* *
Pontos idő: 2018.10.20. 05:09

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 535 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 23, 24, 25, 26, 27
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: 2018.09.04. 14:39 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2015.08.07. 10:36
Hozzászólások: 918
Tartózkodási hely: Ingolstadt / Budapest
Adott köszi: 176 alkalommal
Kapott köszik: 96 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!

A komfort bejutassal es inditassal van bajom. Neha nem erzekeli a kocsi, hogy probalom nyitni, vagy zarni a kezemmel es olyankor egy masik ajtohoz kell mennem, ott meg altalaban mukodik. Aztan neha ott sem es akkor meg a taviranyitoval kell nyitnom. Mostanaban tobbszor volt, hogy jaro motornal kinyitottam az ajtot es kiirta, hogy nincs bent a kulcs. Legutobb meg az volt, hogy mar a taviranyitoval sem tudtam kinyitni a kocsit es utana elinditani sem. Rendesen, kulccsal kellett kinyitnom, meg aztan berakni a kulcsot a gyujtaskapcsoloba, hogy el tudjam inditani... Aztan utana 10 perc mulva meg mukodott minden tokeletesen. Lehet, hogy az elem merulne a kulcsban? Fel eve csereltem. Vagy valami mas baj? Minden esetre kicserelem az elemet, csak tudni szeretnem, hogy ezek nem valami tipikus betegseg tunetei-e?

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
HozzászólásElküldve: 2018.09.04. 22:26 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.03.23. 01:00
Hozzászólások: 2038
Tartózkodási hely: Tolna
Adott köszi: 23 alkalommal
Kapott köszik: 44 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57/T2
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
dreizwanzig írta:
Sziasztok!

A komfort bejutassal es inditassal van bajom. Neha nem erzekeli a kocsi, hogy probalom nyitni, vagy zarni a kezemmel es olyankor egy masik ajtohoz kell mennem, ott meg altalaban mukodik. Aztan neha ott sem es akkor meg a taviranyitoval kell nyitnom. Mostanaban tobbszor volt, hogy jaro motornal kinyitottam az ajtot es kiirta, hogy nincs bent a kulcs. Legutobb meg az volt, hogy mar a taviranyitoval sem tudtam kinyitni a kocsit es utana elinditani sem. Rendesen, kulccsal kellett kinyitnom, meg aztan berakni a kulcsot a gyujtaskapcsoloba, hogy el tudjam inditani... Aztan utana 10 perc mulva meg mukodott minden tokeletesen. Lehet, hogy az elem merulne a kulcsban? Fel eve csereltem. Vagy valami mas baj? Minden esetre kicserelem az elemet, csak tudni szeretnem, hogy ezek nem valami tipikus betegseg tunetei-e?


Nekem is meggyűlt vele a bajom, így olvasgattam kicsit a német fórumokon! Nekem valószínű, hogy a zárnám lévő elektronika adta meg magát, mert nekem a komplett jobb oldala nem megy! :) Viszont ahogy te leírtad neked szerintem inkább az antenna (vevő) részével lehet gond! Ezt is többen írták fórumon! A könyöklőd hátsó részében van a szellőző mögött!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.09.05. 13:52 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2015.08.07. 10:36
Hozzászólások: 918
Tartózkodási hely: Ingolstadt / Budapest
Adott köszi: 176 alkalommal
Kapott köszik: 96 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
vaszarig írta:
dreizwanzig írta:
Sziasztok!

A komfort bejutassal es inditassal van bajom. Neha nem erzekeli a kocsi, hogy probalom nyitni, vagy zarni a kezemmel es olyankor egy masik ajtohoz kell mennem, ott meg altalaban mukodik. Aztan neha ott sem es akkor meg a taviranyitoval kell nyitnom. Mostanaban tobbszor volt, hogy jaro motornal kinyitottam az ajtot es kiirta, hogy nincs bent a kulcs. Legutobb meg az volt, hogy mar a taviranyitoval sem tudtam kinyitni a kocsit es utana elinditani sem. Rendesen, kulccsal kellett kinyitnom, meg aztan berakni a kulcsot a gyujtaskapcsoloba, hogy el tudjam inditani... Aztan utana 10 perc mulva meg mukodott minden tokeletesen. Lehet, hogy az elem merulne a kulcsban? Fel eve csereltem. Vagy valami mas baj? Minden esetre kicserelem az elemet, csak tudni szeretnem, hogy ezek nem valami tipikus betegseg tunetei-e?


Nekem is meggyűlt vele a bajom, így olvasgattam kicsit a német fórumokon! Nekem valószínű, hogy a zárnám lévő elektronika adta meg magát, mert nekem a komplett jobb oldala nem megy! :) Viszont ahogy te leírtad neked szerintem inkább az antenna (vevő) részével lehet gond! Ezt is többen írták fórumon! A könyöklőd hátsó részében van a szellőző mögött!

koszi az infot. Nekem sem mukodott az egyik ajton a komfort nyitas, kiderult, h az ajtoban el van szakadva egy vezetek...

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.09.05. 15:06 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.03.23. 01:00
Hozzászólások: 2038
Tartózkodási hely: Tolna
Adott köszi: 23 alkalommal
Kapott köszik: 44 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57/T2
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
dreizwanzig írta:
vaszarig írta:
dreizwanzig írta:
Sziasztok!

A komfort bejutassal es inditassal van bajom. Neha nem erzekeli a kocsi, hogy probalom nyitni, vagy zarni a kezemmel es olyankor egy masik ajtohoz kell mennem, ott meg altalaban mukodik. Aztan neha ott sem es akkor meg a taviranyitoval kell nyitnom. Mostanaban tobbszor volt, hogy jaro motornal kinyitottam az ajtot es kiirta, hogy nincs bent a kulcs. Legutobb meg az volt, hogy mar a taviranyitoval sem tudtam kinyitni a kocsit es utana elinditani sem. Rendesen, kulccsal kellett kinyitnom, meg aztan berakni a kulcsot a gyujtaskapcsoloba, hogy el tudjam inditani... Aztan utana 10 perc mulva meg mukodott minden tokeletesen. Lehet, hogy az elem merulne a kulcsban? Fel eve csereltem. Vagy valami mas baj? Minden esetre kicserelem az elemet, csak tudni szeretnem, hogy ezek nem valami tipikus betegseg tunetei-e?


Nekem is meggyűlt vele a bajom, így olvasgattam kicsit a német fórumokon! Nekem valószínű, hogy a zárnám lévő elektronika adta meg magát, mert nekem a komplett jobb oldala nem megy! :) Viszont ahogy te leírtad neked szerintem inkább az antenna (vevő) részével lehet gond! Ezt is többen írták fórumon! A könyöklőd hátsó részében van a szellőző mögött!

koszi az infot. Nekem sem mukodott az egyik ajton a komfort nyitas, kiderult, h az ajtoban el van szakadva egy vezetek...


Na, akkor én is köszi, megnézem majd, hátha! Bár nem reménykedem! :roll:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.10.03. 21:34 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2015.08.07. 10:36
Hozzászólások: 918
Tartózkodási hely: Ingolstadt / Budapest
Adott köszi: 176 alkalommal
Kapott köszik: 96 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
sziasztok!

ujra fek problema:
A sztorim ugy kezdodott, hogy az auto vasarlasa utan csereltettem a fektarcsakat es beteteket. Mindenhova ATE kerult. Sajnos 2-3 ezer km utan mar elegge raztak a fekek fekezeskor. Elvittem szervizbe, kioraztak, mind a negy tarcsa utott. Felszabalyoztak a tarcsakat, a hiba megszunt, de az orom nem tartott sokaig, ahogy teltek multak a kilometerek, egyre jobban elkezdett razni. Most kb 5ezer km utan ugyanugy raz, mint szabalyzas elott. Mi okozhatja a tarcsaim elvetemedeset vajon? Az elso futomuben ujak a legokarok, a kormany osszekotok es stabpalca. A fekeket tuti nem fekeztem el. Okozhatja ezt valami alkatresz hibaja? Vagy tenyleg ennyire szar lenne az ATE tarcsa? Mert most azon gondolkodom, hogy megveszem a gyari tarcsat, de ha a hiba nem a tarcsabol jon, hanem mashonnan, akkr azt is tonkre fogja tenni. Velemenyek?

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.10.04. 07:18 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2015.04.19. 13:33
Hozzászólások: 432
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 62 alkalommal
Kapott köszik: 74 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
dreizwanzig írta:
sziasztok!

ujra fek problema:
A sztorim ugy kezdodott, hogy az auto vasarlasa utan csereltettem a fektarcsakat es beteteket. Mindenhova ATE kerult. Sajnos 2-3 ezer km utan mar elegge raztak a fekek fekezeskor. Elvittem szervizbe, kioraztak, mind a negy tarcsa utott. Felszabalyoztak a tarcsakat, a hiba megszunt, de az orom nem tartott sokaig, ahogy teltek multak a kilometerek, egyre jobban elkezdett razni. Most kb 5ezer km utan ugyanugy raz, mint szabalyzas elott. Mi okozhatja a tarcsaim elvetemedeset vajon? Az elso futomuben ujak a legokarok, a kormany osszekotok es stabpalca. A fekeket tuti nem fekeztem el. Okozhatja ezt valami alkatresz hibaja? Vagy tenyleg ennyire szar lenne az ATE tarcsa? Mert most azon gondolkodom, hogy megveszem a gyari tarcsat, de ha a hiba nem a tarcsabol jon, hanem mashonnan, akkr azt is tonkre fogja tenni. Velemenyek?


Kerékagy ütése ki lett órázva?


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.10.04. 07:19 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2015.08.07. 10:36
Hozzászólások: 918
Tartózkodási hely: Ingolstadt / Budapest
Adott köszi: 176 alkalommal
Kapott köszik: 96 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
attila94 írta:
dreizwanzig írta:
sziasztok!

ujra fek problema:
A sztorim ugy kezdodott, hogy az auto vasarlasa utan csereltettem a fektarcsakat es beteteket. Mindenhova ATE kerult. Sajnos 2-3 ezer km utan mar elegge raztak a fekek fekezeskor. Elvittem szervizbe, kioraztak, mind a negy tarcsa utott. Felszabalyoztak a tarcsakat, a hiba megszunt, de az orom nem tartott sokaig, ahogy teltek multak a kilometerek, egyre jobban elkezdett razni. Most kb 5ezer km utan ugyanugy raz, mint szabalyzas elott. Mi okozhatja a tarcsaim elvetemedeset vajon? Az elso futomuben ujak a legokarok, a kormany osszekotok es stabpalca. A fekeket tuti nem fekeztem el. Okozhatja ezt valami alkatresz hibaja? Vagy tenyleg ennyire szar lenne az ATE tarcsa? Mert most azon gondolkodom, hogy megveszem a gyari tarcsat, de ha a hiba nem a tarcsabol jon, hanem mashonnan, akkr azt is tonkre fogja tenni. Velemenyek?


Kerékagy ütése ki lett órázva?
nem, de ha a kerekagy utne, akkor a zsir uj tarcsaval is razna a fek sztem. Nem?


Gesendet von iPhone mit Tapatalk

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.10.04. 07:21 
Offline
Törzsvendég
Törzsvendég

Csatlakozott: 2015.04.19. 13:33
Hozzászólások: 432
Tartózkodási hely: Szolnok
Adott köszi: 62 alkalommal
Kapott köszik: 74 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: M52B28
Évjárata: 1996
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
dreizwanzig írta:
attila94 írta:
dreizwanzig írta:
sziasztok!

ujra fek problema:
A sztorim ugy kezdodott, hogy az auto vasarlasa utan csereltettem a fektarcsakat es beteteket. Mindenhova ATE kerult. Sajnos 2-3 ezer km utan mar elegge raztak a fekek fekezeskor. Elvittem szervizbe, kioraztak, mind a negy tarcsa utott. Felszabalyoztak a tarcsakat, a hiba megszunt, de az orom nem tartott sokaig, ahogy teltek multak a kilometerek, egyre jobban elkezdett razni. Most kb 5ezer km utan ugyanugy raz, mint szabalyzas elott. Mi okozhatja a tarcsaim elvetemedeset vajon? Az elso futomuben ujak a legokarok, a kormany osszekotok es stabpalca. A fekeket tuti nem fekeztem el. Okozhatja ezt valami alkatresz hibaja? Vagy tenyleg ennyire szar lenne az ATE tarcsa? Mert most azon gondolkodom, hogy megveszem a gyari tarcsat, de ha a hiba nem a tarcsabol jon, hanem mashonnan, akkr azt is tonkre fogja tenni. Velemenyek?


Kerékagy ütése ki lett órázva?
nem, de ha a kerekagy utne, akkor a zsir uj tarcsaval is razna a fek sztem. Nem?


Gesendet von iPhone mit Tapatalk


Lehet nem hozná ki egyből. Én egy ATE szerelési útmutatóban olvastam amit természetesen most nem fogok megtalálni. :oops:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.10.06. 19:47 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2015.08.07. 10:36
Hozzászólások: 918
Tartózkodási hely: Ingolstadt / Budapest
Adott köszi: 176 alkalommal
Kapott köszik: 96 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
attila94 írta:
dreizwanzig írta:
attila94 írta:
dreizwanzig írta:
sziasztok!

ujra fek problema:
A sztorim ugy kezdodott, hogy az auto vasarlasa utan csereltettem a fektarcsakat es beteteket. Mindenhova ATE kerult. Sajnos 2-3 ezer km utan mar elegge raztak a fekek fekezeskor. Elvittem szervizbe, kioraztak, mind a negy tarcsa utott. Felszabalyoztak a tarcsakat, a hiba megszunt, de az orom nem tartott sokaig, ahogy teltek multak a kilometerek, egyre jobban elkezdett razni. Most kb 5ezer km utan ugyanugy raz, mint szabalyzas elott. Mi okozhatja a tarcsaim elvetemedeset vajon? Az elso futomuben ujak a legokarok, a kormany osszekotok es stabpalca. A fekeket tuti nem fekeztem el. Okozhatja ezt valami alkatresz hibaja? Vagy tenyleg ennyire szar lenne az ATE tarcsa? Mert most azon gondolkodom, hogy megveszem a gyari tarcsat, de ha a hiba nem a tarcsabol jon, hanem mashonnan, akkr azt is tonkre fogja tenni. Velemenyek?


Kerékagy ütése ki lett órázva?
nem, de ha a kerekagy utne, akkor a zsir uj tarcsaval is razna a fek sztem. Nem?


Gesendet von iPhone mit Tapatalk


Lehet nem hozná ki egyből. Én egy ATE szerelési útmutatóban olvastam amit természetesen most nem fogok megtalálni. :oops:

Én is olvastam, de ezt az egyből nem hozná ki dolgot nem értem. Ha a kerékagy üt, akkor az egyből üt, nem csak egy idő után. Szerintem.

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.10.08. 10:29 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2010.03.28. 01:00
Hozzászólások: 252
Tartózkodási hely: Budapest XVIII.ker. Gyál
Adott köszi: 36 alkalommal
Kapott köszik: 13 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 525d
Évjárata: 2009
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
dreizwanzig írta:
attila94 írta:
dreizwanzig írta:
attila94 írta:
dreizwanzig írta:
sziasztok!

ujra fek problema:
A sztorim ugy kezdodott, hogy az auto vasarlasa utan csereltettem a fektarcsakat es beteteket. Mindenhova ATE kerult. Sajnos 2-3 ezer km utan mar elegge raztak a fekek fekezeskor. Elvittem szervizbe, kioraztak, mind a negy tarcsa utott. Felszabalyoztak a tarcsakat, a hiba megszunt, de az orom nem tartott sokaig, ahogy teltek multak a kilometerek, egyre jobban elkezdett razni. Most kb 5ezer km utan ugyanugy raz, mint szabalyzas elott. Mi okozhatja a tarcsaim elvetemedeset vajon? Az elso futomuben ujak a legokarok, a kormany osszekotok es stabpalca. A fekeket tuti nem fekeztem el. Okozhatja ezt valami alkatresz hibaja? Vagy tenyleg ennyire szar lenne az ATE tarcsa? Mert most azon gondolkodom, hogy megveszem a gyari tarcsat, de ha a hiba nem a tarcsabol jon, hanem mashonnan, akkr azt is tonkre fogja tenni. Velemenyek?


Kerékagy ütése ki lett órázva?
nem, de ha a kerekagy utne, akkor a zsir uj tarcsaval is razna a fek sztem. Nem?


Gesendet von iPhone mit Tapatalk


Lehet nem hozná ki egyből. Én egy ATE szerelési útmutatóban olvastam amit természetesen most nem fogok megtalálni. :oops:

Én is olvastam, de ezt az egyből nem hozná ki dolgot nem értem. Ha a kerékagy üt, akkor az egyből üt, nem csak egy idő után. Szerintem.

Én ugy hallottam hogy csak gyárit vagy nagyon profit érdemes venni mert egy idő után mindegyik üt valamilyen szinten nekem is az E39 ATE tárcsa 5-6000km után elkezdett nagyon picit rázni fékezéskor.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
HozzászólásElküldve: 2018.10.08. 10:30 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2015.08.07. 10:36
Hozzászólások: 918
Tartózkodási hely: Ingolstadt / Budapest
Adott köszi: 176 alkalommal
Kapott köszik: 96 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
stupeki69 írta:
dreizwanzig írta:
attila94 írta:
dreizwanzig írta:
attila94 írta:
[quote="dreizwanzig"]sziasztok!

ujra fek problema:
A sztorim ugy kezdodott, hogy az auto vasarlasa utan csereltettem a fektarcsakat es beteteket. Mindenhova ATE kerult. Sajnos 2-3 ezer km utan mar elegge raztak a fekek fekezeskor. Elvittem szervizbe, kioraztak, mind a negy tarcsa utott. Felszabalyoztak a tarcsakat, a hiba megszunt, de az orom nem tartott sokaig, ahogy teltek multak a kilometerek, egyre jobban elkezdett razni. Most kb 5ezer km utan ugyanugy raz, mint szabalyzas elott. Mi okozhatja a tarcsaim elvetemedeset vajon? Az elso futomuben ujak a legokarok, a kormany osszekotok es stabpalca. A fekeket tuti nem fekeztem el. Okozhatja ezt valami alkatresz hibaja? Vagy tenyleg ennyire szar lenne az ATE tarcsa? Mert most azon gondolkodom, hogy megveszem a gyari tarcsat, de ha a hiba nem a tarcsabol jon, hanem mashonnan, akkr azt is tonkre fogja tenni. Velemenyek?


Kerékagy ütése ki lett órázva?
nem, de ha a kerekagy utne, akkor a zsir uj tarcsaval is razna a fek sztem. Nem?


Gesendet von iPhone mit Tapatalk


Lehet nem hozná ki egyből. Én egy ATE szerelési útmutatóban olvastam amit természetesen most nem fogok megtalálni. :oops:

Én is olvastam, de ezt az egyből nem hozná ki dolgot nem értem. Ha a kerékagy üt, akkor az egyből üt, nem csak egy idő után. Szerintem.

Én ugy hallottam hogy csak gyárit vagy nagyon profit érdemes venni mert egy idő után mindegyik üt valamilyen szinten nekem is az E39 ATE tárcsa 5-6000km után elkezdett nagyon picit rázni fékezéskor.[/quote] hat nem tudom, ATE-tol mi lehet meg jobb? De lehet gyari lesz.


Gesendet von iPhone mit Tapatalk

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.10.08. 10:37 
Offline
haladó
haladó
Avatar

Csatlakozott: 2010.03.28. 01:00
Hozzászólások: 252
Tartózkodási hely: Budapest XVIII.ker. Gyál
Adott köszi: 36 alkalommal
Kapott köszik: 13 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 525d
Évjárata: 2009
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Nem az a lényeg hogy ATE nél jobb hanem a gyártok gyártanak nagyon magas széntartalmú pl. sport tárcsákat is horror áron persze.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
HozzászólásElküldve: 2018.10.08. 19:35 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.12.16. 01:00
Hozzászólások: 1208
Tartózkodási hely: Eu.
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 7 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 525dA
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
hali!
gondolom behalt a termosztátjaim, tegnap utaztam Németbe 200km megtétel után +9 C-fokban 56 fokos volt a motor, délután amikor 23 fok volt felkúszott 71-re, dugóban araszoláslor + állás 95 fok, ahogy megindultam jobban már zuhant is visszafe, jól gondolom??
köszi, üdv.

_________________
E30+10=E39 :D
''A BMW nem autó, a BMW életérzés. Egy vírus ami gyorsan fertőz, üres pénztárcát és mámoros fílinget hagyva maga után''


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.10.08. 20:35 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2010.06.09. 00:00
Hozzászólások: 1548
Tartózkodási hely: Győr
Adott köszi: 101 alkalommal
Kapott köszik: 79 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 2.5d
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
A nagy termosztát halhatott meg. Együtt cseréld, mert a pici nem nagy tétel!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2018.10.18. 20:48 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2015.08.07. 10:36
Hozzászólások: 918
Tartózkodási hely: Ingolstadt / Budapest
Adott köszi: 176 alkalommal
Kapott köszik: 96 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok! Ma, inditaskor kiirta az aktiv kormanyzas hibat es nem volt szervo. Aztan fel perc mulva eltunt a hiba es volt szervo. Mi lehet a gond?


Gesendet von iPhone mit Tapatalk

_________________
Kép


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 535 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 23, 24, 25, 26, 27

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator