2017.02.12. 15:02
BMWMuller írta:tökmöc írta:hamoriarpi írta:
Igen, tudom, hogy meg lehet venni külön-külön, 3 részletben! Kérdés, hogy ki akarja 3X szétszedni, amikor borítékolható, hogy a többi is szétrohad 1-2-3 héten belül, hiszen minden kábel ugyanannyiszor hajlik nyitáskor.
Azért azt nem értem ami 20-50 euróval olcsóbb az miért van? Tudom, hogy rosszabb minőség de lehet más ok is mint például teljesen egyformák a kábel színei? A SENCOM-nál ahogy néztem még azok is egyeznek!
http://www.schmiedmann.hu/displayproduc ... 62N&pty=uj
2017.02.13. 12:26
2017.02.13. 20:29
2017.02.14. 08:16
2017.02.14. 21:42
Rjani530d írta:Sziasztok!
Egy orvosolt problémát osztok meg veletek.
E61 525d volt a beteg. A januári hidegekben, úgy -3 alatt nehezen indul. Elindul, de
gázadásig kb 2 henger nem megy. Mivel izzításvezérlő
valamint gyertyák cserélve voltak, ezért ezt nagyjából kizártam. Gondoltam diesel injektor.
Fasza kb. fél millió ft.
Volt még egy tünetem, ami látszólag ezzel nem függött össze. Egy ideje az akksi merül. Vettem is
bele újat, mert tönkrevágta a régit, mert folyamatosan merült. Illetve csak annyira, hogy a gép még elindült
de a feszültség láthatóan nem volt jó. Ha melegen leállítottam, 12,83V-nál többet nem mutatott a fesz mérő,
elalvás után, még az új akksival sem.
Izzításvezérlő csere, plussz az odamenő kábel is cserélve lett. Láss csodát, kocsi rendesen indul, akksi feszültség
leállítás, elalvás után 13,15V.
Igazsághoz hozzá tartozik, hogy a 6 gyertya hibáját kiírta a vezérlő, de ki gondolta volna, hogy az 1 éves
iizításvezérlő megmekkent, tönkretéve az akksit is.
A hiba miatt vettem egy okostöltőt viszont, amit ezennel mindenkinek ajánlok, baromi jó dolog akkor is, ha
a kocsi jó. Rengeteget segít egyébként télen.
Nagyon örülök a kocsinak, mert el voltam keseredve két hónapig, mert nem tudtam mi a szartól merül az akksi.
2017.02.14. 21:49
kzolee írta:Milyen izzitásvezérlő bírt egy évet? Beru utángyártott? Vagy más?
(A gyári is beru, de nekem az már 5 éve bírja..)
2017.02.14. 23:21
BMWMuller írta:
Janikám csak annyi, hogy az autót olyan helyre kell vinni, ahol értenek is hozzá. Nem azzal kezdem, hogy kicserélem a porlasztókat, hanem csinálok egy ezer forintos résolajmérést. A diag szart sem ér ha olyan csinálja, aki nincs tisztában az autóval.
2017.02.14. 23:33
Rjani530d írta:Sziasztok!
Egy orvosolt problémát osztok meg veletek.
E61 525d volt a beteg. A januári hidegekben, úgy -3 alatt nehezen indul. Elindul, de
gázadásig kb 2 henger nem megy. Mivel izzításvezérlő
valamint gyertyák cserélve voltak, ezért ezt nagyjából kizártam. Gondoltam diesel injektor.
Fasza kb. fél millió ft.
Volt még egy tünetem, ami látszólag ezzel nem függött össze. Egy ideje az akksi merül. Vettem is
bele újat, mert tönkrevágta a régit, mert folyamatosan merült. Illetve csak annyira, hogy a gép még elindült
de a feszültség láthatóan nem volt jó. Ha melegen leállítottam, 12,83V-nál többet nem mutatott a fesz mérő,
elalvás után, még az új akksival sem.
Izzításvezérlő csere, plussz az odamenő kábel is cserélve lett. Láss csodát, kocsi rendesen indul, akksi feszültség
leállítás, elalvás után 13,15V.
Igazsághoz hozzá tartozik, hogy a 6 gyertya hibáját kiírta a vezérlő, de ki gondolta volna, hogy az 1 éves
iizításvezérlő megmekkent, tönkretéve az akksit is.
A hiba miatt vettem egy okostöltőt viszont, amit ezennel mindenkinek ajánlok, baromi jó dolog akkor is, ha
a kocsi jó. Rengeteget segít egyébként télen.
Nagyon örülök a kocsinak, mert el voltam keseredve két hónapig, mert nem tudtam mi a szartól merül az akksi.
2017.02.15. 12:18
2017.02.15. 21:43
2017.02.18. 20:48
2017.02.19. 09:27
Levibéka írta:hali
E61, 2006-os, a hátsó ablakmosóból nem jön a folyadék, mi lehet a baj, hol keressem a hibát??
2017.02.19. 13:40
hamoriarpi írta:Levibéka írta:hali
E61, 2006-os, a hátsó ablakmosóból nem jön a folyadék, mi lehet a baj, hol keressem a hibát??
Ha van szivattyúhang, akkor ne nagyon próbálgasd, mert el fogod áztatni a tetőkárpitot. Sztem az átvezetésnél tört el a cső.
2017.02.19. 13:53
Levibéka írta:hamoriarpi írta:Levibéka írta:hali
E61, 2006-os, a hátsó ablakmosóból nem jön a folyadék, mi lehet a baj, hol keressem a hibát??
Ha van szivattyúhang, akkor ne nagyon próbálgasd, mert el fogod áztatni a tetőkárpitot. Sztem az átvezetésnél tört el a cső.
szivattyúhangot nem hallok, folyadékot se bent se autón kivül nem látok, elsö mosó müködik!!
2017.02.19. 16:44
hamoriarpi írta:Levibéka írta:hamoriarpi írta:Levibéka írta:hali
E61, 2006-os, a hátsó ablakmosóból nem jön a folyadék, mi lehet a baj, hol keressem a hibát??
Ha van szivattyúhang, akkor ne nagyon próbálgasd, mert el fogod áztatni a tetőkárpitot. Sztem az átvezetésnél tört el a cső.
szivattyúhangot nem hallok, folyadékot se bent se autón kivül nem látok, elsö mosó müködik!!
Ha nincs szivattyúhang, akkor mi a kérdés?
2017.02.19. 18:03
2017.02.19. 22:45
hamoriarpi írta:Levibéka írta:hamoriarpi írta:Levibéka írta:hali
E61, 2006-os, a hátsó ablakmosóból nem jön a folyadék, mi lehet a baj, hol keressem a hibát??
Ha van szivattyúhang, akkor ne nagyon próbálgasd, mert el fogod áztatni a tetőkárpitot. Sztem az átvezetésnél tört el a cső.
szivattyúhangot nem hallok, folyadékot se bent se autón kivül nem látok, elsö mosó müködik!!
Ha nincs szivattyúhang, akkor mi a kérdés?
2017.02.19. 22:48
Gallaca írta:hamoriarpi írta:Levibéka írta:hamoriarpi írta:Levibéka írta:hali
E61, 2006-os, a hátsó ablakmosóból nem jön a folyadék, mi lehet a baj, hol keressem a hibát??
Ha van szivattyúhang, akkor ne nagyon próbálgasd, mert el fogod áztatni a tetőkárpitot. Sztem az átvezetésnél tört el a cső.
szivattyúhangot nem hallok, folyadékot se bent se autón kivül nem látok, elsö mosó müködik!!
Ha nincs szivattyúhang, akkor mi a kérdés?
Hogy honnan nem hallja!
2017.03.14. 20:19
2017.03.14. 20:56
Zsolt írta:Újabb hibával lettem gazdagabb. Először csak 4687 hibakód, ezt töröltem, nem jött vissza (Throttle Valve Actuator).
Aztán ma 43E2 hibakód, ezt már nem tudom törölni (Throttle Valve Actuator Activation). A fojtószelep házat megnéztem, indításkor és leállításkor sem mozdul a tengelye.
Ez javítható, vagy egyértelműen csere? Mi a szerepe? (gondolom a motor gyorsabb leállítása a levegő elzárásával, de van más is?)