* *
Pontos idő: 2024.04.16. 06:46

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 609 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 31  Következő
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: 2016.07.26. 23:20 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2016.03.12. 23:03
Hozzászólások: 171
Adott köszi: 66 alkalommal
Kapott köszik: 8 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M54B22
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
BMWMuller írta:
Gallaca írta:
kzolee írta:
spnq írta:
sziasztok

e61 touring LCI 2007 navi-ja nem olvassa be a dvd-t. Korábban nem volt vele semmi gond, az írottakat is vitte minden probléma nélkül, de elkezdett nem működni, "please insert navigation DVD"-t ír. Ami érdekes, az az, hogy a 2007es gyári navi dvd-t még mindig beolvassa, de sem a korábban működő saját kezűleg kiírtat, sem egyik újonnan kiírtat sem olvassa be, ráadásul még a wallistól méregdrágán rendelt 2015 ös gyárit sem.

Mi lehet a gond ?

Köszi, üdv,
András


Nem kell CCC modult cserélni horror pénzért, a DVD olvasó külön is megvásárolható, én is cseréltem már, nem olyan rettenetes összeg. ;)

Sőt, ha van affinitása az embernek, csak az optika csere is elég lehet. DVD pick-upok hamar fáradnak.


Az én hetesemben 14 évet bírt ki, most kellett cserélni csak a NAVI meghajtót, tényleg nem nagy összeg.


köszi mindenkinek!

tudsz mondani egy árat a meghajtóra ?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
HozzászólásElküldve: 2016.07.27. 20:10 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
CCC-t, nekem Solymáron javítottak másfél éve 60 ezer forintért. Azóta megy. Valószínű túl fogja élni az autót. A szép pedig az benne, hogyha javítás után nem indul el, akkor fizetni sem kell. :wink: Megéri-e? Persze, mert addig sem áll 240 ezer forint az autóban, ami ezeknél majdnem a piaci érték 10%-a bizonyos esetekben. E60-nál lehet másra is költeni.

Egyébként meg, ahogy írták, valószínű csak olvasó csere, DE én megpróbálkoznék egy tisztító lemezzel is, hátha. :roker:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2016.07.27. 20:12 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5707
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1427 alkalommal
Kapott köszik: 1376 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
NagyMatyas írta:
CCC-t, nekem Solymáron javítottak másfél éve 60 ezer forintért. Azóta megy. Valószínű túl fogja élni az autót. A szép pedig az benne, hogyha javítás után nem indul el, akkor fizetni sem kell. :wink: Megéri-e? Persze, mert addig sem áll 240 ezer forint az autóban, ami ezeknél majdnem a piaci érték 10%-a bizonyos esetekben. E60-nál lehet másra is költeni.

Egyébként meg, ahogy írták, valószínű csak olvasó csere, DE én megpróbálkoznék egy tisztító lemezzel is, hátha. :roker:


Ha ugyanezzel a tünettel javították, akkor egy laza 40-essel húztak le.

Tisztító lemez nem segített akkor?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
HozzászólásElküldve: 2016.07.29. 15:18 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
kzolee írta:
NagyMatyas írta:
CCC-t, nekem Solymáron javítottak másfél éve 60 ezer forintért. Azóta megy. Valószínű túl fogja élni az autót. A szép pedig az benne, hogyha javítás után nem indul el, akkor fizetni sem kell. :wink: Megéri-e? Persze, mert addig sem áll 240 ezer forint az autóban, ami ezeknél majdnem a piaci érték 10%-a bizonyos esetekben. E60-nál lehet másra is költeni.

Egyébként meg, ahogy írták, valószínű csak olvasó csere, DE én megpróbálkoznék egy tisztító lemezzel is, hátha. :roker:


Ha ugyanezzel a tünettel javították, akkor egy laza 40-essel húztak le.

Tisztító lemez nem segített akkor?


Nem ez volt a tünet. BMW logó után újraindulgatott. Azért írtam a javítást, mert előttem valaki cserét javasolt :) Először csak párszor, aztán ment egy két hétig, aztán egy két hónap után végleg megreccsent. Nekem a DVD olvasóval eddig nem volt gondom, igaz, hogy nem is használom, mert ha kell, akkor Google Maps-ezek :D Maga a CCC modul egyébként nem új, csak refurbished, ezért is kell leadni a legtöbb helyen csere után :D Szóval ezzel az erővel, akár meg is lehet csináltatni hozzáértővel :wink: Engem pedig nem dobna fel, hogyha 240 ért megkapnám ugyan azt az elektronikát, új vázban. Gari pedig az újra is 1 év, tehát nem egy életbiztosítás :doglotlo:

Egyébként nem húztak le, saját szememmel néztem végig a javítást, érdekes volt egyébként forrasztás technikailag :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2016.11.08. 11:06 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2015.08.07. 10:36
Hozzászólások: 949
Tartózkodási hely: Ingolstadt / Budapest
Adott köszi: 194 alkalommal
Kapott köszik: 100 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
spnq írta:
BMWMuller írta:
Gallaca írta:
kzolee írta:
spnq írta:
sziasztok

e61 touring LCI 2007 navi-ja nem olvassa be a dvd-t. Korábban nem volt vele semmi gond, az írottakat is vitte minden probléma nélkül, de elkezdett nem működni, "please insert navigation DVD"-t ír. Ami érdekes, az az, hogy a 2007es gyári navi dvd-t még mindig beolvassa, de sem a korábban működő saját kezűleg kiírtat, sem egyik újonnan kiírtat sem olvassa be, ráadásul még a wallistól méregdrágán rendelt 2015 ös gyárit sem.

Mi lehet a gond ?

Köszi, üdv,
András


Nem kell CCC modult cserélni horror pénzért, a DVD olvasó külön is megvásárolható, én is cseréltem már, nem olyan rettenetes összeg. ;)

Sőt, ha van affinitása az embernek, csak az optika csere is elég lehet. DVD pick-upok hamar fáradnak.


Az én hetesemben 14 évet bírt ki, most kellett cserélni csak a NAVI meghajtót, tényleg nem nagy összeg.


köszi mindenkinek!

tudsz mondani egy árat a meghajtóra ?

lezerfejet te magad is tudsz cserelni amugy, kb 10ezer ft, de lehet sokat mondok

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2016.11.13. 11:18 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2016.03.08. 21:34
Hozzászólások: 5
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok ! Van egy e61 530 d a birtokomban ,lenne egy probléma amiben szeretnék segítséget kérni . Kontaktos az akksi pozitív sarujában a pirotechnika vezetéke és világít a légzsáklámpa. Na már mos a paripa menne műszakira, de emiatt nem fog átmenni.Tud valaki Budaörs környékén elektromos szakit aki meg tudná javítani??


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2016.11.13. 16:39 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2010.05.19. 00:00
Hozzászólások: 717
Tartózkodási hely: Szigliget, Sümeg, Budapest
Adott köszi: 17 alkalommal
Kapott köszik: 92 alkalommal
Széria kód: E71
Motor tipusa: 35d
Évjárata: 2010
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (1)
BőkeT írta:
Sziasztok ! Van egy e61 530 d a birtokomban ,lenne egy probléma amiben szeretnék segítséget kérni . Kontaktos az akksi pozitív sarujában a pirotechnika vezetéke és világít a légzsáklámpa. Na már mos a paripa menne műszakira, de emiatt nem fog átmenni.Tud valaki Budaörs környékén elektromos szakit aki meg tudná javítani??


Hívd Zsoltit 20/9292929, nálunk van Ő is.

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2016.11.24. 21:19 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2014.05.30. 13:39
Hozzászólások: 37
Tartózkodási hely: Miskolc
Adott köszi: 10 alkalommal
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: M57306D3
Évjárata: 2006
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Jó estét Urak!
Az autóm motorterében a bal oldalon a lámpa mögött és az egr alatt,és az olajszűrőházon,a szívósor elején olajfolyás van,plusz a turbócső felső részén is.
Letisztítottam mindent,hogy ne legyen olajfolyás sehol,és a turbócsőben kicseréltem a tömítést,de még mindíg van egy kis olajpára.
Esetleg van valakinek valami ötlete,hogy lehetne megszüntetni az olajfolyást?

A válaszokat előlre is köszönöm!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2016.11.24. 21:35 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5707
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1427 alkalommal
Kapott köszik: 1376 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
kulix írta:
Jó estét Urak!
Az autóm motorterében a bal oldalon a lámpa mögött és az egr alatt,és az olajszűrőházon,a szívósor elején olajfolyás van,plusz a turbócső felső részén is.
Letisztítottam mindent,hogy ne legyen olajfolyás sehol,és a turbócsőben kicseréltem a tömítést,de még mindíg van egy kis olajpára.
Esetleg van valakinek valami ötlete,hogy lehetne megszüntetni az olajfolyást?

A válaszokat előlre is köszönöm!


Benzines vagy vadonatúj dízel autó vásárlásával. ;)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek kzolee az itt látható tagok köszönték meg: 2 jimbi525d, kulix
Értékelés: 9.52%
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
HozzászólásElküldve: 2016.11.24. 22:20 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.09.15. 00:00
Hozzászólások: 2704
Tartózkodási hely: Budapest XV. kerület.
Adott köszi: 461 alkalommal
Kapott köszik: 514 alkalommal
Széria kód: E46
Motor tipusa: 204D4
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
kzolee írta:

Benzines vagy vadonatúj dízel autó vásárlásával. ;)


:D :D

_________________
http://www.kekfeher.hu

Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2016.11.24. 22:29 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2014.05.30. 13:39
Hozzászólások: 37
Tartózkodási hely: Miskolc
Adott köszi: 10 alkalommal
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: M57306D3
Évjárata: 2006
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
kzolee írta:
kulix írta:
Jó estét Urak!
Az autóm motorterében a bal oldalon a lámpa mögött és az egr alatt,és az olajszűrőházon,a szívósor elején olajfolyás van,plusz a turbócső felső részén is.
Letisztítottam mindent,hogy ne legyen olajfolyás sehol,és a turbócsőben kicseréltem a tömítést,de még mindíg van egy kis olajpára.
Esetleg van valakinek valami ötlete,hogy lehetne megszüntetni az olajfolyást?

A válaszokat előlre is köszönöm!


Benzines vagy vadonatúj dízel autó vásárlásával. ;)

Köszi!Eddig ez még nem jutott eszembe! :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2016.11.29. 19:27 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.29. 22:26
Hozzászólások: 1225
Tartózkodási hely: Siófok-Ausztria
Adott köszi: 92 alkalommal
Kapott köszik: 57 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57D30O2
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Szép estét mindenkinek!

Nos elég sok idő után elő jött egy hiba az autóval! Nos kiértünk Ausztriába minden ok egyszer mikor végleg kiértünk nem tudom az autót bezárni de nyitni sőt semmit nem tudok a távirányítóval csinálni csak vezetni az autót! Gondolom volt már sokszor ilyen probléma még eddig nem olvastam vissza, mert pakolászunk ezért gyorsan megírom a hibát és ha nem lesz válasz akkor neki állok az olvasásnak! :D
Esetleg aki kis újából nyomná a hiba okát és megírja azt nagyon meg köszönném!

Szóval még egyszer a jelenség nem nyit-zár az autó " kulccsal tudom csak zárni és be is riaszt " de menni tudok mind a 2 kulccsal ugyan ez a probléma!

Válaszotokat előre is köszönöm!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2016.11.29. 19:47 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2010.06.09. 00:00
Hozzászólások: 1552
Tartózkodási hely: Győr
Adott köszi: 101 alkalommal
Kapott köszik: 80 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 2.5d
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
tökmöc írta:
Szép estét mindenkinek!

Nos elég sok idő után elő jött egy hiba az autóval! Nos kiértünk Ausztriába minden ok egyszer mikor végleg kiértünk nem tudom az autót bezárni de nyitni sőt semmit nem tudok a távirányítóval csinálni csak vezetni az autót! Gondolom volt már sokszor ilyen probléma még eddig nem olvastam vissza, mert pakolászunk ezért gyorsan megírom a hibát és ha nem lesz válasz akkor neki állok az olvasásnak! :D
Esetleg aki kis újából nyomná a hiba okát és megírja azt nagyon meg köszönném!

Szóval még egyszer a jelenség nem nyit-zár az autó " kulccsal tudom csak zárni és be is riaszt " de menni tudok mind a 2 kulccsal ugyan ez a probléma!

Válaszotokat előre is köszönöm!


Vagy a csomagtartó ajtó kábel szakadt el, vagy elhalálozott a csomi ajtó tetején a spoilerben lévő erősítő panel. Mivel eső nem esett, ezért csak a kisebb baj lehet. Csak elszakadt a vezeték. Rádió veszi az adókat rendesen???


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2016.11.29. 20:38 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.29. 22:26
Hozzászólások: 1225
Tartózkodási hely: Siófok-Ausztria
Adott köszi: 92 alkalommal
Kapott köszik: 57 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57D30O2
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Rjani530d írta:
tökmöc írta:
Szép estét mindenkinek!

Nos elég sok idő után elő jött egy hiba az autóval! Nos kiértünk Ausztriába minden ok egyszer mikor végleg kiértünk nem tudom az autót bezárni de nyitni sőt semmit nem tudok a távirányítóval csinálni csak vezetni az autót! Gondolom volt már sokszor ilyen probléma még eddig nem olvastam vissza, mert pakolászunk ezért gyorsan megírom a hibát és ha nem lesz válasz akkor neki állok az olvasásnak! :D
Esetleg aki kis újából nyomná a hiba okát és megírja azt nagyon meg köszönném!

Szóval még egyszer a jelenség nem nyit-zár az autó " kulccsal tudom csak zárni és be is riaszt " de menni tudok mind a 2 kulccsal ugyan ez a probléma!

Válaszotokat előre is köszönöm!


Vagy a csomagtartó ajtó kábel szakadt el, vagy elhalálozott a csomi ajtó tetején a spoilerben lévő erősítő panel. Mivel eső nem esett, ezért csak a kisebb baj lehet. Csak elszakadt a vezeték. Rádió veszi az adókat rendesen???



Minden tokeletesen szol. Elektromos ajto a hideg miatt nehezen nyitodott ma de semmi mas baja. A kutya belulrol beriasztotta azota nem jo.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2016.12.01. 19:22 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.29. 22:26
Hozzászólások: 1225
Tartózkodási hely: Siófok-Ausztria
Adott köszi: 92 alkalommal
Kapott köszik: 57 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57D30O2
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
tökmöc írta:
Rjani530d írta:
tökmöc írta:
Szép estét mindenkinek!

Nos elég sok idő után elő jött egy hiba az autóval! Nos kiértünk Ausztriába minden ok egyszer mikor végleg kiértünk nem tudom az autót bezárni de nyitni sőt semmit nem tudok a távirányítóval csinálni csak vezetni az autót! Gondolom volt már sokszor ilyen probléma még eddig nem olvastam vissza, mert pakolászunk ezért gyorsan megírom a hibát és ha nem lesz válasz akkor neki állok az olvasásnak! :D
Esetleg aki kis újából nyomná a hiba okát és megírja azt nagyon meg köszönném!

Szóval még egyszer a jelenség nem nyit-zár az autó " kulccsal tudom csak zárni és be is riaszt " de menni tudok mind a 2 kulccsal ugyan ez a probléma!

Válaszotokat előre is köszönöm!


Vagy a csomagtartó ajtó kábel szakadt el, vagy elhalálozott a csomi ajtó tetején a spoilerben lévő erősítő panel. Mivel eső nem esett, ezért csak a kisebb baj lehet. Csak elszakadt a vezeték. Rádió veszi az adókat rendesen???



Minden tökéletesen szól. Elektromos ajtó a hideg miatt nehezen nyítódott ma de semmi más baja. A kutya belülről beriasztotta azóta nem jó.



Nos nagyon úgy néz ki " eddig nem tudtam szerelőhöz el vinni ", hogy akik jártak hasonló képen mind a kábelt meg a modult mondja!

Szerintetek melyik a jobb? :D

A kábelről halottam olyan 40-80 ezer között mozog a modult még nem mondtak de gondolom nem olcsó az sem. :roll:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2016.12.01. 20:36 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.08.27. 00:00
Hozzászólások: 2505
Tartózkodási hely: Nagykanizsa
Adott köszi: 147 alkalommal
Kapott köszik: 393 alkalommal
Széria kód: E65
Motor tipusa: 730d
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
tökmöc írta:

Nos nagyon úgy néz ki " eddig nem tudtam szerelőhöz el vinni ", hogy akik jártak hasonló képen mind a kábelt meg a modult mondja!

Szerintetek melyik a jobb? :D

A kábelről halottam olyan 40-80 ezer között mozog a modult még nem mondtak de gondolom nem olcsó az sem. :roll:


Modul 110eft körül volt, amikor én néztem.
Érdemes belőle 2-3db-ot rendelni, mert szerintem szinte lehetetlen normálisan letömíteni. :mrgreen:
A BMW és az E61 egyik szégyenpontja. :doglotlo:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2016.12.01. 20:46 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.29. 22:26
Hozzászólások: 1225
Tartózkodási hely: Siófok-Ausztria
Adott köszi: 92 alkalommal
Kapott köszik: 57 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57D30O2
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
kovessyroli írta:
tökmöc írta:

Nos nagyon úgy néz ki " eddig nem tudtam szerelőhöz el vinni ", hogy akik jártak hasonló képen mind a kábelt meg a modult mondja!

Szerintetek melyik a jobb? :D

A kábelről halottam olyan 40-80 ezer között mozog a modult még nem mondtak de gondolom nem olcsó az sem. :roll:


Modul 110eft körül volt, amikor én néztem.
Érdemes belőle 2-3db-ot rendelni, mert szerintem szinte lehetetlen normálisan letömíteni. :mrgreen:
A BMW és az E61 egyik szégyenpontja. :doglotlo:


Na bummmm!!
Esetleg egy cikk számot tudsz mondani?
A beázás hogy lehet mikor szinte egész nyáron nem használtuk az autót főleg esős időben sem és az autó szinte mindig garázsban van és ezét furcsállom a beázást! Szerintem kábel szakadás van de már alig várom, hogy végre megtudja nézni a szerelőm!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2016.12.02. 10:25 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.19. 22:09
Hozzászólások: 982
Tartózkodási hely: Vác/United Kingdom
Adott köszi: 61 alkalommal
Kapott köszik: 180 alkalommal
Széria kód: E53
Motor tipusa: 30D M57N2
Évjárata: 2005
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
tökmöc írta:
kovessyroli írta:
tökmöc írta:

Nos nagyon úgy néz ki " eddig nem tudtam szerelőhöz el vinni ", hogy akik jártak hasonló képen mind a kábelt meg a modult mondja!

Szerintetek melyik a jobb? :D

A kábelről halottam olyan 40-80 ezer között mozog a modult még nem mondtak de gondolom nem olcsó az sem. :roll:


Modul 110eft körül volt, amikor én néztem.
Érdemes belőle 2-3db-ot rendelni, mert szerintem szinte lehetetlen normálisan letömíteni. :mrgreen:
A BMW és az E61 egyik szégyenpontja. :doglotlo:


Na bummmm!!
Esetleg egy cikk számot tudsz mondani?
A beázás hogy lehet mikor szinte egész nyáron nem használtuk az autót főleg esős időben sem és az autó szinte mindig garázsban van és ezét furcsállom a beázást! Szerintem kábel szakadás van de már alig várom, hogy végre megtudja nézni a szerelőm!

Kábel felujitó SENCOM 49 euroért rendeltem ebayen,bontot module 25-30000ft közöt mozog

_________________
Tedd vagy ne tedd de ne próbáld :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2016.12.02. 13:56 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2010.06.09. 00:00
Hozzászólások: 1552
Tartózkodási hely: Győr
Adott köszi: 101 alkalommal
Kapott köszik: 80 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 2.5d
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
tökmöc írta:
kovessyroli írta:
tökmöc írta:

Nos nagyon úgy néz ki " eddig nem tudtam szerelőhöz el vinni ", hogy akik jártak hasonló képen mind a kábelt meg a modult mondja!

Szerintetek melyik a jobb? :D

A kábelről halottam olyan 40-80 ezer között mozog a modult még nem mondtak de gondolom nem olcsó az sem. :roll:


Modul 110eft körül volt, amikor én néztem.
Érdemes belőle 2-3db-ot rendelni, mert szerintem szinte lehetetlen normálisan letömíteni. :mrgreen:
A BMW és az E61 egyik szégyenpontja. :doglotlo:


Na bummmm!!
Esetleg egy cikk számot tudsz mondani?
A beázás hogy lehet mikor szinte egész nyáron nem használtuk az autót főleg esős időben sem és az autó szinte mindig garázsban van és ezét furcsállom a beázást! Szerintem kábel szakadás van de már alig várom, hogy végre megtudja nézni a szerelőm!


Szedd szét a cikkszámhoz!
75 körül láttam a neten.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2016.12.02. 13:57 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2010.06.09. 00:00
Hozzászólások: 1552
Tartózkodási hely: Győr
Adott köszi: 101 alkalommal
Kapott köszik: 80 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 2.5d
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
rockerekhu írta:
tökmöc írta:
kovessyroli írta:
tökmöc írta:

Nos nagyon úgy néz ki " eddig nem tudtam szerelőhöz el vinni ", hogy akik jártak hasonló képen mind a kábelt meg a modult mondja!

Szerintetek melyik a jobb? :D

A kábelről halottam olyan 40-80 ezer között mozog a modult még nem mondtak de gondolom nem olcsó az sem. :roll:


Modul 110eft körül volt, amikor én néztem.
Érdemes belőle 2-3db-ot rendelni, mert szerintem szinte lehetetlen normálisan letömíteni. :mrgreen:
A BMW és az E61 egyik szégyenpontja. :doglotlo:


Na bummmm!!
Esetleg egy cikk számot tudsz mondani?
A beázás hogy lehet mikor szinte egész nyáron nem használtuk az autót főleg esős időben sem és az autó szinte mindig garázsban van és ezét furcsállom a beázást! Szerintem kábel szakadás van de már alig várom, hogy végre megtudja nézni a szerelőm!

Kábel felujitó SENCOM 49 euroért rendeltem ebayen,bontot module 25-30000ft közöt mozog


Akkor én is kérek olyan modult!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 609 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 31  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 3 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator