2017.07.21. 19:48
2017.07.21. 20:20
csiza1 írta:Sziasztok!
Sziasztok! Segítség kellene.
Az alany egy 2005-ös E61 530D. Ma menet közben kidobott egy hibát: sárga háromszög, benne egy hópihe, és a műszerfalon -40 c van. Külsőhőmérséklet jeladó lesz a baj? Klíma jó, jéghideget fúj. A -40 állandósult, de a háromszöget szabálytalan időközönként dobja ki. Hibalistában nincs benne az Idrive-ban. Köszi.
2017.07.21. 20:33
hamoriarpi írta:csiza1 írta:Sziasztok!
Sziasztok! Segítség kellene.
Az alany egy 2005-ös E61 530D. Ma menet közben kidobott egy hibát: sárga háromszög, benne egy hópihe, és a műszerfalon -40 c van. Külsőhőmérséklet jeladó lesz a baj? Klíma jó, jéghideget fúj. A -40 állandósult, de a háromszöget szabálytalan időközönként dobja ki. Hibalistában nincs benne az Idrive-ban. Köszi.
Gyakran csak kontakthiba a jeladó csatinál. A bemenő pici vezetékek szoktak tőből letörni. Javítás: új csati, 2 új pin, zsugorcső, miegymás. Meg kell nézni mi a pontos probléma.
2017.07.23. 19:22
hamoriarpi írta:Diag interface hiba, ha kínai, akkor sajnos tuti. Én is szívtam ilyennel!
2017.07.23. 21:17
NagyMatyas írta:hamoriarpi írta:Diag interface hiba, ha kínai, akkor sajnos tuti. Én is szívtam ilyennel!
Köszi, szétszedtem a diagkábelt, megmozgattam a csatit és jó is lett. Észben tartom, hogyha legközelebb ilyen van.
2017.07.23. 21:38
hamoriarpi írta:NagyMatyas írta:hamoriarpi írta:Diag interface hiba, ha kínai, akkor sajnos tuti. Én is szívtam ilyennel!
Köszi, szétszedtem a diagkábelt, megmozgattam a csatit és jó is lett. Észben tartom, hogyha legközelebb ilyen van.
Én vettem újat. Megört valamelyik szál a kábelben.
2017.08.12. 07:24
2017.08.12. 17:34
csiza1 írta:Sziasztok. Az alany. E61 530D Touring 2005. Ma reggel miután kinyitottam csomagtér ajtót, nem tudtam vissza csukni. Nem húzza be a szervó az ajtót. Kilincs működik. Mit lehetne csinálni neki. Épp horgászni vagyok, de így holnap reggel bajos lenne haza menni. Esetleg vmi ötlet?
2017.08.12. 17:43
NagyMatyas írta:csiza1 írta:Sziasztok. Az alany. E61 530D Touring 2005. Ma reggel miután kinyitottam csomagtér ajtót, nem tudtam vissza csukni. Nem húzza be a szervó az ajtót. Kilincs működik. Mit lehetne csinálni neki. Épp horgászni vagyok, de így holnap reggel bajos lenne haza menni. Esetleg vmi ötlet?
Ragaszd le valami erős ragasztószalaggal. Otthon kénytelen leszel valószínűleg átvezető kábelköteget cserélni.
2017.08.30. 16:34
2017.08.30. 19:41
osiati írta:Sziasztok,
Némiképp kapcsolódva az előttem szólókhoz,nekem is csomagtér ajtómmal van gond./E61/
Nekem az üveget nyitogatja állandóan magától az autó. Kábelköteg javítva lett így nem tudom mi lehet.
Van valakinek ötlete hogy a mikro kapcsoló tud e ilyet csinálni vagy maga a zár esetleg??
Köszönöm előre is a segítségeteket.
Üdv
2017.09.13. 08:11
tökmöc írta:osiati írta:Sziasztok,
Némiképp kapcsolódva az előttem szólókhoz,nekem is csomagtér ajtómmal van gond./E61/
Nekem az üveget nyitogatja állandóan magától az autó. Kábelköteg javítva lett így nem tudom mi lehet.
Van valakinek ötlete hogy a mikro kapcsoló tud e ilyet csinálni vagy maga a zár esetleg??
Köszönöm előre is a segítségeteket.
Üdv
Szia!
Igen tud és nekem is ezt csinálta! Először tisztítással akartam megmenteni de jobban jártam, hogy kicseréltem újra. Akkor olyan 10-12 ezer forint körül volt a kapcsoló!
2017.11.19. 18:20
2017.11.19. 21:40
Levibéka írta:hali!
ma utazás közben ez a hibakód jelent meg nálam "niveauregulierung ausgefallen" vagyis "A szintszabályozás nem sikerült", ez mitöl van, mi romolhatott el??, valami érzékelö vagy a komresszor?? töbször megálltam és megnéztem az autó állását, nem csüng a háta és rugózás is van , holnap este majd megnézem hogy amikor beinditom az autót müködik e a kompresszorom, addig is valami ötlet, kinek volt már hasonló tapasztalata??
köszi
2017.11.21. 16:19
2017.11.21. 19:47
Benett írta:Sziasztok,
Ezek a hibaüzenetek keletkeztek az autómon és 2000 ford. fölé nem megy.
Mi az ami tilt?
ICOde loescriPlion IMileage ICIass
004121 ODE: DDE main relay 252216
004587 DDE: Healed fuel filter 252488
005F13 DSC: Brake-pad wear, rear axle, brake pads 251336
009AFF SFZ: Resistance, firing circuit, safely battery terminal, too high 251336
OOA3E8 M-ASK-NAV: GPS aerial is not connecled 252576
00D354 No message (torque, OxOA8), receiver DSC, transmitter DME-DDE 251552
00D355 No message (torque, OxOA9), receiver DSC, transmitter DME-DDE 251552
00D356 No message (torque, OxAA), receiver DSC, transmitter DME-DDE 251552
Köszönöm a segítséget Attila
2017.11.21. 20:18
hamoriarpi írta:Levibéka írta:hali!
ma utazás közben ez a hibakód jelent meg nálam "niveauregulierung ausgefallen" vagyis "A szintszabályozás nem sikerült", ez mitöl van, mi romolhatott el??, valami érzékelö vagy a komresszor?? töbször megálltam és megnéztem az autó állását, nem csüng a háta és rugózás is van , holnap este majd megnézem hogy amikor beinditom az autót müködik e a kompresszorom, addig is valami ötlet, kinek volt már hasonló tapasztalata??
köszi
Pontosan ki kell diagolni.
Szintjeladótól kompresszorig sok minden lehet. Relé, szeleptömb, stb. Rugó nem valószínű, mert akkor már leeresztett volna.
2017.11.21. 22:09
2017.11.21. 23:28
rockerekhu írta:Benett írta:Sziasztok,
Ezek a hibaüzenetek keletkeztek az autómon és 2000 ford. fölé nem megy.
Mi az ami tilt?
ICOde loescriPlion IMileage ICIass
004121 ODE: DDE main relay 252216
004587 DDE: Healed fuel filter 252488
005F13 DSC: Brake-pad wear, rear axle, brake pads 251336
009AFF SFZ: Resistance, firing circuit, safely battery terminal, too high 251336
OOA3E8 M-ASK-NAV: GPS aerial is not connecled 252576
00D354 No message (torque, OxOA8), receiver DSC, transmitter DME-DDE 251552
00D355 No message (torque, OxOA9), receiver DSC, transmitter DME-DDE 251552
00D356 No message (torque, OxAA), receiver DSC, transmitter DME-DDE 251552
Köszönöm a segítséget Attila
Elöször is milyen kocsirol beszélünk pontosan,évjárat motor,
Rosz a gps antenna.
Szar a féked,DDE vezérlödel is van valami inkább egy másik diagot javasolok,pl Bmw Dis vagy Bmw Ista
2017.11.22. 01:16
kzolee írta:Majd fog.