2016.12.02. 20:14
rockerekhu írta:tökmöc írta:kovessyroli írta:tökmöc írta:
Nos nagyon úgy néz ki " eddig nem tudtam szerelőhöz el vinni ", hogy akik jártak hasonló képen mind a kábelt meg a modult mondja!
Szerintetek melyik a jobb?
A kábelről halottam olyan 40-80 ezer között mozog a modult még nem mondtak de gondolom nem olcsó az sem.
Modul 110eft körül volt, amikor én néztem.
Érdemes belőle 2-3db-ot rendelni, mert szerintem szinte lehetetlen normálisan letömíteni.
A BMW és az E61 egyik szégyenpontja.
Na bummmm!!
Esetleg egy cikk számot tudsz mondani?
A beázás hogy lehet mikor szinte egész nyáron nem használtuk az autót főleg esős időben sem és az autó szinte mindig garázsban van és ezét furcsállom a beázást! Szerintem kábel szakadás van de már alig várom, hogy végre megtudja nézni a szerelőm!
Kábel felujitó SENCOM 49 euroért rendeltem ebayen,bontot module 25-30000ft közöt mozog
2016.12.02. 20:17
Rjani530d írta:tökmöc írta:kovessyroli írta:tökmöc írta:
Nos nagyon úgy néz ki " eddig nem tudtam szerelőhöz el vinni ", hogy akik jártak hasonló képen mind a kábelt meg a modult mondja!
Szerintetek melyik a jobb?
A kábelről halottam olyan 40-80 ezer között mozog a modult még nem mondtak de gondolom nem olcsó az sem.
Modul 110eft körül volt, amikor én néztem.
Érdemes belőle 2-3db-ot rendelni, mert szerintem szinte lehetetlen normálisan letömíteni.
A BMW és az E61 egyik szégyenpontja.
Na bummmm!!
Esetleg egy cikk számot tudsz mondani?
A beázás hogy lehet mikor szinte egész nyáron nem használtuk az autót főleg esős időben sem és az autó szinte mindig garázsban van és ezét furcsállom a beázást! Szerintem kábel szakadás van de már alig várom, hogy végre megtudja nézni a szerelőm!
Szedd szét a cikkszámhoz!
75 körül láttam a neten.
2016.12.02. 21:02
tökmöc írta:rockerekhu írta:tökmöc írta:kovessyroli írta:tökmöc írta:
Nos nagyon úgy néz ki " eddig nem tudtam szerelőhöz el vinni ", hogy akik jártak hasonló képen mind a kábelt meg a modult mondja!
Szerintetek melyik a jobb?
A kábelről halottam olyan 40-80 ezer között mozog a modult még nem mondtak de gondolom nem olcsó az sem.
Modul 110eft körül volt, amikor én néztem.
Érdemes belőle 2-3db-ot rendelni, mert szerintem szinte lehetetlen normálisan letömíteni.
A BMW és az E61 egyik szégyenpontja.
Na bummmm!!
Esetleg egy cikk számot tudsz mondani?
A beázás hogy lehet mikor szinte egész nyáron nem használtuk az autót főleg esős időben sem és az autó szinte mindig garázsban van és ezét furcsállom a beázást! Szerintem kábel szakadás van de már alig várom, hogy végre megtudja nézni a szerelőm!
Kábel felujitó SENCOM 49 euroért rendeltem ebayen,bontot module 25-30000ft közöt mozog
A felújító kábelt én is néztem de sajnos én nem tudom megcsinálni a bontott modul az nem veszélyes? Gondolok arra nem fogja megadni magát gyorsan hisz ki tudja megázott-e már vagy sem.
2016.12.02. 22:01
kovessyroli írta:Modul 110eft körül volt, amikor én néztem.
Érdemes belőle 2-3db-ot rendelni, mert szerintem szinte lehetetlen normálisan letömíteni.
A BMW és az E61 egyik szégyenpontja.
2016.12.02. 22:53
2016.12.03. 10:31
tökmöc írta:Szép estét!
Nos elég sok tanácsot kaptam és arra jutottam meg kell csináltatnom!
Azért azt nem értem hogy ha kábel szakadást mondják a legtöbben akkor miért csak a nyitás meg zárás nem működik minden más igen " index, lámpák, ajtók, bluetooth, rádió és sorolhatnám tovább " ?
A modulnál is elméletileg több hibát szokott feltüntetni de az én esetemben csak a távirányítok működése problémás vagyis nem nyit ér zár minden mást megy! Jah meg a csomag ajtaját sem nyitja de belülről működésre tudom éleszteni az ajtót!
2016.12.03. 13:54
2016.12.03. 20:26
rockerekhu írta:tökmöc írta:Szép estét!
Nos elég sok tanácsot kaptam és arra jutottam meg kell csináltatnom!
Azért azt nem értem hogy ha kábel szakadást mondják a legtöbben akkor miért csak a nyitás meg zárás nem működik minden más igen " index, lámpák, ajtók, bluetooth, rádió és sorolhatnám tovább " ?
A modulnál is elméletileg több hibát szokott feltüntetni de az én esetemben csak a távirányítok működése problémás vagyis nem nyit ér zár minden mást megy! Jah meg a csomag ajtaját sem nyitja de belülről működésre tudom éleszteni az ajtót!
Szed le a szárnyat ott a modul alata és lehet csak elvannak oxidálódva a csatik vagy párás,érdekeséként mig Angliában voltam ahol volt eső böven semmi gondom nem volt itthon meg szopatot szerencsémre csak oxid pára volt kitakaritotam uj takaró fedél ami tökéletesen zár,azóta lekopogom minden jó.
2016.12.14. 11:00
tökmöc írta:rockerekhu írta:tökmöc írta:Szép estét!
Nos elég sok tanácsot kaptam és arra jutottam meg kell csináltatnom!
Azért azt nem értem hogy ha kábel szakadást mondják a legtöbben akkor miért csak a nyitás meg zárás nem működik minden más igen " index, lámpák, ajtók, bluetooth, rádió és sorolhatnám tovább " ?
A modulnál is elméletileg több hibát szokott feltüntetni de az én esetemben csak a távirányítok működése problémás vagyis nem nyit ér zár minden mást megy! Jah meg a csomag ajtaját sem nyitja de belülről működésre tudom éleszteni az ajtót!
Szed le a szárnyat ott a modul alata és lehet csak elvannak oxidálódva a csatik vagy párás,érdekeséként mig Angliában voltam ahol volt eső böven semmi gondom nem volt itthon meg szopatot szerencsémre csak oxid pára volt kitakaritotam uj takaró fedél ami tökéletesen zár,azóta lekopogom minden jó.
Nos, szétszedtem de poron kívül semmi más nem volt! Telenyomtam kontakt tisztítóval hagytam egy kicsit majd össze rakás után ugyan úgy nem nyit nem zár! Szerintem modul lesz mert elég leharcoltnak nézet ki! Azért ezt a kábel cserét is be fogom iktatni valamikor csak jó lenne egy megbízható és normálisan áron dolgozó szerelő!
2016.12.14. 18:10
Laza írta:tökmöc írta:rockerekhu írta:tökmöc írta:Szép estét!
Nos elég sok tanácsot kaptam és arra jutottam meg kell csináltatnom!
Azért azt nem értem hogy ha kábel szakadást mondják a legtöbben akkor miért csak a nyitás meg zárás nem működik minden más igen " index, lámpák, ajtók, bluetooth, rádió és sorolhatnám tovább " ?
A modulnál is elméletileg több hibát szokott feltüntetni de az én esetemben csak a távirányítok működése problémás vagyis nem nyit ér zár minden mást megy! Jah meg a csomag ajtaját sem nyitja de belülről működésre tudom éleszteni az ajtót!
Szed le a szárnyat ott a modul alata és lehet csak elvannak oxidálódva a csatik vagy párás,érdekeséként mig Angliában voltam ahol volt eső böven semmi gondom nem volt itthon meg szopatot szerencsémre csak oxid pára volt kitakaritotam uj takaró fedél ami tökéletesen zár,azóta lekopogom minden jó.
Nos, szétszedtem de poron kívül semmi más nem volt! Telenyomtam kontakt tisztítóval hagytam egy kicsit majd össze rakás után ugyan úgy nem nyit nem zár! Szerintem modul lesz mert elég leharcoltnak nézet ki! Azért ezt a kábel cserét is be fogom iktatni valamikor csak jó lenne egy megbízható és normálisan áron dolgozó szerelő!
Bal első ajtóban van egy reed relé, az is szokott - tipikusan- ilyen hibát produkálni
2016.12.14. 18:35
tökmöc írta:Tudsz képet küldeni mégis hova nyúljak?
2016.12.14. 19:15
Laza írta:tökmöc írta:Tudsz képet küldeni mégis hova nyúljak?
Nem, én is előtte állok sajna....
2016.12.14. 20:38
tökmöc írta:Laza írta:tökmöc írta:Tudsz képet küldeni mégis hova nyúljak?
Nem, én is előtte állok sajna....
Már mint te is hallottad, hogy a bal ajtónál van egy relé ami tönkre szokott menni és azt a hibát okozza, hogy nem nyit és nem zár?
Ennek a szerelésének és felderítése előtt állsz te is?
2016.12.15. 10:14
Laza írta:tökmöc írta:Laza írta:tökmöc írta:Tudsz képet küldeni mégis hova nyúljak?
Nem, én is előtte állok sajna....
Már mint te is hallottad, hogy a bal ajtónál van egy relé ami tönkre szokott menni és azt a hibát okozza, hogy nem nyit és nem zár?
Ennek a szerelésének és felderítése előtt állsz te is?
Pontosan, így van
2016.12.15. 12:06
rockerekhu írta:Mi elött álsz?egy db relé sincs az ajtóban,Norbi miért nem dugod gépre a kocsit,Istaval tudod tesztelni,ha jól emlékszem telepitetem neked.Nehogy szét szed az ajtót mert semmi köze nincs a távirányitóhoz,behalt a hátsó spoiler alat a module.
2016.12.15. 17:48
Laza írta:rockerekhu írta:Mi elött álsz?egy db relé sincs az ajtóban,Norbi miért nem dugod gépre a kocsit,Istaval tudod tesztelni,ha jól emlékszem telepitetem neked.Nehogy szét szed az ajtót mert semmi köze nincs a távirányitóhoz,behalt a hátsó spoiler alat a module.
Utánaolvasva igazad van, reed relé nincs, HALL szenzor viszont van. Ugyanakkor nem ez a hibás, mert ha ez lenne, akkor hiába nyitom a bal elsőt, a többi ajtó nem nyílna - de nyílik. Marad a spoiler szerelés, kábel csere. Ironikus, de "nyugodtabb lennék" ha nem menne a rádió, 3. féklámpa, stb sem
2016.12.16. 02:23
2016.12.16. 07:03
baross14 írta:Sziasztok most cseréltem izzitógyertyát, relét és hidegen 3 szori inditásra indul csak be létezhet hogy a relé rossz volt. 2004 ES E60
2016.12.16. 18:23
rockerekhu írta:baross14 írta:Sziasztok most cseréltem izzitógyertyát, relét és hidegen 3 szori inditásra indul csak be létezhet hogy a relé rossz volt. 2004 ES E60
Milyen márkáju relét gyertyát raktál bele? Szigoruan csak Gyári vagy Beru.
2016.12.18. 14:41
rockerekhu írta:tökmöc írta:kovessyroli írta:tökmöc írta:
Nos nagyon úgy néz ki " eddig nem tudtam szerelőhöz el vinni ", hogy akik jártak hasonló képen mind a kábelt meg a modult mondja!
Szerintetek melyik a jobb?
A kábelről halottam olyan 40-80 ezer között mozog a modult még nem mondtak de gondolom nem olcsó az sem.
Modul 110eft körül volt, amikor én néztem.
Érdemes belőle 2-3db-ot rendelni, mert szerintem szinte lehetetlen normálisan letömíteni.
A BMW és az E61 egyik szégyenpontja.
Na bummmm!!
Esetleg egy cikk számot tudsz mondani?
A beázás hogy lehet mikor szinte egész nyáron nem használtuk az autót főleg esős időben sem és az autó szinte mindig garázsban van és ezét furcsállom a beázást! Szerintem kábel szakadás van de már alig várom, hogy végre megtudja nézni a szerelőm!
Kábel felujitó SENCOM 49 euroért rendeltem ebayen,bontot module 25-30000ft közöt mozog