* *
Pontos idő: 2024.04.19. 22:32

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 609 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 27, 28, 29, 30, 31
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: 2020.06.12. 12:53 
Offline
haladó
haladó

Csatlakozott: 2015.05.29. 22:19
Hozzászólások: 218
Tartózkodási hely: Németország
Adott köszi: 40 alkalommal
Kapott köszik: 15 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 2.5 D
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
NagyMatyas írta:
csikes77 írta:
Most nézettem meg újra diaggal a kocsit élő adatokkal. A kipufogó ellennyomása alapjáraton,20 milibar, ötödik sebességi fokozatban 3000es fordulaton 100-110 milibar, én ezt magasnak gondolom. A hőmérséklet a dpf előtt 600 fok ami szintén magasnak tűnik nekem,a turbónyomás pedig valamivel 1.1 bar felett van 3000es fordulatnál. Hiba a motorvezérlőben nincs semmi.


Alapjáraton picit sok, fordulaton nem. A DPF előtti hőmérséklet arra utal, hogy valószínűleg a regeneráció éppen aktív volt máskülönben nincs ott olyan magas EGT. Meg kellene nézni, hogy regen után hova áll vissza az ellennyomás, illetve milyen gyakran regenerál az autó.

Azt , hogy tudom megnézni , hogy milyen gyakran regenerál?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
HozzászólásElküldve: 2020.06.12. 13:57 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2020.05.26. 09:59
Hozzászólások: 25
Tartózkodási hely: Muhi
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E61
Motor tipusa: 530D
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
csikes77 írta:
NagyMatyas írta:
csikes77 írta:
Most nézettem meg újra diaggal a kocsit élő adatokkal. A kipufogó ellennyomása alapjáraton,20 milibar, ötödik sebességi fokozatban 3000es fordulaton 100-110 milibar, én ezt magasnak gondolom. A hőmérséklet a dpf előtt 600 fok ami szintén magasnak tűnik nekem,a turbónyomás pedig valamivel 1.1 bar felett van 3000es fordulatnál. Hiba a motorvezérlőben nincs semmi.


Alapjáraton picit sok, fordulaton nem. A DPF előtti hőmérséklet arra utal, hogy valószínűleg a regeneráció éppen aktív volt máskülönben nincs ott olyan magas EGT. Meg kellene nézni, hogy regen után hova áll vissza az ellennyomás, illetve milyen gyakran regenerál az autó.

Azt , hogy tudom megnézni , hogy milyen gyakran regenerál?


Azt írja a dpf menüben, hogy hány km-el ezelőtt regenerált. De mivel nem minden esetben nullázza a km-t jobb ha magadtól figyeled. Én is úgy szoktam. Más lesz a hangja az autónak, ha autómata akkor továbbforgatja a fordulatot és a pillanatnyi fogyasztás is megnő olyankor. Szóval észre lehet venni. :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2020.06.12. 14:47 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
adams22 írta:
csikes77 írta:
NagyMatyas írta:
csikes77 írta:
Most nézettem meg újra diaggal a kocsit élő adatokkal. A kipufogó ellennyomása alapjáraton,20 milibar, ötödik sebességi fokozatban 3000es fordulaton 100-110 milibar, én ezt magasnak gondolom. A hőmérséklet a dpf előtt 600 fok ami szintén magasnak tűnik nekem,a turbónyomás pedig valamivel 1.1 bar felett van 3000es fordulatnál. Hiba a motorvezérlőben nincs semmi.


Alapjáraton picit sok, fordulaton nem. A DPF előtti hőmérséklet arra utal, hogy valószínűleg a regeneráció éppen aktív volt máskülönben nincs ott olyan magas EGT. Meg kellene nézni, hogy regen után hova áll vissza az ellennyomás, illetve milyen gyakran regenerál az autó.

Azt , hogy tudom megnézni , hogy milyen gyakran regenerál?


Azt írja a dpf menüben, hogy hány km-el ezelőtt regenerált. De mivel nem minden esetben nullázza a km-t jobb ha magadtól figyeled. Én is úgy szoktam. Más lesz a hangja az autónak, ha autómata akkor továbbforgatja a fordulatot és a pillanatnyi fogyasztás is megnő olyankor. Szóval észre lehet venni. :)


Akkor nullázza csak a km-et, ha sikeres volt a regeneráció.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2020.06.12. 20:47 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2020.05.26. 09:59
Hozzászólások: 25
Tartózkodási hely: Muhi
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 1
Széria kód: E61
Motor tipusa: 530D
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
NagyMatyas írta:
adams22 írta:
csikes77 írta:
NagyMatyas írta:
csikes77 írta:
Most nézettem meg újra diaggal a kocsit élő adatokkal. A kipufogó ellennyomása alapjáraton,20 milibar, ötödik sebességi fokozatban 3000es fordulaton 100-110 milibar, én ezt magasnak gondolom. A hőmérséklet a dpf előtt 600 fok ami szintén magasnak tűnik nekem,a turbónyomás pedig valamivel 1.1 bar felett van 3000es fordulatnál. Hiba a motorvezérlőben nincs semmi.


Alapjáraton picit sok, fordulaton nem. A DPF előtti hőmérséklet arra utal, hogy valószínűleg a regeneráció éppen aktív volt máskülönben nincs ott olyan magas EGT. Meg kellene nézni, hogy regen után hova áll vissza az ellennyomás, illetve milyen gyakran regenerál az autó.

Azt , hogy tudom megnézni , hogy milyen gyakran regenerál?


Azt írja a dpf menüben, hogy hány km-el ezelőtt regenerált. De mivel nem minden esetben nullázza a km-t jobb ha magadtól figyeled. Én is úgy szoktam. Más lesz a hangja az autónak, ha autómata akkor továbbforgatja a fordulatot és a pillanatnyi fogyasztás is megnő olyankor. Szóval észre lehet venni. :)


Akkor nullázza csak a km-et, ha sikeres volt a regeneráció.


Nekem már számtalanszor volt olyan hogy regenerált 10 percet nem nullázta a km-t és nem is dobott be hibát csak úgy megállt és a "Regeneration DDE requested" át váltott "Regeneration not requested"-re.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2020.09.21. 16:59 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2010.11.26. 01:00
Hozzászólások: 829
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 146 alkalommal
Kapott köszik: 109 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M47N2
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!
Mi lehet a hiba ha egyik gombra se reagál a távirányító?(Jelenleg kulccsal nyitom/zárom az autót)
Hibakód nincs.
Mindkét kulccsal ez a helyzet.(E61)
Na meg ha már itt vagyok :mrgreen:
Van még egy olyan "érdekes" jelenségem,hogy a jobb oldali féklámpám nem a megszokott módon működik,ami annyit jelent,hogy nem a szélső oldalon világít,hanem a belsőn.
Bal oldal rendben van.És a jobb oldalon a külső helyzetjelző se működik.Az izzót kicseréltem/megcseréltem,de egyértelműen nem reagál.A féklámpát jelzi is időnként hogy "kiégett".Valójában működik,csak nem ott ahol kéne. :roll:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2020.09.22. 08:14 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.03.23. 01:00
Hozzászólások: 2044
Tartózkodási hely: Tolna
Adott köszi: 23 alkalommal
Kapott köszik: 46 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57/T2
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Johny540 írta:
Sziasztok!
Mi lehet a hiba ha egyik gombra se reagál a távirányító?(Jelenleg kulccsal nyitom/zárom az autót)
Hibakód nincs.
Mindkét kulccsal ez a helyzet.(E61)
Na meg ha már itt vagyok :mrgreen:
Van még egy olyan "érdekes" jelenségem,hogy a jobb oldali féklámpám nem a megszokott módon működik,ami annyit jelent,hogy nem a szélső oldalon világít,hanem a belsőn.
Bal oldal rendben van.És a jobb oldalon a külső helyzetjelző se működik.Az izzót kicseréltem/megcseréltem,de egyértelműen nem reagál.A féklámpát jelzi is időnként hogy "kiégett".Valójában működik,csak nem ott ahol kéne. :roll:


Szia! A távirányító probléma nagy valószínűséggel az antenna modul miatt nem megy, ami a csomi ajtó tetején van, az üveg fölött, ami meg azért nem jó, mert kábeltörésed van a csomi ajtónál! :roll:
Olvass vissza, e61-nél sajnos típusbetegség! :cry:

A fékplámpa-helyzetjelző kombónál megnézném a biztit első körben, aztán cserélném a féklámpa izzóját, mert ha az kiégett, akkor úgy tudom, hogy a mellette lévő lámpa veszi át a helyét! :roll:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek vaszarig az itt látható tagok köszönték meg: Johny540
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2020.09.22. 20:59 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2010.11.26. 01:00
Hozzászólások: 829
Tartózkodási hely: Debrecen
Adott köszi: 146 alkalommal
Kapott köszik: 109 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M47N2
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
vaszarig írta:
Szia! A távirányító probléma nagy valószínűséggel az antenna modul miatt nem megy, ami a csomi ajtó tetején van, az üveg fölött, ami meg azért nem jó, mert kábeltörésed van a csomi ajtónál! :roll:
Olvass vissza, e61-nél sajnos típusbetegség! :cry:

A fékplámpa-helyzetjelző kombónál megnézném a biztit első körben, aztán cserélném a féklámpa izzóját, mert ha az kiégett, akkor úgy tudom, hogy a mellette lévő lámpa veszi át a helyét! :roll:

Szia!Köszönöm!
Na a féklámpa/helyzetjelző az megoldódott.Bár vakartam a fejem,mert átnéztem az összes kapcsolódó biztosítékot,de mindegyik jó.Átnéztem a vezetékeket,a lámpatestet.
Erre újabb nekifutásra vettem észre hogy a lámpapanelen van egy nagyon pici hiba,annyira pici hogy egy kis forrasztással orvosolni lehet.....csak a foglalaton mozdítottam 3-4mm-t és működött is.
Az antenna modul ügyében még nyomozok,de úgy tűnik egyértelmű az ok.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2020.09.23. 07:47 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.03.23. 01:00
Hozzászólások: 2044
Tartózkodási hely: Tolna
Adott köszi: 23 alkalommal
Kapott köszik: 46 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57/T2
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Johny540 írta:
vaszarig írta:
Szia! A távirányító probléma nagy valószínűséggel az antenna modul miatt nem megy, ami a csomi ajtó tetején van, az üveg fölött, ami meg azért nem jó, mert kábeltörésed van a csomi ajtónál! :roll:
Olvass vissza, e61-nél sajnos típusbetegség! :cry:

A fékplámpa-helyzetjelző kombónál megnézném a biztit első körben, aztán cserélném a féklámpa izzóját, mert ha az kiégett, akkor úgy tudom, hogy a mellette lévő lámpa veszi át a helyét! :roll:

Szia!Köszönöm!
Na a féklámpa/helyzetjelző az megoldódott.Bár vakartam a fejem,mert átnéztem az összes kapcsolódó biztosítékot,de mindegyik jó.Átnéztem a vezetékeket,a lámpatestet.
Erre újabb nekifutásra vettem észre hogy a lámpapanelen van egy nagyon pici hiba,annyira pici hogy egy kis forrasztással orvosolni lehet.....csak a foglalaton mozdítottam 3-4mm-t és működött is.
Az antenna modul ügyében még nyomozok,de úgy tűnik egyértelmű az ok.



Na, szuper, akkor az egyik fillérekből megoldódott! :franko:
Közben eszembe jutott még, hogy az is lehet, hogy beázott a modul, bár akkor tudtommal más tüneteket is produkálna! :roll:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2021.02.25. 00:19 
Offline
Újonc
Újonc
Avatar

Csatlakozott: 2008.11.30. 01:00
Hozzászólások: 14
Tartózkodási hely: budapest
Adott köszi: 3 alkalommal
Kapott köszik: 0
Széria kód: E39
Motor tipusa: 2500 tds
Évjárata: 1998
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok
Olyan problémám van hogy tavaly cseréltek klíma kompresszort nem is volt baj vele most a -15 fokban lemerült az aksim fel töltöttem most a melegbe viszont nem kapcsolt be, a klíma panelon az auto gombot ha be nyomom utána nem lehet ki kapcsolni és a gombot hiába nyomom be nem csinál semmit a beállításokon csak zölden világit .gáz hiány csinálhat ilyet ? vagy valami zárlat lehet ?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 609 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 27, 28, 29, 30, 31

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 3 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator