* *
Pontos idő: 2024.03.29. 00:49

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 609 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 31  Következő
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: 2015.09.17. 11:34 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.03.22. 01:00
Hozzászólások: 108
Tartózkodási hely: Martfű
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 525d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Rjani530d írta:
cali írta:

Sziasztok!
Erről az akksi regisztrációról ki tudna bővebb felvilágosítást adni? :shock:
Illetve, lehet-e köze a média központ (ne röhögjetek :oops: tényleg nem tudom hogy hívják az iDrive-os kijelzőt, egyébként nekem kis navis a cuccom) hibájához annak, hogy akksit cseréltem?
Konkrétan nem tudom csatlakoztatni BT-n a telóm és a rádióadás sűrűn elmegy, majd visszajön... és néha le is fagy (illetve ahhoz hasonló dolgot produkál)
Előre is köszönöm a segítséget! :lol:
Üdv: Cali


Szerintem van köze hozzá.

Hali!
No, az akksi reg pipa. A rádió ezek után is szarakodik, bluetooth még mindig nem megy... :facepalm: :(
Hálás lennék ha volna valakinek valami ötlete, javaslata, vagy tapasztalata az ilyesmivel? :?
Előre is köszi!
Üdv: Cali


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 


 
Hozzászólás adatai
HozzászólásElküldve: 2015.09.17. 11:46 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.08.27. 00:00
Hozzászólások: 2505
Tartózkodási hely: Nagykanizsa
Adott köszi: 147 alkalommal
Kapott köszik: 393 alkalommal
Széria kód: E65
Motor tipusa: 730d
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
cali írta:
Rjani530d írta:
cali írta:

Sziasztok!
Erről az akksi regisztrációról ki tudna bővebb felvilágosítást adni? :shock:
Illetve, lehet-e köze a média központ (ne röhögjetek :oops: tényleg nem tudom hogy hívják az iDrive-os kijelzőt, egyébként nekem kis navis a cuccom) hibájához annak, hogy akksit cseréltem?
Konkrétan nem tudom csatlakoztatni BT-n a telóm és a rádióadás sűrűn elmegy, majd visszajön... és néha le is fagy (illetve ahhoz hasonló dolgot produkál)
Előre is köszönöm a segítséget! :lol:
Üdv: Cali


Szerintem van köze hozzá.

Hali!
No, az akksi reg pipa. A rádió ezek után is szarakodik, bluetooth még mindig nem megy... :facepalm: :(
Hálás lennék ha volna valakinek valami ötlete, javaslata, vagy tapasztalata az ilyesmivel? :?
Előre is köszi!
Üdv: Cali


Magamnak is írhatom, hogy Isten hozott az E60 típushibák világában! :mrgreen:
A telefon modulod szart be és az zavarja a központi kijelző és a rádió használatát is.
Az enyémen is rossz. :(
BMW szervízben tettek bele egy olyan gyári áthidalót, ami kiiktatja a telefonmodult, és közvetlen áramellátást biztosít, így a kijelző és rádió használatában nem lesz zavar, viszont telefon nélkül maradsz.
A megoldás a telefon modul csere, állítólag 30-50eft-ot kérnek a bontott példányokért.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2015.09.17. 13:07 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2010.06.09. 00:00
Hozzászólások: 1552
Tartózkodási hely: Győr
Adott köszi: 101 alkalommal
Kapott köszik: 80 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 2.5d
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
kovessyroli írta:
cali írta:
Rjani530d írta:
cali írta:

Sziasztok!
Erről az akksi regisztrációról ki tudna bővebb felvilágosítást adni? :shock:
Illetve, lehet-e köze a média központ (ne röhögjetek :oops: tényleg nem tudom hogy hívják az iDrive-os kijelzőt, egyébként nekem kis navis a cuccom) hibájához annak, hogy akksit cseréltem?
Konkrétan nem tudom csatlakoztatni BT-n a telóm és a rádióadás sűrűn elmegy, majd visszajön... és néha le is fagy (illetve ahhoz hasonló dolgot produkál)
Előre is köszönöm a segítséget! :lol:
Üdv: Cali


Szerintem van köze hozzá.

Hali!
No, az akksi reg pipa. A rádió ezek után is szarakodik, bluetooth még mindig nem megy... :facepalm: :(
Hálás lennék ha volna valakinek valami ötlete, javaslata, vagy tapasztalata az ilyesmivel? :?
Előre is köszi!
Üdv: Cali


Magamnak is írhatom, hogy Isten hozott az E60 típushibák világában! :mrgreen:
A telefon modulod szart be és az zavarja a központi kijelző és a rádió használatát is.
Az enyémen is rossz. :(
BMW szervízben tettek bele egy olyan gyári áthidalót, ami kiiktatja a telefonmodult, és közvetlen áramellátást biztosít, így a kijelző és rádió használatában nem lesz zavar, viszont telefon nélkül maradsz.
A megoldás a telefon modul csere, állítólag 30-50eft-ot kérnek a bontott példányokért.


B@ssza meg, akkor nekem is ez a gondom a rádióval. Elfelejti az adókat és nem tudom miért. Az viszont érdekes, hogy mikor beregisztráltattam
az akksit, utána jó lett. Aztán levették az akkusarut, mikor a motor nagyszervizt csináltuk (kipuffcsonk, izzítás, szívósor dugók stb), azóta megint elfelejti.
Elviszem én is valahova már végre, ha lesz időm.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2015.09.17. 13:12 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2006.03.22. 01:00
Hozzászólások: 108
Tartózkodási hely: Martfű
Adott köszi: 1
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 525d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Rjani530d írta:
kovessyroli írta:
cali írta:
Rjani530d írta:
cali írta:

Sziasztok!
Erről az akksi regisztrációról ki tudna bővebb felvilágosítást adni? :shock:
Illetve, lehet-e köze a média központ (ne röhögjetek :oops: tényleg nem tudom hogy hívják az iDrive-os kijelzőt, egyébként nekem kis navis a cuccom) hibájához annak, hogy akksit cseréltem?
Konkrétan nem tudom csatlakoztatni BT-n a telóm és a rádióadás sűrűn elmegy, majd visszajön... és néha le is fagy (illetve ahhoz hasonló dolgot produkál)
Előre is köszönöm a segítséget! :lol:
Üdv: Cali


Szerintem van köze hozzá.

Hali!
No, az akksi reg pipa. A rádió ezek után is szarakodik, bluetooth még mindig nem megy... :facepalm: :(
Hálás lennék ha volna valakinek valami ötlete, javaslata, vagy tapasztalata az ilyesmivel? :?
Előre is köszi!
Üdv: Cali


Magamnak is írhatom, hogy Isten hozott az E60 típushibák világában! :mrgreen:
A telefon modulod szart be és az zavarja a központi kijelző és a rádió használatát is.
Az enyémen is rossz. :(
BMW szervízben tettek bele egy olyan gyári áthidalót, ami kiiktatja a telefonmodult, és közvetlen áramellátást biztosít, így a kijelző és rádió használatában nem lesz zavar, viszont telefon nélkül maradsz.
A megoldás a telefon modul csere, állítólag 30-50eft-ot kérnek a bontott példányokért.


B@ssza meg, akkor nekem is ez a gondom a rádióval. Elfelejti az adókat és nem tudom miért. Az viszont érdekes, hogy mikor beregisztráltattam
az akksit, utána jó lett. Aztán levették az akkusarut, mikor a motor nagyszervizt csináltuk (kipuffcsonk, izzítás, szívósor dugók stb), azóta megint elfelejti.
Elviszem én is valahova már végre, ha lesz időm.


Köszi Roli megnyugtattál :) Viszont nem ártana, ha működne a BT, ezért keresek egy használtat...
Nem lehet ezen a problémán szoftverfrissítéssel segíteni?

Jani, nekem viszont nem felejti el az adókat, csak néha elmegy az egész, majd visszajön, majd sípol egy rövidet és megint elmegy egy másodpercre, ezt nagyjából akkor csinálja amikor nem túl erős a rádiójel, asszem...
szóval nem tudom, de idegesít...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek cali az itt látható tagok köszönték meg: Rjani530d
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
HozzászólásElküldve: 2015.09.18. 16:55 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2015.06.11. 08:05
Hozzászólások: 5
Tartózkodási hely: Pécs
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E61
Motor tipusa: 530d
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok.

Nemrégiben beújítottam egy nagy navi kijelzőt, ami eredetileg is volt a szekérben. Viszont csere után nem kíván meg se nyekkenni. Van valami amit nem tudok? :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2015.09.18. 17:01 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5707
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1427 alkalommal
Kapott köszik: 1376 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
InfernoDino írta:
Sziasztok.

Nemrégiben beújítottam egy nagy navi kijelzőt, ami eredetileg is volt a szekérben. Viszont csere után nem kíván meg se nyekkenni. Van valami amit nem tudok? :D


A kijelző csak egy komponens. Kell hozzá a CCC egység is. Meg programozás.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
HozzászólásElküldve: 2015.09.18. 17:05 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2015.06.11. 08:05
Hozzászólások: 5
Tartózkodási hely: Pécs
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E61
Motor tipusa: 530d
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
kzolee írta:
InfernoDino írta:
Sziasztok.

Nemrégiben beújítottam egy nagy navi kijelzőt, ami eredetileg is volt a szekérben. Viszont csere után nem kíván meg se nyekkenni. Van valami amit nem tudok? :D


A kijelző csak egy komponens. Kell hozzá a CCC egység is. Meg programozás.

Egy kis navi volt beleültetve és meghekkelve, amiben a cd sem működött. Viszont mindkettő csatlakozója megtalálható, és gyárilag a professional navit hozta.....


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2015.10.13. 09:37 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Lenne pár kérdésem!

- mi lehet az oka annak, hogy már másodszorra jelez az autó ülésfoglaltság hibát, de amint törölve van a hiba, utána nem jön vissza a hibakód? Működik minden rendesen, szóval fantom fájdalom kategória.

- Próbált már valaki Asso illetve Walker márkájú részecskeszűrőt? Érdekelne a tapasztalata. Érdemes inkább keresni egy keveset futott bontottat és azt felrakni?


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára NagyMatyas 2015.10.13. 10:15-kor.

Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: NEM MŰKÖDIK! MI LEHET A BAJ? (E60-E61)
HozzászólásElküldve: 2015.10.13. 09:58 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.19. 22:09
Hozzászólások: 982
Tartózkodási hely: Vác/United Kingdom
Adott köszi: 61 alkalommal
Kapott köszik: 180 alkalommal
Széria kód: E53
Motor tipusa: 30D M57N2
Évjárata: 2005
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
nagy.matyika írta:
Lenne pár kérdésem!

- mi lehet az oka annak, hogy már másodszorra jelez az autó ülésfoglaltság hibát, de amint törölve van a hiba, utána nem jön vissza a hibakód? Működik minden rendesen, szóval fantom fájdalom kategória.

- Próbáld már valaki Asso illetve Walker márkájú részecskeszűrőt? Érdekelne a tapasztalata. Érdemes inkább keresni egy keveset futott bontottat és azt felrakni?

Hasonlo volt a problema nekem is kb fel eve neha bejelzet igy hogy senki nem ult meletem,Az oszes csatlakozot be fujtam Wd40 el meg a biztonsagi ov csatlakozot is azota nem jott elo ,egy probat meger.
De ugy emlekszem te mar csereltel egyszer Dpft,vagy roszul emlekszem?
Miert kell cserelni?


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Tedd vagy ne tedd de ne próbáld :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2015.10.13. 10:14 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Akkor eképpen fogok eljárni.

Nem nem lett cserélve, de már kezd eljönni az ideje, mert az utóbbi időben érezhetően többször regenerál az autó, valamint amióta nálam van kormosak a kipu végig. Sajnos valami marharépa nem megfelelően értelmezte a DPF dugulás okát és könnyebb volt szétmaratni a szűrőt. Így nem dugul el úgy, mint gondolom előtte, de minimálisan átjön rajta a korom.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2015.10.13. 10:42 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.19. 22:09
Hozzászólások: 982
Tartózkodási hely: Vác/United Kingdom
Adott köszi: 61 alkalommal
Kapott köszik: 180 alkalommal
Széria kód: E53
Motor tipusa: 30D M57N2
Évjárata: 2005
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
nagy.matyika írta:
Akkor eképpen fogok eljárni.

Nem nem lett cserélve, de már kezd eljönni az ideje, mert az utóbbi időben érezhetően többször regenerál az autó, valamint amióta nálam van kormosak a kipu végig. Sajnos valami marharépa nem megfelelően értelmezte a DPF dugulás okát és könnyebb volt szétmaratni a szűrőt. Így nem dugul el úgy, mint gondolom előtte, de minimálisan átjön rajta a korom.

Én gyári ujra cseréltem durván 2 éve nem volt nagy árkülömbség az utángyartot és a gyári között érdeklöd meg az árrakat.
Használt kevesett futot azt csak akkor ha még rajta van az egész rendszer és látod hogy rendesen regenerált,mert sokk a mókolt dpf sajnálják a pénzt rá nem csak otthon de itt angliában is.Bontósok elöszeretetel vesznek dpf tisztitót átmosák és jó pénzért eladják tisztelet a kivétel.

_________________
Tedd vagy ne tedd de ne próbáld :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2015.10.13. 12:49 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2010.06.09. 00:00
Hozzászólások: 1552
Tartózkodási hely: Győr
Adott köszi: 101 alkalommal
Kapott köszik: 80 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 2.5d
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
nagy.matyika írta:
Akkor eképpen fogok eljárni.

Nem nem lett cserélve, de már kezd eljönni az ideje, mert az utóbbi időben érezhetően többször regenerál az autó, valamint amióta nálam van kormosak a kipu végig. Sajnos valami marharépa nem megfelelően értelmezte a DPF dugulás okát és könnyebb volt szétmaratni a szűrőt. Így nem dugul el úgy, mint gondolom előtte, de minimálisan átjön rajta a korom.


Az milyen, amikor regenerál? Mit érzel akkor, mi történik?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2015.10.13. 13:46 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.19. 22:09
Hozzászólások: 982
Tartózkodási hely: Vác/United Kingdom
Adott köszi: 61 alkalommal
Kapott köszik: 180 alkalommal
Széria kód: E53
Motor tipusa: 30D M57N2
Évjárata: 2005
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
Rjani530d írta:
nagy.matyika írta:
Akkor eképpen fogok eljárni.

Nem nem lett cserélve, de már kezd eljönni az ideje, mert az utóbbi időben érezhetően többször regenerál az autó, valamint amióta nálam van kormosak a kipu végig. Sajnos valami marharépa nem megfelelően értelmezte a DPF dugulás okát és könnyebb volt szétmaratni a szűrőt. Így nem dugul el úgy, mint gondolom előtte, de minimálisan átjön rajta a korom.


Az milyen, amikor regenerál? Mit érzel akkor, mi történik?

Megnovekszik a motor fordulat es a fogyasztas mero kileng ezt kb 20 percig csinalja mig regeneral,meg alliolag egy picit fustol de en azt nem vettem soha eszre.


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Tedd vagy ne tedd de ne próbáld :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2015.10.13. 14:01 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2014.12.25. 11:54
Hozzászólások: 2218
Tartózkodási hely: 1046 Budapest
Adott köszi: 498 alkalommal
Kapott köszik: 507 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52 B20
Évjárata: 1998
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
rockerekhu írta:
Rjani530d írta:
nagy.matyika írta:
Akkor eképpen fogok eljárni.

Nem nem lett cserélve, de már kezd eljönni az ideje, mert az utóbbi időben érezhetően többször regenerál az autó, valamint amióta nálam van kormosak a kipu végig. Sajnos valami marharépa nem megfelelően értelmezte a DPF dugulás okát és könnyebb volt szétmaratni a szűrőt. Így nem dugul el úgy, mint gondolom előtte, de minimálisan átjön rajta a korom.


Az milyen, amikor regenerál? Mit érzel akkor, mi történik?

Megnovekszik a motor fordulat es a fogyasztas mero kileng ezt kb 20 percig csinalja mig regeneral,meg alliolag egy picit fustol de en azt nem vettem soha eszre.


Sent from my iPhone using Tapatalk

...és közben oltári büdös (korábban a céges offra mindig a mélygarázsban jött rá a regenerálhatnék). Egy idő után, amikor már nem tud "magától regenerálni, menet közben adott fordulatszám-tartományban kell tartani jó néhány percen át. Amikor már ez utóbbi sem segít, akkor jön a műhelyben, különböző "csodafolyadékokkal" történő tisztítás, amennyiben ez sem jelent gyógyírt, akkor csere (esetleg passzdarab).

_________________
Üdv.:
András


"Losers find the reason, winners find the way"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2015.10.13. 14:05 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.19. 22:09
Hozzászólások: 982
Tartózkodási hely: Vác/United Kingdom
Adott köszi: 61 alkalommal
Kapott köszik: 180 alkalommal
Széria kód: E53
Motor tipusa: 30D M57N2
Évjárata: 2005
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
SvidronyA írta:
rockerekhu írta:
Rjani530d írta:
nagy.matyika írta:
Akkor eképpen fogok eljárni.

Nem nem lett cserélve, de már kezd eljönni az ideje, mert az utóbbi időben érezhetően többször regenerál az autó, valamint amióta nálam van kormosak a kipu végig. Sajnos valami marharépa nem megfelelően értelmezte a DPF dugulás okát és könnyebb volt szétmaratni a szűrőt. Így nem dugul el úgy, mint gondolom előtte, de minimálisan átjön rajta a korom.


Az milyen, amikor regenerál? Mit érzel akkor, mi történik?

Megnovekszik a motor fordulat es a fogyasztas mero kileng ezt kb 20 percig csinalja mig regeneral,meg alliolag egy picit fustol de en azt nem vettem soha eszre.


Sent from my iPhone using Tapatalk

...és közben oltári büdös (korábban a céges offra mindig a mélygarázsban jött rá a regenerálhatnék). Egy idő után, amikor már nem tud "magától regenerálni, menet közben adott fordulatszám-tartományban kell tartani jó néhány percen át. Amikor már ez utóbbi sem segít, akkor jön a műhelyben, különböző "csodafolyadékokkal" történő tisztítás, amennyiben ez sem jelent gyógyírt, akkor csere (esetleg passzdarab).

Garazsban? En ugy tudom a regeneralas csak akkor indul el ha minimum 60nal mesz es 75 fokos a viz.


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Tedd vagy ne tedd de ne próbáld :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2015.10.13. 14:29 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2014.12.25. 11:54
Hozzászólások: 2218
Tartózkodási hely: 1046 Budapest
Adott köszi: 498 alkalommal
Kapott köszik: 507 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52 B20
Évjárata: 1998
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
rockerekhu írta:
SvidronyA írta:
rockerekhu írta:
Rjani530d írta:
nagy.matyika írta:
Akkor eképpen fogok eljárni.

Nem nem lett cserélve, de már kezd eljönni az ideje, mert az utóbbi időben érezhetően többször regenerál az autó, valamint amióta nálam van kormosak a kipu végig. Sajnos valami marharépa nem megfelelően értelmezte a DPF dugulás okát és könnyebb volt szétmaratni a szűrőt. Így nem dugul el úgy, mint gondolom előtte, de minimálisan átjön rajta a korom.


Az milyen, amikor regenerál? Mit érzel akkor, mi történik?

Megnovekszik a motor fordulat es a fogyasztas mero kileng ezt kb 20 percig csinalja mig regeneral,meg alliolag egy picit fustol de en azt nem vettem soha eszre.


Sent from my iPhone using Tapatalk

...és közben oltári büdös (korábban a céges offra mindig a mélygarázsban jött rá a regenerálhatnék). Egy idő után, amikor már nem tud "magától regenerálni, menet közben adott fordulatszám-tartományban kell tartani jó néhány percen át. Amikor már ez utóbbi sem segít, akkor jön a műhelyben, különböző "csodafolyadékokkal" történő tisztítás, amennyiben ez sem jelent gyógyírt, akkor csere (esetleg passzdarab).

Garazsban? En ugy tudom a regeneralas csak akkor indul el ha minimum 60nal mesz es 75 fokos a viz.


Sent from my iPhone using Tapatalk

A vízhőmérséklet-kritérium stimmelhet, mivel minden esetben üzemmeleg motornál történt a dolog, de a haladás szükségessége -a 0km es offnál- nem volt. Tisztán emlékszem, hogy még az első 5 ezer km megtétele előtt(!) legalább 3 ízben a garázsban jött rá... Majd egy alkalommal megjelent a figyelmeztető szöveg a sárga piktogrammal, miszerint adott ideig haladni kell minimum 1500 percenkénti fordulatszámon. Nem akartam elhinni ezért utána néztem/olvastam, s tényleg így volt. Utána bírta egy darabig. Szerintem ez a "DPF-dolog" csak egy lehúzós lobbi része. Egy, a specifikációknak megfelelően működő DPF esetében rendeteg olyan nanorészecske távozik, amely legalább olyan káros, mint ami "bent marad". Csak ez utóbbi nem látszik :roll: , mint mondjuk a feketés füst (korom). Ez marketing szempontból nem mindegy :doglotlo:

_________________
Üdv.:
András


"Losers find the reason, winners find the way"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2015.10.13. 16:35 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Egyszerű a válasz, károsabb, mint a kormoló régi dieselek, mert azt legalább megszűrte az orrod, ez meg tele van apró rákkeltő részecskékkel, de "elegánsabb". Röviden tömören ennyi, nem kell túlmagyarázni.

Mit veszel észre?

- egyrészt a megszokotthoz képest körülbelül duplája a fogyasztás pályán, másrészt pedig jól hallható búgó hang hallatszik. Utána pedig egészen máshogy megy az autó. :facepalm:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2015.10.13. 16:36 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
rockerekhu írta:
nagy.matyika írta:
Akkor eképpen fogok eljárni.

Nem nem lett cserélve, de már kezd eljönni az ideje, mert az utóbbi időben érezhetően többször regenerál az autó, valamint amióta nálam van kormosak a kipu végig. Sajnos valami marharépa nem megfelelően értelmezte a DPF dugulás okát és könnyebb volt szétmaratni a szűrőt. Így nem dugul el úgy, mint gondolom előtte, de minimálisan átjön rajta a korom.

Én gyári ujra cseréltem durván 2 éve nem volt nagy árkülömbség az utángyartot és a gyári között érdeklöd meg az árrakat.
Használt kevesett futot azt csak akkor ha még rajta van az egész rendszer és látod hogy rendesen regenerált,mert sokk a mókolt dpf sajnálják a pénzt rá nem csak otthon de itt angliában is.Bontósok elöszeretetel vesznek dpf tisztitót átmosák és jó pénzért eladják tisztelet a kivétel.


Az után gyártottat ellehetne hozni jóval 200 alatt. A gyári nem tudom mennyibe kerül, de annyira nem is érdekes.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2015.10.13. 16:42 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.29. 22:26
Hozzászólások: 1225
Tartózkodási hely: Siófok-Ausztria
Adott köszi: 92 alkalommal
Kapott köszik: 57 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57D30O2
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
nagy.matyika írta:
rockerekhu írta:
nagy.matyika írta:
Akkor eképpen fogok eljárni.

Nem nem lett cserélve, de már kezd eljönni az ideje, mert az utóbbi időben érezhetően többször regenerál az autó, valamint amióta nálam van kormosak a kipu végig. Sajnos valami marharépa nem megfelelően értelmezte a DPF dugulás okát és könnyebb volt szétmaratni a szűrőt. Így nem dugul el úgy, mint gondolom előtte, de minimálisan átjön rajta a korom.

Én gyári ujra cseréltem durván 2 éve nem volt nagy árkülömbség az utángyartot és a gyári között érdeklöd meg az árrakat.
Használt kevesett futot azt csak akkor ha még rajta van az egész rendszer és látod hogy rendesen regenerált,mert sokk a mókolt dpf sajnálják a pénzt rá nem csak otthon de itt angliában is.Bontósok elöszeretetel vesznek dpf tisztitót átmosák és jó pénzért eladják tisztelet a kivétel.


Az után gyártottat ellehetne hozni jóval 200 alatt. A gyári nem tudom mennyibe kerül, de annyira nem is érdekes.


Egyre több ismerős csinálja off autókon is azt, hogy kivágja vagy olyat is hallottam megfúrják egy 8as fúróval :mrgreen: na akkor egy kicsit néztem mikor hallottam de megy az autóval gond nélkül! :D Az emberek elég találékonyak manapság! :roker:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2015.10.13. 17:15 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Nem célravezető megoldás. Régen is volt, aki ezt csinálta, de kérdem én, akkor miért nem veszi ki az egészet, csináltad a helyére egy csődarabot és írat egy rendes programot az autóra? Nem lesz 100%-ban füstmentes, de lényegesen jobb lesz, mint a tákolt szűrővel.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 609 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 31  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 3 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator