2019.03.24. 20:44
NagyMatyas írta:Levibéka írta:NagyMatyas írta:Levibéka írta:kicseréltem a gázolajszüröt, az elsö 5km -en volt 2 megtorpanásom 1000-2000 fordulat között naon lassan pörgött fel a motor , 2000 felett megindult normálisan, utána töbször megálltam lassitottam, folyamatosan próbátam az 1000-2000 fordulat közötti szektort és minden ok volt, majd 25km megtétele utána ismét volt egy pillanatnyi megtorpanásom 1500-2000 fordulat között, 2 hibakódom van P0401 és P3263
esetleg valaki tud valamit mondani??
Rossz az EGR-ed és vagy swirl flaps probléma is van. Az is lehet, hogy vákuum okozza az egészet. Meg kellene nézni gyári BMW diaggal, hogy mi a baja, illetve abban vannak tesztmetódusok is. Ilyen mezei OBD kódokkal nem sokra fogsz jutni.
erre mostanra már énis rájöttem hogy EGR probléma lehet, utánanáztem a neten, miaz a "swirl flaps probléma" erröl még nem hallotam??
E6X-nél visszakerült most az Air Mass Test. Nem kell találgatni, megmondja az autó, hogy mi a baja kb. Résolaj veszteség mérésbe nem kezdenék bele, hogyha szépen indul az autó, az inkább melegindítási problémáknál esedékes.
Valószínű vákuum probléma lesz, mert az EGR is vákuumos, illetve az örvénycsappantyúk is, már csak azt kell megkeresni hogy hol van a gond. A második OBD kód az BMW specifikus és az örvénycsappantyúkra vonatkozik.
2019.03.24. 20:55
sztem a legjobban egy bontott e39 csonkkal jarsz. Az nem lemez, hanem ontveny. Azt szoktak rarakni. Soha nem fog elrepedni.Levibéka írta:NagyMatyas írta:Levibéka írta:NagyMatyas írta:Levibéka írta:kicseréltem a gázolajszüröt, az elsö 5km -en volt 2 megtorpanásom 1000-2000 fordulat között naon lassan pörgött fel a motor , 2000 felett megindult normálisan, utána töbször megálltam lassitottam, folyamatosan próbátam az 1000-2000 fordulat közötti szektort és minden ok volt, majd 25km megtétele utána ismét volt egy pillanatnyi megtorpanásom 1500-2000 fordulat között, 2 hibakódom van P0401 és P3263
esetleg valaki tud valamit mondani??
Rossz az EGR-ed és vagy swirl flaps probléma is van. Az is lehet, hogy vákuum okozza az egészet. Meg kellene nézni gyári BMW diaggal, hogy mi a baja, illetve abban vannak tesztmetódusok is. Ilyen mezei OBD kódokkal nem sokra fogsz jutni.
erre mostanra már énis rájöttem hogy EGR probléma lehet, utánanáztem a neten, miaz a "swirl flaps probléma" erröl még nem hallotam??
E6X-nél visszakerült most az Air Mass Test. Nem kell találgatni, megmondja az autó, hogy mi a baja kb. Résolaj veszteség mérésbe nem kezdenék bele, hogyha szépen indul az autó, az inkább melegindítási problémáknál esedékes.
Valószínű vákuum probléma lesz, mert az EGR is vákuumos, illetve az örvénycsappantyúk is, már csak azt kell megkeresni hogy hol van a gond. A második OBD kód az BMW specifikus és az örvénycsappantyúkra vonatkozik.
meglett a diagnózis, kipufogócsonk elrepedve + légtömegmérö behalt, ez okozza a hibát, legalábbis a BMW szerviz állitása szerint, árajánlat a javitásra: alkatrészek apróságokkal 850eu, munkadij 770eu + diagramm 160eu, össz.1780eu
kérdés: légtömegmérö Ebayen 150eu Pierburg, kipufogócsonk utángyártott 100-120eu (na ettöl félek) v. bontott gyári 200-300eu
melyik opciót válasszam??
2019.04.18. 16:07
2019.04.21. 20:15
2019.04.22. 14:40
s.gaborzoltan írta:Sziasztok!
Olyan problémám lenne néha beadja hibának P0174 hibakódot az autó de egy idő után elmúlik.Esetleg ha volt már valakinek hasonló problémája mi lehetett.Motor M54b30 köszönöm előre is a segítséget.
2019.04.22. 15:07
NagyMatyas írta:s.gaborzoltan írta:Sziasztok!
Olyan problémám lenne néha beadja hibának P0174 hibakódot az autó de egy idő után elmúlik.Esetleg ha volt már valakinek hasonló problémája mi lehetett.Motor M54b30 köszönöm előre is a segítséget.
Életed első kérdésére nem itt fogsz konkrét választ kapni. Ez ettől picit bonyolultabb. Először is, amit mondani szoktunk, az a gyári diag! Meg kell nézni, hogy milyen körülmények között és melyik/mindkettő? katalizátor utáni szonda mér szegény keveréket. Utána már mindjárt többet lehetne tudni. Lehet légtömegmérő probléma , falsch levegő, injektor probléma, katalizátor palást repedés, kipufogó rendszer tömítetlensége stb..
2019.04.22. 15:10
s.gaborzoltan írta:NagyMatyas írta:s.gaborzoltan írta:Sziasztok!
Olyan problémám lenne néha beadja hibának P0174 hibakódot az autó de egy idő után elmúlik.Esetleg ha volt már valakinek hasonló problémája mi lehetett.Motor M54b30 köszönöm előre is a segítséget.
Életed első kérdésére nem itt fogsz konkrét választ kapni. Ez ettől picit bonyolultabb. Először is, amit mondani szoktunk, az a gyári diag! Meg kell nézni, hogy milyen körülmények között és melyik/mindkettő? katalizátor utáni szonda mér szegény keveréket. Utána már mindjárt többet lehetne tudni. Lehet légtömegmérő probléma , falsch levegő, injektor probléma, katalizátor palást repedés, kipufogó rendszer tömítetlensége stb..
Értem és köszönöm , akkor elsőnek gyári diag lesz.Az autocom hibakódolvasó nem jó vagy nem pontos?
2019.04.23. 12:02
2019.04.24. 22:17
2019.04.25. 13:05
Peti85 írta:Sziasztok!
Ma 10 év után megváltam az E39-től, családbővülés miatt, és E61 lett belőle. 2006, 525D automata 177LE.
Két gondom van, az egyikre sejtem a megáldást, mivel a kulcsok távirányítós része nem működik, gondolom a csomagtér ajtó spoilerében levő modul miatt.
De ami számomra érthetetlen:
Kulcs bedug, gombos indítás éééés a csomagtér ajtó üvegrésze kinyílik (a zár). Mintha a mikrokapcsolóját megnyomtam volna ott hátul.
Na ezzel fogalmam nincs mit kezdjek, és eszémélelen idegesítő.
Köszi előre is.
Üdv. Peti
2019.09.29. 13:04
2019.10.23. 19:44
2019.10.23. 21:37
Tomika írta:Sziasztok lenne egy olyan problémám hogy vettem 2004es e60 525d-t és a fűtést bármelyik fokozatra kapcsolom nem indul el a kérdésem hogy ez fűtő motor probléma vagy valami más?
2020.06.06. 16:59
2020.06.07. 11:28
csikes77 írta:Sziasztok.Egy kis segítségre volna szükségem. A napokban olyan hiba jelent meg a kocsiba, hogy a kipufogó elkezdett úgy szólni mintha lyukas lenne és ezzel egy időben a teljesítmény elkezd ingadozni,mégpedig úgy, hogy egyenletes gázon mintha rángatna, de nem rángat hanem szerintem elmegy az erő majd visszajön, legalábbis ilyen érzés. Ez tart úgy kb. 10-20 km-en keresztül, majd utána minden rendben van újra és megy szépen a kocsi, de úgy 150km múlva megint elkezdi. A diagnoszika semmilyen hibát nem mutat. Valakinek van esetleg ötlete ezzel kapcsolatban?
2020.06.07. 13:05
rockerekhu írta:csikes77 írta:Sziasztok.Egy kis segítségre volna szükségem. A napokban olyan hiba jelent meg a kocsiba, hogy a kipufogó elkezdett úgy szólni mintha lyukas lenne és ezzel egy időben a teljesítmény elkezd ingadozni,mégpedig úgy, hogy egyenletes gázon mintha rángatna, de nem rángat hanem szerintem elmegy az erő majd visszajön, legalábbis ilyen érzés. Ez tart úgy kb. 10-20 km-en keresztül, majd utána minden rendben van újra és megy szépen a kocsi, de úgy 150km múlva megint elkezdi. A diagnoszika semmilyen hibát nem mutat. Valakinek van esetleg ötlete ezzel kapcsolatban?
Diagot neki és elö adatokat nézni, de esélyes a turbó is vagy vacim rendszer szerintem és vagy a leömlö.
2020.06.07. 14:17
csikes77 írta:rockerekhu írta:csikes77 írta:Sziasztok.Egy kis segítségre volna szükségem. A napokban olyan hiba jelent meg a kocsiba, hogy a kipufogó elkezdett úgy szólni mintha lyukas lenne és ezzel egy időben a teljesítmény elkezd ingadozni,mégpedig úgy, hogy egyenletes gázon mintha rángatna, de nem rángat hanem szerintem elmegy az erő majd visszajön, legalábbis ilyen érzés. Ez tart úgy kb. 10-20 km-en keresztül, majd utána minden rendben van újra és megy szépen a kocsi, de úgy 150km múlva megint elkezdi. A diagnoszika semmilyen hibát nem mutat. Valakinek van esetleg ötlete ezzel kapcsolatban?
Diagot neki és elö adatokat nézni, de esélyes a turbó is vagy vacim rendszer szerintem és vagy a leömlö.
Köszi az infót, megpróbálok keresni valami profit, mert igazából csak úgy lett diagolva a kocsi , hogy el sem lett indítva.
2020.06.10. 00:31
rockerekhu írta:csikes77 írta:rockerekhu írta:csikes77 írta:Sziasztok.Egy kis segítségre volna szükségem. A napokban olyan hiba jelent meg a kocsiba, hogy a kipufogó elkezdett úgy szólni mintha lyukas lenne és ezzel egy időben a teljesítmény elkezd ingadozni,mégpedig úgy, hogy egyenletes gázon mintha rángatna, de nem rángat hanem szerintem elmegy az erő majd visszajön, legalábbis ilyen érzés. Ez tart úgy kb. 10-20 km-en keresztül, majd utána minden rendben van újra és megy szépen a kocsi, de úgy 150km múlva megint elkezdi. A diagnoszika semmilyen hibát nem mutat. Valakinek van esetleg ötlete ezzel kapcsolatban?
Diagot neki és elö adatokat nézni, de esélyes a turbó is vagy vacim rendszer szerintem és vagy a leömlö.
Köszi az infót, megpróbálok keresni valami profit, mert igazából csak úgy lett diagolva a kocsi , hogy el sem lett indítva.
Igen egy olyant keres aki látot már Bmwt és ért a diagnosztikahoz és van hozzá rendes diagja teljesitmény vesztésnek azért vannak jelei föleg ha rángat is.Egy jó diagal sokat spórolsz mint vaktában cserélgetni.
2020.06.11. 21:29
2020.06.11. 22:12
csikes77 írta:Most nézettem meg újra diaggal a kocsit élő adatokkal. A kipufogó ellennyomása alapjáraton,20 milibar, ötödik sebességi fokozatban 3000es fordulaton 100-110 milibar, én ezt magasnak gondolom. A hőmérséklet a dpf előtt 600 fok ami szintén magasnak tűnik nekem,a turbónyomás pedig valamivel 1.1 bar felett van 3000es fordulatnál. Hiba a motorvezérlőben nincs semmi.