2017.11.22. 22:27
kzolee írta:Majd fog.
2017.11.24. 07:20
Benett írta:rockerekhu írta:Benett írta:Sziasztok,
Ezek a hibaüzenetek keletkeztek az autómon és 2000 ford. fölé nem megy.
Mi az ami tilt?
ICOde loescriPlion IMileage ICIass
004121 ODE: DDE main relay 252216
004587 DDE: Healed fuel filter 252488
005F13 DSC: Brake-pad wear, rear axle, brake pads 251336
009AFF SFZ: Resistance, firing circuit, safely battery terminal, too high 251336
OOA3E8 M-ASK-NAV: GPS aerial is not connecled 252576
00D354 No message (torque, OxOA8), receiver DSC, transmitter DME-DDE 251552
00D355 No message (torque, OxOA9), receiver DSC, transmitter DME-DDE 251552
00D356 No message (torque, OxAA), receiver DSC, transmitter DME-DDE 251552
Köszönöm a segítséget Attila
Elöször is milyen kocsirol beszélünk pontosan,évjárat motor,
Rosz a gps antenna.
Szar a féked,DDE vezérlödel is van valami inkább egy másik diagot javasolok,pl Bmw Dis vagy Bmw Ista
Szia,
E60 525D 2005-s az autó
Ez a riport istával csináltam, a gps nincs fent azért irja, a féknél meg nem lett még kicserélve fékbetét csere után a jeladó kábel.
Erről a DDE-ről szeretnék többet tudni. Lehet hogy a fék jeledó csere hiánya ?km megtétele után tilt, ha van ilyen?
Vagy csak a DSC, transmitter kontakt hibás? Miután kiütöm a hibakódot az auto akár több héten keresztűl is hibamentesen működik.
Gondolom ezek összetartozó hibakódok amik a hibát okozzák? Azt nem tudom hogy együttes hibakód vagy a km múlásával még 1 még 1
Aztán tilt.
004121 ODE: DDE main relay 252216
00D354 No message (torque, OxOA8), receiver DSC, transmitter DME-DDE 251552
00D355 No message (torque, OxOA9), receiver DSC, transmitter DME-DDE 251552
00D356 No message (torque, OxAA), receiver DSC, transmitter DME-DDE 251552
Köszi Attila
2018.01.25. 01:47
Levibéka írta:hamoriarpi írta:Levibéka írta:hali!
ma utazás közben ez a hibakód jelent meg nálam "niveauregulierung ausgefallen" vagyis "A szintszabályozás nem sikerült", ez mitöl van, mi romolhatott el??, valami érzékelö vagy a komresszor?? töbször megálltam és megnéztem az autó állását, nem csüng a háta és rugózás is van , holnap este majd megnézem hogy amikor beinditom az autót müködik e a kompresszorom, addig is valami ötlet, kinek volt már hasonló tapasztalata??
köszi
Pontosan ki kell diagolni.
Szintjeladótól kompresszorig sok minden lehet. Relé, szeleptömb, stb. Rugó nem valószínű, mert akkor már leeresztett volna.
köszi az infót, jelenleg inditáskor nem kapcsol be a kompreszorom, vagyis nincs szintszabályozás, viszont a háta egyenlöre nem csüng
2018.01.25. 22:43
csikes77 írta:Levibéka írta:hamoriarpi írta:Levibéka írta:hali!
ma utazás közben ez a hibakód jelent meg nálam "niveauregulierung ausgefallen" vagyis "A szintszabályozás nem sikerült", ez mitöl van, mi romolhatott el??, valami érzékelö vagy a komresszor?? töbször megálltam és megnéztem az autó állását, nem csüng a háta és rugózás is van , holnap este majd megnézem hogy amikor beinditom az autót müködik e a kompresszorom, addig is valami ötlet, kinek volt már hasonló tapasztalata??
köszi
Pontosan ki kell diagolni.
Szintjeladótól kompresszorig sok minden lehet. Relé, szeleptömb, stb. Rugó nem valószínű, mert akkor már leeresztett volna.
köszi az infót, jelenleg inditáskor nem kapcsol be a kompreszorom, vagyis nincs szintszabályozás, viszont a háta egyenlöre nem csüng
Nekem is volt ez a hiba már,mikor mínuszok voltak egyszerűen belefagyott a kondenzvíz a rendszerbe,nekem ez volt a baja. Nem tudom,hogy megoldódott e a probléma már ,csak gondoltam megosztom,hogy ilyen is lehet. Üdv.
2018.01.26. 02:11
2018.01.26. 02:21
csikes77 írta:Sziasztok. Ajtó nyitás záráshoz szeretném segítségeteket kérni, az autót egyszerűen nem lehet nyitni, zárni a távirányítóval. S mivel csak az egyik kulcsom van meg, így nem tudom, hogy a kulcs a hibás vagy az autóban lehet e valahol a hiba. Hallottam azt is, hogy a hátsó ajtóban futó valamelyik kábel szakadása okozhat ilyen gondot,és mivel kombiról van szó, ez így meg is történt már szerintem,mert a kis ablak külön nem nyitható,tehát valószínűnek tartom , hogy annak a kábele szakadt az biztos és még lehet valamelyik másik is. Elmentem a helyi BMW szervizbe, gondoltam hátha létezik olyan szervizkulcs ami mindegyik autóra programozható többször is, hogy a kulcsot ki tudjam zárni,vagy meg tudjak győződni róla,hogy a kulcs a rossz. Hát tévedtem, nem tudtak nekem segíteni, ilyen kulcs nincs. A kulcsvásárlást viszont elhalasztom,mert baromi drága is, és lehet nem is az a rossz,meg lehet előkerül majd a másik kulcs is valamikor. Meg itt vannak nálam okosabbak BMWből és hátha van valakinek egy jó tippje , hogy hol keresgéljem a hibát. Az autó E61. Köszönöm előre is srácok.
2018.01.26. 19:17
Levibéka írta:csikes77 írta:Levibéka írta:hamoriarpi írta:Levibéka írta:hali!
ma utazás közben ez a hibakód jelent meg nálam "niveauregulierung ausgefallen" vagyis "A szintszabályozás nem sikerült", ez mitöl van, mi romolhatott el??, valami érzékelö vagy a komresszor?? töbször megálltam és megnéztem az autó állását, nem csüng a háta és rugózás is van , holnap este majd megnézem hogy amikor beinditom az autót müködik e a kompresszorom, addig is valami ötlet, kinek volt már hasonló tapasztalata??
köszi
Pontosan ki kell diagolni.
Szintjeladótól kompresszorig sok minden lehet. Relé, szeleptömb, stb. Rugó nem valószínű, mert akkor már leeresztett volna.
köszi az infót, jelenleg inditáskor nem kapcsol be a kompreszorom, vagyis nincs szintszabályozás, viszont a háta egyenlöre nem csüng
Nekem is volt ez a hiba már,mikor mínuszok voltak egyszerűen belefagyott a kondenzvíz a rendszerbe,nekem ez volt a baja. Nem tudom,hogy megoldódott e a probléma már ,csak gondoltam megosztom,hogy ilyen is lehet. Üdv.
relécsere volt + kontakthiba az egyik csatlakozónál a kompresszoron, azóta müködik
2018.01.30. 18:14
2018.02.08. 08:33
kovessyroli írta:csikes77 írta:Sziasztok. Ajtó nyitás záráshoz szeretném segítségeteket kérni, az autót egyszerűen nem lehet nyitni, zárni a távirányítóval. S mivel csak az egyik kulcsom van meg, így nem tudom, hogy a kulcs a hibás vagy az autóban lehet e valahol a hiba. Hallottam azt is, hogy a hátsó ajtóban futó valamelyik kábel szakadása okozhat ilyen gondot,és mivel kombiról van szó, ez így meg is történt már szerintem,mert a kis ablak külön nem nyitható,tehát valószínűnek tartom , hogy annak a kábele szakadt az biztos és még lehet valamelyik másik is. Elmentem a helyi BMW szervizbe, gondoltam hátha létezik olyan szervizkulcs ami mindegyik autóra programozható többször is, hogy a kulcsot ki tudjam zárni,vagy meg tudjak győződni róla,hogy a kulcs a rossz. Hát tévedtem, nem tudtak nekem segíteni, ilyen kulcs nincs. A kulcsvásárlást viszont elhalasztom,mert baromi drága is, és lehet nem is az a rossz,meg lehet előkerül majd a másik kulcs is valamikor. Meg itt vannak nálam okosabbak BMWből és hátha van valakinek egy jó tippje , hogy hol keresgéljem a hibát. Az autó E61. Köszönöm előre is srácok.
Nekem ugyanilyen hibánál a rádióerősítő modul beázása és tönkre menetele okozta a hibát anno.
Asszem 100 rugó körül van a modul ára.
2018.02.08. 14:52
2018.02.08. 22:30
Rjani530d írta:Sziasztok.
Olyan kérdésem lenne, hogy másnál is volt már olyan hogy nyöszörög a kuplung? Elég zavaró, egy hete kezdődött. A pedál csapágyánál lehet zsírzatlanság. Leszedtem az alsó burkolatot próbáltam megolajozni, de nem ért semmit.
2018.02.09. 09:25
kzolee írta:Rjani530d írta:Sziasztok.
Olyan kérdésem lenne, hogy másnál is volt már olyan hogy nyöszörög a kuplung? Elég zavaró, egy hete kezdődött. A pedál csapágyánál lehet zsírzatlanság. Leszedtem az alsó burkolatot próbáltam megolajozni, de nem ért semmit.
Biztis a kuplungpedál? Nekem az ülés nyiszogott...
2018.02.13. 08:33
2018.03.03. 22:36
2018.03.06. 20:33
Senki nem találkozott ilyen problémával?Cyri írta:Sziasztok!
Vettem egy e60at 25d. Diaggal kiolvastuk 3f57 hibakódot. (töltőnyomás szelep szakadt) alul mintha nem huzna csak fordulaton.
Milyen problémára utalhat ez és milyen megoldásai léteznek. Amugy maga az autó hibakódot nem jelez ki csak a diag.
Köszönöm válaszaitok.
Tapatalkkal küldve az én WAS-LX1 eszközömről
2018.03.06. 20:54
Cyri írta:Senki nem találkozott ilyen problémával?Cyri írta:Sziasztok!
Vettem egy e60at 25d. Diaggal kiolvastuk 3f57 hibakódot. (töltőnyomás szelep szakadt) alul mintha nem huzna csak fordulaton.
Milyen problémára utalhat ez és milyen megoldásai léteznek. Amugy maga az autó hibakódot nem jelez ki csak a diag.
Köszönöm válaszaitok.
Tapatalkkal küldve az én WAS-LX1 eszközömről
Tapatalkkal küldve az én WAS-LX1 eszközömről
2018.03.06. 21:03
És lehet cserélni külön szelepet? Nekem azt mondták erre h turbo felujitas is lehet a vege...Gallaca írta:Cyri írta:Senki nem találkozott ilyen problémával?Cyri írta:Sziasztok!
Vettem egy e60at 25d. Diaggal kiolvastuk 3f57 hibakódot. (töltőnyomás szelep szakadt) alul mintha nem huzna csak fordulaton.
Milyen problémára utalhat ez és milyen megoldásai léteznek. Amugy maga az autó hibakódot nem jelez ki csak a diag.
Köszönöm válaszaitok.
Tapatalkkal küldve az én WAS-LX1 eszközömről
Tapatalkkal küldve az én WAS-LX1 eszközömről
Szerintem ezen kár gondolkodni, oda van írva mi a baj! A turbónyomás szabályzószelep szakadt, cserére szorul. Nem állítja a geometriát, azért nem megy alul. De ellenőrizni kell a vezetékét is.
2018.03.06. 22:50
Cyri írta:És lehet cserélni külön szelepet? Nekem azt mondták erre h turbo felujitas is lehet a vege...Gallaca írta:Cyri írta:Senki nem találkozott ilyen problémával?Cyri írta:Sziasztok!
Vettem egy e60at 25d. Diaggal kiolvastuk 3f57 hibakódot. (töltőnyomás szelep szakadt) alul mintha nem huzna csak fordulaton.
Milyen problémára utalhat ez és milyen megoldásai léteznek. Amugy maga az autó hibakódot nem jelez ki csak a diag.
Köszönöm válaszaitok.
Tapatalkkal küldve az én WAS-LX1 eszközömről
Tapatalkkal küldve az én WAS-LX1 eszközömről
Szerintem ezen kár gondolkodni, oda van írva mi a baj! A turbónyomás szabályzószelep szakadt, cserére szorul. Nem állítja a geometriát, azért nem megy alul. De ellenőrizni kell a vezetékét is.
Tapatalkkal küldve az én WAS-LX1 eszközömről
2018.03.06. 23:07
Cyri írta:Senki nem találkozott ilyen problémával?Cyri írta:Sziasztok!
Vettem egy e60at 25d. Diaggal kiolvastuk 3f57 hibakódot. (töltőnyomás szelep szakadt) alul mintha nem huzna csak fordulaton.
Milyen problémára utalhat ez és milyen megoldásai léteznek. Amugy maga az autó hibakódot nem jelez ki csak a diag.
Köszönöm válaszaitok.
Tapatalkkal küldve az én WAS-LX1 eszközömről
Tapatalkkal küldve az én WAS-LX1 eszközömről
2018.03.07. 06:14
NagyMatyas írta:Cyri írta:Senki nem találkozott ilyen problémával?Cyri írta:Sziasztok!
Vettem egy e60at 25d. Diaggal kiolvastuk 3f57 hibakódot. (töltőnyomás szelep szakadt) alul mintha nem huzna csak fordulaton.
Milyen problémára utalhat ez és milyen megoldásai léteznek. Amugy maga az autó hibakódot nem jelez ki csak a diag.
Köszönöm válaszaitok.
Tapatalkkal küldve az én WAS-LX1 eszközömről
Tapatalkkal küldve az én WAS-LX1 eszközömről
Jó vétel volt! Pontosan így szokták eladni az elektromos geometria állítással rendelkező BMW-ket. Reklamáld meg, mert nagyságrendileg egy 400 ezer forint rendbe rakni, ha csak nem bontott dolgokkal akarod megoldani a dolgot.