* *
Pontos idő: 2017.09.23. 05:59

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 352 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 18  Következő
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: 2015.07.22. 20:24 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5613
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1399 alkalommal
Kapott köszik: 1346 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
InfernoDino írta:
Sziasztok.

Sajnálatos módon gondatlan gazda után sikerült szert tennem az E61 emre. Elég csúfos összeget költöttem már rá, és még sajnos nem vagyok a végén. Visszatérő hibajelenségem, hogy elengedi a seggét, 2-3 óra után jelenleg bal hátulja leül, inditás után viszont szépen felpumpálja. Menet közben viszont megkapom sárga hibaüzenetként, főként ha valaki ül is hátul. Előzményként a jobb oldalon csinálta, ahol annyira sikeredett, hogy már fel sem emelte. Kompletten ki lett tisztítva a kompresszor és környéke, szűrő full piszok volt, és a szintszabályzó lett cserélve. Bal oldalon is kicseréltettem a szintszabályzót de a jelenség még fennáll. Tapasztalat, ötlet valakinek??????


Engedi a légrugó a levegőt. Ha meg akarod menteni a kompresszort, akkor mihamarabbi csere. Ha elodázod, viszi magával a kompresszort is.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek kzolee az itt látható tagok köszönték meg: hamoriarpi
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 


 
Hozzászólás adatai
HozzászólásElküldve: 2015.07.23. 20:02 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2015.06.11. 08:05
Hozzászólások: 5
Tartózkodási hely: Pécs
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E61
Motor tipusa: 530d
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
kzolee írta:
InfernoDino írta:
Sziasztok.

Sajnálatos módon gondatlan gazda után sikerült szert tennem az E61 emre. Elég csúfos összeget költöttem már rá, és még sajnos nem vagyok a végén. Visszatérő hibajelenségem, hogy elengedi a seggét, 2-3 óra után jelenleg bal hátulja leül, inditás után viszont szépen felpumpálja. Menet közben viszont megkapom sárga hibaüzenetként, főként ha valaki ül is hátul. Előzményként a jobb oldalon csinálta, ahol annyira sikeredett, hogy már fel sem emelte. Kompletten ki lett tisztítva a kompresszor és környéke, szűrő full piszok volt, és a szintszabályzó lett cserélve. Bal oldalon is kicseréltettem a szintszabályzót de a jelenség még fennáll. Tapasztalat, ötlet valakinek??????


Engedi a légrugó a levegőt. Ha meg akarod menteni a kompresszort, akkor mihamarabbi csere. Ha elodázod, viszi magával a kompresszort is.


Köszönöm a gyors választ, akkor ez lesz a következő......


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2015.07.30. 22:39 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.29. 22:26
Hozzászólások: 1163
Tartózkodási hely: Siófok-Ausztria
Adott köszi: 83 alkalommal
Kapott köszik: 51 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57D30O2
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Szép estét!!!

Ma érdekes napom volt majdnem 1 hónap után elkezdet szórakozni az autó velem! :D A probléma az volt vagyis tudtam róla eddig is hogy a bal oldali pdc nem jó de nem is zavart mert a többi oldalon jelezte szépen amit kell. Nos ma egyszer parkolásnál egyszer csak kiírta "pdc ausgefallen" el is mentem az ÖAMTC-hez ahol a szemét megjavult vagyis most megint jó pedig többször leállítottam meg elindítottam hátha vissza dobja de nem nos ma megszívatót és egy rossz érzés is elkapott lehet nem is a pdc rossz hanem a modul kezd haldokolni. Nos esetleg tud valaki erről valamit?
Esetleg i tudja mi az a "Zylinder stiff" Annyit tudok hogy henger de nem tudom értelmezni a stiff szót mert elég sok jelentése van! :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2015.07.31. 13:14 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5613
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1399 alkalommal
Kapott köszik: 1346 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
tökmöc írta:
Szép estét!!!

Ma érdekes napom volt majdnem 1 hónap után elkezdet szórakozni az autó velem! :D A probléma az volt vagyis tudtam róla eddig is hogy a bal oldali pdc nem jó de nem is zavart mert a többi oldalon jelezte szépen amit kell. Nos ma egyszer parkolásnál egyszer csak kiírta "pdc ausgefallen" el is mentem az ÖAMTC-hez ahol a szemét megjavult vagyis most megint jó pedig többször leállítottam meg elindítottam hátha vissza dobja de nem nos ma megszívatót és egy rossz érzés is elkapott lehet nem is a pdc rossz hanem a modul kezd haldokolni. Nos esetleg tud valaki erről valamit?
Esetleg i tudja mi az a "Zylinder stiff" Annyit tudok hogy henger de nem tudom értelmezni a stiff szót mert elég sok jelentése van! :D


Itt volt szó róla:

viewtopic.php?f=24&t=1042&start=3420#p280143

A stiff pedig merev.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
HozzászólásElküldve: 2015.07.31. 15:05 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.29. 22:26
Hozzászólások: 1163
Tartózkodási hely: Siófok-Ausztria
Adott köszi: 83 alkalommal
Kapott köszik: 51 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57D30O2
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
kzolee írta:
tökmöc írta:
Szép estét!!!

Ma érdekes napom volt majdnem 1 hónap után elkezdet szórakozni az autó velem! :D A probléma az volt vagyis tudtam róla eddig is hogy a bal oldali pdc nem jó de nem is zavart mert a többi oldalon jelezte szépen amit kell. Nos ma egyszer parkolásnál egyszer csak kiírta "pdc ausgefallen" el is mentem az ÖAMTC-hez ahol a szemét megjavult vagyis most megint jó pedig többször leállítottam meg elindítottam hátha vissza dobja de nem nos ma megszívatót és egy rossz érzés is elkapott lehet nem is a pdc rossz hanem a modul kezd haldokolni. Nos esetleg tud valaki erről valamit?
Esetleg i tudja mi az a "Zylinder stiff" Annyit tudok hogy henger de nem tudom értelmezni a stiff szót mert elég sok jelentése van! :D


Itt volt szó róla:

http://e39.hu/viewtopic.php?f=24&t=1042 ... 20#p280143

A stiff pedig merev.



Igen tudom olvastam amiket irtatok "de az nem E60-61 topic gondoltam más baj van nálam" meg valahogy nem passzol össze az én hibámhoz! Amint írtam a bal oldali már vásárlás óta nem jó de a többi oldalt jelez és tegnap volt egy pillanat mikor teljes halál volt de csak addig míg elmentem az ÖAMTC. Vizsgálat során kiderült az amit eddig is tudtam mivel akkor nem produkálta vagyis nem irta ki " PDC AUSGEFALLEN ".

A Stiff tudom hogy merev de hengerfej merev azt mire szokták mondani?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2015.07.31. 19:39 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5613
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1399 alkalommal
Kapott köszik: 1346 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
Ennél tőbbet nem tudok segíteni a monitor mögül sajna.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
HozzászólásElküldve: 2015.07.31. 22:54 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.29. 22:26
Hozzászólások: 1163
Tartózkodási hely: Siófok-Ausztria
Adott köszi: 83 alkalommal
Kapott köszik: 51 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57D30O2
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
kzolee írta:
Ennél tőbbet nem tudok segíteni a monitor mögül sajna.


Nem fontos most úgy is jó! Azért köszi!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2015.08.01. 18:03 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 1996
Adott köszi: 373 alkalommal
Kapott köszik: 371 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Xenon lámpa nem állítja a magasságot, a világítás felkapcsolásakor se mozdulnak meg a fényszórók. Mi a teendő ilyenkor? :facepalm:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2015.08.01. 19:37 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5391
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1136 alkalommal
Kapott köszik: 1188 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
DIAG! :D

_________________
MOTUL olajválasztó
VALVOLINE olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek hamoriarpi az itt látható tagok köszönték meg: NagyMatyas
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2015.08.01. 20:09 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 1996
Adott köszi: 373 alkalommal
Kapott köszik: 371 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sejtettem, hogy az lesz a legbeszédesebb :roker:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2015.08.02. 14:33 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2015.08.02. 14:29
Hozzászólások: 4
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok.Vettem egy E60-at és nem működik a navija,ill ccc hibás állítólag ,hol működik hol nem , a parkoló radar megvan gajdulva ,a navi ki -be kapcsol...tudna valaki nekem egy jó megbízható szakembert ajánlani aki ért hozzá és tudja ezt javítani?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek windisel1979 az itt látható tagok köszönték meg: admin
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2015.08.03. 21:17 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5613
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1399 alkalommal
Kapott köszik: 1346 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
windisel1979 írta:
Sziasztok.Vettem egy E60-at és nem működik a navija,ill ccc hibás állítólag ,hol működik hol nem , a parkoló radar megvan gajdulva ,a navi ki -be kapcsol...tudna valaki nekem egy jó megbízható szakembert ajánlani aki ért hozzá és tudja ezt javítani?


Először érdemes a csomagtérben a pótkeréküregben megnézni a vezérlőket, MPM (micro power module) tud ilyet, ha vízben áll.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
HozzászólásElküldve: 2015.08.03. 22:11 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.08.27. 00:00
Hozzászólások: 2405
Tartózkodási hely: Nagykanizsa
Adott köszi: 139 alkalommal
Kapott köszik: 357 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530da
Évjárata: 2004
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
kzolee írta:
windisel1979 írta:
Sziasztok.Vettem egy E60-at és nem működik a navija,ill ccc hibás állítólag ,hol működik hol nem , a parkoló radar megvan gajdulva ,a navi ki -be kapcsol...tudna valaki nekem egy jó megbízható szakembert ajánlani aki ért hozzá és tudja ezt javítani?


Először érdemes a csomagtérben a pótkeréküregben megnézni a vezérlőket, MPM (micro power module) tud ilyet, ha vízben áll.


A pótkeréküregről jutott eszembe:

az enyémben nincs pótkerék és valószínűleg a pótkerékkel együtt "lopták" ki belőle a szerszámkészletet is, amit eddig csak képen láttam.

Ami viszont meglepett, hogy egy köteg végén van 4 - 5 leágazás és azok végén vezérlők, amik csak úgy hevenyészetten vannak benn a pótkerékzsebben. Sem patent, sem egyéb rögzítő nem fogja oda sehova.

Az autó egyéb részének kidolgozottsága mellett ez meglepő.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2015.08.04. 06:28 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5613
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1399 alkalommal
Kapott köszik: 1346 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
kovessyroli írta:
kzolee írta:
windisel1979 írta:
Sziasztok.Vettem egy E60-at és nem működik a navija,ill ccc hibás állítólag ,hol működik hol nem , a parkoló radar megvan gajdulva ,a navi ki -be kapcsol...tudna valaki nekem egy jó megbízható szakembert ajánlani aki ért hozzá és tudja ezt javítani?


Először érdemes a csomagtérben a pótkeréküregben megnézni a vezérlőket, MPM (micro power module) tud ilyet, ha vízben áll.


A pótkeréküregről jutott eszembe:

az enyémben nincs pótkerék és valószínűleg a pótkerékkel együtt "lopták" ki belőle a szerszámkészletet is, amit eddig csak képen láttam.

Ami viszont meglepett, hogy egy köteg végén van 4 - 5 leágazás és azok végén vezérlők, amik csak úgy hevenyészetten vannak benn a pótkerékzsebben. Sem patent, sem egyéb rögzítő nem fogja oda sehova.

Az autó egyéb részének kidolgozottsága mellett ez meglepő.


Lennie kellene egy formázott polisztirol tálcának ott, ahová precízen méret szerint bepattannak a vezérlők és a relék. :roll:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
HozzászólásElküldve: 2015.08.04. 17:45 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2011.02.05. 01:00
Hozzászólások: 3128
Tartózkodási hely: Nyíregyháza
Adott köszi: 762 alkalommal
Kapott köszik: 1044 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
kzolee írta:
kovessyroli írta:
kzolee írta:
windisel1979 írta:
Sziasztok.Vettem egy E60-at és nem működik a navija,ill ccc hibás állítólag ,hol működik hol nem , a parkoló radar megvan gajdulva ,a navi ki -be kapcsol...tudna valaki nekem egy jó megbízható szakembert ajánlani aki ért hozzá és tudja ezt javítani?


Először érdemes a csomagtérben a pótkeréküregben megnézni a vezérlőket, MPM (micro power module) tud ilyet, ha vízben áll.


A pótkeréküregről jutott eszembe:

az enyémben nincs pótkerék és valószínűleg a pótkerékkel együtt "lopták" ki belőle a szerszámkészletet is, amit eddig csak képen láttam.

Ami viszont meglepett, hogy egy köteg végén van 4 - 5 leágazás és azok végén vezérlők, amik csak úgy hevenyészetten vannak benn a pótkerékzsebben. Sem patent, sem egyéb rögzítő nem fogja oda sehova.

Az autó egyéb részének kidolgozottsága mellett ez meglepő.


Lennie kellene egy formázott polisztirol tálcának ott, ahová precízen méret szerint bepattannak a vezérlők és a relék. :roll:


https://goo.gl/photos/asTxt2xPXreGC4vU8

_________________
jlaci74@gmail.com


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2015.08.04. 17:59 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 1996
Adott köszi: 373 alkalommal
Kapott köszik: 371 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
windisel1979 írta:
Sziasztok.Vettem egy E60-at és nem működik a navija,ill ccc hibás állítólag ,hol működik hol nem , a parkoló radar megvan gajdulva ,a navi ki -be kapcsol...tudna valaki nekem egy jó megbízható szakembert ajánlani aki ért hozzá és tudja ezt javítani?


Ez a CCC egy nagyon kellemes kis téma. Nekem tavaly ősszel kezdte a butáskodást. Gyakorlatilag, amíg 15 fok alatt volt a külső hőmérséklet, addig tökéletesen működött, de utána elkezdte játszani, az indulok, nem indulok dolgot. Először csak párszor újra indult a BMW logó után, majd elindult, de ahogy teltek a hónapok már egyre többször, csak a BMW logóig jutott el. Le nem fagyott szerencsére stb.
Általában 220 ezer forint + 30 ezer forint tanítás az ára olcsóbb helyeken. Márkaszervizben 269+50 tanítással együtt. Miután a Rackban egy bontottat akartak adni ennyi pénzért ( természetesen a kis incidens után vissza adták a pénzt), úgy megszűnt a bizalom, azért az a döntés született, hogy mi lenne, ha meg lenne javíttatva. Egy próbát megért a dolog. Solymáron van egy számomra szimpatikus srác, aki alaplapjavítással foglalkozik, így elég jártas a forrasztástechnikában, ezért úgy döntött, hogy megpróbálja javítani a CCC-ket. Azt mondta, hogy ami forrasztás után elindul, arra még nem volt panasz utána. Elmondása szerint pár tucat már átment a kezén. Különböző stádiumok vannak, hogy mikor menthető és mikor nem, ezért majd ki fog kérdezni téged, hogy egyáltalán vállalja e.

Egy szó, mint száz, megfogod, elviszed neki, kiszedi a nyákot, infra forrasztó állomáson rágyógyít a vélhetően kényes részekre, majd ha a javítás után elindult a CCC, akkor elkér érte 60 ezer forintot. Ha nem indul, akkor nem kér érte semmit. Nekem összejött a dolog, azóta működik. Nem tudom meddig fog működni, de egyenlőre jobban hangzik, mint az, hogy 250 ezer forint álljon az autóban.

http://alaplapszerviz.hu/ Ha gondolod kérdezd meg :wink: Úgy látom, hogy most az oldalról lekerült az említett rész, de azért kérdezd meg hátha. 2 hete meg vállalta.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2015.08.04. 18:05 
Offline
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.11. 01:00
Hozzászólások: 9784
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1677 alkalommal
Kapott köszik: 1259 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
nagy.matyika írta:
windisel1979 írta:
Sziasztok.Vettem egy E60-at és nem működik a navija,ill ccc hibás állítólag ,hol működik hol nem , a parkoló radar megvan gajdulva ,a navi ki -be kapcsol...tudna valaki nekem egy jó megbízható szakembert ajánlani aki ért hozzá és tudja ezt javítani?


Ez a CCC egy nagyon kellemes kis téma. Nekem tavaly ősszel kezdte a butáskodást. Gyakorlatilag, amíg 15 fok alatt volt a külső hőmérséklet, addig tökéletesen működött, de utána elkezdte játszani, az indulok, nem indulok dolgot. Először csak párszor újra indult a BMW logó után, majd elindult, de ahogy teltek a hónapok már egyre többször, csak a BMW logóig jutott el. Le nem fagyott szerencsére stb.
Általában 220 ezer forint + 30 ezer forint tanítás az ára olcsóbb helyeken. Márkaszervizben 269+50 tanítással együtt. Miután a Rackban egy bontottat akartak adni ennyi pénzért ( természetesen a kis incidens után vissza adták a pénzt), úgy megszűnt a bizalom, azért az a döntés született, hogy mi lenne, ha meg lenne javíttatva. Egy próbát megért a dolog. Solymáron van egy számomra szimpatikus srác, aki alaplapjavítással foglalkozik, így elég jártas a forrasztástechnikában, ezért úgy döntött, hogy megpróbálja javítani a CCC-ket. Azt mondta, hogy ami forrasztás után elindul, arra még nem volt panasz utána. Elmondása szerint pár tucat már átment a kezén. Különböző stádiumok vannak, hogy mikor menthető és mikor nem, ezért majd ki fog kérdezni téged, hogy egyáltalán vállalja e.

Egy szó, mint száz, megfogod, elviszed neki, kiszedi a nyákot, infra forrasztó állomáson rágyógyít a vélhetően kényes részekre, majd ha a javítás után elindult a CCC, akkor elkér érte 60 ezer forintot. Ha nem indul, akkor nem kér érte semmit. Nekem összejött a dolog, azóta működik. Nem tudom meddig fog működni, de egyenlőre jobban hangzik, mint az, hogy 250 ezer forint álljon az autóban.

http://alaplapszerviz.hu/ Ha gondolod kérdezd meg :wink: Úgy látom, hogy most az oldalról lekerült az említett rész, de azért kérdezd meg hátha. 2 hete meg vállalta.

500£ körül lehet venni CIC-t helyete ami jobb is.


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével

_________________
Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Twitter Képtár Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2015.08.04. 18:08 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 1996
Adott köszi: 373 alkalommal
Kapott köszik: 371 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Újonnan? Mennyire plug n play?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2015.08.04. 19:14 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.08.27. 00:00
Hozzászólások: 2405
Tartózkodási hely: Nagykanizsa
Adott köszi: 139 alkalommal
Kapott köszik: 357 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530da
Évjárata: 2004
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
jlaci74 írta:



Az enyémből ez sajnos hiányzik.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2015.08.04. 21:58 
Offline
Adminisztrátor
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2006.01.11. 01:00
Hozzászólások: 9784
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 1677 alkalommal
Kapott köszik: 1259 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 204D1
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
nagy.matyika írta:
Újonnan? Mennyire plug n play?

Nem új használt,de ezeknek nincs az a nyűgje mint a CCC nek.Kicsit kell alakítani a csatikon meg programozni kell.
Példáult itt van egy.

_________________
Kép
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Twitter Képtár Facebook  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 352 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 18  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 2 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator