* *
Pontos idő: 2018.02.24. 08:01

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 373 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 15, 16, 17, 18, 19
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: 2017.11.22. 22:27 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.12.16. 01:00
Hozzászólások: 1196
Tartózkodási hely: Eu.
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 5 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 525dA
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
kzolee írta:
Majd fog.

köszi a biztatást, de azt én nem várom meg :nyelves:

_________________
E30+10=E39 :D
''A BMW nem autó, a BMW életérzés. Egy vírus ami gyorsan fertőz, üres pénztárcát és mámoros fílinget hagyva maga után''


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
HozzászólásElküldve: 2017.11.24. 07:20 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5650
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1408 alkalommal
Kapott köszik: 1358 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
Benett írta:
rockerekhu írta:
Benett írta:
Sziasztok,
Ezek a hibaüzenetek keletkeztek az autómon és 2000 ford. fölé nem megy.
Mi az ami tilt?
ICOde loescriPlion IMileage ICIass
004121 ODE: DDE main relay 252216
004587 DDE: Healed fuel filter 252488
005F13 DSC: Brake-pad wear, rear axle, brake pads 251336
009AFF SFZ: Resistance, firing circuit, safely battery terminal, too high 251336
OOA3E8 M-ASK-NAV: GPS aerial is not connecled 252576
00D354 No message (torque, OxOA8), receiver DSC, transmitter DME-DDE 251552
00D355 No message (torque, OxOA9), receiver DSC, transmitter DME-DDE 251552
00D356 No message (torque, OxAA), receiver DSC, transmitter DME-DDE 251552



Köszönöm a segítséget Attila

Elöször is milyen kocsirol beszélünk pontosan,évjárat motor,
Rosz a gps antenna.
Szar a féked,DDE vezérlödel is van valami inkább egy másik diagot javasolok,pl Bmw Dis vagy Bmw Ista



Szia,
E60 525D 2005-s az autó
Ez a riport istával csináltam, a gps nincs fent azért irja, a féknél meg nem lett még kicserélve fékbetét csere után a jeladó kábel.
Erről a DDE-ről szeretnék többet tudni. Lehet hogy a fék jeledó csere hiánya ?km megtétele után tilt, ha van ilyen?
Vagy csak a DSC, transmitter kontakt hibás? Miután kiütöm a hibakódot az auto akár több héten keresztűl is hibamentesen működik.
Gondolom ezek összetartozó hibakódok amik a hibát okozzák? Azt nem tudom hogy együttes hibakód vagy a km múlásával még 1 még 1
Aztán tilt.
004121 ODE: DDE main relay 252216
00D354 No message (torque, OxOA8), receiver DSC, transmitter DME-DDE 251552
00D355 No message (torque, OxOA9), receiver DSC, transmitter DME-DDE 251552
00D356 No message (torque, OxAA), receiver DSC, transmitter DME-DDE 251552

Köszi Attila


Nézesd meg rendes BMW diagnosztikával, például ISTA-D-vel, akkor beszédesebb lesz a hibákkal kapcsolatban.

Kevesen tudjuk értelmezni a gépi kódokat.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
HozzászólásElküldve: 2018.01.25. 01:47 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2015.05.29. 22:19
Hozzászólások: 159
Tartózkodási hely: Németország
Adott köszi: 25 alkalommal
Kapott köszik: 14 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 2.8i
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Levibéka írta:
hamoriarpi írta:
Levibéka írta:
hali!
ma utazás közben ez a hibakód jelent meg nálam "niveauregulierung ausgefallen" vagyis "A szintszabályozás nem sikerült", ez mitöl van, mi romolhatott el??, valami érzékelö vagy a komresszor?? töbször megálltam és megnéztem az autó állását, nem csüng a háta és rugózás is van :oops: , holnap este majd megnézem hogy amikor beinditom az autót müködik e a kompresszorom, addig is valami ötlet, kinek volt már hasonló tapasztalata??
köszi

Pontosan ki kell diagolni.
Szintjeladótól kompresszorig sok minden lehet. Relé, szeleptömb, stb. Rugó nem valószínű, mert akkor már leeresztett volna.



köszi az infót, jelenleg inditáskor nem kapcsol be a kompreszorom, vagyis nincs szintszabályozás, viszont a háta egyenlöre nem csüng 8) 8)


Nekem is volt ez a hiba már,mikor mínuszok voltak egyszerűen belefagyott a kondenzvíz a rendszerbe,nekem ez volt a baja. Nem tudom,hogy megoldódott e a probléma már ,csak gondoltam megosztom,hogy ilyen is lehet. Üdv.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.01.25. 22:43 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.12.16. 01:00
Hozzászólások: 1196
Tartózkodási hely: Eu.
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 5 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 525dA
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
csikes77 írta:
Levibéka írta:
hamoriarpi írta:
Levibéka írta:
hali!
ma utazás közben ez a hibakód jelent meg nálam "niveauregulierung ausgefallen" vagyis "A szintszabályozás nem sikerült", ez mitöl van, mi romolhatott el??, valami érzékelö vagy a komresszor?? töbször megálltam és megnéztem az autó állását, nem csüng a háta és rugózás is van :oops: , holnap este majd megnézem hogy amikor beinditom az autót müködik e a kompresszorom, addig is valami ötlet, kinek volt már hasonló tapasztalata??
köszi

Pontosan ki kell diagolni.
Szintjeladótól kompresszorig sok minden lehet. Relé, szeleptömb, stb. Rugó nem valószínű, mert akkor már leeresztett volna.



köszi az infót, jelenleg inditáskor nem kapcsol be a kompreszorom, vagyis nincs szintszabályozás, viszont a háta egyenlöre nem csüng 8) 8)


Nekem is volt ez a hiba már,mikor mínuszok voltak egyszerűen belefagyott a kondenzvíz a rendszerbe,nekem ez volt a baja. Nem tudom,hogy megoldódott e a probléma már ,csak gondoltam megosztom,hogy ilyen is lehet. Üdv.


relécsere volt + kontakthiba az egyik csatlakozónál a kompresszoron, azóta müködik :lol:

_________________
E30+10=E39 :D
''A BMW nem autó, a BMW életérzés. Egy vírus ami gyorsan fertőz, üres pénztárcát és mámoros fílinget hagyva maga után''


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Levibéka az itt látható tagok köszönték meg: hamoriarpi
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.01.26. 02:11 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2015.05.29. 22:19
Hozzászólások: 159
Tartózkodási hely: Németország
Adott köszi: 25 alkalommal
Kapott köszik: 14 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 2.8i
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok. Ajtó nyitás záráshoz szeretném segítségeteket kérni, az autót egyszerűen nem lehet nyitni, zárni a távirányítóval. S mivel csak az egyik kulcsom van meg, így nem tudom, hogy a kulcs a hibás vagy az autóban lehet e valahol a hiba. Hallottam azt is, hogy a hátsó ajtóban futó valamelyik kábel szakadása okozhat ilyen gondot,és mivel kombiról van szó, ez így meg is történt már szerintem,mert a kis ablak külön nem nyitható,tehát valószínűnek tartom , hogy annak a kábele szakadt az biztos és még lehet valamelyik másik is. Elmentem a helyi BMW szervizbe, gondoltam hátha létezik olyan szervizkulcs ami mindegyik autóra programozható többször is, hogy a kulcsot ki tudjam zárni,vagy meg tudjak győződni róla,hogy a kulcs a rossz. Hát tévedtem, nem tudtak nekem segíteni, ilyen kulcs nincs. :D A kulcsvásárlást viszont elhalasztom,mert baromi drága is, és lehet nem is az a rossz,meg lehet előkerül majd a másik kulcs is valamikor. Meg itt vannak nálam okosabbak BMWből és hátha van valakinek egy jó tippje , hogy hol keresgéljem a hibát. Az autó E61. Köszönöm előre is srácok.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.01.26. 02:21 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.08.27. 00:00
Hozzászólások: 2482
Tartózkodási hely: Nagykanizsa
Adott köszi: 146 alkalommal
Kapott köszik: 385 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530da
Évjárata: 2004
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
csikes77 írta:
Sziasztok. Ajtó nyitás záráshoz szeretném segítségeteket kérni, az autót egyszerűen nem lehet nyitni, zárni a távirányítóval. S mivel csak az egyik kulcsom van meg, így nem tudom, hogy a kulcs a hibás vagy az autóban lehet e valahol a hiba. Hallottam azt is, hogy a hátsó ajtóban futó valamelyik kábel szakadása okozhat ilyen gondot,és mivel kombiról van szó, ez így meg is történt már szerintem,mert a kis ablak külön nem nyitható,tehát valószínűnek tartom , hogy annak a kábele szakadt az biztos és még lehet valamelyik másik is. Elmentem a helyi BMW szervizbe, gondoltam hátha létezik olyan szervizkulcs ami mindegyik autóra programozható többször is, hogy a kulcsot ki tudjam zárni,vagy meg tudjak győződni róla,hogy a kulcs a rossz. Hát tévedtem, nem tudtak nekem segíteni, ilyen kulcs nincs. :D A kulcsvásárlást viszont elhalasztom,mert baromi drága is, és lehet nem is az a rossz,meg lehet előkerül majd a másik kulcs is valamikor. Meg itt vannak nálam okosabbak BMWből és hátha van valakinek egy jó tippje , hogy hol keresgéljem a hibát. Az autó E61. Köszönöm előre is srácok.


Nekem ugyanilyen hibánál a rádióerősítő modul beázása és tönkre menetele okozta a hibát anno.
Asszem 100 rugó körül van a modul ára.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.01.26. 19:17 
Online
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5429
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1149 alkalommal
Kapott köszik: 1201 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
Levibéka írta:
csikes77 írta:
Levibéka írta:
hamoriarpi írta:
Levibéka írta:
hali!
ma utazás közben ez a hibakód jelent meg nálam "niveauregulierung ausgefallen" vagyis "A szintszabályozás nem sikerült", ez mitöl van, mi romolhatott el??, valami érzékelö vagy a komresszor?? töbször megálltam és megnéztem az autó állását, nem csüng a háta és rugózás is van :oops: , holnap este majd megnézem hogy amikor beinditom az autót müködik e a kompresszorom, addig is valami ötlet, kinek volt már hasonló tapasztalata??
köszi

Pontosan ki kell diagolni.
Szintjeladótól kompresszorig sok minden lehet. Relé, szeleptömb, stb. Rugó nem valószínű, mert akkor már leeresztett volna.



köszi az infót, jelenleg inditáskor nem kapcsol be a kompreszorom, vagyis nincs szintszabályozás, viszont a háta egyenlöre nem csüng 8) 8)


Nekem is volt ez a hiba már,mikor mínuszok voltak egyszerűen belefagyott a kondenzvíz a rendszerbe,nekem ez volt a baja. Nem tudom,hogy megoldódott e a probléma már ,csak gondoltam megosztom,hogy ilyen is lehet. Üdv.


relécsere volt + kontakthiba az egyik csatlakozónál a kompresszoron, azóta müködik :lol:

Az én ex-61-emen is ugyanígy reléhiba volt az új gazdánál.

_________________
MOTUL olajválasztó
VALVOLINE olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2018.01.30. 18:14 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2010.06.09. 00:00
Hozzászólások: 1547
Tartózkodási hely: Győr
Adott köszi: 101 alkalommal
Kapott köszik: 79 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 2.5d
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok.
Olyan kérdésem lenne, hogy másnál is volt már olyan hogy nyöszörög a kuplung? Elég zavaró, egy hete kezdődött. A pedál csapágyánál lehet zsírzatlanság. Leszedtem az alsó burkolatot próbáltam megolajozni, de nem ért semmit.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.02.08. 08:33 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2015.05.29. 22:19
Hozzászólások: 159
Tartózkodási hely: Németország
Adott köszi: 25 alkalommal
Kapott köszik: 14 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 2.8i
Évjárata: 1999
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
kovessyroli írta:
csikes77 írta:
Sziasztok. Ajtó nyitás záráshoz szeretném segítségeteket kérni, az autót egyszerűen nem lehet nyitni, zárni a távirányítóval. S mivel csak az egyik kulcsom van meg, így nem tudom, hogy a kulcs a hibás vagy az autóban lehet e valahol a hiba. Hallottam azt is, hogy a hátsó ajtóban futó valamelyik kábel szakadása okozhat ilyen gondot,és mivel kombiról van szó, ez így meg is történt már szerintem,mert a kis ablak külön nem nyitható,tehát valószínűnek tartom , hogy annak a kábele szakadt az biztos és még lehet valamelyik másik is. Elmentem a helyi BMW szervizbe, gondoltam hátha létezik olyan szervizkulcs ami mindegyik autóra programozható többször is, hogy a kulcsot ki tudjam zárni,vagy meg tudjak győződni róla,hogy a kulcs a rossz. Hát tévedtem, nem tudtak nekem segíteni, ilyen kulcs nincs. :D A kulcsvásárlást viszont elhalasztom,mert baromi drága is, és lehet nem is az a rossz,meg lehet előkerül majd a másik kulcs is valamikor. Meg itt vannak nálam okosabbak BMWből és hátha van valakinek egy jó tippje , hogy hol keresgéljem a hibát. Az autó E61. Köszönöm előre is srácok.


Nekem ugyanilyen hibánál a rádióerősítő modul beázása és tönkre menetele okozta a hibát anno.
Asszem 100 rugó körül van a modul ára.


De akkor nem működött a rádiód a kocsiban, vagy tévedek?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.02.08. 14:52 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.08.27. 00:00
Hozzászólások: 2482
Tartózkodási hely: Nagykanizsa
Adott köszi: 146 alkalommal
Kapott köszik: 385 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530da
Évjárata: 2004
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
De, az működött. Csak egy modulon van a két rendszer.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek kovessyroli az itt látható tagok köszönték meg: csikes77
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.02.08. 22:30 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5650
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1408 alkalommal
Kapott köszik: 1358 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
Rjani530d írta:
Sziasztok.
Olyan kérdésem lenne, hogy másnál is volt már olyan hogy nyöszörög a kuplung? Elég zavaró, egy hete kezdődött. A pedál csapágyánál lehet zsírzatlanság. Leszedtem az alsó burkolatot próbáltam megolajozni, de nem ért semmit.


Biztis a kuplungpedál? Nekem az ülés nyiszogott...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
HozzászólásElküldve: 2018.02.09. 09:25 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2010.06.09. 00:00
Hozzászólások: 1547
Tartózkodási hely: Győr
Adott köszi: 101 alkalommal
Kapott köszik: 79 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 2.5d
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
kzolee írta:
Rjani530d írta:
Sziasztok.
Olyan kérdésem lenne, hogy másnál is volt már olyan hogy nyöszörög a kuplung? Elég zavaró, egy hete kezdődött. A pedál csapágyánál lehet zsírzatlanság. Leszedtem az alsó burkolatot próbáltam megolajozni, de nem ért semmit.


Biztis a kuplungpedál? Nekem az ülés nyiszogott...


Nem, a kuplung volt. Érdekes, hogy másnapra beette magát az olaj és azóta jó.
Csak szivaccsal tudtam egy kis olajat felszivatni, aztán odakenni, mert a fél kezem eltűnt, mire a kuplung rögzített végét elértem.
Nem tudom, hogy mi lenne, ha ott szét kellene bontani, hogy rendesen hozzáférjen valaki. Lenne pár óra... :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.02.13. 08:33 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2014.07.13. 12:04
Hozzászólások: 94
Tartózkodási hely: Hódmezővásárhely
Adott köszi: 13 alkalommal
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok! Bmw E61 530D Touring 2004-es. Egyik pillanatról a másikra elment a bluetooth kapcsolat a telefonommal beszélgetés közben. Azóta nem lehet párosítani. A telefonom keresi a kocsi kapcsolatot, de nem találja, a kocsi keresi a telót, de nem találja. Ilyenkor mi van? Próbáltam az elejéről kezdeni az egészet, de semmi. Az Idrive-ban ott a telóm, de nem tudom törölni, hogy új kapcsolatot tudjak keresni. Tudtok vmi megoldást? Köszönöm

_________________
Üdv: csiza1 :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 373 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 15, 16, 17, 18, 19

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 2 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator