* *
Pontos idő: 2017.12.15. 21:56

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 362 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 15, 16, 17, 18, 19  Következő
Szerző Üzenet
HozzászólásElküldve: 2017.07.21. 19:48 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2014.07.13. 12:04
Hozzászólások: 93
Tartózkodási hely: Hódmezővásárhely
Adott köszi: 13 alkalommal
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok!
Sziasztok! Segítség kellene.
Az alany egy 2005-ös E61 530D. Ma menet közben kidobott egy hibát: sárga háromszög, benne egy hópihe, és a műszerfalon -40 c van. Külsőhőmérséklet jeladó lesz a baj? Klíma jó, jéghideget fúj. A -40 állandósult, de a háromszöget szabálytalan időközönként dobja ki. Hibalistában nincs benne az Idrive-ban. Köszi.

_________________
Üdv: csiza1 :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 


 
Hozzászólás adatai
HozzászólásElküldve: 2017.07.21. 20:20 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5410
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1140 alkalommal
Kapott köszik: 1191 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
csiza1 írta:
Sziasztok!
Sziasztok! Segítség kellene.
Az alany egy 2005-ös E61 530D. Ma menet közben kidobott egy hibát: sárga háromszög, benne egy hópihe, és a műszerfalon -40 c van. Külsőhőmérséklet jeladó lesz a baj? Klíma jó, jéghideget fúj. A -40 állandósult, de a háromszöget szabálytalan időközönként dobja ki. Hibalistában nincs benne az Idrive-ban. Köszi.

Gyakran csak kontakthiba a jeladó csatinál. A bemenő pici vezetékek szoktak tőből letörni. Javítás: új csati, 2 új pin, zsugorcső, miegymás. Meg kell nézni mi a pontos probléma.

_________________
MOTUL olajválasztó
VALVOLINE olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2017.07.21. 20:33 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2014.07.13. 12:04
Hozzászólások: 93
Tartózkodási hely: Hódmezővásárhely
Adott köszi: 13 alkalommal
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
hamoriarpi írta:
csiza1 írta:
Sziasztok!
Sziasztok! Segítség kellene.
Az alany egy 2005-ös E61 530D. Ma menet közben kidobott egy hibát: sárga háromszög, benne egy hópihe, és a műszerfalon -40 c van. Külsőhőmérséklet jeladó lesz a baj? Klíma jó, jéghideget fúj. A -40 állandósult, de a háromszöget szabálytalan időközönként dobja ki. Hibalistában nincs benne az Idrive-ban. Köszi.

Gyakran csak kontakthiba a jeladó csatinál. A bemenő pici vezetékek szoktak tőből letörni. Javítás: új csati, 2 új pin, zsugorcső, miegymás. Meg kell nézni mi a pontos probléma.




Köszönöm a segítséget
:- )

_________________
Üdv: csiza1 :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2017.07.23. 19:22 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2031
Adott köszi: 376 alkalommal
Kapott köszik: 378 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
hamoriarpi írta:
Diag interface hiba, ha kínai, akkor sajnos tuti. Én is szívtam ilyennel!


Köszi, szétszedtem a diagkábelt, megmozgattam a csatit és jó is lett. Észben tartom, hogyha legközelebb ilyen van. :wink:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2017.07.23. 21:17 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5410
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1140 alkalommal
Kapott köszik: 1191 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
NagyMatyas írta:
hamoriarpi írta:
Diag interface hiba, ha kínai, akkor sajnos tuti. Én is szívtam ilyennel!


Köszi, szétszedtem a diagkábelt, megmozgattam a csatit és jó is lett. Észben tartom, hogyha legközelebb ilyen van. :wink:

Én vettem újat. Megört valamelyik szál a kábelben.

_________________
MOTUL olajválasztó
VALVOLINE olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2017.07.23. 21:38 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2031
Adott köszi: 376 alkalommal
Kapott köszik: 378 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
hamoriarpi írta:
NagyMatyas írta:
hamoriarpi írta:
Diag interface hiba, ha kínai, akkor sajnos tuti. Én is szívtam ilyennel!


Köszi, szétszedtem a diagkábelt, megmozgattam a csatit és jó is lett. Észben tartom, hogyha legközelebb ilyen van. :wink:

Én vettem újat. Megört valamelyik szál a kábelben.


Én is rendelek majd másikat, csak nyugtázni szerettem volna a jelenlévők számára, hogy kínai kábel esetén tényleg lehet ilyen gond, nem kell egyből papot hívni. :franko:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2017.08.12. 07:24 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2014.07.13. 12:04
Hozzászólások: 93
Tartózkodási hely: Hódmezővásárhely
Adott köszi: 13 alkalommal
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok. Az alany. E61 530D Touring 2005. Ma reggel miután kinyitottam csomagtér ajtót, nem tudtam vissza csukni. Nem húzza be a szervó az ajtót. Kilincs működik. Mit lehetne csinálni neki. Épp horgászni vagyok, de így holnap reggel bajos lenne haza menni. :-D Esetleg vmi ötlet?

_________________
Üdv: csiza1 :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2017.08.12. 17:34 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2013.05.17. 21:23
Hozzászólások: 2031
Adott köszi: 376 alkalommal
Kapott köszik: 378 alkalommal
Széria kód: E60
Motor tipusa: 535d
Évjárata: 2005
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
csiza1 írta:
Sziasztok. Az alany. E61 530D Touring 2005. Ma reggel miután kinyitottam csomagtér ajtót, nem tudtam vissza csukni. Nem húzza be a szervó az ajtót. Kilincs működik. Mit lehetne csinálni neki. Épp horgászni vagyok, de így holnap reggel bajos lenne haza menni. :-D Esetleg vmi ötlet?


Ragaszd le valami erős ragasztószalaggal. Otthon kénytelen leszel valószínűleg átvezető kábelköteget cserélni. :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2017.08.12. 17:43 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2014.07.13. 12:04
Hozzászólások: 93
Tartózkodási hely: Hódmezővásárhely
Adott köszi: 13 alkalommal
Kapott köszik: 2 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 525
Évjárata: 2002
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
NagyMatyas írta:
csiza1 írta:
Sziasztok. Az alany. E61 530D Touring 2005. Ma reggel miután kinyitottam csomagtér ajtót, nem tudtam vissza csukni. Nem húzza be a szervó az ajtót. Kilincs működik. Mit lehetne csinálni neki. Épp horgászni vagyok, de így holnap reggel bajos lenne haza menni. :-D Esetleg vmi ötlet?


Ragaszd le valami erős ragasztószalaggal. Otthon kénytelen leszel valószínűleg átvezető kábelköteget cserélni. :D



Köszönöm :-D

_________________
Üdv: csiza1 :)


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2017.08.30. 16:34 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2009.05.04. 00:00
Hozzászólások: 143
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2005
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok,

Némiképp kapcsolódva az előttem szólókhoz,nekem is csomagtér ajtómmal van gond./E61/
Nekem az üveget nyitogatja állandóan magától az autó. Kábelköteg javítva lett így nem tudom mi lehet.
Van valakinek ötlete hogy a mikro kapcsoló tud e ilyet csinálni vagy maga a zár esetleg??

Köszönöm előre is a segítségeteket.

Üdv


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2017.08.30. 19:41 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2012.09.29. 22:26
Hozzászólások: 1173
Tartózkodási hely: Siófok-Ausztria
Adott köszi: 84 alkalommal
Kapott köszik: 52 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57D30O2
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
osiati írta:
Sziasztok,

Némiképp kapcsolódva az előttem szólókhoz,nekem is csomagtér ajtómmal van gond./E61/
Nekem az üveget nyitogatja állandóan magától az autó. Kábelköteg javítva lett így nem tudom mi lehet.
Van valakinek ötlete hogy a mikro kapcsoló tud e ilyet csinálni vagy maga a zár esetleg??

Köszönöm előre is a segítségeteket.

Üdv



Szia!

Igen tud és nekem is ezt csinálta! Először tisztítással akartam megmenteni de jobban jártam, hogy kicseréltem újra. Akkor olyan 10-12 ezer forint körül volt a kapcsoló!


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2017.09.13. 08:11 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2009.05.04. 00:00
Hozzászólások: 143
Tartózkodási hely: Budapest
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57
Évjárata: 2005
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
tökmöc írta:
osiati írta:
Sziasztok,

Némiképp kapcsolódva az előttem szólókhoz,nekem is csomagtér ajtómmal van gond./E61/
Nekem az üveget nyitogatja állandóan magától az autó. Kábelköteg javítva lett így nem tudom mi lehet.
Van valakinek ötlete hogy a mikro kapcsoló tud e ilyet csinálni vagy maga a zár esetleg??

Köszönöm előre is a segítségeteket.

Üdv



Szia!

Igen tud és nekem is ezt csinálta! Először tisztítással akartam megmenteni de jobban jártam, hogy kicseréltem újra. Akkor olyan 10-12 ezer forint körül volt a kapcsoló!


Köszönöm szépen.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2017.11.19. 18:20 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.12.16. 01:00
Hozzászólások: 1193
Tartózkodási hely: Eu.
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 525dA
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
hali!
ma utazás közben ez a hibakód jelent meg nálam "niveauregulierung ausgefallen" vagyis "A szintszabályozás nem sikerült", ez mitöl van, mi romolhatott el??, valami érzékelö vagy a komresszor?? töbször megálltam és megnéztem az autó állását, nem csüng a háta és rugózás is van :oops: , holnap este majd megnézem hogy amikor beinditom az autót müködik e a kompresszorom, addig is valami ötlet, kinek volt már hasonló tapasztalata??
köszi

_________________
E30+10=E39 :D
''A BMW nem autó, a BMW életérzés. Egy vírus ami gyorsan fertőz, üres pénztárcát és mámoros fílinget hagyva maga után''


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2017.11.19. 21:40 
Offline
E39 FAN
E39 FAN

Csatlakozott: 2009.02.06. 01:00
Hozzászólások: 5410
Tartózkodási hely: változó
Adott köszi: 1140 alkalommal
Kapott köszik: 1191 alkalommal
Széria kód: E61
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (9)
Levibéka írta:
hali!
ma utazás közben ez a hibakód jelent meg nálam "niveauregulierung ausgefallen" vagyis "A szintszabályozás nem sikerült", ez mitöl van, mi romolhatott el??, valami érzékelö vagy a komresszor?? töbször megálltam és megnéztem az autó állását, nem csüng a háta és rugózás is van :oops: , holnap este majd megnézem hogy amikor beinditom az autót müködik e a kompresszorom, addig is valami ötlet, kinek volt már hasonló tapasztalata??
köszi

Pontosan ki kell diagolni.
Szintjeladótól kompresszorig sok minden lehet. Relé, szeleptömb, stb. Rugó nem valószínű, mert akkor már leeresztett volna.

_________________
MOTUL olajválasztó
VALVOLINE olajválasztó


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil Facebook  
 
HozzászólásElküldve: 2017.11.21. 16:19 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2017.11.21. 15:54
Hozzászólások: 2
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
Sziasztok,
Ezek a hibaüzenetek keletkeztek az autómon és 2000 ford. fölé nem megy.
Mi az ami tilt?
ICOde loescriPlion IMileage ICIass
004121 ODE: DDE main relay 252216
004587 DDE: Healed fuel filter 252488
005F13 DSC: Brake-pad wear, rear axle, brake pads 251336
009AFF SFZ: Resistance, firing circuit, safely battery terminal, too high 251336
OOA3E8 M-ASK-NAV: GPS aerial is not connecled 252576
00D354 No message (torque, OxOA8), receiver DSC, transmitter DME-DDE 251552
00D355 No message (torque, OxOA9), receiver DSC, transmitter DME-DDE 251552
00D356 No message (torque, OxAA), receiver DSC, transmitter DME-DDE 251552

Köszönöm a segítséget Attila


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2017.11.21. 19:47 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2011.12.19. 22:09
Hozzászólások: 930
Tartózkodási hely: Vác/United Kingdom
Adott köszi: 56 alkalommal
Kapott köszik: 172 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 530D M57N2
Évjárata: 2007
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
Benett írta:
Sziasztok,
Ezek a hibaüzenetek keletkeztek az autómon és 2000 ford. fölé nem megy.
Mi az ami tilt?
ICOde loescriPlion IMileage ICIass
004121 ODE: DDE main relay 252216
004587 DDE: Healed fuel filter 252488
005F13 DSC: Brake-pad wear, rear axle, brake pads 251336
009AFF SFZ: Resistance, firing circuit, safely battery terminal, too high 251336
OOA3E8 M-ASK-NAV: GPS aerial is not connecled 252576
00D354 No message (torque, OxOA8), receiver DSC, transmitter DME-DDE 251552
00D355 No message (torque, OxOA9), receiver DSC, transmitter DME-DDE 251552
00D356 No message (torque, OxAA), receiver DSC, transmitter DME-DDE 251552

Köszönöm a segítséget Attila

Elöször is milyen kocsirol beszélünk pontosan,évjárat motor,
Rosz a gps antenna.
Szar a féked,DDE vezérlödel is van valami inkább egy másik diagot javasolok,pl Bmw Dis vagy Bmw Ista

_________________
Tedd vagy ne tedd de ne próbáld :D


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2017.11.21. 20:18 
Offline
Guru
Guru
Avatar

Csatlakozott: 2006.12.16. 01:00
Hozzászólások: 1193
Tartózkodási hely: Eu.
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 3 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: 525dA
Évjárata: 2006
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (0)
hamoriarpi írta:
Levibéka írta:
hali!
ma utazás közben ez a hibakód jelent meg nálam "niveauregulierung ausgefallen" vagyis "A szintszabályozás nem sikerült", ez mitöl van, mi romolhatott el??, valami érzékelö vagy a komresszor?? töbször megálltam és megnéztem az autó állását, nem csüng a háta és rugózás is van :oops: , holnap este majd megnézem hogy amikor beinditom az autót müködik e a kompresszorom, addig is valami ötlet, kinek volt már hasonló tapasztalata??
köszi

Pontosan ki kell diagolni.
Szintjeladótól kompresszorig sok minden lehet. Relé, szeleptömb, stb. Rugó nem valószínű, mert akkor már leeresztett volna.



köszi az infót, jelenleg inditáskor nem kapcsol be a kompreszorom, vagyis nincs szintszabályozás, viszont a háta egyenlöre nem csüng 8) 8)

_________________
E30+10=E39 :D
''A BMW nem autó, a BMW életérzés. Egy vírus ami gyorsan fertőz, üres pénztárcát és mámoros fílinget hagyva maga után''


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2017.11.21. 22:09 
Offline
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.15. 00:00
Hozzászólások: 5626
Tartózkodási hely: Békéscsaba
Adott köszi: 1402 alkalommal
Kapott köszik: 1350 alkalommal
Széria kód: E61
Motor tipusa: M57 Dés
Évjárata: 2004
Kivitele: Touring
Blog: Blog megtekintése (3)
Majd fog.


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+

Ezt a hozzászólást a szerzőnek kzolee az itt látható tagok köszönték meg: hamoriarpi
Értékelés: 4.76%
Vissza a tetejére
 Profil Képtár  
 
HozzászólásElküldve: 2017.11.21. 23:28 
Offline
Újonc
Újonc

Csatlakozott: 2017.11.21. 15:54
Hozzászólások: 2
Adott köszi: 0
Kapott köszik: 0
Széria kód: ?
Motor tipusa: ?
Évjárata: ?
Kivitele: ?
Blog: Blog megtekintése (0)
rockerekhu írta:
Benett írta:
Sziasztok,
Ezek a hibaüzenetek keletkeztek az autómon és 2000 ford. fölé nem megy.
Mi az ami tilt?
ICOde loescriPlion IMileage ICIass
004121 ODE: DDE main relay 252216
004587 DDE: Healed fuel filter 252488
005F13 DSC: Brake-pad wear, rear axle, brake pads 251336
009AFF SFZ: Resistance, firing circuit, safely battery terminal, too high 251336
OOA3E8 M-ASK-NAV: GPS aerial is not connecled 252576
00D354 No message (torque, OxOA8), receiver DSC, transmitter DME-DDE 251552
00D355 No message (torque, OxOA9), receiver DSC, transmitter DME-DDE 251552
00D356 No message (torque, OxAA), receiver DSC, transmitter DME-DDE 251552



Köszönöm a segítséget Attila

Elöször is milyen kocsirol beszélünk pontosan,évjárat motor,
Rosz a gps antenna.
Szar a féked,DDE vezérlödel is van valami inkább egy másik diagot javasolok,pl Bmw Dis vagy Bmw Ista



Szia,
E60 525D 2005-s az autó
Ez a riport istával csináltam, a gps nincs fent azért irja, a féknél meg nem lett még kicserélve fékbetét csere után a jeladó kábel.
Erről a DDE-ről szeretnék többet tudni. Lehet hogy a fék jeledó csere hiánya ?km megtétele után tilt, ha van ilyen?
Vagy csak a DSC, transmitter kontakt hibás? Miután kiütöm a hibakódot az auto akár több héten keresztűl is hibamentesen működik.
Gondolom ezek összetartozó hibakódok amik a hibát okozzák? Azt nem tudom hogy együttes hibakód vagy a km múlásával még 1 még 1
Aztán tilt.
004121 ODE: DDE main relay 252216
00D354 No message (torque, OxOA8), receiver DSC, transmitter DME-DDE 251552
00D355 No message (torque, OxOA9), receiver DSC, transmitter DME-DDE 251552
00D356 No message (torque, OxAA), receiver DSC, transmitter DME-DDE 251552

Köszi Attila


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
HozzászólásElküldve: 2017.11.22. 01:16 
Online
E39 FAN
E39 FAN
Avatar

Csatlakozott: 2007.08.27. 00:00
Hozzászólások: 2437
Tartózkodási hely: Nagykanizsa
Adott köszi: 143 alkalommal
Kapott köszik: 364 alkalommal
Széria kód: E39
Motor tipusa: 530da
Évjárata: 2004
Kivitele: Sedan
Blog: Blog megtekintése (0)
kzolee írta:
Majd fog.


csüngőhasú E61 :mrgreen:


Megosztás FacebookMegosztás TwitterMegosztás Google+
Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 362 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 15, 16, 17, 18, 19  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra [ nyi ]


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 4 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Booking.com

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség

Az E39.hu egy privát rajongói oldal ami nincs semilyen kapcsolatba a BMW AG-val és leányvállalataival. A BMW név, jelzés, M csíkos logó és a kerek logó mind az X3, X5 és X6 megjelölés amit a honlapon használunk a BMW AG tulajdona.

© 2009 E39.hu. All rights reserved. E39.HU is a private enthusiast site not associated with BMW AG. The BMW name, marks, M stripe logo, and Roundel logo as well as X3, X5 and X6 designations used in the pages of this Web Site are the property of BMW AG. This web site is not sponsored or affiliated in any way with BMW AG or any of its subsidiaries.

Az oldalon található termék- és cégelnevezések tulajdonosaik védjegyoltalma alá eshetnek. A hozzászólások szerzőik tulajdonai, minden más tartalom: © 2006-2014 E39 Klub.




VigLink badge
Free xml sitemap generator