* *
Pontos idő: 2017.11.23. 05:34

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 361 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19  Következő
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: 2017.05.28. 19:21 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.12.16. 01:00
Hozzászólások: 1193
Tartózkodási hely: Eu.
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 525dA
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
NagyMatyas írta:
Levibéka írta:
hali!
ma elmentem klimáshoz mivel nem tette a dolgát a klima amikor 25 foknál melegebb volt kint az idö, mindössze 100g. gáz hiányzott az elöirtból, igy furcsa volt számomra hogy mégsem hütött rendesen, csináltak is gyorsan egy tesztet, magasnyomás rendben, radiátor höfok terhelés alatt nem több 60 foknál, alapjáraton a gáz +4 fok, terhelés alatt -2 fok, tehát a klimás szerint minden rendben a klimarendszerel, mégsem fúj az utastérbe jég-hideg levegöt, állitása szerint a Klimatronikal lehet a gond hogy meleglevégöt kever a hideghez, szerintetek tényleg ez lehet a baj, mi a megoldás erre, a hibát mit-hol-merre keressük, valamint mit kel cserélni ilyenkor, magyarul mi a megoldás??
valaki már járt igy, ezi egy tipushiba, E39 10áve megvan még igy nem jártam vele, vélemények??!!
elöre köszi a válaszokat, üdv.


Gyári diag nem ártana. Én pont úgy jártam most, mint 6 éve az E39-el, hogy meghibásodott a belső hőmérséklet érzékelő ventilátora. Ki kell, hogy cseréljem, mert valószínűleg emiatt hektikusan működik a klíma és 5 perc után elkezd meleget nyomni a szélvédőre.


köszi, megvan a hiba, "parasztnak csokoládé" :P :oops: , menüben a Ventilátor beállitásánál a középsö sor Pirosra vagyis melegre volt állitva, átraktam Kékre azóta jéghideget fúj, E39-be a befuvórácsmelett van az állitója, azt mindig tekergettem, csodáltam is E61-böl kimaradt, hát nem , csak digitalizálodott, köszi a tipeket!!
üdv.

_________________
E30+10=E39 :D
''A BMW nem autó, a BMW életérzés. Egy vírus ami gyorsan fertőz, üres pénztárcát és mámoros fílinget hagyva maga után''


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Levibéka az itt látható tagok köszönték meg: NagyMatyas
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
HozzászólásElküldve: 2017.07.02. 10:29 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.03.23. 01:00
Hozzászólások: 2018
Tartózkodási hely: Tolna
Adott köszi: 23 alkalommal
Kapott köszik: 44 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57/T2
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Valakinek volt már olyan hibája, hogy a gép kidobálja, hogy a dinamic drive inactive, ezt egymás után többször, majd végül jön a piros jelzés, hogy már nem is megy!? Viszont amit megfigyeltem, hogy ezt csak nagy melegben csinálja, és főleg akkor, ha araszolok mondjuk a dugóban. Viszont ha megyek rendesen, és van menetszél, ami hűt, akkor nem jelentkezik a hiba! Szerintetek? Gépre még nem raktam, de majd az is lesz! :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2017.07.02. 10:45 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5396
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1140 alkalommal
Kapott köszik: 1189 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
vaszarig írta:
Valakinek volt már olyan hibája, hogy a gép kidobálja, hogy a dinamic drive inactive, ezt egymás után többször, majd végül jön a piros jelzés, hogy már nem is megy!? Viszont amit megfigyeltem, hogy ezt csak nagy melegben csinálja, és főleg akkor, ha araszolok mondjuk a dugóban. Viszont ha megyek rendesen, és van menetszél, ami hűt, akkor nem jelentkezik a hiba! Szerintetek? Gépre még nem raktam, de majd az is lesz! :)

Miki meg fogja tudni mondani/javítani.
Én felhívnám.

_________________
MOTUL olajválasztó
VALVOLINE olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2017.07.02. 21:08 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.03.23. 01:00
Hozzászólások: 2018
Tartózkodási hely: Tolna
Adott köszi: 23 alkalommal
Kapott köszik: 44 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57/T2
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
hamoriarpi írta:
vaszarig írta:
Valakinek volt már olyan hibája, hogy a gép kidobálja, hogy a dinamic drive inactive, ezt egymás után többször, majd végül jön a piros jelzés, hogy már nem is megy!? Viszont amit megfigyeltem, hogy ezt csak nagy melegben csinálja, és főleg akkor, ha araszolok mondjuk a dugóban. Viszont ha megyek rendesen, és van menetszél, ami hűt, akkor nem jelentkezik a hiba! Szerintetek? Gépre még nem raktam, de majd az is lesz! :)

Miki meg fogja tudni mondani/javítani.
Én felhívnám.


Abban bizti vagyok, csak ne lenne ilyen k..va messze tőlem! :facepalm:
De szerintem rácsörgök majd, bár annyira nem égető a dolog, úgyis csak hétvégi autó! 8)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2017.07.02. 22:35 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.19. 22:09
Hozzászólások: 929
Tartózkodási hely: Vác/United Kingdom
Adott köszi: 56 alkalommal
Kapott köszik: 172 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 530D M57N2
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
vaszarig írta:
hamoriarpi írta:
vaszarig írta:
Valakinek volt már olyan hibája, hogy a gép kidobálja, hogy a dinamic drive inactive, ezt egymás után többször, majd végül jön a piros jelzés, hogy már nem is megy!? Viszont amit megfigyeltem, hogy ezt csak nagy melegben csinálja, és főleg akkor, ha araszolok mondjuk a dugóban. Viszont ha megyek rendesen, és van menetszél, ami hűt, akkor nem jelentkezik a hiba! Szerintetek? Gépre még nem raktam, de majd az is lesz! :)

Miki meg fogja tudni mondani/javítani.
Én felhívnám.


Abban bizti vagyok, csak ne lenne ilyen k..va messze tőlem! :facepalm:
De szerintem rácsörgök majd, bár annyira nem égető a dolog, úgyis csak hétvégi autó! 8)

Ellenorizd le az aksit es a toltesed,nekem a haldoklo aksi szivatot hasonloan.


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével

_________________
Tedd vagy ne tedd de ne próbáld :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2017.07.03. 11:09 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.03.23. 01:00
Hozzászólások: 2018
Tartózkodási hely: Tolna
Adott köszi: 23 alkalommal
Kapott köszik: 44 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57/T2
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
rockerekhu írta:
vaszarig írta:
hamoriarpi írta:
vaszarig írta:
Valakinek volt már olyan hibája, hogy a gép kidobálja, hogy a dinamic drive inactive, ezt egymás után többször, majd végül jön a piros jelzés, hogy már nem is megy!? Viszont amit megfigyeltem, hogy ezt csak nagy melegben csinálja, és főleg akkor, ha araszolok mondjuk a dugóban. Viszont ha megyek rendesen, és van menetszél, ami hűt, akkor nem jelentkezik a hiba! Szerintetek? Gépre még nem raktam, de majd az is lesz! :)

Miki meg fogja tudni mondani/javítani.
Én felhívnám.


Abban bizti vagyok, csak ne lenne ilyen k..va messze tőlem! :facepalm:
De szerintem rácsörgök majd, bár annyira nem égető a dolog, úgyis csak hétvégi autó! 8)

Ellenorizd le az aksit es a toltesed,nekem a haldoklo aksi szivatot hasonloan.


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével


Köszi neked is, megnézem, bár az akksi tavaly novemberben lett cserélve zsír újra! :roll:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2017.07.03. 12:28 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.29. 22:26
Hozzászólások: 1170
Tartózkodási hely: Siófok-Ausztria
Adott köszi: 84 alkalommal
Kapott köszik: 52 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57D30O2
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
vaszarig írta:
rockerekhu írta:
vaszarig írta:
hamoriarpi írta:
vaszarig írta:
Valakinek volt már olyan hibája, hogy a gép kidobálja, hogy a dinamic drive inactive, ezt egymás után többször, majd végül jön a piros jelzés, hogy már nem is megy!? Viszont amit megfigyeltem, hogy ezt csak nagy melegben csinálja, és főleg akkor, ha araszolok mondjuk a dugóban. Viszont ha megyek rendesen, és van menetszél, ami hűt, akkor nem jelentkezik a hiba! Szerintetek? Gépre még nem raktam, de majd az is lesz! :)

Miki meg fogja tudni mondani/javítani.
Én felhívnám.


Abban bizti vagyok, csak ne lenne ilyen k..va messze tőlem! :facepalm:
De szerintem rácsörgök majd, bár annyira nem égető a dolog, úgyis csak hétvégi autó! 8)

Ellenorizd le az aksit es a toltesed,nekem a haldoklo aksi szivatot hasonloan.


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével


Köszi neked is, megnézem, bár az akksi tavaly novemberben lett cserélve zsír újra! :roll:


Hidd el nekem is tavaly lett kicserélve és mostanra megint elkezdett szórakozni!!! :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2017.07.03. 14:46 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.03.23. 01:00
Hozzászólások: 2018
Tartózkodási hely: Tolna
Adott köszi: 23 alkalommal
Kapott köszik: 44 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57/T2
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
tökmöc írta:
Hidd el nekem is tavaly lett kicserélve és mostanra megint elkezdett szórakozni!!! :D


Ezzel nem nyugtattál meg! :) :mrgreen:

Mondjuk jut eszembe, a töltést néztem a titkos menüben múltkor, az 14, valamennyi volt! :wink:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2017.07.03. 20:45 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.29. 22:26
Hozzászólások: 1170
Tartózkodási hely: Siófok-Ausztria
Adott köszi: 84 alkalommal
Kapott köszik: 52 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57D30O2
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
vaszarig írta:
tökmöc írta:
Hidd el nekem is tavaly lett kicserélve és mostanra megint elkezdett szórakozni!!! :D


Ezzel nem nyugtattál meg! :) :mrgreen:

Mondjuk jut eszembe, a töltést néztem a titkos menüben múltkor, az 14, valamennyi volt! :wink:


Pedig még azt hittem sikerül megnyugodni! :D Az autó Szinte 2-3 hetente egyszer-kétszer van használva szóval nem merül le teljesen de erőteljesen szeret hülyeségeket beirkálni hibákat! :D A töltést nem tudom nem szoktam nézni lehet jó lenne nekem is rápillantani de a sok állás nem tesz jót! :facepalm: Sajnos ez van. :facepalm:


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára tökmöc 2017.07.03. 23:07-kor.

Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2017.07.03. 22:44 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.19. 22:09
Hozzászólások: 929
Tartózkodási hely: Vác/United Kingdom
Adott köszi: 56 alkalommal
Kapott köszik: 172 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 530D M57N2
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
vaszarig írta:
tökmöc írta:
Hidd el nekem is tavaly lett kicserélve és mostanra megint elkezdett szórakozni!!! :D


Ezzel nem nyugtattál meg! :) :mrgreen:

Mondjuk jut eszembe, a töltést néztem a titkos menüben múltkor, az 14, valamennyi volt! :wink:

13.9-14.5 ezek közöt van akkor jó a töltés ,felszereltség függö, mint az aksi ami bele való mert vagy 90ah vagy 110ah való bele ezeket tudod regélni a kocsihoz,nekem sem a töltésel volt a bajom hanem az aksival,töltésel ide felé Bencével szivatot meg a generátor némethország kelös közepén :doglotlo:.

_________________
Tedd vagy ne tedd de ne próbáld :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2017.07.04. 09:07 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.03.23. 01:00
Hozzászólások: 2018
Tartózkodási hely: Tolna
Adott köszi: 23 alkalommal
Kapott köszik: 44 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57/T2
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
rockerekhu írta:
vaszarig írta:
tökmöc írta:
Hidd el nekem is tavaly lett kicserélve és mostanra megint elkezdett szórakozni!!! :D


Ezzel nem nyugtattál meg! :) :mrgreen:

Mondjuk jut eszembe, a töltést néztem a titkos menüben múltkor, az 14, valamennyi volt! :wink:

13.9-14.5 ezek közöt van akkor jó a töltés ,felszereltség függö, mint az aksi ami bele való mert vagy 90ah vagy 110ah való bele ezeket tudod regélni a kocsihoz,nekem sem a töltésel volt a bajom hanem az aksival,töltésel ide felé Bencével szivatot meg a generátor némethország kelös közepén :doglotlo:.



Igen, emlékszem, ezt mondtad! Na, majd kiderül akkor! Az akksim amúgy 90-es csak! Ja, és nálam is van, hogy simán áll 1-2 hetet! :roll: Nem lesz szét hajtva nálam sem, 137ezerrel vettem februárban, és most van benne 141ezer! :wink:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2017.07.04. 19:19 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.29. 22:26
Hozzászólások: 1170
Tartózkodási hely: Siófok-Ausztria
Adott köszi: 84 alkalommal
Kapott köszik: 52 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57D30O2
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
vaszarig írta:
rockerekhu írta:
vaszarig írta:
tökmöc írta:
Hidd el nekem is tavaly lett kicserélve és mostanra megint elkezdett szórakozni!!! :D


Ezzel nem nyugtattál meg! :) :mrgreen:

Mondjuk jut eszembe, a töltést néztem a titkos menüben múltkor, az 14, valamennyi volt! :wink:

13.9-14.5 ezek közöt van akkor jó a töltés ,felszereltség függö, mint az aksi ami bele való mert vagy 90ah vagy 110ah való bele ezeket tudod regélni a kocsihoz,nekem sem a töltésel volt a bajom hanem az aksival,töltésel ide felé Bencével szivatot meg a generátor némethország kelös közepén :doglotlo:.



Igen, emlékszem, ezt mondtad! Na, majd kiderül akkor! Az akksim amúgy 90-es csak! Ja, és nálam is van, hogy simán áll 1-2 hetet! :roll: Nem lesz szét hajtva nálam sem, 137ezerrel vettem februárban, és most van benne 141ezer! :wink:


Nekem 110 ha jól emlékszem direkt belevalót rendeltem! :D Igaz én nem olyan kevés kilométerrel vettem mint te de a múlthónapban volt, hogy 2 éve megvan és én 307 ezerrel vettem most meg van benne 340 ezer! 2 év alatt 33 ezer szerintem nem sok igaz télen van rendesen használva szinte akkor megy bele 10-10 ezer! :D Még mindig nem bántam meg most ősszel ismét költök rá egy kis lapátnyi pénzt.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2017.07.05. 13:27 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.03.23. 01:00
Hozzászólások: 2018
Tartózkodási hely: Tolna
Adott köszi: 23 alkalommal
Kapott köszik: 44 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57/T2
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
tökmöc írta:
Nekem 110 ha jól emlékszem direkt belevalót rendeltem! :D Igaz én nem olyan kevés kilométerrel vettem mint te de a múlthónapban volt, hogy 2 éve megvan és én 307 ezerrel vettem most meg van benne 340 ezer! 2 év alatt 33 ezer szerintem nem sok igaz télen van rendesen használva szinte akkor megy bele 10-10 ezer! :D Még mindig nem bántam meg most ősszel ismét költök rá egy kis lapátnyi pénzt.


Óhh, megbánni én sem bántam meg egyiket sem! Szerettem az előzőeket, meg ezt is! És ami a költést illeti, azt sajnos én is eszközlöm, mivel szeretem, ha minden rendben van! :wink:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2017.07.16. 18:09 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2021
Adott köszi: 376 alkalommal
Kapott köszik: 377 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Következő lenne a gondom:
- Pár napja azzal örvendeztet meg az autó, hogy a szokásosnál feljebb kapcsolgat, lent erőtlenebb. Gondoltam én tele van a DPF, mert amint bemelegszik hallom regenerálni. Ráraktam a diagot, szépen kiolvastam mindent, megnéztem, hogy van-e regenerációs igény (nincs), mikor regenerált utoljára (700 km), jött a DPF teszt (minden oké), töltőnyomás van, minden jó, de mégse. Ma dühömre rádugtam megint a diagot és ez fogadott:

Kép

Ez már a második diag eredménye, az első próbálkozásnál még a motor vezérlővel se volt hajlandó kommunikálni. A gond valószínűleg nem velem, hanem az autóval van, mert mindent úgy csináltam, ahogy eddig is. Van valakinek épkézláb ötlete, hogy mit kéne csinálnom? Lehet ez az össze vissza regenerálgatás oka, vagy attól független?

Kiegészíteném ennyivel. Ahány olvasás, gyakorlatilag annyiféle eredmény.

Kép
Kép
Kép

Köszönöm szépen előre is a segítséget!:)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2017.07.18. 23:46 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.19. 22:09
Hozzászólások: 929
Tartózkodási hely: Vác/United Kingdom
Adott köszi: 56 alkalommal
Kapott köszik: 172 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 530D M57N2
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
NagyMatyas írta:
Következő lenne a gondom:
- Pár napja azzal örvendeztet meg az autó, hogy a szokásosnál feljebb kapcsolgat, lent erőtlenebb. Gondoltam én tele van a DPF, mert amint bemelegszik hallom regenerálni. Ráraktam a diagot, szépen kiolvastam mindent, megnéztem, hogy van-e regenerációs igény (nincs), mikor regenerált utoljára (700 km), jött a DPF teszt (minden oké), töltőnyomás van, minden jó, de mégse. Ma dühömre rádugtam megint a diagot és ez fogadott:

Kép

Ez már a második diag eredménye, az első próbálkozásnál még a motor vezérlővel se volt hajlandó kommunikálni. A gond valószínűleg nem velem, hanem az autóval van, mert mindent úgy csináltam, ahogy eddig is. Van valakinek épkézláb ötlete, hogy mit kéne csinálnom? Lehet ez az össze vissza regenerálgatás oka, vagy attól független?

Kiegészíteném ennyivel. Ahány olvasás, gyakorlatilag annyiféle eredmény.
egyikel sincs baj hanem ez a k-dcan kábel átka elöször nem akar rendesen komunikalni a vezérlökel,en ugy trüköztem vele hogy elsö olvasásnál megnéztem mi a hiba utána törlés ujra olvasás,ha van hiba a vezérlöben akkor az ugy is benne marad,bár azóta beszereztem egy icom fejet k-dcan a multé,700km az sokk nem regenerál a kocsi,szerintem a dpfdnek anyi,már nagyon rég szopsz vele.

Kép
Kép
Kép

Köszönöm szépen előre is a segítséget!:)

_________________
Tedd vagy ne tedd de ne próbáld :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2017.07.19. 06:21 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5618
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1401 alkalommal
Kapott köszik: 1348 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
Nyest nem lakomázott a motortérben?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
HozzászólásElküldve: 2017.07.19. 10:08 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2021
Adott köszi: 376 alkalommal
Kapott köszik: 377 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
kzolee írta:
Nyest nem lakomázott a motortérben?


Le volt frissen sz*rva az autó, de nem láttam nyomát. Mit lenne érdemes nézni? :doglotlo:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2017.07.19. 10:10 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2021
Adott köszi: 376 alkalommal
Kapott köszik: 377 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
rockerekhu írta:
egyikel sincs baj hanem ez a k-dcan kábel átka elöször nem akar rendesen komunikalni a vezérlökel,en ugy trüköztem vele hogy elsö olvasásnál megnéztem mi a hiba utána törlés ujra olvasás,ha van hiba a vezérlöben akkor az ugy is benne marad,bár azóta beszereztem egy icom fejet k-dcan a multé,700km az sokk nem regenerál a kocsi,szerintem a dpfdnek anyi,már nagyon rég szopsz vele
Köszönöm szépen előre is a segítséget!:)


1.5 éve hibátlanul működik, akkor miért most kezdene el szórakozni? Egyébként lassabban is kommunikál az autóval, mint eddig. Hogy diag összeomlást kizárjam, megnéztem kétféle ISTA verzióval, mert meg van hagyva dualbootban egy 2015-ös verzió win7-en. Próbaképpen, egyébként megpróbálhatom megnézni ismerős E39-ét, de nem gondolom, hogy ez lesz a gond.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2017.07.19. 15:54 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5396
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1140 alkalommal
Kapott köszik: 1189 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
Diag interface hiba, ha kínai, akkor sajnos tuti. Én is szívtam ilyennel!

_________________
MOTUL olajválasztó
VALVOLINE olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek hamoriarpi az itt látható tagok köszönték meg: 2 muhaati, NagyMatyas
Értékelés: 9.52%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2017.07.19. 18:09 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5618
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1401 alkalommal
Kapott köszik: 1348 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
NagyMatyas írta:
kzolee írta:
Nyest nem lakomázott a motortérben?


Le volt frissen sz*rva az autó, de nem láttam nyomát. Mit lenne érdemes nézni? :doglotlo:


Kábelek esetleg megrágcsálva.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 361 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator