* *
Pontos idő: 2017.11.23. 15:20

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 361 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19  Következő
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: 2017.02.12. 15:02 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.12.04. 23:58
Hozzászólások: 35
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 525D
Évjárata: 2005
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
BMWMuller írta:
tökmöc írta:
hamoriarpi írta:
rockerekhu írta:
hamoriarpi írta:


Akarod mondani a Sencom 142 euró... LINK A SENCOMHOZ

http://www.ebay.co.uk/itm/SENCOM-KABELB ... Swd0BV3rQF


Igen, tudom, hogy meg lehet venni külön-külön, 3 részletben! Kérdés, hogy ki akarja 3X szétszedni, amikor borítékolható, hogy a többi is szétrohad 1-2-3 héten belül, hiszen minden kábel ugyanannyiszor hajlik nyitáskor.


Azért azt nem értem ami 20-50 euróval olcsóbb az miért van? Tudom, hogy rosszabb minőség de lehet más ok is mint például teljesen egyformák a kábel színei? A SENCOM-nál ahogy néztem még azok is egyeznek! :D


http://www.schmiedmann.hu/displayproduc ... 62N&pty=uj


Ez csak az egyik kábel... a teljes szett ez: link vagy ez (ill. innen): link. Külön-külön nem éri meg megvenni, mert a szállítási költség is sok (/klt)

Vagy több meló, és idő: link link link AWG keresztmetszet átváltó link szerszámok, ha nem lenne: link, link

stb, a teljesség igénye nélkül. Minden van, FAKRA ant. csatlakozó is, kábel harisnya is, keresni kell


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
HozzászólásElküldve: 2017.02.13. 12:26 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2010.06.09. 00:00
Hozzászólások: 1543
Tartózkodási hely: Győr
Adott köszi: 101 alkalommal
Kapott köszik: 79 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 2.5d
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Egy orvosolt problémát osztok meg veletek.
E61 525d volt a beteg. A januári hidegekben, úgy -3 alatt nehezen indul. Elindul, de
gázadásig kb 2 henger nem megy. Mivel izzításvezérlő
valamint gyertyák cserélve voltak, ezért ezt nagyjából kizártam. Gondoltam diesel injektor.
Fasza kb. fél millió ft.
Volt még egy tünetem, ami látszólag ezzel nem függött össze. Egy ideje az akksi merül. Vettem is
bele újat, mert tönkrevágta a régit, mert folyamatosan merült. Illetve csak annyira, hogy a gép még elindült
de a feszültség láthatóan nem volt jó. Ha melegen leállítottam, 12,83V-nál többet nem mutatott a fesz mérő,
elalvás után, még az új akksival sem.
Izzításvezérlő csere, plussz az odamenő kábel is cserélve lett. Láss csodát, kocsi rendesen indul, akksi feszültség
leállítás, elalvás után 13,15V.

Igazsághoz hozzá tartozik, hogy a 6 gyertya hibáját kiírta a vezérlő, de ki gondolta volna, hogy az 1 éves
iizításvezérlő megmekkent, tönkretéve az akksit is.
A hiba miatt vettem egy okostöltőt viszont, amit ezennel mindenkinek ajánlok, baromi jó dolog akkor is, ha
a kocsi jó. Rengeteget segít egyébként télen.

Nagyon örülök a kocsinak, mert el voltam keseredve két hónapig, mert nem tudtam mi a szartól merül az akksi. :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Rjani530d az itt látható tagok köszönték meg: 2 kzolee, NagyMatyas
Értékelés: 9.52%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2017.02.13. 20:29 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5618
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1401 alkalommal
Kapott köszik: 1348 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
Milyen izzitásvezérlő bírt egy évet? Beru utángyártott? Vagy más?

(A gyári is beru, de nekem az már 5 éve bírja..)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
HozzászólásElküldve: 2017.02.14. 08:16 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.12.16. 01:00
Hozzászólások: 1193
Tartózkodási hely: Eu.
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 525dA
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
izzitásvezérkö kábelt újat (gyárit) raktál bele, az mennyibe került??

_________________
E30+10=E39 :D
''A BMW nem autó, a BMW életérzés. Egy vírus ami gyorsan fertőz, üres pénztárcát és mámoros fílinget hagyva maga után''


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2017.02.14. 21:42 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2010.05.19. 00:00
Hozzászólások: 706
Tartózkodási hely: Szigliget, Sümeg, Budapest
Adott köszi: 17 alkalommal
Kapott köszik: 91 alkalommal
Széria kód: E71
Motor tipusa: 35d
Évjárata: 2010
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (1)
Rjani530d írta:
Sziasztok!

Egy orvosolt problémát osztok meg veletek.
E61 525d volt a beteg. A januári hidegekben, úgy -3 alatt nehezen indul. Elindul, de
gázadásig kb 2 henger nem megy. Mivel izzításvezérlő
valamint gyertyák cserélve voltak, ezért ezt nagyjából kizártam. Gondoltam diesel injektor.
Fasza kb. fél millió ft.
Volt még egy tünetem, ami látszólag ezzel nem függött össze. Egy ideje az akksi merül. Vettem is
bele újat, mert tönkrevágta a régit, mert folyamatosan merült. Illetve csak annyira, hogy a gép még elindült
de a feszültség láthatóan nem volt jó. Ha melegen leállítottam, 12,83V-nál többet nem mutatott a fesz mérő,
elalvás után, még az új akksival sem.
Izzításvezérlő csere, plussz az odamenő kábel is cserélve lett. Láss csodát, kocsi rendesen indul, akksi feszültség
leállítás, elalvás után 13,15V.

Igazsághoz hozzá tartozik, hogy a 6 gyertya hibáját kiírta a vezérlő, de ki gondolta volna, hogy az 1 éves
iizításvezérlő megmekkent, tönkretéve az akksit is.
A hiba miatt vettem egy okostöltőt viszont, amit ezennel mindenkinek ajánlok, baromi jó dolog akkor is, ha
a kocsi jó. Rengeteget segít egyébként télen.

Nagyon örülök a kocsinak, mert el voltam keseredve két hónapig, mert nem tudtam mi a szartól merül az akksi. :D


Janikám csak annyi, hogy az autót olyan helyre kell vinni, ahol értenek is hozzá. Nem azzal kezdem, hogy kicserélem a porlasztókat, hanem csinálok egy ezer forintos résolajmérést. A diag szart sem ér ha olyan csinálja, aki nincs tisztában az autóval.

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2017.02.14. 21:49 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2010.05.19. 00:00
Hozzászólások: 706
Tartózkodási hely: Szigliget, Sümeg, Budapest
Adott köszi: 17 alkalommal
Kapott köszik: 91 alkalommal
Széria kód: E71
Motor tipusa: 35d
Évjárata: 2010
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (1)
kzolee írta:
Milyen izzitásvezérlő bírt egy évet? Beru utángyártott? Vagy más?

(A gyári is beru, de nekem az már 5 éve bírja..)


Nekünk Beru Hella van, rengeteget eladtunk és még senki sem hozta vissza http://www.schmiedmann.hu/displayproduc ... 201&pty=uj

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2017.02.14. 23:21 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2021
Adott köszi: 376 alkalommal
Kapott köszik: 377 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
BMWMuller írta:

Janikám csak annyi, hogy az autót olyan helyre kell vinni, ahol értenek is hozzá. Nem azzal kezdem, hogy kicserélem a porlasztókat, hanem csinálok egy ezer forintos résolajmérést. A diag szart sem ér ha olyan csinálja, aki nincs tisztában az autóval.


Meglepődnél, hogy hány szerelőnek fogalma nincs a résolajmérésről, sőt kategorikusan van aki szerint egyenlő a diagos nyugodtjárás korrekcióval. Nem tudom egy kezemen megszámolni, hogy eddig életem során hánytól hallottam ezt.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2017.02.14. 23:33 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.19. 22:09
Hozzászólások: 929
Tartózkodási hely: Vác/United Kingdom
Adott köszi: 56 alkalommal
Kapott köszik: 172 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 530D M57N2
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Rjani530d írta:
Sziasztok!

Egy orvosolt problémát osztok meg veletek.
E61 525d volt a beteg. A januári hidegekben, úgy -3 alatt nehezen indul. Elindul, de
gázadásig kb 2 henger nem megy. Mivel izzításvezérlő
valamint gyertyák cserélve voltak, ezért ezt nagyjából kizártam. Gondoltam diesel injektor.
Fasza kb. fél millió ft.
Volt még egy tünetem, ami látszólag ezzel nem függött össze. Egy ideje az akksi merül. Vettem is
bele újat, mert tönkrevágta a régit, mert folyamatosan merült. Illetve csak annyira, hogy a gép még elindült
de a feszültség láthatóan nem volt jó. Ha melegen leállítottam, 12,83V-nál többet nem mutatott a fesz mérő,
elalvás után, még az új akksival sem.
Izzításvezérlő csere, plussz az odamenő kábel is cserélve lett. Láss csodát, kocsi rendesen indul, akksi feszültség
leállítás, elalvás után 13,15V.

Igazsághoz hozzá tartozik, hogy a 6 gyertya hibáját kiírta a vezérlő, de ki gondolta volna, hogy az 1 éves
iizításvezérlő megmekkent, tönkretéve az akksit is.
A hiba miatt vettem egy okostöltőt viszont, amit ezennel mindenkinek ajánlok, baromi jó dolog akkor is, ha
a kocsi jó. Rengeteget segít egyébként télen.

Nagyon örülök a kocsinak, mert el voltam keseredve két hónapig, mert nem tudtam mi a szartól merül az akksi. :D

Remélhetöleg BERU gyertya és BERU vezérlö van benne,akkor nem lesz gond.Izzitás vezérlö kábel jó ötlet volt cserélni sokan meg sem vizsgálják pedig sokk e6x ösze van égve.

_________________
Tedd vagy ne tedd de ne próbáld :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2017.02.15. 12:18 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2010.06.09. 00:00
Hozzászólások: 1543
Tartózkodási hely: Győr
Adott köszi: 101 alkalommal
Kapott köszik: 79 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 2.5d
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Köszönöm mindenkinek, amit a dologhoz hozzáfűzött!

A helyzet az, hogy vettem anno egy beru relét, ami nem került bele a kocsiba, mert az eredeti volt benne most, amikor kiszedték. :doglotlo:
Én vettem meg, saját kezemmel vittem a gyertyákat, meg ezt is. A gyertyákat kicserélték. Azok jók.
Csak az zavar, hogy mióta élek, ezekhez hordom a kocsit. Jobban mondva hordtam. Végre találtam egy jó szerelőt a környékemen.
Most már minden happy, örülök, hogy nem kell megválnom a kocsitól. :D
Igen, a kábel vége is össze volt égve. Szerintem beleerőltették a kábelt az új relébe, aztán eltörték a csatlakozóját. Erre beletették a
régit, aztán nem szóltak. Vagy eladták a relét egy Mercisnek. Abba is jó.

Mindegy. Rohadt idegesítő, mert tényleg próbál az ember megadni mindent, amit lehet a gépnek, aztán ezt kapja!

Figyelj Müller!
Én elhiszem neked, hogy vannak ilyen meg olyan jó szerelők, de baromi messze vannak. Nekem nincs időm órákat utazni ide-oda a 1,5 millió értékű
autót javíttatni. Nekem 10km-en belül kellett valaki. Biztos hogy jó a gyenesdiási, meg a mit tudom én hol lévő szerelő, de nekem messze van sajnos.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2017.02.15. 21:43 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5618
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1401 alkalommal
Kapott köszik: 1348 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
Szép, kerek történet... akkor nálam majd kiderül, mit bír a Beru utángyártott, az X3-ba most olyat raktunk.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
HozzászólásElküldve: 2017.02.18. 20:48 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.12.16. 01:00
Hozzászólások: 1193
Tartózkodási hely: Eu.
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 525dA
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
hali
E61, 2006-os, a hátsó ablakmosóból nem jön a folyadék, mi lehet a baj, hol keressem a hibát??

_________________
E30+10=E39 :D
''A BMW nem autó, a BMW életérzés. Egy vírus ami gyorsan fertőz, üres pénztárcát és mámoros fílinget hagyva maga után''


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2017.02.19. 09:27 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5396
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1140 alkalommal
Kapott köszik: 1189 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
Levibéka írta:
hali
E61, 2006-os, a hátsó ablakmosóból nem jön a folyadék, mi lehet a baj, hol keressem a hibát??

Ha van szivattyúhang, akkor ne nagyon próbálgasd, mert el fogod áztatni a tetőkárpitot. Sztem az átvezetésnél tört el a cső.

_________________
MOTUL olajválasztó
VALVOLINE olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2017.02.19. 13:40 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.12.16. 01:00
Hozzászólások: 1193
Tartózkodási hely: Eu.
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 525dA
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
hamoriarpi írta:
Levibéka írta:
hali
E61, 2006-os, a hátsó ablakmosóból nem jön a folyadék, mi lehet a baj, hol keressem a hibát??

Ha van szivattyúhang, akkor ne nagyon próbálgasd, mert el fogod áztatni a tetőkárpitot. Sztem az átvezetésnél tört el a cső.


szivattyúhangot nem hallok, folyadékot se bent se autón kivül nem látok, elsö mosó müködik!! :shock:

_________________
E30+10=E39 :D
''A BMW nem autó, a BMW életérzés. Egy vírus ami gyorsan fertőz, üres pénztárcát és mámoros fílinget hagyva maga után''


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2017.02.19. 13:53 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5396
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1140 alkalommal
Kapott köszik: 1189 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
Levibéka írta:
hamoriarpi írta:
Levibéka írta:
hali
E61, 2006-os, a hátsó ablakmosóból nem jön a folyadék, mi lehet a baj, hol keressem a hibát??

Ha van szivattyúhang, akkor ne nagyon próbálgasd, mert el fogod áztatni a tetőkárpitot. Sztem az átvezetésnél tört el a cső.


szivattyúhangot nem hallok, folyadékot se bent se autón kivül nem látok, elsö mosó müködik!! :shock:

Ha nincs szivattyúhang, akkor mi a kérdés?

_________________
MOTUL olajválasztó
VALVOLINE olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek hamoriarpi az itt látható tagok köszönték meg: muhaati
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2017.02.19. 16:44 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.12.16. 01:00
Hozzászólások: 1193
Tartózkodási hely: Eu.
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 525dA
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
hamoriarpi írta:
Levibéka írta:
hamoriarpi írta:
Levibéka írta:
hali
E61, 2006-os, a hátsó ablakmosóból nem jön a folyadék, mi lehet a baj, hol keressem a hibát??

Ha van szivattyúhang, akkor ne nagyon próbálgasd, mert el fogod áztatni a tetőkárpitot. Sztem az átvezetésnél tört el a cső.


szivattyúhangot nem hallok, folyadékot se bent se autón kivül nem látok, elsö mosó müködik!! :shock:

Ha nincs szivattyúhang, akkor mi a kérdés?


E61, 2006-os, a hátsó ablakmosóból nem jön a folyadék, mi lehet a baj, hol keressem a hibát??
dupla szivattyús??, egy elöre másik hátra??

_________________
E30+10=E39 :D
''A BMW nem autó, a BMW életérzés. Egy vírus ami gyorsan fertőz, üres pénztárcát és mámoros fílinget hagyva maga után''


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2017.02.19. 18:03 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5618
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1401 alkalommal
Kapott köszik: 1348 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
Külön szivattyú van a hátsóhoz.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek kzolee az itt látható tagok köszönték meg: hamoriarpi
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
HozzászólásElküldve: 2017.02.19. 22:45 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5313
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 768 alkalommal
Kapott köszik: 1652 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530d/645ci
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (2)
hamoriarpi írta:
Levibéka írta:
hamoriarpi írta:
Levibéka írta:
hali
E61, 2006-os, a hátsó ablakmosóból nem jön a folyadék, mi lehet a baj, hol keressem a hibát??

Ha van szivattyúhang, akkor ne nagyon próbálgasd, mert el fogod áztatni a tetőkárpitot. Sztem az átvezetésnél tört el a cső.


szivattyúhangot nem hallok, folyadékot se bent se autón kivül nem látok, elsö mosó müködik!! :shock:

Ha nincs szivattyúhang, akkor mi a kérdés?

Hogy honnan nem hallja! :D :nyelves:

_________________
Ha esetleg alkatrész kellene, kattanj rá...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2017.02.19. 22:48 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5396
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1140 alkalommal
Kapott köszik: 1189 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
Gallaca írta:
hamoriarpi írta:
Levibéka írta:
hamoriarpi írta:
Levibéka írta:
hali
E61, 2006-os, a hátsó ablakmosóból nem jön a folyadék, mi lehet a baj, hol keressem a hibát??

Ha van szivattyúhang, akkor ne nagyon próbálgasd, mert el fogod áztatni a tetőkárpitot. Sztem az átvezetésnél tört el a cső.


szivattyúhangot nem hallok, folyadékot se bent se autón kivül nem látok, elsö mosó müködik!! :shock:

Ha nincs szivattyúhang, akkor mi a kérdés?

Hogy honnan nem hallja! :D :nyelves:

Hát ugyanonnan, ahonnan az elsőt igen! :)

_________________
MOTUL olajválasztó
VALVOLINE olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek hamoriarpi az itt látható tagok köszönték meg: Gallaca
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2017.03.14. 20:19 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2006.04.05. 00:00
Hozzászólások: 153
Tartózkodási hely: Zala megye
Adott köszi: 47 alkalommal
Kapott köszik: 4 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 25D
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Újabb hibával lettem gazdagabb. Először csak 4687 hibakód, ezt töröltem, nem jött vissza (Throttle Valve Actuator).
Aztán ma 43E2 hibakód, ezt már nem tudom törölni (Throttle Valve Actuator Activation). A fojtószelep házat megnéztem, indításkor és leállításkor sem mozdul a tengelye.
Ez javítható, vagy egyértelműen csere? Mi a szerepe? (gondolom a motor gyorsabb leállítása a levegő elzárásával, de van más is?)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2017.03.14. 20:56 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2021
Adott köszi: 376 alkalommal
Kapott köszik: 377 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Zsolt írta:
Újabb hibával lettem gazdagabb. Először csak 4687 hibakód, ezt töröltem, nem jött vissza (Throttle Valve Actuator).
Aztán ma 43E2 hibakód, ezt már nem tudom törölni (Throttle Valve Actuator Activation). A fojtószelep házat megnéztem, indításkor és leállításkor sem mozdul a tengelye.
Ez javítható, vagy egyértelműen csere? Mi a szerepe? (gondolom a motor gyorsabb leállítása a levegő elzárásával, de van más is?)


Igen van! DPF regenerálás elengedhetetlen kelléke :doglotlo: Csere :oops:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 361 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator