* *
Pontos idő: 2018.08.14. 18:11

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 514 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26  Következő
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: 2018.05.17. 21:20 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2015.05.29. 22:19
Hozzászólások: 189
Tartózkodási hely: Németország
Adott köszi: 32 alkalommal
Kapott köszik: 14 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 2.5 D
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Srácok. Megment a klímám nem fúj hideget,végre megint valami jött. A kompresszor közepének nem kellene forognia ha nincs bekapcsolva ugye ? Vagy tévedek ? Mert az E39-nek szépen áll a közepe, ha bekapcsolom, akkor kezd forogni a szíjtárcsával együtt.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
HozzászólásElküldve: 2018.05.17. 22:57 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5646
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 808 alkalommal
Kapott köszik: 1797 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 645ci/650i
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
csikes77 írta:
Srácok. Megment a klímám nem fúj hideget,végre megint valami jött. A kompresszor közepének nem kellene forognia ha nincs bekapcsolva ugye ? Vagy tévedek ? Mert az E39-nek szépen áll a közepe, ha bekapcsolom, akkor kezd forogni a szíjtárcsával együtt.

Ez belső szabályzású, így forog mindig. Nem úgy működik már mint az E39. Ha nem fúj hideget akkor nincs gáz, vagy eltört a tárcsa belül. Vagy akármi. :D

_________________
Ha esetleg alkatrész kellene, kattanj ide...www.kekfeher.hu


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Gallaca az itt látható tagok köszönték meg: csikes77
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.05.18. 15:14 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2015.05.29. 22:19
Hozzászólások: 189
Tartózkodási hely: Németország
Adott köszi: 32 alkalommal
Kapott köszik: 14 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 2.5 D
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
csikes77 írta:
Srácok. Megment a klímám nem fúj hideget,végre megint valami jött. A kompresszor közepének nem kellene forognia ha nincs bekapcsolva ugye ? Vagy tévedek ? Mert az E39-nek szépen áll a közepe, ha bekapcsolom, akkor kezd forogni a szíjtárcsával együtt.

Ez belső szabályzású, így forog mindig. Nem úgy működik már mint az E39. Ha nem fúj hideget akkor nincs gáz, vagy eltört a tárcsa belül. Vagy akármi. :D

Köszönöm, most akkor első lépés a töltés lesz. De akkor a szó szoros értelmében nem úgy működik , mert az E39emben működik frankón. :D Ebbe meg majd megdöglöttem mire kiértem ide a Germánokhoz. Klíma nélkül baromi szar volt autópályázni,füldugót dugtam a fülembe olyan zaj volt leengedett ablaknál.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.05.18. 21:51 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5646
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 808 alkalommal
Kapott köszik: 1797 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 645ci/650i
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
csikes77 írta:
Gallaca írta:
csikes77 írta:
Srácok. Megment a klímám nem fúj hideget,végre megint valami jött. A kompresszor közepének nem kellene forognia ha nincs bekapcsolva ugye ? Vagy tévedek ? Mert az E39-nek szépen áll a közepe, ha bekapcsolom, akkor kezd forogni a szíjtárcsával együtt.

Ez belső szabályzású, így forog mindig. Nem úgy működik már mint az E39. Ha nem fúj hideget akkor nincs gáz, vagy eltört a tárcsa belül. Vagy akármi. :D

Köszönöm, most akkor első lépés a töltés lesz. De akkor a szó szoros értelmében nem úgy működik , mert az E39emben működik frankón. :D Ebbe meg majd megdöglöttem mire kiértem ide a Germánokhoz. Klíma nélkül baromi szar volt autópályázni,füldugót dugtam a fülembe olyan zaj volt leengedett ablaknál.

Töltesd, mert ha forog a közepe, akkor jó a szíjtárcsa. Ezekben ha valami nyomor van, a tárcsában van egy könnyítés, ott eltörik, akkor áll meg a közepe.

_________________
Ha esetleg alkatrész kellene, kattanj ide...www.kekfeher.hu


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Gallaca az itt látható tagok köszönték meg: csikes77
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.05.19. 23:52 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2015.05.29. 22:19
Hozzászólások: 189
Tartózkodási hely: Németország
Adott köszi: 32 alkalommal
Kapott köszik: 14 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 2.5 D
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
csikes77 írta:
Gallaca írta:
csikes77 írta:
Srácok. Megment a klímám nem fúj hideget,végre megint valami jött. A kompresszor közepének nem kellene forognia ha nincs bekapcsolva ugye ? Vagy tévedek ? Mert az E39-nek szépen áll a közepe, ha bekapcsolom, akkor kezd forogni a szíjtárcsával együtt.

Ez belső szabályzású, így forog mindig. Nem úgy működik már mint az E39. Ha nem fúj hideget akkor nincs gáz, vagy eltört a tárcsa belül. Vagy akármi. :D

Köszönöm, most akkor első lépés a töltés lesz. De akkor a szó szoros értelmében nem úgy működik , mert az E39emben működik frankón. :D Ebbe meg majd megdöglöttem mire kiértem ide a Germánokhoz. Klíma nélkül baromi szar volt autópályázni,füldugót dugtam a fülembe olyan zaj volt leengedett ablaknál.

Töltesd, mert ha forog a közepe, akkor jó a szíjtárcsa. Ezekben ha valami nyomor van, a tárcsában van egy könnyítés, ott eltörik, akkor áll meg a közepe.

Danki. Kedden megyek töltetni ,akkor remélem jó lesz már hazafelé. Laca szerinted neki lehet állni a kipufogó csonkot kicserélni úgy , hogy nincs aknám a garázsban, vagy csápos emelőm ? Mert elvittem a szervizbe azt olyan árat mondtak a cserére,hogy kiröhögtem a faszit azt otthagytam a vetítésével együtt a f.szba. Gondolok itt arra ,hogy káromkodás nélkül meg lehet e csinálni, ha csak felbakolom a kocsit?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.05.20. 01:33 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5646
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 808 alkalommal
Kapott köszik: 1797 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 645ci/650i
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
csikes77 írta:
Gallaca írta:
csikes77 írta:
Gallaca írta:
csikes77 írta:
Srácok. Megment a klímám nem fúj hideget,végre megint valami jött. A kompresszor közepének nem kellene forognia ha nincs bekapcsolva ugye ? Vagy tévedek ? Mert az E39-nek szépen áll a közepe, ha bekapcsolom, akkor kezd forogni a szíjtárcsával együtt.

Ez belső szabályzású, így forog mindig. Nem úgy működik már mint az E39. Ha nem fúj hideget akkor nincs gáz, vagy eltört a tárcsa belül. Vagy akármi. :D

Köszönöm, most akkor első lépés a töltés lesz. De akkor a szó szoros értelmében nem úgy működik , mert az E39emben működik frankón. :D Ebbe meg majd megdöglöttem mire kiértem ide a Germánokhoz. Klíma nélkül baromi szar volt autópályázni,füldugót dugtam a fülembe olyan zaj volt leengedett ablaknál.

Töltesd, mert ha forog a közepe, akkor jó a szíjtárcsa. Ezekben ha valami nyomor van, a tárcsában van egy könnyítés, ott eltörik, akkor áll meg a közepe.

Danki. Kedden megyek töltetni ,akkor remélem jó lesz már hazafelé. Laca szerinted neki lehet állni a kipufogó csonkot kicserélni úgy , hogy nincs aknám a garázsban, vagy csápos emelőm ? Mert elvittem a szervizbe azt olyan árat mondtak a cserére,hogy kiröhögtem a faszit azt otthagytam a vetítésével együtt a f.szba. Gondolok itt arra ,hogy káromkodás nélkül meg lehet e csinálni, ha csak felbakolom a kocsit?

Meg lehet csinálni de nem fogsz röhögőgörcsöt kapni. Készülj 12-es vékonyfalú, 12 szögű, 1/2 colos dugókulccsal, abból is a hosszú fajtával.

_________________
Ha esetleg alkatrész kellene, kattanj ide...www.kekfeher.hu


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Gallaca az itt látható tagok köszönték meg: csikes77
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.05.20. 12:15 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2015.05.29. 22:19
Hozzászólások: 189
Tartózkodási hely: Németország
Adott köszi: 32 alkalommal
Kapott köszik: 14 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 2.5 D
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Ezt már megvettem,de nem hosszú fajta,viszont hosszabbítószáram az van. Miért kell a hosszú? Lehet nekiállok akkor,mert elég idegesítő,hogy jön be a füst a kocsiba ha áll az autó és egyfolytában a szellőzést kell elzárnom.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.05.20. 12:26 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5646
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 808 alkalommal
Kapott köszik: 1797 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 645ci/650i
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
csikes77 írta:
Ezt már megvettem,de nem hosszú fajta,viszont hosszabbítószáram az van. Miért kell a hosszú? Lehet nekiállok akkor,mert elég idegesítő,hogy jön be a füst a kocsiba ha áll az autó és egyfolytában a szellőzést kell elzárnom.

Mert ha nem a hosszú fajta, előfordulhat, hogy megszorul az a rész ahová a szárat dugod, nem tudod rádugni a turbó 3 csavarjára. Rendszerint ott szélesebb a fej.

_________________
Ha esetleg alkatrész kellene, kattanj ide...www.kekfeher.hu


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Gallaca az itt látható tagok köszönték meg: csikes77
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.05.21. 12:39 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2015.05.29. 22:19
Hozzászólások: 189
Tartózkodási hely: Németország
Adott köszi: 32 alkalommal
Kapott köszik: 14 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 2.5 D
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
csikes77 írta:
Ezt már megvettem,de nem hosszú fajta,viszont hosszabbítószáram az van. Miért kell a hosszú? Lehet nekiállok akkor,mert elég idegesítő,hogy jön be a füst a kocsiba ha áll az autó és egyfolytában a szellőzést kell elzárnom.

Mert ha nem a hosszú fajta, előfordulhat, hogy megszorul az a rész ahová a szárat dugod, nem tudod rádugni a turbó 3 csavarjára. Rendszerint ott szélesebb a fej.

Ennek nagyon örülök, de azért köszi a segítséget. :wink:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.05.23. 06:28 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.19. 22:09
Hozzászólások: 964
Tartózkodási hely: Vác/United Kingdom
Adott köszi: 61 alkalommal
Kapott köszik: 179 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 530D M57N2
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
csikes77 írta:
Ezt már megvettem,de nem hosszú fajta,viszont hosszabbítószáram az van. Miért kell a hosszú? Lehet nekiállok akkor,mert elég idegesítő,hogy jön be a füst a kocsiba ha áll az autó és egyfolytában a szellőzést kell elzárnom.

Mert ha nem a hosszú fajta, előfordulhat, hogy megszorul az a rész ahová a szárat dugod, nem tudod rádugni a turbó 3 csavarjára. Rendszerint ott szélesebb a fej.

Nem kell akna sem csápos,le veszed a szivosort,uténa kiveszed a injektorokat,szelepfedél,és már hozzá is férsz felulrol az egésznek,

_________________
Tedd vagy ne tedd de ne próbáld :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek rockerekhu az itt látható tagok köszönték meg: csikes77
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.05.24. 06:56 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2015.05.29. 22:19
Hozzászólások: 189
Tartózkodási hely: Németország
Adott köszi: 32 alkalommal
Kapott köszik: 14 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 2.5 D
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
rockerekhu írta:
Gallaca írta:
csikes77 írta:
Ezt már megvettem,de nem hosszú fajta,viszont hosszabbítószáram az van. Miért kell a hosszú? Lehet nekiállok akkor,mert elég idegesítő,hogy jön be a füst a kocsiba ha áll az autó és egyfolytában a szellőzést kell elzárnom.

Mert ha nem a hosszú fajta, előfordulhat, hogy megszorul az a rész ahová a szárat dugod, nem tudod rádugni a turbó 3 csavarjára. Rendszerint ott szélesebb a fej.

Nem kell akna sem csápos,le veszed a szivosort,uténa kiveszed a injektorokat,szelepfedél,és már hozzá is férsz felulrol az egésznek,

Erre gondoltam én is, még videót is néztem róla,csak a befecskendezőket nem nagyon akarom kiszedni. De azért köszi a segítséget.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.05.24. 09:26 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.19. 22:09
Hozzászólások: 964
Tartózkodási hely: Vác/United Kingdom
Adott köszi: 61 alkalommal
Kapott köszik: 179 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 530D M57N2
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
csikes77 írta:
rockerekhu írta:
Gallaca írta:
csikes77 írta:
Ezt már megvettem,de nem hosszú fajta,viszont hosszabbítószáram az van. Miért kell a hosszú? Lehet nekiállok akkor,mert elég idegesítő,hogy jön be a füst a kocsiba ha áll az autó és egyfolytában a szellőzést kell elzárnom.

Mert ha nem a hosszú fajta, előfordulhat, hogy megszorul az a rész ahová a szárat dugod, nem tudod rádugni a turbó 3 csavarjára. Rendszerint ott szélesebb a fej.

Nem kell akna sem csápos,le veszed a szivosort,uténa kiveszed a injektorokat,szelepfedél,és már hozzá is férsz felulrol az egésznek,

Erre gondoltam én is, még videót is néztem róla,csak a befecskendezőket nem nagyon akarom kiszedni. De azért köszi a segítséget.

Pedig ki kell szedjed ha ki akarod cserelni alulrol le a turbo es a csavarokhoz sem fersz hozza rendesen.


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével

_________________
Tedd vagy ne tedd de ne próbáld :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.05.25. 11:00 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2015.05.29. 22:19
Hozzászólások: 189
Tartózkodási hely: Németország
Adott köszi: 32 alkalommal
Kapott köszik: 14 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 2.5 D
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
rockerekhu írta:
csikes77 írta:
rockerekhu írta:
Gallaca írta:
csikes77 írta:
Ezt már megvettem,de nem hosszú fajta,viszont hosszabbítószáram az van. Miért kell a hosszú? Lehet nekiállok akkor,mert elég idegesítő,hogy jön be a füst a kocsiba ha áll az autó és egyfolytában a szellőzést kell elzárnom.

Mert ha nem a hosszú fajta, előfordulhat, hogy megszorul az a rész ahová a szárat dugod, nem tudod rádugni a turbó 3 csavarjára. Rendszerint ott szélesebb a fej.

Nem kell akna sem csápos,le veszed a szivosort,uténa kiveszed a injektorokat,szelepfedél,és már hozzá is férsz felulrol az egésznek,

Erre gondoltam én is, még videót is néztem róla,csak a befecskendezőket nem nagyon akarom kiszedni. De azért köszi a segítséget.

Pedig ki kell szedjed ha ki akarod cserelni alulrol le a turbo es a csavarokhoz sem fersz hozza rendesen.


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével

Hát élég nagy szívás ez,és ez csak egy nyamvadt kipufogócsonk. :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.05.25. 11:03 
Offline
haladó
haladó

Csatlakozott: 2009.05.24. 00:00
Hozzászólások: 284
Tartózkodási hely: Szeged
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2004
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Ti hallottatok már olyanról hogy álló helyben eltörik a rugó? Mert pont az előbb tört el az enyémbe. Szép hangja volt... Jó kis tréleres nap

Tapatalkkal küldve az én WAS-LX1 eszközömről


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.05.25. 11:48 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2012.08.12. 20:04
Hozzászólások: 156
Tartózkodási hely: Szeged
Adott köszi: 17 alkalommal
Kapott köszik: 6 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Cyri írta:
Ti hallottatok már olyanról hogy álló helyben eltörik a rugó? Mert pont az előbb tört el az enyémbe. Szép hangja volt... Jó kis tréleres nap

Tapatalkkal küldve az én WAS-LX1 eszközömről


Nekem volt ilyen élményem. Astra, piros lámpánál állás közben, bal hátsó rugó. Az a hang...megfizethetetlen. Legalább tréler nem kellett...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.05.25. 11:51 
Offline
haladó
haladó

Csatlakozott: 2009.05.24. 00:00
Hozzászólások: 284
Tartózkodási hely: Szeged
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2004
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Basszus még a gumim is kuka mert kiszúrta a rugó... :(
csrobcsi írta:
Cyri írta:
Ti hallottatok már olyanról hogy álló helyben eltörik a rugó? Mert pont az előbb tört el az enyémbe. Szép hangja volt... Jó kis tréleres nap

Tapatalkkal küldve az én WAS-LX1 eszközömről


Nekem volt ilyen élményem. Astra, piros lámpánál állás közben, bal hátsó rugó. Az a hang...megfizethetetlen. Legalább tréler nem kellett...


Tapatalkkal küldve az én WAS-LX1 eszközömről


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.05.27. 02:17 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2015.05.29. 22:19
Hozzászólások: 189
Tartózkodási hely: Németország
Adott köszi: 32 alkalommal
Kapott köszik: 14 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 2.5 D
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Cyri írta:
Basszus még a gumim is kuka mert kiszúrta a rugó... :(
csrobcsi írta:
Cyri írta:
Ti hallottatok már olyanról hogy álló helyben eltörik a rugó? Mert pont az előbb tört el az enyémbe. Szép hangja volt... Jó kis tréleres nap

Tapatalkkal küldve az én WAS-LX1 eszközömről


Nekem volt ilyen élményem. Astra, piros lámpánál állás közben, bal hátsó rugó. Az a hang...megfizethetetlen. Legalább tréler nem kellett...


Tapatalkkal küldve az én WAS-LX1 eszközömről

A legtöbb esetben álló helyben törik el. Egyébként ez a rugótörés E60 betegség sok minden mással együtt, ha még egyszer veszek azonnal kicserélem benne a rugót. :D Nekem már kettőből kettőben eltörött, és nem csak nekem. Meg ugye köcsög hordó alakú rugó,és tényleg nem nagyon lehet vele mozogni ezt követően, hacsak nem a mankó kerékkel.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.05.27. 07:38 
Offline
haladó
haladó

Csatlakozott: 2009.05.24. 00:00
Hozzászólások: 284
Tartózkodási hely: Szeged
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2004
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
csikes77 írta:
Cyri írta:
Basszus még a gumim is kuka mert kiszúrta a rugó... :(
csrobcsi írta:
Cyri írta:
Ti hallottatok már olyanról hogy álló helyben eltörik a rugó? Mert pont az előbb tört el az enyémbe. Szép hangja volt... Jó kis tréleres nap

Tapatalkkal küldve az én WAS-LX1 eszközömről


Nekem volt ilyen élményem. Astra, piros lámpánál állás közben, bal hátsó rugó. Az a hang...megfizethetetlen. Legalább tréler nem kellett...


Tapatalkkal küldve az én WAS-LX1 eszközömről

A legtöbb esetben álló helyben törik el. Egyébként ez a rugótörés E60 betegség sok minden mással együtt, ha még egyszer veszek azonnal kicserélem benne a rugót. :D Nekem már kettőből kettőben eltörött, és nem csak nekem. Meg ugye köcsög hordó alakú rugó,és tényleg nem nagyon lehet vele mozogni ezt követően, hacsak nem a mankó kerékkel.
Az szép. A hátsó is törik vagy arra nem jellemző?

Tapatalkkal küldve az én WAS-LX1 eszközömről


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.05.28. 12:15 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2186
Adott köszi: 414 alkalommal
Kapott köszik: 436 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Cyri írta:
csikes77 írta:
Cyri írta:
Basszus még a gumim is kuka mert kiszúrta a rugó... :(
csrobcsi írta:
Cyri írta:
Ti hallottatok már olyanról hogy álló helyben eltörik a rugó? Mert pont az előbb tört el az enyémbe. Szép hangja volt... Jó kis tréleres nap

Tapatalkkal küldve az én WAS-LX1 eszközömről


Nekem volt ilyen élményem. Astra, piros lámpánál állás közben, bal hátsó rugó. Az a hang...megfizethetetlen. Legalább tréler nem kellett...


Tapatalkkal küldve az én WAS-LX1 eszközömről

A legtöbb esetben álló helyben törik el. Egyébként ez a rugótörés E60 betegség sok minden mással együtt, ha még egyszer veszek azonnal kicserélem benne a rugót. :D Nekem már kettőből kettőben eltörött, és nem csak nekem. Meg ugye köcsög hordó alakú rugó,és tényleg nem nagyon lehet vele mozogni ezt követően, hacsak nem a mankó kerékkel.
Az szép. A hátsó is törik vagy arra nem jellemző?

Tapatalkkal küldve az én WAS-LX1 eszközömről


E60 betegség, vagy g*ci sokat futott E60 betegség? :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.05.28. 12:23 
Offline
haladó
haladó

Csatlakozott: 2009.05.24. 00:00
Hozzászólások: 284
Tartózkodási hely: Szeged
Adott köszi: 16 alkalommal
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2004
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
NagyMatyas írta:
Cyri írta:
csikes77 írta:
Cyri írta:
Basszus még a gumim is kuka mert kiszúrta a rugó... :(
csrobcsi írta:
[quote="Cyri"]Ti hallottatok már olyanról hogy álló helyben eltörik a rugó? Mert pont az előbb tört el az enyémbe. Szép hangja volt... Jó kis tréleres nap

Tapatalkkal küldve az én WAS-LX1 eszközömről


Nekem volt ilyen élményem. Astra, piros lámpánál állás közben, bal hátsó rugó. Az a hang...megfizethetetlen. Legalább tréler nem kellett...


Tapatalkkal küldve az én WAS-LX1 eszközömről

A legtöbb esetben álló helyben törik el. Egyébként ez a rugótörés E60 betegség sok minden mással együtt, ha még egyszer veszek azonnal kicserélem benne a rugót. :D Nekem már kettőből kettőben eltörött, és nem csak nekem. Meg ugye köcsög hordó alakú rugó,és tényleg nem nagyon lehet vele mozogni ezt követően, hacsak nem a mankó kerékkel.
Az szép. A hátsó is törik vagy arra nem jellemző?

Tapatalkkal küldve az én WAS-LX1 eszközömről


E60 betegség, vagy g*ci sokat futott E60 betegség? [/quote]Nem tudom ge.i sokat futott e de az enyémbe 237 van. Bmwnél bevizsgált, leinformált km. Mind1 is igazából állapotot veszünk nem km-ert!? :D

Tapatalkkal küldve az én WAS-LX1 eszközömről


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 514 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator