Facebook E39.hu Google+ E39.hu Youtube E39.hu Twitter E39.hu Instagram E39.hu
Váltás asztali nézetre
Hozzászólás küldése

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E60-E61)

2017.03.14. 20:58

Zsolt írta:Újabb hibával lettem gazdagabb. Először csak 4687 hibakód, ezt töröltem, nem jött vissza (Throttle Valve Actuator).
Aztán ma 43E2 hibakód, ezt már nem tudom törölni (Throttle Valve Actuator Activation). A fojtószelep házat megnéztem, indításkor és leállításkor sem mozdul a tengelye.
Ez javítható, vagy egyértelműen csere? Mi a szerepe? (gondolom a motor gyorsabb leállítása a levegő elzárásával, de van más is?)

Nem javítható. Csere. Igen borsos történet. E nélkül regenerálni sem tud a DPF.

Ezt a hozzászólást a szerzőnek hamoriarpi az itt látható tagok köszönték meg: Zsolt
Értékelés: 4.76%

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E60-E61)

2017.03.14. 21:11

hamoriarpi írta:
Zsolt írta:Újabb hibával lettem gazdagabb. Először csak 4687 hibakód, ezt töröltem, nem jött vissza (Throttle Valve Actuator).
Aztán ma 43E2 hibakód, ezt már nem tudom törölni (Throttle Valve Actuator Activation). A fojtószelep házat megnéztem, indításkor és leállításkor sem mozdul a tengelye.
Ez javítható, vagy egyértelműen csere? Mi a szerepe? (gondolom a motor gyorsabb leállítása a levegő elzárásával, de van más is?)

Nem javítható. Csere. Igen borsos történet. E nélkül regenerálni sem tud a DPF.
Köszi. Akkor csütörtökön megrendelem.

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E60-E61)

2017.03.14. 23:24

Zsolt írta:
hamoriarpi írta:
Zsolt írta:Újabb hibával lettem gazdagabb. Először csak 4687 hibakód, ezt töröltem, nem jött vissza (Throttle Valve Actuator).
Aztán ma 43E2 hibakód, ezt már nem tudom törölni (Throttle Valve Actuator Activation). A fojtószelep házat megnéztem, indításkor és leállításkor sem mozdul a tengelye.
Ez javítható, vagy egyértelműen csere? Mi a szerepe? (gondolom a motor gyorsabb leállítása a levegő elzárásával, de van más is?)

Nem javítható. Csere. Igen borsos történet. E nélkül regenerálni sem tud a DPF.
Köszi. Akkor csütörtökön megrendelem.

Én inkább elvinném egy hozzáértőhöz, nehogy feleslegesen rendelj be egy 100-150 ezres alkatrészt pl kontakthiba miatt...

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E60-E61)

2017.03.15. 00:34

Zsolt írta:
hamoriarpi írta:
Zsolt írta:Újabb hibával lettem gazdagabb. Először csak 4687 hibakód, ezt töröltem, nem jött vissza (Throttle Valve Actuator).
Aztán ma 43E2 hibakód, ezt már nem tudom törölni (Throttle Valve Actuator Activation). A fojtószelep házat megnéztem, indításkor és leállításkor sem mozdul a tengelye.
Ez javítható, vagy egyértelműen csere? Mi a szerepe? (gondolom a motor gyorsabb leállítása a levegő elzárásával, de van más is?)

Nem javítható. Csere. Igen borsos történet. E nélkül regenerálni sem tud a DPF.
Köszi. Akkor csütörtökön megrendelem.


Ne gyárit, illetve ne a bmw-től vegyed, hanem pierburgot (a gyári is az), amiben nincs benne a bmw logó, de jóval olcsóbb, mint a gyári! Amúgy nekem is most volt cserélve, sajnos nem javítható! :roll:

Ezt a hozzászólást a szerzőnek vaszarig az itt látható tagok köszönték meg: Zsolt
Értékelés: 4.76%

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E60-E61)

2017.03.15. 09:09

vaszarig írta:
Zsolt írta:
hamoriarpi írta:
Zsolt írta:Újabb hibával lettem gazdagabb. Először csak 4687 hibakód, ezt töröltem, nem jött vissza (Throttle Valve Actuator).
Aztán ma 43E2 hibakód, ezt már nem tudom törölni (Throttle Valve Actuator Activation). A fojtószelep házat megnéztem, indításkor és leállításkor sem mozdul a tengelye.
Ez javítható, vagy egyértelműen csere? Mi a szerepe? (gondolom a motor gyorsabb leállítása a levegő elzárásával, de van más is?)

Nem javítható. Csere. Igen borsos történet. E nélkül regenerálni sem tud a DPF.
Köszi. Akkor csütörtökön megrendelem.
Ne gyárit, illetve ne a bmw-től vegyed, hanem pierburgot (a gyári is az), amiben nincs benne a bmw logó, de jóval olcsóbb, mint a gyári! Amúgy nekem is most volt cserélve, sajnos nem javítható! :roll:
Nálad mi volt a hibajelenség? (Csatlakozókat ellenőriztem, a biztosítékokat érdemes nézegetni?)

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E60-E61)

2017.03.15. 13:05

Zsolt írta:Nálad mi volt a hibajelenség? (Csatlakozókat ellenőriztem, a biztosítékokat érdemes nézegetni?)


Igazából nagyon semmi! Illetve csak az, hogy kicsit erőtlenebb volt az autó, de az már lehetett attól is, hogy a dpf nem regenerált ugye! :roll:

Amúgy a szelep ránézésre tök rendben volt, és mikor levették, belül sem volt nagyon koszos! Nekem azt mondta a szerelő, hogy a tengely szokott megkopni benne! :roll:

Ezt a hozzászólást a szerzőnek vaszarig az itt látható tagok köszönték meg: Zsolt
Értékelés: 4.76%

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E60-E61)

2017.03.15. 20:59

vaszarig írta:
Zsolt írta:Nálad mi volt a hibajelenség? (Csatlakozókat ellenőriztem, a biztosítékokat érdemes nézegetni?)
Igazából nagyon semmi! Illetve csak az, hogy kicsit erőtlenebb volt az autó, de az már lehetett attól is, hogy a dpf nem regenerált ugye! :roll:
Amúgy a szelep ránézésre tök rendben volt, és mikor levették, belül sem volt nagyon koszos! Nekem azt mondta a szerelő, hogy a tengely szokott megkopni benne! :roll:
Ma ráértem, és levettem (holnap itt az új, mit veszíthetünk). Az elektronika halt meg az enyémen. Lefeszegettem a fedelét, és a panel olajban állt (valóban a tengely kopik meg, csak a nagyobb baj, hogy így a szárán bevezeti az olajos levegőt a vezérlésébe is). Kitakarítottam, majd egy átégett "fóliabiztosítékot" kipótoltam, hogy kipróbáljam. Egy indítást kibírt, leállításkor viszont már csak félig zárt be, és ennyi. Valószínűleg a motorjába is bejutott az olaj, és most már nagyobb az áramfelvétele, ami miatt állandóan elszáll. Durva, mindenféle csoda kedvezménnyel is 54e Ft. :oops: Remélem jó lesz csere után, vagy...
:mereg:

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E60-E61)

2017.03.15. 21:37

Zsolt írta:
vaszarig írta:
Zsolt írta:Nálad mi volt a hibajelenség? (Csatlakozókat ellenőriztem, a biztosítékokat érdemes nézegetni?)
Igazából nagyon semmi! Illetve csak az, hogy kicsit erőtlenebb volt az autó, de az már lehetett attól is, hogy a dpf nem regenerált ugye! :roll:
Amúgy a szelep ránézésre tök rendben volt, és mikor levették, belül sem volt nagyon koszos! Nekem azt mondta a szerelő, hogy a tengely szokott megkopni benne! :roll:
Ma ráértem, és levettem (holnap itt az új, mit veszíthetünk). Az elektronika halt meg az enyémen. Lefeszegettem a fedelét, és a panel olajban állt (valóban a tengely kopik meg, csak a nagyobb baj, hogy így a szárán bevezeti az olajos levegőt a vezérlésébe is). Kitakarítottam, majd egy átégett "fóliabiztosítékot" kipótoltam, hogy kipróbáljam. Egy indítást kibírt, leállításkor viszont már csak félig zárt be, és ennyi. Valószínűleg a motorjába is bejutott az olaj, és most már nagyobb az áramfelvétele, ami miatt állandóan elszáll. Durva, mindenféle csoda kedvezménnyel is 54e Ft. :oops: Remélem jó lesz csere után, vagy...
:mereg:


Az egész jó ár, nekem 120ért akarták adni a gyárit! :mrgreen:

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E60-E61)

2017.03.16. 14:27

vaszarig írta:
Zsolt írta:
vaszarig írta:
Zsolt írta:Nálad mi volt a hibajelenség? (Csatlakozókat ellenőriztem, a biztosítékokat érdemes nézegetni?)
Igazából nagyon semmi! Illetve csak az, hogy kicsit erőtlenebb volt az autó, de az már lehetett attól is, hogy a dpf nem regenerált ugye! :roll:
Amúgy a szelep ránézésre tök rendben volt, és mikor levették, belül sem volt nagyon koszos! Nekem azt mondta a szerelő, hogy a tengely szokott megkopni benne! :roll:
Ma ráértem, és levettem (holnap itt az új, mit veszíthetünk). Az elektronika halt meg az enyémen. Lefeszegettem a fedelét, és a panel olajban állt (valóban a tengely kopik meg, csak a nagyobb baj, hogy így a szárán bevezeti az olajos levegőt a vezérlésébe is). Kitakarítottam, majd egy átégett "fóliabiztosítékot" kipótoltam, hogy kipróbáljam. Egy indítást kibírt, leállításkor viszont már csak félig zárt be, és ennyi. Valószínűleg a motorjába is bejutott az olaj, és most már nagyobb az áramfelvétele, ami miatt állandóan elszáll. Durva, mindenféle csoda kedvezménnyel is 54e Ft. :oops: Remélem jó lesz csere után, vagy...
:mereg:


Az egész jó ár, nekem 120ért akarták adni a gyárit! :mrgreen:

Gyari anyiba is kerul ;) pierburg ami a gyari beszalitoja es ra ia van irva kedvezobb arfekvesben van.


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével

Ezt a hozzászólást a szerzőnek rockerekhu az itt látható tagok köszönték meg: Zsolt
Értékelés: 4.76%

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E60-E61)

2017.03.16. 18:23

rockerekhu írta:
vaszarig írta:
Zsolt írta:
vaszarig írta:
Zsolt írta:Nálad mi volt a hibajelenség? (Csatlakozókat ellenőriztem, a biztosítékokat érdemes nézegetni?)
Igazából nagyon semmi! Illetve csak az, hogy kicsit erőtlenebb volt az autó, de az már lehetett attól is, hogy a dpf nem regenerált ugye! :roll:
Amúgy a szelep ránézésre tök rendben volt, és mikor levették, belül sem volt nagyon koszos! Nekem azt mondta a szerelő, hogy a tengely szokott megkopni benne! :roll:
Ma ráértem, és levettem (holnap itt az új, mit veszíthetünk). Az elektronika halt meg az enyémen. Lefeszegettem a fedelét, és a panel olajban állt (valóban a tengely kopik meg, csak a nagyobb baj, hogy így a szárán bevezeti az olajos levegőt a vezérlésébe is). Kitakarítottam, majd egy átégett "fóliabiztosítékot" kipótoltam, hogy kipróbáljam. Egy indítást kibírt, leállításkor viszont már csak félig zárt be, és ennyi. Valószínűleg a motorjába is bejutott az olaj, és most már nagyobb az áramfelvétele, ami miatt állandóan elszáll. Durva, mindenféle csoda kedvezménnyel is 54e Ft. :oops: Remélem jó lesz csere után, vagy...
:mereg:
Az egész jó ár, nekem 120ért akarták adni a gyárit! :mrgreen:
Gyari anyiba is kerul ;) pierburg ami a gyari beszalitoja es ra ia van irva kedvezobb arfekvesben van.
Ez is Pierburg lett természetesen.

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E60-E61)

2017.03.30. 22:38

Egy ideje már mosás után PDC hibát kapok. Ma elfáradtam a helyi bontóba, vettem is egy PDC fejet, a hibakód eltűnt, de a fej ezen kívül tök süket (Nem jelez a képernyőn, illetve nem mér távolságot sem). Hátul egy ideje már ez a tünet három fejre, egyedül a bal középső jó. Elől, a most berakott pattog, de nem mér, hátul a balos pattog, de nem mér, a két jobbos hátsó pedig tök néma. Két dologra tudok gondolni:

- Hibás a vezérlőm, ami pedig sose látott vizet.
- A fejek ultrahangos része rossz, mérni nem mérnek, de a diag még nem veszi hibának.

Szerintetek mi lehet a gond?

http://www.ebay.com/itm/4-x-66206989069 ... f5&vxp=mtr Ilyen próbált már valaki? Gyakorlatilag, ha lefújom, akkor is olyan árban van 4 db új "valamilyen" minőségű PDC fejem, mintha itthon vennék egy bontottat.

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E60-E61)

2017.03.31. 06:14

Hátul hajlamos a kábel megsérülni ott, ahol kibújik a kasztniból.

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E60-E61)

2017.03.31. 10:04

kzolee írta:Hátul hajlamos a kábel megsérülni ott, ahol kibújik a kasztniból.


És az képes megbolondítani az egész rendszert? :doglotlo:

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E60-E61)

2017.03.31. 11:33

Nekem anno úgy letestelt, hogy vitte magával a vezérlőt is...

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E60-E61)

2017.03.31. 20:47

kzolee írta:Nekem anno úgy letestelt, hogy vitte magával a vezérlőt is...


Elvileg vezérlőm jó, már amennyire az ista szerint jó tud lenni. Konkrétan leírja a fejekre, hogy ha 255 cm-ert ír, akkor kuka. (gondolom zárlat), ha 254-et alapon, akkor jók, de ettől én még úgy gondolom, hogy az ultrahang részük lehet fáradt). Hátul kéne megnéznem, hogy miért néma a jobb oldal. :franko: Köszönöm szépen a tippet!

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E60-E61)

2017.05.26. 17:01

hali!
ma elmentem klimáshoz mivel nem tette a dolgát a klima amikor 25 foknál melegebb volt kint az idö, mindössze 100g. gáz hiányzott az elöirtból, igy furcsa volt számomra hogy mégsem hütött rendesen, csináltak is gyorsan egy tesztet, magasnyomás rendben, radiátor höfok terhelés alatt nem több 60 foknál, alapjáraton a gáz +4 fok, terhelés alatt -2 fok, tehát a klimás szerint minden rendben a klimarendszerel, mégsem fúj az utastérbe jég-hideg levegöt, állitása szerint a Klimatronikal lehet a gond hogy meleglevégöt kever a hideghez, szerintetek tényleg ez lehet a baj, mi a megoldás erre, a hibát mit-hol-merre keressük, valamint mit kel cserélni ilyenkor, magyarul mi a megoldás??
valaki már járt igy, ezi egy tipushiba, E39 10áve megvan még igy nem jártam vele, vélemények??!!
elöre köszi a válaszokat, üdv.

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E60-E61)

2017.05.26. 23:06

Levibéka írta:hali!
ma elmentem klimáshoz mivel nem tette a dolgát a klima amikor 25 foknál melegebb volt kint az idö, mindössze 100g. gáz hiányzott az elöirtból, igy furcsa volt számomra hogy mégsem hütött rendesen, csináltak is gyorsan egy tesztet, magasnyomás rendben, radiátor höfok terhelés alatt nem több 60 foknál, alapjáraton a gáz +4 fok, terhelés alatt -2 fok, tehát a klimás szerint minden rendben a klimarendszerel, mégsem fúj az utastérbe jég-hideg levegöt, állitása szerint a Klimatronikal lehet a gond hogy meleglevégöt kever a hideghez, szerintetek tényleg ez lehet a baj, mi a megoldás erre, a hibát mit-hol-merre keressük, valamint mit kel cserélni ilyenkor, magyarul mi a megoldás??
valaki már járt igy, ezi egy tipushiba, E39 10áve megvan még igy nem jártam vele, vélemények??!!
elöre köszi a válaszokat, üdv.

Nézd meg a fűtéscsapot első körben, ha szakadt, esetleg letapadt, állandóan nyitva van. De egy diag is segítene.

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E60-E61)

2017.05.27. 06:36

Gallaca írta:
Levibéka írta:hali!
ma elmentem klimáshoz mivel nem tette a dolgát a klima amikor 25 foknál melegebb volt kint az idö, mindössze 100g. gáz hiányzott az elöirtból, igy furcsa volt számomra hogy mégsem hütött rendesen, csináltak is gyorsan egy tesztet, magasnyomás rendben, radiátor höfok terhelés alatt nem több 60 foknál, alapjáraton a gáz +4 fok, terhelés alatt -2 fok, tehát a klimás szerint minden rendben a klimarendszerel, mégsem fúj az utastérbe jég-hideg levegöt, állitása szerint a Klimatronikal lehet a gond hogy meleglevégöt kever a hideghez, szerintetek tényleg ez lehet a baj, mi a megoldás erre, a hibát mit-hol-merre keressük, valamint mit kel cserélni ilyenkor, magyarul mi a megoldás??
valaki már járt igy, ezi egy tipushiba, E39 10áve megvan még igy nem jártam vele, vélemények??!!
elöre köszi a válaszokat, üdv.

Nézd meg a fűtéscsapot első körben, ha szakadt, esetleg letapadt, állandóan nyitva van. De egy diag is segítene.


köszi, a fütéscsapot merre találom?? :oops: :oops:

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E60-E61)

2017.05.27. 11:56

Levibéka írta:
Gallaca írta:
Levibéka írta:hali!
ma elmentem klimáshoz mivel nem tette a dolgát a klima amikor 25 foknál melegebb volt kint az idö, mindössze 100g. gáz hiányzott az elöirtból, igy furcsa volt számomra hogy mégsem hütött rendesen, csináltak is gyorsan egy tesztet, magasnyomás rendben, radiátor höfok terhelés alatt nem több 60 foknál, alapjáraton a gáz +4 fok, terhelés alatt -2 fok, tehát a klimás szerint minden rendben a klimarendszerel, mégsem fúj az utastérbe jég-hideg levegöt, állitása szerint a Klimatronikal lehet a gond hogy meleglevégöt kever a hideghez, szerintetek tényleg ez lehet a baj, mi a megoldás erre, a hibát mit-hol-merre keressük, valamint mit kel cserélni ilyenkor, magyarul mi a megoldás??
valaki már járt igy, ezi egy tipushiba, E39 10áve megvan még igy nem jártam vele, vélemények??!!
elöre köszi a válaszokat, üdv.

Nézd meg a fűtéscsapot első körben, ha szakadt, esetleg letapadt, állandóan nyitva van. De egy diag is segítene.


köszi, a fütéscsapot merre találom?? :oops: :oops:


Motortér menetirány szerinti bal oldalán, két fém henger, az egyik a jobb, a másik a bal oldali fűtésért felelős.

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E60-E61)

2017.05.28. 12:18

Levibéka írta:hali!
ma elmentem klimáshoz mivel nem tette a dolgát a klima amikor 25 foknál melegebb volt kint az idö, mindössze 100g. gáz hiányzott az elöirtból, igy furcsa volt számomra hogy mégsem hütött rendesen, csináltak is gyorsan egy tesztet, magasnyomás rendben, radiátor höfok terhelés alatt nem több 60 foknál, alapjáraton a gáz +4 fok, terhelés alatt -2 fok, tehát a klimás szerint minden rendben a klimarendszerel, mégsem fúj az utastérbe jég-hideg levegöt, állitása szerint a Klimatronikal lehet a gond hogy meleglevégöt kever a hideghez, szerintetek tényleg ez lehet a baj, mi a megoldás erre, a hibát mit-hol-merre keressük, valamint mit kel cserélni ilyenkor, magyarul mi a megoldás??
valaki már járt igy, ezi egy tipushiba, E39 10áve megvan még igy nem jártam vele, vélemények??!!
elöre köszi a válaszokat, üdv.


Gyári diag nem ártana. Én pont úgy jártam most, mint 6 éve az E39-el, hogy meghibásodott a belső hőmérséklet érzékelő ventilátora. Ki kell, hogy cseréljem, mert valószínűleg emiatt hektikusan működik a klíma és 5 perc után elkezd meleget nyomni a szélvédőre.
Hozzászólás küldése

VigLink badge