* *
Pontos idő: 2017.10.18. 02:09

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 352 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 18  Következő
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: 2015.03.06. 21:43 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 337 alkalommal
Kapott köszik: 687 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Hali

Akkor kezdeném ezt a topikot


Semmi nem működött a kocsin :twisted: kiömlött ötliternyi ablakmosó folyadék a csomagtartóba.

Egy PDC modúl cserébe került

Kép

Kép

Kép

Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
HozzászólásElküldve: 2015.03.07. 09:37 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5391
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1136 alkalommal
Kapott köszik: 1188 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
Az ilyen "direkt" megoldások miatt sem lesz többet BMW-m. Már a tervezőasztalon, előre tudta a köcsög, hogy ez sokezer autónál meg fog történni és persze te vagy a hibás...

_________________
MOTUL olajválasztó
VALVOLINE olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2015.03.07. 10:17 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.05.28. 00:00
Hozzászólások: 5153
Tartózkodási hely: Székesfehérvár
Adott köszi: 391 alkalommal
Kapott köszik: 934 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
hamoriarpi írta:
Az ilyen "direkt" megoldások miatt sem lesz többet BMW-m. Már a tervezőasztalon, előre tudta a köcsög, hogy ez sokezer autónál meg fog történni és persze te vagy a hibás...

És gondolod, hogy az off autókban nincsenek ilyenek?

Tapatalk


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2015.03.07. 10:22 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5615
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1399 alkalommal
Kapott köszik: 1346 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
Azokon van matrica, hogy ne öntsd tele folyadékkal a csomagtartót. :mrgreen:

Opel Insigniáról konkrétan tudok, hogy ott is van ilyen baj.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
HozzászólásElküldve: 2015.03.08. 00:00 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5391
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1136 alkalommal
Kapott köszik: 1188 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
barbrady írta:
hamoriarpi írta:
Az ilyen "direkt" megoldások miatt sem lesz többet BMW-m. Már a tervezőasztalon, előre tudta a köcsög, hogy ez sokezer autónál meg fog történni és persze te vagy a hibás...

És gondolod, hogy az off autókban nincsenek ilyenek?

Tapatalk

Ennyi mérhetetlen baromság egyikbe sem szorult egyszerre. Erről meg vagyok győződve.

_________________
MOTUL olajválasztó
VALVOLINE olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2015.04.04. 22:07 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2006.09.13. 00:00
Hozzászólások: 522
Tartózkodási hely: Budapest XVI
Adott köszi: 13 alkalommal
Kapott köszik: 5 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 530D
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

A tempomatom (távolság tartó) hol működik, hol nem. Mi lehet a gond? Valakinek volt már ilyen baja?

Üdv: Zoli


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2015.04.05. 13:36 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 337 alkalommal
Kapott köszik: 687 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
VZoltan írta:
Sziasztok!

A tempomatom (távolság tartó) hol működik, hol nem. Mi lehet a gond? Valakinek volt már ilyen baja?

Üdv: Zoli

Hali
Pár éve nálam is így kezdődött, egyszer csak végleg megadta magát.
Szenzorhiba a diagnózis :wink: bejártam a fél világot de nem sikerült megjavítani, a beállításához az Országban kettő darab műszer található
A magyar utakon amúgy sem lehet közlekedni ezzel az (opcióval) folyamatosan kijönnek eléd, az autóban úgy utazol mint egy bólogatós kutya.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek lepke az itt látható tagok köszönték meg: 3 odus, Rjani530d, VZoltan
Értékelés: 14.29%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2015.04.06. 21:14 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2006.09.13. 00:00
Hozzászólások: 522
Tartózkodási hely: Budapest XVI
Adott köszi: 13 alkalommal
Kapott köszik: 5 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 530D
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
lepke írta:
VZoltan írta:
Sziasztok!

A tempomatom (távolság tartó) hol működik, hol nem. Mi lehet a gond? Valakinek volt már ilyen baja?

Üdv: Zoli

Hali
Pár éve nálam is így kezdődött, egyszer csak végleg megadta magát.
Szenzorhiba a diagnózis :wink: bejártam a fél világot de nem sikerült megjavítani, a beállításához az Országban kettő darab műszer található
A magyar utakon amúgy sem lehet közlekedni ezzel az (opcióval) folyamatosan kijönnek eléd, az autóban úgy utazol mint egy bólogatós kutya.


Hahó!

Hát ez nem túl jó hír. :( Én egyébként elég sokat járok Németországba, az út nagy részén (Ausztria) elég jól használhatónak tűnt.
Mindenesetre köszi az infót.
Üdv: Zoli


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2015.04.07. 22:38 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2006.11.25. 01:00
Hozzászólások: 15805
Tartózkodási hely: Tiszaújváros
Adott köszi: 337 alkalommal
Kapott köszik: 687 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
VZoltan írta:
lepke írta:
VZoltan írta:
Sziasztok!

A tempomatom (távolság tartó) hol működik, hol nem. Mi lehet a gond? Valakinek volt már ilyen baja?

Üdv: Zoli

Hali
Pár éve nálam is így kezdődött, egyszer csak végleg megadta magát.
Szenzorhiba a diagnózis :wink: bejártam a fél világot de nem sikerült megjavítani, a beállításához az Országban kettő darab műszer található
A magyar utakon amúgy sem lehet közlekedni ezzel az (opcióval) folyamatosan kijönnek eléd, az autóban úgy utazol mint egy bólogatós kutya.


Hahó!

Hát ez nem túl jó hír. :( Én egyébként elég sokat járok Németországba, az út nagy részén (Ausztria) elég jól használhatónak tűnt.
Mindenesetre köszi az infót.
Üdv: Zoli

Hali
Még két dolog ami eszembe jutott :roll:
1. nagyon lényeges a követőradarban CSAK 180 km/óráig használható ez a maximum beállítási lehetőség.
2. meghibásodása esetén nincs a hagyományos tempomat kapcsolására lehetőség.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2015.04.11. 15:01 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2017
Adott köszi: 375 alkalommal
Kapott köszik: 376 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Pár napja volt két motortartó és egy váltótartó bak csere. Alapjáraton minden okés, a váltót R-be téve sincs már az a morgó hang, viszont ha gyorsítok a kormányon és a pedálsoron vibrációt érzek. Mit lehet ilyenkor rosszul csinálni?? :facepalm:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2015.04.11. 20:48 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.06.27. 00:00
Hozzászólások: 2164
Tartózkodási hely: Swindon(UK)
Adott köszi: 152 alkalommal
Kapott köszik: 287 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2001
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
nagy.matyika írta:
Pár napja volt két motortartó és egy váltótartó bak csere. Alapjáraton minden okés, a váltót R-be téve sincs már az a morgó hang, viszont ha gyorsítok a kormányon és a pedálsoron vibrációt érzek. Mit lehet ilyenkor rosszul csinálni?? :facepalm:

Esetleg a kipufogo nem volt bolygatva mutet kozben?

_________________
Sting like a Beemer!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2015.04.12. 09:51 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2017
Adott köszi: 375 alkalommal
Kapott köszik: 376 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Erre sajnos nem tudok választ adni, de majd utána kérdezek :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2015.04.16. 18:16 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2008.11.06. 01:00
Hozzászólások: 13
Tartózkodási hely: Rácalmás
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 520i
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok.
Aksi csere után szoftveresen tanitani kell a rendszert?Valahol ilyet olvastam. 2007-es 530 xdrive.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2015.04.16. 18:39 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5615
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1399 alkalommal
Kapott köszik: 1346 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
Igen.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
HozzászólásElküldve: 2015.04.16. 18:55 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2011.02.05. 01:00
Hozzászólások: 3128
Tartózkodási hely: Nyíregyháza
Adott köszi: 762 alkalommal
Kapott köszik: 1044 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
gyurmano66 írta:
Sziasztok.
Aksi csere után szoftveresen tanitani kell a rendszert?Valahol ilyet olvastam. 2007-es 530 xdrive.


A rendszer " okos " , tanítani nem kell, de regisztrálni az új akkut igen ... :)

_________________
jlaci74@gmail.com


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2015.04.16. 18:58 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.10.01. 00:00
Hozzászólások: 3594
Tartózkodási hely: BUDAPEST Pestlőrinc
Adott köszi: 708 alkalommal
Kapott köszik: 766 alkalommal
Széria kód: F11
Motor tipusa: 530xd
Évjárata: 2011
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (1)
jlaci74 írta:
gyurmano66 írta:
Sziasztok.
Aksi csere után szoftveresen tanitani kell a rendszert?Valahol ilyet olvastam. 2007-es 530 xdrive.


A rendszer " okos " , tanítani nem kell, de regisztrálni az új akkut igen ... :)


Azért annyira nem okos. Meg kell neki mondani, milyen akksit kapott, és regisztrálni kell.

_________________
http://www.muha.hu
Nyitva: H-P 8-tól 17-ig Sz.,V, Zárva.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek muhaati az itt látható tagok köszönték meg: 2 gyurmano66, jimbi525d
Értékelés: 9.52%
Vissza a tetejére
 Profil Képtár Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2015.04.17. 21:51 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2008.11.06. 01:00
Hozzászólások: 13
Tartózkodási hely: Rácalmás
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 520i
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
muhaati írta:
jlaci74 írta:
gyurmano66 írta:
Sziasztok.
Aksi csere után szoftveresen tanitani kell a rendszert?Valahol ilyet olvastam. 2007-es 530 xdrive.


A rendszer " okos " , tanítani nem kell, de regisztrálni az új akkut igen ... :)


Azért annyira nem okos. Meg kell neki mondani, milyen akksit kapott, és regisztrálni kell.


És hogy mondom meg neki ,ill hogy regisztrálok.Van egy Delphi hibakód olvasóm.Azzal lehet?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2015.04.18. 08:18 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.10.01. 00:00
Hozzászólások: 3594
Tartózkodási hely: BUDAPEST Pestlőrinc
Adott köszi: 708 alkalommal
Kapott köszik: 766 alkalommal
Széria kód: F11
Motor tipusa: 530xd
Évjárata: 2011
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (1)
gyurmano66 írta:
muhaati írta:
jlaci74 írta:
gyurmano66 írta:
Sziasztok.
Aksi csere után szoftveresen tanitani kell a rendszert?Valahol ilyet olvastam. 2007-es 530 xdrive.


A rendszer " okos " , tanítani nem kell, de regisztrálni az új akkut igen ... :)


Azért annyira nem okos. Meg kell neki mondani, milyen akksit kapott, és regisztrálni kell.


És hogy mondom meg neki ,ill hogy regisztrálok.Van egy Delphi hibakód olvasóm.Azzal lehet?


Hívj fel, eligazítalak.

_________________
http://www.muha.hu
Nyitva: H-P 8-tól 17-ig Sz.,V, Zárva.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2015.04.18. 10:56 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2010.06.09. 00:00
Hozzászólások: 1543
Tartózkodási hely: Győr
Adott köszi: 101 alkalommal
Kapott köszik: 79 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 2.5d
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Fiúk!

Milyen akksit vegyek e61 525d-be. 2004-es.

Német honlapokat olvasva csak a 90 és a 110 ah-s jó bele?

Mivel kiírja a "high battery discharge" hibajelet, kellene vennem bele úgy érzem...

3 nap állás után, gyújtást ráadva 11,4V feszültség. Indítózás közben 8,6V.
2 óra állás után 11,8V.
Szerintem egy nagy sz@r...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2015.04.18. 14:42 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5615
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1399 alkalommal
Kapott köszik: 1346 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
Agm-es gyárit. A 90 vagy 110 az extráktól függ, leginkább az állófűtés indokolja a nagyobbat szerintem.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek kzolee az itt látható tagok köszönték meg: Rjani530d
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 352 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3, 4, 5 ... 18  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 2 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator