2017.05.28. 19:21
NagyMatyas írta:Levibéka írta:hali!
ma elmentem klimáshoz mivel nem tette a dolgát a klima amikor 25 foknál melegebb volt kint az idö, mindössze 100g. gáz hiányzott az elöirtból, igy furcsa volt számomra hogy mégsem hütött rendesen, csináltak is gyorsan egy tesztet, magasnyomás rendben, radiátor höfok terhelés alatt nem több 60 foknál, alapjáraton a gáz +4 fok, terhelés alatt -2 fok, tehát a klimás szerint minden rendben a klimarendszerel, mégsem fúj az utastérbe jég-hideg levegöt, állitása szerint a Klimatronikal lehet a gond hogy meleglevégöt kever a hideghez, szerintetek tényleg ez lehet a baj, mi a megoldás erre, a hibát mit-hol-merre keressük, valamint mit kel cserélni ilyenkor, magyarul mi a megoldás??
valaki már járt igy, ezi egy tipushiba, E39 10áve megvan még igy nem jártam vele, vélemények??!!
elöre köszi a válaszokat, üdv.
Gyári diag nem ártana. Én pont úgy jártam most, mint 6 éve az E39-el, hogy meghibásodott a belső hőmérséklet érzékelő ventilátora. Ki kell, hogy cseréljem, mert valószínűleg emiatt hektikusan működik a klíma és 5 perc után elkezd meleget nyomni a szélvédőre.
2017.07.02. 10:29
2017.07.02. 10:45
vaszarig írta:Valakinek volt már olyan hibája, hogy a gép kidobálja, hogy a dinamic drive inactive, ezt egymás után többször, majd végül jön a piros jelzés, hogy már nem is megy!? Viszont amit megfigyeltem, hogy ezt csak nagy melegben csinálja, és főleg akkor, ha araszolok mondjuk a dugóban. Viszont ha megyek rendesen, és van menetszél, ami hűt, akkor nem jelentkezik a hiba! Szerintetek? Gépre még nem raktam, de majd az is lesz!
2017.07.02. 21:08
hamoriarpi írta:vaszarig írta:Valakinek volt már olyan hibája, hogy a gép kidobálja, hogy a dinamic drive inactive, ezt egymás után többször, majd végül jön a piros jelzés, hogy már nem is megy!? Viszont amit megfigyeltem, hogy ezt csak nagy melegben csinálja, és főleg akkor, ha araszolok mondjuk a dugóban. Viszont ha megyek rendesen, és van menetszél, ami hűt, akkor nem jelentkezik a hiba! Szerintetek? Gépre még nem raktam, de majd az is lesz!
Miki meg fogja tudni mondani/javítani.
Én felhívnám.
2017.07.02. 22:35
vaszarig írta:hamoriarpi írta:vaszarig írta:Valakinek volt már olyan hibája, hogy a gép kidobálja, hogy a dinamic drive inactive, ezt egymás után többször, majd végül jön a piros jelzés, hogy már nem is megy!? Viszont amit megfigyeltem, hogy ezt csak nagy melegben csinálja, és főleg akkor, ha araszolok mondjuk a dugóban. Viszont ha megyek rendesen, és van menetszél, ami hűt, akkor nem jelentkezik a hiba! Szerintetek? Gépre még nem raktam, de majd az is lesz!
Miki meg fogja tudni mondani/javítani.
Én felhívnám.
Abban bizti vagyok, csak ne lenne ilyen k..va messze tőlem!
De szerintem rácsörgök majd, bár annyira nem égető a dolog, úgyis csak hétvégi autó!
2017.07.03. 11:09
rockerekhu írta:vaszarig írta:hamoriarpi írta:vaszarig írta:Valakinek volt már olyan hibája, hogy a gép kidobálja, hogy a dinamic drive inactive, ezt egymás után többször, majd végül jön a piros jelzés, hogy már nem is megy!? Viszont amit megfigyeltem, hogy ezt csak nagy melegben csinálja, és főleg akkor, ha araszolok mondjuk a dugóban. Viszont ha megyek rendesen, és van menetszél, ami hűt, akkor nem jelentkezik a hiba! Szerintetek? Gépre még nem raktam, de majd az is lesz!
Miki meg fogja tudni mondani/javítani.
Én felhívnám.
Abban bizti vagyok, csak ne lenne ilyen k..va messze tőlem!
De szerintem rácsörgök majd, bár annyira nem égető a dolog, úgyis csak hétvégi autó!
Ellenorizd le az aksit es a toltesed,nekem a haldoklo aksi szivatot hasonloan.
Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével
2017.07.03. 12:28
vaszarig írta:rockerekhu írta:vaszarig írta:hamoriarpi írta:vaszarig írta:Valakinek volt már olyan hibája, hogy a gép kidobálja, hogy a dinamic drive inactive, ezt egymás után többször, majd végül jön a piros jelzés, hogy már nem is megy!? Viszont amit megfigyeltem, hogy ezt csak nagy melegben csinálja, és főleg akkor, ha araszolok mondjuk a dugóban. Viszont ha megyek rendesen, és van menetszél, ami hűt, akkor nem jelentkezik a hiba! Szerintetek? Gépre még nem raktam, de majd az is lesz!
Miki meg fogja tudni mondani/javítani.
Én felhívnám.
Abban bizti vagyok, csak ne lenne ilyen k..va messze tőlem!
De szerintem rácsörgök majd, bár annyira nem égető a dolog, úgyis csak hétvégi autó!
Ellenorizd le az aksit es a toltesed,nekem a haldoklo aksi szivatot hasonloan.
Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével
Köszi neked is, megnézem, bár az akksi tavaly novemberben lett cserélve zsír újra!
2017.07.03. 14:46
tökmöc írta:Hidd el nekem is tavaly lett kicserélve és mostanra megint elkezdett szórakozni!!!
2017.07.03. 20:45
vaszarig írta:tökmöc írta:Hidd el nekem is tavaly lett kicserélve és mostanra megint elkezdett szórakozni!!!
Ezzel nem nyugtattál meg!
Mondjuk jut eszembe, a töltést néztem a titkos menüben múltkor, az 14, valamennyi volt!
2017.07.03. 22:44
vaszarig írta:tökmöc írta:Hidd el nekem is tavaly lett kicserélve és mostanra megint elkezdett szórakozni!!!
Ezzel nem nyugtattál meg!
Mondjuk jut eszembe, a töltést néztem a titkos menüben múltkor, az 14, valamennyi volt!
2017.07.04. 09:07
rockerekhu írta:vaszarig írta:tökmöc írta:Hidd el nekem is tavaly lett kicserélve és mostanra megint elkezdett szórakozni!!!
Ezzel nem nyugtattál meg!
Mondjuk jut eszembe, a töltést néztem a titkos menüben múltkor, az 14, valamennyi volt!
13.9-14.5 ezek közöt van akkor jó a töltés ,felszereltség függö, mint az aksi ami bele való mert vagy 90ah vagy 110ah való bele ezeket tudod regélni a kocsihoz,nekem sem a töltésel volt a bajom hanem az aksival,töltésel ide felé Bencével szivatot meg a generátor némethország kelös közepén .
2017.07.04. 19:19
vaszarig írta:rockerekhu írta:vaszarig írta:tökmöc írta:Hidd el nekem is tavaly lett kicserélve és mostanra megint elkezdett szórakozni!!!
Ezzel nem nyugtattál meg!
Mondjuk jut eszembe, a töltést néztem a titkos menüben múltkor, az 14, valamennyi volt!
13.9-14.5 ezek közöt van akkor jó a töltés ,felszereltség függö, mint az aksi ami bele való mert vagy 90ah vagy 110ah való bele ezeket tudod regélni a kocsihoz,nekem sem a töltésel volt a bajom hanem az aksival,töltésel ide felé Bencével szivatot meg a generátor némethország kelös közepén .
Igen, emlékszem, ezt mondtad! Na, majd kiderül akkor! Az akksim amúgy 90-es csak! Ja, és nálam is van, hogy simán áll 1-2 hetet! Nem lesz szét hajtva nálam sem, 137ezerrel vettem februárban, és most van benne 141ezer!
2017.07.05. 13:27
tökmöc írta:Nekem 110 ha jól emlékszem direkt belevalót rendeltem! Igaz én nem olyan kevés kilométerrel vettem mint te de a múlthónapban volt, hogy 2 éve megvan és én 307 ezerrel vettem most meg van benne 340 ezer! 2 év alatt 33 ezer szerintem nem sok igaz télen van rendesen használva szinte akkor megy bele 10-10 ezer! Még mindig nem bántam meg most ősszel ismét költök rá egy kis lapátnyi pénzt.
2017.07.16. 18:09
2017.07.18. 23:46
NagyMatyas írta:Következő lenne a gondom:
- Pár napja azzal örvendeztet meg az autó, hogy a szokásosnál feljebb kapcsolgat, lent erőtlenebb. Gondoltam én tele van a DPF, mert amint bemelegszik hallom regenerálni. Ráraktam a diagot, szépen kiolvastam mindent, megnéztem, hogy van-e regenerációs igény (nincs), mikor regenerált utoljára (700 km), jött a DPF teszt (minden oké), töltőnyomás van, minden jó, de mégse. Ma dühömre rádugtam megint a diagot és ez fogadott:
Ez már a második diag eredménye, az első próbálkozásnál még a motor vezérlővel se volt hajlandó kommunikálni. A gond valószínűleg nem velem, hanem az autóval van, mert mindent úgy csináltam, ahogy eddig is. Van valakinek épkézláb ötlete, hogy mit kéne csinálnom? Lehet ez az össze vissza regenerálgatás oka, vagy attól független?
Kiegészíteném ennyivel. Ahány olvasás, gyakorlatilag annyiféle eredmény.
egyikel sincs baj hanem ez a k-dcan kábel átka elöször nem akar rendesen komunikalni a vezérlökel,en ugy trüköztem vele hogy elsö olvasásnál megnéztem mi a hiba utána törlés ujra olvasás,ha van hiba a vezérlöben akkor az ugy is benne marad,bár azóta beszereztem egy icom fejet k-dcan a multé,700km az sokk nem regenerál a kocsi,szerintem a dpfdnek anyi,már nagyon rég szopsz vele.
Köszönöm szépen előre is a segítséget!:)
2017.07.19. 06:21
2017.07.19. 10:08
kzolee írta:Nyest nem lakomázott a motortérben?
2017.07.19. 10:10
rockerekhu írta:egyikel sincs baj hanem ez a k-dcan kábel átka elöször nem akar rendesen komunikalni a vezérlökel,en ugy trüköztem vele hogy elsö olvasásnál megnéztem mi a hiba utána törlés ujra olvasás,ha van hiba a vezérlöben akkor az ugy is benne marad,bár azóta beszereztem egy icom fejet k-dcan a multé,700km az sokk nem regenerál a kocsi,szerintem a dpfdnek anyi,már nagyon rég szopsz vele
Köszönöm szépen előre is a segítséget!:)
2017.07.19. 15:54
2017.07.19. 18:09
NagyMatyas írta:kzolee írta:Nyest nem lakomázott a motortérben?
Le volt frissen sz*rva az autó, de nem láttam nyomát. Mit lenne érdemes nézni?