* *
Pontos idő: 2018.05.28. 11:47

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 458 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 23  Következő
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: 2016.02.29. 11:21 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2153
Adott köszi: 404 alkalommal
Kapott köszik: 425 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
tökmöc írta:
Nos amiket irtatok a vizhöfokra engem meglepet mert eddig azt hittem az allando 92-98 fok az jo. :roll: Nekem ez ala nem megy miota kicsereltek a termosztatot. Ha mar irtam meg kerdeznem az normalis, hogy hosszu ut utan megalok par perc jaratas aztan leallitom majd elkezd gözölni a maszknal. Szemböl a bal oldali maszknal. Ezt 6 foknal szaraz es hüvös idöben is csinalja pedig a viz meg minden rendben. Valaki jart igy?
Meg olyan hogy tempomatnal 50-60 közöt oly mindegy hova allitom rangat? Szerintem ez sem normalis vagy tevedek? :roll:


35d nekem is akörül mozog általában.

A tempomatnak nagyon nem kellene rángatnia. Meg kellene nézni élő diaggal, hogy mi zajlik ilyenkor. Porlasztó, légtömegmérő simán lehet.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
 Hozzászólás témája: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E60-E61)
HozzászólásElküldve: 2016.02.29. 13:31 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.19. 22:09
Hozzászólások: 956
Tartózkodási hely: Vác/United Kingdom
Adott köszi: 60 alkalommal
Kapott köszik: 178 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 530D M57N2
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Szaiasztok!
Hogy az egyik problema megoldodot jonn a masik :( ablakemelom kapcsolom nem mukodik rendeltem bele egy bontotat kiprobaltam azzal sem mukodik,hiba kodot nem ir,merre kezdjek el keresgelni.Mielott behalat egyszer csinalta hogy nem mukodot 1 napig utana megjavult kb 1 hetig utana par napig hol jo volt hol nem,most meg mar vegleg megadta magat.


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Tedd vagy ne tedd de ne próbáld :D


A hozzászólást 2 alkalommal szerkesztették, utoljára rockerekhu 2016.02.29. 20:44-kor.

Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2016.02.29. 14:55 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.29. 22:26
Hozzászólások: 1191
Tartózkodási hely: Siófok-Ausztria
Adott köszi: 89 alkalommal
Kapott köszik: 53 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57D30O2
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
nagy.matyika írta:
tökmöc írta:
Nos amiket irtatok a vizhöfokra engem meglepet mert eddig azt hittem az allando 92-98 fok az jo. :roll: Nekem ez ala nem megy miota kicsereltek a termosztatot. Ha mar irtam meg kerdeznem az normalis, hogy hosszu ut utan megalok par perc jaratas aztan leallitom majd elkezd gözölni a maszknal. Szemböl a bal oldali maszknal. Ezt 6 foknal szaraz es hüvös idöben is csinalja pedig a viz meg minden rendben. Valaki jart igy?
Meg olyan hogy tempomatnal 50-60 közöt oly mindegy hova allitom rangat? Szerintem ez sem normalis vagy tevedek? :roll:


35d nekem is akörül mozog általában.

A tempomatnak nagyon nem kellene rángatnia. Meg kellene nézni élő diaggal, hogy mi zajlik ilyenkor. Porlasztó, légtömegmérő simán lehet.



A rángatást ne úgy képzeld mintha kirázná a lelkem csak látom hogy a mutató 1-2 mm kileng és néha érzem is. Olyan mintha gyorsítani akar meg váltani de nem tudja eldönteni hogy mi legyen!
A hőfokom lehet annyi mert nincs részecske szűrő benne :roll: ?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2016.02.29. 20:05 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5468
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1164 alkalommal
Kapott köszik: 1225 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
tökmöc írta:
nagy.matyika írta:
tökmöc írta:
Nos amiket irtatok a vizhöfokra engem meglepet mert eddig azt hittem az allando 92-98 fok az jo. :roll: Nekem ez ala nem megy miota kicsereltek a termosztatot. Ha mar irtam meg kerdeznem az normalis, hogy hosszu ut utan megalok par perc jaratas aztan leallitom majd elkezd gözölni a maszknal. Szemböl a bal oldali maszknal. Ezt 6 foknal szaraz es hüvös idöben is csinalja pedig a viz meg minden rendben. Valaki jart igy?
Meg olyan hogy tempomatnal 50-60 közöt oly mindegy hova allitom rangat? Szerintem ez sem normalis vagy tevedek? :roll:


35d nekem is akörül mozog általában.

A tempomatnak nagyon nem kellene rángatnia. Meg kellene nézni élő diaggal, hogy mi zajlik ilyenkor. Porlasztó, légtömegmérő simán lehet.



A rángatást ne úgy képzeld mintha kirázná a lelkem csak látom hogy a mutató 1-2 mm kileng és néha érzem is. Olyan mintha gyorsítani akar meg váltani de nem tudja eldönteni hogy mi legyen!
A hőfokom lehet annyi mert nincs részecske szűrő benne :roll: ?

Wandler

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2016.02.29. 20:09 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.29. 22:26
Hozzászólások: 1191
Tartózkodási hely: Siófok-Ausztria
Adott köszi: 89 alkalommal
Kapott köszik: 53 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57D30O2
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
hamoriarpi írta:
tökmöc írta:
nagy.matyika írta:
tökmöc írta:
Nos amiket irtatok a vizhöfokra engem meglepet mert eddig azt hittem az allando 92-98 fok az jo. :roll: Nekem ez ala nem megy miota kicsereltek a termosztatot. Ha mar irtam meg kerdeznem az normalis, hogy hosszu ut utan megalok par perc jaratas aztan leallitom majd elkezd gözölni a maszknal. Szemböl a bal oldali maszknal. Ezt 6 foknal szaraz es hüvös idöben is csinalja pedig a viz meg minden rendben. Valaki jart igy?
Meg olyan hogy tempomatnal 50-60 közöt oly mindegy hova allitom rangat? Szerintem ez sem normalis vagy tevedek? :roll:


35d nekem is akörül mozog általában.

A tempomatnak nagyon nem kellene rángatnia. Meg kellene nézni élő diaggal, hogy mi zajlik ilyenkor. Porlasztó, légtömegmérő simán lehet.



A rángatást ne úgy képzeld mintha kirázná a lelkem csak látom hogy a mutató 1-2 mm kileng és néha érzem is. Olyan mintha gyorsítani akar meg váltani de nem tudja eldönteni hogy mi legyen!
A hőfokom lehet annyi mert nincs részecske szűrő benne :roll: ?

Wandler



Van még valami más jele a Wandler-nek?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2016.02.29. 20:16 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.29. 22:26
Hozzászólások: 1191
Tartózkodási hely: Siófok-Ausztria
Adott köszi: 89 alkalommal
Kapott köszik: 53 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57D30O2
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Ennyire azért nem mozdul ki és tényleg csak 50-60 közötti tartományban csinálja!

https://www.youtube.com/watch?v=PioVvYkksGY


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2016.02.29. 20:19 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2013.12.22. 15:21
Hozzászólások: 150
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 14 alkalommal
Kapott köszik: 10 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530d - M57
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

E61 530d 2005.
Kapott egy bontott blokkot (előző kuka), új termosztát, stb.
Indítás, ketyegés és nem fordul meg a víz a rendszerben.
Nincs fűtés, nem melegek a csövek.
Mi lehet a baj? :)

Köszönöm

_________________
Picture me Rollin' by 2pac


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2016.02.29. 20:27 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2014.12.25. 11:54
Hozzászólások: 2202
Tartózkodási hely: 1046 Budapest
Adott köszi: 496 alkalommal
Kapott köszik: 499 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52 B20
Évjárata: 1998
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Cxgrav írta:
Sziasztok!

E61 530d 2005.
Kapott egy bontott blokkot (előző kuka), új termosztát, stb.
Indítás, ketyegés és nem fordul meg a víz a rendszerben.
Nincs fűtés, nem melegek a csövek.
Mi lehet a baj? :)

Köszönöm

Működik a vízszivattyú :?:

_________________
Üdv.:
András


"Losers find the reason, winners find the way"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek SvidronyA az itt látható tagok köszönték meg: Gallaca
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2016.02.29. 20:32 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5572
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 806 alkalommal
Kapott köszik: 1772 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 645ci/650i
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
SvidronyA írta:
Cxgrav írta:
Sziasztok!

E61 530d 2005.
Kapott egy bontott blokkot (előző kuka), új termosztát, stb.
Indítás, ketyegés és nem fordul meg a víz a rendszerben.
Nincs fűtés, nem melegek a csövek.
Mi lehet a baj? :)

Köszönöm

Működik a vízszivattyú :?:

Nem!

_________________
Ha esetleg alkatrész kellene, kattanj ide...www.kekfeher.hu


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2016.02.29. 20:33 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2013.12.22. 15:21
Hozzászólások: 150
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 14 alkalommal
Kapott köszik: 10 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530d - M57
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
SvidronyA írta:
Cxgrav írta:
Sziasztok!

E61 530d 2005.
Kapott egy bontott blokkot (előző kuka), új termosztát, stb.
Indítás, ketyegés és nem fordul meg a víz a rendszerben.
Nincs fűtés, nem melegek a csövek.
Mi lehet a baj? :)

Köszönöm

Működik a vízszivattyú :?:



Elméletileg igen.
Motorban megfordul a víz, a fűtés fele nem megy el a víz.

_________________
Picture me Rollin' by 2pac


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Cxgrav 2016.02.29. 20:33-kor.

Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E60-E61)
HozzászólásElküldve: 2016.02.29. 20:33 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.19. 22:09
Hozzászólások: 956
Tartózkodási hely: Vác/United Kingdom
Adott köszi: 60 alkalommal
Kapott köszik: 178 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 530D M57N2
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Cxgrav írta:
Sziasztok!

E61 530d 2005.
Kapott egy bontott blokkot (előző kuka), új termosztát, stb.
Indítás, ketyegés és nem fordul meg a víz a rendszerben.
Nincs fűtés, nem melegek a csövek.
Mi lehet a baj? :)

Köszönöm

Kiegyenlito tartalyban a pisil a kis cso?legteleniteted a rendszert?


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Tedd vagy ne tedd de ne próbáld :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2016.02.29. 20:35 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5572
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 806 alkalommal
Kapott köszik: 1772 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 645ci/650i
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
Cxgrav írta:
SvidronyA írta:
Cxgrav írta:
Sziasztok!

E61 530d 2005.
Kapott egy bontott blokkot (előző kuka), új termosztát, stb.
Indítás, ketyegés és nem fordul meg a víz a rendszerben.
Nincs fűtés, nem melegek a csövek.
Mi lehet a baj? :)

Köszönöm

Működik a vízszivattyú :?:



Elméletileg igen.
Motorban megfordul a víz, a fűtés fele nem megy el a víz.

E60-61-63-ban külön szivattyú van a fűtésnek. Olyan mint a webasto keringetője, annak az ismert hibáival. Ha az megáll, akkor a fűtés is.

_________________
Ha esetleg alkatrész kellene, kattanj ide...www.kekfeher.hu


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2016.02.29. 20:35 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2013.12.22. 15:21
Hozzászólások: 150
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 14 alkalommal
Kapott köszik: 10 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530d - M57
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
rockerekhu írta:
Cxgrav írta:
Sziasztok!

E61 530d 2005.
Kapott egy bontott blokkot (előző kuka), új termosztát, stb.
Indítás, ketyegés és nem fordul meg a víz a rendszerben.
Nincs fűtés, nem melegek a csövek.
Mi lehet a baj? :)

Köszönöm

Kiegyenlito tartalyban a pisil a kis cso?legteleniteted a rendszert?


Sent from my iPhone using Tapatalk


Légtelenítés meg volt, kis csövet holnap tudjuk ellenőrizni.

_________________
Picture me Rollin' by 2pac


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2016.02.29. 20:38 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2013.12.22. 15:21
Hozzászólások: 150
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 14 alkalommal
Kapott köszik: 10 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530d - M57
Évjárata: 1999
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Gallaca írta:
Cxgrav írta:
SvidronyA írta:
Cxgrav írta:
Sziasztok!

E61 530d 2005.
Kapott egy bontott blokkot (előző kuka), új termosztát, stb.
Indítás, ketyegés és nem fordul meg a víz a rendszerben.
Nincs fűtés, nem melegek a csövek.
Mi lehet a baj? :)

Köszönöm

Működik a vízszivattyú :?:



Elméletileg igen.
Motorban megfordul a víz, a fűtés fele nem megy el a víz.

E60-61-63-ban külön szivattyú van a fűtésnek. Olyan mint a webasto keringetője, annak az ismert hibáival. Ha az megáll, akkor a fűtés is.



Köszönöm, ellenőrizni fogjuk!
Többieknek is köszönöm a gyors reagálást.
Referálok majd!

_________________
Picture me Rollin' by 2pac


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2016.02.29. 20:39 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2012.04.15. 11:33
Hozzászólások: 5572
Tartózkodási hely: Dunaharaszti
Adott köszi: 806 alkalommal
Kapott köszik: 1772 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 645ci/650i
Évjárata: 2006
Kivitele: Coupe
Blog: Blog megtekintése (2)
Cxgrav írta:
Gallaca írta:
Cxgrav írta:
SvidronyA írta:
Cxgrav írta:
Sziasztok!

E61 530d 2005.
Kapott egy bontott blokkot (előző kuka), új termosztát, stb.
Indítás, ketyegés és nem fordul meg a víz a rendszerben.
Nincs fűtés, nem melegek a csövek.
Mi lehet a baj? :)

Köszönöm

Működik a vízszivattyú :?:



Elméletileg igen.
Motorban megfordul a víz, a fűtés fele nem megy el a víz.

E60-61-63-ban külön szivattyú van a fűtésnek. Olyan mint a webasto keringetője, annak az ismert hibáival. Ha az megáll, akkor a fűtés is.



Köszönöm, ellenőrizni fogjuk!
Többieknek is köszönöm a gyors reagálást.
Referálok majd!

Hatos alkatrész. http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=64_1361

_________________
Ha esetleg alkatrész kellene, kattanj ide...www.kekfeher.hu


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2016.03.02. 03:32 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.29. 22:26
Hozzászólások: 1191
Tartózkodási hely: Siófok-Ausztria
Adott köszi: 89 alkalommal
Kapott köszik: 53 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57D30O2
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Na hali!

Most lehet egy komolyabb erte el a kocsit. Ki irta, hogy erhöhte emission es a chek engine lampacska is eg folyamatosan. Otletek? A diag mostanaban nem fog ossze jonni de ahogy tudom elviszem addig hatha csak egy megoldas de tuti sokminden elmehetet.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2016.03.02. 09:19 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.19. 22:09
Hozzászólások: 956
Tartózkodási hely: Vác/United Kingdom
Adott köszi: 60 alkalommal
Kapott köszik: 178 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 530D M57N2
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
tökmöc írta:
Na hali!

Most lehet egy komolyabb erte el a kocsit. Ki irta, hogy erhöhte emission es a chek engine lampacska is eg folyamatosan. Otletek? A diag mostanaban nem fog ossze jonni de ahogy tudom elviszem addig hatha csak egy megoldas de tuti sokminden elmehetet.

Fokozot emiszio,lehet legtomegmero,turbo,egr,turbonyomas szabalyzo,diag nelkul nehez lesz megalapitani,nezd att a oszes vacumcsovet,egrt,colercsoveket nem en csuszot szet valami veletlenul.Nincs fura hangja a motornak?meg lehet hogy a turbo csoved szakadt el.


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Tedd vagy ne tedd de ne próbáld :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2016.03.02. 12:55 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég
Avatar

Csatlakozott: 2010.05.19. 00:00
Hozzászólások: 713
Tartózkodási hely: Szigliget, Sümeg, Budapest
Adott köszi: 17 alkalommal
Kapott köszik: 92 alkalommal
Széria kód: E71
Motor tipusa: 35d
Évjárata: 2010
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (1)
tökmöc írta:
Na hali!

Most lehet egy komolyabb erte el a kocsit. Ki irta, hogy erhöhte emission es a chek engine lampacska is eg folyamatosan. Otletek? A diag mostanaban nem fog ossze jonni de ahogy tudom elviszem addig hatha csak egy megoldas de tuti sokminden elmehetet.


Vidd el olyan helyre ahol értenek is hozzá, lehet, hogy fél percen belül megmondják mi a hiba. A diag az egy fontos dolog, de jól értelmezni is tudni kell.

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2016.03.02. 13:56 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.29. 22:26
Hozzászólások: 1191
Tartózkodási hely: Siófok-Ausztria
Adott köszi: 89 alkalommal
Kapott köszik: 53 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57D30O2
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
BMWMuller írta:
tökmöc írta:
Na hali!

Most lehet egy komolyabb erte el a kocsit. Ki irta, hogy erhöhte emission es a chek engine lampacska is eg folyamatosan. Otletek? A diag mostanaban nem fog ossze jonni de ahogy tudom elviszem addig hatha csak egy megoldas de tuti sokminden elmehetet.


Vidd el olyan helyre ahol értenek is hozzá, lehet, hogy fél percen belül megmondják mi a hiba. A diag az egy fontos dolog, de jól értelmezni is tudni kell.



Igen elviszem, ahogy van időm. Én sem szeretem ha valami nem úgy működik ahogy kéne! :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2016.03.02. 14:01 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.29. 22:26
Hozzászólások: 1191
Tartózkodási hely: Siófok-Ausztria
Adott köszi: 89 alkalommal
Kapott köszik: 53 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57D30O2
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
rockerekhu írta:
tökmöc írta:
Na hali!

Most lehet egy komolyabb erte el a kocsit. Ki irta, hogy erhöhte emission es a chek engine lampacska is eg folyamatosan. Otletek? A diag mostanaban nem fog ossze jonni de ahogy tudom elviszem addig hatha csak egy megoldas de tuti sokminden elmehetet.

Fokozot emiszio,lehet legtomegmero,turbo,egr,turbonyomas szabalyzo,diag nelkul nehez lesz megalapitani,nezd att a oszes vacumcsovet,egrt,colercsoveket nem en csuszot szet valami veletlenul.Nincs fura hangja a motornak?meg lehet hogy a turbo csoved szakadt el.


Sent from my iPhone using Tapatalk


Én a lambda szondára gondoltam elsőre de ami engem zavar ugyan az mint az X5-nél, hogy az autó semmiben nem változott a lámpa óta vagyis a hibajelzés óta. Az autó ugyan úgy gyorsul, nincs rossz hangja és a fogyasztásom is annyi amennyi szokott lenni " tegnap 400 kilométert mentünk vele a hiba jelzéstől autópályán 7.5 liter jött ki" ! Ha turbó akkor nem gyorsulna úgy ahogy eddig szóval maradt a tömítések lambda szonda vagy ait írtál valami valahol szétcsúszót!
Itt nincs mit csinálni elmenni kiolvastatni a hibakódot! Azért köszi! :franko:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 458 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 23  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator