látok itt töltéslámpát egyáltalán 12.0 voltnál nem kéne kiírnia valami töltéshibát???

Most néztem reggel a nyugalmi fesz 12.75 V lehet hogy akkor a fenti dolog az normális???


Szerintem abszolút. Ezekben a kocsikban már intelligens töltésvezérlés van, nem ilyen egyértelmű a működése, hogy egy kis méricskéléssel eldöntsd, hogy jó a töltés vagy sem. Ha elmegy a töltésed észre fogod venni, addig pedig, ha indul az autó és nem merül ne foglalkozz vele.

Ezt a hozzászólást a szerzőnek NagyMatyas az itt látható tagok köszönték meg: stupeki69
Értékelés: 4.76%

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E60-E61)

2018.03.26. 21:52

Örömömbe elkezdtem végigmérni a vákuumrendszert, hogy miért szórakozik még mindig az autó és két érdekes dologra figyeltem fel.

1. A drückwandlerek gyakorlatilag nem tartják meg a vákuumot. (vettem vákuum tesztelő pisztolyt és úgy teszteltem, hogy a bemenő vákuumnál megszívtam a drückwandlert, ami gyakorlatilag elengedte a vákuumot. A másik ág a helyén maradt, majd befogva is kipróbáltam, ugyan az a helyzet)

- Gondolom kukák

2. A turbón az egyik vákuum actuatort vákuum hatására nem mozdul, ezért nem megy a kis turbóm, csak késve. Az a jó benne, hogy ahogy nézem ezt az actuatort nem is lehet kapni. :doglotlo:

Valakinek van ötlete, hogy honnan tudnék keríteni egyet? :oops:

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E60-E61)

2018.03.26. 21:56

NagyMatyas írta:Örömömbe elkezdtem végigmérni a vákuumrendszert, hogy miért szórakozik még mindig az autó és két érdekes dologra figyeltem fel.

1. A drückwandlerek gyakorlatilag nem tartják meg a vákuumot. (vettem vákuum tesztelő pisztolyt és úgy teszteltem, hogy a bemenő vákuumnál megszívtam a drückwandlert, ami gyakorlatilag elengedte a vákuumot. A másik ág a helyén maradt, majd befogva is kipróbáltam, ugyan az a helyzet)

- Gondolom kukák

2. A turbón az egyik vákuum actuatort vákuum hatására nem mozdul, ezért nem megy a kis turbóm, csak késve. Az a jó benne, hogy ahogy nézem ezt az actuatort nem is lehet kapni. :doglotlo:

Valakinek van ötlete, hogy honnan tudnék keríteni egyet? :oops:

Nem vagyok biztos benne, hogy a drucinak tartania kellene a vákuumot, mivel van folyamatos utánpótlás... Szívj meg egy újat! Szerintem az sem fogja tartani...

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E60-E61)

2018.03.26. 22:15

hamoriarpi írta:
NagyMatyas írta:Örömömbe elkezdtem végigmérni a vákuumrendszert, hogy miért szórakozik még mindig az autó és két érdekes dologra figyeltem fel.

1. A drückwandlerek gyakorlatilag nem tartják meg a vákuumot. (vettem vákuum tesztelő pisztolyt és úgy teszteltem, hogy a bemenő vákuumnál megszívtam a drückwandlert, ami gyakorlatilag elengedte a vákuumot. A másik ág a helyén maradt, majd befogva is kipróbáltam, ugyan az a helyzet)

- Gondolom kukák

2. A turbón az egyik vákuum actuatort vákuum hatására nem mozdul, ezért nem megy a kis turbóm, csak késve. Az a jó benne, hogy ahogy nézem ezt az actuatort nem is lehet kapni. :doglotlo:

Valakinek van ötlete, hogy honnan tudnék keríteni egyet? :oops:

Nem vagyok biztos benne, hogy a drucinak tartania kellene a vákuumot, mivel van folyamatos utánpótlás... Szívj meg egy újat! Szerintem az sem fogja tartani...


Wastegate-é megtartotta, a többi nem, vagy a Wastegate drückwandlere pont fordítva működik?

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E60-E61)

2018.04.02. 07:42

NagyMatyas írta:
hamoriarpi írta:
NagyMatyas írta:Örömömbe elkezdtem végigmérni a vákuumrendszert, hogy miért szórakozik még mindig az autó és két érdekes dologra figyeltem fel.

1. A drückwandlerek gyakorlatilag nem tartják meg a vákuumot. (vettem vákuum tesztelő pisztolyt és úgy teszteltem, hogy a bemenő vákuumnál megszívtam a drückwandlert, ami gyakorlatilag elengedte a vákuumot. A másik ág a helyén maradt, majd befogva is kipróbáltam, ugyan az a helyzet)

- Gondolom kukák

2. A turbón az egyik vákuum actuatort vákuum hatására nem mozdul, ezért nem megy a kis turbóm, csak késve. Az a jó benne, hogy ahogy nézem ezt az actuatort nem is lehet kapni. :doglotlo:

Valakinek van ötlete, hogy honnan tudnék keríteni egyet? :oops:

Nem vagyok biztos benne, hogy a drucinak tartania kellene a vákuumot, mivel van folyamatos utánpótlás... Szívj meg egy újat! Szerintem az sem fogja tartani...


Wastegate-é megtartotta, a többi nem, vagy a Wastegate drückwandlere pont fordítva működik?

Druckwandlere az csak szabalyoza abban egy magnes szelep van.


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E60-E61)

2018.04.02. 21:21

Levibéka írta:
NagyMatyas írta:
Levibéka írta:
kapitany írta:Sziasztok!

Elromlott a "vízhőfok jelzőm", mindig ezt mutatja, a skála nem mozog. Kép

Találkoztatok már ilyennel? Mi a megoldás?

Üdvözlettel,
Tamás


vizhöfok mérö E60-ban?? hmm... :roll: , ez inkább pillanatnyi fogyasztásmérönek látszik :oops: :franko:


A fordulatszámmérőben, 4-5000-res osztás között lévő skála a vízhőfok jelző. :wink:



akkor ezt jól benéztem bakker :oops: :shock: :oops: , nálam is pont igy áll amikor meleg a motor éppen csak látszik 8db csikocska, amúgy akkor énis kérdezném hogy pontosan hány csikocska kell látszodjon amikor üzemmeg a motor és héppen hány fokot mutat akkor, van erre valamiféle höföktáblázat v. ilyesmi???
köszi


Benzinesnél 3 rovátka marad fixen, addig megy le.
Traktornál nem tudom.
Kezelési könyv 74.-ik oldal.
Hozzászólás küldése

VigLink badge