* *
Pontos idő: 2017.09.24. 19:27

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 352 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18  Következő
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: 2017.03.14. 20:58 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5391
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1136 alkalommal
Kapott köszik: 1188 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
Zsolt írta:
Újabb hibával lettem gazdagabb. Először csak 4687 hibakód, ezt töröltem, nem jött vissza (Throttle Valve Actuator).
Aztán ma 43E2 hibakód, ezt már nem tudom törölni (Throttle Valve Actuator Activation). A fojtószelep házat megnéztem, indításkor és leállításkor sem mozdul a tengelye.
Ez javítható, vagy egyértelműen csere? Mi a szerepe? (gondolom a motor gyorsabb leállítása a levegő elzárásával, de van más is?)

Nem javítható. Csere. Igen borsos történet. E nélkül regenerálni sem tud a DPF.

_________________
MOTUL olajválasztó
VALVOLINE olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek hamoriarpi az itt látható tagok köszönték meg: Zsolt
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 


 
Hozzászólás adatai
HozzászólásElküldve: 2017.03.14. 21:11 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2006.04.05. 00:00
Hozzászólások: 153
Tartózkodási hely: Zala megye
Adott köszi: 47 alkalommal
Kapott köszik: 4 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 25D
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
hamoriarpi írta:
Zsolt írta:
Újabb hibával lettem gazdagabb. Először csak 4687 hibakód, ezt töröltem, nem jött vissza (Throttle Valve Actuator).
Aztán ma 43E2 hibakód, ezt már nem tudom törölni (Throttle Valve Actuator Activation). A fojtószelep házat megnéztem, indításkor és leállításkor sem mozdul a tengelye.
Ez javítható, vagy egyértelműen csere? Mi a szerepe? (gondolom a motor gyorsabb leállítása a levegő elzárásával, de van más is?)

Nem javítható. Csere. Igen borsos történet. E nélkül regenerálni sem tud a DPF.
Köszi. Akkor csütörtökön megrendelem.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2017.03.14. 23:24 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5391
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1136 alkalommal
Kapott köszik: 1188 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
Zsolt írta:
hamoriarpi írta:
Zsolt írta:
Újabb hibával lettem gazdagabb. Először csak 4687 hibakód, ezt töröltem, nem jött vissza (Throttle Valve Actuator).
Aztán ma 43E2 hibakód, ezt már nem tudom törölni (Throttle Valve Actuator Activation). A fojtószelep házat megnéztem, indításkor és leállításkor sem mozdul a tengelye.
Ez javítható, vagy egyértelműen csere? Mi a szerepe? (gondolom a motor gyorsabb leállítása a levegő elzárásával, de van más is?)

Nem javítható. Csere. Igen borsos történet. E nélkül regenerálni sem tud a DPF.
Köszi. Akkor csütörtökön megrendelem.

Én inkább elvinném egy hozzáértőhöz, nehogy feleslegesen rendelj be egy 100-150 ezres alkatrészt pl kontakthiba miatt...

_________________
MOTUL olajválasztó
VALVOLINE olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2017.03.15. 00:34 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.03.23. 01:00
Hozzászólások: 2018
Tartózkodási hely: Tolna
Adott köszi: 23 alkalommal
Kapott köszik: 44 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57/T2
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Zsolt írta:
hamoriarpi írta:
Zsolt írta:
Újabb hibával lettem gazdagabb. Először csak 4687 hibakód, ezt töröltem, nem jött vissza (Throttle Valve Actuator).
Aztán ma 43E2 hibakód, ezt már nem tudom törölni (Throttle Valve Actuator Activation). A fojtószelep házat megnéztem, indításkor és leállításkor sem mozdul a tengelye.
Ez javítható, vagy egyértelműen csere? Mi a szerepe? (gondolom a motor gyorsabb leállítása a levegő elzárásával, de van más is?)

Nem javítható. Csere. Igen borsos történet. E nélkül regenerálni sem tud a DPF.
Köszi. Akkor csütörtökön megrendelem.


Ne gyárit, illetve ne a bmw-től vegyed, hanem pierburgot (a gyári is az), amiben nincs benne a bmw logó, de jóval olcsóbb, mint a gyári! Amúgy nekem is most volt cserélve, sajnos nem javítható! :roll:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek vaszarig az itt látható tagok köszönték meg: Zsolt
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2017.03.15. 09:09 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2006.04.05. 00:00
Hozzászólások: 153
Tartózkodási hely: Zala megye
Adott köszi: 47 alkalommal
Kapott köszik: 4 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 25D
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
vaszarig írta:
Zsolt írta:
hamoriarpi írta:
Zsolt írta:
Újabb hibával lettem gazdagabb. Először csak 4687 hibakód, ezt töröltem, nem jött vissza (Throttle Valve Actuator).
Aztán ma 43E2 hibakód, ezt már nem tudom törölni (Throttle Valve Actuator Activation). A fojtószelep házat megnéztem, indításkor és leállításkor sem mozdul a tengelye.
Ez javítható, vagy egyértelműen csere? Mi a szerepe? (gondolom a motor gyorsabb leállítása a levegő elzárásával, de van más is?)

Nem javítható. Csere. Igen borsos történet. E nélkül regenerálni sem tud a DPF.
Köszi. Akkor csütörtökön megrendelem.
Ne gyárit, illetve ne a bmw-től vegyed, hanem pierburgot (a gyári is az), amiben nincs benne a bmw logó, de jóval olcsóbb, mint a gyári! Amúgy nekem is most volt cserélve, sajnos nem javítható! :roll:
Nálad mi volt a hibajelenség? (Csatlakozókat ellenőriztem, a biztosítékokat érdemes nézegetni?)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2017.03.15. 13:05 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.03.23. 01:00
Hozzászólások: 2018
Tartózkodási hely: Tolna
Adott köszi: 23 alkalommal
Kapott köszik: 44 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57/T2
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Zsolt írta:
Nálad mi volt a hibajelenség? (Csatlakozókat ellenőriztem, a biztosítékokat érdemes nézegetni?)


Igazából nagyon semmi! Illetve csak az, hogy kicsit erőtlenebb volt az autó, de az már lehetett attól is, hogy a dpf nem regenerált ugye! :roll:

Amúgy a szelep ránézésre tök rendben volt, és mikor levették, belül sem volt nagyon koszos! Nekem azt mondta a szerelő, hogy a tengely szokott megkopni benne! :roll:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek vaszarig az itt látható tagok köszönték meg: Zsolt
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2017.03.15. 20:59 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2006.04.05. 00:00
Hozzászólások: 153
Tartózkodási hely: Zala megye
Adott köszi: 47 alkalommal
Kapott köszik: 4 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 25D
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
vaszarig írta:
Zsolt írta:
Nálad mi volt a hibajelenség? (Csatlakozókat ellenőriztem, a biztosítékokat érdemes nézegetni?)
Igazából nagyon semmi! Illetve csak az, hogy kicsit erőtlenebb volt az autó, de az már lehetett attól is, hogy a dpf nem regenerált ugye! :roll:
Amúgy a szelep ránézésre tök rendben volt, és mikor levették, belül sem volt nagyon koszos! Nekem azt mondta a szerelő, hogy a tengely szokott megkopni benne! :roll:
Ma ráértem, és levettem (holnap itt az új, mit veszíthetünk). Az elektronika halt meg az enyémen. Lefeszegettem a fedelét, és a panel olajban állt (valóban a tengely kopik meg, csak a nagyobb baj, hogy így a szárán bevezeti az olajos levegőt a vezérlésébe is). Kitakarítottam, majd egy átégett "fóliabiztosítékot" kipótoltam, hogy kipróbáljam. Egy indítást kibírt, leállításkor viszont már csak félig zárt be, és ennyi. Valószínűleg a motorjába is bejutott az olaj, és most már nagyobb az áramfelvétele, ami miatt állandóan elszáll. Durva, mindenféle csoda kedvezménnyel is 54e Ft. :oops: Remélem jó lesz csere után, vagy...
:mereg:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2017.03.15. 21:37 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.03.23. 01:00
Hozzászólások: 2018
Tartózkodási hely: Tolna
Adott köszi: 23 alkalommal
Kapott köszik: 44 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57/T2
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Zsolt írta:
vaszarig írta:
Zsolt írta:
Nálad mi volt a hibajelenség? (Csatlakozókat ellenőriztem, a biztosítékokat érdemes nézegetni?)
Igazából nagyon semmi! Illetve csak az, hogy kicsit erőtlenebb volt az autó, de az már lehetett attól is, hogy a dpf nem regenerált ugye! :roll:
Amúgy a szelep ránézésre tök rendben volt, és mikor levették, belül sem volt nagyon koszos! Nekem azt mondta a szerelő, hogy a tengely szokott megkopni benne! :roll:
Ma ráértem, és levettem (holnap itt az új, mit veszíthetünk). Az elektronika halt meg az enyémen. Lefeszegettem a fedelét, és a panel olajban állt (valóban a tengely kopik meg, csak a nagyobb baj, hogy így a szárán bevezeti az olajos levegőt a vezérlésébe is). Kitakarítottam, majd egy átégett "fóliabiztosítékot" kipótoltam, hogy kipróbáljam. Egy indítást kibírt, leállításkor viszont már csak félig zárt be, és ennyi. Valószínűleg a motorjába is bejutott az olaj, és most már nagyobb az áramfelvétele, ami miatt állandóan elszáll. Durva, mindenféle csoda kedvezménnyel is 54e Ft. :oops: Remélem jó lesz csere után, vagy...
:mereg:


Az egész jó ár, nekem 120ért akarták adni a gyárit! :mrgreen:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2017.03.16. 14:27 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.19. 22:09
Hozzászólások: 920
Tartózkodási hely: Vác/United Kingdom
Adott köszi: 56 alkalommal
Kapott köszik: 172 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 530D M57N2
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
vaszarig írta:
Zsolt írta:
vaszarig írta:
Zsolt írta:
Nálad mi volt a hibajelenség? (Csatlakozókat ellenőriztem, a biztosítékokat érdemes nézegetni?)
Igazából nagyon semmi! Illetve csak az, hogy kicsit erőtlenebb volt az autó, de az már lehetett attól is, hogy a dpf nem regenerált ugye! :roll:
Amúgy a szelep ránézésre tök rendben volt, és mikor levették, belül sem volt nagyon koszos! Nekem azt mondta a szerelő, hogy a tengely szokott megkopni benne! :roll:
Ma ráértem, és levettem (holnap itt az új, mit veszíthetünk). Az elektronika halt meg az enyémen. Lefeszegettem a fedelét, és a panel olajban állt (valóban a tengely kopik meg, csak a nagyobb baj, hogy így a szárán bevezeti az olajos levegőt a vezérlésébe is). Kitakarítottam, majd egy átégett "fóliabiztosítékot" kipótoltam, hogy kipróbáljam. Egy indítást kibírt, leállításkor viszont már csak félig zárt be, és ennyi. Valószínűleg a motorjába is bejutott az olaj, és most már nagyobb az áramfelvétele, ami miatt állandóan elszáll. Durva, mindenféle csoda kedvezménnyel is 54e Ft. :oops: Remélem jó lesz csere után, vagy...
:mereg:


Az egész jó ár, nekem 120ért akarták adni a gyárit! :mrgreen:

Gyari anyiba is kerul ;) pierburg ami a gyari beszalitoja es ra ia van irva kedvezobb arfekvesben van.


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével

_________________
Tedd vagy ne tedd de ne próbáld :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek rockerekhu az itt látható tagok köszönték meg: Zsolt
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2017.03.16. 18:23 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2006.04.05. 00:00
Hozzászólások: 153
Tartózkodási hely: Zala megye
Adott köszi: 47 alkalommal
Kapott köszik: 4 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 25D
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
rockerekhu írta:
vaszarig írta:
Zsolt írta:
vaszarig írta:
Zsolt írta:
Nálad mi volt a hibajelenség? (Csatlakozókat ellenőriztem, a biztosítékokat érdemes nézegetni?)
Igazából nagyon semmi! Illetve csak az, hogy kicsit erőtlenebb volt az autó, de az már lehetett attól is, hogy a dpf nem regenerált ugye! :roll:
Amúgy a szelep ránézésre tök rendben volt, és mikor levették, belül sem volt nagyon koszos! Nekem azt mondta a szerelő, hogy a tengely szokott megkopni benne! :roll:
Ma ráértem, és levettem (holnap itt az új, mit veszíthetünk). Az elektronika halt meg az enyémen. Lefeszegettem a fedelét, és a panel olajban állt (valóban a tengely kopik meg, csak a nagyobb baj, hogy így a szárán bevezeti az olajos levegőt a vezérlésébe is). Kitakarítottam, majd egy átégett "fóliabiztosítékot" kipótoltam, hogy kipróbáljam. Egy indítást kibírt, leállításkor viszont már csak félig zárt be, és ennyi. Valószínűleg a motorjába is bejutott az olaj, és most már nagyobb az áramfelvétele, ami miatt állandóan elszáll. Durva, mindenféle csoda kedvezménnyel is 54e Ft. :oops: Remélem jó lesz csere után, vagy...
:mereg:
Az egész jó ár, nekem 120ért akarták adni a gyárit! :mrgreen:
Gyari anyiba is kerul ;) pierburg ami a gyari beszalitoja es ra ia van irva kedvezobb arfekvesben van.
Ez is Pierburg lett természetesen.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2017.03.30. 22:38 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 1997
Adott köszi: 373 alkalommal
Kapott köszik: 371 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Egy ideje már mosás után PDC hibát kapok. Ma elfáradtam a helyi bontóba, vettem is egy PDC fejet, a hibakód eltűnt, de a fej ezen kívül tök süket (Nem jelez a képernyőn, illetve nem mér távolságot sem). Hátul egy ideje már ez a tünet három fejre, egyedül a bal középső jó. Elől, a most berakott pattog, de nem mér, hátul a balos pattog, de nem mér, a két jobbos hátsó pedig tök néma. Két dologra tudok gondolni:

- Hibás a vezérlőm, ami pedig sose látott vizet.
- A fejek ultrahangos része rossz, mérni nem mérnek, de a diag még nem veszi hibának.

Szerintetek mi lehet a gond?

http://www.ebay.com/itm/4-x-66206989069 ... f5&vxp=mtr Ilyen próbált már valaki? Gyakorlatilag, ha lefújom, akkor is olyan árban van 4 db új "valamilyen" minőségű PDC fejem, mintha itthon vennék egy bontottat.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2017.03.31. 06:14 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5613
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1399 alkalommal
Kapott köszik: 1346 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
Hátul hajlamos a kábel megsérülni ott, ahol kibújik a kasztniból.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
HozzászólásElküldve: 2017.03.31. 10:04 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 1997
Adott köszi: 373 alkalommal
Kapott köszik: 371 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
kzolee írta:
Hátul hajlamos a kábel megsérülni ott, ahol kibújik a kasztniból.


És az képes megbolondítani az egész rendszert? :doglotlo:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2017.03.31. 11:33 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5613
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1399 alkalommal
Kapott köszik: 1346 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
Nekem anno úgy letestelt, hogy vitte magával a vezérlőt is...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
HozzászólásElküldve: 2017.03.31. 20:47 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 1997
Adott köszi: 373 alkalommal
Kapott köszik: 371 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
kzolee írta:
Nekem anno úgy letestelt, hogy vitte magával a vezérlőt is...


Elvileg vezérlőm jó, már amennyire az ista szerint jó tud lenni. Konkrétan leírja a fejekre, hogy ha 255 cm-ert ír, akkor kuka. (gondolom zárlat), ha 254-et alapon, akkor jók, de ettől én még úgy gondolom, hogy az ultrahang részük lehet fáradt). Hátul kéne megnéznem, hogy miért néma a jobb oldal. :franko: Köszönöm szépen a tippet!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2017.05.26. 17:01 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.12.16. 01:00
Hozzászólások: 1190
Tartózkodási hely: Eu.
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 525dA
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
hali!
ma elmentem klimáshoz mivel nem tette a dolgát a klima amikor 25 foknál melegebb volt kint az idö, mindössze 100g. gáz hiányzott az elöirtból, igy furcsa volt számomra hogy mégsem hütött rendesen, csináltak is gyorsan egy tesztet, magasnyomás rendben, radiátor höfok terhelés alatt nem több 60 foknál, alapjáraton a gáz +4 fok, terhelés alatt -2 fok, tehát a klimás szerint minden rendben a klimarendszerel, mégsem fúj az utastérbe jég-hideg levegöt, állitása szerint a Klimatronikal lehet a gond hogy meleglevégöt kever a hideghez, szerintetek tényleg ez lehet a baj, mi a megoldás erre, a hibát mit-hol-merre keressük, valamint mit kel cserélni ilyenkor, magyarul mi a megoldás??
valaki már járt igy, ezi egy tipushiba, E39 10áve megvan még igy nem jártam vele, vélemények??!!
elöre köszi a válaszokat, üdv.

_________________
E30+10=E39 :D
''A BMW nem autó, a BMW életérzés. Egy vírus ami gyorsan fertőz, üres pénztárcát és mámoros fílinget hagyva maga után''


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2017.05.26. 23:06 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5252
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 765 alkalommal
Kapott köszik: 1641 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530d/645ci
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (2)
Levibéka írta:
hali!
ma elmentem klimáshoz mivel nem tette a dolgát a klima amikor 25 foknál melegebb volt kint az idö, mindössze 100g. gáz hiányzott az elöirtból, igy furcsa volt számomra hogy mégsem hütött rendesen, csináltak is gyorsan egy tesztet, magasnyomás rendben, radiátor höfok terhelés alatt nem több 60 foknál, alapjáraton a gáz +4 fok, terhelés alatt -2 fok, tehát a klimás szerint minden rendben a klimarendszerel, mégsem fúj az utastérbe jég-hideg levegöt, állitása szerint a Klimatronikal lehet a gond hogy meleglevégöt kever a hideghez, szerintetek tényleg ez lehet a baj, mi a megoldás erre, a hibát mit-hol-merre keressük, valamint mit kel cserélni ilyenkor, magyarul mi a megoldás??
valaki már járt igy, ezi egy tipushiba, E39 10áve megvan még igy nem jártam vele, vélemények??!!
elöre köszi a válaszokat, üdv.

Nézd meg a fűtéscsapot első körben, ha szakadt, esetleg letapadt, állandóan nyitva van. De egy diag is segítene.

_________________
Ha esetleg alkatrész kellene, kattanj rá...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2017.05.27. 06:36 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.12.16. 01:00
Hozzászólások: 1190
Tartózkodási hely: Eu.
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 525dA
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
Levibéka írta:
hali!
ma elmentem klimáshoz mivel nem tette a dolgát a klima amikor 25 foknál melegebb volt kint az idö, mindössze 100g. gáz hiányzott az elöirtból, igy furcsa volt számomra hogy mégsem hütött rendesen, csináltak is gyorsan egy tesztet, magasnyomás rendben, radiátor höfok terhelés alatt nem több 60 foknál, alapjáraton a gáz +4 fok, terhelés alatt -2 fok, tehát a klimás szerint minden rendben a klimarendszerel, mégsem fúj az utastérbe jég-hideg levegöt, állitása szerint a Klimatronikal lehet a gond hogy meleglevégöt kever a hideghez, szerintetek tényleg ez lehet a baj, mi a megoldás erre, a hibát mit-hol-merre keressük, valamint mit kel cserélni ilyenkor, magyarul mi a megoldás??
valaki már járt igy, ezi egy tipushiba, E39 10áve megvan még igy nem jártam vele, vélemények??!!
elöre köszi a válaszokat, üdv.

Nézd meg a fűtéscsapot első körben, ha szakadt, esetleg letapadt, állandóan nyitva van. De egy diag is segítene.


köszi, a fütéscsapot merre találom?? :oops: :oops:

_________________
E30+10=E39 :D
''A BMW nem autó, a BMW életérzés. Egy vírus ami gyorsan fertőz, üres pénztárcát és mámoros fílinget hagyva maga után''


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2017.05.27. 11:56 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2009.06.26. 00:00
Hozzászólások: 1731
Tartózkodási hely: Kerepes
Adott köszi: 226 alkalommal
Kapott köszik: 270 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530D
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Levibéka írta:
Gallaca írta:
Levibéka írta:
hali!
ma elmentem klimáshoz mivel nem tette a dolgát a klima amikor 25 foknál melegebb volt kint az idö, mindössze 100g. gáz hiányzott az elöirtból, igy furcsa volt számomra hogy mégsem hütött rendesen, csináltak is gyorsan egy tesztet, magasnyomás rendben, radiátor höfok terhelés alatt nem több 60 foknál, alapjáraton a gáz +4 fok, terhelés alatt -2 fok, tehát a klimás szerint minden rendben a klimarendszerel, mégsem fúj az utastérbe jég-hideg levegöt, állitása szerint a Klimatronikal lehet a gond hogy meleglevégöt kever a hideghez, szerintetek tényleg ez lehet a baj, mi a megoldás erre, a hibát mit-hol-merre keressük, valamint mit kel cserélni ilyenkor, magyarul mi a megoldás??
valaki már járt igy, ezi egy tipushiba, E39 10áve megvan még igy nem jártam vele, vélemények??!!
elöre köszi a válaszokat, üdv.

Nézd meg a fűtéscsapot első körben, ha szakadt, esetleg letapadt, állandóan nyitva van. De egy diag is segítene.


köszi, a fütéscsapot merre találom?? :oops: :oops:


Motortér menetirány szerinti bal oldalán, két fém henger, az egyik a jobb, a másik a bal oldali fűtésért felelős.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2017.05.28. 12:18 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 1997
Adott köszi: 373 alkalommal
Kapott köszik: 371 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Levibéka írta:
hali!
ma elmentem klimáshoz mivel nem tette a dolgát a klima amikor 25 foknál melegebb volt kint az idö, mindössze 100g. gáz hiányzott az elöirtból, igy furcsa volt számomra hogy mégsem hütött rendesen, csináltak is gyorsan egy tesztet, magasnyomás rendben, radiátor höfok terhelés alatt nem több 60 foknál, alapjáraton a gáz +4 fok, terhelés alatt -2 fok, tehát a klimás szerint minden rendben a klimarendszerel, mégsem fúj az utastérbe jég-hideg levegöt, állitása szerint a Klimatronikal lehet a gond hogy meleglevégöt kever a hideghez, szerintetek tényleg ez lehet a baj, mi a megoldás erre, a hibát mit-hol-merre keressük, valamint mit kel cserélni ilyenkor, magyarul mi a megoldás??
valaki már járt igy, ezi egy tipushiba, E39 10áve megvan még igy nem jártam vele, vélemények??!!
elöre köszi a válaszokat, üdv.


Gyári diag nem ártana. Én pont úgy jártam most, mint 6 éve az E39-el, hogy meghibásodott a belső hőmérséklet érzékelő ventilátora. Ki kell, hogy cseréljem, mert valószínűleg emiatt hektikusan működik a klíma és 5 perc után elkezd meleget nyomni a szélvédőre.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 352 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 13, 14, 15, 16, 17, 18  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google [Bot] valamint 2 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator