* *
Pontos idő: 2024.03.28. 10:37

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 609 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 31  Következő
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: 2018.04.02. 22:45 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2286
Adott köszi: 427 alkalommal
Kapott köszik: 479 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
rockerekhu írta:
Wastegate-é megtartotta, a többi nem, vagy a Wastegate drückwandlere pont fordítva működik?

Druckwandlere az csak szabalyoza abban egy magnes szelep van.

Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével[/quote]

Ezek szerint, akkor véletlen, hogy valamelyik megtartja, valamelyik pedig nem.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
HozzászólásElküldve: 2018.04.05. 18:21 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.19. 22:09
Hozzászólások: 982
Tartózkodási hely: Vác/United Kingdom
Adott köszi: 61 alkalommal
Kapott köszik: 180 alkalommal
Széria kód: E53
Motor tipusa: 30D M57N2
Évjárata: 2005
Kivitele: SAV
Blog: Blog megtekintése (0)
Oroszlan írta:
Levibéka írta:
NagyMatyas írta:
Levibéka írta:
kapitany írta:
Sziasztok!

Elromlott a "vízhőfok jelzőm", mindig ezt mutatja, a skála nem mozog. Kép

Találkoztatok már ilyennel? Mi a megoldás?

Üdvözlettel,
Tamás


vizhöfok mérö E60-ban?? hmm... :roll: , ez inkább pillanatnyi fogyasztásmérönek látszik :oops: :franko:


A fordulatszámmérőben, 4-5000-res osztás között lévő skála a vízhőfok jelző. :wink:



akkor ezt jól benéztem bakker :oops: :shock: :oops: , nálam is pont igy áll amikor meleg a motor éppen csak látszik 8db csikocska, amúgy akkor énis kérdezném hogy pontosan hány csikocska kell látszodjon amikor üzemmeg a motor és héppen hány fokot mutat akkor, van erre valamiféle höföktáblázat v. ilyesmi???
köszi


Benzinesnél 3 rovátka marad fixen, addig megy le.
Traktornál nem tudom.
Kezelési könyv 74.-ik oldal.

Dieselnel kb 5 marad de ez nem er semmit mert ha 70c a viz vagy 90 akkor is anyi legjobb a titkosmenuben nezni.


Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével

_________________
Tedd vagy ne tedd de ne próbáld :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.04.10. 20:03 
Offline
haladó
haladó

Csatlakozott: 2015.05.29. 22:19
Hozzászólások: 218
Tartózkodási hely: Németország
Adott köszi: 40 alkalommal
Kapott köszik: 15 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 2.5 D
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok. Srácok van valakinek ötlete,hogy lehet kinyitni a kis ablakot E61en, ha a kapcsolóval nem nyílik ki? De úgy,hogy rajta van a kárpit,mert még a kis ablak felől is fogja ugye két csavar,és eltörni meg nem akarom. Valószínű kábeltörés van,mert nem működik egy csomó minden. ( Távirányító,ablakfűtés még a záron kívül ) A Touring egy szutyok ilyen téren, akár az E39ben, ilyen bagatel hibákat,egy viszonylag fiatal autónál, a tök ki van.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.04.11. 06:11 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5707
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1427 alkalommal
Kapott köszik: 1376 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
csikes77 írta:
Sziasztok. Srácok van valakinek ötlete,hogy lehet kinyitni a kis ablakot E61en, ha a kapcsolóval nem nyílik ki? De úgy,hogy rajta van a kárpit,mert még a kis ablak felől is fogja ugye két csavar,és eltörni meg nem akarom. Valószínű kábeltörés van,mert nem működik egy csomó minden. ( Távirányító,ablakfűtés még a záron kívül ) A Touring egy szutyok ilyen téren, akár az E39ben, ilyen bagatel hibákat,egy viszonylag fiatal autónál, a tök ki van.

Próbáld meg diaggal kinyitni.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek kzolee az itt látható tagok köszönték meg: hamoriarpi
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
HozzászólásElküldve: 2018.04.11. 16:02 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5479
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1167 alkalommal
Kapott köszik: 1230 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
kzolee írta:
csikes77 írta:
Sziasztok. Srácok van valakinek ötlete,hogy lehet kinyitni a kis ablakot E61en, ha a kapcsolóval nem nyílik ki? De úgy,hogy rajta van a kárpit,mert még a kis ablak felől is fogja ugye két csavar,és eltörni meg nem akarom. Valószínű kábeltörés van,mert nem működik egy csomó minden. ( Távirányító,ablakfűtés még a záron kívül ) A Touring egy szutyok ilyen téren, akár az E39ben, ilyen bagatel hibákat,egy viszonylag fiatal autónál, a tök ki van.

Próbáld meg diaggal kinyitni.

Ez csak akkor fog működni, ha gomb gond van, ami a tünetegyüttesből kiindulva nem annyira valószínű.

_________________
MOTUL olajválasztó
SHELL olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2018.04.11. 17:59 
Offline
haladó
haladó

Csatlakozott: 2015.05.29. 22:19
Hozzászólások: 218
Tartózkodási hely: Németország
Adott köszi: 40 alkalommal
Kapott köszik: 15 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 2.5 D
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
hamoriarpi írta:
kzolee írta:
csikes77 írta:
Sziasztok. Srácok van valakinek ötlete,hogy lehet kinyitni a kis ablakot E61en, ha a kapcsolóval nem nyílik ki? De úgy,hogy rajta van a kárpit,mert még a kis ablak felől is fogja ugye két csavar,és eltörni meg nem akarom. Valószínű kábeltörés van,mert nem működik egy csomó minden. ( Távirányító,ablakfűtés még a záron kívül ) A Touring egy szutyok ilyen téren, akár az E39ben, ilyen bagatel hibákat,egy viszonylag fiatal autónál, a tök ki van.

Próbáld meg diaggal kinyitni.

Ez csak akkor fog működni, ha gomb gond van, ami a tünetegyüttesből kiindulva nem annyira valószínű.

Nincs áram nem lehet kinyitni sehogy sem.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.04.11. 22:44 
Offline
haladó
haladó

Csatlakozott: 2015.05.29. 22:19
Hozzászólások: 218
Tartózkodási hely: Németország
Adott köszi: 40 alkalommal
Kapott köszik: 15 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 2.5 D
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
csikes77 írta:
hamoriarpi írta:
kzolee írta:
csikes77 írta:
Sziasztok. Srácok van valakinek ötlete,hogy lehet kinyitni a kis ablakot E61en, ha a kapcsolóval nem nyílik ki? De úgy,hogy rajta van a kárpit,mert még a kis ablak felől is fogja ugye két csavar,és eltörni meg nem akarom. Valószínű kábeltörés van,mert nem működik egy csomó minden. ( Távirányító,ablakfűtés még a záron kívül ) A Touring egy szutyok ilyen téren, akár az E39ben, ilyen bagatel hibákat,egy viszonylag fiatal autónál, a tök ki van.

Próbáld meg diaggal kinyitni.

Ez csak akkor fog működni, ha gomb gond van, ami a tünetegyüttesből kiindulva nem annyira valószínű.

Nincs áram nem lehet kinyitni sehogy sem.

Megvan a megoldás, hogy lehet kinyitni a kisablakot hátul ha nincs áram. A borításban maradt két lemezcsavart egyszerűen nem lehet kiszedni. Ezért egy határozott mozdulattal le kell tépni az egészet, nem kell hozzá nagy erő. És így már nyitható a kis ablak egy csavarhúzó segítségével.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.04.12. 05:30 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5707
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1427 alkalommal
Kapott köszik: 1376 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
hamoriarpi írta:
kzolee írta:
csikes77 írta:
Sziasztok. Srácok van valakinek ötlete,hogy lehet kinyitni a kis ablakot E61en, ha a kapcsolóval nem nyílik ki? De úgy,hogy rajta van a kárpit,mert még a kis ablak felől is fogja ugye két csavar,és eltörni meg nem akarom. Valószínű kábeltörés van,mert nem működik egy csomó minden. ( Távirányító,ablakfűtés még a záron kívül ) A Touring egy szutyok ilyen téren, akár az E39ben, ilyen bagatel hibákat,egy viszonylag fiatal autónál, a tök ki van.

Próbáld meg diaggal kinyitni.

Ez csak akkor fog működni, ha gomb gond van, ami a tünetegyüttesből kiindulva nem annyira valószínű.


Én megpróbáltam volna, mert a zár nem az üvegen van, hanem a lemezajtón, és ha van még mondjuk tolatólámpája, akkor áram is. Lehet, hogy csak a gomb áramköri funkciója lett oda...


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
HozzászólásElküldve: 2018.04.12. 07:00 
Offline
haladó
haladó

Csatlakozott: 2015.05.29. 22:19
Hozzászólások: 218
Tartózkodási hely: Németország
Adott köszi: 40 alkalommal
Kapott köszik: 15 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 2.5 D
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
kzolee írta:
hamoriarpi írta:
kzolee írta:
csikes77 írta:
Sziasztok. Srácok van valakinek ötlete,hogy lehet kinyitni a kis ablakot E61en, ha a kapcsolóval nem nyílik ki? De úgy,hogy rajta van a kárpit,mert még a kis ablak felől is fogja ugye két csavar,és eltörni meg nem akarom. Valószínű kábeltörés van,mert nem működik egy csomó minden. ( Távirányító,ablakfűtés még a záron kívül ) A Touring egy szutyok ilyen téren, akár az E39ben, ilyen bagatel hibákat,egy viszonylag fiatal autónál, a tök ki van.

Próbáld meg diaggal kinyitni.

Ez csak akkor fog működni, ha gomb gond van, ami a tünetegyüttesből kiindulva nem annyira valószínű.


Én megpróbáltam volna, mert a zár nem az üvegen van, hanem a lemezajtón, és ha van még mondjuk tolatólámpája, akkor áram is. Lehet, hogy csak a gomb áramköri funkciója lett oda...


Mindegy most már csak ki kell csomagolni a kábeleket, aztán majd most kiderül hány kábelnek reszeltek. Hallottam olyat is,hogy nyolc kábel volt eltörve,az E61-ben, ez már kész röhej esküszöm,de már kombit azt nem veszek többet az is biztos. Hallottam kábel gondokat F11-nél is,ez egy csoda amit a BMW-nél művelnek a szar kábeleikkel. :facepalm: Apropó valaki esetleg nem tudja , hogy a szívócsonk ledugózásához melyik dugó kell ? Csak mert találtam két félét, az egyiknek az átmérője 22 mm a másik meg 32 mm , hogy ez se legyen egyszerű. Bár hülye voltam mert mikor legutóbb leszedtem a csonkot megmérhettem volna a lyukat.Na de mindegy. A kocsi. E61 2.5d Évjárat 2006 163PS. Köszönöm a segítségeteket. :franko:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.04.12. 08:37 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.08.27. 00:00
Hozzászólások: 2505
Tartózkodási hely: Nagykanizsa
Adott köszi: 147 alkalommal
Kapott köszik: 393 alkalommal
Széria kód: E65
Motor tipusa: 730d
Évjárata: 2003
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
Én soha többet nem dugóznám le a szívósort, mert szarabb lesz utána a gázreakció.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.04.12. 15:34 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2014.07.13. 12:04
Hozzászólások: 98
Tartózkodási hely: Hódmezővásárhely
Adott köszi: 13 alkalommal
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok! Olvastam a hozzászólást, ami a hátsó üveg kinyitásról szólt. Nekem az üveg nyitás probléma és a jobb oldali tolató lámpa izzó hiba visszajelzés egy időben történt. Gondolom kábeltörés. Tudnátok ajánlani szeelőt, aki foglalkozik ilyennel? Köszönöm

_________________
Üdv: csiza1 :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.04.12. 16:32 
Offline
haladó
haladó

Csatlakozott: 2015.05.29. 22:19
Hozzászólások: 218
Tartózkodási hely: Németország
Adott köszi: 40 alkalommal
Kapott köszik: 15 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 2.5 D
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
kovessyroli írta:
Én soha többet nem dugóznám le a szívósort, mert szarabb lesz utána a gázreakció.

Hát én nem tudom majd kiderül. Azt olvastam pedig , hogy semmi változás utána.De valami biztos van, ahogy mondod, hiszen az nem véletlen van benne,de, azért az meg egy nagy köcsögség,hogy csak az örvénycsappantyúkat nem lehet megvenni,hiszen ki lehet szerelni. Komplett szívósor meg 200ezer forint,ezért ezt nem fogom megvenni,egy darab műanyagért kiadni egy rakat pénzt azért na.Akkor már legyen szar inkább a gázreakció kérem. Nem versenygép ez, hanem egy kacat utazóautó. :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.04.12. 16:43 
Offline
haladó
haladó

Csatlakozott: 2015.05.29. 22:19
Hozzászólások: 218
Tartózkodási hely: Németország
Adott köszi: 40 alkalommal
Kapott köszik: 15 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 2.5 D
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
csiza1 írta:
Sziasztok! Olvastam a hozzászólást, ami a hátsó üveg kinyitásról szólt. Nekem az üveg nyitás probléma és a jobb oldali tolató lámpa izzó hiba visszajelzés egy időben történt. Gondolom kábeltörés. Tudnátok ajánlani szeelőt, aki foglalkozik ilyennel? Köszönöm

Én nem tudok szerelőt,mert én az vagyok, :D így mindent magam csinálok. De ha ilyen melóért pénzt kéne kérnem,nem tudom mennyit kérnék. Mert ez egy akkora cumi, hogy ezt elmondani nem lehet. :facepalm: Szerintem próbálkozzál meg vele,ha van érzéked az ilyesféle munkákhoz. Csupán forrasztópisztoly kell hozzá,vagy ha hüvelyezni szeretnéd, akkor ahhoz kellenek szerszámok. Youtoubon vannak videók erről. Sok sikert. :franko:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.04.12. 17:03 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2014.07.13. 12:04
Hozzászólások: 98
Tartózkodási hely: Hódmezővásárhely
Adott köszi: 13 alkalommal
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
csikes77 írta:
csiza1 írta:
Sziasztok! Olvastam a hozzászólást, ami a hátsó üveg kinyitásról szólt. Nekem az üveg nyitás probléma és a jobb oldali tolató lámpa izzó hiba visszajelzés egy időben történt. Gondolom kábeltörés. Tudnátok ajánlani szeelőt, aki foglalkozik ilyennel? Köszönöm

Én nem tudok szerelőt,mert én az vagyok, :D így mindent magam csinálok. De ha ilyen melóért pénzt kéne kérnem,nem tudom mennyit kérnék. Mert ez egy akkora cumi, hogy ezt elmondani nem lehet. :facepalm: Szerintem próbálkozzál meg vele,ha van érzéked az ilyesféle munkákhoz. Csupán forrasztópisztoly kell hozzá,vagy ha hüvelyezni szeretnéd, akkor ahhoz kellenek szerszámok. Youtoubon vannak videók erről. Sok sikert. :franko:



Köszönöm. Én nem vagyok sajna villamossági szaki, úgy hogy keresnem kell vkit. :-)

_________________
Üdv: csiza1 :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.04.12. 17:45 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2014.12.25. 11:54
Hozzászólások: 2218
Tartózkodási hely: 1046 Budapest
Adott köszi: 498 alkalommal
Kapott köszik: 507 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52 B20
Évjárata: 1998
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
csiza1 írta:
csikes77 írta:
csiza1 írta:
Sziasztok! Olvastam a hozzászólást, ami a hátsó üveg kinyitásról szólt. Nekem az üveg nyitás probléma és a jobb oldali tolató lámpa izzó hiba visszajelzés egy időben történt. Gondolom kábeltörés. Tudnátok ajánlani szeelőt, aki foglalkozik ilyennel? Köszönöm

Én nem tudok szerelőt,mert én az vagyok, :D így mindent magam csinálok. De ha ilyen melóért pénzt kéne kérnem,nem tudom mennyit kérnék. Mert ez egy akkora cumi, hogy ezt elmondani nem lehet. :facepalm: Szerintem próbálkozzál meg vele,ha van érzéked az ilyesféle munkákhoz. Csupán forrasztópisztoly kell hozzá,vagy ha hüvelyezni szeretnéd, akkor ahhoz kellenek szerszámok. Youtoubon vannak videók erről. Sok sikert. :franko:



Köszönöm. Én nem vagyok sajna villamossági szaki, úgy hogy keresnem kell vkit. :-)

Szia!

Úgy gondolom, hogy a kábelköteg törés megszüntetése egy kicsit komplexebb dolog pusztán villamossági munkánál. Nem vagyok/voltam bátortalan fajta, de beláttam, hogy típusismeret és szerelési tapasztalat hiányában nem boldogulok, így nekem anno gallaca javította, ill. cserélte a köteget. Ugyebár a szakadás (törés) helyének behatárolásához a nyomvonalhoz hozzá kell férni burkolatok és -emlékeim szerint- a tetőkárpit megbontásával, ezen felül a MEGFELELŐ, szilikon kábelköteget érdemes beszerezni, mivel ennek hiányában pl., ha nem méretpontos, jó nagyot lehet vele szívni. Baráttal, haverral a szívásfaktor miatt, típust csak fotelből ismerőssel a fentiek miatt ne csináltasd, mert savanyú lesz a szőlő!

Szerk.: én sajnos anno az olcsóbbat vettem, volt is bűntudatom, mivel nem éppen "plug n' play" volt.

_________________
Üdv.:
András


"Losers find the reason, winners find the way"


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.04.12. 20:10 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2014.07.13. 12:04
Hozzászólások: 98
Tartózkodási hely: Hódmezővásárhely
Adott köszi: 13 alkalommal
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
SvidronyA írta:
csiza1 írta:
csikes77 írta:
csiza1 írta:
Sziasztok! Olvastam a hozzászólást, ami a hátsó üveg kinyitásról szólt. Nekem az üveg nyitás probléma és a jobb oldali tolató lámpa izzó hiba visszajelzés egy időben történt. Gondolom kábeltörés. Tudnátok ajánlani szeelőt, aki foglalkozik ilyennel? Köszönöm

Én nem tudok szerelőt,mert én az vagyok, :D így mindent magam csinálok. De ha ilyen melóért pénzt kéne kérnem,nem tudom mennyit kérnék. Mert ez egy akkora cumi, hogy ezt elmondani nem lehet. :facepalm: Szerintem próbálkozzál meg vele,ha van érzéked az ilyesféle munkákhoz. Csupán forrasztópisztoly kell hozzá,vagy ha hüvelyezni szeretnéd, akkor ahhoz kellenek szerszámok. Youtoubon vannak videók erről. Sok sikert. :franko:



Köszönöm. Én nem vagyok sajna villamossági szaki, úgy hogy keresnem kell vkit. :-)

Szia!

Úgy gondolom, hogy a kábelköteg törés megszüntetése egy kicsit komplexebb dolog pusztán villamossági munkánál. Nem vagyok/voltam bátortalan fajta, de beláttam, hogy típusismeret és szerelési tapasztalat hiányában nem boldogulok, így nekem anno gallaca javította, ill. cserélte a köteget. Ugyebár a szakadás (törés) helyének behatárolásához a nyomvonalhoz hozzá kell férni burkolatok és -emlékeim szerint- a tetőkárpit megbontásával, ezen felül a MEGFELELŐ, szilikon kábelköteget érdemes beszerezni, mivel ennek hiányában pl., ha nem méretpontos, jó nagyot lehet vele szívni. Baráttal, haverral a szívásfaktor miatt, típust csak fotelből ismerőssel a fentiek miatt ne csináltasd, mert savanyú lesz a szőlő!

Szerk.: én sajnos anno az olcsóbbat vettem, volt is bűntudatom, mivel nem éppen "plug n' play" volt.


Köszönöm a tanácsot. Keresnem kell valakit, aki ért hozzá. :-)

_________________
Üdv: csiza1 :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.04.12. 20:12 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2014.07.13. 12:04
Hozzászólások: 98
Tartózkodási hely: Hódmezővásárhely
Adott köszi: 13 alkalommal
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
SvidronyA írta:
csiza1 írta:
csikes77 írta:
csiza1 írta:
Sziasztok! Olvastam a hozzászólást, ami a hátsó üveg kinyitásról szólt. Nekem az üveg nyitás probléma és a jobb oldali tolató lámpa izzó hiba visszajelzés egy időben történt. Gondolom kábeltörés. Tudnátok ajánlani szeelőt, aki foglalkozik ilyennel? Köszönöm

Én nem tudok szerelőt,mert én az vagyok, :D így mindent magam csinálok. De ha ilyen melóért pénzt kéne kérnem,nem tudom mennyit kérnék. Mert ez egy akkora cumi, hogy ezt elmondani nem lehet. :facepalm: Szerintem próbálkozzál meg vele,ha van érzéked az ilyesféle munkákhoz. Csupán forrasztópisztoly kell hozzá,vagy ha hüvelyezni szeretnéd, akkor ahhoz kellenek szerszámok. Youtoubon vannak videók erről. Sok sikert. :franko:



Köszönöm. Én nem vagyok sajna villamossági szaki, úgy hogy keresnem kell vkit. :-)

Szia!

Úgy gondolom, hogy a kábelköteg törés megszüntetése egy kicsit komplexebb dolog pusztán villamossági munkánál. Nem vagyok/voltam bátortalan fajta, de beláttam, hogy típusismeret és szerelési tapasztalat hiányában nem boldogulok, így nekem anno gallaca javította, ill. cserélte a köteget. Ugyebár a szakadás (törés) helyének behatárolásához a nyomvonalhoz hozzá kell férni burkolatok és -emlékeim szerint- a tetőkárpit megbontásával, ezen felül a MEGFELELŐ, szilikon kábelköteget érdemes beszerezni, mivel ennek hiányában pl., ha nem méretpontos, jó nagyot lehet vele szívni. Baráttal, haverral a szívásfaktor miatt, típust csak fotelből ismerőssel a fentiek miatt ne csináltasd, mert savanyú lesz a szőlő!

Szerk.: én sajnos anno az olcsóbbat vettem, volt is bűntudatom, mivel nem éppen "plug n' play" volt.

Köszönöm a tanácsot. Keresnem kell egy hozzá értő szerelőt :-)

_________________
Üdv: csiza1 :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.04.18. 13:17 
Offline
haladó
haladó

Csatlakozott: 2015.05.29. 22:19
Hozzászólások: 218
Tartózkodási hely: Németország
Adott köszi: 40 alkalommal
Kapott köszik: 15 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 2.5 D
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok Srácok ! E61-nél az a problémám, hogy miután kicseréltem a csomagtérajtónál a kábeleket ,így már működik a slusszkulcs, lehet nyitni zárni az autót vele,de csak közvetlen közelről.Gyanítom az akku miatt,hogy le van merülve a kulcsban. Miután először beraktam a kulcsot a javítás után,még be is jött a kulcs töltéséhez a szignál a műszerfalon.Azóta viszont mentem vele úgy 200 kilométert, és már nem írja , hogy töltené és csak ugyanúgy közelről közelről nyitja ki a kocsit. Konkrétan ha odamegyek a csomagtér ajtóhoz, a vezérlőhöz közel rakom akkor nyílik ki. Mi lehet a megoldás erre? :facepalm:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.04.18. 15:19 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.29. 22:26
Hozzászólások: 1225
Tartózkodási hely: Siófok-Ausztria
Adott köszi: 92 alkalommal
Kapott köszik: 57 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57D30O2
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
csikes77 írta:
Sziasztok Srácok ! E61-nél az a problémám, hogy miután kicseréltem a csomagtérajtónál a kábeleket ,így már működik a slusszkulcs, lehet nyitni zárni az autót vele,de csak közvetlen közelről.Gyanítom az akku miatt,hogy le van merülve a kulcsban. Miután először beraktam a kulcsot a javítás után,még be is jött a kulcs töltéséhez a szignál a műszerfalon.Azóta viszont mentem vele úgy 200 kilométert, és már nem írja , hogy töltené és csak ugyanúgy közelről közelről nyitja ki a kocsit. Konkrétan ha odamegyek a csomagtér ajtóhoz, a vezérlőhöz közel rakom akkor nyílik ki. Mi lehet a megoldás erre? :facepalm:


Nekem is lemerülőben a kulcs mostanában sokszor kiírja de szerencsére 400 kilométer után minden jó és nekem nem kell olyan közelről nyitnom az ajtót teljesen normálisan működik. Azért a kérdésed engem is érdekel mert a Rádió 1 mindegyik autóban jól működik csak a BMW-ben nem amúgy minden más szuper! Ez is elég érdekes :doglotlo: :roll:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2018.04.19. 00:50 
Offline
haladó
haladó

Csatlakozott: 2015.05.29. 22:19
Hozzászólások: 218
Tartózkodási hely: Németország
Adott köszi: 40 alkalommal
Kapott köszik: 15 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 2.5 D
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
tökmöc írta:
csikes77 írta:
Sziasztok Srácok ! E61-nél az a problémám, hogy miután kicseréltem a csomagtérajtónál a kábeleket ,így már működik a slusszkulcs, lehet nyitni zárni az autót vele,de csak közvetlen közelről.Gyanítom az akku miatt,hogy le van merülve a kulcsban. Miután először beraktam a kulcsot a javítás után,még be is jött a kulcs töltéséhez a szignál a műszerfalon.Azóta viszont mentem vele úgy 200 kilométert, és már nem írja , hogy töltené és csak ugyanúgy közelről közelről nyitja ki a kocsit. Konkrétan ha odamegyek a csomagtér ajtóhoz, a vezérlőhöz közel rakom akkor nyílik ki. Mi lehet a megoldás erre? :facepalm:


Nekem is lemerülőben a kulcs mostanában sokszor kiírja de szerencsére 400 kilométer után minden jó és nekem nem kell olyan közelről nyitnom az ajtót teljesen normálisan működik. Azért a kérdésed engem is érdekel mert a Rádió 1 mindegyik autóban jól működik csak a BMW-ben nem amúgy minden más szuper! Ez is elég érdekes :doglotlo: :roll:

Új hiba jött ma elő,már nem hiszem el. :D Elkezdett rángatni az autó,2-3 rántás majd ismét jó volt egy darabig, majd utána ismét jött a jelenség és nem egyenletesen gyorsult, padlógáznál nem volt semmi, úgy frankón ment, ezt már nem hiszem el. Valakinek lenne ötlete ? Diagnosztika azt mondja, hogy minden oké. E61 M57 2.5d a kotla. :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 609 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 31  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 6 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator