Facebook E39.hu Google+ E39.hu Youtube E39.hu Twitter E39.hu Instagram E39.hu
Váltás asztali nézetre
Hozzászólás küldése

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E60-E61)

2017.02.12. 15:02

BMWMuller írta:
tökmöc írta:
hamoriarpi írta:
rockerekhu írta:
hamoriarpi írta:

Akarod mondani a Sencom 142 euró... LINK A SENCOMHOZ

http://www.ebay.co.uk/itm/SENCOM-KABELB ... Swd0BV3rQF


Igen, tudom, hogy meg lehet venni külön-külön, 3 részletben! Kérdés, hogy ki akarja 3X szétszedni, amikor borítékolható, hogy a többi is szétrohad 1-2-3 héten belül, hiszen minden kábel ugyanannyiszor hajlik nyitáskor.


Azért azt nem értem ami 20-50 euróval olcsóbb az miért van? Tudom, hogy rosszabb minőség de lehet más ok is mint például teljesen egyformák a kábel színei? A SENCOM-nál ahogy néztem még azok is egyeznek! :D


http://www.schmiedmann.hu/displayproduc ... 62N&pty=uj


Ez csak az egyik kábel... a teljes szett ez: link vagy ez (ill. innen): link. Külön-külön nem éri meg megvenni, mert a szállítási költség is sok (/klt)

Vagy több meló, és idő: link link link AWG keresztmetszet átváltó link szerszámok, ha nem lenne: link, link

stb, a teljesség igénye nélkül. Minden van, FAKRA ant. csatlakozó is, kábel harisnya is, keresni kell

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E60-E61)

2017.02.13. 12:26

Sziasztok!

Egy orvosolt problémát osztok meg veletek.
E61 525d volt a beteg. A januári hidegekben, úgy -3 alatt nehezen indul. Elindul, de
gázadásig kb 2 henger nem megy. Mivel izzításvezérlő
valamint gyertyák cserélve voltak, ezért ezt nagyjából kizártam. Gondoltam diesel injektor.
Fasza kb. fél millió ft.
Volt még egy tünetem, ami látszólag ezzel nem függött össze. Egy ideje az akksi merül. Vettem is
bele újat, mert tönkrevágta a régit, mert folyamatosan merült. Illetve csak annyira, hogy a gép még elindült
de a feszültség láthatóan nem volt jó. Ha melegen leállítottam, 12,83V-nál többet nem mutatott a fesz mérő,
elalvás után, még az új akksival sem.
Izzításvezérlő csere, plussz az odamenő kábel is cserélve lett. Láss csodát, kocsi rendesen indul, akksi feszültség
leállítás, elalvás után 13,15V.

Igazsághoz hozzá tartozik, hogy a 6 gyertya hibáját kiírta a vezérlő, de ki gondolta volna, hogy az 1 éves
iizításvezérlő megmekkent, tönkretéve az akksit is.
A hiba miatt vettem egy okostöltőt viszont, amit ezennel mindenkinek ajánlok, baromi jó dolog akkor is, ha
a kocsi jó. Rengeteget segít egyébként télen.

Nagyon örülök a kocsinak, mert el voltam keseredve két hónapig, mert nem tudtam mi a szartól merül az akksi. :D

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Rjani530d az itt látható tagok köszönték meg: 2 kzolee, NagyMatyas
Értékelés: 9.52%

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E60-E61)

2017.02.13. 20:29

Milyen izzitásvezérlő bírt egy évet? Beru utángyártott? Vagy más?

(A gyári is beru, de nekem az már 5 éve bírja..)

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E60-E61)

2017.02.14. 08:16

izzitásvezérkö kábelt újat (gyárit) raktál bele, az mennyibe került??

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E60-E61)

2017.02.14. 21:42

Rjani530d írta:Sziasztok!

Egy orvosolt problémát osztok meg veletek.
E61 525d volt a beteg. A januári hidegekben, úgy -3 alatt nehezen indul. Elindul, de
gázadásig kb 2 henger nem megy. Mivel izzításvezérlő
valamint gyertyák cserélve voltak, ezért ezt nagyjából kizártam. Gondoltam diesel injektor.
Fasza kb. fél millió ft.
Volt még egy tünetem, ami látszólag ezzel nem függött össze. Egy ideje az akksi merül. Vettem is
bele újat, mert tönkrevágta a régit, mert folyamatosan merült. Illetve csak annyira, hogy a gép még elindült
de a feszültség láthatóan nem volt jó. Ha melegen leállítottam, 12,83V-nál többet nem mutatott a fesz mérő,
elalvás után, még az új akksival sem.
Izzításvezérlő csere, plussz az odamenő kábel is cserélve lett. Láss csodát, kocsi rendesen indul, akksi feszültség
leállítás, elalvás után 13,15V.

Igazsághoz hozzá tartozik, hogy a 6 gyertya hibáját kiírta a vezérlő, de ki gondolta volna, hogy az 1 éves
iizításvezérlő megmekkent, tönkretéve az akksit is.
A hiba miatt vettem egy okostöltőt viszont, amit ezennel mindenkinek ajánlok, baromi jó dolog akkor is, ha
a kocsi jó. Rengeteget segít egyébként télen.

Nagyon örülök a kocsinak, mert el voltam keseredve két hónapig, mert nem tudtam mi a szartól merül az akksi. :D


Janikám csak annyi, hogy az autót olyan helyre kell vinni, ahol értenek is hozzá. Nem azzal kezdem, hogy kicserélem a porlasztókat, hanem csinálok egy ezer forintos résolajmérést. A diag szart sem ér ha olyan csinálja, aki nincs tisztában az autóval.

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E60-E61)

2017.02.14. 21:49

kzolee írta:Milyen izzitásvezérlő bírt egy évet? Beru utángyártott? Vagy más?

(A gyári is beru, de nekem az már 5 éve bírja..)


Nekünk Beru Hella van, rengeteget eladtunk és még senki sem hozta vissza http://www.schmiedmann.hu/displayproduc ... 201&pty=uj

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E60-E61)

2017.02.14. 23:21

BMWMuller írta:
Janikám csak annyi, hogy az autót olyan helyre kell vinni, ahol értenek is hozzá. Nem azzal kezdem, hogy kicserélem a porlasztókat, hanem csinálok egy ezer forintos résolajmérést. A diag szart sem ér ha olyan csinálja, aki nincs tisztában az autóval.


Meglepődnél, hogy hány szerelőnek fogalma nincs a résolajmérésről, sőt kategorikusan van aki szerint egyenlő a diagos nyugodtjárás korrekcióval. Nem tudom egy kezemen megszámolni, hogy eddig életem során hánytól hallottam ezt.

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E60-E61)

2017.02.14. 23:33

Rjani530d írta:Sziasztok!

Egy orvosolt problémát osztok meg veletek.
E61 525d volt a beteg. A januári hidegekben, úgy -3 alatt nehezen indul. Elindul, de
gázadásig kb 2 henger nem megy. Mivel izzításvezérlő
valamint gyertyák cserélve voltak, ezért ezt nagyjából kizártam. Gondoltam diesel injektor.
Fasza kb. fél millió ft.
Volt még egy tünetem, ami látszólag ezzel nem függött össze. Egy ideje az akksi merül. Vettem is
bele újat, mert tönkrevágta a régit, mert folyamatosan merült. Illetve csak annyira, hogy a gép még elindült
de a feszültség láthatóan nem volt jó. Ha melegen leállítottam, 12,83V-nál többet nem mutatott a fesz mérő,
elalvás után, még az új akksival sem.
Izzításvezérlő csere, plussz az odamenő kábel is cserélve lett. Láss csodát, kocsi rendesen indul, akksi feszültség
leállítás, elalvás után 13,15V.

Igazsághoz hozzá tartozik, hogy a 6 gyertya hibáját kiírta a vezérlő, de ki gondolta volna, hogy az 1 éves
iizításvezérlő megmekkent, tönkretéve az akksit is.
A hiba miatt vettem egy okostöltőt viszont, amit ezennel mindenkinek ajánlok, baromi jó dolog akkor is, ha
a kocsi jó. Rengeteget segít egyébként télen.

Nagyon örülök a kocsinak, mert el voltam keseredve két hónapig, mert nem tudtam mi a szartól merül az akksi. :D

Remélhetöleg BERU gyertya és BERU vezérlö van benne,akkor nem lesz gond.Izzitás vezérlö kábel jó ötlet volt cserélni sokan meg sem vizsgálják pedig sokk e6x ösze van égve.

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E60-E61)

2017.02.15. 12:18

Köszönöm mindenkinek, amit a dologhoz hozzáfűzött!

A helyzet az, hogy vettem anno egy beru relét, ami nem került bele a kocsiba, mert az eredeti volt benne most, amikor kiszedték. :doglotlo:
Én vettem meg, saját kezemmel vittem a gyertyákat, meg ezt is. A gyertyákat kicserélték. Azok jók.
Csak az zavar, hogy mióta élek, ezekhez hordom a kocsit. Jobban mondva hordtam. Végre találtam egy jó szerelőt a környékemen.
Most már minden happy, örülök, hogy nem kell megválnom a kocsitól. :D
Igen, a kábel vége is össze volt égve. Szerintem beleerőltették a kábelt az új relébe, aztán eltörték a csatlakozóját. Erre beletették a
régit, aztán nem szóltak. Vagy eladták a relét egy Mercisnek. Abba is jó.

Mindegy. Rohadt idegesítő, mert tényleg próbál az ember megadni mindent, amit lehet a gépnek, aztán ezt kapja!

Figyelj Müller!
Én elhiszem neked, hogy vannak ilyen meg olyan jó szerelők, de baromi messze vannak. Nekem nincs időm órákat utazni ide-oda a 1,5 millió értékű
autót javíttatni. Nekem 10km-en belül kellett valaki. Biztos hogy jó a gyenesdiási, meg a mit tudom én hol lévő szerelő, de nekem messze van sajnos.

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E60-E61)

2017.02.15. 21:43

Szép, kerek történet... akkor nálam majd kiderül, mit bír a Beru utángyártott, az X3-ba most olyat raktunk.

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E60-E61)

2017.02.18. 20:48

hali
E61, 2006-os, a hátsó ablakmosóból nem jön a folyadék, mi lehet a baj, hol keressem a hibát??

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E60-E61)

2017.02.19. 09:27

Levibéka írta:hali
E61, 2006-os, a hátsó ablakmosóból nem jön a folyadék, mi lehet a baj, hol keressem a hibát??

Ha van szivattyúhang, akkor ne nagyon próbálgasd, mert el fogod áztatni a tetőkárpitot. Sztem az átvezetésnél tört el a cső.

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E60-E61)

2017.02.19. 13:40

hamoriarpi írta:
Levibéka írta:hali
E61, 2006-os, a hátsó ablakmosóból nem jön a folyadék, mi lehet a baj, hol keressem a hibát??

Ha van szivattyúhang, akkor ne nagyon próbálgasd, mert el fogod áztatni a tetőkárpitot. Sztem az átvezetésnél tört el a cső.


szivattyúhangot nem hallok, folyadékot se bent se autón kivül nem látok, elsö mosó müködik!! :shock:

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E60-E61)

2017.02.19. 13:53

Levibéka írta:
hamoriarpi írta:
Levibéka írta:hali
E61, 2006-os, a hátsó ablakmosóból nem jön a folyadék, mi lehet a baj, hol keressem a hibát??

Ha van szivattyúhang, akkor ne nagyon próbálgasd, mert el fogod áztatni a tetőkárpitot. Sztem az átvezetésnél tört el a cső.


szivattyúhangot nem hallok, folyadékot se bent se autón kivül nem látok, elsö mosó müködik!! :shock:

Ha nincs szivattyúhang, akkor mi a kérdés?

Ezt a hozzászólást a szerzőnek hamoriarpi az itt látható tagok köszönték meg: muhaati
Értékelés: 4.76%

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E60-E61)

2017.02.19. 16:44

hamoriarpi írta:
Levibéka írta:
hamoriarpi írta:
Levibéka írta:hali
E61, 2006-os, a hátsó ablakmosóból nem jön a folyadék, mi lehet a baj, hol keressem a hibát??

Ha van szivattyúhang, akkor ne nagyon próbálgasd, mert el fogod áztatni a tetőkárpitot. Sztem az átvezetésnél tört el a cső.


szivattyúhangot nem hallok, folyadékot se bent se autón kivül nem látok, elsö mosó müködik!! :shock:

Ha nincs szivattyúhang, akkor mi a kérdés?


E61, 2006-os, a hátsó ablakmosóból nem jön a folyadék, mi lehet a baj, hol keressem a hibát??
dupla szivattyús??, egy elöre másik hátra??

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E60-E61)

2017.02.19. 18:03

Külön szivattyú van a hátsóhoz.

Ezt a hozzászólást a szerzőnek kzolee az itt látható tagok köszönték meg: hamoriarpi
Értékelés: 4.76%

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E60-E61)

2017.02.19. 22:45

hamoriarpi írta:
Levibéka írta:
hamoriarpi írta:
Levibéka írta:hali
E61, 2006-os, a hátsó ablakmosóból nem jön a folyadék, mi lehet a baj, hol keressem a hibát??

Ha van szivattyúhang, akkor ne nagyon próbálgasd, mert el fogod áztatni a tetőkárpitot. Sztem az átvezetésnél tört el a cső.


szivattyúhangot nem hallok, folyadékot se bent se autón kivül nem látok, elsö mosó müködik!! :shock:

Ha nincs szivattyúhang, akkor mi a kérdés?

Hogy honnan nem hallja! :D :nyelves:

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E60-E61)

2017.02.19. 22:48

Gallaca írta:
hamoriarpi írta:
Levibéka írta:
hamoriarpi írta:
Levibéka írta:hali
E61, 2006-os, a hátsó ablakmosóból nem jön a folyadék, mi lehet a baj, hol keressem a hibát??

Ha van szivattyúhang, akkor ne nagyon próbálgasd, mert el fogod áztatni a tetőkárpitot. Sztem az átvezetésnél tört el a cső.


szivattyúhangot nem hallok, folyadékot se bent se autón kivül nem látok, elsö mosó müködik!! :shock:

Ha nincs szivattyúhang, akkor mi a kérdés?

Hogy honnan nem hallja! :D :nyelves:

Hát ugyanonnan, ahonnan az elsőt igen! :)

Ezt a hozzászólást a szerzőnek hamoriarpi az itt látható tagok köszönték meg: Gallaca
Értékelés: 4.76%

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E60-E61)

2017.03.14. 20:19

Újabb hibával lettem gazdagabb. Először csak 4687 hibakód, ezt töröltem, nem jött vissza (Throttle Valve Actuator).
Aztán ma 43E2 hibakód, ezt már nem tudom törölni (Throttle Valve Actuator Activation). A fojtószelep házat megnéztem, indításkor és leállításkor sem mozdul a tengelye.
Ez javítható, vagy egyértelműen csere? Mi a szerepe? (gondolom a motor gyorsabb leállítása a levegő elzárásával, de van más is?)

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E60-E61)

2017.03.14. 20:56

Zsolt írta:Újabb hibával lettem gazdagabb. Először csak 4687 hibakód, ezt töröltem, nem jött vissza (Throttle Valve Actuator).
Aztán ma 43E2 hibakód, ezt már nem tudom törölni (Throttle Valve Actuator Activation). A fojtószelep házat megnéztem, indításkor és leállításkor sem mozdul a tengelye.
Ez javítható, vagy egyértelműen csere? Mi a szerepe? (gondolom a motor gyorsabb leállítása a levegő elzárásával, de van más is?)


Igen van! DPF regenerálás elengedhetetlen kelléke :doglotlo: Csere :oops:
Hozzászólás küldése

VigLink badge