* *
Pontos idő: 2024.03.28. 23:50

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 609 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5 ... 31  Következő
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: 2015.04.18. 20:15 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2010.06.09. 00:00
Hozzászólások: 1552
Tartózkodási hely: Győr
Adott köszi: 101 alkalommal
Kapott köszik: 80 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 2.5d
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Nem tudjátok ki foglalkozik olyannal, hogy ezt a nevetségesen
sikerült hátsóajtó kábelozást felújítaná nekem???

Tele vannak a német honlapok is a kábelozás felújításval.

Elkezdtem bogaszni a csomagtér ajtóba menő kábelok között, de már valaki járt ott.
Hagyjuk mert b@szott ideges lettem... :(


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek Rjani530d az itt látható tagok köszönték meg: admin
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
HozzászólásElküldve: 2015.04.18. 20:19 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2014.12.25. 11:54
Hozzászólások: 2218
Tartózkodási hely: 1046 Budapest
Adott köszi: 498 alkalommal
Kapott köszik: 507 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52 B20
Évjárata: 1998
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Rjani530d írta:
Sziasztok!

Nem tudjátok ki foglalkozik olyannal, hogy ezt a nevetségesen
sikerült hátsóajtó kábelozást felújítaná nekem???

Tele vannak a német honlapok is a kábelozás felújításval.

Elkezdtem bogaszni a csomagtér ajtóba menő kábelok között, de már valaki járt ott.
Hagyjuk mert b@szott ideges lettem... :(

Az adatlapodon megadott tartózkodási helyen vagy környékén keresel, vagy "játszik" pl. Budaörs?

_________________
Üdv.:
András


"Losers find the reason, winners find the way"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2015.04.18. 20:23 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2010.06.09. 00:00
Hozzászólások: 1552
Tartózkodási hely: Győr
Adott köszi: 101 alkalommal
Kapott köszik: 80 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 2.5d
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
SvidronyA írta:
Rjani530d írta:
Sziasztok!

Nem tudjátok ki foglalkozik olyannal, hogy ezt a nevetségesen
sikerült hátsóajtó kábelozást felújítaná nekem???

Tele vannak a német honlapok is a kábelozás felújításval.

Elkezdtem bogaszni a csomagtér ajtóba menő kábelok között, de már valaki járt ott.
Hagyjuk mert b@szott ideges lettem... :(

Az adatlapodon megadott tartózkodási helyen vagy környékén keresel, vagy "játszik" pl. Budaörs?


Ha valaki normálisan megcsinálná nem horor áron, akkor játszik, persze!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2015.04.18. 20:29 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2014.12.25. 11:54
Hozzászólások: 2218
Tartózkodási hely: 1046 Budapest
Adott köszi: 498 alkalommal
Kapott köszik: 507 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52 B20
Évjárata: 1998
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Rjani530d írta:
SvidronyA írta:
Rjani530d írta:
Sziasztok!

Nem tudjátok ki foglalkozik olyannal, hogy ezt a nevetségesen
sikerült hátsóajtó kábelozást felújítaná nekem???

Tele vannak a német honlapok is a kábelozás felújításval.

Elkezdtem bogaszni a csomagtér ajtóba menő kábelok között, de már valaki járt ott.
Hagyjuk mert b@szott ideges lettem... :(

Az adatlapodon megadott tartózkodási helyen vagy környékén keresel, vagy "játszik" pl. Budaörs?


Ha valaki normálisan megcsinálná nem horor áron, akkor játszik, persze!

Keresd "Bömbölő" Dani Klubtársunkat: ITT!
Kompromisszumok nélkül dolgozik, vagy rendesen megjavít valamit vagy -szerintem- bele sem kezd. Elektromos vonalon (is), úgy gondolom, nagyon otthon van.

_________________
Üdv.:
András


"Losers find the reason, winners find the way"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek SvidronyA az itt látható tagok köszönték meg: Rjani530d
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2015.04.23. 20:42 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2011.09.24. 21:41
Hozzászólások: 61
Tartózkodási hely: Pécs
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E60
Motor tipusa: 530d
Évjárata: 2004
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
sziasztok!

Reggel óta nem működik a szélvédőmosó! a lámpamosó megy az ablaktörlők törölnek viszont a szélvédőre nem spriccel! mi lehet a baj? biztosíték? melyik? próbálgattam őket de lehet nemjól csinálok valamit, esetleg meghalt a motor? hogyan tudm kiszedni a tartalyból? előre is köszönöm 2004 e60 530d


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2015.04.23. 21:03 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5707
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1427 alkalommal
Kapott köszik: 1376 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
pappjan írta:
sziasztok!

Reggel óta nem működik a szélvédőmosó! a lámpamosó megy az ablaktörlők törölnek viszont a szélvédőre nem spriccel! mi lehet a baj? biztosíték? melyik? próbálgattam őket de lehet nemjól csinálok valamit, esetleg meghalt a motor? hogyan tudm kiszedni a tartalyból? előre is köszönöm 2004 e60 530d


Végre egy olyan hiba, amihez nem kell diag. :)

Csak egy multiméter. Segítő húzza a kart közben méred, hogy jön -e a petró. Ha igen, akkor motorcsere. Nem túl bonyolulult, csatlakozó kihúz, motor kihúz, másik bedug. Kár, hogy le kell bontani a fél elejét hozzá alul... Nagyon szar helyen van.
Cseréltem már én is mindkét pumpát.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
HozzászólásElküldve: 2015.04.23. 21:05 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2011.09.24. 21:41
Hozzászólások: 61
Tartózkodási hely: Pécs
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E60
Motor tipusa: 530d
Évjárata: 2004
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
kzolee írta:
pappjan írta:
sziasztok!

Reggel óta nem működik a szélvédőmosó! a lámpamosó megy az ablaktörlők törölnek viszont a szélvédőre nem spriccel! mi lehet a baj? biztosíték? melyik? próbálgattam őket de lehet nemjól csinálok valamit, esetleg meghalt a motor? hogyan tudm kiszedni a tartalyból? előre is köszönöm 2004 e60 530d


Végre egy olyan hiba, amihez nem kell diag. :)

Csak egy multiméter. Segítő húzza a kart közben méred, hogy jön -e a petró. Ha igen, akkor motorcsere. Nem túl bonyolulult, csatlakozó kihúz, motor kihúz, másik bedug. Kár, hogy le kell bontani a fél elejét hozzá alul... Nagyon szar helyen van.
Cseréltem már én is mindkét pumpát.


Köszönöm a gyors választ! Esetleg eltudnád mesélni mit kell lebontanom? gondolom kerék le doblemez lecsavaroz?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2015.04.23. 21:13 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5707
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1427 alkalommal
Kapott köszik: 1376 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
Meg a szeneslapát. Utána már hozzá lehet férni.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
HozzászólásElküldve: 2015.04.23. 21:17 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2011.09.24. 21:41
Hozzászólások: 61
Tartózkodási hely: Pécs
Adott köszi: 2 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E60
Motor tipusa: 530d
Évjárata: 2004
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
kzolee írta:
Meg a szeneslapát. Utána már hozzá lehet férni.


Azt nemtudom mi? :P de köszönöm szombaton nekileselkedek úgyis fékeket kell cserélni.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2015.04.23. 21:24 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5707
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1427 alkalommal
Kapott köszik: 1376 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
pappjan írta:
kzolee írta:
Meg a szeneslapát. Utána már hozzá lehet férni.


Azt nemtudom mi? :P de köszönöm szombaton nekileselkedek úgyis fékeket kell cserélni.


A dobbetét és a lökhárító közti lapát alakú műanyag.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
HozzászólásElküldve: 2015.05.02. 08:54 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2012.12.23. 15:08
Hozzászólások: 25
Adott köszi: 4 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E60
Motor tipusa: M57N
Évjárata: 2004
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

Nekem olyan problémám van, hogy néha nem szólal meg a rádió az indítás után. Látszólag minden működik a kijelzőn. Ha váltok a CD tárra kiválasztja a lemezt amit szeretnék csak a lejátszás nem indul el. Általában 5, 10, 15 perces leállítás után ismét szól. (2004-es)

Köszönöm

_________________
"Motornak nagy gázzal..."


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2015.05.02. 10:14 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.19. 22:09
Hozzászólások: 982
Tartózkodási hely: Vác/United Kingdom
Adott köszi: 61 alkalommal
Kapott köszik: 180 alkalommal
Széria kód: E53
Motor tipusa: 30D M57N2
Évjárata: 2005
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!
Ma reggel szet eset jo kis esoben az jobb oldali ablaktorlomnel a csuklos resze lehet javitani vagy csere? Konkretan a 3 as alkatreszrol van szo
http://static.bmwfans.info/images/epc/MTU2NzIxX3A=.png


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Tedd vagy ne tedd de ne próbáld :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2015.06.09. 19:22 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2006.09.13. 00:00
Hozzászólások: 524
Tartózkodási hely: Budapest XVI
Adott köszi: 13 alkalommal
Kapott köszik: 6 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 530D
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Urak!

Nagy a baj, hajaj! Kb. egy hete a műszerfalon kigyulladt minden néhány másodpercre, miközben kiírta a képernyőre, hogy központi elektronikai hiba, a továbbhaladás nem lehetséges. Aztán ez megismétlődött még háromszor néhány percen belül. Ugyanakkor az autó működött rendesen. Induláskor ugyan jelezte, hogy szervízbe kellene menni, de külföldön vagyok és gondoltam, otthon majd megnézetem.
Ma reggel viszont bevágott a "ménkű", az autót nem lehet beindítani, gondolom letiltott az elektronika (?). Na most mi a teendő, mi lehet a hiba?

Az infót előre is köszönöm.
Üdv. Zoli


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2015.06.09. 19:30 
Offline
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.11. 01:00
Hozzászólások: 9792
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1677 alkalommal
Kapott köszik: 1262 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
VZoltan írta:
Urak!

Nagy a baj, hajaj! Kb. egy hete a műszerfalon kigyulladt minden néhány másodpercre, miközben kiírta a képernyőre, hogy központi elektronikai hiba, a továbbhaladás nem lehetséges. Aztán ez megismétlődött még háromszor néhány percen belül. Ugyanakkor az autó működött rendesen. Induláskor ugyan jelezte, hogy szervízbe kellene menni, de külföldön vagyok és gondoltam, otthon majd megnézetem.
Ma reggel viszont bevágott a "ménkű", az autót nem lehet beindítani, gondolom letiltott az elektronika (?). Na most mi a teendő, mi lehet a hiba?

Az infót előre is köszönöm.
Üdv. Zoli

Csomagtartó aljában nem áll a víz? Típikusan ezt a jelenséget okoza.

_________________
Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek admin az itt látható tagok köszönték meg: 4 hamoriarpi, jlaci74, kzolee, Rjani530d
Értékelés: 19.05%
Vissza a tetejére
 Profil Twitter Képtár Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2015.06.09. 19:41 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2006.09.13. 00:00
Hozzászólások: 524
Tartózkodási hely: Budapest XVI
Adott köszi: 13 alkalommal
Kapott köszik: 6 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 530D
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
admin írta:
VZoltan írta:
Urak!

Nagy a baj, hajaj! Kb. egy hete a műszerfalon kigyulladt minden néhány másodpercre, miközben kiírta a képernyőre, hogy központi elektronikai hiba, a továbbhaladás nem lehetséges. Aztán ez megismétlődött még háromszor néhány percen belül. Ugyanakkor az autó működött rendesen. Induláskor ugyan jelezte, hogy szervízbe kellene menni, de külföldön vagyok és gondoltam, otthon majd megnézetem.
Ma reggel viszont bevágott a "ménkű", az autót nem lehet beindítani, gondolom letiltott az elektronika (?). Na most mi a teendő, mi lehet a hiba?

Az infót előre is köszönöm.
Üdv. Zoli

Csomagtartó aljában nem áll a víz? Típikusan ezt a jelenséget okoza.


Még nem néztem, de tegnap este zuhogó esőben értem haza, és utána még sokáig esett. Na megyek, hátha látok valamit.
Köszi az infót.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2015.06.28. 18:59 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2006.03.23. 01:00
Hozzászólások: 222
Tartózkodási hely: Tapolca
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 0
Széria kód: E61
Motor tipusa: 530xd
Évjárata: 2009
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
SvidronyA írta:
Rjani530d írta:
SvidronyA írta:
Rjani530d írta:
Sziasztok!

Nem tudjátok ki foglalkozik olyannal, hogy ezt a nevetségesen
sikerült hátsóajtó kábelozást felújítaná nekem???

Tele vannak a német honlapok is a kábelozás felújításval.

Elkezdtem bogaszni a csomagtér ajtóba menő kábelok között, de már valaki járt ott.
Hagyjuk mert b@szott ideges lettem... :(

Az adatlapodon megadott tartózkodási helyen vagy környékén keresel, vagy "játszik" pl. Budaörs?


Ha valaki normálisan megcsinálná nem horor áron, akkor játszik, persze!

Keresd "Bömbölő" Dani Klubtársunkat: ITT!
Kompromisszumok nélkül dolgozik, vagy rendesen megjavít valamit vagy -szerintem- bele sem kezd. Elektromos vonalon (is), úgy gondolom, nagyon otthon van.



Szia!

Nekem a távirányitó nem müködött ,két forrasztás és ok minden. Nem nagy kaland! Neked mi nem jó?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2015.07.03. 21:27 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2006.09.13. 00:00
Hozzászólások: 524
Tartózkodási hely: Budapest XVI
Adott köszi: 13 alkalommal
Kapott köszik: 6 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 530D
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
lepke írta:
VZoltan írta:
lepke írta:
VZoltan írta:
Sziasztok!

A tempomatom (távolság tartó) hol működik, hol nem. Mi lehet a gond? Valakinek volt már ilyen baja?

Üdv: Zoli

Hali
Pár éve nálam is így kezdődött, egyszer csak végleg megadta magát.
Szenzorhiba a diagnózis :wink: bejártam a fél világot de nem sikerült megjavítani, a beállításához az Országban kettő darab műszer található
A magyar utakon amúgy sem lehet közlekedni ezzel az (opcióval) folyamatosan kijönnek eléd, az autóban úgy utazol mint egy bólogatós kutya.


Hahó!

Hát ez nem túl jó hír. :( Én egyébként elég sokat járok Németországba, az út nagy részén (Ausztria) elég jól használhatónak tűnt.
Mindenesetre köszi az infót.
Üdv: Zoli

Hali
Még két dolog ami eszembe jutott :roll:
1. nagyon lényeges a követőradarban CSAK 180 km/óráig használható ez a maximum beállítási lehetőség.
2. meghibásodása esetén nincs a hagyományos tempomat kapcsolására lehetőség.


Az CDG Progman (alias 5er) Kft-nél kódolással visszaállították az eredeti állapotot. :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2015.07.03. 21:38 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2006.09.13. 00:00
Hozzászólások: 524
Tartózkodási hely: Budapest XVI
Adott köszi: 13 alkalommal
Kapott köszik: 6 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 530D
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
VZoltan írta:
admin írta:
VZoltan írta:
Urak!

Nagy a baj, hajaj! Kb. egy hete a műszerfalon kigyulladt minden néhány másodpercre, miközben kiírta a képernyőre, hogy központi elektronikai hiba, a továbbhaladás nem lehetséges. Aztán ez megismétlődött még háromszor néhány percen belül. Ugyanakkor az autó működött rendesen. Induláskor ugyan jelezte, hogy szervízbe kellene menni, de külföldön vagyok és gondoltam, otthon majd megnézetem.
Ma reggel viszont bevágott a "ménkű", az autót nem lehet beindítani, gondolom letiltott az elektronika (?). Na most mi a teendő, mi lehet a hiba?

Az infót előre is köszönöm.
Üdv. Zoli

Csomagtartó aljában nem áll a víz? Típikusan ezt a jelenséget okoza.


Még nem néztem, de tegnap este zuhogó esőben értem haza, és utána még sokáig esett. Na megyek, hátha látok valamit.
Köszi az infót.


A panoráma tető alatti tálca vízelvezető luka közül a jobb hátsó volt eltömődve, így a víz átbukott a peremen és ment amerre látott. Konkrétan a jobb hátsó oszlopon át az akkumulátor takaró műanyag tálcába, majd az akku tartóba, ill. a csomagtartó aljába. Utóbbiba szerencsére kevés, így modul kár nem keletkezett, viszont az akksi megadta magát, igaz még eredeti volt. Már rendben van minden. :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek VZoltan az itt látható tagok köszönték meg: 2 kzolee, Rjani530d
Értékelés: 9.52%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2015.07.05. 00:59 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.29. 22:26
Hozzászólások: 1225
Tartózkodási hely: Siófok-Ausztria
Adott köszi: 92 alkalommal
Kapott köszik: 57 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57D30O2
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Nos a panoráma tető már másik topicban írtam. hogy nem működik! Vagyis annyit csinál egy kicsit felmegy de vissza csukni nem nagyon lehet csak többszöri próbálkozásra csukja be. A kérdés hova, kihez forduljak aki nekem teljesen frankon és tökéletesre megtudja csinálni? Esetleg gumi vagy egyéb dolgokat érdemes cserélni ilyenkor " a szélzaj megszüntetés érdeke miatt kérdem"? Esetleg bontóban keressek egy jó állapotút és cseréljem teljesen ki? Ötletek? :roll:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2015.07.22. 09:21 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2015.06.11. 08:05
Hozzászólások: 5
Tartózkodási hely: Pécs
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E61
Motor tipusa: 530d
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok.

Sajnálatos módon gondatlan gazda után sikerült szert tennem az E61 emre. Elég csúfos összeget költöttem már rá, és még sajnos nem vagyok a végén. Visszatérő hibajelenségem, hogy elengedi a seggét, 2-3 óra után jelenleg bal hátulja leül, inditás után viszont szépen felpumpálja. Menet közben viszont megkapom sárga hibaüzenetként, főként ha valaki ül is hátul. Előzményként a jobb oldalon csinálta, ahol annyira sikeredett, hogy már fel sem emelte. Kompletten ki lett tisztítva a kompresszor és környéke, szűrő full piszok volt, és a szintszabályzó lett cserélve. Bal oldalon is kicseréltettem a szintszabályzót de a jelenség még fennáll. Tapasztalat, ötlet valakinek??????


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 609 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5 ... 31  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 4 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator