2017.03.14. 20:58
Zsolt írta:Újabb hibával lettem gazdagabb. Először csak 4687 hibakód, ezt töröltem, nem jött vissza (Throttle Valve Actuator).
Aztán ma 43E2 hibakód, ezt már nem tudom törölni (Throttle Valve Actuator Activation). A fojtószelep házat megnéztem, indításkor és leállításkor sem mozdul a tengelye.
Ez javítható, vagy egyértelműen csere? Mi a szerepe? (gondolom a motor gyorsabb leállítása a levegő elzárásával, de van más is?)
2017.03.14. 21:11
Köszi. Akkor csütörtökön megrendelem.hamoriarpi írta:Zsolt írta:Újabb hibával lettem gazdagabb. Először csak 4687 hibakód, ezt töröltem, nem jött vissza (Throttle Valve Actuator).
Aztán ma 43E2 hibakód, ezt már nem tudom törölni (Throttle Valve Actuator Activation). A fojtószelep házat megnéztem, indításkor és leállításkor sem mozdul a tengelye.
Ez javítható, vagy egyértelműen csere? Mi a szerepe? (gondolom a motor gyorsabb leállítása a levegő elzárásával, de van más is?)
Nem javítható. Csere. Igen borsos történet. E nélkül regenerálni sem tud a DPF.
2017.03.14. 23:24
Zsolt írta:Köszi. Akkor csütörtökön megrendelem.hamoriarpi írta:Zsolt írta:Újabb hibával lettem gazdagabb. Először csak 4687 hibakód, ezt töröltem, nem jött vissza (Throttle Valve Actuator).
Aztán ma 43E2 hibakód, ezt már nem tudom törölni (Throttle Valve Actuator Activation). A fojtószelep házat megnéztem, indításkor és leállításkor sem mozdul a tengelye.
Ez javítható, vagy egyértelműen csere? Mi a szerepe? (gondolom a motor gyorsabb leállítása a levegő elzárásával, de van más is?)
Nem javítható. Csere. Igen borsos történet. E nélkül regenerálni sem tud a DPF.
2017.03.15. 00:34
Zsolt írta:Köszi. Akkor csütörtökön megrendelem.hamoriarpi írta:Zsolt írta:Újabb hibával lettem gazdagabb. Először csak 4687 hibakód, ezt töröltem, nem jött vissza (Throttle Valve Actuator).
Aztán ma 43E2 hibakód, ezt már nem tudom törölni (Throttle Valve Actuator Activation). A fojtószelep házat megnéztem, indításkor és leállításkor sem mozdul a tengelye.
Ez javítható, vagy egyértelműen csere? Mi a szerepe? (gondolom a motor gyorsabb leállítása a levegő elzárásával, de van más is?)
Nem javítható. Csere. Igen borsos történet. E nélkül regenerálni sem tud a DPF.
2017.03.15. 09:09
Nálad mi volt a hibajelenség? (Csatlakozókat ellenőriztem, a biztosítékokat érdemes nézegetni?)vaszarig írta:Ne gyárit, illetve ne a bmw-től vegyed, hanem pierburgot (a gyári is az), amiben nincs benne a bmw logó, de jóval olcsóbb, mint a gyári! Amúgy nekem is most volt cserélve, sajnos nem javítható!Zsolt írta:Köszi. Akkor csütörtökön megrendelem.hamoriarpi írta:Zsolt írta:Újabb hibával lettem gazdagabb. Először csak 4687 hibakód, ezt töröltem, nem jött vissza (Throttle Valve Actuator).
Aztán ma 43E2 hibakód, ezt már nem tudom törölni (Throttle Valve Actuator Activation). A fojtószelep házat megnéztem, indításkor és leállításkor sem mozdul a tengelye.
Ez javítható, vagy egyértelműen csere? Mi a szerepe? (gondolom a motor gyorsabb leállítása a levegő elzárásával, de van más is?)
Nem javítható. Csere. Igen borsos történet. E nélkül regenerálni sem tud a DPF.
2017.03.15. 13:05
Zsolt írta:Nálad mi volt a hibajelenség? (Csatlakozókat ellenőriztem, a biztosítékokat érdemes nézegetni?)
2017.03.15. 20:59
Ma ráértem, és levettem (holnap itt az új, mit veszíthetünk). Az elektronika halt meg az enyémen. Lefeszegettem a fedelét, és a panel olajban állt (valóban a tengely kopik meg, csak a nagyobb baj, hogy így a szárán bevezeti az olajos levegőt a vezérlésébe is). Kitakarítottam, majd egy átégett "fóliabiztosítékot" kipótoltam, hogy kipróbáljam. Egy indítást kibírt, leállításkor viszont már csak félig zárt be, és ennyi. Valószínűleg a motorjába is bejutott az olaj, és most már nagyobb az áramfelvétele, ami miatt állandóan elszáll. Durva, mindenféle csoda kedvezménnyel is 54e Ft. Remélem jó lesz csere után, vagy...vaszarig írta:Igazából nagyon semmi! Illetve csak az, hogy kicsit erőtlenebb volt az autó, de az már lehetett attól is, hogy a dpf nem regenerált ugye!Zsolt írta:Nálad mi volt a hibajelenség? (Csatlakozókat ellenőriztem, a biztosítékokat érdemes nézegetni?)
Amúgy a szelep ránézésre tök rendben volt, és mikor levették, belül sem volt nagyon koszos! Nekem azt mondta a szerelő, hogy a tengely szokott megkopni benne!
2017.03.15. 21:37
Zsolt írta:Ma ráértem, és levettem (holnap itt az új, mit veszíthetünk). Az elektronika halt meg az enyémen. Lefeszegettem a fedelét, és a panel olajban állt (valóban a tengely kopik meg, csak a nagyobb baj, hogy így a szárán bevezeti az olajos levegőt a vezérlésébe is). Kitakarítottam, majd egy átégett "fóliabiztosítékot" kipótoltam, hogy kipróbáljam. Egy indítást kibírt, leállításkor viszont már csak félig zárt be, és ennyi. Valószínűleg a motorjába is bejutott az olaj, és most már nagyobb az áramfelvétele, ami miatt állandóan elszáll. Durva, mindenféle csoda kedvezménnyel is 54e Ft. Remélem jó lesz csere után, vagy...vaszarig írta:Igazából nagyon semmi! Illetve csak az, hogy kicsit erőtlenebb volt az autó, de az már lehetett attól is, hogy a dpf nem regenerált ugye!Zsolt írta:Nálad mi volt a hibajelenség? (Csatlakozókat ellenőriztem, a biztosítékokat érdemes nézegetni?)
Amúgy a szelep ránézésre tök rendben volt, és mikor levették, belül sem volt nagyon koszos! Nekem azt mondta a szerelő, hogy a tengely szokott megkopni benne!
2017.03.16. 14:27
vaszarig írta:Zsolt írta:Ma ráértem, és levettem (holnap itt az új, mit veszíthetünk). Az elektronika halt meg az enyémen. Lefeszegettem a fedelét, és a panel olajban állt (valóban a tengely kopik meg, csak a nagyobb baj, hogy így a szárán bevezeti az olajos levegőt a vezérlésébe is). Kitakarítottam, majd egy átégett "fóliabiztosítékot" kipótoltam, hogy kipróbáljam. Egy indítást kibírt, leállításkor viszont már csak félig zárt be, és ennyi. Valószínűleg a motorjába is bejutott az olaj, és most már nagyobb az áramfelvétele, ami miatt állandóan elszáll. Durva, mindenféle csoda kedvezménnyel is 54e Ft. Remélem jó lesz csere után, vagy...vaszarig írta:Igazából nagyon semmi! Illetve csak az, hogy kicsit erőtlenebb volt az autó, de az már lehetett attól is, hogy a dpf nem regenerált ugye!Zsolt írta:Nálad mi volt a hibajelenség? (Csatlakozókat ellenőriztem, a biztosítékokat érdemes nézegetni?)
Amúgy a szelep ránézésre tök rendben volt, és mikor levették, belül sem volt nagyon koszos! Nekem azt mondta a szerelő, hogy a tengely szokott megkopni benne!
Az egész jó ár, nekem 120ért akarták adni a gyárit!
2017.03.16. 18:23
Ez is Pierburg lett természetesen.rockerekhu írta:Gyari anyiba is kerul pierburg ami a gyari beszalitoja es ra ia van irva kedvezobb arfekvesben van.vaszarig írta:Az egész jó ár, nekem 120ért akarták adni a gyárit!Zsolt írta:Ma ráértem, és levettem (holnap itt az új, mit veszíthetünk). Az elektronika halt meg az enyémen. Lefeszegettem a fedelét, és a panel olajban állt (valóban a tengely kopik meg, csak a nagyobb baj, hogy így a szárán bevezeti az olajos levegőt a vezérlésébe is). Kitakarítottam, majd egy átégett "fóliabiztosítékot" kipótoltam, hogy kipróbáljam. Egy indítást kibírt, leállításkor viszont már csak félig zárt be, és ennyi. Valószínűleg a motorjába is bejutott az olaj, és most már nagyobb az áramfelvétele, ami miatt állandóan elszáll. Durva, mindenféle csoda kedvezménnyel is 54e Ft. Remélem jó lesz csere után, vagy...vaszarig írta:Igazából nagyon semmi! Illetve csak az, hogy kicsit erőtlenebb volt az autó, de az már lehetett attól is, hogy a dpf nem regenerált ugye!Zsolt írta:Nálad mi volt a hibajelenség? (Csatlakozókat ellenőriztem, a biztosítékokat érdemes nézegetni?)
Amúgy a szelep ránézésre tök rendben volt, és mikor levették, belül sem volt nagyon koszos! Nekem azt mondta a szerelő, hogy a tengely szokott megkopni benne!
2017.03.30. 22:38
2017.03.31. 06:14
2017.03.31. 10:04
kzolee írta:Hátul hajlamos a kábel megsérülni ott, ahol kibújik a kasztniból.
2017.03.31. 11:33
2017.03.31. 20:47
kzolee írta:Nekem anno úgy letestelt, hogy vitte magával a vezérlőt is...
2017.05.26. 17:01
2017.05.26. 23:06
Levibéka írta:hali!
ma elmentem klimáshoz mivel nem tette a dolgát a klima amikor 25 foknál melegebb volt kint az idö, mindössze 100g. gáz hiányzott az elöirtból, igy furcsa volt számomra hogy mégsem hütött rendesen, csináltak is gyorsan egy tesztet, magasnyomás rendben, radiátor höfok terhelés alatt nem több 60 foknál, alapjáraton a gáz +4 fok, terhelés alatt -2 fok, tehát a klimás szerint minden rendben a klimarendszerel, mégsem fúj az utastérbe jég-hideg levegöt, állitása szerint a Klimatronikal lehet a gond hogy meleglevégöt kever a hideghez, szerintetek tényleg ez lehet a baj, mi a megoldás erre, a hibát mit-hol-merre keressük, valamint mit kel cserélni ilyenkor, magyarul mi a megoldás??
valaki már járt igy, ezi egy tipushiba, E39 10áve megvan még igy nem jártam vele, vélemények??!!
elöre köszi a válaszokat, üdv.
2017.05.27. 06:36
Gallaca írta:Levibéka írta:hali!
ma elmentem klimáshoz mivel nem tette a dolgát a klima amikor 25 foknál melegebb volt kint az idö, mindössze 100g. gáz hiányzott az elöirtból, igy furcsa volt számomra hogy mégsem hütött rendesen, csináltak is gyorsan egy tesztet, magasnyomás rendben, radiátor höfok terhelés alatt nem több 60 foknál, alapjáraton a gáz +4 fok, terhelés alatt -2 fok, tehát a klimás szerint minden rendben a klimarendszerel, mégsem fúj az utastérbe jég-hideg levegöt, állitása szerint a Klimatronikal lehet a gond hogy meleglevégöt kever a hideghez, szerintetek tényleg ez lehet a baj, mi a megoldás erre, a hibát mit-hol-merre keressük, valamint mit kel cserélni ilyenkor, magyarul mi a megoldás??
valaki már járt igy, ezi egy tipushiba, E39 10áve megvan még igy nem jártam vele, vélemények??!!
elöre köszi a válaszokat, üdv.
Nézd meg a fűtéscsapot első körben, ha szakadt, esetleg letapadt, állandóan nyitva van. De egy diag is segítene.
2017.05.27. 11:56
Levibéka írta:Gallaca írta:Levibéka írta:hali!
ma elmentem klimáshoz mivel nem tette a dolgát a klima amikor 25 foknál melegebb volt kint az idö, mindössze 100g. gáz hiányzott az elöirtból, igy furcsa volt számomra hogy mégsem hütött rendesen, csináltak is gyorsan egy tesztet, magasnyomás rendben, radiátor höfok terhelés alatt nem több 60 foknál, alapjáraton a gáz +4 fok, terhelés alatt -2 fok, tehát a klimás szerint minden rendben a klimarendszerel, mégsem fúj az utastérbe jég-hideg levegöt, állitása szerint a Klimatronikal lehet a gond hogy meleglevégöt kever a hideghez, szerintetek tényleg ez lehet a baj, mi a megoldás erre, a hibát mit-hol-merre keressük, valamint mit kel cserélni ilyenkor, magyarul mi a megoldás??
valaki már járt igy, ezi egy tipushiba, E39 10áve megvan még igy nem jártam vele, vélemények??!!
elöre köszi a válaszokat, üdv.
Nézd meg a fűtéscsapot első körben, ha szakadt, esetleg letapadt, állandóan nyitva van. De egy diag is segítene.
köszi, a fütéscsapot merre találom??
2017.05.28. 12:18
Levibéka írta:hali!
ma elmentem klimáshoz mivel nem tette a dolgát a klima amikor 25 foknál melegebb volt kint az idö, mindössze 100g. gáz hiányzott az elöirtból, igy furcsa volt számomra hogy mégsem hütött rendesen, csináltak is gyorsan egy tesztet, magasnyomás rendben, radiátor höfok terhelés alatt nem több 60 foknál, alapjáraton a gáz +4 fok, terhelés alatt -2 fok, tehát a klimás szerint minden rendben a klimarendszerel, mégsem fúj az utastérbe jég-hideg levegöt, állitása szerint a Klimatronikal lehet a gond hogy meleglevégöt kever a hideghez, szerintetek tényleg ez lehet a baj, mi a megoldás erre, a hibát mit-hol-merre keressük, valamint mit kel cserélni ilyenkor, magyarul mi a megoldás??
valaki már járt igy, ezi egy tipushiba, E39 10áve megvan még igy nem jártam vele, vélemények??!!
elöre köszi a válaszokat, üdv.