Facebook E39.hu Google+ E39.hu Youtube E39.hu Twitter E39.hu Instagram E39.hu
Hozzászólás küldése

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E60-E61)

2020.06.12. 12:53

NagyMatyas írta:
csikes77 írta:Most nézettem meg újra diaggal a kocsit élő adatokkal. A kipufogó ellennyomása alapjáraton,20 milibar, ötödik sebességi fokozatban 3000es fordulaton 100-110 milibar, én ezt magasnak gondolom. A hőmérséklet a dpf előtt 600 fok ami szintén magasnak tűnik nekem,a turbónyomás pedig valamivel 1.1 bar felett van 3000es fordulatnál. Hiba a motorvezérlőben nincs semmi.


Alapjáraton picit sok, fordulaton nem. A DPF előtti hőmérséklet arra utal, hogy valószínűleg a regeneráció éppen aktív volt máskülönben nincs ott olyan magas EGT. Meg kellene nézni, hogy regen után hova áll vissza az ellennyomás, illetve milyen gyakran regenerál az autó.

Azt , hogy tudom megnézni , hogy milyen gyakran regenerál?

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E60-E61)

2020.06.12. 13:57

csikes77 írta:
NagyMatyas írta:
csikes77 írta:Most nézettem meg újra diaggal a kocsit élő adatokkal. A kipufogó ellennyomása alapjáraton,20 milibar, ötödik sebességi fokozatban 3000es fordulaton 100-110 milibar, én ezt magasnak gondolom. A hőmérséklet a dpf előtt 600 fok ami szintén magasnak tűnik nekem,a turbónyomás pedig valamivel 1.1 bar felett van 3000es fordulatnál. Hiba a motorvezérlőben nincs semmi.


Alapjáraton picit sok, fordulaton nem. A DPF előtti hőmérséklet arra utal, hogy valószínűleg a regeneráció éppen aktív volt máskülönben nincs ott olyan magas EGT. Meg kellene nézni, hogy regen után hova áll vissza az ellennyomás, illetve milyen gyakran regenerál az autó.

Azt , hogy tudom megnézni , hogy milyen gyakran regenerál?


Azt írja a dpf menüben, hogy hány km-el ezelőtt regenerált. De mivel nem minden esetben nullázza a km-t jobb ha magadtól figyeled. Én is úgy szoktam. Más lesz a hangja az autónak, ha autómata akkor továbbforgatja a fordulatot és a pillanatnyi fogyasztás is megnő olyankor. Szóval észre lehet venni. :)

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E60-E61)

2020.06.12. 14:47

adams22 írta:
csikes77 írta:
NagyMatyas írta:
csikes77 írta:Most nézettem meg újra diaggal a kocsit élő adatokkal. A kipufogó ellennyomása alapjáraton,20 milibar, ötödik sebességi fokozatban 3000es fordulaton 100-110 milibar, én ezt magasnak gondolom. A hőmérséklet a dpf előtt 600 fok ami szintén magasnak tűnik nekem,a turbónyomás pedig valamivel 1.1 bar felett van 3000es fordulatnál. Hiba a motorvezérlőben nincs semmi.


Alapjáraton picit sok, fordulaton nem. A DPF előtti hőmérséklet arra utal, hogy valószínűleg a regeneráció éppen aktív volt máskülönben nincs ott olyan magas EGT. Meg kellene nézni, hogy regen után hova áll vissza az ellennyomás, illetve milyen gyakran regenerál az autó.

Azt , hogy tudom megnézni , hogy milyen gyakran regenerál?


Azt írja a dpf menüben, hogy hány km-el ezelőtt regenerált. De mivel nem minden esetben nullázza a km-t jobb ha magadtól figyeled. Én is úgy szoktam. Más lesz a hangja az autónak, ha autómata akkor továbbforgatja a fordulatot és a pillanatnyi fogyasztás is megnő olyankor. Szóval észre lehet venni. :)


Akkor nullázza csak a km-et, ha sikeres volt a regeneráció.

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E60-E61)

2020.06.12. 20:47

NagyMatyas írta:
adams22 írta:
csikes77 írta:
NagyMatyas írta:
csikes77 írta:Most nézettem meg újra diaggal a kocsit élő adatokkal. A kipufogó ellennyomása alapjáraton,20 milibar, ötödik sebességi fokozatban 3000es fordulaton 100-110 milibar, én ezt magasnak gondolom. A hőmérséklet a dpf előtt 600 fok ami szintén magasnak tűnik nekem,a turbónyomás pedig valamivel 1.1 bar felett van 3000es fordulatnál. Hiba a motorvezérlőben nincs semmi.


Alapjáraton picit sok, fordulaton nem. A DPF előtti hőmérséklet arra utal, hogy valószínűleg a regeneráció éppen aktív volt máskülönben nincs ott olyan magas EGT. Meg kellene nézni, hogy regen után hova áll vissza az ellennyomás, illetve milyen gyakran regenerál az autó.

Azt , hogy tudom megnézni , hogy milyen gyakran regenerál?


Azt írja a dpf menüben, hogy hány km-el ezelőtt regenerált. De mivel nem minden esetben nullázza a km-t jobb ha magadtól figyeled. Én is úgy szoktam. Más lesz a hangja az autónak, ha autómata akkor továbbforgatja a fordulatot és a pillanatnyi fogyasztás is megnő olyankor. Szóval észre lehet venni. :)


Akkor nullázza csak a km-et, ha sikeres volt a regeneráció.


Nekem már számtalanszor volt olyan hogy regenerált 10 percet nem nullázta a km-t és nem is dobott be hibát csak úgy megállt és a "Regeneration DDE requested" át váltott "Regeneration not requested"-re.

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E60-E61)

2020.09.21. 16:59

Sziasztok!
Mi lehet a hiba ha egyik gombra se reagál a távirányító?(Jelenleg kulccsal nyitom/zárom az autót)
Hibakód nincs.
Mindkét kulccsal ez a helyzet.(E61)
Na meg ha már itt vagyok :mrgreen:
Van még egy olyan "érdekes" jelenségem,hogy a jobb oldali féklámpám nem a megszokott módon működik,ami annyit jelent,hogy nem a szélső oldalon világít,hanem a belsőn.
Bal oldal rendben van.És a jobb oldalon a külső helyzetjelző se működik.Az izzót kicseréltem/megcseréltem,de egyértelműen nem reagál.A féklámpát jelzi is időnként hogy "kiégett".Valójában működik,csak nem ott ahol kéne. :roll:

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E60-E61)

2020.09.22. 08:14

Johny540 írta:Sziasztok!
Mi lehet a hiba ha egyik gombra se reagál a távirányító?(Jelenleg kulccsal nyitom/zárom az autót)
Hibakód nincs.
Mindkét kulccsal ez a helyzet.(E61)
Na meg ha már itt vagyok :mrgreen:
Van még egy olyan "érdekes" jelenségem,hogy a jobb oldali féklámpám nem a megszokott módon működik,ami annyit jelent,hogy nem a szélső oldalon világít,hanem a belsőn.
Bal oldal rendben van.És a jobb oldalon a külső helyzetjelző se működik.Az izzót kicseréltem/megcseréltem,de egyértelműen nem reagál.A féklámpát jelzi is időnként hogy "kiégett".Valójában működik,csak nem ott ahol kéne. :roll:


Szia! A távirányító probléma nagy valószínűséggel az antenna modul miatt nem megy, ami a csomi ajtó tetején van, az üveg fölött, ami meg azért nem jó, mert kábeltörésed van a csomi ajtónál! :roll:
Olvass vissza, e61-nél sajnos típusbetegség! :cry:

A fékplámpa-helyzetjelző kombónál megnézném a biztit első körben, aztán cserélném a féklámpa izzóját, mert ha az kiégett, akkor úgy tudom, hogy a mellette lévő lámpa veszi át a helyét! :roll:

Ezt a hozzászólást a szerzőnek vaszarig az itt látható tagok köszönték meg: Johny540
Értékelés: 4.76%

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E60-E61)

2020.09.22. 20:59

vaszarig írta:Szia! A távirányító probléma nagy valószínűséggel az antenna modul miatt nem megy, ami a csomi ajtó tetején van, az üveg fölött, ami meg azért nem jó, mert kábeltörésed van a csomi ajtónál! :roll:
Olvass vissza, e61-nél sajnos típusbetegség! :cry:

A fékplámpa-helyzetjelző kombónál megnézném a biztit első körben, aztán cserélném a féklámpa izzóját, mert ha az kiégett, akkor úgy tudom, hogy a mellette lévő lámpa veszi át a helyét! :roll:

Szia!Köszönöm!
Na a féklámpa/helyzetjelző az megoldódott.Bár vakartam a fejem,mert átnéztem az összes kapcsolódó biztosítékot,de mindegyik jó.Átnéztem a vezetékeket,a lámpatestet.
Erre újabb nekifutásra vettem észre hogy a lámpapanelen van egy nagyon pici hiba,annyira pici hogy egy kis forrasztással orvosolni lehet.....csak a foglalaton mozdítottam 3-4mm-t és működött is.
Az antenna modul ügyében még nyomozok,de úgy tűnik egyértelmű az ok.

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E60-E61)

2020.09.23. 07:47

Johny540 írta:
vaszarig írta:Szia! A távirányító probléma nagy valószínűséggel az antenna modul miatt nem megy, ami a csomi ajtó tetején van, az üveg fölött, ami meg azért nem jó, mert kábeltörésed van a csomi ajtónál! :roll:
Olvass vissza, e61-nél sajnos típusbetegség! :cry:

A fékplámpa-helyzetjelző kombónál megnézném a biztit első körben, aztán cserélném a féklámpa izzóját, mert ha az kiégett, akkor úgy tudom, hogy a mellette lévő lámpa veszi át a helyét! :roll:

Szia!Köszönöm!
Na a féklámpa/helyzetjelző az megoldódott.Bár vakartam a fejem,mert átnéztem az összes kapcsolódó biztosítékot,de mindegyik jó.Átnéztem a vezetékeket,a lámpatestet.
Erre újabb nekifutásra vettem észre hogy a lámpapanelen van egy nagyon pici hiba,annyira pici hogy egy kis forrasztással orvosolni lehet.....csak a foglalaton mozdítottam 3-4mm-t és működött is.
Az antenna modul ügyében még nyomozok,de úgy tűnik egyértelmű az ok.



Na, szuper, akkor az egyik fillérekből megoldódott! :franko:
Közben eszembe jutott még, hogy az is lehet, hogy beázott a modul, bár akkor tudtommal más tüneteket is produkálna! :roll:

Re: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E60-E61)

2021.02.25. 00:19

Sziasztok
Olyan problémám van hogy tavaly cseréltek klíma kompresszort nem is volt baj vele most a -15 fokban lemerült az aksim fel töltöttem most a melegbe viszont nem kapcsolt be, a klíma panelon az auto gombot ha be nyomom utána nem lehet ki kapcsolni és a gombot hiába nyomom be nem csinál semmit a beállításokon csak zölden világit .gáz hiány csinálhat ilyet ? vagy valami zárlat lehet ?
Hozzászólás küldése

VigLink badge