2018.03.07. 06:46
2004/10 havi 525d 177 loeros M57TU motorkódos. Részecskeszűrős. Sedan. Fekete. Elektromoson vezérelt turbo.Gallaca írta:Cyri írta:És lehet cserélni külön szelepet? Nekem azt mondták erre h turbo felujitas is lehet a vege...Gallaca írta:Cyri írta:Senki nem találkozott ilyen problémával?Cyri írta:Sziasztok!
Vettem egy e60at 25d. Diaggal kiolvastuk 3f57 hibakódot. (töltőnyomás szelep szakadt) alul mintha nem huzna csak fordulaton.
Milyen problémára utalhat ez és milyen megoldásai léteznek. Amugy maga az autó hibakódot nem jelez ki csak a diag.
Köszönöm válaszaitok.
Tapatalkkal küldve az én WAS-LX1 eszközömről
Tapatalkkal küldve az én WAS-LX1 eszközömről
Szerintem ezen kár gondolkodni, oda van írva mi a baj! A turbónyomás szabályzószelep szakadt, cserére szorul. Nem állítja a geometriát, azért nem megy alul. De ellenőrizni kell a vezetékét is.
Tapatalkkal küldve az én WAS-LX1 eszközömről
Semmit nem tudunk az autódról, anélkül nem lehet érdemi választ adni. Most nézem, hogy elektromos turbós. Akkor ha szakadt, akkor elektronikahibás lehet, azért mondtak felújítást
2018.03.07. 07:00
2004/10 havi 525d 177 loeros M57TU motorkódos. Részecskeszűrős. Sedan. Fekete.Cyri írta:Gallaca írta:És lehet cserélni külön szelepet? Nekem azt mondták erre h turbo felujitas is lehet a vege...Cyri írta:Gallaca írta:Senki nem találkozott ilyen problémával?Cyri írta:[quote="Cyri"]Sziasztok!
Vettem egy e60at 25d. Diaggal kiolvastuk 3f57 hibakódot. (töltőnyomás szelep szakadt) alul mintha nem huzna csak fordulaton.
Milyen problémára utalhat ez és milyen megoldásai léteznek. Amugy maga az autó hibakódot nem jelez ki csak a diag.
Köszönöm válaszaitok.
Tapatalkkal küldve az én WAS-LX1 eszközömről
Tapatalkkal küldve az én WAS-LX1 eszközömről
Szerintem ezen kár gondolkodni, oda van írva mi a baj! A turbónyomás szabályzószelep szakadt, cserére szorul. Nem állítja a geometriát, azért nem megy alul. De ellenőrizni kell a vezetékét is.
Tapatalkkal küldve az én WAS-LX1 eszközömről
Semmit nem tudunk az autódról, anélkül nem lehet érdemi választ adni. Most nézem, hogy elektromos turbós. Akkor ha szakadt, akkor elektronikahibás lehet, azért mondtak felújítást
2018.03.11. 22:01
2018.03.12. 09:06
kapitany írta:Sziasztok!
Elromlott a "vízhőfok jelzőm", mindig ezt mutatja, a skála nem mozog. Kép
Találkoztatok már ilyennel? Mi a megoldás?
Üdvözlettel,
Tamás
2018.03.12. 09:19
Levibéka írta:kapitany írta:Sziasztok!
Elromlott a "vízhőfok jelzőm", mindig ezt mutatja, a skála nem mozog. Kép
Találkoztatok már ilyennel? Mi a megoldás?
Üdvözlettel,
Tamás
vizhöfok mérö E60-ban?? hmm... , ez inkább pillanatnyi fogyasztásmérönek látszik
2018.03.12. 13:37
NagyMatyas írta:Levibéka írta:kapitany írta:Sziasztok!
Elromlott a "vízhőfok jelzőm", mindig ezt mutatja, a skála nem mozog. Kép
Találkoztatok már ilyennel? Mi a megoldás?
Üdvözlettel,
Tamás
vizhöfok mérö E60-ban?? hmm... , ez inkább pillanatnyi fogyasztásmérönek látszik
A fordulatszámmérőben, 4-5000-res osztás között lévő skála a vízhőfok jelző.
2018.03.12. 20:17
Levibéka írta:NagyMatyas írta:Levibéka írta:kapitany írta:Sziasztok!
Elromlott a "vízhőfok jelzőm", mindig ezt mutatja, a skála nem mozog. Kép
Találkoztatok már ilyennel? Mi a megoldás?
Üdvözlettel,
Tamás
vizhöfok mérö E60-ban?? hmm... , ez inkább pillanatnyi fogyasztásmérönek látszik
A fordulatszámmérőben, 4-5000-res osztás között lévő skála a vízhőfok jelző.
akkor ezt jól benéztem bakker , nálam is pont igy áll amikor meleg a motor éppen csak látszik 8db csikocska, amúgy akkor énis kérdezném hogy pontosan hány csikocska kell látszodjon amikor üzemmeg a motor és héppen hány fokot mutat akkor, van erre valamiféle höföktáblázat v. ilyesmi???
köszi
2018.03.12. 20:40
stupeki69 írta:Levibéka írta:NagyMatyas írta:Levibéka írta:kapitany írta:Sziasztok!
Elromlott a "vízhőfok jelzőm", mindig ezt mutatja, a skála nem mozog. Kép
Találkoztatok már ilyennel? Mi a megoldás?
Üdvözlettel,
Tamás
vizhöfok mérö E60-ban?? hmm... , ez inkább pillanatnyi fogyasztásmérönek látszik
A fordulatszámmérőben, 4-5000-res osztás között lévő skála a vízhőfok jelző.
akkor ezt jól benéztem bakker , nálam is pont igy áll amikor meleg a motor éppen csak látszik 8db csikocska, amúgy akkor énis kérdezném hogy pontosan hány csikocska kell látszodjon amikor üzemmeg a motor és héppen hány fokot mutat akkor, van erre valamiféle höföktáblázat v. ilyesmi???
köszi
Én ugy tudom (hallottam) hogy az csak arra vonatkozik hogy ha el kezd melegedni nem engedi a fordulatot a skáláig. Tehát minél melegebb annál lejeb megy a fordulatszám mérőn a csíkok és csak addig engedi forgatni a motort. Titkos menű 7 es pont ezt javaslom ha gyanús a hőfok.
2018.03.12. 20:41
stupeki69 írta:Levibéka írta:NagyMatyas írta:Levibéka írta:kapitany írta:Sziasztok!
Elromlott a "vízhőfok jelzőm", mindig ezt mutatja, a skála nem mozog. Kép
Találkoztatok már ilyennel? Mi a megoldás?
Üdvözlettel,
Tamás
vizhöfok mérö E60-ban?? hmm... , ez inkább pillanatnyi fogyasztásmérönek látszik
A fordulatszámmérőben, 4-5000-res osztás között lévő skála a vízhőfok jelző.
akkor ezt jól benéztem bakker , nálam is pont igy áll amikor meleg a motor éppen csak látszik 8db csikocska, amúgy akkor énis kérdezném hogy pontosan hány csikocska kell látszodjon amikor üzemmeg a motor és héppen hány fokot mutat akkor, van erre valamiféle höföktáblázat v. ilyesmi???
köszi
Én ugy tudom (hallottam) hogy az csak arra vonatkozik hogy ha el kezd melegedni nem engedi a fordulatot a skáláig. Tehát minél melegebb annál lejeb megy a fordulatszám mérőn a csíkok és csak addig engedi forgatni a motort. Titkos menű 7 es pont ezt javaslom ha gyanús a hőfok.
2018.03.16. 20:51
2018.03.16. 21:01
Levibéka írta:akkor ezt jól benéztem bakker , nálam is pont igy áll amikor meleg a motor éppen csak látszik 8db csikocska, amúgy akkor énis kérdezném hogy pontosan hány csikocska kell látszodjon amikor üzemmeg a motor és héppen hány fokot mutat akkor, van erre valamiféle höföktáblázat v. ilyesmi???
köszi
2018.03.16. 21:02
stupeki69 írta:Én ugy tudom (hallottam) hogy az csak arra vonatkozik hogy ha el kezd melegedni nem engedi a fordulatot a skáláig. Tehát minél melegebb annál lejeb megy a fordulatszám mérőn a csíkok és csak addig engedi forgatni a motort. Titkos menű 7 es pont ezt javaslom ha gyanús a hőfok.
2018.03.16. 21:56
stupeki69 írta:sziasztok. lenne egy olyan problémám hogy alapjáraton a töltés 13.9 14.2 között van és ha állóhelyzetben pörgetem a motort akkor is ugyanennyi a töltés de ha elindulok az autóval lemegy egészen 12.0 ig és ami furcsa ha felkapcsolom az első ablaktörlöt visszamegy a töltés 14.0 ra egy pár pillanatig majd lassan kb 15 másodperc és újra lemegy a töltés. De ha leveszem a gázról a lábam akkor motorfék alatt ujra vissza megy a töltés. Ma egésznap kint állt az autó az esőben hátul nem ázott be sehol se az aksinál se a potkerék alatt. Juteszembe a töltéslámpa nem világit amikor leesik a töltés csak a titkosmenűben látom hogy kevés 12.0 a töltés.
2018.03.17. 10:51
stupeki69 írta:stupeki69 írta:sziasztok. lenne egy olyan problémám hogy alapjáraton a töltés 13.9 14.2 között van és ha állóhelyzetben pörgetem a motort akkor is ugyanennyi a töltés de ha elindulok az autóval lemegy egészen 12.0 ig és ami furcsa ha felkapcsolom az első ablaktörlöt visszamegy a töltés 14.0 ra egy pár pillanatig majd lassan kb 15 másodperc és újra lemegy a töltés. De ha leveszem a gázról a lábam akkor motorfék alatt ujra vissza megy a töltés. Ma egésznap kint állt az autó az esőben hátul nem ázott be sehol se az aksinál se a potkerék alatt. Juteszembe a töltéslámpa nem világit amikor leesik a töltés csak a titkosmenűben látom hogy kevés 12.0 a töltés.
Most néztem nem is látok itt töltéslámpát egyáltalán 12.0 voltnál nem kéne kiírnia valami töltéshibát???
2018.03.18. 14:15
stupeki69 írta:stupeki69 írta:stupeki69 írta:sziasztok. lenne egy olyan problémám hogy alapjáraton a töltés 13.9 14.2 között van és ha állóhelyzetben pörgetem a motort akkor is ugyanennyi a töltés de ha elindulok az autóval lemegy egészen 12.0 ig és ami furcsa ha felkapcsolom az első ablaktörlöt visszamegy a töltés 14.0 ra egy pár pillanatig majd lassan kb 15 másodperc és újra lemegy a töltés. De ha leveszem a gázról a lábam akkor motorfék alatt ujra vissza megy a töltés. Ma egésznap kint állt az autó az esőben hátul nem ázott be sehol se az aksinál se a potkerék alatt. Juteszembe a töltéslámpa nem világit amikor leesik a töltés csak a titkosmenűben látom hogy kevés 12.0 a töltés.
Most néztem nem is látok itt töltéslámpát egyáltalán 12.0 voltnál nem kéne kiírnia valami töltéshibát???
Most néztem reggel a nyugalmi fesz 12.75 V lehet hogy akkor a fenti dolog az normális???
2018.03.26. 21:52
2018.03.26. 21:56
NagyMatyas írta:Örömömbe elkezdtem végigmérni a vákuumrendszert, hogy miért szórakozik még mindig az autó és két érdekes dologra figyeltem fel.
1. A drückwandlerek gyakorlatilag nem tartják meg a vákuumot. (vettem vákuum tesztelő pisztolyt és úgy teszteltem, hogy a bemenő vákuumnál megszívtam a drückwandlert, ami gyakorlatilag elengedte a vákuumot. A másik ág a helyén maradt, majd befogva is kipróbáltam, ugyan az a helyzet)
- Gondolom kukák
2. A turbón az egyik vákuum actuatort vákuum hatására nem mozdul, ezért nem megy a kis turbóm, csak késve. Az a jó benne, hogy ahogy nézem ezt az actuatort nem is lehet kapni.
Valakinek van ötlete, hogy honnan tudnék keríteni egyet?
2018.03.26. 22:15
hamoriarpi írta:NagyMatyas írta:Örömömbe elkezdtem végigmérni a vákuumrendszert, hogy miért szórakozik még mindig az autó és két érdekes dologra figyeltem fel.
1. A drückwandlerek gyakorlatilag nem tartják meg a vákuumot. (vettem vákuum tesztelő pisztolyt és úgy teszteltem, hogy a bemenő vákuumnál megszívtam a drückwandlert, ami gyakorlatilag elengedte a vákuumot. A másik ág a helyén maradt, majd befogva is kipróbáltam, ugyan az a helyzet)
- Gondolom kukák
2. A turbón az egyik vákuum actuatort vákuum hatására nem mozdul, ezért nem megy a kis turbóm, csak késve. Az a jó benne, hogy ahogy nézem ezt az actuatort nem is lehet kapni.
Valakinek van ötlete, hogy honnan tudnék keríteni egyet?
Nem vagyok biztos benne, hogy a drucinak tartania kellene a vákuumot, mivel van folyamatos utánpótlás... Szívj meg egy újat! Szerintem az sem fogja tartani...
2018.04.02. 07:42
NagyMatyas írta:hamoriarpi írta:NagyMatyas írta:Örömömbe elkezdtem végigmérni a vákuumrendszert, hogy miért szórakozik még mindig az autó és két érdekes dologra figyeltem fel.
1. A drückwandlerek gyakorlatilag nem tartják meg a vákuumot. (vettem vákuum tesztelő pisztolyt és úgy teszteltem, hogy a bemenő vákuumnál megszívtam a drückwandlert, ami gyakorlatilag elengedte a vákuumot. A másik ág a helyén maradt, majd befogva is kipróbáltam, ugyan az a helyzet)
- Gondolom kukák
2. A turbón az egyik vákuum actuatort vákuum hatására nem mozdul, ezért nem megy a kis turbóm, csak késve. Az a jó benne, hogy ahogy nézem ezt az actuatort nem is lehet kapni.
Valakinek van ötlete, hogy honnan tudnék keríteni egyet?
Nem vagyok biztos benne, hogy a drucinak tartania kellene a vákuumot, mivel van folyamatos utánpótlás... Szívj meg egy újat! Szerintem az sem fogja tartani...
Wastegate-é megtartotta, a többi nem, vagy a Wastegate drückwandlere pont fordítva működik?
2018.04.02. 21:21
Levibéka írta:NagyMatyas írta:Levibéka írta:kapitany írta:Sziasztok!
Elromlott a "vízhőfok jelzőm", mindig ezt mutatja, a skála nem mozog. Kép
Találkoztatok már ilyennel? Mi a megoldás?
Üdvözlettel,
Tamás
vizhöfok mérö E60-ban?? hmm... , ez inkább pillanatnyi fogyasztásmérönek látszik
A fordulatszámmérőben, 4-5000-res osztás között lévő skála a vízhőfok jelző.
akkor ezt jól benéztem bakker , nálam is pont igy áll amikor meleg a motor éppen csak látszik 8db csikocska, amúgy akkor énis kérdezném hogy pontosan hány csikocska kell látszodjon amikor üzemmeg a motor és héppen hány fokot mutat akkor, van erre valamiféle höföktáblázat v. ilyesmi???
köszi