* *
Pontos idő: 2024.03.28. 10:23

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 609 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 31  Következő
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: 2015.10.13. 17:18 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.29. 22:26
Hozzászólások: 1225
Tartózkodási hely: Siófok-Ausztria
Adott köszi: 92 alkalommal
Kapott köszik: 57 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57D30O2
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
nagy.matyika írta:
Nem célravezető megoldás. Régen is volt, aki ezt csinálta, de kérdem én, akkor miért nem veszi ki az egészet, csináltad a helyére egy csődarabot és írat egy rendes programot az autóra? Nem lesz 100%-ban füstmentes, de lényegesen jobb lesz, mint a tákolt szűrővel.



Mondtam nekik én is, hogy az enyémen amit a nyáron vettem úgy lett megcsinálva miként az előbb leírtad. Bánom de már nem zavar. Ugyan annyira füstöl mint a kis 120d :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 


 
Hozzászólás adatai
HozzászólásElküldve: 2015.10.13. 17:50 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2014.12.25. 11:54
Hozzászólások: 2218
Tartózkodási hely: 1046 Budapest
Adott köszi: 498 alkalommal
Kapott köszik: 507 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52 B20
Évjárata: 1998
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
nagy.matyika írta:
Nem célravezető megoldás. Régen is volt, aki ezt csinálta, de kérdem én, akkor miért nem veszi ki az egészet, csináltad a helyére egy csődarabot és írat egy rendes programot az autóra? Nem lesz 100%-ban füstmentes, de lényegesen jobb lesz, mint a tákolt szűrővel.

A hozzászólásod simán elmenne a használtautó topicban is. Elrettentés gyanánt.

_________________
Üdv.:
András


"Losers find the reason, winners find the way"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2015.10.13. 18:43 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Még egy kérdés merül fel bennem. Ilyenkor, hogy megy át műszakin a kocsi korrekt vizsgaállomáson? Szerintem sehogy. :facepalm:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek NagyMatyas az itt látható tagok köszönték meg: SvidronyA
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2015.10.13. 18:56 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.29. 22:26
Hozzászólások: 1225
Tartózkodási hely: Siófok-Ausztria
Adott köszi: 92 alkalommal
Kapott köszik: 57 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57D30O2
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
nagy.matyika írta:
Még egy kérdés merül fel bennem. Ilyenkor, hogy megy át műszakin a kocsi korrekt vizsgaállomáson? Szerintem sehogy. :facepalm:



Az 120d gyárilag részecske szűrő nélküli típus és gond nélkül átment, pár hete volt. A kérdésedre meg a válasz egyszerű: Csalnak! :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2015.10.13. 20:18 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2010.06.09. 00:00
Hozzászólások: 1552
Tartózkodási hely: Győr
Adott köszi: 101 alkalommal
Kapott köszik: 80 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 2.5d
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
nagy.matyika írta:
Egyszerű a válasz, károsabb, mint a kormoló régi dieselek, mert azt legalább megszűrte az orrod, ez meg tele van apró rákkeltő részecskékkel, de "elegánsabb". Röviden tömören ennyi, nem kell túlmagyarázni.

Mit veszel észre?

- egyrészt a megszokotthoz képest körülbelül duplája a fogyasztás pályán, másrészt pedig jól hallható búgó hang hallatszik. Utána pedig egészen máshogy megy az autó. :facepalm:


Hát én már 11 ezret mentem vele, de még ilyet nem tapasztaltam. Akkor az enyém még biztos nagyon jó. :wink:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2015.10.13. 21:04 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5707
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1427 alkalommal
Kapott köszik: 1376 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
nagy.matyika írta:
Még egy kérdés merül fel bennem. Ilyenkor, hogy megy át műszakin a kocsi korrekt vizsgaállomáson? Szerintem sehogy. :facepalm:


A VW-nek van rá megoldása. :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
HozzászólásElküldve: 2015.10.13. 21:26 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2014.12.25. 11:54
Hozzászólások: 2218
Tartózkodási hely: 1046 Budapest
Adott köszi: 498 alkalommal
Kapott köszik: 507 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52 B20
Évjárata: 1998
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
kzolee írta:
nagy.matyika írta:
Még egy kérdés merül fel bennem. Ilyenkor, hogy megy át műszakin a kocsi korrekt vizsgaállomáson? Szerintem sehogy. :facepalm:


A VW-nek van rá megoldása. :)

Nekik is.

Szerk.: nehogymá' az Egyesült Államokban megtörjön a V8 5,7l hegemónia :doglotlo: Azért kicsit nekünk is jó lenne az a benzinár; mindannyian M62-vel döngetnénk... Szép álom :facepalm:

_________________
Üdv.:
András


"Losers find the reason, winners find the way"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2015.10.13. 22:35 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2013.06.29. 16:26
Hozzászólások: 522
Adott köszi: 84 alkalommal
Kapott köszik: 63 alkalommal
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
SvidronyA írta:
kzolee írta:
nagy.matyika írta:
Még egy kérdés merül fel bennem. Ilyenkor, hogy megy át műszakin a kocsi korrekt vizsgaállomáson? Szerintem sehogy. :facepalm:


A VW-nek van rá megoldása. :)

Nekik is.

Szerk.: nehogymá' az Egyesült Államokban megtörjön a V8 5,7l hegemónia :doglotlo: Azért kicsit nekünk is jó lenne az a benzinár; mindannyian M62-vel döngetnénk... Szép álom :facepalm:

ehhez nem kell más,mint szétlőni pár országot azért a szaros olajért.elmennek a jó k... anyjukba!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2015.10.14. 06:26 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.19. 22:09
Hozzászólások: 982
Tartózkodási hely: Vác/United Kingdom
Adott köszi: 61 alkalommal
Kapott köszik: 180 alkalommal
Széria kód: E53
Motor tipusa: 30D M57N2
Évjárata: 2005
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
Rjani530d írta:
nagy.matyika írta:
Egyszerű a válasz, károsabb, mint a kormoló régi dieselek, mert azt legalább megszűrte az orrod, ez meg tele van apró rákkeltő részecskékkel, de "elegánsabb". Röviden tömören ennyi, nem kell túlmagyarázni.

Mit veszel észre?

- egyrészt a megszokotthoz képest körülbelül duplája a fogyasztás pályán, másrészt pedig jól hallható búgó hang hallatszik. Utána pedig egészen máshogy megy az autó. :facepalm:


Hát én már 11 ezret mentem vele, de még ilyet nem tapasztaltam. Akkor az enyém még biztos nagyon jó. :wink:

Vagy el van tomodve :) ha minden jo 500km kent csinalja maganak ha minden adot hozza vizho sebbeseg fordulat,ha sokat van varosban hasznalva vagy rovid tavokon akkor 250 km kent,a gyari Ecu igy van programozva tudtomal.


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Tedd vagy ne tedd de ne próbáld :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2015.10.14. 11:50 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2014.11.27. 14:19
Hozzászólások: 326
Tartózkodási hely: Budapest XX.
Adott köszi: 101 alkalommal
Kapott köszik: 81 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M57D30
Évjárata: 2003
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
rockerekhu írta:
Rjani530d írta:
nagy.matyika írta:
Egyszerű a válasz, károsabb, mint a kormoló régi dieselek, mert azt legalább megszűrte az orrod, ez meg tele van apró rákkeltő részecskékkel, de "elegánsabb". Röviden tömören ennyi, nem kell túlmagyarázni.

Mit veszel észre?

- egyrészt a megszokotthoz képest körülbelül duplája a fogyasztás pályán, másrészt pedig jól hallható búgó hang hallatszik. Utána pedig egészen máshogy megy az autó. :facepalm:


Hát én már 11 ezret mentem vele, de még ilyet nem tapasztaltam. Akkor az enyém még biztos nagyon jó. :wink:

Vagy el van tomodve :) ha minden jo 500km kent csinalja maganak ha minden adot hozza vizho sebbeseg fordulat,ha sokat van varosban hasznalva vagy rovid tavokon akkor 250 km kent,a gyari Ecu igy van programozva tudtomal.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Off passatom városi használat mellett 600-1000 kilométerenként regenerál. Meleg motornál a dugóban állva is megcsinálja, ilyenkor akár 40 percig is eltarthat, és a következő hamarabb bekövetkezik. Ha pályán, vagy országúton csinálja észre sem veszem. Az eddig megtett 340000 km alatt egyszer volt gond a DPF-el, sűrübben regenerált, és nehezen akarta abba hagyni, ekkor az oxigén szenzor cseréje oldotta meg a problémát, hibakód persze nem volt.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2015.10.14. 11:59 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2010.06.09. 00:00
Hozzászólások: 1552
Tartózkodási hely: Győr
Adott köszi: 101 alkalommal
Kapott köszik: 80 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 2.5d
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
rockerekhu írta:
Rjani530d írta:
nagy.matyika írta:
Egyszerű a válasz, károsabb, mint a kormoló régi dieselek, mert azt legalább megszűrte az orrod, ez meg tele van apró rákkeltő részecskékkel, de "elegánsabb". Röviden tömören ennyi, nem kell túlmagyarázni.

Mit veszel észre?

- egyrészt a megszokotthoz képest körülbelül duplája a fogyasztás pályán, másrészt pedig jól hallható búgó hang hallatszik. Utána pedig egészen máshogy megy az autó. :facepalm:


Hát én már 11 ezret mentem vele, de még ilyet nem tapasztaltam. Akkor az enyém még biztos nagyon jó. :wink:

Vagy el van tomodve :) ha minden jo 500km kent csinalja maganak ha minden adot hozza vizho sebbeseg fordulat,ha sokat van varosban hasznalva vagy rovid tavokon akkor 250 km kent,a gyari Ecu igy van programozva tudtomal.


Sent from my iPhone using Tapatalk


Mivel én minden nap pályán használom, akkor valszeg nem veszem észre. 150-nél már nem hallom a zajt. Minden esetre a kipuff nem kormos, meg nem füstöl. Én jónak nyilvánítom :nyelves:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2015.10.25. 12:36 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2015.10.25. 12:27
Hozzászólások: 1
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!Nem régiben hozzám került egy e61 2.5 D .Az autóval minden rendben,kívételt képez viszont az idrive...indítás után minden rendben majd amikor kedve tartja...maga a kezelőgombocska kilazul majd elmegy a rádió..nem lehet vele percekig semmit sem csinalni majd mikor ugy gondolja megint használható .A jelenség teljesen rendszertelen.Csere vagy csak kábelezés? Köszönöm előre a válaszokat!:)szép napot!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2015.11.02. 06:21 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
CCC :(

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2015.12.08. 13:38 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Harmadjára fordul elő, hogy utas oldali ülésfoglaltság jelző szakadást ír a diag. Azért nem értem a dolgot, mert hibakód törlés után normálisan működik a foglaltság jelző. Ülés csatlakozói már meg lettek fújva kontaktspray-vel, nem segített sajnos.

Túrtam a Realoem-et, de nem találtam meg az ülésfoglaltság jelzőt külön sajnos. Aki már járt így tud adni néhány tippet, hogy mi lehet az esetleges probléma? Ha foglaltságjelző a probléma, akkor mennyibe kerülne a komplett csere?

B terv, nem szép dolog, de az emulátor gondolata. Az alábbi weboldalon pontosan úgy írják le a működést, ahogy a foglaltságjelző és a biztonsági öv használatára figyelmeztető rendszer működését érteném. A probléma nálam csak a mi van, ha mégsem nyílik :roll:

http://www.autodigit.hu/ulesfoglaltsag- ... lator.html


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2015.12.08. 15:08 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.29. 22:26
Hozzászólások: 1225
Tartózkodási hely: Siófok-Ausztria
Adott köszi: 92 alkalommal
Kapott köszik: 57 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57D30O2
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
nagy.matyika írta:
Harmadjára fordul elő, hogy utas oldali ülésfoglaltság jelző szakadást ír a diag. Azért nem értem a dolgot, mert hibakód törlés után normálisan működik a foglaltság jelző. Ülés csatlakozói már meg lettek fújva kontaktspray-vel, nem segített sajnos.

Túrtam a Realoem-et, de nem találtam meg az ülésfoglaltság jelzőt külön sajnos. Aki már járt így tud adni néhány tippet, hogy mi lehet az esetleges probléma? Ha foglaltságjelző a probléma, akkor mennyibe kerülne a komplett csere?

B terv, nem szép dolog, de az emulátor gondolata. Az alábbi weboldalon pontosan úgy írják le a működést, ahogy a foglaltságjelző és a biztonsági öv használatára figyelmeztető rendszer működését érteném. A probléma nálam csak a mi van, ha mégsem nyílik :roll:

http://www.autodigit.hu/ulesfoglaltsag- ... lator.html



BMW 120d-nél ugyan ez volt de ott a törlés után egyből vissza jött! Én ugyan ilyen helyettesítőt tettem be aminek a hátránya hogy mindig nyílni fog az az oldal mert azt érzékeli hogy mindig ülnek az ülésben! Nem a legjobb megoldás de utána néztem a kis 1-hez lett volna olyan 70 ezer körül a cucc amit nem vállaltam már be. Igaz ha egyedül megyek akkor is be kell kapcsolni azon az oldalon mert különben jelez és az már nagyon idegesítő egy idő után! :D
Ami még mostanában hasonló hiba jelenséget adott de csak diag. után tudtam meg az az aksinál lévő robbanó kábel hibája ami szintén 30-40 ezer körül lenne de valahogy most hogy a kábelek le lettek fixálva jó!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2015.12.08. 16:11 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Azért nem értem, hogy mi a gond, mert van, hogy 1-2 hét után jön vissza a probléma.

Az általam linkelt emulátor elvileg kérhető olyan formában, hogy alapból bekötöttnek lássa a biztonsági övet. (Természetesen ettől függetlenül nálam alap, hogy be legyen kötve mindenki).

Én is ettől tartok, hogy körülbelül egy 100-as lenne a munka, a komfort ülést meg bontsa meg szépen, aki tudja..


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2015.12.08. 17:02 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.29. 22:26
Hozzászólások: 1225
Tartózkodási hely: Siófok-Ausztria
Adott köszi: 92 alkalommal
Kapott köszik: 57 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57D30O2
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
nagy.matyika írta:
Azért nem értem, hogy mi a gond, mert van, hogy 1-2 hét után jön vissza a probléma.

Az általam linkelt emulátor elvileg kérhető olyan formában, hogy alapból bekötöttnek lássa a biztonsági övet. (Természetesen ettől függetlenül nálam alap, hogy be legyen kötve mindenki).

Én is ettől tartok, hogy körülbelül egy 100-as lenne a munka, a komfort ülést meg bontsa meg szépen, aki tudja..


Na igen azt külön nekem meg kellett volna vennem, hogy mindig bekötve lássa de elméletileg programozni is lehet de ehez én sajnos nem értek!
Nekem az ülésfoglaltság kerül csak 70 ezerbe a munka díjat meg sem érdeklődtem! :facepalm: Próbálj meg valakitől kérni tesztként ha azzal nem lesz hiba akkor lehet tovább gondolkozni!!! :lol:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2015.12.08. 20:03 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5707
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1427 alkalommal
Kapott köszik: 1376 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
Remélem eladáskor majd a hirdetésben jelezni fogjátok a légzsákrendszer kókányolást.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek kzolee az itt látható tagok köszönték meg: 4 hamoriarpi, jimbi525d, muhaati, SvidronyA
Értékelés: 19.05%
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
HozzászólásElküldve: 2015.12.08. 23:57 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Miért ne jelezném :wink: ? Egyenlőre, ahogy láthatod az előző hozzászólásaimban segítségre lenne szükségem, nem arra, hogy előre köztörvényes bűnözőnek legyen titulálva az ember. :franko:
( Ha eddig figyelemmel kísérted az autó történetét, akkor láthatod, hogy mindig normálisa módon, megfelelő alapanyagok felhasználásával lett javítva és már vagy 2 milla rászaladt :facepalm: )

Hogy értsd, mivel látszólag működik az ülésfoglaltság jelző így a hiba lehetséges okaira lennék kíváncsi, mielőtt következő stádiumba lép az ügy. Én nem vagyok a kókányolás híve, de nem hiszem, hogy olyan egyszerű mutatvány megműteni a komfortülést, ezért is érdeklődök.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2015.12.09. 03:31 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.29. 22:26
Hozzászólások: 1225
Tartózkodási hely: Siófok-Ausztria
Adott köszi: 92 alkalommal
Kapott köszik: 57 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57D30O2
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
kzolee írta:
Remélem eladáskor majd a hirdetésben jelezni fogjátok a légzsákrendszer kókányolást.



Természetesen szolok de az embereknek a frissen behozott autok kellenek nem az ami tulajdonképpen normálisan müködik csak éppen máshogy. Utána néztem a cserének ezért választottam ezt a megoldást mert több százezer lett volna. Még fotom is van rola de a tekert valahogy össze rakot autok amik mostanában el lehet adni. :facepalm:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 609 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 31  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 5 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator