* *
Pontos idő: 2018.10.17. 22:40

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 534 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 27  Következő
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: 2016.12.02. 20:14 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.29. 22:26
Hozzászólások: 1194
Tartózkodási hely: Siófok-Ausztria
Adott köszi: 89 alkalommal
Kapott köszik: 54 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57D30O2
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
rockerekhu írta:
tökmöc írta:
kovessyroli írta:
tökmöc írta:

Nos nagyon úgy néz ki " eddig nem tudtam szerelőhöz el vinni ", hogy akik jártak hasonló képen mind a kábelt meg a modult mondja!

Szerintetek melyik a jobb? :D

A kábelről halottam olyan 40-80 ezer között mozog a modult még nem mondtak de gondolom nem olcsó az sem. :roll:


Modul 110eft körül volt, amikor én néztem.
Érdemes belőle 2-3db-ot rendelni, mert szerintem szinte lehetetlen normálisan letömíteni. :mrgreen:
A BMW és az E61 egyik szégyenpontja. :doglotlo:


Na bummmm!!
Esetleg egy cikk számot tudsz mondani?
A beázás hogy lehet mikor szinte egész nyáron nem használtuk az autót főleg esős időben sem és az autó szinte mindig garázsban van és ezét furcsállom a beázást! Szerintem kábel szakadás van de már alig várom, hogy végre megtudja nézni a szerelőm!

Kábel felujitó SENCOM 49 euroért rendeltem ebayen,bontot module 25-30000ft közöt mozog


A felújító kábelt én is néztem de sajnos én nem tudom megcsinálni a bontott modul az nem veszélyes? Gondolok arra nem fogja megadni magát gyorsan hisz ki tudja megázott-e már vagy sem. :roll:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 


 
Hozzászólás adatai
HozzászólásElküldve: 2016.12.02. 20:17 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.29. 22:26
Hozzászólások: 1194
Tartózkodási hely: Siófok-Ausztria
Adott köszi: 89 alkalommal
Kapott köszik: 54 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57D30O2
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Rjani530d írta:
tökmöc írta:
kovessyroli írta:
tökmöc írta:

Nos nagyon úgy néz ki " eddig nem tudtam szerelőhöz el vinni ", hogy akik jártak hasonló képen mind a kábelt meg a modult mondja!

Szerintetek melyik a jobb? :D

A kábelről halottam olyan 40-80 ezer között mozog a modult még nem mondtak de gondolom nem olcsó az sem. :roll:


Modul 110eft körül volt, amikor én néztem.
Érdemes belőle 2-3db-ot rendelni, mert szerintem szinte lehetetlen normálisan letömíteni. :mrgreen:
A BMW és az E61 egyik szégyenpontja. :doglotlo:


Na bummmm!!
Esetleg egy cikk számot tudsz mondani?
A beázás hogy lehet mikor szinte egész nyáron nem használtuk az autót főleg esős időben sem és az autó szinte mindig garázsban van és ezét furcsállom a beázást! Szerintem kábel szakadás van de már alig várom, hogy végre megtudja nézni a szerelőm!


Szedd szét a cikkszámhoz!
75 körül láttam a neten.


Ebay-en én is annyiért láttam de ha jól emlékszem nem új volt!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2016.12.02. 21:02 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.19. 22:09
Hozzászólások: 967
Tartózkodási hely: Vác/United Kingdom
Adott köszi: 61 alkalommal
Kapott köszik: 179 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 530D M57N2
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
tökmöc írta:
rockerekhu írta:
tökmöc írta:
kovessyroli írta:
tökmöc írta:

Nos nagyon úgy néz ki " eddig nem tudtam szerelőhöz el vinni ", hogy akik jártak hasonló képen mind a kábelt meg a modult mondja!

Szerintetek melyik a jobb? :D

A kábelről halottam olyan 40-80 ezer között mozog a modult még nem mondtak de gondolom nem olcsó az sem. :roll:


Modul 110eft körül volt, amikor én néztem.
Érdemes belőle 2-3db-ot rendelni, mert szerintem szinte lehetetlen normálisan letömíteni. :mrgreen:
A BMW és az E61 egyik szégyenpontja. :doglotlo:


Na bummmm!!
Esetleg egy cikk számot tudsz mondani?
A beázás hogy lehet mikor szinte egész nyáron nem használtuk az autót főleg esős időben sem és az autó szinte mindig garázsban van és ezét furcsállom a beázást! Szerintem kábel szakadás van de már alig várom, hogy végre megtudja nézni a szerelőm!

Kábel felujitó SENCOM 49 euroért rendeltem ebayen,bontot module 25-30000ft közöt mozog


A felújító kábelt én is néztem de sajnos én nem tudom megcsinálni a bontott modul az nem veszélyes? Gondolok arra nem fogja megadni magát gyorsan hisz ki tudja megázott-e már vagy sem. :roll:

Minden bontot elektronikai modul lutri lehet addig kibirja mig nálad a kocsi vagy nem,

_________________
Tedd vagy ne tedd de ne próbáld :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2016.12.02. 22:01 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5692
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1421 alkalommal
Kapott köszik: 1373 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
kovessyroli írta:
Modul 110eft körül volt, amikor én néztem.
Érdemes belőle 2-3db-ot rendelni, mert szerintem szinte lehetetlen normálisan letömíteni. :mrgreen:
A BMW és az E61 egyik szégyenpontja. :doglotlo:


Nekem még a gyári van, 2004-es, 300e km. Háromszor volt már lent a "szárny" az elmúlt 6 évben.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
HozzászólásElküldve: 2016.12.02. 22:53 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.29. 22:26
Hozzászólások: 1194
Tartózkodási hely: Siófok-Ausztria
Adott köszi: 89 alkalommal
Kapott köszik: 54 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57D30O2
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Szép estét!

Nos elég sok tanácsot kaptam és arra jutottam meg kell csináltatnom! :doglotlo:

Azért azt nem értem hogy ha kábel szakadást mondják a legtöbben akkor miért csak a nyitás meg zárás nem működik minden más igen " index, lámpák, ajtók, bluetooth, rádió és sorolhatnám tovább " ?

A modulnál is elméletileg több hibát szokott feltüntetni de az én esetemben csak a távirányítok működése problémás vagyis nem nyit ér zár minden mást megy! Jah meg a csomag ajtaját sem nyitja de belülről működésre tudom éleszteni az ajtót!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2016.12.03. 10:31 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.19. 22:09
Hozzászólások: 967
Tartózkodási hely: Vác/United Kingdom
Adott köszi: 61 alkalommal
Kapott köszik: 179 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 530D M57N2
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
tökmöc írta:
Szép estét!

Nos elég sok tanácsot kaptam és arra jutottam meg kell csináltatnom! :doglotlo:

Azért azt nem értem hogy ha kábel szakadást mondják a legtöbben akkor miért csak a nyitás meg zárás nem működik minden más igen " index, lámpák, ajtók, bluetooth, rádió és sorolhatnám tovább " ?

A modulnál is elméletileg több hibát szokott feltüntetni de az én esetemben csak a távirányítok működése problémás vagyis nem nyit ér zár minden mást megy! Jah meg a csomag ajtaját sem nyitja de belülről működésre tudom éleszteni az ajtót!

Szed le a szárnyat ott a modul alata és lehet csak elvannak oxidálódva a csatik vagy párás,érdekeséként mig Angliában voltam ahol volt eső böven semmi gondom nem volt itthon meg szopatot szerencsémre csak oxid pára volt kitakaritotam uj takaró fedél ami tökéletesen zár,azóta lekopogom minden jó.

_________________
Tedd vagy ne tedd de ne próbáld :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2016.12.03. 13:54 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2009.03.01. 01:00
Hozzászólások: 276
Tartózkodási hely: Észak Ném.o. ill.Paks
Adott köszi: 39 alkalommal
Kapott köszik: 11 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2008
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!
Hasonló cipőben járok.
Nekem kb. egy időben ment el az ajtónyitogatás(ill. csak akkor működik, ha a modul közelébe tartom)meg a rádió csatornái, plusz még a harmadik féklámpa sem akar világítani. Úgyhogy a kábelcsere projektbe vágok bele. Ha nem az lesz a bibi, akkor lesz szívás. :?
Na, majd kiderül.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2016.12.03. 20:26 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.29. 22:26
Hozzászólások: 1194
Tartózkodási hely: Siófok-Ausztria
Adott köszi: 89 alkalommal
Kapott köszik: 54 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57D30O2
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
rockerekhu írta:
tökmöc írta:
Szép estét!

Nos elég sok tanácsot kaptam és arra jutottam meg kell csináltatnom! :doglotlo:

Azért azt nem értem hogy ha kábel szakadást mondják a legtöbben akkor miért csak a nyitás meg zárás nem működik minden más igen " index, lámpák, ajtók, bluetooth, rádió és sorolhatnám tovább " ?

A modulnál is elméletileg több hibát szokott feltüntetni de az én esetemben csak a távirányítok működése problémás vagyis nem nyit ér zár minden mást megy! Jah meg a csomag ajtaját sem nyitja de belülről működésre tudom éleszteni az ajtót!

Szed le a szárnyat ott a modul alata és lehet csak elvannak oxidálódva a csatik vagy párás,érdekeséként mig Angliában voltam ahol volt eső böven semmi gondom nem volt itthon meg szopatot szerencsémre csak oxid pára volt kitakaritotam uj takaró fedél ami tökéletesen zár,azóta lekopogom minden jó.



Nos, szétszedtem de poron kívül semmi más nem volt! Telenyomtam kontakt tisztítóval hagytam egy kicsit majd össze rakás után ugyan úgy nem nyit nem zár! Szerintem modul lesz mert elég leharcoltnak nézet ki! Azért ezt a kábel cserét is be fogom iktatni valamikor csak jó lenne egy megbízható és normálisan áron dolgozó szerelő!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2016.12.14. 11:00 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.12.04. 23:58
Hozzászólások: 35
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 525D
Évjárata: 2005
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
tökmöc írta:
rockerekhu írta:
tökmöc írta:
Szép estét!

Nos elég sok tanácsot kaptam és arra jutottam meg kell csináltatnom! :doglotlo:

Azért azt nem értem hogy ha kábel szakadást mondják a legtöbben akkor miért csak a nyitás meg zárás nem működik minden más igen " index, lámpák, ajtók, bluetooth, rádió és sorolhatnám tovább " ?

A modulnál is elméletileg több hibát szokott feltüntetni de az én esetemben csak a távirányítok működése problémás vagyis nem nyit ér zár minden mást megy! Jah meg a csomag ajtaját sem nyitja de belülről működésre tudom éleszteni az ajtót!

Szed le a szárnyat ott a modul alata és lehet csak elvannak oxidálódva a csatik vagy párás,érdekeséként mig Angliában voltam ahol volt eső böven semmi gondom nem volt itthon meg szopatot szerencsémre csak oxid pára volt kitakaritotam uj takaró fedél ami tökéletesen zár,azóta lekopogom minden jó.



Nos, szétszedtem de poron kívül semmi más nem volt! Telenyomtam kontakt tisztítóval hagytam egy kicsit majd össze rakás után ugyan úgy nem nyit nem zár! Szerintem modul lesz mert elég leharcoltnak nézet ki! Azért ezt a kábel cserét is be fogom iktatni valamikor csak jó lenne egy megbízható és normálisan áron dolgozó szerelő!



Bal első ajtóban van egy reed relé, az is szokott - tipikusan- ilyen hibát produkálni


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2016.12.14. 18:10 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.29. 22:26
Hozzászólások: 1194
Tartózkodási hely: Siófok-Ausztria
Adott köszi: 89 alkalommal
Kapott köszik: 54 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57D30O2
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Laza írta:
tökmöc írta:
rockerekhu írta:
tökmöc írta:
Szép estét!

Nos elég sok tanácsot kaptam és arra jutottam meg kell csináltatnom! :doglotlo:

Azért azt nem értem hogy ha kábel szakadást mondják a legtöbben akkor miért csak a nyitás meg zárás nem működik minden más igen " index, lámpák, ajtók, bluetooth, rádió és sorolhatnám tovább " ?

A modulnál is elméletileg több hibát szokott feltüntetni de az én esetemben csak a távirányítok működése problémás vagyis nem nyit ér zár minden mást megy! Jah meg a csomag ajtaját sem nyitja de belülről működésre tudom éleszteni az ajtót!

Szed le a szárnyat ott a modul alata és lehet csak elvannak oxidálódva a csatik vagy párás,érdekeséként mig Angliában voltam ahol volt eső böven semmi gondom nem volt itthon meg szopatot szerencsémre csak oxid pára volt kitakaritotam uj takaró fedél ami tökéletesen zár,azóta lekopogom minden jó.



Nos, szétszedtem de poron kívül semmi más nem volt! Telenyomtam kontakt tisztítóval hagytam egy kicsit majd össze rakás után ugyan úgy nem nyit nem zár! Szerintem modul lesz mert elég leharcoltnak nézet ki! Azért ezt a kábel cserét is be fogom iktatni valamikor csak jó lenne egy megbízható és normálisan áron dolgozó szerelő!



Bal első ajtóban van egy reed relé, az is szokott - tipikusan- ilyen hibát produkálni


Tudsz képet küldeni mégis hova nyúljak? :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2016.12.14. 18:35 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.12.04. 23:58
Hozzászólások: 35
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 525D
Évjárata: 2005
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
tökmöc írta:
Tudsz képet küldeni mégis hova nyúljak? :D


Nem, én is előtte állok sajna.... :?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2016.12.14. 19:15 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.29. 22:26
Hozzászólások: 1194
Tartózkodási hely: Siófok-Ausztria
Adott köszi: 89 alkalommal
Kapott köszik: 54 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57D30O2
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Laza írta:
tökmöc írta:
Tudsz képet küldeni mégis hova nyúljak? :D


Nem, én is előtte állok sajna.... :?


Már mint te is hallottad, hogy a bal ajtónál van egy relé ami tönkre szokott menni és azt a hibát okozza, hogy nem nyit és nem zár?
Ennek a szerelésének és felderítése előtt állsz te is?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2016.12.14. 20:38 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.12.04. 23:58
Hozzászólások: 35
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 525D
Évjárata: 2005
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
tökmöc írta:
Laza írta:
tökmöc írta:
Tudsz képet küldeni mégis hova nyúljak? :D


Nem, én is előtte állok sajna.... :?


Már mint te is hallottad, hogy a bal ajtónál van egy relé ami tönkre szokott menni és azt a hibát okozza, hogy nem nyit és nem zár?
Ennek a szerelésének és felderítése előtt állsz te is?



Pontosan, így van


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2016.12.15. 10:14 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.19. 22:09
Hozzászólások: 967
Tartózkodási hely: Vác/United Kingdom
Adott köszi: 61 alkalommal
Kapott köszik: 179 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 530D M57N2
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Laza írta:
tökmöc írta:
Laza írta:
tökmöc írta:
Tudsz képet küldeni mégis hova nyúljak? :D


Nem, én is előtte állok sajna.... :?


Már mint te is hallottad, hogy a bal ajtónál van egy relé ami tönkre szokott menni és azt a hibát okozza, hogy nem nyit és nem zár?
Ennek a szerelésének és felderítése előtt állsz te is?



Pontosan, így van

Mi elött álsz?egy db relé sincs az ajtóban,Norbi miért nem dugod gépre a kocsit,Istaval tudod tesztelni,ha jól emlékszem telepitetem neked.Nehogy szét szed az ajtót mert semmi köze nincs a távirányitóhoz,behalt a hátsó spoiler alat a module.

_________________
Tedd vagy ne tedd de ne próbáld :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2016.12.15. 12:06 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.12.04. 23:58
Hozzászólások: 35
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 525D
Évjárata: 2005
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
rockerekhu írta:
Mi elött álsz?egy db relé sincs az ajtóban,Norbi miért nem dugod gépre a kocsit,Istaval tudod tesztelni,ha jól emlékszem telepitetem neked.Nehogy szét szed az ajtót mert semmi köze nincs a távirányitóhoz,behalt a hátsó spoiler alat a module.



Utánaolvasva igazad van, reed relé nincs, HALL szenzor viszont van. Ugyanakkor nem ez a hibás, mert ha ez lenne, akkor hiába nyitom a bal elsőt, a többi ajtó nem nyílna - de nyílik. Marad a spoiler szerelés, kábel csere. Ironikus, de "nyugodtabb lennék" ha nem menne a rádió, 3. féklámpa, stb sem


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2016.12.15. 17:48 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.29. 22:26
Hozzászólások: 1194
Tartózkodási hely: Siófok-Ausztria
Adott köszi: 89 alkalommal
Kapott köszik: 54 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57D30O2
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Laza írta:
rockerekhu írta:
Mi elött álsz?egy db relé sincs az ajtóban,Norbi miért nem dugod gépre a kocsit,Istaval tudod tesztelni,ha jól emlékszem telepitetem neked.Nehogy szét szed az ajtót mert semmi köze nincs a távirányitóhoz,behalt a hátsó spoiler alat a module.



Utánaolvasva igazad van, reed relé nincs, HALL szenzor viszont van. Ugyanakkor nem ez a hibás, mert ha ez lenne, akkor hiába nyitom a bal elsőt, a többi ajtó nem nyílna - de nyílik. Marad a spoiler szerelés, kábel csere. Ironikus, de "nyugodtabb lennék" ha nem menne a rádió, 3. féklámpa, stb sem


Nekem is minden megy és rockerekhu nem szeretném szétszedni nyugi az autót! :D A modult kicseréltetem szerintem csak jövőre és tavasszal a kábeleket is megcsináltatom biztos ami biztos alapon! :D A bajom hogy modult jelenleg olcsóbb Magyarországon megvennem mint itt kint! :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2016.12.16. 02:23 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2008.11.30. 01:00
Hozzászólások: 13
Tartózkodási hely: budapest
Adott köszi: 3 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 2500 tds
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok most cseréltem izzitógyertyát, relét és hidegen 3 szori inditásra indul csak be létezhet hogy a relé rossz volt. 2004 ES E60


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2016.12.16. 07:03 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.19. 22:09
Hozzászólások: 967
Tartózkodási hely: Vác/United Kingdom
Adott köszi: 61 alkalommal
Kapott köszik: 179 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 530D M57N2
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
baross14 írta:
Sziasztok most cseréltem izzitógyertyát, relét és hidegen 3 szori inditásra indul csak be létezhet hogy a relé rossz volt. 2004 ES E60

Milyen márkáju relét gyertyát raktál bele? Szigoruan csak Gyári vagy Beru.

_________________
Tedd vagy ne tedd de ne próbáld :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2016.12.16. 18:23 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2008.11.30. 01:00
Hozzászólások: 13
Tartózkodási hely: budapest
Adott köszi: 3 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 2500 tds
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
rockerekhu írta:
baross14 írta:
Sziasztok most cseréltem izzitógyertyát, relét és hidegen 3 szori inditásra indul csak be létezhet hogy a relé rossz volt. 2004 ES E60

Milyen márkáju relét gyertyát raktál bele? Szigoruan csak Gyári vagy Beru.

Szia ha jól tudom Beru ,szerelöm azt mondta ne foglalkozzzak vele de engem zavar


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2016.12.18. 14:41 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5478
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
rockerekhu írta:
tökmöc írta:
kovessyroli írta:
tökmöc írta:

Nos nagyon úgy néz ki " eddig nem tudtam szerelőhöz el vinni ", hogy akik jártak hasonló képen mind a kábelt meg a modult mondja!

Szerintetek melyik a jobb? :D

A kábelről halottam olyan 40-80 ezer között mozog a modult még nem mondtak de gondolom nem olcsó az sem. :roll:


Modul 110eft körül volt, amikor én néztem.
Érdemes belőle 2-3db-ot rendelni, mert szerintem szinte lehetetlen normálisan letömíteni. :mrgreen:
A BMW és az E61 egyik szégyenpontja. :doglotlo:


Na bummmm!!
Esetleg egy cikk számot tudsz mondani?
A beázás hogy lehet mikor szinte egész nyáron nem használtuk az autót főleg esős időben sem és az autó szinte mindig garázsban van és ezét furcsállom a beázást! Szerintem kábel szakadás van de már alig várom, hogy végre megtudja nézni a szerelőm!

Kábel felujitó SENCOM 49 euroért rendeltem ebayen,bontot module 25-30000ft közöt mozog

Akarod mondani a Sencom 142 euró... LINK A SENCOMHOZ

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 534 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 27  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator