2018.05.28. 17:29
Cyri írta:Nem tudom ge.i sokat futott e de az enyémbe 237 van. Bmwnél bevizsgált, leinformált km. Mind1 is igazából állapotot veszünk nem km-ert!?
Tapatalkkal küldve az én WAS-LX1 eszközömről
2018.06.13. 20:27
2018.06.14. 16:25
Zsolt írta:Biztos kiveséztétek már, de most nem találom. Olyan hibaüzenetet kapok indításkor, hogy "Power window anti-trap function!"
Három ablak hibátlan, a negyedik (jobb hátsó) viszont meg sem moccan. De akkor hogy érzékelheti ezt a hibát? Próbáltam mindhárom működő ajtónál resetelni a funkciót (gombot tart lehúzás után 17mp, majd tart fel végig), akkor eltűnik, majd azonnal vissza is jön a hibaüzenet (5-10mp-en belül). Szóval arra az ablakra írja szerintem, ami teljesen fent van, és nem moccan. De nem is volt leengedve hónapok óta, akkor hogy jött ez? Lehet motort vagy szerkezetet cserélni úgy (ha az lesz a megoldás), hogy fent van az üveg? Előre is köszi az infókat.
2018.06.17. 08:28
2018.06.19. 09:11
dreizwanzig írta:Sziasztok!
Most lettem figyelmes arra, hogy varosi kozlekedes soran gyenge fekezesnel olyan 60-as tempo alatt rangat a kocsi. A fekek ujak es a fekpedalon nem is erezni semmit, igy en nem arra tippelnek... Ami erdekes, hogy ha nagyobbat fekezek, akkor nem rangat. Autopalyan meg egyaltalan nem erezni ezt, mindegy, hogy kicsit fekezek, vagy nagyot. Olyan 60 km/h-s sebesseg alatt jelentezik a gond. Mi a franc lehet ez???
Szerk: ma eszrevettem, hogy palyan is csinalja, de nem annyira.
Gesendet von iPhone mit Tapatalk
2018.06.19. 15:54
dreizwanzig írta:dreizwanzig írta:Sziasztok!
Most lettem figyelmes arra, hogy varosi kozlekedes soran gyenge fekezesnel olyan 60-as tempo alatt rangat a kocsi. A fekek ujak es a fekpedalon nem is erezni semmit, igy en nem arra tippelnek... Ami erdekes, hogy ha nagyobbat fekezek, akkor nem rangat. Autopalyan meg egyaltalan nem erezni ezt, mindegy, hogy kicsit fekezek, vagy nagyot. Olyan 60 km/h-s sebesseg alatt jelentezik a gond. Mi a franc lehet ez???
Szerk: ma eszrevettem, hogy palyan is csinalja, de nem annyira.
Gesendet von iPhone mit Tapatalk
Erre senki semmit?
2018.06.19. 16:51
stupeki69 írta:dreizwanzig írta:dreizwanzig írta:Sziasztok!
Most lettem figyelmes arra, hogy varosi kozlekedes soran gyenge fekezesnel olyan 60-as tempo alatt rangat a kocsi. A fekek ujak es a fekpedalon nem is erezni semmit, igy en nem arra tippelnek... Ami erdekes, hogy ha nagyobbat fekezek, akkor nem rangat. Autopalyan meg egyaltalan nem erezni ezt, mindegy, hogy kicsit fekezek, vagy nagyot. Olyan 60 km/h-s sebesseg alatt jelentezik a gond. Mi a franc lehet ez???
Szerk: ma eszrevettem, hogy palyan is csinalja, de nem annyira.
Gesendet von iPhone mit Tapatalk
Erre senki semmit?
nem írtad hogy mire cserélted (újak a fékek) én úgy tudom hogy főleg az 5 ös sorozat nagyon érzékeny a fékcserére és csakis gyárira szabad cserélni a féktárcsát mert minden után gyártott valamilyen szinten előbb vagy utóbb remegni fog. Ne kérdezd miért azt nem tudja senki sem mert ugy tudom pl e39 ATE beszállító és után gyártott is remegett nekem igaz hogy csak kicsit de akkor is.
2018.06.19. 17:02
Szálszakadt gumi?dreizwanzig írta:stupeki69 írta:dreizwanzig írta:dreizwanzig írta:Sziasztok!
Most lettem figyelmes arra, hogy varosi kozlekedes soran gyenge fekezesnel olyan 60-as tempo alatt rangat a kocsi. A fekek ujak es a fekpedalon nem is erezni semmit, igy en nem arra tippelnek... Ami erdekes, hogy ha nagyobbat fekezek, akkor nem rangat. Autopalyan meg egyaltalan nem erezni ezt, mindegy, hogy kicsit fekezek, vagy nagyot. Olyan 60 km/h-s sebesseg alatt jelentezik a gond. Mi a franc lehet ez???
Szerk: ma eszrevettem, hogy palyan is csinalja, de nem annyira.
Gesendet von iPhone mit Tapatalk
Erre senki semmit?
nem írtad hogy mire cserélted (újak a fékek) én úgy tudom hogy főleg az 5 ös sorozat nagyon érzékeny a fékcserére és csakis gyárira szabad cserélni a féktárcsát mert minden után gyártott valamilyen szinten előbb vagy utóbb remegni fog. Ne kérdezd miért azt nem tudja senki sem mert ugy tudom pl e39 ATE beszállító és után gyártott is remegett nekem igaz hogy csak kicsit de akkor is.
ATE-t vettem, zarjuk ki a feket most egyelore. Nincs benne 3000km es a fekpedalon egyaltalan nem erzek semmit fekezeskor. Raadasul sztem ha a fek lenne, akkor pont hogy a nagyobb fekezeskor es nagyobb temponal lenne nagyobb razas, nem forditva. De koszonom a tippet, aztan lehet, hogy igazad van, de inkabb masik iranybol kozelitenem meg a problemat.
2018.06.19. 18:03
remelem, hogy nem mert nincs bennuk 2000km, de ettol fuggetlenul lehet. Az tud ilyet okozni? Hetvegen szem raprobalom a teli kerekeket.Cyri írta:Szálszakadt gumi?dreizwanzig írta:stupeki69 írta:dreizwanzig írta:dreizwanzig írta:Sziasztok!
Most lettem figyelmes arra, hogy varosi kozlekedes soran gyenge fekezesnel olyan 60-as tempo alatt rangat a kocsi. A fekek ujak es a fekpedalon nem is erezni semmit, igy en nem arra tippelnek... Ami erdekes, hogy ha nagyobbat fekezek, akkor nem rangat. Autopalyan meg egyaltalan nem erezni ezt, mindegy, hogy kicsit fekezek, vagy nagyot. Olyan 60 km/h-s sebesseg alatt jelentezik a gond. Mi a franc lehet ez???
Szerk: ma eszrevettem, hogy palyan is csinalja, de nem annyira.
Gesendet von iPhone mit Tapatalk
Erre senki semmit?
nem írtad hogy mire cserélted (újak a fékek) én úgy tudom hogy főleg az 5 ös sorozat nagyon érzékeny a fékcserére és csakis gyárira szabad cserélni a féktárcsát mert minden után gyártott valamilyen szinten előbb vagy utóbb remegni fog. Ne kérdezd miért azt nem tudja senki sem mert ugy tudom pl e39 ATE beszállító és után gyártott is remegett nekem igaz hogy csak kicsit de akkor is.
ATE-t vettem, zarjuk ki a feket most egyelore. Nincs benne 3000km es a fekpedalon egyaltalan nem erzek semmit fekezeskor. Raadasul sztem ha a fek lenne, akkor pont hogy a nagyobb fekezeskor es nagyobb temponal lenne nagyobb razas, nem forditva. De koszonom a tippet, aztan lehet, hogy igazad van, de inkabb masik iranybol kozelitenem meg a problemat.
Tapatalkkal küldve az én WAS-LX1 eszközömről
2018.06.19. 19:58
dreizwanzig írta:stupeki69 írta:dreizwanzig írta:dreizwanzig írta:Sziasztok!
Most lettem figyelmes arra, hogy varosi kozlekedes soran gyenge fekezesnel olyan 60-as tempo alatt rangat a kocsi. A fekek ujak es a fekpedalon nem is erezni semmit, igy en nem arra tippelnek... Ami erdekes, hogy ha nagyobbat fekezek, akkor nem rangat. Autopalyan meg egyaltalan nem erezni ezt, mindegy, hogy kicsit fekezek, vagy nagyot. Olyan 60 km/h-s sebesseg alatt jelentezik a gond. Mi a franc lehet ez???
Szerk: ma eszrevettem, hogy palyan is csinalja, de nem annyira.
Gesendet von iPhone mit Tapatalk
Erre senki semmit?
nem írtad hogy mire cserélted (újak a fékek) én úgy tudom hogy főleg az 5 ös sorozat nagyon érzékeny a fékcserére és csakis gyárira szabad cserélni a féktárcsát mert minden után gyártott valamilyen szinten előbb vagy utóbb remegni fog. Ne kérdezd miért azt nem tudja senki sem mert ugy tudom pl e39 ATE beszállító és után gyártott is remegett nekem igaz hogy csak kicsit de akkor is.
ATE-t vettem, zarjuk ki a feket most egyelore. Nincs benne 3000km es a fekpedalon egyaltalan nem erzek semmit fekezeskor. Raadasul sztem ha a fek lenne, akkor pont hogy a nagyobb fekezeskor es nagyobb temponal lenne nagyobb razas, nem forditva. De koszonom a tippet, aztan lehet, hogy igazad van, de inkabb masik iranybol kozelitenem meg a problemat.
2018.06.19. 20:24
remelem, hogy nem mert nincs bennuk 2000km, de ettol fuggetlenul lehet. Az tud ilyet okozni? Hetvegen szem raprobalom a teli kerekeket.dreizwanzig írta:Szálszakadt gumi?Cyri írta:dreizwanzig írta:stupeki69 írta:dreizwanzig írta:[quote="dreizwanzig"]Sziasztok!
Most lettem figyelmes arra, hogy varosi kozlekedes soran gyenge fekezesnel olyan 60-as tempo alatt rangat a kocsi. A fekek ujak es a fekpedalon nem is erezni semmit, igy en nem arra tippelnek... Ami erdekes, hogy ha nagyobbat fekezek, akkor nem rangat. Autopalyan meg egyaltalan nem erezni ezt, mindegy, hogy kicsit fekezek, vagy nagyot. Olyan 60 km/h-s sebesseg alatt jelentezik a gond. Mi a franc lehet ez???
Szerk: ma eszrevettem, hogy palyan is csinalja, de nem annyira.
Gesendet von iPhone mit Tapatalk
Erre senki semmit?
nem írtad hogy mire cserélted (újak a fékek) én úgy tudom hogy főleg az 5 ös sorozat nagyon érzékeny a fékcserére és csakis gyárira szabad cserélni a féktárcsát mert minden után gyártott valamilyen szinten előbb vagy utóbb remegni fog. Ne kérdezd miért azt nem tudja senki sem mert ugy tudom pl e39 ATE beszállító és után gyártott is remegett nekem igaz hogy csak kicsit de akkor is.
ATE-t vettem, zarjuk ki a feket most egyelore. Nincs benne 3000km es a fekpedalon egyaltalan nem erzek semmit fekezeskor. Raadasul sztem ha a fek lenne, akkor pont hogy a nagyobb fekezeskor es nagyobb temponal lenne nagyobb razas, nem forditva. De koszonom a tippet, aztan lehet, hogy igazad van, de inkabb masik iranybol kozelitenem meg a problemat.
Tapatalkkal küldve az én WAS-LX1 eszközömről
2018.06.20. 10:01
2018.06.20. 10:06
vaszarig írta:Nekem E39 korszakomban volt még ilyen, amikor fékezésnél rázott az eleje. Féktárcsa + betét (gyári) nem oldotta meg, míg végül kiderült, hogy elöl a lengőkar szilentek voltak megkopva, amik egyébként műszakilag még jók lettek volna. Ezek cseréjét követően egyből elmúlt a rázás!
És a mostani is kezdi csinálni így 146ezer környékén, pedig új gumik és tárcsák + betétek is vannak! Nálam ez lesz megint a következő nagyobb projekt!
2018.06.20. 10:31
dreizwanzig írta:vaszarig írta:Nekem E39 korszakomban volt még ilyen, amikor fékezésnél rázott az eleje. Féktárcsa + betét (gyári) nem oldotta meg, míg végül kiderült, hogy elöl a lengőkar szilentek voltak megkopva, amik egyébként műszakilag még jók lettek volna. Ezek cseréjét követően egyből elmúlt a rázás!
És a mostani is kezdi csinálni így 146ezer környékén, pedig új gumik és tárcsák + betétek is vannak! Nálam ez lesz megint a következő nagyobb projekt!
Igen, ez ennel a futomunel tipikus hiba, viszont az a baj, hogy e39-en nekem is volt ez a hiba, amit te emlitettel, de ott is szinten forditva jelentkezett a dolog. Tehat minel nagyobb volt a sebesseg es / vagy a fekezes, annal jobban razott. Viszont varosi temponal nem nagyon eszleltem ezt a dolgot. Itt viszont pont forditva van. Palyan kevesbe erezheto, illetve varosban is inkabb kisebb fekezesnel erezheto.
2018.06.20. 10:37
vaszarig írta:dreizwanzig írta:vaszarig írta:Nekem E39 korszakomban volt még ilyen, amikor fékezésnél rázott az eleje. Féktárcsa + betét (gyári) nem oldotta meg, míg végül kiderült, hogy elöl a lengőkar szilentek voltak megkopva, amik egyébként műszakilag még jók lettek volna. Ezek cseréjét követően egyből elmúlt a rázás!
És a mostani is kezdi csinálni így 146ezer környékén, pedig új gumik és tárcsák + betétek is vannak! Nálam ez lesz megint a következő nagyobb projekt!
Igen, ez ennel a futomunel tipikus hiba, viszont az a baj, hogy e39-en nekem is volt ez a hiba, amit te emlitettel, de ott is szinten forditva jelentkezett a dolog. Tehat minel nagyobb volt a sebesseg es / vagy a fekezes, annal jobban razott. Viszont varosi temponal nem nagyon eszleltem ezt a dolgot. Itt viszont pont forditva van. Palyan kevesbe erezheto, illetve varosban is inkabb kisebb fekezesnel erezheto.
Akkor passz! De kíváncsian várom, hogy akkor mi lesz a hiba megoldása!
2018.06.21. 18:01
2018.06.21. 20:17
hamoriarpi írta:Új tárcsához automatikusan megy az új nagyszilent előre. Futóműbeállítással is lehet probléma, meg 1000 mással is. Pontos diagnózis kell. Kár szakérteni.
2018.06.21. 20:22
hamoriarpi írta:Új tárcsához automatikusan megy az új nagyszilent előre. Futóműbeállítással is lehet probléma, meg 1000 mással is. Pontos diagnózis kell. Kár szakérteni.
2018.06.21. 20:22
muhaati írta:hamoriarpi írta:Új tárcsához automatikusan megy az új nagyszilent előre. Futóműbeállítással is lehet probléma, meg 1000 mással is. Pontos diagnózis kell. Kár szakérteni.
Hibátlan meglátás. De a " kockásan " megállást mindig a hátsó féktárcsa okozza, ha nem rázza kormányt, és jók a gumik.
2018.06.23. 09:32
dreizwanzig írta:hamoriarpi írta:Új tárcsához automatikusan megy az új nagyszilent előre. Futóműbeállítással is lehet probléma, meg 1000 mással is. Pontos diagnózis kell. Kár szakérteni.
ITT a 13-mas lenne a nagyszilent? Akkor már lehet, hogy cseréltetem az egész lengőkart... Nem tudtam, hogy tárcsa cserekor ez szokás. Persze, ha nem jövök rá magamtól, akkor ha hazamegyek, akkor megy a kocsi szervizbe, csak kíváncsi voltam, hogy van-e valami, amit én is le tudok ellenőrizni.