Facebook E39.hu Google+ E39.hu Youtube E39.hu Twitter E39.hu Instagram E39.hu
Váltás asztali nézetre
Hozzászólás küldése

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E60-E61)

2017.11.22. 22:27

kzolee írta:Majd fog.

köszi a biztatást, de azt én nem várom meg :nyelves:

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E60-E61)

2017.11.24. 07:20

Benett írta:
rockerekhu írta:
Benett írta:Sziasztok,
Ezek a hibaüzenetek keletkeztek az autómon és 2000 ford. fölé nem megy.
Mi az ami tilt?
ICOde loescriPlion IMileage ICIass
004121 ODE: DDE main relay 252216
004587 DDE: Healed fuel filter 252488
005F13 DSC: Brake-pad wear, rear axle, brake pads 251336
009AFF SFZ: Resistance, firing circuit, safely battery terminal, too high 251336
OOA3E8 M-ASK-NAV: GPS aerial is not connecled 252576
00D354 No message (torque, OxOA8), receiver DSC, transmitter DME-DDE 251552
00D355 No message (torque, OxOA9), receiver DSC, transmitter DME-DDE 251552
00D356 No message (torque, OxAA), receiver DSC, transmitter DME-DDE 251552



Köszönöm a segítséget Attila

Elöször is milyen kocsirol beszélünk pontosan,évjárat motor,
Rosz a gps antenna.
Szar a féked,DDE vezérlödel is van valami inkább egy másik diagot javasolok,pl Bmw Dis vagy Bmw Ista



Szia,
E60 525D 2005-s az autó
Ez a riport istával csináltam, a gps nincs fent azért irja, a féknél meg nem lett még kicserélve fékbetét csere után a jeladó kábel.
Erről a DDE-ről szeretnék többet tudni. Lehet hogy a fék jeledó csere hiánya ?km megtétele után tilt, ha van ilyen?
Vagy csak a DSC, transmitter kontakt hibás? Miután kiütöm a hibakódot az auto akár több héten keresztűl is hibamentesen működik.
Gondolom ezek összetartozó hibakódok amik a hibát okozzák? Azt nem tudom hogy együttes hibakód vagy a km múlásával még 1 még 1
Aztán tilt.
004121 ODE: DDE main relay 252216
00D354 No message (torque, OxOA8), receiver DSC, transmitter DME-DDE 251552
00D355 No message (torque, OxOA9), receiver DSC, transmitter DME-DDE 251552
00D356 No message (torque, OxAA), receiver DSC, transmitter DME-DDE 251552

Köszi Attila


Nézesd meg rendes BMW diagnosztikával, például ISTA-D-vel, akkor beszédesebb lesz a hibákkal kapcsolatban.

Kevesen tudjuk értelmezni a gépi kódokat.

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E60-E61)

2018.01.25. 01:47

Levibéka írta:
hamoriarpi írta:
Levibéka írta:hali!
ma utazás közben ez a hibakód jelent meg nálam "niveauregulierung ausgefallen" vagyis "A szintszabályozás nem sikerült", ez mitöl van, mi romolhatott el??, valami érzékelö vagy a komresszor?? töbször megálltam és megnéztem az autó állását, nem csüng a háta és rugózás is van :oops: , holnap este majd megnézem hogy amikor beinditom az autót müködik e a kompresszorom, addig is valami ötlet, kinek volt már hasonló tapasztalata??
köszi

Pontosan ki kell diagolni.
Szintjeladótól kompresszorig sok minden lehet. Relé, szeleptömb, stb. Rugó nem valószínű, mert akkor már leeresztett volna.



köszi az infót, jelenleg inditáskor nem kapcsol be a kompreszorom, vagyis nincs szintszabályozás, viszont a háta egyenlöre nem csüng 8) 8)


Nekem is volt ez a hiba már,mikor mínuszok voltak egyszerűen belefagyott a kondenzvíz a rendszerbe,nekem ez volt a baja. Nem tudom,hogy megoldódott e a probléma már ,csak gondoltam megosztom,hogy ilyen is lehet. Üdv.

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E60-E61)

2018.01.25. 22:43

csikes77 írta:
Levibéka írta:
hamoriarpi írta:
Levibéka írta:hali!
ma utazás közben ez a hibakód jelent meg nálam "niveauregulierung ausgefallen" vagyis "A szintszabályozás nem sikerült", ez mitöl van, mi romolhatott el??, valami érzékelö vagy a komresszor?? töbször megálltam és megnéztem az autó állását, nem csüng a háta és rugózás is van :oops: , holnap este majd megnézem hogy amikor beinditom az autót müködik e a kompresszorom, addig is valami ötlet, kinek volt már hasonló tapasztalata??
köszi

Pontosan ki kell diagolni.
Szintjeladótól kompresszorig sok minden lehet. Relé, szeleptömb, stb. Rugó nem valószínű, mert akkor már leeresztett volna.



köszi az infót, jelenleg inditáskor nem kapcsol be a kompreszorom, vagyis nincs szintszabályozás, viszont a háta egyenlöre nem csüng 8) 8)


Nekem is volt ez a hiba már,mikor mínuszok voltak egyszerűen belefagyott a kondenzvíz a rendszerbe,nekem ez volt a baja. Nem tudom,hogy megoldódott e a probléma már ,csak gondoltam megosztom,hogy ilyen is lehet. Üdv.


relécsere volt + kontakthiba az egyik csatlakozónál a kompresszoron, azóta müködik :lol:

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Levibéka az itt látható tagok köszönték meg: hamoriarpi
Értékelés: 4.76%

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E60-E61)

2018.01.26. 02:11

Sziasztok. Ajtó nyitás záráshoz szeretném segítségeteket kérni, az autót egyszerűen nem lehet nyitni, zárni a távirányítóval. S mivel csak az egyik kulcsom van meg, így nem tudom, hogy a kulcs a hibás vagy az autóban lehet e valahol a hiba. Hallottam azt is, hogy a hátsó ajtóban futó valamelyik kábel szakadása okozhat ilyen gondot,és mivel kombiról van szó, ez így meg is történt már szerintem,mert a kis ablak külön nem nyitható,tehát valószínűnek tartom , hogy annak a kábele szakadt az biztos és még lehet valamelyik másik is. Elmentem a helyi BMW szervizbe, gondoltam hátha létezik olyan szervizkulcs ami mindegyik autóra programozható többször is, hogy a kulcsot ki tudjam zárni,vagy meg tudjak győződni róla,hogy a kulcs a rossz. Hát tévedtem, nem tudtak nekem segíteni, ilyen kulcs nincs. :D A kulcsvásárlást viszont elhalasztom,mert baromi drága is, és lehet nem is az a rossz,meg lehet előkerül majd a másik kulcs is valamikor. Meg itt vannak nálam okosabbak BMWből és hátha van valakinek egy jó tippje , hogy hol keresgéljem a hibát. Az autó E61. Köszönöm előre is srácok.

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E60-E61)

2018.01.26. 02:21

csikes77 írta:Sziasztok. Ajtó nyitás záráshoz szeretném segítségeteket kérni, az autót egyszerűen nem lehet nyitni, zárni a távirányítóval. S mivel csak az egyik kulcsom van meg, így nem tudom, hogy a kulcs a hibás vagy az autóban lehet e valahol a hiba. Hallottam azt is, hogy a hátsó ajtóban futó valamelyik kábel szakadása okozhat ilyen gondot,és mivel kombiról van szó, ez így meg is történt már szerintem,mert a kis ablak külön nem nyitható,tehát valószínűnek tartom , hogy annak a kábele szakadt az biztos és még lehet valamelyik másik is. Elmentem a helyi BMW szervizbe, gondoltam hátha létezik olyan szervizkulcs ami mindegyik autóra programozható többször is, hogy a kulcsot ki tudjam zárni,vagy meg tudjak győződni róla,hogy a kulcs a rossz. Hát tévedtem, nem tudtak nekem segíteni, ilyen kulcs nincs. :D A kulcsvásárlást viszont elhalasztom,mert baromi drága is, és lehet nem is az a rossz,meg lehet előkerül majd a másik kulcs is valamikor. Meg itt vannak nálam okosabbak BMWből és hátha van valakinek egy jó tippje , hogy hol keresgéljem a hibát. Az autó E61. Köszönöm előre is srácok.


Nekem ugyanilyen hibánál a rádióerősítő modul beázása és tönkre menetele okozta a hibát anno.
Asszem 100 rugó körül van a modul ára.

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E60-E61)

2018.01.26. 19:17

Levibéka írta:
csikes77 írta:
Levibéka írta:
hamoriarpi írta:
Levibéka írta:hali!
ma utazás közben ez a hibakód jelent meg nálam "niveauregulierung ausgefallen" vagyis "A szintszabályozás nem sikerült", ez mitöl van, mi romolhatott el??, valami érzékelö vagy a komresszor?? töbször megálltam és megnéztem az autó állását, nem csüng a háta és rugózás is van :oops: , holnap este majd megnézem hogy amikor beinditom az autót müködik e a kompresszorom, addig is valami ötlet, kinek volt már hasonló tapasztalata??
köszi

Pontosan ki kell diagolni.
Szintjeladótól kompresszorig sok minden lehet. Relé, szeleptömb, stb. Rugó nem valószínű, mert akkor már leeresztett volna.



köszi az infót, jelenleg inditáskor nem kapcsol be a kompreszorom, vagyis nincs szintszabályozás, viszont a háta egyenlöre nem csüng 8) 8)


Nekem is volt ez a hiba már,mikor mínuszok voltak egyszerűen belefagyott a kondenzvíz a rendszerbe,nekem ez volt a baja. Nem tudom,hogy megoldódott e a probléma már ,csak gondoltam megosztom,hogy ilyen is lehet. Üdv.


relécsere volt + kontakthiba az egyik csatlakozónál a kompresszoron, azóta müködik :lol:

Az én ex-61-emen is ugyanígy reléhiba volt az új gazdánál.

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E60-E61)

2018.01.30. 18:14

Sziasztok.
Olyan kérdésem lenne, hogy másnál is volt már olyan hogy nyöszörög a kuplung? Elég zavaró, egy hete kezdődött. A pedál csapágyánál lehet zsírzatlanság. Leszedtem az alsó burkolatot próbáltam megolajozni, de nem ért semmit.

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E60-E61)

2018.02.08. 08:33

kovessyroli írta:
csikes77 írta:Sziasztok. Ajtó nyitás záráshoz szeretném segítségeteket kérni, az autót egyszerűen nem lehet nyitni, zárni a távirányítóval. S mivel csak az egyik kulcsom van meg, így nem tudom, hogy a kulcs a hibás vagy az autóban lehet e valahol a hiba. Hallottam azt is, hogy a hátsó ajtóban futó valamelyik kábel szakadása okozhat ilyen gondot,és mivel kombiról van szó, ez így meg is történt már szerintem,mert a kis ablak külön nem nyitható,tehát valószínűnek tartom , hogy annak a kábele szakadt az biztos és még lehet valamelyik másik is. Elmentem a helyi BMW szervizbe, gondoltam hátha létezik olyan szervizkulcs ami mindegyik autóra programozható többször is, hogy a kulcsot ki tudjam zárni,vagy meg tudjak győződni róla,hogy a kulcs a rossz. Hát tévedtem, nem tudtak nekem segíteni, ilyen kulcs nincs. :D A kulcsvásárlást viszont elhalasztom,mert baromi drága is, és lehet nem is az a rossz,meg lehet előkerül majd a másik kulcs is valamikor. Meg itt vannak nálam okosabbak BMWből és hátha van valakinek egy jó tippje , hogy hol keresgéljem a hibát. Az autó E61. Köszönöm előre is srácok.


Nekem ugyanilyen hibánál a rádióerősítő modul beázása és tönkre menetele okozta a hibát anno.
Asszem 100 rugó körül van a modul ára.


De akkor nem működött a rádiód a kocsiban, vagy tévedek?

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E60-E61)

2018.02.08. 14:52

De, az működött. Csak egy modulon van a két rendszer.

Ezt a hozzászólást a szerzőnek kovessyroli az itt látható tagok köszönték meg: csikes77
Értékelés: 4.76%

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E60-E61)

2018.02.08. 22:30

Rjani530d írta:Sziasztok.
Olyan kérdésem lenne, hogy másnál is volt már olyan hogy nyöszörög a kuplung? Elég zavaró, egy hete kezdődött. A pedál csapágyánál lehet zsírzatlanság. Leszedtem az alsó burkolatot próbáltam megolajozni, de nem ért semmit.


Biztis a kuplungpedál? Nekem az ülés nyiszogott...

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E60-E61)

2018.02.09. 09:25

kzolee írta:
Rjani530d írta:Sziasztok.
Olyan kérdésem lenne, hogy másnál is volt már olyan hogy nyöszörög a kuplung? Elég zavaró, egy hete kezdődött. A pedál csapágyánál lehet zsírzatlanság. Leszedtem az alsó burkolatot próbáltam megolajozni, de nem ért semmit.


Biztis a kuplungpedál? Nekem az ülés nyiszogott...


Nem, a kuplung volt. Érdekes, hogy másnapra beette magát az olaj és azóta jó.
Csak szivaccsal tudtam egy kis olajat felszivatni, aztán odakenni, mert a fél kezem eltűnt, mire a kuplung rögzített végét elértem.
Nem tudom, hogy mi lenne, ha ott szét kellene bontani, hogy rendesen hozzáférjen valaki. Lenne pár óra... :)

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E60-E61)

2018.02.13. 08:33

Sziasztok! Bmw E61 530D Touring 2004-es. Egyik pillanatról a másikra elment a bluetooth kapcsolat a telefonommal beszélgetés közben. Azóta nem lehet párosítani. A telefonom keresi a kocsi kapcsolatot, de nem találja, a kocsi keresi a telót, de nem találja. Ilyenkor mi van? Próbáltam az elejéről kezdeni az egészet, de semmi. Az Idrive-ban ott a telóm, de nem tudom törölni, hogy új kapcsolatot tudjak keresni. Tudtok vmi megoldást? Köszönöm

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E60-E61)

2018.03.03. 22:36

Sziasztok!
Vettem egy e60at 25d. Diaggal kiolvastuk 3f57 hibakódot. (töltőnyomás szelep szakadt) alul mintha nem huzna csak fordulaton.
Milyen problémára utalhat ez és milyen megoldásai léteznek. Amugy maga az autó hibakódot nem jelez ki csak a diag.
Köszönöm válaszaitok.

Tapatalkkal küldve az én WAS-LX1 eszközömről

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E60-E61)

2018.03.06. 20:33

Cyri írta:Sziasztok!
Vettem egy e60at 25d. Diaggal kiolvastuk 3f57 hibakódot. (töltőnyomás szelep szakadt) alul mintha nem huzna csak fordulaton.
Milyen problémára utalhat ez és milyen megoldásai léteznek. Amugy maga az autó hibakódot nem jelez ki csak a diag.
Köszönöm válaszaitok.

Tapatalkkal küldve az én WAS-LX1 eszközömről
Senki nem találkozott ilyen problémával?

Tapatalkkal küldve az én WAS-LX1 eszközömről

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E60-E61)

2018.03.06. 20:54

Cyri írta:
Cyri írta:Sziasztok!
Vettem egy e60at 25d. Diaggal kiolvastuk 3f57 hibakódot. (töltőnyomás szelep szakadt) alul mintha nem huzna csak fordulaton.
Milyen problémára utalhat ez és milyen megoldásai léteznek. Amugy maga az autó hibakódot nem jelez ki csak a diag.
Köszönöm válaszaitok.

Tapatalkkal küldve az én WAS-LX1 eszközömről
Senki nem találkozott ilyen problémával?

Tapatalkkal küldve az én WAS-LX1 eszközömről

Szerintem ezen kár gondolkodni, oda van írva mi a baj! A turbónyomás szabályzószelep szakadt, cserére szorul. Nem állítja a geometriát, azért nem megy alul. De ellenőrizni kell a vezetékét is.

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Gallaca az itt látható tagok köszönték meg: Cyri
Értékelés: 4.76%

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E60-E61)

2018.03.06. 21:03

Gallaca írta:
Cyri írta:
Cyri írta:Sziasztok!
Vettem egy e60at 25d. Diaggal kiolvastuk 3f57 hibakódot. (töltőnyomás szelep szakadt) alul mintha nem huzna csak fordulaton.
Milyen problémára utalhat ez és milyen megoldásai léteznek. Amugy maga az autó hibakódot nem jelez ki csak a diag.
Köszönöm válaszaitok.

Tapatalkkal küldve az én WAS-LX1 eszközömről
Senki nem találkozott ilyen problémával?

Tapatalkkal küldve az én WAS-LX1 eszközömről

Szerintem ezen kár gondolkodni, oda van írva mi a baj! A turbónyomás szabályzószelep szakadt, cserére szorul. Nem állítja a geometriát, azért nem megy alul. De ellenőrizni kell a vezetékét is.
És lehet cserélni külön szelepet? Nekem azt mondták erre h turbo felujitas is lehet a vege...

Tapatalkkal küldve az én WAS-LX1 eszközömről

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E60-E61)

2018.03.06. 22:50

Cyri írta:
Gallaca írta:
Cyri írta:
Cyri írta:Sziasztok!
Vettem egy e60at 25d. Diaggal kiolvastuk 3f57 hibakódot. (töltőnyomás szelep szakadt) alul mintha nem huzna csak fordulaton.
Milyen problémára utalhat ez és milyen megoldásai léteznek. Amugy maga az autó hibakódot nem jelez ki csak a diag.
Köszönöm válaszaitok.

Tapatalkkal küldve az én WAS-LX1 eszközömről
Senki nem találkozott ilyen problémával?

Tapatalkkal küldve az én WAS-LX1 eszközömről

Szerintem ezen kár gondolkodni, oda van írva mi a baj! A turbónyomás szabályzószelep szakadt, cserére szorul. Nem állítja a geometriát, azért nem megy alul. De ellenőrizni kell a vezetékét is.
És lehet cserélni külön szelepet? Nekem azt mondták erre h turbo felujitas is lehet a vege...

Tapatalkkal küldve az én WAS-LX1 eszközömről

Semmit nem tudunk az autódról, anélkül nem lehet érdemi választ adni. :wink: Most nézem, hogy elektromos turbós. Akkor ha szakadt, akkor elektronikahibás lehet, azért mondtak felújítást

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E60-E61)

2018.03.06. 23:07

Cyri írta:
Cyri írta:Sziasztok!
Vettem egy e60at 25d. Diaggal kiolvastuk 3f57 hibakódot. (töltőnyomás szelep szakadt) alul mintha nem huzna csak fordulaton.
Milyen problémára utalhat ez és milyen megoldásai léteznek. Amugy maga az autó hibakódot nem jelez ki csak a diag.
Köszönöm válaszaitok.

Tapatalkkal küldve az én WAS-LX1 eszközömről
Senki nem találkozott ilyen problémával?

Tapatalkkal küldve az én WAS-LX1 eszközömről


Jó vétel volt! :franko: Pontosan így szokták eladni az elektromos geometria állítással rendelkező BMW-ket. Reklamáld meg, mert nagyságrendileg egy 400 ezer forint rendbe rakni, ha csak nem bontott dolgokkal akarod megoldani a dolgot.

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E60-E61)

2018.03.07. 06:14

NagyMatyas írta:
Cyri írta:
Cyri írta:Sziasztok!
Vettem egy e60at 25d. Diaggal kiolvastuk 3f57 hibakódot. (töltőnyomás szelep szakadt) alul mintha nem huzna csak fordulaton.
Milyen problémára utalhat ez és milyen megoldásai léteznek. Amugy maga az autó hibakódot nem jelez ki csak a diag.
Köszönöm válaszaitok.

Tapatalkkal küldve az én WAS-LX1 eszközömről
Senki nem találkozott ilyen problémával?

Tapatalkkal küldve az én WAS-LX1 eszközömről


Jó vétel volt! :franko: Pontosan így szokták eladni az elektromos geometria állítással rendelkező BMW-ket. Reklamáld meg, mert nagyságrendileg egy 400 ezer forint rendbe rakni, ha csak nem bontott dolgokkal akarod megoldani a dolgot.

Szivósor le és elöször is vacum csövek cseréje és a nyomás szabályzó csere.Utána gépre törlés és nézni élö adatokat hogy a turbó jó,nem árt ilyenkor kicserélni a szivósor tömitéseket és a cooler csö tömitéseket is.

Ezt a hozzászólást a szerzőnek rockerekhu az itt látható tagok köszönték meg: Cyri
Értékelés: 4.76%
Hozzászólás küldése

VigLink badge